Am pus si rotile de iarna azi, bine, au fost roti de iarna candva, acum sunt opinci, cand o sa ninga imi iau cauciucuri, pana atunci le mai frec pe-astea.
Ca impresii dupa primul drum lung, masina are alta tinuta de drum insa trebuie neaparat sa fac geometria, nu e periculos de dereglata dar se simte ca nu e ok.
Cu rotile de iarna pe 16 e nebunie insa au aderenta mai mare decat ma asteptam eu. Zic inca odata ca am facut greseala cu rotile pe 17.
205/55/16 sunt perfecte pentru masina asta de 1500 kg pe drumurile din romania chiar nu e nevoie de mai mult. Stabilitatea si rigiditatea (singurele lucruri pro) oferite de 225/45/17 efectiv nu am unde sa le folosesc. In schimb partile proaste se simt din plin gen consum, directia merge putin mai greu, acceleratie mai slaba, uzura accentuata a articulatiilor si la cum sunt drumurile rigiditatea trecuta mai sus la pro defapt e un minus 🙂
Asta este, mi-am facut damblaua, acuma stiu.
La cel rosu m-am apucat de electrica pentru proiectoare si am descoperit o surpriza neplacuta
Da, un sobolanel si-a facut culcus acolo. A muscat si niste fire, din fericire doar izolatia.
O sa investighez mai amanuntit data viitoare, momentan am identificat firul care duce de la buton pana in panoul cu relee intr-o mufa si am inlocuit becul de iluminare de la blocul de lumini, era ars si mergea doar cand vroia el sau il loveai.
Ah da si am facut si geamurile, era de la butonul de blocare, sarma cu care il legasem eu pe direct nu facea contact bine. S-a inlocuit cu alt buton, se vede atarnat in dreapta pozei nr 3 ca de altfel si blocul de lumini in stanga.