All Activity
- Today
-
Hai sa mai sterg praful ca am fost lenes si nu am mai facut update-uri regulate si iar o sa fac ditamai carnatul de postare. Anul asta am reusit sa fac cunostinta pe Instagram cu un american care a lucrat inainte la Daewoo in Coreea de Sud pentru ceva ani buni, dar s-a ocupat si de introducerea brand-ului in America, partea de garantii, training pentru angajati in reprezentante, etc. Mark Seaquist il cheama si detine atat o Nubira 2, cat si o Leganza variante de pre-productie cu ceva dotari care nu au ajuns din pacate si pe variantele finale ale masinilor. Omul e doxa de informatii, de piese, manuale si testere pe care le are toate acasa. In fine, vorba vorba, ciorba ciorba, vazuse ca tot cautam o bara de SUA pentru Nubira mea si a zis ca poate sa ma ajute cu una care a fost pe o masina de reprezentanta. A zis ca nu imi cere vreun ban pentru ea. Singura lui conditie a fost sa il ajut cu piese pentru masinile lui daca are vreodata nevoie. Va dati seama ca mi-a picat fata cand am auzit. Omul meu nu s-a oprit doar aici. A pus si un set de lampi noi pe ea, doua proiectoare de ceata noi si cel mai important lucru, a facut de la 0 tot cablajul cu mufe, socluri, protectii, astfel incat sa arate ca de fabrica si sa fie plug and play. A avut grija sa o impacheteze foarte bine, inclusiv cu o husa speciala pentru bare (puteti sa vedeti un pic si din Leganza lui). 😄 Dupa aproape o saptamana a ajuns din New York in Bucuresti. Recomand pe cei de la APlus Shipping. Foarte profi oamenii. Evident ca unboxing-ul l-am facut la o intalnire Daewoo Club. Copilul cu noua lui "jucarie" A avut grija chiar sa puna si etichete pentru fiecare mufa si fir, sa ne fie mai usor la montaj. Pe langa asta, a inclus si ceva becuri dublu filament si accesorii de montaj, in caz ca imi lipseau sau cele de pe masina mea erau intr-o stare mai proasta. Prin iunie m-am ocupat sa duc bara la vopsit si cumparasem de la Radacini ceea ce parea sa fie un suport de numar de SUA, dar aveam sa aflu ulterior ca era de fapt de Nubira 1. Norocul face ca Mark avea unul de rezerva de Nubira 2 (care e foarte rar) si mi l-a trimis impreuna cu unul dintre numerele de inmatriculare puse pe primele Daewoo-uri din state. Surprinzator, bara a incaput in Nubira dupa ceva mici ajustari interne: Cu ajutorul lui @mirceajo si a lui @AndreiCiprian am purces la montaj intr-o seara. Deja incepea sa capete forma: S-a instalat si cablajul, plus suportul de numar si rama. Da, am luat si un numar patrat pentru fata. 😄 Si poza de final cu cei trei muschetari. Totul parea sa functioneze cum trebuie, dar ulterior am bagat de seama ca mi se aprindeau si pozitiile laterale spate cand blocam sau deblocam masina din telecomanda alarmei. Aveam sa aflam ulterior ca trebuia sa inversam firele in mufele de semnalizare fata. De ce? La americani, Nubira nu avea bec de semnalizare in far. Rolul lui a fost inlocuit de un bec de pozitie.
- Last week
-
Linglong all season am eu acuma pe fata. Ele sunt bune dar, din pacate, mi se par cam zgomotoase. Acuma au peste 70k de km, ar trebui sa le schimb. Tura asta o sa iau triangle sau ce gasesc mai bun la pret.
-
pompiliu92 started following Poze tuning Daewoo
-
Vezi ca Mark are si o Leganza de pre-productie in afara de acea Nubira. 😄
-
25000 cu cel de aer? Pai esti bine... eu nu stiu daca am apucat 15000 la Epica, sare consumul cand incepe sa se imbacseasca. La cel de motorina nu mai stiu cat am avut maxim, dar cred ca vreo 25000. In rest, il schimb la fiecare revizie. Am observat ca de buna calitate sunt si cele coreene de pe radacini. Si sunt mult mai ieftine, cel putin cel de motorina si cel de ulei.
