Jump to content
 

Sign in to follow this  
Dj_Dark

Cele 2 Bmw-Uri

Recommended Posts

Posted (edited)

Am gasit intr-un final compresor pentru E36 SH, ideea e ca se gasesc compresoare, dar al meu fiind din 92 a avut motorul cu distributie pe curea (M40) mai rar intalnit la e36 si mai comun la E30, drept urmare compresorul este din aceeasi generatie si se gaseste foarte greu.

Oricum, vorbarie multa, am demontat bobina de pe el (functionala de altfel) cu greu, era foarte ruginit ambreiajul drept urmare l-am cam stricat, si am montat-o pe al meu de pe masina.

Daaar, tot nu cupleaza, acum din lipsa freon, cel mai probabil pierde pe la radiatorul din fata fiindca l-am vazut vara trecuta ca era uleit la un colt.

Bobina noua merge, bobina veche era intrerupta, altceva nu poate fi mai ales ca nu pornesc nici ventilatoarele. O sa comand radiator nou, ceea ce trebuia sa fac din prima dar na 🙂 .

Cel gri a intrat la garaj dar nu m-am apucat inca de el, saptamana viitoare.

Pentru frane am mers pe astea, vedem cum sunt.

IMG_20210318_102239_compress33.thumb.jpg.309de5df363bda75ebcf28a0a9b22dd3.jpg

Pe langa asta se vor verifica/schimba (dupa caz) bieletele antiruliu si capetele de bara. Si rotile de iarna cu cele de vara evident.

Totodata se vor verifica jocuri si alte probleme, cele de mai sus le am deja cumparate, restul ce mai apare se face lista si se cumpara. Acum avand cele 2 espero functionale si cu actele in regula, acum imi permit sa o tin desfacuta timp nedefinit 😉

La motor trebuie desfacut si vazut ce curge si pe unde, probleme de functionalitate nu are.

Va urma.

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 3

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu la astea perforate se produc microfisuri, te ajuta maxim doar la look.

Share this post


Link to post

Iarasi ai cimis-o Dj'ule, iar cu perforate... 

Share this post


Link to post
3 hours ago, Akon said:

Din cate stiu eu la astea perforate se produc microfisuri, te ajuta maxim doar la look.

Nu ajuta doar la look. Ajuta si la racire, si la eliminarea prafului de la placute, si la o priza mai buna a placutei pe disc. Textar fac produse de calitate, in general... nici macar la Rotinger nu am auzit sa se fisureze.

Share this post


Link to post

La mine sigur nu s-ar fisura. Acuma, ca or rezista sí la altii nu mai stiu. 

Share this post


Link to post
16 hours ago, Geo_ZGA said:

... nici macar la Rotinger nu am auzit sa se fisureze.

Nu exista controverse la acest capitol, SIGUR apar microfisuri mai devreme sau mai tarziu. Am avut pe MOS, am postat imagini cu fisurile mentionate. Am vazut acelasi comportament si pe Mertz-uri, nu de calitate este vorba in primul rand. Exista numeroase discutii pe net pe tema asta.

Acum ,Textar e dintre "cei mari", sunt sigur ca recomanda schimbarea discurilor la al doilea schimb de placute. Ma gandesc ca, la DJ, asta ar insemna cam la 50.000km cel mult. Pana acolo estimez ca nu vor produce neplaceri, dar clar recomand inspectie serioasa la fiecare 10.000km

In ceea ce priveste avantajele, nici astea nu sunt discutabile. La condus mai "tineresc", evacuarea rapida a gazelor rezultate in urma frictiunii si racirea mult mai eficienta practic inlatura efectul de fadding.

Sa le uzezi cu placere 😈 

Share this post


Link to post

Pe final de viata, cand deja e uzat discul, posibil sa apara... dar nu cred ca-si face cineva probleme ca se va intampla peste 50.000km. Stiu o gramada care folosesc, inclusiv pe offroad, si nu s-au plans de ele.

Share this post


Link to post

Discurile sunt brembo, senzorul de uzura e textar.

Oricum, daca tin mai mult de un set de placute sunt multumit, cele 2 seturi de ate vechi nici macar atat nu au tinut.

Stiu de microfisuri, am si vazut, va fi un experiment 😄

In alta ordine de idei, ce curgea nu era motorina, nici ulei ci apa din cauza astuia:

IMG_20210411_115514_compress76.thumb.jpg.4c3e001180c75a2d3ed1f14328c2c016.jpg

Are o microfisura pe unde supureaza usor, de-asta imi si disparea apa din vas cam 1 litru la o luna 2 asa.

Am gasit topran, astept sa vina piesa.

Mirosul de tractor din ce am vazut vine de la decantorul de gaze/ulei carter care aparent nu mai etanseaza bine, aveam vre-o 3 prin garaj, am ales din ele ce era mai bun, vedem daca mai umezeste.

IMG_20210410_115015_compress79.thumb.jpg.294b18bb9261c9e03db878abffc3928f.jpg

Share this post


Link to post

BIne ca i-ai dat de cap, problemele astea "fine" sunt cel mai greu de diagnosticat.

Share this post


Link to post

Dj-ule ... Te-ai ramolit maica ... Sa confunzi motorina/ulei cu apa :)))

  • Haha 2

Share this post


Link to post

Gata franele fata, acum astept dupa prostia aia de plastic.

Totodata am observat ca da un pic ulei pe jos, cred ca e simeringul de sub fulie, daca nu se agraveaza asa ramane momentan, mi-e sila sa desfac aia stransa la 300 NM cu tot cu pasta de blocare, plus ca am o experienta neplacuta cand s-a desfacut in mers 😄

IMG_20210413_141204_compress19.thumb.jpg.75a62a25ac36c792d756d1ddfd827afc.jpg

IMG_20210414_141946_compress1.thumb.jpg.e5a7ff0cae26af4b0a859361dccdd57c.jpg

IMG_20210413_154148_compress51.thumb.jpg.988103913ecf4df3fcdd15e150aeeba5.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...