Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Eu unu pun pariu ca jmakerul o sa ramina cu carnetul in buzunar iar "tu" muritor de rind il vei depune la cea mai mica abatere. Aveti griga ce sustineti ca bumerangul ... balangane. Pina in prezent ce i-au retinut a-i sili pe jmajeri a-si achita datoriile, de ce n-au plantat panselute in folosul comunitatii pina se achita de datorie ? De ce j,akerului nu i se pune fiola iar "tie" da ? De ce nu figureaza in baza de date cu fapta comisa iar la a doua abatere nu-i sarit din carnet ? Multe alte intrebari.
  3. E vorba doar de amenzile de circulatie. Absolut nici o legatura cu facturi de utilitati, care oricum sunt la companii private/privatizate. Care sunt formele alea, sub care pot fi pusi la punct? Batuti cu pietre in piata mare?
  4. Today
  5. Eu inteleg ce spuneti si mi-s de-acord cu voi ca toti trebuie sa fim egali in fata legii insa treaba pare a fi mai stufoasa ca nu se face referire doar la amenzile de circulatie ci orice datorie fata de stat, cel putin eu astfel am inteles. Acuma, daca un individ are doua palme de pamint, ori intirzie cu plata facturilor curente sau mai stiu eu ce, sa-i fie interzis dreptul de a conduce ? Ca cica doar de faci dovada ca ai zero datorii la stat primesti carnetul inapoi si nu-s clare conditiile, doar ti-l inmineaza, ori reexaminare sau cum ? Ce te faci cind nu ai luat la cunostinta de o amenda de cicrulatie spre ex in schimb te trezesti cu o fituica cum ca ai avea permisul suspendat din data "D", ce faci ? Pina contestezi una alta ... nu ai dreptul a conduce. Jmakerosii pot fi pusi la punct sub alte forme de se doreste.
  6. Aici sunt si eu de acord cu Akon... e singura modalitate prin care ii poti forta pe "smecheri" sa le achite. Astia nu au venituri declarate, nu au bunuri pe numele lor, statul nu le poate face nimic altceva. Eu daca nu platesc o amenda de 50 lei, mi se pune poprire pe cont si stau cu banii blocati pt un rahat. Gresesti, platesti, indiferent cine esti.
  7. Joi-duminica am fost iar la o "baieteasca" cu echipa RMA, de data asta pe Valea Uzului. A fost frumos, dar obositor... o noapte in plus dormita in Jimny s-a simtit, joi noaptea a plouat, sambata noaptea a fost f frig. Iar urcarea pe munte, de vineri... 1km pe drum drept, 6km urcare pe forestier si 1km urcare pe drum de taf, aproape in 4 labe. Plus retur, plus inca cativa km batuti pe creasta. Sambata am ramas pe vale, am mai urcat prin diverse locuri dar relativ aproape. Zona austro-ungara, inele de cort, baterii, teaca de baioneta, conserve, schije, fiare, un tub de alama de 80mm, grenada goala etc
  8. Eu sunt total de acord cu asa ceva! Trebuie sa fim toti egali in fata legii si nu mi se pare normal ca o persoana care este parte din societate, are bunuri, incaseaza salariu etc sa fie obligata sa plateasca amenzile de circulatie iar golanii care au ca singura realizare a vietii un permis de conducere sa iti rada in nas si sa treaca peste orice regula de conducere pt ca ei oricum nu au nimic pe sufletul lor deci li se rupe de amenzi!
  9. Yesterday
  10. Last week
  11. Fiti atenti la mirsavia suspendarea dreptului de a conduce (retinerea permisului) caz in care nu e achitata o amenda de circulatie. NU lasati sa se intimple asta ! Eu inteleg ca don' Bolojan ii pus pe treaba doar ca incepe a sari calul bag seama, merge prea departe iar de e magar, sa se care de la butoane ! Una-i una si doua-s mai multe !
  12. Ieri mi-am facut de lucru. Pe net lumea zice ca e lipita nuca veche, dupa ce am tras ca nebunul am descoperit ca e pe filet cu pasta de blocare.
  13. Mic update: schimbat filtrul de benzina deoarece ma tot impiedecam de el prin portbagaj. Am avut Bosch,l-am inlocuit cu un JapanParts. Din cate am vazut la un youtuber ce testeaza filtre, astea japanparts ar fi cele mai calitative, ramane de vazut 😀 Ah, traiasca uleiul penetrant pt babe!
  14. Earlier
  15. N-am mai facut mare lucru la masina in ultima vreme... am dat cu niste vopsea corectoare pe zgarieturi, dar am facut altele intre timp :)) Sambata am pus niste silicon la etansarea ledbar-ului mic, ca se umezea, am schimbat firul de la claxon cu unul mai solid si cu mufa originala, si am pus aparatorile de noroi pe fata. Fiind rotile putin mai mari, cam arunca noroi pe prag.