-
Update la 183832 km: am facut ieri revizia de 1 an (11 luni) si 11590 km. Am profitat de vremea buna si m-am bagat sub ea sa ii schimb uleiul. Am folosit ulei Mobil Super 3000 XE, aprobat Dexos 2 cumparat "la oferta" in primavara (~210 lei pt 5 bidoane de 1 litru) si filtru de ulei HERTH BUSS JAKOPARTS J1310909 - 39 lei, am mai folosit in trecut si este de calitate foarte buna. Am mai cumparat si Filtru aer HERTH BUSS JAKOPARTS J1320920 - 58 lei, Filtru combustibil UFI 26.071.00 - 141 lei, Filtru,aer habitaclu WIX FILTERS WP2031 - 76 lei. Pe astea le schimb la primavara, filtrul de aer si cel de motorina se schimba oricum la 60000km conform manualului, eu nu am depasit niciodata 25000 km cu cel de aer si 40000 km cu cel de motorina. Am golit si oil catch can-ul, avea ~20ml de ulei pe fund, deci f putin 🙂
- Earlier
-
@Salex Evident ca sunt si recenzii proaste, dar din 50-100-200 iti poti face o parere. In plus, mi se pare important sa citesc despre comportamentul unei anvelope in timp, nu doar cand e noua. Sunt destule care se comporta f bine cand sunt noi si, dupa 10.000km, devin praf. Eu daca citesc ca o anvelopa a tinut 100.000km si e "foarte buna", iar alta doar 40.000km si e "nasoala", mi-e clar care e plastic si care nu.
-
Nu te ambala, Viktore ... Omul e curentat, daca il auzi vorbind iti dai seama in secunda 2 ca are probleme cu capul ... Cumva, daca te detasezi putin, o sa iti dai seama ca este si el o victima, eu sunt convins ca a fost dintre cei folositi fix pentru ce am scris mai sus. Asta nu inseamna ca e OK sa scape, ci inseamna ca altii, cu discernamant, ar trebui sa functioneze cum trebuie
-
Am regasit, acolo, niste recenzii exceptionale facute de niste "oameni normali". Dar, ca sa pastrez echilibrul, am gasit si recenzii din categoria "petarda absoluta" facute de unii care chiar nu au nicio legatura cu realitatea. Am scris mai sus ... vrea cineva sa se asigure ca "realitatea" este "realitate" ... Sa testeze asa cum considera mai bine si sa traga concluzii. Altfel, se pune problema de incredere. Eu cred ca increderea se castiga greu si se pierde usor. Ca atare, daca dau de unii "de incredere", consider ca nu degeaba rezista. Nu agreez ideea de a contrazice niste "valorosi" confirmati de timp si de a fugi repede catre unii care vin cu idei revolutionare, nevalidate. Daca ar fi sa facem o paralela cu un alt topic, cu o alta tematica, dar de actualitate, cred ca am ajunge sa ne apropiem de un numitor comun. Eu unul o sa pun mai mare pret pe opinia unora care s-au dovedit meseriasi in timp si nu o sa fug catre o opinie "de masa" de gen Tik Tok. E foarte straniu pentru mine cum neincrederea in unii "vechi" si profi tinde sa fie mai mare decat in neincrederea in opinia unora complet necunoscuti ... Gata, eu ma opresc aici, fiecare cu parerea lui, eu raman la alegerea de "a arunca" 10 EUR pentru linistea mea. Cumpar siguranta si incredere, nu cumpar "best deal".
-
tyrereviews.com? de aici imi iau si eu informatiile, in general... mi se pare mult mai ok sa vina de la oameni normali
-
Lasa Salex ca vei vedea cind vei fi de virsta mea ... ☺️ Treaba e ca de dintotdeana mi-am pus intrebarea ca garantii am eu ca la teste cel dintre volan si scaun nu umbla cu cioara vopsita. Un alt aspect, reactiile celui dintre volan si scaun pot fi similare insa nicionata aceleasi. O alta chestie, teste cu calesti diferite iar intrebarea e de ce, cind si intre doua gemene is diferente in frina, ambreiaj usor diferit. O alta nefacuta is testati galosi cu dimensiuni diferite. Nu vad temperatura discurilor/sabotilor in teste, un test la rece altul la cald sau cum ? Nu vad ghidusia de masurat forta cu care se apasa frina de serviciu (esti blana in frina ori aprox. pentru a fura la metru in functie de brand, cine da mai mult). Iar ciresa de pe coliva (ori tort, ma rog) cum se face ca astazi cind vorbim nu ai aceste teste complet automatizate, temporizate etc. Leaga-l bre pe XZFIU45267 intre volan si scaun ca ala sigur nu-i corupt iar reactiile is absolut identice pe trei'j de galosi.
