Jump to content
 

Sign in to follow this  
vbocan

Consum Exagerat de benzina

Recommended Posts

Nu are potentiometru, are injectoare noi si emana gaze nearse ce pe mine ma duce cu gindul la dereglare a aprinderii, avans mare ce poate fi corelat din delcou (de exista) si asta pe stroboscop pentru a ne apropia de parametrii inscrisi de cei mari. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce masina se vorbeste?  In descriere vad cielo si matiz, am presupus ca de cielo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre cielo '97 e vorba. Asta in cazul in care nu a omis a ne aduce la cunostinta ca defapt sub capota sta pitit vre-un motor boxer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni ... compresia aia spune multe ... As face inca un test, cu o scula profi. A, sa nu uit, conteaza mult si cum se face testul. Apoi as reface testul dupa ce as baga niste ulei in fiecare cilindru ... procedura completa pentru a depista unde sunt pierderile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cielo 97 eu stiu ca are potentiometru, doar cele automate au sonda lambda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dj, merg injectoarele de logan, este aceiasi mufa, dar eu nu am fost asa incantat 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze pentru interventia cu inarziere,si multumesc tuturor.

Dj_Dark, este vorba despre Cielo automat motor 1.5 cu sonda (masurata,functionala). La pornire nu balbaie, doar atunci cand ajunge la temperatura de lucru.Porneste la sfert la cald si la rece.

Viktor, as vrea un motor de Boxer, asa as gasi explicatia consumului dar cred ca si ala consuma mai putin de 20 in oras.

Testul l-am facut ca la carte cu motorul cald (parcurs drum 52km ) si pedala de acceleratie apasata.

Salex, nu am facut testul cu ulei in capul pistonului dar o sa-l fac azi, are  o logica.

mirceajo,nu pot sa investesc in alte injectoare mai ales ca cele de pe masina sunt noi, nici sa iau de proba nu am de unde, ar fi fost bine.

Cand ies de la munca o sa fac testul si la Matiz care are motorul facut anul trecut, folosit doar vreo 1500 km, sa vad daca e diferenta si revin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Refa testul la Cielo, lasa Matizul. Scoti toate bujiile, deconectezi mufa de alimentare de la bobina de aprindere si pompa de benzina, insurubezi manometrul cu blocare la cilindrul 1 (spre distributie), blochezi cablul de accel. cu un carlig de rufe pe rola clapetei si dai cheie vreo 5-6 secunde. Procedezi la fel cu ceilalti cilindri. Fa poze la manometru cu indicatiile la toti cilindrii. 

Vezi sa insurubezi bine racordul manometrului pt a nu pierfe presiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut testul la Matiz 8,2 bari la 1si 2 si 8,4 la 3, cu ulei nu am facut ca merge bine si consumul e bun.

La Cielo 7,5 bari la toate fara ulei iar cu ulei 8,5 la toate.Oare sa fie setul motor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am verificat returul.Daca scot turul din rampa si suflu cu pompa inspre rampa nu ar trebui sa se duca pe retur,adica sa se auda bolborosind in rezervor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut cum ai spus cris06 am insurubat bine,am pus si ulei pe filetul manometrului,nu am pus poze cu fiecare valoare in parte,dar daca tii neaparat fac maine iar si pun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi bune pozele pt lamurire. Ce manometru ai folosit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot incarca foto,zice There was a problem processing the uploaded file. -200

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta intre testul "uscat" si testul cu ulei imi indica probleme la segmenti. Cel putin ... Daca s-a ajuns la o astfel de uzura a segmentilor, cel mai probabil si supapele au probleme.

Acum, sa revenim putin asupra testului. Din punctul meu de vedere este nu tocmai relevant daca faci testul dand "la cheie". Da, stiu, asa se face, este varianta simpla. Dar NU este varianta corecta. Asta pentru ca manometrul NU iti prinde valorile reale ci niste valori LOCALE. Cu alte cuvinte, este posibl sa ai uzura LA CILINDRU, in partea superioara si sa dai vina pe altceva ... Discutia este mult mai ampla, cel mai probabil se poate gasi in alte sectiuni ale forumului si nu are sens sa o reluam. Testul cel mai corect si relevant este cel "lent", adica sa invarti motorul usor, cu mana.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Nubira 1 se potrivesc injectoare de la alte marci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor, o sa-i fac programare la segmentare.

Credeam ca o sa scap mai ieftin dar se pare ca nu.Sper sa se reduca consumul dupa segmentare, sa ajung macar la 8 extern si 12-13 oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calculez, pentru ca in seara asta cand am pornit, mi-a scos un mare fum.Cred ca e de la un injector sau doua.

Daca pornesc si scot mufa injectorului de la pistonul unu, nu se intampla nimic, e  ca si cum nu am umblat acolo.

Daca scot mufele celorlalte injectoare , se schhimba mersul.Tensiune 12v este la toate ,am verificat.

Maine la 12 cand ies la pauza, umblu la injectoare ca tot a devenit o joaca de copii si va anunt ce gasesc. Injectoarele sunt niste chinezarii dar sunt noi. Poate scap mai ieftin. Doamne ajuta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am revenit tot aici ca nu am gasit topic despre retur.

Azi am desfacut capacul la rezervor, am desfacut strapul acela rotund metalic de pe tur care duce la rampa,am bagat pompa de umflat roti si am suflat inspre injectoare.

Normal ar fi trebuit sa aud bolborosind in rezervor nu ? Ma gandesc ca nu are treaba regulatorul de presiune,ar trebui sa dea voie sa se duca aer pe retur.

La mine nu se duce aer nicaieri daca dau la pompa, e ca si cum as tine degetul la capatul furtunului.Se ridica acul manometrului la 5 si nu coboara deloc.

Intrebare: E returul infundat sau asa e normal ?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit, nu e infundat returul. Puteam sa dau la pompa mult si bine. Pompa de benzina se pare ca are o putere mult mai mare fata de cat pot da eu la pompa de umflat roti.

Regulatorul de presiune chiar tine  presiunea si o tine bine, pentru ca am pornit masina cu returul scos(piulita aceia de 24 din capul rampei)si arunca benzina.

Si daca suflu cu pompa pe retur, conducta aceia tinuta de piulita de 24 ,pe care am gasito cam tarziu, sufla in rezervor.

Am incercat sa gasesc o cauza mai ieftina dar se pare ca tot segmentarea e ultima solutie.

Sanatate tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...