  16. Odo : 170.000 Termostatul maxgear pare ca functioneaza ok, planetara doar f rar rontaie la viraj dreapta de pe loc. Schimbat filtrul polen, trebuia sa o fac mai demult aparent. Nu mai e nici Banatul ce era odata 😃 Ah si bujiile le-am schimbat destul de recent dar le-am pastrat si pe cele vechi ca rezerva intrucat arata ca noi. Inca ma impresioneaza ca AC baga mult mai repede racoare atunci cand masina este 'rece' in comparatie cu masinile noi. O fi tipul de freon, dimensionare instalatiei habar n am dar ce stiu sigur ca nu s-a intervenit niciodata asupra instalatiei. Ce'i drept ca la nici o masina nu am avut probleme cu AC, o fi de la ticul meu cu opritul AC cu putin timp inainte de a opri motorul,nu stiu. Nici o problema noua, doar problemutele deja existente dar care nu pun in pericol functionarea in rest benzina, cheie, bye bye🤠
  17. Dupa luni bune de zacut, vinerea trecuta am scos-o putin la drum, pana la munte si inapoi. A implinit "venerabila varsta" de 290.000km. Cu ocazia asta am observat ca nu mai baga rece... abia adia ceva. Azi am fost sa-i bag freon, acum baga rece, tocmai bine ca va pleca sotia cu ea la drum. Teoretic cere anvelope noi si ceva piese pe la suspensia fata, un tampon, parbriz, o pata de rugina pe plafon... in curand va trebui iar distributie. Practic mai mult a stat in parcare in ultimul an si nu m-am mai ocupat de ea.
  18. Saptamana trecuta m-am intors dintr-o vacanta de o saptamana in Bulgaria pt ca sunt sarac pentru litoralul romanesc 😄 . Pe drumul de intoarcere am ajuns la 180.000km, dar am ratat cu cateva sute de metri valoarea fixa 😛. Masina merge foarte bine, mai putin cand plec de pe loc cu volanul virat la maxim. Cand fac asta se aude ca un huruit dinspre spate. Am schimbat uleiul la diferentialul spate acum aprox o luna, dar si cel vechi care avea ~90.000km era destul de curat, deci nu este de acolo. Posibil sa fie un rulment spate, o planetara (putin posibil) sau ambreiajul de la 4x4 (mai greu de gasit si schimbat). Momentan nu se aude rau, astept sa se mai agraveze si dupa aceea ma duc la service pentru o verificare. Next step va fi sa schimb sabotii de la frana de mana cand mai scad temperaturile. Am luat saboti de frana NIPPARTS N3500910 si kit de accesorii pt frana de parcare METZGER 105-0881. E bine ca am facut tutorialul pt schimbarea sabotilor in urma cu cativa ani, acum o sa imi fie usor sa pun frana de mana in modul de service si sa o recalibrez dupa schimbare 😄 .
  19. Tanti Gabi si ciubucarul ! Cind eu spun ca-s pline ulitele de "instructori" prosti ... Doar ii vad cum defileaza, s-apoi daca asa zisul instructor ii prost, cum vor defila elevii acestora pe ulite ?!
  20. Pt ca in weekend se anuntau ploi la munte, vineri mi-am luat liber si am mers cu fi-miu la detectie. A reusit sa tina pasul cu mine pe zone abrupte. Si daca tot adunasem cateva paftale germane ww1, si nu prea aveam cum sa le asez calumea, am facut o rama. In curand va trebui sa fac si pt cuci... asta in speranta in care mai gasesc, ca incepe sa fie cheala "zona buna"
  21. Ce se intampla cand mergi cu muzica blana ? Ii dai de lucru lu tactu ca tot nu avea ce sa faca o zi intreaga. Deci de la 8 dimineata la 19 seara am schimbat difuzoarele fata/spate la buburuza. Pe sapate mi-a mancat ficatii cu doua torxuri blocate la sezutul spate, cu mers sa cumpar extractor si alte suruburi sa le inlociesc plus ca toate difuzoarele erau prinse cu popnituri, aveam eu popnituri pe acasa dar mama lor erau prea mici. Acum am si poponituri de 7 feluri. Dai cu bormasina, cu draci cu laci si italieni varcolaci, taie 1 cm din holsuruburi pentru ca la fiecare 2 din ele nu aveau unde sa treaca si impingeau in tabla ridicand inelul , intr-un cuvant distractie.
