Jump to content
 

Corneda

Membru
  • Content Count

    362
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

2 Followers

About Corneda

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/20/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Opel / Chevrolet
  • Model
    Astra Notchback / Spark/ Captiva
  • An
    2016 / 2008 / 2007
  • Nr. Inmatr.
    Cu cifre si litere

Recent Profile Visitors

2837 profile views
  1. Corneda

    Baby Chevy

    Ce anvelope all season ai gasit pe 13? Eu gaseam acum vreo trei ani doar Federal, dar nu erau marcate MS.
  2. Impresii despre calitatea audio versus unitatea originala? Recunoaste comenzile de pe volan?
  3. Sa mai scriu prin cronologie: Sparkul, ca tot ziceam acum ceva vreme ca are soarta incerta, e in parcare bine mersi, sincer nu am de gand sa il dau pe bani de bicicleta, probabil ramane la mine pana o ajunge la vreo Rabla, pana atunci e zbarnaie fericit cand mergem la cumparaturi . A primit anul acesta doar ziua buna :)), trebuie sa imi fac timp sa ii schimb uleiul, anul trecut l-am servisat total incluzand zemuri si distributie. Totusi am observat ceva cand il spalam si ma uitam de sus in jos: Asta e, imi zic, o fi cazul dupa 13 ani, pana la urma nu e vreun Volvo. Acoperit taraneste: Apoi ma pune pacatul sa ma uit de jos in sus: Injuraturi, morti, raniti, potolire si resemnare, cu gandul ca probabil e de ceva vreme asa la cum arata. Mergem inainte. Captiva a primit polish faruri, ulei proaspat motor / cutie transfer / diferential (din care au curs 300 ml de marmelada de fabrica , bleah) si placute spate. Am comandat un EGR original de pe olx, maine trebuie sa vina, ma streseaza eroarea desi masina merge bine. In semnalizatorul de pe oglinda imi intra apa fiindca e crapat, dar nu iese, i-as da o gaura cu un ac incins pentru drenaj . Si ajung la cel ce se rasfata, Opelul, are la 45 k km a necesitat schimb bascule (bucse cu joc foarte mare si un usor zgomot datorat acestui lucru) si bielete, pe langa rezivia de 4 ani cu antigel, lichid frana, placute spate. Alt motiv de invocare vorbe urate. Dupa schimbul acestora, tot se aude un zgomot infundat cand trec usor peste linii de tramvai mai nasoale, poate ii dau de cap candva, momentan nu as fi vrut sa pic ITP-ul anul asta cu o masina de doar 4 ani vechime. In rest, vopsea slaba ce capteaza orice atingere . A si sa nu uit, tot imi arde ledurile de la stopul suplimentar de frana, tot ajung la un electronist cu placa de leduri, banuiesc o rezistenta naspa, eu doar am schimbat led-urile (greu de gasit, importate de o firma din Germania). In rest de ce sa nu zic, tot imi place foarte mult ca tinuta de drum, inca miros plasticele a nou cand e incinsa. Prietenii ma intreaba ce naiba tin trei masini? Nici eu nu stiu, pentru ca imi plac probabil, si oricum toate trei valoreaza cat un seria 3 de varsta inaintata :))
  4. Corneda

    Baby Chevy

    De ce nu 5w30?
  5. De catch can am apucat sa scriu pe celalalta discutie, inca nu mi-a venit comanda. Cati kilometrii are masina, ai observat consum anomal de ulei intre schimburi sau are la esapament fumuri colorate?
  6. Am vaga impresie ca asa este acest motor din constructie. Daca nu ai probleme de functionare si nu dispare uleiul intre doua revizii, nu e cazul de ingrijorare. Si a mea are la fel, la 75.000 km, colegul Ches evidentia aceeasi problema la Chevrolet Epica dotata cu acelasi motor. Personal voi instala si eu un oil catch can pe traseul dintre valva PCV si admisie, astept sa imi soseasca comanda.
  7. De curiozitate, cat dureaza incarcarea pentru cei 20 km?
  8. Nu am gasit doar membrana, probabil ca se potriveste ceva de pe ebay, dar neavand dimensiunile nu am riscat sa iau ceva degeaba, asa ca am luat tot ventilul pcv din care am scos diafragma, fiindca nu se potriveau prinderile pe motor: https://www.epiesa.ro/ventil-aerisire-carter-oe-opel-96440314-prodid-800202650.htm
  9. Corneda

    Youtube

    Oare mai scoate ceva din masina aceea, eventual ceva care sa si mearga, nu doar sa fie tinuta laolalta de vopsea noua?
  10. Corneda

    Covid 19

    Nu stiu cum e motorizarea la a ta, insa Opelurile in ultima perioada au acel 'feature' enervant ca sa nu omori motorul, cu ambreiajul apasat (si nu stiu daca obligatoriu si bagat in viteza, nu imi mai aduc aminte de cand am incercat ultima oara), daca pisti pedala de acceleratie, motorul se ambaleaza ceva mai alert decat daca pisti in punctul mort, nu stiu daca m-am facut inteles. Pe mine la Astra e una din chestiile care ma deranjeaza, de multe ori ajunge sa ma smuceasca cand plec de pe loc.
  11. Am facut si eu operatiunea descrisa de Ches, cu tot cu floricica ce implica schimbarea diafragmei (din cauza prinderilor diferite ale carcasei). Cea veche nu e rupta si inca etansa, o pastrez pentru alta data. Astept catch can-ul sa vina peste vreo luna.
  12. Multumesc de sfat, intentionez sa montez si eu catch can, am vazut modelele cu filtru de bronz chinezesti sunt @ 20$; si multumesc si pentru pontul cu furtunele, acolo chiar nu stiam de care sa iau. Ulei vad ca sufla la greu din pcv, deja a murdarit si teava metalica de la admisie ce traverseaza peste motor (suflat pe la imbinarea cu futunul cauciucat). Valva noua o voi ridica maine de la magazin, cica ar fi oem Opel la 112 lei, chiar sunt curios.
  13. Am gasit si eu ieri la Captiva ulei in aceeasi zona. Mai mult ca sigur membrana este coapta, si cum am mers cu ea aproape numai pe autostrada de cand am luat-o, probabil s-a sfasiat sau ceva de genul. Trebuie sa caut si eu acum valva.
  14. Off topic : Ehe, eu cand am luat-o pe a mea anul trecut, avea pe spate originalele Kumho din 2006 si pe fata niste Yokohame din 2010. Si toate aratau noi ca profil. Cele din 2006 cand le-am dat jos, le-am presat cu mana si s-au facut svaiter. Accident waiting to happen, abia asteptam sa le arunc.
 

×
×
  • Create New...