Jump to content
 

mirceajo

Membru
  • Content Count

    524
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    97

About mirceajo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/09/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira / Evanda
  • An
    2002 / 2003
  • Nr. Inmatr.
    LON

Recent Profile Visitors

3168 profile views
  1. Ah.. era sa uit.. Sambata trecuta am inlocuit fuzetele fata. Ale mele aveam gaura mai mare pentru capetele de bara din comertul actual (ori largite ori alt model la vremea aia). Cand bagam capul de bara 1 sfert din con iesea in afara si trebuie sa pun saibe distantiere pentru a putea strange. Mai mult de atat, in timp, daca conul era prea inauntru bagat il tragea din pastila si incepeau sa apalude capetele de bara. Am optat pentru unele de pe Epica si totul este ok acum.
  2. Momentan ma opresc cu o drumetie facuta in septembrie, 1100 km. Buc - Aiud - Campia Turzii - Sibiu - Buc. Masina se comporta bine, iar la confort bate muuulte masini din noile generatii.
  3. Undeva pe la jumatatea lui Iunie am primit propunerea de a filma Evanda, probabil multi ati vazut deja clipul dar pun poze si linkul aici Da, masina mea era in filmare si apre si Lucian in cadru
  4. intr-o dimineata in drum spre munca a inceput sa mearga in 3 si cum am SCAN100 in masina, m-am mufat direct si am vazut un mistfire pe cilindru 4. In seara aia am scos capacul sa ajung la fise, le-am apasat putin si nu mai facea, crezand ca a iesit de la vibratii. Urmatorul weekend am mers la tara si pe autostrada imi da un sut in mers si zic gata, demontez si verific. Surpriza a fost sa vad ca fisa era spintecata, iar bujiile se invartea ceramica in metal la 3 din 4. cea de pe cilindru 4 iesise saiba intre ceramica si metal (probabil tine in tensiune ceramica) si cred ca ea a provocat spintecarea fisei. Din pacate nu am avut ce face la tara. am izolat fisa sa nu mai piarda scanteie si in seara aia cand am ajuns acasa am pus fisele vechi la loc si niste bujii iridium, ce am gasit si eu seara la mine si la Lucian :)) Bonus am curata si motorul putin. P.S. Da, am un prezon rupt la galerie
  5. Cateva luni mai tarziu, in parcare.. mai apare o zgarietura, ba un numar stramb..bucurestisme. Bonus am adaugat un rezonator in plus, imprumutat de la Epica (cel de pe radiator). Undeva prin Mai a urmat o curatare interior + ceara K2 si sesiune foto.. bineneteles
  6. 'mnezeule de cand nu am mai intrat pe aici.. Hai sa vedem pe unde am ramas Final Februarie ca tot omu' care se pregateste de vara, am vopsit jantele de 17: .. si dupa o bucurie vine si necazul, a doua zi seara sa produs o extorsiune a unui degajament cu o groapa si rezultatul.. pai il vedeti in poze.. trist de altfel.. so.. anvelopa noua, indreptat janta pe interior, curata putin unde a fost julita si asa ramane, momentan. anvelopa noua impreuna cu cea de pe fata stanga au fost puse pe spate si spatele in fata pentru ca aveau uzura egala. Da, a trebuit sa indrept si roata care era pe spate dreapta la momentul ala
  7. Asa da! Ma bucur! Tot te asteptam pe la intalniri.
  8. Salut! Verifica cablul de acceleratie, din poza cel de jos, are un reglaj, la ce comportament ar trebuii slabit putin. Daca esti din Buc te astept joi cu ea sa ne uitam.
  9. Daca tot suntem la feedback si eu am ajut la Cielo etrieri de espero si chiar ca cei mai tari.. Dupa am avut numai blestemul DAC-ului :))
  10. Multumesc pentru aprecieri Eu cam la 2 ani desfac etrieri si ii curat (de obicei). Placutele cand ajung la jumate le cam schimb Cat despre garnituri aftermarket.. nu prea ne-am inteles, am mers tot pe alea oem ale masinii, pentru ca pot fi refolosite daca nu sunt rupte. P.S. Poate mai ajungi joi
  11. Cateva poze cu Eva si la final cu sora ei: Si prima poza pe anul asta, spalata la -8 grade: P.S. Masina asta nu a probleme cu inghetat de broaste sau altele
  12. Si ultima interventie pana in revelion.. etrier spate stanga gripat. Cu toate ca am upgrade a sistemul de franare de Epica (discuri, etrieri, pompa frana si abs) pe spate am schimbat doar portetrierul, etrierul fiind acelasi, in concluzie nu am umblat nicioadata la ei pana acum. Ideea este ca pana acum cand am tot pus placute si impingeam pistonasul intra fara probleme. Aparent problema era cand trebuia sa iasa (garnitura antipraf era iesit un pic si a ruginit inelul de metal de sub ganitura si nu permitea pistonului sa iasa, dar pistonul este ok, fara rugina). Am curatat etrierul si pus garnitura corect iar bonus am desfacut si curatat ceilalati etrieri for siguranta (ca tot era masina pe elevator) aerisit franele, inlocuit placutele spate si gata. P.S. se vede in poze cu sa inrosit discul iar placutele (puse noi in august) s-au macinat. Daca tot am prins masina pe elevator am schimbat si bucsa dreapta de la bascula (pe care nu am apucat sa o schimba in august pe motiv de oboseala si nu a vrut sa iasa) + pivotul de pe stanga (pentru ca am schimbat dreapta de nevoie si imi place sa fie pereche)
  13. Proiectul 3: Montarea vas lichid parbriz de Epica - se pare ca Epica are senzor nivel lichid parbriz, iar Evanda nu.. Ca o mica istorie, Magnusul avea aceasta echipare standard, dar se pare ca la Evanda au redus costurile, daaaar aveam preechipare de la bec in instalatie, pana la o mufa (ve-ti vedea in poze). Eu doar a trebuie sa cumpar un vas cu senzor si mufa, tras 2 fire (unul la masa iar celalalt la mufa unde aveam deja preechiparea si voila)
 

×
×
  • Create New...