Jump to content
 

Corneda

Membru
  • Content Count

    415
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

3 Followers

About Corneda

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/20/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet / Hyundai
  • Model
    Captiva / Tucson
  • An
    2007 / 2021
  • Nr. Inmatr.
    Cu cifre si litere

Recent Profile Visitors

3361 profile views
  1. Cu eroarea senzorilor asa am patit si eu, aparea si disparea la repornire. In final eroarea a ramas permanenta iar diagnosticul a aratat ca senzorul ABS dreapta fata era cel ce cauza problema, se defectase; l-am inlocuit si problema fost rezolvata. Referitor la intreruperi, nu prea am ce sfat sa iti dau, cum spuneam cauzele pot fi multiple. Sigurul lucru care imi vine in minte este sa incerci sa mergi cu ea putin mai dinamic, subturarea dauneaza motorului, ideal ar fi sa nu circuli sub 2000 rpm, chiar si in oras.
  2. Insemna ca a fost doar o problema la un conector de la un senzor de ABS. Legat de intrerupere, din pacate poate fi cauzata de mai multe lucruri (debitmetru, senzor presiune admisie, egr blocat deschis, actuator geometrie turbina). Cati kilometrii are masina? Daca accelerezi mai hotarat, apasand pedala mai brusc de pe la 2000 rpm cum se comporta?
  3. Salut. Daca ai ca mai jos, cu tot cu ABS si sistem de tractiune integrala, cel mai probabil un senzor ABS de la o roata e dus. Senzorul defect se descopera la service cu un cititor de erori de BCM (atentie, nu scanner de motor.) Mai poti incerca sa desfaci conectorii din spatele rotilor (se vad cand te uiti prin janta, in spatele discurilor de frana) si sa ii cureti cu spray de contact, posibil sa fie doar umezeala acolo. Acceleratie nu mai ai fiindca din cauza erorii masina intra in limp mode (mod avarie), limitata la 3000 rpm. Dupa repornire motor va merge normal, dar nu vei mai avea functionale ABS, hill descend, ESP si tractiune integrala cat timp ai erorile in bord. Senzorul se schimba separat (atentie, service-urile de regula sugereaza schimbarea intregului rulment), este 60-120 lei un senzor, in functie de fabricant.
  4. Doar sa nu ai ITP de facut pana schimbi iar rotile.
  5. Din pacate Debica nu prea mai sunt cinstite, am avut pe Spark, Passio 2, in trei ani erau slick-uri si volanul trebuia tinut inclinat spre stanga, drept urmare au ajuns la gunoi. Am pus chinezesti, Rovelo, si cu toata sinceritatea spun ca au fost mult mai bune decat Debica dpdv uzura si aderenta.
  6. Oare am vreo sansa sa il fac pe undeva sau nu merita sa ma agit? Am dat de curiozitate un mail la Opel si nu m-a bagat nimeni in seama
  7. Din cate povestesti pare ca in continuare alternatorul nu merge ok. Erorile au aparut cel mai probabil din cauza tensiunii scazute. Cu motorul pornit ar trebui sa ai la bornele bateriei undeva spre 14 V. Personal, daca as fi in situatia asta, as incerca intai sa incarc bateria de tot, apoi sa sterg erorile si sa verific daca reapar la pornire si daca incalzirea merge. Daca acestea sunt ok, iar masurarea cu motorul pornit nu este peste 13,x V, inapoi la service cu alternatorul.
  8. 96614412, dar nu cred ca o gasesti in tara, poate doar dezmembrari.
  9. Cielo e frigider fata de masinile noi, acum totul e eco si cu resurse minime.
  10. Baga rece? In mers daca il pornesti se manifesta cumva?
  11. Onkyo pe cel de Romania? Brandul a fost foarte bun in materie de audio iar motivele pentru care s-a distrus membrana cred ca au fost mai multe (soare, volum audio). Cielo de fabrica are ceva de la Electromures, mie mereu mi-a placut cum se aud, si sunt si foarte rezistente.
  12. Corneda

    Masina Mea

    Daca a ajuns la Rabla, a luat mai mult decat pretul pietei .
  13. Sunt curios cum s-ar aplica, oare ce apare inmatriculat si neasigurat primeste automat amenda?
 

×
×
  • Create New...