Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/13/18 in all areas

  1. Si gata, de azi bmw-ul gri a intrat in revizie capitala. Se va schimba sigur distributia, tampoanele motor, termostatul, uleiul si antigelul plus garniturile urmatoare: baie, capac fata+ pompa de apa, capac tacheti, toate garniturile de la galeria de admisie, saibele de cupru de la injectoare. Se vor schimba posibil, in functie de necesitate, bieletele antiruliu fata si simeringul fata de la arborele cotit si la fel de posibil alte repere care mai apar ca fiind pe duca pe parcurs, fiindca operatiunea implica demontarea tuturor accesoriilor de pe fata motorului impreuna cu "jugul" si bratele fata, iar in partea de sus se va demonta admisia si injectoarele si daca tot demontez jumatate de motor am zis sa inlocui tot ce poate ceda in viitorul apropiat sa nu mai am treaba cu ea 1-2 ani de-acum incolo. Operatiunea va dure 2-3 zile, pana atunci folosim bmw-ul rosu care momentan e pe linia de plutire, merge nesperat de bine si pare ca s-a si mai "desfundat" a inceput sa traga mai bine. Din pacate consumul a ramas la fel de mare 😄
    1 point
  2. Long time no post. Fac unul cu poze 🙂 Zilele acestea am in vizita la niste reparatii : Avem vitezometru mort (trebuie sa desfac bordul sa vad ce are), sonda marsalier nefunctionala (schimbata deja) si becuri schimbate prin stopuri. A, si esapament gaurit din care ies peri albi 🙂 Problema nu sunt acestea, ci faptul ca batranetea vine cu boli urate, gen cancer de piele Ca tinuta de drum saraca inca este strong, desi merge o data la cateva luni, in rest sade pe cate o bordura. Recunosc ca imi era dor sa o conduc. Repar esapamentul si vitezometrul si o trimit la casa ei. Sa pun o poza si cu cea mica. A primit suport motor nou, cauciucuri chinezesti Rovelo noi la 100 lei bucata si polish cu folie faruri. In rest zbarnaim zilnic prin traficul bucurestean. 🙂
    1 point
  3. In sfarsit! Am reusit sa rezolv farurile! Sunt facute cu lac!
    1 point
  4. Si update, s-a incarcat instalatia cu freon si functioneaza, insa din pacate clima asta "bizonica" nu are nicio legatura cu aia de le e46. La aia merg 24 grade vara/iarna, indiferent de anotimp si conditii, face ea ce face si nu simt nevoia sa reglez temperatura. Butonul de aer conditionat e on din primavara pana in toamna indiferent ca e dimineata si e mai frig sau pranz si 32 de grade, pur si simplu functioneaza atat de bine pe auto incat nu simti nevoia de reglaje la temperatura decat foarte rar. Asta de pe e 36 are o minte proprie. La diferente mari de temperatura se sesizeaza, baga cald/frig, variaza ventilatia...etc, insa e foarte "slow" in reactionare la schimbari climatice. De exemplu ieri, soare afara, setata pe 24 grade se incapatana sa nu imi bage rece, a trebuit sa scad la 22 ca sa inceapa, dupa care mi-au inghetat creierii 😄 Cel mai probabil lipsa senzorului de "soare" (nu are din constructie) este un mare dezavantaj si cauza principala a acestui comportament. Poate sunt si eu prea pretentios pentru o clima din anii 95 dar ghinionul ei ca am termen de comparatie 🙂 Per total e clima, este mai buna decat aer conditional manuaj, insa e departe de o clima adevarata. Oricum, trecand peste, instalatia a cerut 1200 g freon (da, am scris bine), asta este cantitatea care intra la modelul asta de instalatie. Totodata am descoperit si o pierdere pe la una din conductele de la "uscator" (dryer). S-a schimbat oring-ul si acum vedem cat tine, pe la o-ring-urile schimbate de mine nu exista pierderi, la fel si pe la ventilele de incarcare. Toata afacerea a costat 220 RON Motivul pentru care intra atata freon este , din ce am inteles de la tehnician, radiatorul din fata (condensator) care este foarte mare. Si numarul 2, s-a reparat alternatorul la nea Nicu din baicului. L-am demontat eu, nu am reusit sa desfac surubul de la "referinta", am tras de el pana a inceput sa se invarta piulita cu tot cu surubul din interior drept urmare nu am mai insistat, am taiat firul si l-am trimis asa. Totodata am remarcat tresa de masa dintre el si restul motorului ca e cam "ciufulita", nu rau, dar este, va trebui schimbata cu prima ocazie. Pe deviz apare ca s-au schimbat rulmentii, releul de incarcare si parca si periile, nu mai stiu exact, toata afacerea a fost 280 RON. Daca nu il demontam eu se mai adaugau 170 RON dar la cat de simplu e de dat jos nu se merita sa dau banii aiurea. La remontare am pus o alta "cosa" stransa cu patentul dupa care cositorit un pic si pare ca functioneaza cum trebuie, nu mai falfaie luminile, incarcarea era 14,2 dupa pornire (baterie descarcata) si mai tarziu 13,8 (dupa ce s-a incarcat un pic). Ambele masuratori au fost facute la bornele bateriei cu farurile aprinse si atat, fara alti consumatori. Cam atat, ah, era sa uit, ieri mi-am luat amenda de 580 RON nu o sa ghiciti pentru ce, lipsa trusa/extinctor si triunghiuri 🙂 Asa ca mare atentie la acest aspect, aparent s-a schimbat legea si acum si sectoristul te poate opri si verifica la acte daca a facut nus ce cursuri si sunt foarte dornici sa isi arate noile "competente". Si totodata am aflat si eu ieri ca s-a extins termenul de plata "la jumate" din 48 de ore la 15 zile. Am vrut sa il intreb la final " Daca aveam si astea sunt curios ce imi gaseai in neregula" dar m-am abtinut 🙂
    1 point
  5. Am luat numerele de la drpciv si motivul postului este fiindca ieri am observat ceva ce imi scapase initial la noua masina 🙂 Pun vre-o 2 poze sa vad daca se prinde cineva 😄
    1 point
  6. Azi m-am ocupat de interior putin... bricheta nu era iluminata, nu am gasit deloc fir pt ea, e ceva ciudat. Am pus banda cu leduri pana la urma, o sa le alimentez de la iluminarea scrumierei. Am montat si priza dubla usb, ocazie cu care am dat o gaura gresita, in spatele stickerului cammo (pe care l-am scos ulterior, arata aiurea). Cu ocazia asta am testat si o teorie de pe net, ca se reface plasticul zgariat/delocorat cu pistol cu aer cald (feon industrial). Si chiar functioneaza, au iesit cam 90% din zgarieturi. Maine montajul pe masina.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...