Jump to content
 

Sign in to follow this  
Dj_Dark

Cele 2 Bmw-Uri

Recommended Posts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit-o si eu dar e foarte dificil de desfacut fara sa-l strici aia e defapt problema. Membrana merge un balon, problema e sa il etansezi la loc 🙂 

Oricum, asta de pe masina e compromis, l-am spart urat la desfacut insa am luat altul de la dezmembrari tot cu membrana sparta, o sa repet procedura insa acum am mai invatat 1-2 chestii cand l-am stricat pe celalalt, poate imi iese.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, ce e bun nu tine mult, acum am descoperit ca iar curge benzina, de data asta pe la furtunele de jos de la filtru, mama lor de furtune de vitan.

O sa ma bag mai incolo pe sub ea sa le strang de gat cat pot sa ajung acasa totusi. 

Se vor inlocui toate ca deja s-a vazut ca nu prezinta nici un fel de incredere.

 

LE S-a rezolvat, am mai strans colierul de la furtunul care intra in filtru. Si pe celalalt preventiv.

Oricum nu ramane asa, se vor schimba.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dj-ule, de ce nu mai e roz mat? 😄

Hai ca a iesit ce voiai sa iasa, stock, frumoasă si cu ceva mai mulți cai. Cam cât vrei sa te chinui cu furtune, baloane și alte coliere până să-i trântești un 2.8i (sau 3.0i sau 3.5i)? Frâne mai mari, suspensia întărită și nimic altceva care sa te dea de gol.

Oricum, rodaj plăcut! 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci, nu prea curand, momentan scot tot ce pot din motorul asta. Oricum, mai are el ceva, trebuie sa ii pun bec de check si sa fac o diagnoza offline, suspectez senzorul de axa came defect intermitent.

In paralel o sa desfac adaptorul de la mufa obd2 la mufa bmw de diagnoza cu 20 de pini sa vad daca e legat bine ca sa pot conecta testerul. Nu mergea nici pe m40, nu merge nici pe asta, in schimb in rest a mers pe orice masina testata, inclusiv sfi-ul de pe espero cu adaptor de la 16 pini la aldl. Clar adaptorul ala are ceva, doar la bmw se foloseste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata rodajul, inapoi in garaj, urmeaza sa ne re-apucam de treaba fiindca e clara situatia, mai e de munca la fine-tuning, il cam face espero-ul verde, ii lipsesc cel putin 20 de cai 😄 

Totodata am adus si espero-ul verde din Bucuresti.

received_133265284727572.thumb.jpeg.8738a02b6d0dcad5c5937ead65340e6a.jpegIMG-20200301-WA0002.thumb.jpg.f0154db7291e92a338540b4e406420b7.jpg

Edited by Dj_Dark
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si am aflat de ce nu trage pisica 😄 

Cum un video face cat 1000 de cuvinte, 

Totodata atasez si o poza cu ambele lanturi, va prindeti voi care e cel vechi si cel nou.

IMG_20200307_174209.thumb.jpg.3a480099b8c8024637530b68df8b53e3.jpg

Nota catre mine, este ultima oara cand mai scot/pun distributie cu soricei/bride pe principiul cum o dai jos asa se pune la loc, e deja al doilea motor la care imi iese prost.

De-acum incolo voi respecta cu sfintenie semnele si le voi verifica de 3 ori dupa montaj.

Din pacate masina a ramas desfacuta fiindca ghidajul lung al distributiei arata foarte rau, va trebui sa fac ceva in privinta asta, asa nu am cum sa il mai pun la loc.

IMG_20200307_175700.thumb.jpg.856274b1d956a1f489a77ac7f26943c1.jpg

IMG_20200307_175722.thumb.jpg.ca9ab201534fd5bb42aa617b99f05313.jpg

IMG_20200307_175747.thumb.jpg.d82168a1e7fcca1ff55cb4d14b537bde.jpg

Si la final, niste poze cum arata distributia pe masina si pozitia intinzatorului cu lantul ala.

