Jump to content
 

Corneda

Membru
  • Content Count

    377
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

2 Followers

About Corneda

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Opel / Chevrolet
  • Model
    Astra Notchback / Spark/ Captiva
  • An
    2016 / 2008 / 2007
  • Nr. Inmatr.
    Cu cifre si litere

Recent Profile Visitors

3008 profile views
  1. Salut, as mai adauga la lista verificat sistemul de franare (schimbat placute daca este cazul), inlocuit lichid de frana, inlocuit antigel, inlocuit lichid servodirectie. Garantat ultimul nu a fost schimbat niciodata (ca sa nu mai spun si de uleiul din cutia de viteze). Macar sa le ai in vedere pentru o revizie ulterioara.
  2. Teoretic o pornire (impinsa) reusita nu ar trebui sa dea un soc mai mare fata de demaror in sine, pana la urma tot o invartire brusca se intampla. Problema apare dpmdv la o pornire impleticita cand se intampla acea topaiala cu cutie cuplata in viteza. Ar avea logica o pornire cu a treia, fiindca daca nu porneste din prima, nici nu ar avea forta sa faca acel balans.
  3. Nici eu nu mi-am putut explica fenomenul. Posibil sa fi fost din cauza furtunelor mai mici in diametru, cine stie. Dar nu am putut trece peste tremuratul volanului la relanti :). Ulei mai e si acum pe furtunul ce pleaca de la PCV in admisie, dar mult mai putin si nu mai e proaspat la imbinarea de la turbina, deci diafragma noua pare ca face ceva.
  4. Am montat si eu catch can-ul cu putina bataie de cap. Totusi, la prima pornire a motorului am sesizat imediat ca nu prea ii place, relantiul era mai tremurat (ca impresie parca aveam ACul pornit, iar cand il porneam, deja zornaiau tot ce am prin usi si cutiutele bordului). Asa ca l-am si dat jos. Desigur, relantiul a revenit la normal. Oricum am vazut ca de cand am schimbat diafragma de la PCV nu prea mai e ulei pe furtune.
  5. De ce nu niste arcuri de Executive? Eu incarcasem odata portbagajul cu 4 saci de nisip si se mirau cei de unde i-am cumparat ca abia se lasase masina.
  6. Din pacate se pare ca toate chitibusurile noii generatii au creat renumele 'Craptivei' in strainatate, probabil toata lumea a intampinat diverse porcarioare de genul, cutia de transfer atarnand cel mai greu din cauza costurilor. Eu daca as fi in locul tau as alege varianta 1, singura problema dpmdv fiind sansa redusa de a mai vinde pompa simpla, ma indoiesc ca sunt multi ce au nevoie de acel model. Tine cont de nemultumirile sotiei, de obicei duc la schimbari , asa am renuntat eu la Cielo.
  7. Aceea e garnitura de la capacul culbutorilor (tachetilor / supapelor/ carterului, o gasesti sub multe denumiri). O schimbi doar daca te deranjeaza in mod deosebit, masina nu are nimic, e ceva specific acestui motor, eventual intervii doar daca vezi scurgeri serioase, dar dupa cum arata in poza, nu e cazul. Eu merg cu ea la Spark asa de vreo 8 ani.
  8. Cat tine luciul dupa operatiune? As face si eu, insa am o retinere vis-a-vis de faptul ca scotand uleiul din plastice vor deveni mai casante.
  9. In posturile mai vechi existau anumite nemultumiri despre consum, si da, trebuie raportat consumul la gabarit / putere, e cumva evident ca o astfel de masina nu are cum sa consume 5l la suta, eventual si in oras. Mereu ma minunez cand vad discutii de genul pe forumurile auto: "am scos consum de X litri / ba eu de X-1". Referitor la mersul in oras, evident ca masina poate fi folosita in orice conditii, dar cred ca putem fi toti de acord ca folosita 90% in oras va avea o durata de viata (eventual fara probleme) redusa fata de una ce merge constant la drumuri intinse; plus ca in oras sunt toate sansele ca regenerarea sa nu se finalizeze cu succes din pricina utilizatorului. Ca o mentiune amuzanta, am patit de vreo doua ori sa vin de la drumuri lungi de pe autostrada, si sa o apuce regenerarea in parcare tocmai cand eram pe cale sa o opresc .
