Jump to content
 

Corneda

Membru
  • Content Count

    369
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

2 Followers

About Corneda

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/20/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Opel / Chevrolet
  • Model
    Astra Notchback / Spark/ Captiva
  • An
    2016 / 2008 / 2007
  • Nr. Inmatr.
    Cu cifre si litere

Recent Profile Visitors

2927 profile views
  1. In posturile mai vechi existau anumite nemultumiri despre consum, si da, trebuie raportat consumul la gabarit / putere, e cumva evident ca o astfel de masina nu are cum sa consume 5l la suta, eventual si in oras. Mereu ma minunez cand vad discutii de genul pe forumurile auto: "am scos consum de X litri / ba eu de X-1". Referitor la mersul in oras, evident ca masina poate fi folosita in orice conditii, dar cred ca putem fi toti de acord ca folosita 90% in oras va avea o durata de viata (eventual fara probleme) redusa fata de una ce merge constant la drumuri intinse; plus ca in oras sunt toate sansele ca regenerarea sa nu se finalizeze cu succes din pricina utilizatorului. Ca o mentiune amuzanta, am patit de vreo doua ori sa vin de la drumuri lungi de pe autostrada, si sa o apuce regenerarea in parcare tocmai cand eram pe cale sa o opresc .
  2. Notare pentru istoric Astra are bucsile de bascula umplute cu ulei, drept urmare una din cele noi s-a spart si troncanea, asa ca a fost schimbata si totul e ok. Pozele ii fac cinste, dar vopseaua e horror, are zgarieturi pe toate partile, este ultrasensibila, cand vad masini mai vechi impecabile prin oras stau si ma uit ca prostul cum o fi posibil sa se mentina asa . Captiva a primit valva EGR noua originala, codul de eroare pentru flux insuficient tot reapare, bonus mi s-a rupt camasa unui cablu de timonerie si trebuie sa cumpar cablurile cu totul. Am facut intr-un an deja 12k km cu ea, deci nu am luat-o degeaba. Ca si spatiu interior e geniala, cele 7 locuri sunt folosite destul de des. Consumul este undeva intre 9 si 11 l la suta. De exemplu ultimul consum in concediu la mare, 9,5 l la suta, 4 adulti + copil + bagaje, 130km /h constant autostrada si ceva fataiala prin statiuni. Pentru mine e ok. Este clar un cruiser de drumuri lungi, la viteza de autostrada, 130 la ora are in treapta a 5a 3000 rpm, nici nu se aude motorul, doar vajait roti si aer oglinzi si bare portbagaj. Am mers de curand cu Astra pe autostrada, nu mai mersesem pe acolo cu ea cam de cand am luat Captiva, si am simtit imediat gabaritul scazut, aveam o oarecare senzatie de nesiguranta si mi se parea motorul zgomotos, iar cu Sparkul nu mai zic, m-am simtit pe autostrada de-a dreptul kamikaze , asa e cand te obisnuiesti cu masina mare. Sparkul cara doi copilasi zilnic la cresa prin oras, deci are activitate. Trebuie sa ii schimb antigelul, are doi ani si a devenit brusc maro cu depuneri . In rest a primit ulei si un rulment pe spate si merge stas.
  3. Salut, depinde pentru ce vrei sa o folosesti. Este o masina foarte buna pentru carat familie si bagaje la drumuri lungi, dar ca singura masina de familie pentru mers in oras la scoala / piata nu recomand, mersul in oras ii dauneaza in timp (DPF, ambreiaj). Piese uzuale pentru revizie (incluzand elemente de franare, distributii, ambreiaje) si elemente de caroserie gasesti, dar piese ce se schimba mai rar (gen furtune turbo, anumiti senzori etc ) se gasesc mai greu sau deloc la noi, doar pe afara. Captiva sufera in general de probleme la cutia de transfer ce se distruge la multe masini (in special modelul 2.2 de care ai mentionat), probleme la caseta de directie. Daca te poti intinde cu bugetul pana la 17K, te poti uita si la alte modele, fiindca observ ca nu tii neaparat sa fie atat de mare (eu as recomanda chiar si un Duster nou, finul meu are una si mi s-a parut o masina foarte ok, desigur vorbind dpdv practic, nu dotari, materiale folosite, daca as avea nevoie as achizitiona una fara ezitare,). Qashqai din generatia mentionata de tine are un amic, masina cu 60 k km, se plange de probleme electrice aleatorii, cabluri si conectori ce sunt expusi sub masina si oxideaza inevitabil. De restul nu stiu sa iti spun.
  4. M-am mai interesat si eu si am inteles cum sta treaba, si da, tensiunea e asigurata de camasa (practic cu cablul liber ca in poza, face bucla cand impinge furca in viteza. Interesant e ca nu gasesc cablurile noi pe pe nici un site autohton.
  5. Salut, daca este cineva cu mai multa experienta, apreciez un sfat :). Intra la limita in vitezele 2, 4, R (parca bag in perna cu maneta, nu am feedback). Mecanicul s-a uitat si spune ca a iesit camasa din mufa si din cauza asta cablul e mai lung. Mie imi pare ciudat ca lungimea cablului sa fie data de camasa. Momentan am improvizat si am agatat camasa cu o sarma de mufa portocalie, cea de prindere cablu de suport. Service-ul recomanda schimbarea intregului ansamblu timonerie. Aveti vreo idee, asa sa fie, nu se poate regla de undeva? Bineinteles problema a aparut dupa schimbarea EGR, unde a fost scos cablul de timonerie pentru a se ajunge la valva din partea de jos.
  6. Salut, un senzor ABS de la o roata cu probleme, daca apare la viraj, posibil de la firul senzorului. Cel mai probabil cand se aprind martorii, controlul tractiunii, controlul stabilitatii si ABSul nu mai sunt operationale.
  7. Corneda

