Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/30/19 in all areas

  1. Eu cred ca ar trebui desfacuta bucati toata admisia si curatat totul pe-acolo.
    1 point
  2. Felicitari pentru munca depusa. Masina arata excelent.
    1 point
  3. Ne-am mai obisnuit unul cu altul in ultima vreme, e drept si ca am facut aproape 12.000km de cand am luat-o. La 10.000km situatia consumului se prezinta asa: Include cam 75-80% mers extraurban si restul oras, incluzand aici si cateva ocazii in care motorul a mers in gol ore in sir (cumulat, evident). Nu imi dau seama daca e mult sau putin insa aspectul asta ar conta doar pentru statistica. Fata de MOS recunosc ca sunt momente in care ritmul de mers este ceva mai alert, in special in zonele de deal/munte in care tractiunea integrala dezlantuie un dracusor. Presupun ca al masinii ... soferul e acelasi :D. Sunt extrem de incantat de suspensii, directie si cutia de viteze, nu am nici cel mai mic repros de adus. Inca nu m-am obisnuit foarte bine cu functionarea AWDului insa recunosc ca nici nu m-am jucat deloc cu setarile. De pilda, abia aseara am aflat (de pe net) care sunt diferentele intre modul ECO, Tourer si Sport. Duminica trecuta am activat modul Sport mai mult la misto si m-am ingrozit de reactia obtinuta. In mod Eco Naluca are resurse mari insa in modul Sport parca facuse o cura de slabire dupa ce a mers la sala cateva luni. E destul de clar pentru mine ca modul Sport este doar pentru ... distractia personala, nu si pentru deplasari cu pasageri 🤣 Legat de motor, nici aici nu am reprosuri, trage de rupe ... atunci cand treapta de viteza este corecta. Este o problema care tine strict de sofer, respectiv inca nu sunt obisnuit cu "golul turbo". Nu e ceva grav, se manifesta "doar" pana la 1300-1400 RPM, insa mi se intampla sa nu retrogradez si apoi sa fiu usor surprins de reactie. E drept ca "feelingul" este relativ pentru ca, la turatii doar cu putin mai mari, situatia este foarte diferita. Cuplul ala anuntat, de 400Nm, incepand cu 3000RPM se simte super bine pentru o benzinara de doar 2000cmc. Ca sofer senzatia nu este resimtita din plin, insa au fost multi pasageri care s-au plans ca au simtit un gol in stomac. Foarte bune sunt si franele. Nu simt nevoia unui upgrade in acest moment desi incepusem sa investighez variante oferite de EBC. Sistemul TRW cu 2 pistonase pe etrierele fata functioneaza excelent. Desi e "moartea pasiunii", frana de mana electrica incepe sa imi placa. Nu stiu cum sunt alte sisteme similare insa, la Naluca, activarea franei de mana in timpul mersului (adica peste 1-2km/h) nu duce la blocarea spatelui, dar iti rupe efectiv gatul. Chiar daca si la MOS reglasem frana de mana de bloca complet rotile spate, senzatia este diferita, nu stiu de unde naiba au reusit sa scoata o asemenea forta de franare. E de bine, deci nu mai investigam :)) Inca nu am incercat Transfagarasanul insa, pana acum, Dealul Negru e drumul preferat al Nalucii. Bucata de drum care incepe la Cuca si se termina dupa Milcoiu este ... fix ce trebuie 😊. E si ceva ce nu am inteles ... Masina a venit cu anvelope de iarna 225/50/17 si s-a simtit excelent din punct de vedere al stabilitatii. Surpriza mare a fost cand am pus setul de vara la care gumele au 225/55/17, deci talonul este putin mai inalt. Evident, calul de dar nu se cauta la dinti, gumele sunt in stare excelenta, asa ca am decis sa le pastrez pana cand le barbieresc 😄. Nu sunt probleme de stabilitate, am considerat ca nu are sens sa fac o investitie anul asta ... Ma rog, este si o ambitie personala, respectiv sa vad cat poate tine o masina SH pana cand cere piese. E drept si ca Naluca a fost foarte departe de a fi o cazatura. Singurele probleme reale pe care nu am apucat sa le atac tin de vizibilitatea spate. Forma de coupe genereaza probleme la mersul cu spatele si asta o pot rezolva doar prin montarea unei camere. Am cautat diverse variante pe net, nu vreau un aftermarket care sa necesite ecran suplimentar, vreau sa pun ceva integrabil in sistemul masinii. Am gasit cateva oferte, din pacate costurile sunt destul de ridicate si nu am apucat sa vad in ce masura reusita operatiei este garantata. Momentan, prioritatile sunt altele, dar va trebui sa imi fac timp si pentru asta. Masina e foarte placuta la condus, dar nu se preteaza la mers sportiv pur. Directia, suspensia si motorul ajuta insa, totusi, are 1750kg la gol ... As zice ca tremenul cel mai potrivit ar fi "mers alert". Da, daca o pui pe autostrada, doar limitarea la 250 o mai poate opri ... sau consumul instant afisat de CB. Probabil ca am imbatranit pentru ca nu ma mai simt atras de viteze de genul asta. De regula merg la un regim cat se poate de constant in jurul a 150-160, punctual se intampla sa mai depasesc viteaza la care risc sa raman fara permis. Cam asta este impresia dupa 12.000km facuti la volanul Nalucii. Fata de poza anterioara s-au mai adunat kilometri si weekendul se apropie.