  10. Notare pentru istoric Astra are bucsile de bascula umplute cu ulei, drept urmare una din cele noi s-a spart si troncanea, asa ca a fost schimbata si totul e ok. Pozele ii fac cinste, dar vopseaua e horror, are zgarieturi pe toate partile, este ultrasensibila, cand vad masini mai vechi impecabile prin oras stau si ma uit ca prostul cum o fi posibil sa se mentina asa . Captiva a primit valva EGR noua originala, codul de eroare pentru flux insuficient tot reapare, bonus mi s-a rupt camasa unui cablu de timonerie si trebuie sa cumpar cablurile cu totul. Am facut intr-un an deja 12k km cu ea, deci nu am luat-o degeaba. Ca si spatiu interior e geniala, cele 7 locuri sunt folosite destul de des. Consumul este undeva intre 9 si 11 l la suta. De exemplu ultimul consum in concediu la mare, 9,5 l la suta, 4 adulti + copil + bagaje, 130km /h constant autostrada si ceva fataiala prin statiuni. Pentru mine e ok. Este clar un cruiser de drumuri lungi, la viteza de autostrada, 130 la ora are in treapta a 5a 3000 rpm, nici nu se aude motorul, doar vajait roti si aer oglinzi si bare portbagaj. Am mers de curand cu Astra pe autostrada, nu mai mersesem pe acolo cu ea cam de cand am luat Captiva, si am simtit imediat gabaritul scazut, aveam o oarecare senzatie de nesiguranta si mi se parea motorul zgomotos, iar cu Sparkul nu mai zic, m-am simtit pe autostrada de-a dreptul kamikaze , asa e cand te obisnuiesti cu masina mare. Sparkul cara doi copilasi zilnic la cresa prin oras, deci are activitate. Trebuie sa ii schimb antigelul, are doi ani si a devenit brusc maro cu depuneri . In rest a primit ulei si un rulment pe spate si merge stas.
  11. Salut, depinde pentru ce vrei sa o folosesti. Este o masina foarte buna pentru carat familie si bagaje la drumuri lungi, dar ca singura masina de familie pentru mers in oras la scoala / piata nu recomand, mersul in oras ii dauneaza in timp (DPF, ambreiaj). Piese uzuale pentru revizie (incluzand elemente de franare, distributii, ambreiaje) si elemente de caroserie gasesti, dar piese ce se schimba mai rar (gen furtune turbo, anumiti senzori etc ) se gasesc mai greu sau deloc la noi, doar pe afara. Captiva sufera in general de probleme la cutia de transfer ce se distruge la multe masini (in special modelul 2.2 de care ai mentionat), probleme la caseta de directie. Daca te poti intinde cu bugetul pana la 17K, te poti uita si la alte modele, fiindca observ ca nu tii neaparat sa fie atat de mare (eu as recomanda chiar si un Duster nou, finul meu are una si mi s-a parut o masina foarte ok, desigur vorbind dpdv practic, nu dotari, materiale folosite, daca as avea nevoie as achizitiona una fara ezitare,). Qashqai din generatia mentionata de tine are un amic, masina cu 60 k km, se plange de probleme electrice aleatorii, cabluri si conectori ce sunt expusi sub masina si oxideaza inevitabil. De restul nu stiu sa iti spun.
  12. M-am mai interesat si eu si am inteles cum sta treaba, si da, tensiunea e asigurata de camasa (practic cu cablul liber ca in poza, face bucla cand impinge furca in viteza. Interesant e ca nu gasesc cablurile noi pe pe nici un site autohton.
  13. Salut, daca este cineva cu mai multa experienta, apreciez un sfat :). Intra la limita in vitezele 2, 4, R (parca bag in perna cu maneta, nu am feedback). Mecanicul s-a uitat si spune ca a iesit camasa din mufa si din cauza asta cablul e mai lung. Mie imi pare ciudat ca lungimea cablului sa fie data de camasa. Momentan am improvizat si am agatat camasa cu o sarma de mufa portocalie, cea de prindere cablu de suport. Service-ul recomanda schimbarea intregului ansamblu timonerie. Aveti vreo idee, asa sa fie, nu se poate regla de undeva? Bineinteles problema a aparut dupa schimbarea EGR, unde a fost scos cablul de timonerie pentru a se ajunge la valva din partea de jos.
  14. Salut, un senzor ABS de la o roata cu probleme, daca apare la viraj, posibil de la firul senzorului. Cel mai probabil cand se aprind martorii, controlul tractiunii, controlul stabilitatii si ABSul nu mai sunt operationale.
 

×
×
  • Create New...