Si ultimul capitol.
Concluzia, am avut dreptate, blocurile sunt la fel desi difera la serii, ambele au squirt-uri de ulei, aceeasi dispunere la gauri, fix acelasi alezaj si inaltime.
Arborii sunt identici la cote si dimensiuni, difera doar procesul, unul e cast (M40), celalalt e forjat.
Baile de ulei sunt identice, o surpriza placuta fiindca am uitat sa mentionez, cea de la M42 era sparta si lipita cu ceva, iar cand l-am tarsait pe cauciucul ala a cedat, de aici balta de ulei din garaj.
Cutia de viteze e getrag nu zf si plange si asta un pic prin diverse locuri (insa nu la priza, unde e important) insa nu grav si avand in vedere ca nu se poate inlocui nici un simerig simplu la ea cel mai probabil va ramane asa.
la final am descoperit si pe unde curge lichid de frana de la pompa, pe la imbinarea vasului pe ea, o sa iau garniturile alea noi.
Am curatat vopseaua scorojita de pe toate elementele, metalul este intact, drept urmare prima operatiune data viitoare va fi vopsitul lor.
Am dat si prima comanda de piese 1900 RON π
Din pacate am fost sunat fiindca lipsesc niste repere, pana acum am confirmat segmenti, cuzineti biela si palier (toti kolbenschmit), kit-ul de ambreiaj sachs insa lipsesc ambele seturi de garnituri victor reinz, cel mai probabil le voi inlocui cu elring sau ajusa in cel mai rau caz, revin cand am comanda venita.
In comanda au mai fost niste nimicuri gen, curele, filtru de benzina...etc.
Am uitat sa zic planul. Se va folosi blocul de M40 (care are deschiderea segmentului de 0,3-0,4 mm) baia de ulei si cam atat, restul vin din m42. Accesoriile evident raman de la m40.
Si la finalul finalului, o poza cu masina cum ma asteapta sa incep sa o reconstruiesc π
Pana data viitoare...