    1 point
  4. sa continuam odiseea instalatie electrice din grupul VAG 🤣 dupa un drum plin de gropi...si o ploaie sanatoasa, ajung la destinatie parchez, raman cam 5 6 ore dupa care sa ma pun iar in miscare, toate bune pun contactul, primesc SMS de la ECU ...🤡 SERVICE AIRBAG, zic e bine de la atate gropi...cine stie, opresc motorul, il pornesc iar....(pe principiul Windows) pauza acelas SMS... aia e ...CRUCI ...SFINTI...etc...am strigat catalogul practic ... ajung acasa direct VCDS... crash sensor error left side...bun Google it...problema comuna ce sa vezi...cablajul care pleaca din mufa de pe sasiu pe usa este prea scurt (culmea ca dupa presetupa din usa mai sunt 5 cm de cablaj care atarna in usa dar nuuuuu i-au dat drumu ca poate era prea lung dupa si nu se mai rupea🤬) in timp tinde sa cedeze... nici nu m-am hazardat, direct am bagat o portie de orez😌 ... sa intru in starea de spirit a rasei galbene si dai 2h de munca in care vremea si-a batut efectiv p... de mine .. ploua 20min iesea soarele 30m de vreo 3 x,......iar m-am apucat sa fac prezenta ...CRUCI...SFINTI .... practic trebuia sa stau in masina ca nu puteam sa o inchid...ca nu vedea usa stanga 😄intr-un final s-a rezolvat, bineinteles ca erau mai multe fire afectate, unu din cele doua de la airbag era rupt de tot, iar inca vreo 6 7 crapate, le-am taiat pe rand si le-am refacut ..lungit ...etc... sa vedem ce mai urmeaza... am verificat si restul usilor, din fericire nu au nici o problema.... probabil asta fiind cea mai folosita se explica oarecum.... in schimb foarte placut surprins de modul in care au gandit usa(cel putin asta, nu stiu spatele).... foarte bine izolata fonic.. are un fel de bitum gros de vreo 4mm pe toata fata exterioara a usii, nu doar cateva petice, are boxa foarte bine pusa si zdravan montata.... la fel si macaraua cu toate modulele de comanda prinse temeinic pe dublura usii care este din aluminiu de cel putin 3 4 mm etansata cu o garnitura de cauciuc pe usa si suruburi nu pop nituri, si cel mai frumos este prinsa fata de usa...un soi de braduti ganditi sa il folosesti de multe ori, practic tragi de fata de usa si face doar un clic si se inchide bumbul bradutului...este practic cam un fel de diblu prin bataie...destul de interesant si rezistent. si cireasa de pe coliva... zic hai sa sun la Skoda sa vad asa un pret pentru cablaj... 490 ron...zic decent... avand in vedere ca are ceva mufe... minim vreo 12... FIE....dar sa ma "dickstrez" putin...intreb si cam cat este manopera pentru inlocuirea ei... 1070 ron ... la care se mai adauga 100 200 zice nenea la telefon ... niste coliere si mici briz brizuri... am inchis politicos... sa fie la voi acolo 🤢
    1 point
  5. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...