Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/24/18 in all areas

  1. Ieri, cu ajutorul lui @mike.omega , care mi-a dat un link, am fost pe un aerodrom militar ww2 (folosit in perioada '30-'50). Extrem de multe tuburi de pusca, vreo 5-6 tuburi de semnalizare (modele diferite), un sigiliu din plumb cu o stea (rosie?), vreo 3 tuburi cal 50 si mai multe necunoscute.
    2 points
  2. Ah, am uitat, fiindca stricasem butonul de avarii la demontare (am pierdut o piesa si nu mai statea apasat) am luat si unu de-asta. Binenteles mult mai tocit ca al meu. Cand am vrut sa folosesc piesa pe care se apasa de la al meu sa arate bine am descoperit ca...binenteles nu sunt la fel 😄 , de ce ar fi? Drept urmare l-am facut bucati pe ala cumparat nou si mi-am luat piesa trebuincioasa sa il repar pe al meu (o piesa micuta de metal care din fericire era la fel) si l-am pus tot pe al meu. Deci, nimic din ce am facut pana acum nu a fost straightforward, la tot m-am chinuit mi-e frica de momentul cand o sa trec la chestii mai complicate gen franele si motorul 😄 . Ah btw, stiati ca daca vreti sa inlocuiti actuatorul de la centralizata trebuie demontata toata broasca impreuna cu ambele manere (interior/exterior) ca ansamblu si servisat dupa? Care ansamblu nu iese pana nu dai culisa geamului jos binenteles 😄 Epic.
    1 point
  3. Eu as merge pe IAC si VSS. Acum multi ani mi-a facut IAC-ul figura asta, dupa un timp si VSS-ul cam aceleasi simptome.
    1 point
  4. Si s-a mai lucrat. Am inceput cu boxele, cam asa aratau cele vechi Binenteles ca cele noi nu se potriveau in cutiile alea pentru ca bmw, drept urmare au trebuit adaptate din flex 🙂 Dupa care am descoperit ca una este legata invers (dupa sunet) si m-am chinuit sa aflu care, proces in care am reusit sa rup si rca-urile pe care le trasesem acum ceva timp pentru viitorul subwoofer. Aia e, ghinion, cand va fi nevoie voi reface mufele in spatele casetofonului fiindca si asa erau cam scurte, asta fiind si motivul ruperii. Anyway, trecem mai departe. M-am lamurit cu bancheta spate, din pacate spatarul nu se poate monta fara modificari majore, masina are tabla intre portbagaj si cabina ce va trebui decupata si nu o voi face, drept urmare s-a folosit doar bancheta noua si spatarul vechi. Cam asa arata Next step, cotiera Am gasit suruburile care imi trebuiau, dupa care am descoperit ca butonul pentru becul franei de mana sta in calea montajului, deja ma enervasem de cate incompatibilitati gasisem si incepusem sa injur, deja nimic nu se potrivea, parca nu erau luate de pe aceeasi masina. Dupa ce m-am calmat am realizat ca exista o pozitie a lui unde nu incurca, probabil asa era montat la masinile care aveau cotiera standard, s-a montat si asta e rezultatul. Cam atat s-a facut ieri. Si inca ceva, am desfacut restfoot-ul de la sofer (se vede in ultima poza) si am identificat firul pentru lampile marsarier, daca aveam 2 fire mai lungi ieri rezolvam si cu oglinda noua (activ heliomata) Cu fetele de usi nu am mai facut poze fiindca sunt praf saracele, mi-am luat teapa mare cu ele, miezul de piele nu are toate prinderile intacte la nici una din ele iar pe fata dreapta am descoperit ca nu mai are nici macar o prindere in firea ei si a fost lipit (prost) si cel mai probabil pe stanga fata e la fel. Asta este, oricum mai dureaza pana se vor monta, mai sunt operatiuni de facut inainte, pana atunci ori voi gasi unele de FL cu airbag si le trec la pierderi ori le adaptez pe astea cumva combinate cu ale mele. Oricum, data viitoare stiu la ce sa ma uit, nu mai fac aceeasi greseala.
    1 point
  5. Mi-au spus doi vecini ca trebuie sa dau o fuga la Ranca sa dau cu plugu, ca drumarii nu prea fac fata cu zapada. Adevarat ?
    1 point
  6. Iti trebuie ca la volkswaggen modul CAN ca sa iti citeasca comenzile de pe volan
    1 point
  7. Am inceput din nou sa conduc Nubira dupa un an in care a condus-o numai sotia... Mi se pare ca se conduce super usor, servo, pedale, schimbatul vitezelor... Am avut un timp de un an un Hyundai accent crdi 2008 full si sincer doar la consum si la accelerare era peste nubira...
    1 point
  8. O sa-nceapa sa te doara salele si sa nu-ti mai placa la frig, moment in care treci la asta:
    1 point
  9. Un scurt fragment din originalu'. Nu se vinde ! Si-abia astept sa ninga iar ! 😉
    1 point
  10. Ai trecut pe is! La motor e mai usor dar la scaune ai ceva de munca (sudat si gaurit).Ai cautat pe forum la bmw proiect de DIY? Arate bine pentru varsta lor scaunele,in plus dupa curatat si un vopsit vor arata super.Pentru incalzire in scaune poti folosi folie generica dar ai de munca sa scoti husele de pe scaune/bancheta.Dar merita pentru asa poti curata foarte bine husele in casa la caldura,adica folosit un detergent pentru piele si lasate langa caldura/aburi sa intre in material, si dupa sters/aspirat tot ...Asa poti sa hidratezi si buretele la scaune mai ales la sofer.
    1 point
  11. Mda. Am mers cu moaca de milog si imi fu schimbat pe loc. Da' parca mai bun era celalalt ca n-avea vlaga (defapt nu misca deloc) asa asta ii prea dur, la o supra ridicare mi-o pleznit o carabina, unde mai pun ca mi-am rupt si plugu' in nu-s ce naiba da' l-am cirpit (cu fieratanii sudate) de l-am gatit. Macar merge si-mi fac treaba. Trebuie sa o pun de ceva articulatii mai serioase si sa fac rost de alte telescoape mai dure si o idee mai lungi. Pina una alta, benzina si tutun.
    1 point
  12. Ca tot nu mai ajung pana la Craciun pe aici, am zis sa ies si ieri... frig, unele zone cu pamant inghetat, vant, noroi dedesupt... dar ceva, ceva tot am mai gasit.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...