Jump to content
 

raven84

Membru
  • Content Count

    1014
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

About raven84

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/31/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Galati
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Skoda
  • Model
    Octavia 2
  • An
    2009
  • Nr. Inmatr.
    B 984 BLK

Recent Profile Visitors

6011 profile views
  1. raven84

    Octavia Nera

    Am prospectat un pic problema azi, nu sunt multe suruburi care tin galeria aia de admisie la locul ei dar vrea sa imi comand un set de garnituri de injectoare si sa vad daca exista vreo garnitura si la galerie.
  2. raven84

    Octavia Nera

    Alta zi, alt pitic. 40 de lei de pe Ali express, potrivirea oribila, garnitura nasoala, mult silicon negru pentru izolare si completare. De receptie nu ma plang excesiv, oricum nu ascult radio prea mult, dar azi a parut sa mearga ok in oras, cu niste mici exceptii prin Pasajul Marasesti cand parea ca pierde semnalul un picut. In alta ordine de idei, ne pregatim de schimbat discuri fata, placute pe toate rotile si posibil ulei. Tot in septembrie as vrea sa curat si supapele de pe admisie, dupa ce verific instalatia electrica la bobine. P0301 a devenit permanent si teava de la esapament neagra de funingine. Meh...
  3. raven84

    Octavia Nera

    I wonder how this happened... Chiar m-am uitat la o alta Octavie 2 kombi si are la fel doar ca pe negru se vede oribil. Oh well, iar comandam strip-uri de folie tip carbon pe Ali express...
  4. raven84

    Octavia Nera

    Deci, masina cand pornesc xenoanele prima data, faca o calibrare, baga farurile in mod shashiu, coboara in jos si pe urma urca. Din punctul meu de vedere, urca la nivelul la care masina sta fara pasageri in spate, dar nu se ajusteaza cand ii am si pe aia. Asa ca saptamana viitoare o duc in service pentru o verificare. Daca tija e rupta o sa o sudam. Ideea e ca asta iarna am luat o trecere de pietonti supra inaltata, noaptea cu 80 la ora de am vazut stele verzi la rinichi. Ma asteptam sa existe damage, iata ca poate am gasit ceva busit.
  5. Baietii astia de ti-au vopsit masina, nici nu acuarelele nu cred ca s-ar pricepe prea bine. E bataie de joc ce e acolo. Mai ales ca un parbriz cu cheder se scoate destul de usor comparabil cu unul prins cu mastic. Trebuiau sa faca treaba ca lumea dar nah...
  6. raven84

    Octavia Nera

    Alta zi, alt pitic executat. Lacul de pe faruri a inceput sa crape pe motiv de caldura, mai ales la becurile de la pozitii. Cu toate ca nu sunt fan leduri in mod deosebit, am schimbat pozitiile cu cele mai ieftine leduri cu CANBUS pe care le-am putut gasi: 12 lei in Auchan cu garantie 2 ani. Cand se strica, ma duc sa le dau la schimb si iau altele. Urmeaza o slefuire si un polish pe faruri, plus o folie aplicata peste. Din pacate, intuiesc ceva probleme la senzorii de self-leveling de la xenoane, parca bat prea sus. Am sa dau o guda intr-un service sa vad ce imi spun baietii de acolo.
  7. raven84

    Naluca

    Si acum va incepe valsul, e bine sa ai si o lista de piese cu preturile oficiale, nu cele de service, plus costul vopsirii si a altor maruntele. Sa ne tii la curent.
  8. raven84

    Octavia Nera

    Asta nu e Woo, asta e Woo (r)evolution. Ca saracul Daewoo nu mai face ce facea.
  9. raven84

    Octavia Nera

    Alea sunt mânere ca să tragi husa în sus. Dacă o apuci de jos, pui mana pe tot ce a pishat compania canina de cartier. Ca stăpânii nu au nici un stress: "ah, e cu husa, dă-l drq, e plecat la greci, pisha Puiu ca se usucă pana vine fraieru".
  10. raven84

    Octavia Nera

    Cred ca o sa o fac în regim propriu. Am "trust issues" cu mecanicii din București.
  11. raven84

    Octavia Nera

    Salutare, dupa ceva timp de la curatarea clapetei, pot zice ca efectele sunt pozitive, dar vreau-nu vreau, tot la curatarea admisiei ajung. Intre timp, am mai executat un alt pitic de pe creier.
  12. raven84

    Naluca

    Asa este, acum singura solutie este o plansa din dezmembrari cu tot cu airbag-uri. Lejer 1000 euro dar manopera nu e teribil de complicata.
  13. raven84

    Octavia Nera

    Dupa jumatate de ora de frecat clapeta pe interior cu spray de curatare carburatoare si admisii, a iesit bine. Am desfacut si capacul lateral si am gresat rotitele dintate cu vaselina siliconica. Maine am sa ii verific cablajul sa ma asigur ca nu sunt fire cu probleme si probabil luni cel tarziu pun totul la loc. Sper sa reduc sau sa anulez vibratiile la relanti si minsfire-urile.
  14. raven84

    Octavia Nera

    Dupa multa gandire si amanare, m-am hotarat sa "musc glontul" si sa dau jos clapeta de acceleratie. Si desi nu pare foarte murdara, cam este... Din observatia mea, corpul clapetei e perfect curat pe partea de intrare a aerului dar e murdar de ulei/vapori de ulei pe partea cealalta. Nu prea stiu cum s-a intamplat asta dar banui ca are legatura cu faptul ca supapa PCV a fost schimbata pentru prima data de cand e masina, abia acum o luna, la 205.000 km.
  15. Sunt invidios, din toate punctele de vedere.
 

×
×
  • Create New...