  22. Salut,am un Cielo din 2007 1.5 sohc,cod motor a15sms,cu instalație gpl lovato din fabrica Mașina la cald are relantiul oscilant spre oprire (pana la 300-400rpm), și pe gaz, dar și pe benzina,bujiile le-am schimbat anul trecut,Denso w20tt, fișe noi și bobina la fel Am încercat un IAC nou,am o problemă la catalizator pentru că s a încălzit foarte tare acum 1 an,dar a fost reparat,toba intermediara schimbata,finala...etc Îmi apare o eroare pe sonda lambda P0141-O2 sensor heater circuit(bank 1 sensor 2), eroarea a apărut de 2 ori La gaz am schimbat filtrul,o electrovalvă de pe plămân și urmează membranele,deja le am cumpărate însă nu am avut timp Mi se pare ciudat să nu faca niciodata la rece,dar la cald da... Să schimb iar bujii si fise sau să iau altceva,ce părere aveți, mă gandeam că poate e de vină gazul,dar daca face și pe benzina este clar altă problemă
  23. Salut! Nu e chiar pe subiect dar are legătură cu bateria. Am vrut să pornesc un Cielo 2004 pe care-l am parcat în curte la țară de cca 1 an. Voiam să-i schimb locul. Masina nu mai are baterie pe ea de când am adus-o la țară. Așa că am tras S-Cross-ul lângă și am vrut să mă folosesc de bateria lui, cu motorul oprit. Din neatenție am pus cablurile ... pe dos! S-a produs o mică scânteie la borna plus a bateriei și atât! Doar că Cielo nu mai reacționează la cheia de contact! Am verificat siguranțele din tablou - sunt ok! De amorul artei (Cielo e sortit oricum cazării dar voiam sa-i mai aud motorul mergând!) știe cineva pe unde s-a produs buba și dacă un profan că mine îi poate da de cap?
  24. Ha, ha. Sa fie obligatoriu ca altfel nu se poate cu romanosu !
  25. Rafi

    Nubira II

    sa facem un mic update la topic, masinuta inca functioneaza foarte bine, cu probleme specifice varstei, dar cu pasiune si ceva banuti va ramane pe linia de plutire, am facut un mic downgrade sa zic asa, vechile amortizoare spate( sport), din start au fost "facute" prea tari, iar in timp nu au mai lucrat ok, anul asta le-am schimbat trecand pe ceva stock pe gaz, plus un set de bielete antiruliu si bucsii la bara stabilizatoare, bine inteles ca masina si-a schimbat comportamentul, feelingul ala de kart s-a diminuat cam cu 30 40%, dar inca sta bine pentru cum imi place mie. din pacate a cedat compresorul AC, asa din senin, cam prin iarna ceva nu i-a placut si sa dus, noroc cu @pompiliu92 mi-a gasit unu in Italia nou original, la pret de super ok, o sa urmeze si montajul ! si dupa aproape 13 ani au cedat si bucsile de la bratele fata facute custom de mine, practic au cedat bratele mai mult, am descoperit la schimbul de anvelope ca pot sa bag o surubelnita prin mijlocul bratului, eu am crezut ca este ceva pamant uscat pe ele, am luat o surubelinta sa indepartez ceea ce credeam eu ca este, dar defapt era rugina, bineinteles ca nu puteam sa pun brate stock inapoi asa ca am cautat info, si am gasit un secret dragut, am gasit un model de bucsa complet plina, si mai groasa, de la Audi, se potriveste aproape perfect, si zic aproape pentru ca mai trebuie micsorat cu 0.3mm diametrul, dar cu un polizor fix si ceva indemanare in 1h sunt gata,in restu sunt 99% perfecte, asa ca am scapat de strung sa mai fac alte bucsii.
  26. Multumesc de ponturi si recomandari pt folie. Colegul @Rafi mi-a recomandat un atelier de detailing aproape de casa, deci cand ma intorc din concediu ii sun si le fac o vizita 🙂 . Daca nu dau de ei, atunci o sa iti scriu in privat @Corneda ca sa imi dai numele lor in caz ca nu ii gasesc pe google maps. O sa lipesc litera, am banda buretata dublu adeziva de la Bison, de regula tine bine. Daca incep si altele sa pice la spalat cu jet, atunci probabil ca voi pastra doar Chevrolet si renunt la Captiva. Sau renunt la ambele, sa vedem, momentan incerc sa le tin. Chevrolet inca se tine bine, nu da semne ca vrea sa cada ceva de acolo 😄
  27. In spatele patinoarului nou de la Berceni e un atelier de montat folie. Ei mi-au polishat si aplicat folie pe farurile Captivei si cand am vandut-o dupa 4 ani inca erau impecabile. Pune literele inapoi pe hayon, personal mi se pare ca arata mai bine cu ele 😀
  28. La al meu Lacetti au inceput sa pice literele de Chevrolet si le-am ajutat si eu putin. Mi se pare ca sigla chevrolet + Lacetti arata bine pe spate. La tine in schimb ramai cu Sigla + scris chevrolet dar fara model, nu stiu ce sa zic, logica imi da eroare deci iti recomand sa lipesti litera daca gasesti o varianta buna de adeziv. Daca nu, china si iti iei set nou.
  29. Dupa lampa lu' Aladin o stiu si eu minunea aia. N-am avut in mina inca asa ceva dar mi-o fugit gindul la una macar de proba. Parkside-ul ala imi place !
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...