Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/06/19 in all areas

  1. Salutare, sa mai dam cu carpa de praf.. Eva se apropie cu pasi repezi de 200.000 km, actualmente 197.780 km 🙂 iar sambata a primit putina atentie. Daca tot am fost la un service si am ridicat-o pe elevator am reusit sa inlocuiesc bucsile la bascula spate pe ambele parti. Am pus bucsi OEM (40 lei/buc, stiu, super ieftine, dar erau ultimile :)) ). Bonus am facut o revizie la etrierii de pe fata ca mi se pareau cam gripati si am constatat ca garniturile antipraf erau rupte.. asa ca am fost la radacini astazi si am gasit tot OEM. Filmulet cu bucsile de pe partea stanga (pe dreapta doar 1 era asa): si poze: P.S. Cred ca de aici si uzura mai mare a anvelopei pe stanga spate fata de dreapta.. Bonus am gasit pe Ebay la numai 15 euro + 8 transport grila (noua si OEM) de la capota (a mea se cojeste nichelul), mare noroc si cu asta, urmaream alta pe ebay la 100 euro (nu gasisem mai ieftina, pana la norocul asta :)) ) Cu ocazia asta ma gandesc serios sa inlocuiesc si capota fata cu cea de pe masina de piese (fiind aceiasi culoare) ca sa scap de valurile de pe ea. P.S.2. Cu ocazia elevatorului am pus si incaltarile de iarna 🙂.. urata mai e cu bocancii astia :))
    2 points
  2. Masinile de epoca nu vor fi interzise indiferent de marca. Problema este ca o masina de epoca trebuie sa indeplineasca niste conditii, asa ca vor ramane doar cele cu adevarat ingrijite si pastrate in starea originala. Plus ca o masina Daewoo din 1995 abia in 2025 va putea candida ca masina de epoca. Deci marea majoritate a masinilor de aici de pe forum vor fi demult duse la Remat pana la venerabila varsta de 30 de ani.
    1 point
  3. Zimbete pe patru roti.
    1 point
  4. Deci, am intors masina si totodata am facut niste poze mai la lumina. Din pacate din cauza geamului sofer blocat pe semideschis nu am putut-o spala. Geamurile nu si-au mai revenit, o sa ma uit la problema cand ajung la electrica, oricum am de montat ventilatorul al doilea electric, proiectoarele si va fi de tras fire, adaugat relee, cel mai probabil panoul de relee si sigurante se va desface complet. Insa inainte de electrica trebuie demontata admisia si vazut pe unde curge benzina, e pe undeva in zona rampei de injectie, cel mai probabil vre-un oring superior de la vre-un injector s-a hotarat sa cedeze. Totodata am dat si o apa repede pe espero sa iau grosul de jeg si l-am bagat in garaj. Pe data viitoare, cand va fi asta 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...