IMG_20200307_141230.thumb.jpg.a0ad408e5782dbbe046e76636b37681f.jpgIMG_20200307_141238.thumb.jpg.28e4f93535da226065bbfa9f6cea1025.jpgIMG_20200307_141258.thumb.jpg.cca78ab80abab6df34462e5ee44b86fc.jpg

IMG_20200307_175735.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu debris-urile provenite de la intinzator ce ai facut ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erau sparte de dinainte si le-am gasit in baia veche, acum pare ca doar s-a dezlipit fara sa se fi desprins bucati noi, o sa vad cand dau baia jos, nu stiu cand va fi asta fiindca mi-e sila de operatiune.

Oricum in carcasa nu erau, ori le-a rontait, ori sunt in baie, poate ies cu uleiul, o sa verific in vas cand il schimb. Prin filtru nu le trage inapoi 🙂 

Ah, am uitat sa specific, lantul se unge corespunzator, am facut un test si la asta.

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si avem patina. Varianta revizuita pentru M44, material mai putin casant. Sh evident.

IMG_20200309_110852.thumb.jpg.a054c70cc60a947193eeb389be5e48a7.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mult mai bine... eu ma mir ca nu te-ai invatat cu distributia, la lant vad ca nu prea merge smecheria, doar la curea. A bulit ceva prin motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca din patania Dj'ului sa se fi luat la cunostinta ca distributia pe lant nu-i forever ori fix cum graieste producatorul. C-o avea durata de viata mai lunga fata de curea, OK, da' totusi ... tot de Gicu-i conceputa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/10/2020 at 11:23 AM, Geo_ZGA said:

E mult mai bine... eu ma mir ca nu te-ai invatat cu distributia, la lant vad ca nu prea merge smecheria, doar la curea. A bulit ceva prin motor?

Nu cred, si asta a fost facuta inaintea la a ta. Oricum, a fost ultima data cand o mai fac cu soricei, bride...etc. Semnele sunt sfante.

In continuare, am inlocuit patina respectiva si zgomotul a disparut, merge si el ca un motor acum.

IMG_20200311_143337.thumb.jpg.171317fda7c924ed922e003178e9dc6c.jpgIMG_20200311_150651.thumb.jpg.873e31c8327b0b0a8185f7f055a60b98.jpg

Si diferenta de pozitie la intinzator inainte si dupa:

IMG_20200307_141258.thumb.jpg.35b54cc518a80d2f0033abfa8edaec39.jpgIMG_20200311_143424.thumb.jpg.1e658daa173660b80b0cafde58236113.jpg

La distributie m-a cam batut axa de evacuare fiindca era pe cama si tot scapa prea intarziata dar dupa 10 incercari am nimerit-o. 

I-am dat si o cheie asa fara accesorii abea astept acum sa o scot sa vad cum trage.

@salex sa stii ca am incercat si la mana dar nu puteam sa imping mai mult de 7-8 bari 🙂  Trebuia sa iau o ranga mai mare dar mi-am bagat ceva si am dat cu demarorul 😄 

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta o sa traga ceva mai bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E OK ... ai sa dai si la altii :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am iesit la un test, zornaiala a disparut si trage vizibil mai bine. Oricum, clar nu e sfi 😉

Urmatoarele operatiuni, sa dreg cumva geometria aia variabila la admisie si sa pun bec de check sa fiu sigur ca nu am coduri de eroare.

Intre timp am luat pentru ea opritorul usii dreapta spate pe care am reusit sa il rup incercand sa ung balamalele fara sa il desfac, si conducta S de frana stanga spate fiindca cea originala a iesit fara jumatate de filet si imi statea mie pe creier.

Si in sfarsit mi-am luat nuca si manson schimbator la e46 fiindca ala original se dezmembreaza in mana.IMG_20200314_160450.thumb.jpg.79877a2526d9a453bfe1a25e76740a61.jpg

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

O lampa din aia mica cu gaz face minuni la filete ruginite, holendere conducte frina spre ex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boon, deci de cand cu covidul asta m-am izolat la tara cu 4 din cele 5 masini si lucrez remote, viata tata🙂

Drept urmare sa facem un rezumat despre ce s-a mai intamplat saptamana asta.

A nins, a trecut, cica ninge iar, am reusit sa raman intepenit in curte cu bmw-ul rosu, l-am facut numai noroi, am schimbat maciulia si mansonul la cel gri am terminat instalatia electrica in garaj, nu ma plictisesc, cand esti la curte e intotdeuna ceva de facut.

