Jump to content

Sign in to follow this  
Nu_stiu_totul

Probleme la sistemul de evacuare

Recommended Posts

Cielo Exe vechi de 2,5 ani...

Toba finala dusa...

De fapt numai teava de iesire s-a "mancat" si am pierdut si ornamentul de inox :(

Ce sa fac sa sudez o noua teava de iesire sau sa pun o toba noua? Ce-mi recomandati ?

Cat costa o toba noua? Vreau una mai trainica sa nu o schimb din doi in doi ani ...

 

Am inteles ca ornamentul de inox e separat si costa de se poate trai si fara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. eu am sudat-o (100.000 lei) si dupa 2 luni a picat cu totul.

Masina mea este din '95 asa ca nu am pretentii.

 

Decizia iti apartine in totalitate. Depinde si de citi bani dispui.

In legatura cu preturile.. ia un nr. de telefon de aici de pe forum de la unul din magazinele listate de baieti si vei afla un pret.

 

http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=5...hlight=magazine

Share this post


Link to post
Share on other sites
.. eu am sudat-o (100.000 lei) si dupa 2 luni a picat cu totul.

Masina mea este din '95 asa ca nu am pretentii.

 

Decizia iti apartine in totalitate. Depinde si de citi bani dispui.

In legatura cu preturile.. ia un nr. de telefon de aici de pe forum de la unul din magazinele listate de baieti si vei afla un pret.

 

http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=5...hlight=magazine

 

Am fost la un mester si zice ca nu merita sa o sudez ca e cam "coapta" si oricum se duce repede unde arde cu flacara...

Nu prea inteleg cum s-a "dus" asa de repede, am avut masini starine vechi la care n-am avut probleme de genul asta si Dacii la care schimbam tobele intr-o veselie ( 6 luni) :(

 

Deci se pare ca va trebui sa o schimb :X

Ce-mi recomandati? Borla , Walker , Tesh or romaneasca cu 800 000 lei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai de gand sa mai tii cativa ani masina, merita sa-ti iei o Borla (aprox 100 euri)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am comandat o toba Tesh, cu 1 400 000 lei, am vorbit la service pentru schimb si au zis ca toba se poate schimba la garantie daca nu-i lovita .

M-am dus si am anulat comanda...

Am tot alergat sper sa fie cu folos (economie 1 400 000 lei) :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scriu tot eu :lol: ...

 

Am fost la service si toba are garantei numai 2 ani :( la fel si antena ...

Trei ani au garantie numai componentele cuprinse intr-o anexa pe care e bine sa o citesti sa nu patesti ca mine.

 

Daca tot am fost la service , am schimbat toba finala 1 300 000 lei (Walker), colierul de prindere 100 000 lei , colierul de sustinere 50 000 lei, ornamentul de la toba 350 000 lei (l-a vrut musai sotia ca-i frumos... sa ma invat minte sa mai merg si cu sotia in service) , ornamentul de pe usa dreapta 100 000 lei , strans bolt la usa din dreapta (care cam tocanea)...

manopera 400 000 lei

 

Total 2 300 000 lei :( :( :(

 

Totusi nu-i chiar scump pentru ca la un magazin de piese auto mi-au zis ca o toba Walker e 2 200 000 lei si nu stiu daca avea si colierele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve

Eu mi-am pus acum vre-o luna si jumatate o toba connex , era ieftina 950.000 lei .

Colierul ala nu l-am gasit , dar se potriveste la fix cel de nova , asa ca am pus de nova , 25.000 lei.

Montarea am facut-o eu acasa , am garaj cu canal , asa ca fuse ok.

Mai greu a fost sa demontez vechea toba , care a tinut 9 ani ( din 1995 cand a fost facuta masina pana acum) .

Asta era ruginita si a trebuit sa o tai pe cea veche usor cu flexul .

Oricum rezultatul e ok.

 

Multa bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ai facut invidios...

Si eu am acasa la parinti canal dar nu m-am gandit sa ma apuc sa mesteresc...

De fapt Cielo mi-a atenuat talentul de mecanic desi inca mai mesteresc la Berlina din '85 cu care se plimba sotia... Dar recunosc nu fac asta din placere ci pentru ca TREBUIE!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ornamentul de la toba 350 000 lei (l-a vrut musai sotia ca-i frumos... sa ma invat minte sa mai merg si cu sotia in service

 

:lol: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine tot la contactul dintre cea intermediara si finala s-a "retezat". am preferat sa pun una noua (chiar le-am schimbat pe amandoua pt ca nu era nici un tinichigiu la momentul respectiv sa mai carpeasca ceva).

cea finala conex a fost 700 mii, iar intermediara 1 225 mii (originala corea)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca ai fost prea grabit sa "bati" tobe noi . :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asa-i graba usca buzunaru'...