    Baby Chevy

    Ce anvelope all season ai gasit pe 13? Eu gaseam acum vreo trei ani doar Federal, dar nu erau marcate MS.
  8. Impresii despre calitatea audio versus unitatea originala? Recunoaste comenzile de pe volan?
  9. Sa mai scriu prin cronologie: Sparkul, ca tot ziceam acum ceva vreme ca are soarta incerta, e in parcare bine mersi, sincer nu am de gand sa il dau pe bani de bicicleta, probabil ramane la mine pana o ajunge la vreo Rabla, pana atunci e zbarnaie fericit cand mergem la cumparaturi . A primit anul acesta doar ziua buna :)), trebuie sa imi fac timp sa ii schimb uleiul, anul trecut l-am servisat total incluzand zemuri si distributie. Totusi am observat ceva cand il spalam si ma uitam de sus in jos: Asta e, imi zic, o fi cazul dupa 13 ani, pana la urma nu e vreun Volvo. Acoperit taraneste: Apoi ma pune pacatul sa ma uit de jos in sus: Injuraturi, morti, raniti, potolire si resemnare, cu gandul ca probabil e de ceva vreme asa la cum arata. Mergem inainte. Captiva a primit polish faruri, ulei proaspat motor / cutie transfer / diferential (din care au curs 300 ml de marmelada de fabrica , bleah) si placute spate. Am comandat un EGR original de pe olx, maine trebuie sa vina, ma streseaza eroarea desi masina merge bine. In semnalizatorul de pe oglinda imi intra apa fiindca e crapat, dar nu iese, i-as da o gaura cu un ac incins pentru drenaj . Si ajung la cel ce se rasfata, Opelul, are la 45 k km a necesitat schimb bascule (bucse cu joc foarte mare si un usor zgomot datorat acestui lucru) si bielete, pe langa rezivia de 4 ani cu antigel, lichid frana, placute spate. Alt motiv de invocare vorbe urate. Dupa schimbul acestora, tot se aude un zgomot infundat cand trec usor peste linii de tramvai mai nasoale, poate ii dau de cap candva, momentan nu as fi vrut sa pic ITP-ul anul asta cu o masina de doar 4 ani vechime. In rest, vopsea slaba ce capteaza orice atingere . A si sa nu uit, tot imi arde ledurile de la stopul suplimentar de frana, tot ajung la un electronist cu placa de leduri, banuiesc o rezistenta naspa, eu doar am schimbat led-urile (greu de gasit, importate de o firma din Germania). In rest de ce sa nu zic, tot imi place foarte mult ca tinuta de drum, inca miros plasticele a nou cand e incinsa. Prietenii ma intreaba ce naiba tin trei masini? Nici eu nu stiu, pentru ca imi plac probabil, si oricum toate trei valoreaza cat un seria 3 de varsta inaintata :))
  10. Corneda

    Baby Chevy

    De ce nu 5w30?
  11. De catch can am apucat sa scriu pe celalalta discutie, inca nu mi-a venit comanda. Cati kilometrii are masina, ai observat consum anomal de ulei intre schimburi sau are la esapament fumuri colorate?
  12. Am vaga impresie ca asa este acest motor din constructie. Daca nu ai probleme de functionare si nu dispare uleiul intre doua revizii, nu e cazul de ingrijorare. Si a mea are la fel, la 75.000 km, colegul Ches evidentia aceeasi problema la Chevrolet Epica dotata cu acelasi motor. Personal voi instala si eu un oil catch can pe traseul dintre valva PCV si admisie, astept sa imi soseasca comanda.
  13. De curiozitate, cat dureaza incarcarea pentru cei 20 km?
  14. Nu am gasit doar membrana, probabil ca se potriveste ceva de pe ebay, dar neavand dimensiunile nu am riscat sa iau ceva degeaba, asa ca am luat tot ventilul pcv din care am scos diafragma, fiindca nu se potriveau prinderile pe motor: https://www.epiesa.ro/ventil-aerisire-carter-oe-opel-96440314-prodid-800202650.htm
 

×
×
  • Create New...