Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/07/19 in all areas

  1. Part III Dupa studiu si discutii a venit ziua in care incepe operatiunea volanu'. Nu puteam incepe fara niste poze.. Ulterior mutarea volanului a durat cam 5 zile (dar nu consecutive), iar singurul avantaj a fost ca pompa de frana este tot pe stanga si am profitat de montajul pompei de frana sa pun restul. Nu o sa detaliez aici operatiunea de transplant dar pot spune ca masina nu este conceputa pentru mutarea volanului de pe o parte pe alta (adica nu ai sablon). De mentionat ca nu am pus sudura pe masina. surplusul de gauri au fost astupate cu aluband, iar la filtru de polen si motorasul de stergatoare am facut sablon (adica taiat de pe o caroserie de pe o nubira din dezmemebrari). La fel si piesele pentru transplant au fost luate de pe aceasi masina, fara sa umblu la nubira gri. To be continued..
    2 points
  2. Si ultimul capitol. Concluzia, am avut dreptate, blocurile sunt la fel desi difera la serii, ambele au squirt-uri de ulei, aceeasi dispunere la gauri, fix acelasi alezaj si inaltime. Arborii sunt identici la cote si dimensiuni, difera doar procesul, unul e cast (M40), celalalt e forjat. Baile de ulei sunt identice, o surpriza placuta fiindca am uitat sa mentionez, cea de la M42 era sparta si lipita cu ceva, iar cand l-am tarsait pe cauciucul ala a cedat, de aici balta de ulei din garaj. Cutia de viteze e getrag nu zf si plange si asta un pic prin diverse locuri (insa nu la priza, unde e important) insa nu grav si avand in vedere ca nu se poate inlocui nici un simerig simplu la ea cel mai probabil va ramane asa. la final am descoperit si pe unde curge lichid de frana de la pompa, pe la imbinarea vasului pe ea, o sa iau garniturile alea noi. Am curatat vopseaua scorojita de pe toate elementele, metalul este intact, drept urmare prima operatiune data viitoare va fi vopsitul lor. Am dat si prima comanda de piese 1900 RON πŸ™‚ Din pacate am fost sunat fiindca lipsesc niste repere, pana acum am confirmat segmenti, cuzineti biela si palier (toti kolbenschmit), kit-ul de ambreiaj sachs insa lipsesc ambele seturi de garnituri victor reinz, cel mai probabil le voi inlocui cu elring sau ajusa in cel mai rau caz, revin cand am comanda venita. In comanda au mai fost niste nimicuri gen, curele, filtru de benzina...etc. Am uitat sa zic planul. Se va folosi blocul de M40 (care are deschiderea segmentului de 0,3-0,4 mm) baia de ulei si cam atat, restul vin din m42. Accesoriile evident raman de la m40. Si la finalul finalului, o poza cu masina cum ma asteapta sa incep sa o reconstruiesc πŸ™‚ Pana data viitoare...
    1 point
  3. Part II Dupa minunatul drum... lung al dracu.. a doua zi ies la masina sa admir jucaria si sa fac o inspectie vizuala. In timpul vizionarii il sun pe Dj sa ma laud cu jucaria si sa-i povestesc de cutia de viteze si el incepe sa-mi insire cateva variante si finalizam discutia cu ideea ca o sa vina si el sa o vada. Dupa nici 10 minute ma suna si zice ca suntem prosti si ma intreaba: "Care este primul lucru de la care nu se deplaseaza masina?? .. Verifica sa nu fie vreo planetara rupta sau ceva.." Imediat dau fuga iar la masina, ma uit la planetara stanga, parea ok si cand ma uit la cea din dreapta, ce credeti?? era scoasa.. din planetara intermediara (este ca la evanda/epica, din 2 bucati), repede ma bag sub masina, pun planetara la loc (fara sa o ridic pe cric πŸ™‚ ), pornesc masina si ce sa vezi.. pleaca de pe loc πŸ™‚ Noroc chior :)) Din acest moment m-am hotarat sa mut volanul de pe dreapta pe stanga (nu stiam ce prostii vrobesc, dar.. am zis sa incerc). Poze diverse: P.S. Farurile cu lupe sunt montate ulterior de mine. End of part II
    1 point
  4. Am fost si-n excursie, ne-am intors fara evenimente. M-am uitat in ziua cand am pus amortizoarele la serpii de evacuare cu care am pus poze acum vre-un an, si au devenit foarte casanti. S-a rupt un brat in mana mea, cand am tras putin mai tare de ei sa-i ridic de unde erau, si am putut sa sparg cu mana mai departe teava aia. Renunt la ei, iau flansa de pe ei si imi fac din serpi de sfi. Ajung in weekend la ei si ma pun cu flexu' pe ei, sau cu ciocanu, ca-i tot aia. Dupa ce am serpii, pot sa ma apuc sa organizez putin treaba si sa rezolv cu baia de ulei.
    1 point
  5. A primit si plafon, stalpi A,B si C pe negru tip M Am codat toata masina cu NCS, verificata cu DIS si i-am tras si un soft stage 1 asa, sa se miste mai repede.😎 Am gasit si un pont pentru a vopsi ieftin aripile fata si bara cu 400 lei. Problema e ca dupa 3 saptamani o pot duce. Capota va ramane neagra ca nu ma deranjeaza. daca-l va deranja pe viitorul proprietar, nu are decat sa o vopseasca. I-am colantat grilele cu negru mat insa parca nu-mi prea place cum arata. Si asa e cazan, insa cu grilele negre parca arata si mai si.
    1 point
  6. O sa fac un pustiu de bine si-ti croiesc un suport motor Dj-ule, ca m-au luat dureri de genunchi si sale numa uitindu-ma la pozele astea ...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β 

×
×
  • Create New...