Jump to content
 

mirceajo

Membru
  • Content Count

    534
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    104

About mirceajo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/09/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Evanda
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    LON

Recent Profile Visitors

3458 profile views
  1. Ai fi surprins cate sunt :)))
  2. Saptamana asta am rezolvat o problema mai veche, pentru care nu ma induram sa dau bani, dar nu mai suportam firul de la AUX. Pe scurt playerul meu alpine are nevoie de adaptor extra pentru bluetooth (partea buna este ca este un parrot si se aude bine). Norocul meu a fost ca am gasit unul SH pe OLX la 250 lei (el fiind 530 lei nou). Cumparat, facut ordine in fire si montat. Acum sunt in randul lumii fara fir P.S. Da stiu, sunt multe fire acolo dar am noroc ca au loc unde sa stea :)) Joia asta, pe 24.03.2022, am facut o revizie la frane si anume: curatat si gresat glisiere + ghidaje portetrieri. In rest bate de 222.000 km si all good.
  3. Daca tot nu a fost zapada la capitala, am pus rotile de iarna doar la nevoie (ITP si un drum la Cluj). ITP-ul facut pe bune #evandarezista Cum spuneam am facut un Bucuresti - Cluj - Aiud - Bucuresti intr-o zi, totul ok si un consum de 9.4% la dus si un 9% retur (140 km/h cu pilot tot ce era autostrada, cam 500km, iar in rest 90-120 cu depasiri normale si putin fortat pe dealu negru, pe curbe :)) ). Normal ca dupa drumul de Cluj, din lipsa de zapada, am pus vara la loc (total 3 sapt iarna pe masina :)) ) dar nu inainte sa trecem pe la vulcanizare unde am indreptat 2 jante iar restul doar echilibrat, urmat de o geometrie. La o sueta cu sorsa'
  4. Salutare, Se mai completam cu ceva poze si povesti Prima poveste cum spala fimiu masina la tara, dar nu suficient Cateva zile mai tarziu o mica sesiune foto "masa" de america
  5. Vezi poza mai jos. am pus buline pt a se vedea mai bine P.S. A se observa ca rotile dintate de la axe sunt la fel (par amandoua de evacuare) cea de admisie are gaurile mai mici si mai dese
  6. Salut, Daca ai nevoie de sfaturi sau ajutor (mai putin partea de GPL ) arunca un mesaj. Am un prieten la Timisoara cu o Evanda neagra, deci nu esti singurul, eventual faceti un club local @ches toate au "bodykit-ul" asta, dar da, cu niste arcuri sport si jante frumoase.. e altceva.. parca era una de genu prin Bucuresti Scoate emblemele de Dodge si revino la sigla clasica de Daewoo.. sau Chevrolet (dupa preferinte).
  7. Hai ca am uitat sa ma laud :)) Eva o arde pe 18 acum
  8. Multumesc! Nubira fuse si se duse e pe la Ploiesti acum
  9. Opa! In sfarsit o masina! Da, inca mai avem rabdare! Inca aceiasi pasiune @ches nu ploua, inca mai are mocheta umeda de la caloriferul spart
  10. Ah.. era sa uit.. Sambata trecuta am inlocuit fuzetele fata. Ale mele aveam gaura mai mare pentru capetele de bara din comertul actual (ori largite ori alt model la vremea aia). Cand bagam capul de bara 1 sfert din con iesea in afara si trebuie sa pun saibe distantiere pentru a putea strange. Mai mult de atat, in timp, daca conul era prea inauntru bagat il tragea din pastila si incepeau sa apalude capetele de bara. Am optat pentru unele de pe Epica si totul este ok acum.
  11. Momentan ma opresc cu o drumetie facuta in septembrie, 1100 km. Buc - Aiud - Campia Turzii - Sibiu - Buc. Masina se comporta bine, iar la confort bate muuulte masini din noile generatii.
  12. Undeva pe la jumatatea lui Iunie am primit propunerea de a filma Evanda, probabil multi ati vazut deja clipul dar pun poze si linkul aici Da, masina mea era in filmare si apre si Lucian in cadru
  13. intr-o dimineata in drum spre munca a inceput sa mearga in 3 si cum am SCAN100 in masina, m-am mufat direct si am vazut un mistfire pe cilindru 4. In seara aia am scos capacul sa ajung la fise, le-am apasat putin si nu mai facea, crezand ca a iesit de la vibratii. Urmatorul weekend am mers la tara si pe autostrada imi da un sut in mers si zic gata, demontez si verific. Surpriza a fost sa vad ca fisa era spintecata, iar bujiile se invartea ceramica in metal la 3 din 4. cea de pe cilindru 4 iesise saiba intre ceramica si metal (probabil tine in tensiune ceramica) si cred ca ea a provocat spintecarea fisei. Din pacate nu am avut ce face la tara. am izolat fisa sa nu mai piarda scanteie si in seara aia cand am ajuns acasa am pus fisele vechi la loc si niste bujii iridium, ce am gasit si eu seara la mine si la Lucian :)) Bonus am curata si motorul putin. P.S. Da, am un prezon rupt la galerie
 

×
×
  • Create New...