Am mai schimbat conducta S de frana, aia care se tinea in cateva filete fiindca imi statea pe creier.

Urmeaza sa schimb opritorul usii ala rupt si sunt in proces sa reconfigurez adaptorul de la 20 pini la obd sa ma pot conecta cu testerul. Binenteles ca la orice chinezarie pinii nu prea corespund cu ce ar trebui sa fie.

Ah, am pus de proba niste bbs-uri pe care le-am luat fiindca sunt mai din perioada masinii, din pacate cauciucurile 225 sunt exagerate pentru jantele 7j (oricum nu raman, vor fi 195 dar vroiam sa vad cum se vad) si din pacate ating in reglajul suspensiei fata, deci nu pot merge cu ele.

Si la final niste poze, until next time.

IMG_20200323_122314.thumb.jpg.b50fa516c97e0e36eab8600743a10961.jpgIMG_20200323_123055.thumb.jpg.679b10a4e0c153a16e7a917aec3dd15e.jpgIMG_20200327_152147.thumb.jpg.8dff0d50892d5e187116d40ee2187d3e.jpgIMG_20200327_180412.thumb.jpg.d741ca3e17998c57615a9ee51bca2e44.jpgIMG_20200327_163902.thumb.jpg.b2a3ea5eac0fae8615f6698eab2bf582.jpg

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update, nu am reusit sa ma conectez si pace, nici cu delphi nici cu INPA, din ce am citit imi trebuie interfata ADS (da, e atat de veche masina 🙂 ) am comandat si astept sa ajunga acum.

Am gasit becul de check engine in filonul de fire, urmeaza sa il trag in bord. Din pacate nu merge nici modul autodiagnoze, teoretic daca puneai contactul si apasai repede de 5 ori pe acceleratie blana trebuia sa intre in mod autodignoza si sa semnalizeze cu check-ul codurile de eroare (ca metoda agrafei la cielo). Din pacate nu merge decat pe modelul de US (care are si bec de check nativ in bord).

Oricum, check-ul se aprinde la punerea contactului, se stinge la pornire, se aprine daca deconectez senzorul TPS de exemplu, insa nu are nici o treaba cand deconectez senzorul de axa. 

Ieri am defrisat iar instalatia electrica si am urmarit si masurat firele de le senzorii de arbore si axa pana in ECM, totul ok, am desfacut si ECM, nimic oxidat.

Va urma 🙂 

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tras check-ul in bord. Cu ocazia asta am gasit si alta gaselinta, becul original din bord de check engine este acoperit (desi exista soclul si circuitul) si chiar daca se pune nu se vede 🙂 

Drept urmare am folosit un alt check, probabil pentru cutia automata, nu stiu exact la ce e folosit. Asta e galben si scrie "check" simplu, cel original era rosu si trebuia sa scrie "check engine". a trebuit tras fir din compartimentul motor pana la ceasuri, din instalatia originala lipsea.

Totodata am schimbat si opritorul de la usa dreapta spate (rupt de mine cum ceva timp dintr-o prostie) si mi-am comandat niste piese, printre care 2 senzori detonatie si senzorul de axa. 

Au fost destul de scumpi dar m-am saturat, vreau sa mearga. Plus ca nu mai lusem piese demult si simteam nevoia sa cheltui niste bani aiurea 😄  

Ah, si am reusit sa imi aranjez ambele garaje in sfarsit.

Si da, binenteles ca mi-am comndat interfata ADS, astept sa vina, din pacate prin posta, deci o sa dureze.

IMG_20200403_160227.thumb.jpg.29f4c831bb75efb910d12f41db453f69.jpgIMG_20200402_135549.thumb.jpg.ba7036d246803f0c65a571296b42d50a.jpgIMG_20200402_165324.thumb.jpg.7bb5d17384c2afed011ff58367960ac2.jpg

 

  

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i asa ca, cu nitica osteneala garajele au devenit ceva mai mari ? Ehe ... "tot patitu-i priceput".

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place mult designul garajului, cu 2 deschideri largi pentru a avea loc in jurul masinilor. Asta nu e acelasi cu cel pe care il pozai mai demult, nu?

Edited by ches
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...