Jump to content
 

raven84

Membru
  • Content Count

    1035
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

About raven84

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/31/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Galati
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Skoda
  • Model
    Octavia 2
  • An
    2009
  • Nr. Inmatr.
    B 984 BLK

Recent Profile Visitors

6078 profile views
  1. raven84

    Octavia Nera

    Nu m-ar deranja sa fie usa din dezmembrari dar aripa nu prea au ce sa ii faca. E super indoita spre interior la coltul unde se intalneste cu portiera.
  2. raven84

    Octavia Nera

    Asa este, a contat foarte mult. Decizia finala a service-ului este sa inlocuiasca toata portiera si aripa afectate de lovitura. Nu e o schimbare usoara si mi se pare ca per total, va trebui sa fiu foarte atent la cum arata rezultatul final. Pe de alta parte o sa am nevoie si de un polish total, probabil in primavara. Vedem...
  3. raven84

    Octavia Nera

    Un Sprinter neatent mi-a atins-o in parcare cand iesea de langa mine. Culmea, doar cu balamaua care iesea in exteriorul caroseriei lui. Dar suficient. Fiind asigurat la City, am avut niste emotii, am fost azi la constatare la DAB Autoserv, a dat la inlocuit portiera si manerul portierei, revopsit restul dar e posibil sa schimbe si aripa stanga spate. Si uite asa, masina mea fara lovituri, tocmai a primit una. Sa-mi bag ceva in el de condus preventiv ca daca e sa ti-o iei, nici nu trebuie sa fii la volan...
  4. raven84

    Octavia Nera

    Si cum o durere iese doar cu o alta durere...
  5. raven84

    Covid 19

    Biserica e in spirit a lui Dumnezeu, dar in carne e a oamenilor si o asemenea perturbare a "fortei" ca anul asta, nu s-a mai vazut. Pelerinajele sunt o sursa de venit dar si o valoare tangibila a credintei oamenilor. Biserica se teme ca parte din credinciosii ei va cadea in pasivitate si mai tare. @Salex dracul e foarte negru fiindca am om in echipa mea de la munca, ce s-a infectat acum doua luni. De Covid a scapat, dar complicatiile ulterioare il tin "in corzi" si nu poate reveni in activitate. Si tine cont, back office, de acasa, dar nu are nici macar energia sa stea la servici alea 8h, barem sa fie productiv. Pe de alta parte, Covid-19 este un "wake-up call" radical pentru cei care credeau ca trec prin viata ca gasca prin apa. Horeca este doar un domeniu dar mai sunt multe altele impactate. Stiu ca nu pare dar chiar asa e si uite un exemplu: - Restaurantul X nu mai are voie sa serveasca la interior, dar are terasa. Vanzarile scad cu 55% (zic si eu) - Personalul se injumatateste, apare somajul - Achizitiile de materii prime scad si ele cu vreo 50%, deci din start furnizorii au de suferit - Serviciile de curatenie externe daca exista) se vor internaliza pentru a mai pastra 1-2 angajati in plus - Chiria spatiului va fi renegociata si va scadea, sa localul se va muta, proprietarul va fi impactat financiar si la fel si cheltuielile lui - Va scadea transportul privat in zona (taxiuri, uber etc) de vreme ce clientii nu vor mai veni, ori vor fi mai putini Si lista poate continua. De fapt, acum e momentul cand business-urile conduse cu cap se vor optimiza, vor evolua la un nou nivel iar cele facute pe genunchi vor disparea. Pe termen mediu si lung, mie mi se pare ca pandemia asta va contribui la progresul economic, dupa o criza nasoala.
  6. raven84

    Octavia Nera

    Si un nou indiciu in enigma misfire-urilor mele. Pe Group 32 in VCDS, la Lambda Control (Mixture adaptation) nu am nici un fel de valori, ramane constant 0. Later Edit: valorile au ramas 0 dupa un drum de 5 km pe splai cu variatii de turatie si viteza destul de mari. Ar prinde bine niste idei, eu nu am gasit mare lucru pe net despre chestia asta. Pana la urma, Group 32 ar trebui sa arate adaptarile facute de ECU in idle si in sarcina ca sa mentina amestecul la nivel stoichiometric (ori asa cred).
  7. raven84

    Octavia Nera

    M-am mai jucat un pic cu mașina, am chinuit valva N80, am deconectat-o de la canistra, am suflat în ea, am scuturat-o, nimic, pare bună. Am pus la loc vechea supapa pcv, iarăși nici o schimbare, misfire la relanti. Enervant. Următorul pas e pe laptop http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info
  8. raven84

