Jump to content

mirceajo

Membru
  • Content count

    327
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

6 Followers

About mirceajo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/09/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II 2.0 AT / Evanda 2.0 AT
  • An
    2005 / 2003
  • Nr. Inmatr.
    LON
  1. mirceajo

    Nubira Ii

    Catalizatorul nu mai are tablele de protectie, au cazut de la rugina, pana la urma daca merge, merge Protectiile termice sunt cam praf, dar nu am vrut sa umblu la ele la transplant, au fost destule @ches, din targ si l-am sudat la Autogeneral pe splai, ai nevoie, rezolvam.
  2. mirceajo

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Intre timp ce ma ocup de Nubira, Evanda s-a simtit neglijata si a vrut sa fie bagata in seama.. Asadar desi nu arata varsta, chiar o are si sa vazut prin cedarea radiatorului de apa, adica s-a spart
  3. mirceajo

    Nubira Ii

    Si una din seara asta..
  4. mirceajo

    Nubira Ii

    Poze de la incarcarea cu freon si schimarea racordului.
  5. mirceajo

    Nubira Ii

    Cum crezi.. eu zic ca raport calitate pret si sa-l schimbi la maxim10.000 km este decent. Acum revenind la patania mea cu fumul, colegul Mihai Ionita, mi-a deschis ochii.. Cand am desfacut motorul cu Dj-ul, am observat ulei in admisie, o mica balta (probabil ce s-a strans de la vechea chiuloasa) si binenteles ca nu l-am scurt din admisie :)). Probabil de aici si fumul pe care l-a scos dupa reparatie.. make sens, no? Adevarul ca de atunci nu a mai scos gram de fum, de unde ma duce cu gandul ca s-a dus acel ulei.. La final de luna ma duc pana la mare, asa ca plec cu ea sa vad comportament.
  6. mirceajo

    Nubira Ii

    oricum 1.6 16V cam papa ulei by default la 2.0 nu exista aceasta problema incearca sa iei ulei de la Autoeco sau alti furnizori de piese. asta este:
  7. mirceajo

    Nubira Ii

    GM DEX 2. Vezi ca mai exista si o varianta koreeana pe care o vand aia de la Radacini, ala NU!
  8. mirceajo

    Nubira Ii

    Incarcat instalatie AC si schimbat racord flexibil. Alta masina!
  9. mirceajo

    Nubira Ii

    Si pornirea https://youtu.be/9NQ1Avv8Xp8
  10. mirceajo

    Nubira Ii

    Salutare! Si iata ca masina avea nevoie de putina atentie, asa ca a inceput sa scoata fum albastrui la doar 23.000 km de la reconditionarea motorului.. Asadar dupa cateva dezbateri si teste (ca nu scoatea mereu fum) + masurat compresie (p1 - 14 / p2 - 13 / p3 -13 / p4 / 14), am decis (impreuna cu djdark) sa defacem motorul si sa vedem ce gasim. In mare vizam chiuloasa sa nu fie vreo supapa buclucasa cu toate ca la compresie stateam bine.. Am avut un semn dupa ce am dat admisia jos ca am gasit supapele de admisie piston 1 mai ude decat restul si de acolo am inceput verificari cu benzina si parerile. Avantajul meu este ca mai am un cazan din dotare, iar acest cazan sa-l numim celalalta Evanda sau donatoarea.. si am decis sa luam chiuloasa de pe ea (200.000km) cu riscul de a pierde o garnitura de chiuloasa (singura investitie pentru aceasta lucrare) si de a nu merge neaparat mai bine ca inainte. Ne-am apucat de demontat chiuloasa de pe motorul donator (T20SED) si am avut o surpriza placuta sa vedem ca arata foarte bine motorul la interior (pistoane curate si uscate), cine stie de cand nu a mai mers acel motor.. si sa montam pe motorul nubirei (X20SED) noua chiuloasa pe care doar am curatat-o putin si examinat-o ochiometric. A fost la un pas Nea Dj sa desfaca si pistoanele dar nu l-am lasat ca nu apucam sa-l asamblam in aceiasi zi asa ca am decis sa montam chiloasa noua si sa vedem ce se intampla. Intr-adevar avem o suspiciune la segmentii, in special la pistonul 1, care dealtfel era si el mai ud decat celelalte, dar cum spuneam nu era timp/chef si piese pentru acea interventie. Am montat tot am dat cheie si ce sa vezi, a pornit.. abia dupa 5 min s-au desmortit si culbutorii cei statuti si mergem bine. Asa ca am dat fuga la o proba.. si m-am intors cu fumul dupa mine :)) Trebuie sa recunosc ca i-am rupt gura putin si scotea ca la balamuc, asadar o sa mai facem o interventie, dar de data asta se lasa cu segmentare, dar avem urmatoareale suspiciuni: 1. scoate fum doar dupa ce se incalzeste; 2. nu scoate mereu (in seara asta am iesit sa alimentez si cei drept nu am mers mai mult de 5 km, dar nu a scos deloc fum); 3. compresia a fost buna si au cedat segmentii? (o sa masor compresia din nou joi sa vedem dupa interventie cum stam); In concluzie motorul merge foarte bine si rotund si chiar mai silentios decat inainte. Stau si ma gandesc daca exista diferenta intre chiuloasa T20SED si X20SED. Cand zic mai silentioasa simt asta ca am racordul flexibil spart si nu se aude asa tare ca inainte.. O sa merg zilele astea cu ea si revin cu feedback. Poze: video-1525718046.mp4
  11. mirceajo

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Salut, E bun acel contact pentru garnituri, iti dau eu mesaj in privat si ma inteleg cu Dj Da, bravo! Dai o bere pentru idee )
  12. mirceajo

    Cumpăr Piese Nubira 2

    Capota cu grila + far dreapta 150 lei Detalii 0799919882
  13. mirceajo

    Bmw 528I Se Touring.

    Lasa ca se duce dupa ele
  14. mirceajo

    Nubira Ii

    Spalata si pregatita de vara!
  15. mirceajo

    Cele 2 Bmw-Uri

    Eu zic altfel! BMW nu a ajuns la stadiul lui Espero ca sa devina obositor la drum!
×