-
Auzi don'le. "singe pur, subumani ..." Limbricului astui i-as da puscarie pe viata, sa respire aerul din pirnaie de cel de-afara nu-i prieste ! Cere ti meritul ca te-ai nascut in Romania, imbecilule ? Ori, cu ce a gafat nepalezul ca s-a nascut pe meleaguri uitate de lume ? Adica tu, neica nimeni, iti rezervi dreptul la o viata mai buna iar altii sa nu aibe acest drept s-apoi cine nu-i ca mine ii impotriva mea, ha ?! Mai esti si norocos imbecilule ca la fata locului fu un melitian si nu un prost ca mine ce te lasa chel in gura pentru ca ai lovit un nevinovat ce nu ti-a gresit vrodata cu nimic. Adica tu, rahat cu ochi, tu decizi cine are dreptul la viata pe lumea asta si cine nu, ai ? Hmmm ...
-
Pai, cand te decizi cum stai, da-mi si mie de stire ... Momentan ai ajuns sa te contrazici singur 🤣
-
😂😂😂 suna bine ... Chiar nu fu o contra, doar imi veni in minte aceste cuvinte. De nu ma insel chiar Mintuitorul a spus-o.
-
Noah ... tot Gica Contra ai ramas ... Pe de alta parte, eu raman fidel, nu am bani de aruncat, prefer sa merg la sigur, asa ca nu ma dezic de "consacrati". Cand un far ma costa peste 2000 lei si o capota ajunge tot pe acolo, prefer sa "arunc" 500-600 lei pe o perioada de 5-6 ani, mergand "pe incredere" (in aia care testeaza si/sau in firmele mari)
-
Crede, nu cerceta ! 😁
-
@Viktor Parerea mea ... Nu crede, testeaza 🙂
-
Aaa... s-au temut a pune in ring si Linglong-ul ca le dadea clasa ... Apropo, nu retin sa fi vazut u test de frine cu galosi de iarna in care sa fie masurata forta cu care se apasa pedala de frina. Sa il cred pe cuvint pe cel dintre volan si scaun ? La modul serios o spun, as vrea sa vad in teste o anvelopa ce o considera ei cea mai performanta in duiel cu o chinezarie de virf. Ei, aici chiar as fi curios care pe care, ce diferente etc.
-
Ma tem ca pe undeva am incurcat dimensiunile, scuzele mele ... Ceia ce-mi trebuie pentru sezonul rece, anvelope de iarna ii 195/60 R15 Treaba e in felul urmator : cind am cumparat caleasca a fost incaltata cu anvelope de vara 195/60 R15 ce le am momentan montate pe caleasca. La pachet cu caleasca atunci am primit plus o garnitura de roti complete de iarna de 185/65 R15. Planul meu e urmatorul : pe jantele de '15 pe care oricum trebue sa schimb anvelopele vreau sa pun anvelope noi de iarna, iar pina in primavara cind cind da caldura si se cere anvelope de vara sa fac rost de jante, tot pe '15 pe care sa montez anvelope noi de vara. Cu alte cuvinte, atit garnitura de vara cit si cea de iarna sa fie pe aceleasi dimensiuni 195/60 R15. Vreau sa ma scap de jantele pe '14 din doua motive : - jantele pe '14 ca si monel is identice cu cele '15 insa, convingerea mea ca nu-s expres pentru Focus DNW ci pentru Fiesta. Unde apare defapt buba, intre janta si etrier spatiul ii extrem-extrem de mic, nu atinge, insa nu astfel trebuie sa fie, in ciuda faptului ca la caleasca asta ii speciicata si janta pe '14. Cel mai probabil jantele astea pe '14 au fost cumparate ulterior si n-au tinut cont de acest aspect, si aici trebuie sa fie vorba de un alt ET (ce nu-i inscris pe janta). - doi la mina, dimensiunile anvelopelor de iarna actuale (185/65 R14) imi coboara cu mult caleasca comparativ cu cele de vara ceia ce nu-i deloc OK a cobori garda in sezonul rece, fie ramii pe aceiasi inaltime, fie o ridici, sub nici o forma n-o cobori ca risti (cu sanse reale) a o "scarpina" serios pe burta. Sigur, as puetea face combinatii cu dimensiunile anvelopei (noi) de iarna sa ramin la jantele de '14 doar ca astfel "problema" ii rezolvata doar pe jumatate, spatiu dintre janta si etrier ramine neschimbat s-apoi n-o sa ma ia somnul. Vreau sa elimin acea harneala, fapppppppptul ca nu atinge asta nu inseamna ca ii OK ca cele doua piese sa fie extrem de apropiate.