    Octavia Nera

    Si a mea are sticker cu Shell Helix, dar am mers pe Mobil 1, ma rupe la bani ca trebuie sa iau 5 litri, gen 220 lei ultima data plus un filtru de 50 de lei, plus 80 de lei manopera. Dar macar o fac doar odata pe ani.
  9. raven84

    Octavia Nera

    Uleiul il schimb la 10.000 km maxim, mereu Mobil 1 5w30. Ca si consum, sa zic ca am pus 300-350ml intre schimburi dar asta in conditiile in care a vazut si episoare (mai rare ce-i drept) cu +4000 ture. A mea Nera e in general masina de familie si e menajata de excese, mai ales ca o am mereu pe sotie in dreapta :))))
  10. raven84

    Octavia Nera

    Sorry era 166k, dar nu e bai ca e aproape de 210.000 la mine acum si nu papa ulei. Daca nu ar da misfire, ar fi super. Nu cred ca s-a umblat la motor, cand am inceput eu surubareala la el, am "dezvirginat" multe suruburi.
  11. raven84

    Octavia Nera

    Azi am spart vreo 100 de lei sa aflu ceva din istoricul masinii. Am dat un ciubuc la o reprezentanta Skoda si cam asta am gasit: - nu a avut reviziile de noua facuta in reprezentanta sau nu au fost inregistrate; - a avut un singur recall, pentru o problema la sistemul ABS care in conditii de utilizare poate pierde o masa prin oxidare; - in 2013 s-a umblat la stopul 3 de frana, cel de pe haion; - in 2017 cand avea 166000 km (decembrie) s-a umblat la o tripla spate si una din gurile de ventilatie de sub bara. E interesant fiindca pe dreapta baza e revopsita partial acolo. Aditional am comandat un kit de corectie vopsea. E 37 de lei si vine la culoare cu vopsea si lac. N-a fost cine stie ce afacere dar macar stiu mai multe.
  12. raven84

    Octavia Nera

    Interesant, intre timp am facut o romaneasca si am pus niste banda izoler in zona unde credeam ca pierde. Comportamentul s-a ameliorat. maine inlocuiesc cu alta romaneasca, un fir subtire de teflon, rulat in jurul axului din spatele piesei deschise la culoare. Gen ca un fel de garnitura externa care sa astupe "gaura".
  13. Microbul cu surubareala e strong dar te si chinui vad. Din ce vad, si trebuie sa spun ca sunt complet paralel cu motoarele de Woo de pe Espero, sistemul de cutie automata are sau induce foarte multa uzura in restul angrenajelor conectate. Oare nu mergea cu ceva adaptari o cutie automata de pe o Astra mai veche?
  14. raven84

    Octavia Nera

    @mr_ munca e facuta 95% de mine cu 5% asistenta si suport moral din partea amicului cu care eram. In alta ordine de idei, piesa aia deschisa la culoare din poza de mai sus, are joc orizontal de vreo 3 mm. Nu mi se pare normal si banui ca e o garnitura acolo care nu mai etanseaza bine. As vrea sa fac un test cu o tigare aprinsa sa vad daca trage vreun pic de fum in admisie pe acolo dar nu stiu cat de relevanta e varianta asta. De obicei testele de genul se fac invers cu fum bagat in interior si vazut pe unde iese. Pentru moment o las asa ca nu pot sa desfac si sa risc sa stric o piesa relativ scumpa acum. Urmeaza sa studiez problema mai mult si sa vad ce optiuni sunt. Per total e foarte putina informatie despre asta online si banui ca majoritatea admisiilor sunt inlocuite cu totul si nu reparate.
  15. raven84

    Octavia Nera

    Urmatorul pas e sa desfac sistemul de geometrie variabila a admisiei dar fara sa mai dau jos odata galeria de admisie. Azi, in timp ce o acceleram pe loc, am remarcat ca pe la 1600 de ture, are o treapta de ezitare la revenirea spre relanti. Cred ca acolo se trece de la full - deschis la partial inchis pe flapsurile admisiei. Am sa desfac articulatia mobila dintre sistemul de comanda cu vacuum si piesa de mai jos si apoi am sa desfac piesa in sine (e tinuta cu un surub de restul sistemului de flapsuri). Acum problema e doua: in spatele ei e o garnitura, aia e posibil sa fie dusa si sa imi fure aer pe acolo, desi nu prea vad eu cum de la sistemul asta mobil situat in dreptul cilindrului 4, ajunge sa imi dea rateuri la cilindrul 1. Pe de alta parte, e posibil ca piesa asta sa nu fie problema si atunci, vorba americanilor...back to the drawing board. Cam asa arata galeria de admisie si piesa in sinede care vorbesc.
 

×
×
  • Create New...