Jump to content

mirceajo

Membru
  • Content Count

    472
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    79

About mirceajo

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/09/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira / Evanda
  • An
    2002 / 2003
  • Nr. Inmatr.
    LON

Recent Profile Visitors

2588 profile views
  1. Sunt si eu revoltat! Doar ca tin la masinile si proiectele mele, iar daca nu scap de taxa/interzicere vom vedea.. masinile nu le vand, mai bine le fac garaj la tara si le tin de muzeu Eu nu cred ca o sa interzica sa circulam cu ele, iar cu taxa la un momentan dat tot vom platii ceva.. Cat despre ce spune Ches, eu nu vreau sa strang 8000/12.000 euro (sa-mi iau de la gura sau rata) ca sa-mi iau un cotet de euro 5.. prefer sa platesc cei 700 lei~150 euro, iar daca mai merg 5/10 ani cu ele.. tot e mai ieftin :)) Iar daca chiar se vor interzice.. ne luam cotet :))
  2. Recomanda-i sa mai citeasca si ce inseamna litera K, acolo unde are el E4 (adica pe spatele talonului).. Acolo este numarul omologarii tip, deci toate au la fel (mai putin eu unde am E1 ca este de UK).
  3. Salut, Nubira se opreste la Euro 3 (cum am eu), Nubira 3 (sau Lacetti cum zice Dj, dar cu sigle de Daewoo) este tot euro 3. Doar Chevrolet Lacetti vandut in Ro este euro 4.
  4. mirceajo

    Nubira Ii

    Ieri 12 Nov zi mare! Avem ITP :)) Si ca o lauda.. nu au gasiti niciun defect masinii, a trecut cu brio la toate probele supuse :)) + socul lor - cum arata "nava spatiala" :))
  5. mirceajo

    Alta j100

    Cred ca Firea are mai mult succes prin frica oamenilor care isi vand masinile :)) Succes!
  6. mirceajo

    Nubira Ii

    Dupa o luna de nebagat in seama, aseara am iesit sa intindem articulatiile + o baie.. si cum ar spune Dj-ul: de fiecare data imi pune un zambet pe fata, masina asta :)) Azi prezenta la intalnire
  7. Salutare, sa mai dam cu carpa de praf.. Eva se apropie cu pasi repezi de 200.000 km, actualmente 197.780 km iar sambata a primit putina atentie. Daca tot am fost la un service si am ridicat-o pe elevator am reusit sa inlocuiesc bucsile la bascula spate pe ambele parti. Am pus bucsi OEM (40 lei/buc, stiu, super ieftine, dar erau ultimile :)) ). Bonus am facut o revizie la etrierii de pe fata ca mi se pareau cam gripati si am constatat ca garniturile antipraf erau rupte.. asa ca am fost la radacini astazi si am gasit tot OEM. Filmulet cu bucsile de pe partea stanga (pe dreapta doar 1 era asa): si poze: P.S. Cred ca de aici si uzura mai mare a anvelopei pe stanga spate fata de dreapta.. Bonus am gasit pe Ebay la numai 15 euro + 8 transport grila (noua si OEM) de la capota (a mea se cojeste nichelul), mare noroc si cu asta, urmaream alta pe ebay la 100 euro (nu gasisem mai ieftina, pana la norocul asta :)) ) Cu ocazia asta ma gandesc serios sa inlocuiesc si capota fata cu cea de pe masina de piese (fiind aceiasi culoare) ca sa scap de valurile de pe ea. P.S.2. Cu ocazia elevatorului am pus si incaltarile de iarna .. urata mai e cu bocancii astia :))
  8. in primul rand vezi cate tico mai exista :))
  9. Dupa parerea mea, spatele trebuie sa aibe cele mai bune anvelope.. pe fata ai directia/tractiunea (unde este cazul) si o mai controlezi, dar daca fuge spatele ce faci??
  10. mirceajo

    Nubira Ii

    Nubira era nebagata in seama de fo 3 saptamani asa cam am decis in week-end sa-i intind putin articulatia si pistoanele, asa ca am spalat-o si am fost pana la un gratar (5 km A2) deci si un varf de 180 asa din scurt :))). Acum sta cuminte si astepata ITP-ul, dar inainte de asta trebuie sa rezolv frana de mana (saboti noi) si factura ( o factura de service autorizat RAR, cu stand de geometrie, care sa ateste ca am schimbat volanul de pe dreapta pe stanga), altfel nu am cum sa-i fac ITP (vorbeste lumea :)) ), daca aveti cunostine in domeniu, pls help me. Totodata nubira a primit si o cheie briceag de la "chineji" (pe care o am de la prietenul Naghis, traiasca boieru'). Cheia este imperecheata cu inchiderea originala a masinii, iar ca parte tehnica, am folosit placa cu butoane + imo din cheia de la cea argintie (aveam si al aia cheie cu butoarem, dar nu reusisem sa o fac functionala). Momentan are carcasa de Epica/Evanda (portbagaj si inchis/deschis), dar urmeaza alta carcasa, fara acea sigla, pentru Nubira (lacat deschis si lacat inchis), Nubira nu are deschidere portbagaj din telecomanda.
  11. Si uite asa Eva se apropie cu pasi repezi de 200.000 km si 17 ani :)) (primul meu daewoo la care nu am desfacut motor, cutie.. sunt uimit ca nu are nici o scurgere..) Singura problema "majora" a fost cand am ramas fara AC, iar la test, nu aveam nici o pierdere, cupla compresorul dar nu facea rece.. dupa cateva discutii si sfaturi am decis sa schimb supapa regulatoare si spre norocul meu am rezolvat problema (fara a demonta compresorul) Dupa activitatea ireprosabila am decis sa-i ofer un set de presuri OEM (eu aveam OEM dar de Epica). Daca tot le-am parcat pe aceaiasi strada, meritau o poza
  12. Acum am observat ca nu ai tabla de protectie pentru discuri ma miram ce lipseste
  13. Nu inteleg de ce era asa deranjant, nu judec. Dar putea scoate doar mufa
  14. Nu cred ca vreun producator auto de dupa 2005 mai pune scule in masina nu incurajeaza nimeni carpeala sau reparatia in regie proprie..
  15. Ai incercat sa cauti si tabla de protectie pentru toba din dreapta?
×
×
  • Create New...