-
136.000 In sfarsit i-am dat de cap la Check Engine. Daca nu imi imprumuta @pompiliu92 scanerul alergam dupa cai verzi pe pereti. Eroarea era pe senzorul MAP. Nu stiu cum dar cred ca desteptii care au schimbat bujiile au agatat furtunul de vacum care intra in senzor si disparut a fost. Am avut noroc ca am gasit 2m de furtun si am avut cu ce sa rezolv situatia.
-
Stiu ca deja e plictisitoare chestia cu a pune la indoiala orice dar pt mine e putin ciudat ca anvelopele GT radial au prins podiumul, desigur fara legatura cu faptul ca sunt sponsor ADAC😁 Apoi pierzi 2min si gasesti un review real life de genul:
-
Poate ajuta pe cineva articolul asta. Mie mie se par foarte OK clasamentele. Nu am folosit niciodata "exotisme", dar nici nu ma tenteaza. Anul trecut am incaltat si eu Naluca cu sosoni de iarna. Am mers pe Hankook in detrimentul Bridgstone desi Bridgestone statea mai bine la clasa de consum ... pentru ca mi-a placut mai mult profilul de la Hankook :)). Diferenta de pret nu era mare, la momentul respectiv, undeva la vreo 50-60 lei/buc.
-
Consum mare la Chevrolet Aveo
ches replied to AndreiBote's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Ce pot sa mai adaug este ca estimarea de range din bord este total pe langa, mai ales la generatia veche de Aveo/ Spark etc. Masina face o medie de consum de benzina de cand a fost pornita, apoi ia si imparte "numarul de litri din rezervor" la media asta si ii rezulta autonomia. Cum "numarul de litri din rezervor" e estimat gresit, atunci si estimarea de autonomieva fi total pe langa. -
Bingo ! Asta ma bucura !
-
Tot din bratul stergator se rezolva, cel putin eu astfel am procedat la Renault. Eram intr-o iarna prin Romania pe linga Cluj, in Turda de-mi aduc mine aminte. Iarna, viscol, stergatoarele vroiau sa-si ia zborul. Am tras dreapta, am ridicat bratul stergator catre in sus (l-am ridicat de pe parbriz) cu o mina l-am tinut fix undeva de pe la mijloc iar cu cealalta mina l-am impins de cioc in jos, de unde se prinde stergatorul, astfel i-am tensionat arcul. A primit o usoara curbura bratul in sine da' ... am rezolvat problema. Uneori se intimpla sa intepeneasca din nit-ul de legatura (unde se face jonctiunea celor doua componente ale bratului) iar arcul nu mai poate trage stergatorul catre in jos, pe parbriz. Jonctiunea aia trebuie sa fie extrem de flexibila sa-si poata modifica pozitia in functie de curbura parbrizului. Nu neaparat ca arcul sa fie problema ci nit-ul ala se gripeaza, semi-blocheaza. Eu il dreg din cind in cind cu WD 40, in special iarna sa nu inghete, sa aibe nitica ungere, prin asta ii prelungesc si viata, impiedic uzura acestuia c-apoi prinde joc si nu e OK.
-
Da, e si unghiul lamelei, dar eu am mai observat un detaliu... arcul se lasa in timp. Si nu mai are putere sa preseze stergatorul pe parbriz. Nu stiu ce se poate face in situatia asta, in afara de inlocuire.