Dar am avut motive, joi am aflat ca vineri pot sa-mi iau liber de la serviciu deci puteam merge in service... Asa ca m-am grabit ca altfel asteptam concediul de la anu' :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un Cielo cu motor 1,5 -16v DOHC fabricat in 2000. Masina am luat-o anul acesta prin martie. De la inceput nu mi-au placut zgomotele scoase de tobe dar am "rabdat" pina acum. Ma refer ca la turarea motorului sau dupa schimbarea vitezelor cind se reaccelereaza scoate un zbirniit metalic (ceva gen masinile de curse) care pare a fi la toba finala. Acest lucru ma deranjeaza enorm :wallbanger: la condus . Mentionez ca am inlocuit catalizatorul - care era gol - cu o teava de legatura, toba intermediara si cea finala. Tobele sunt coreene, bine etansate si strinse corespunzator. Am observat la alte Cielo ca acest zgomot nu apare. Stie cineva vreo solutie sau daca exista vre-un dispozitiv ce trebuie montat la toba finala pentru anularea acestor zgomote ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine la Cielo se aude un zgomot care initial am crezut ca vine de la toba. Pana intr-o zi cand in a 3-a fiind pe deaccelerare am auzit zgomotul si am pus mana pe shimbatorul de viteza si am presat usor inainte. Zgomotul a disparut. Daca am luat mana a aparut la loc -deci cel putin la mine, zgomotul asta e cumva legat de schimbarea vitezelor. ... incearca si la tine sa faci faza asta si cine stie ce descoperi... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva si vibreaza pedala? Nu se auda ca si cand intra o tinichea in rezonanta. La mine la nubira se intampla asta cand accelerez mai brusc in jurul a 2500RPM. Daca este chestia asta, s-a mai discutat si cica este o teava care ar trebui un pic indoita.

 

Offtopic: la mine fassssaie toba la relanti...asa e normal? :scarpin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil e sparta sau o imbinare nu mai este perfect etansa

Share this post


Link to post
Share on other sites
(...) am pus mana pe shimbatorul de viteza si am presat usor inainte. Zgomotul a disparut. (...)

 

si eu il am. cand am schimbat uleiul (acum 8000 de km) mecanicul s-a mai uitat pe-acolo si m-a intrebat daca nu fluiera in a 3-a.. cand i-am spus ca da, mi-a aratat o piesa si mi-a spus ca trebuie inlocuita. cum naiba se numea... :-? am uitat, lasa ca-i fac o poza.

 

@irinel -> am avut o problema asemanatoare. s-a rezolvat cand mi-a cazut toba :mrgreen: adica a fost spolierul schimbat pentru ca m-a lovit cineva in spate, iar aia au dat si toba jos. cand au pus totul la loc au uitat sa prinda toba. simplu, nu ? :mda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragii mei, nu are nici o legatura cu maneta schimbatorului de viteze. Tobele sunt noi, bine etansate si strinse iar elementele de cauciuc ce sustin tobele sunt tot noi si bine prinse. Eu ma refer la zbirniitul sau fluieratul metalic asa cum se aude la tobele de inox (exact cum spune Yuri : "tinichea in rezonanta"). Lucrul acesta ma enerveaza enorm si intrebam daca nu se poate atasa ceva la capatul tobei finale pentru a neutraliza zgomotul. Am vazut la unele masini niste chestii aplicate la toba finala dar nu stiu daca au rol de atenuare a zgomotului sau sunt decorative. Deasemenea nu stiu denumirea ca sa caut asa ceva.

Edited by irinel_lisenche

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am constatat ieri k toba mea finala sta sa cada!!!

Am masina din 2004 cu 70k , va intreb e normal??? nu e cam repede? m am uitat pe sub ea si e mancata lchiar inainte de inbinare cu intermediara!! O sa merg maine sa vad daca poate fi sudata!

Daca nu imi spuneti va rog ce toba sa mi iau si cam cat m ar costa una noua????

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi lucru l-am ptit eu cu cea intermediara 2002/70.000Km. Si cea finala tb schimbata la mine.

Daca nu ma insel una finala Walker e aprox. 250RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil cele mai ieftine sunt facute de conex si pretul va reflecta in totalitate calitatile produsului (a se citi baraitoare nu toba).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@irinel_lisenche N-ai ce-i face, asa e cu tobele de inox, nu prea au labirint, sunt mai de tuning > :) Te cred ca devine deranjanta fiind utilizata zi de zi. Hai ca asta-i tare, tu vrei sa-i pui surdina/amortizor zgomot de parca ar fi arma de foc? :) )

Pt cine vrea tobe Walker sa apeleze la autosolution.ro unde, in contextul unei colaborari de durata, puteti obtine si voi 20% discount (trebuie sa aveti datele unei societati). Au si amortizoare Monroe ;)

Edited by Senna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×