Jump to content
 

Sign in to follow this  
Geo_ZGA

Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

Recommended Posts

Feicitari, masinuta arata bine din nou 👍. Iti doresc ca de data asta sa tina mai mult pana cand mai faci ceva pe partea de tinichigerie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi 🙂 La anul va trebui sa o duc iar, pt aripile spate. Si, daca anul asta nu a fost buget suficient, sa ii montez si un troliu in bara fata.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aripile spate n-au fost facute atunci la inceput 🤔 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, doar buza aripilor si contra aripile. Ori nu au fost atenti si nu au vazut, ori au lasat ca "merge si asa"... banuiesc ca mai sunt unele portiuni care necesita reparatie, pe sub bari cel mai probabil. Mai trece o iarna peste ea si vedem ce mai apare.

Momentan e data cu o tona de fertan, zinc, teroson si ceara pe dedesupt. O mai las putin sa intre ceara peste tot si o duc la prafuit, ca sa nu se mai intinda. In toamna poate ii mai dau nitel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat am stat la itp, mi-am facut de lucru... in 5 min am montat maciulie noua la schimbator. Singurul lucru curat din masina :))

Si tot azi am observat ca bandoul stanga spate se desface de pe usa, sunt clemele rupte. Sa vad daca se gasesc separat...

118214694_3237060736329605_7177606918941205043_n.jpg

118359971_3237060686329610_9059611071107617759_n.jpg

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ne spui cum se comporta in timp vopseaua raptor, ma gandeam ca e o varianta pentru mine la cielo pentru praguri, asta cand o sa fie necesar, deocamdata e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerile sunt impartite... unii sunt multumiti, altii zic ca s-a zgariat, altii ca s-a decolorat... la prima vedere e f dura, dar voi vedea in timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am inlocuit clapeta de acceleratie cu una pe care o aveam deja acasa si am reconditionat-o (magnet lipit cu loctite 480, dupa matuire si degresare cu acetona), cea de pe masina era super murdara, dupa 2 ani. Si avea si magnetul dezlipit, cum de altfel ma si asteptam.

Cu greu am reusit sa-i fac ralantiul cat de cat ok, sta pe la 500 acum.

La clapeta de pe masina am comis-o... am spart magnetul cand il curatam (mi-a sarit din mana pe celalalt magnet de pe ax). Am reusit sa lipesc bucatile la loc, sper sa reziste tigania.

121964641_2521275681496229_5202653028307570884_n.jpg

121993065_2658972681083864_1118194774699179291_n.jpg

122109483_338581970770222_6387026543953493594_n.jpg

122119169_387508725989343_556196103330406764_n.jpg

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi m-am cam chinuit cu garniturile de praf, la etrierii fata. Am luat Frenkit, tari si nu vroiau deloc sa intre... pana la urma am reusit pe una sa o rup, pe alta sa o intep. Pana la urma mi-am fabricat o "scula" dintr-o periuta de dinti si, cu ajutorul aerului comprimat de la vulcanizarea vecinului (ca sa scot pistonasele), le-am montat pe cele vechi. Doar cele de praf sunt vechi, cele de etansare si pistonasele sunt noi. La fel si culisele noi.

Pt ca era tarziu, si pt ca vreo 3 beri cu vecinul, etrierii stau cuminti in portbagaj, o sa-i montez maine sau poimaine.

Un singur lucru mi-a iesit bine azi: bandoul spate, scos "prin tragere" de pe usa = cleme rupte. L-am reparat si remontat

122174773_3399142520121425_8327907852290354054_n.jpg

122175059_3399143000121377_4975890439306187423_n.jpg

122181028_3399142813454729_4678116687467053720_n.jpg

122184900_3399142606788083_4809519040518506421_n.jpg

122226975_3399142913454719_4790066054445713401_n.jpg

122303183_3399143103454700_5144812425294881211_n.jpg

122430364_3399142716788072_4275140449924050171_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi plac foarte mult scaunele tale fata 😄 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surprinzator, si mie :)) S-a mai uzat cel de la sofer, dar inca arata binisor. Si culmea... nici acum nu le-am facut incalzirea, stau cu butoanele in casa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tz tz tz, vine iarna, trebuie sa faci incalzirea in scaune. Scaunele de Epica sunt f rezistente, la Captiva scaunul soferului avea vinilinul de pe lateral rupt de cand am luat-o (masina avea 4 ani). Dracu, astia de la uzinele Daewoo stiau sa faca masini, s-au prostit in ultimii ani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat la loc etrierii fata, am tras cat de cat aerul cu pompa de vacuum, ramane sa fac aerisirea completa

122248084_3401083583260652_2287488873666771831_n.jpg

122270033_3401083699927307_732191111970372212_n.jpg

122309232_3401083893260621_8234109717323636308_n.jpg

122360365_3401083483260662_4013743199352145340_n.jpg

122450204_3401083299927347_7557849856303259846_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aerisit azi, pe spate nu a iesit deloc aer dar am mers pe clasicul "de la cea mai departata de pompa". Peste noapte s-a mai dus din aerul de pe fata, nivelul scazuse in vas, am reusit sa termin fix cand s-a dus hexagonul de la un aerisitor fata. Kit-ul de reparatie avea si aerisitori noi, dar nu s-au potrivit... Frenkit de rahat. Momentan raman asa, poate la primavara ii desfac iar si caut aerisitori noi, plus garnituri de praf noi. Frana tine decent, cred ca m-am obisnuit cu Corsa, la care ingheata.

