Jump to content
 

Corneda

Membru
  • Content Count

    409
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

2 Followers

About Corneda

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/20/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet / Hyundai
  • Model
    Captiva / Tucson
  • An
    2007 / 2021
  • Nr. Inmatr.
    Cu cifre si litere

Recent Profile Visitors

3280 profile views
  1. Din cate povestesti pare ca in continuare alternatorul nu merge ok. Erorile au aparut cel mai probabil din cauza tensiunii scazute. Cu motorul pornit ar trebui sa ai la bornele bateriei undeva spre 14 V. Personal, daca as fi in situatia asta, as incerca intai sa incarc bateria de tot, apoi sa sterg erorile si sa verific daca reapar la pornire si daca incalzirea merge. Daca acestea sunt ok, iar masurarea cu motorul pornit nu este peste 13,x V, inapoi la service cu alternatorul.
  2. 96614412, dar nu cred ca o gasesti in tara, poate doar dezmembrari.
  3. Cielo e frigider fata de masinile noi, acum totul e eco si cu resurse minime.
  4. Ai schimbat pana acum glisierele?
  5. Baga rece? In mers daca il pornesti se manifesta cumva?
  6. Onkyo pe cel de Romania? Brandul a fost foarte bun in materie de audio iar motivele pentru care s-a distrus membrana cred ca au fost mai multe (soare, volum audio). Cielo de fabrica are ceva de la Electromures, mie mereu mi-a placut cum se aud, si sunt si foarte rezistente.
  7. Corneda

    Masina Mea

    Daca a ajuns la Rabla, a luat mai mult decat pretul pietei .
  8. Sunt curios cum s-ar aplica, oare ce apare inmatriculat si neasigurat primeste automat amenda?
  9. Eu am fost multumit cu ce am luat de suma data, mi se pare multa masina, ok de acesti bani. Intial am prospectat putin piata: - Grandland x mi s-a parut anost plus ca am zis ca renunt sa iau Opel momentan, iar motorul de 1.2 imi da putin cu virgula. - Citroen c3 aicross dotat cu cutie automata etc - funky, pe placul sotiei, dar prea mica pentru mine, mai ales la cei aproape 16k euro cat era, aveam un feeling de Spark in ea. - Citroen C5 aircross, cam umflata, acces putin ciudat in ea (am dat cu capul de stalpul A la urcare) si acelasi motor de 1.2. - Renault Kadjar- cam senzatie de ieftineala la interior - Duster - doar m-am suit sa vad cum e, bancheta spate mi se pare aiurea rau, o chestie scurta si foarte inalta. - Peugeot 3008 - peste buget si iar motorul ala de 1.2. -si Tucsonul, vazut, placut, decis asupra lui imediat, in unanimitate, fara alte amendamente. O singura dotare imi lipseste cu adevarat, si anume oglinzile pliabile electric, dar asta e, le rabatez de mana.
  10. Nici un leu pe vopsea, m-am zgarcit maxim. . Lasand gluma la o parte, sotia vroia sa luam o masina rosie de dinainte sa vedem oferta Hyundai, faptul ca e culoarea standard e bonus. Dezavantaj e faptul ca e nemetalizata si probabil in niste ani se va matui mai repede, vedem; oricum ar fi, zgarieturi va avea de-a lungul perioadei de exploatare, nu am eu norocul sa nu o atinga vreun chiomb prin parcari. Mare distanta nu am parcurs cu ea, pentru mine consumul e ok, mai mic putin decat aveam la Astra care era 1.6 aspirata. La un drum pana la Slanic, super batranesc, maxim 120 km/ h pe A3, ca de acomodare cu masina, am avut 6.1 litri la suta consumul. In Bucuresti, in orele aglomerate, 11 l mers chill, 14 l mers smucit. Media in 650 de km ai masinii 8.9 l. Puterea mie mi se pare foarte ok, motorul are forta si se simte cuplul, probabil si fiindca e mai usoara pe varianta manuala, 150cp, 250 nm de la 1500 rpm pe 1515 kg la gol. Ca o comparatie , Captiva, 2.0d 150cp 320nm la 2000rpm pe 1890 kg la gol, consuma 9 l afara, 11-12 l in aglomeratia urbana, la stilul meu de condus, deci tot pe acolo. Ca si feeling la condus dpdv al puterii sunt destul de asemanatoare, Captiva e putin mai fortoasa, dar isi pierde suflul repede, la Tucson ma vor ajuta turatiile in caz de nevoie, pana acum am avut o singura situatie in care m-am dus in 5000 rpm, in rest incerc sa merg mai jos in turatii, ca de rodaj, chiar daca in manual nu am gasit ceva specificat cum ca ar fi necesar.
  11. Multumesc frumos. Manuala, am zis sa mergem pe varianta clasica fara batai mari de cap, desi cu ocazia asta am inteles de ce ar merita mai mult automata, mai ales la una de generatie noua, si anume nu din cauza de confort neaparat, ci si din cauza ca nu prea se mai aude/simte motorul. Eu sunt obisnuit sa plec de pe loc cu o turatie joasa daca nu e nevoie altfel, dar motorul nu prea se aude pana la 3000 rpm, plus sa se tureaza repede la atingerea acceleratiei.
  12. Multumesc frumos, sa fie. Interiorul e frumusel, nu e ceva extraordinar, este si versiunea de baza care are ceasuri analogice, si nu are insertii de diverse materiale prin bord, peste tot plastic dur si 'functional', dar ok. Consola e piano black, alba e folia de protectie, inca nu ma indur sa o dau jos , dar intr-adevar, in zona aceea puteau sa faca 'un ceva', e doar un ecran drept cu butoane. Cat despre coreence, sunt convins de calitatea lor datorita celorlalte detinute (Cielo Spark Captiva), masini cu care nu am avut probleme notabile in ciuda varstei lor, si sper ca masina asta sa imi dovedeasca la randul ei ca este o achizitie buna.
  13. Am trimis batranul Cielo acasa la el, dupa ce l-am mai bibilit putin (un furtun nou la rezervorul de lichid ambreiaj, vopsea de tevi ruginite in partea de jos a usilor ). Captiva a avut probleme cu senzorul ABS dreapta fata, toate sistemele ce tineau de el (ABS, TCS, AWD, HDA, ESP) nu mai mergeau, problema era aleatorie. S-au curatat la service toate contactele si problema s-a rezolvat. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o revizie, am facut 14K km sub un an, nici nu am bagat de seama cand am parcurs distanta asta. Ca si problema, fisura din parbriz merge mai departe, deja geamul e compromis. Asta e, il voi schimba pana in toamna cand trebuie sa ii fac ITP-ul. In alta ordine de idei, motiv de bucurie pentru noi, a venit si cea noua.
  14. Corneda

    Epica 2.0 Vcdi

    Eu cred ca asa este cutia de viteze, si la mine schimbarea 1-2 e mai 'barbateasca', mai ales la rece cand trag serios de maneta, si 2-3 care si caraie daca fac schimbare rapida, dar daca schimb secvential cu pauza scurta in neutru, merge foarte usor.
 

×
×
  • Create New...