Jump to content
 

Corneda

Membru
  • Content Count

    421
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

3 Followers

About Corneda

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/20/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet / Hyundai
  • Model
    Captiva C100 / Tucson NX4e
  • An
    2007 / 2021
  • Nr. Inmatr.
    Cu cifre si litere

Recent Profile Visitors

3482 profile views
  1. Ecologice nu sunt, dar as zice ca sunt mai usor de construit (turnare plastic in matrita vs modelare metal). De asemenea, pedalele nu mai trebuie sa aiba o rezistenta foarte mare intrucat nu mai actioneaza in general asupra unor sisteme neasistate sau cabluri. Se pot intalni diverse probleme la bolturile de prindere in pedalier ce sunt tot din plastic, cauzand jocuri laterale ale pedalelor sau zgomote la apasare. Oricum, nu am auzit pana acum de vreun caz de pedala rupta .
  2. Ai grija cu capacele acelea de ventil, daca sunt de aluminiu se blocheaza pe valva si nu le mai poti desface, sunt patit cu unele asemanatoare (de la Dunlop cica).
  3. Ultima generatie a fost foarte slaba din punct de vedere protectie anticoroziva, intr-adevar slabe sanse sa gasesti vreuna care sa nu fie ruginita sau chituita. Motorul Euro3 (A15SMS) a fost reusit, cu intretinere adecvata nu aveai probleme. Per total masina e practica si destul de vioaie dar consider ca nu mai merita totusi achizitia uneia acum din cauza lipsei dotarilor de minima siguranta (fara ABS, airbag-uri, sisteme de stabilitate). Daca totusi te hotarasti sa iei un astfel de model, ar fi de verificat evident rugina (praguri, sub usi, arcade roti), scurgeri de ulei la motor, starea conductelor de frana, starea fluidelor (ulei, antigel). Intretinerea nu este o problema, piesele sunt foarte ieftine de regula, consumul destul de maricel totusi pentru masa si dimensiunile masinii.
  4. Am avut si eu placerea de a urca asta iarna pe acolo, si da, acela nu prea e drum de parcurs. Doar offroadere si ATVuri erau pe acolo, si doi rataciti, adica eu cu Captiva + un coleg cu un Hyundai i20 ce a urcat pana la ultima curba unde gheata cu noroi nu i-au mai permis sa inainteze.
  5. Corneda

    Epica 2.0 Vcdi

    PCVurile acelea vad ca mai mereu nu se nimeresc, eu m-am inspirat de la ches si am schimbat doar diafragma in cutie.
  6. La o cautare dupa codul de piesa, pare sa fie 'indoit'
  7. Cu eroarea senzorilor asa am patit si eu, aparea si disparea la repornire. In final eroarea a ramas permanenta iar diagnosticul a aratat ca senzorul ABS dreapta fata era cel ce cauza problema, se defectase; l-am inlocuit si problema fost rezolvata. Referitor la intreruperi, nu prea am ce sfat sa iti dau, cum spuneam cauzele pot fi multiple. Sigurul lucru care imi vine in minte este sa incerci sa mergi cu ea putin mai dinamic, subturarea dauneaza motorului, ideal ar fi sa nu circuli sub 2000 rpm, chiar si in oras.
  8. Insemna ca a fost doar o problema la un conector de la un senzor de ABS. Legat de intrerupere, din pacate poate fi cauzata de mai multe lucruri (debitmetru, senzor presiune admisie, egr blocat deschis, actuator geometrie turbina). Cati kilometrii are masina? Daca accelerezi mai hotarat, apasand pedala mai brusc de pe la 2000 rpm cum se comporta?
  9. Salut. Daca ai ca mai jos, cu tot cu ABS si sistem de tractiune integrala, cel mai probabil un senzor ABS de la o roata e dus. Senzorul defect se descopera la service cu un cititor de erori de BCM (atentie, nu scanner de motor.) Mai poti incerca sa desfaci conectorii din spatele rotilor (se vad cand te uiti prin janta, in spatele discurilor de frana) si sa ii cureti cu spray de contact, posibil sa fie doar umezeala acolo. Acceleratie nu mai ai fiindca din cauza erorii masina intra in limp mode (mod avarie), limitata la 3000 rpm. Dupa repornire motor va merge normal, dar nu vei mai avea functionale ABS, hill descend, ESP si tractiune integrala cat timp ai erorile in bord. Senzorul se schimba separat (atentie, service-urile de regula sugereaza schimbarea intregului rulment), este 60-120 lei un senzor, in functie de fabricant.
  10. Doar sa nu ai ITP de facut pana schimbi iar rotile.
  11. Din pacate Debica nu prea mai sunt cinstite, am avut pe Spark, Passio 2, in trei ani erau slick-uri si volanul trebuia tinut inclinat spre stanga, drept urmare au ajuns la gunoi. Am pus chinezesti, Rovelo, si cu toata sinceritatea spun ca au fost mult mai bune decat Debica dpdv uzura si aderenta.
  12. Oare am vreo sansa sa il fac pe undeva sau nu merita sa ma agit? Am dat de curiozitate un mail la Opel si nu m-a bagat nimeni in seama
  13. Din cate povestesti pare ca in continuare alternatorul nu merge ok. Erorile au aparut cel mai probabil din cauza tensiunii scazute. Cu motorul pornit ar trebui sa ai la bornele bateriei undeva spre 14 V. Personal, daca as fi in situatia asta, as incerca intai sa incarc bateria de tot, apoi sa sterg erorile si sa verific daca reapar la pornire si daca incalzirea merge. Daca acestea sunt ok, iar masurarea cu motorul pornit nu este peste 13,x V, inapoi la service cu alternatorul.
  14. 96614412, dar nu cred ca o gasesti in tara, poate doar dezmembrari.
  15. Cielo e frigider fata de masinile noi, acum totul e eco si cu resurse minime.
 

×
×
  • Create New...