De cand am luat-o din service m-am trezit ca imi curge benzina pe la furtunul de alimentare spre rezervor... cand ajungeam aproape de plin chiar curgea binisor. Mi-am facut de lucru si am bagat niste Reinzosil pe la imbinarile "adaptarilor" (furtunul e de cielo, taiat, imbinat cu teava, iar imbinat cu capatul de furtun).

Si daca tot am fost cu rotile fata date jos, mi-am adus aminte ca "ma juram" de acum 1 an ca o sa dau cu ceva pe contra aripa fata, unde frecase amortizorul. Evident ca n-am facut-o atunci, da' i-am dat ieri bine de tot cu zinc, iar azi cu niste teroson (la spray).

Am dat o tura de cativa km cu ea, ralantiul tot jos sta orice i-as face... si parca nu revine cum trebuie cand las acceleratia. In rest, pare ok.

122225959_3403627723006238_1242717381543298435_o.jpg

Edited by Geo_ZGA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-i cu ulei curat ca e mai bun. Pune, bre, si tu, un carton sub  fuzeta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iara nu-i ca vara bey, unde naiba sa mai depozitezi si-un lighean sa ai ce arunca sub futeta pe cind curge zeama din ea . 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pornit curatel, dar undeva, pe parcurs, m-am enervat si nu mi-a mai pasat de mizerie... se duce la prima ploaie.

Ieri am bagat ceva offroad, 20km pe urcare si inca 20km pe coborare, din care jumatate cu grupul blocat pe greu pt ca traseul era mai dificil, a luat un sfert de rezervor (90% pe urcare) :)))) Exceptand revenirea la ralanti, care nu-mi place (o sa ma mai joc cu tps-ul si o sa incerc o noua invatare de ralanti), masina nu a facut probleme si chiar s-a descurcat onorabil. Totusi o planetara fata are un inceput de sfarsit... mai trozneste scurt, ocazional. Nu e prima data cand o aud, dar acum nu eram virat maxim si tot a troznit putin. Pe drept nu face probleme, dar probabil ca in viitor va trebui sa schimb capetele, ca sa nu am surprize prin pustietate.

122550052_3407115669324110_7691186719745644810_n.jpg

122553661_3407115572657453_3678446128605372130_n.jpg

122585234_3407115825990761_6341541857740245806_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am bricolat. Nu a iesit extraordinar, dar pt 60 lei, eu ma declar multumit. Ramane de vazut cat de bine pica pe masina, daca nevoie de modificari sau nu.

124039556_3447833065252370_2131527536465388497_n.jpg

124154612_3447832951919048_1451929564246404112_n.jpg

124164268_3447832861919057_4090060247849248240_n.jpg

124166947_3447832781919065_5752032872483032289_n.jpg

124170930_3447832421919101_8381133585961532406_n.jpg

124185082_3447832491919094_3313473371201384869_n.jpg

124206788_3447833298585680_714802842769202109_n.jpg

124213939_3447832591919084_5097679315808762204_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata bine executia prinderii cotierei, dar din poze pare ca te incurca la schimbatul vitezelor (e prea lunga). Sau ma insel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, nu... ala e schimbatorul de 4x4. Fiind folosit doar ocazional, e suficient sa rabatez cotiera si am acces la el (de asta am si ales modelul asta, simplu si rabatabil).

Ar mai trebui sa finisez marginile plasticului, dar din avion nu se vede, asa ca le las cum sunt.

Nu am reusit ieri sa o montez, din motive de lene si alcool :))

 

Ah, si inca o chestie... nu stiu daca sa montez butoanele pt incalzirea scaunelor sub cotiera (pe suportul ei), sau in alta parte...

Edited by Geo_ZGA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as merge pe montarea pe consola (sub cotiera s-ar putea ca tu sa activezi si pt tine si pt pasager, nu stiu daca ajunge usor) sau pe plasticul lateral de la scaune. Ai butoane de-alea mici rotunde cu 2 pozitii? Daca da, poti sa te uiti pe topicul de la Spark sa vezi daca iti place cum mi-a iesit mie. Nu sunt foarte la indemana, dar le gasesc usor, fiind singurele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am exprimat eu gresit... ma refeream la consola pe care am montat cotiera, in fata suportului de pahare si in spatele schimbatorului de 4x4. Ar veni cumva orientate spre fata. O poza mai buna nu am, dar asa, ca idee

Da, rotunde cu 2 pozitii. Pe lateralul scaunelor nu prea merge, au intrat cam fix pe fix in masina si nu ai loc sa bagi mana pe langa.

but cons.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu arata rau deloc puse acolo unde le-ai marcat. 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit ieri sa montez cotiera, ocazie cu care am pus si butoanele pt incalzirea scaunelor. Urmeaza cablajul, ca sa le si fac functionale...

Cotiera a mai trebuit inaltata putin, chiar mai mergea vreo 5cm, dar nu mai aveam de unde. Voi vedea in viitor, daca mi se pune pata, cum/daca refac adaptarea, momentan merge.

125407608_3469505459751797_612551298655897165_n.jpg

125523877_3469505186418491_9071066609632279279_n.jpg

125566383_3469505073085169_3767125612738139153_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa faci o estiamare unde ai ajust cu costurile? Masina+piese+manopera? Nu imi trebuie fix, doar soso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...