Jump to content
 

Corneda

Membru
  • Content Count

    392
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

2 Followers

About Corneda

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/20/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Captiva
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    Cu cifre si litere

Recent Profile Visitors

3105 profile views
  1. Multumesc pentru raspunsuri, intr-adevar curatarea zonei ar fi varianta cea mai buna pentru a vedea sursa, ramane de vazut daca mai merita efortul.
  2. Ieri am mers cu masina cam toata ziua si nu s-a mai marit fisura, mare minune ar fi sa ramana asa. ches, poate stii tu , ma uit in poza cu angrenajul stergatoarelor, oare de la ce o fi acea mufa singuratica din stanga?
  3. Au venit clemele. Am montat unde era nevoie, treaba pare buna, incheietura este solida acum. Daca tot am desfacut, am schimbat bratul din dreapta, ce era jupuit de vopsea, cu unul nou nout (din 2008) luat pe cativa lei de la Radacini . Bonus, acum cateva zile la munte, pe ger de -17C, m-am trezit ca a plecat o fisura in parbriz, aparent aveam o lovitura minuscula in partea de jos. Am fost la un anume individ ce a executat gaurire si rasina la capatul fisurii. Fisura a mers linistita mai departe, mai bine imi vedeam eu de treaba decat sa apelez la respectivul. Mai cunosteam eu pe cineva ce facea treaba foarte buna, dar m-a refuzat pe motiv ca nu se baga peste lucrarea altuia. Asta e. Acum solutia este doar alt parbriz. Pana atunci, imi incerc norocul si eu cu o rasina de 35 de lei de la magazinul de bricolaj.
  4. Cam asa sta situatia Nu vad scurgeri in zona superioara sau in zona bobinei de exemplu, dar toata partea dinspre galeria de evacuare este plina de ulei cleios.
  5. Apelez la ajutorul vostru pentru un scurt brainstorming. Cielo are o scurgere de ulei , veche dupa cate vad, pare-se undeva din zona garniturii de chiuloasa. Practic, motorul este plin de ulei imbacsit de la bujii in jos, si din cauza ca acolo este si galeria de evacuare / catalizatorul, acest ulei se evapora cu fum si toata masina miroase ca un autobuz vechi. Sa fie chiar de la garnitura de chiuloasa, sau oare sa se prelinga din alta parte? Nu e de la capacul carterului, acolo e curat. Uleiul pe joja nu scade, deci pierderea e foarte mica, iar antigelul si uleiul nu au treaba unul cu celalalt.
  6. Si eu am patit-o anul trecut la Spark, antigel schimbat regulat, deodata s-a facut maro. Prin octombrie l-am schimbat eu la curte, dupa trei spalari de instalatie cu apa distilata si antigel nou Hepu pus, in doua zile era iar maro. Banuiesc ca a aparut coroziune prin instalatie / radiator, cel mai probabil antigel slab calitativ bagat de service-ul unde mergeam inainte. Si la fel, caldura mult mai subtire fata de cum baga odata.
  7. Corneda

    Epica 2.0 Vcdi

    Eu am pus Banner-ul pe Captiva, merge fara probleme de mai bine de un an, dar a trebuit sa tiganesc putin prinderea, este mai inalta.
  8. https://www.autopieseonline24.ro/mapco/9648239
  9. Curioasa rezistenta lor, Debica Passio de vara ce le-am avut pe Spark erau slick-uri in trei ani (mers normal).
  10. Acestea https://www.ebay.com/itm/10X-Wiper-Linkage-Motor-Rods-Arm-Repair-Clip-Mechanism-Clips-Auto-Spring-Clamp/114211745050?fits=Model%3ACaptiva+Sport&hash=item1a978ced1a:g:vEwAAOSwgGler7SB
  11. Nu mai este cazul, masina isi traieste ultimii ani, este tinuta de acum pentru un eventual voucher rabla. Putinele drumuri ce le facea vor fi strabatute acum de Spark . Pana una alta noi ne distram, deja toata masina este perfect functionala (inclusiv AC, antena etc), in afara de vitezometru. I-am luat chiar si oglinzi noi Captivei am reusit sa ii rup angrenajul stergatoarelor, rezultat stergator pasager mort, schimbatorii de piese de la un service oarecare la care am fost nici nu au vrut sa incerce vreo varianta de peticire, si cum angrenaj nou nu gasesc, astept de la chinezi niste clipsuri de inadit articulatiile ansamblului, poate rezolv asa.
  12. Cine mai stie, de la inceput nu am stiut exact cat are, si de doi ani nu mai merge vitezometrul (pinionul din cutie e pa). Eu estimez undeva in jur de 180.000 km. Oricum, nu merge 1000 km pe an, sta pe bordura. La exterior arata bine, dar usile sunt praf in partea de jos. Pragurile au fost schimbate, la aripi spate a inceput usor sa apara rosu, pe aripi fata la fel, si pe spranceana capotei. Tava bateriei e rosie si am vazut si pe un lonjeron ceva rugina, dar nu grav. Chestia haioasa e ca tot am un zambet tamp cand merg cu ea, merge bine, fara zgomote, trage bine... probabil e si nostalgia. Cam smuceste din cauza ca nu citeste viteza, si motorul se comporta ca si cum ar fi la relanti, si din cauza asta are si check aprins.
  13. Ca sa nu fatai Captiva prin oras in perioada asta, am primit ajutorul lui old (t)rusty . Cu ocazia asta mai redescopar placerea de a mai bibili la ea una - alta cat sta pe la mine.
  14. E na, au mai gasit acum o prostie. Eu as propune ca dupa fiecare doua inspiratii, a treia sa o sarim.
  15. Super, bine ca nu a avut probleme 'fizice'
 

×
×
  • Create New...