Jump to content

raven84

Membru
  • Content Count

    935
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

About raven84

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/31/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Galati
  • Din
    Galati
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  1. raven84

    Mâtzu'

    Si nu asa fac toate matizurile? Din ce tin eu minte desigur
  2. raven84

    4X4=16

    Frateee, am vazut camioane mai mici!!!
  3. Momentat am schimbat toate fisele si pare ca masina si-a revenit...oarecum, doar ca e foarte puturoasa. Cat priveste bobinajul, pana maine cand nu mai ploua in Galati, am schimbat fisa centrala dar nu am stat sa refac bobinajul. Am lasat vechea fisa atasata alaturi. Prin inductie se va propaga semnalul...sper. Maine rezolv oricum. Multumesc.
  4. Vă salut, am și eu o problemă dar nu știu sigur dacă acesta este topicul potrivit. Am un Cielo din 97, motor SOHC cu instalație Tomasetto clasică. De câteva zile experimentez niște pierderi de putere semnificative, dublate de pocnete puternice în evacuare în momentul în care o turez mai tare. Pe liber se turează ok dar în sarcină nu doar că nu are zvâc dar nu trece de 2000-2500 de ture în treapta a III-a nici fugărită de turci. La sugestia fostului proprietar al mașinii am schimbati azi fișele de la bujii dar dincolo de dispariția aproape completă a pocnetelor nu s-a înregistrat o revenire a motorului. Mai am de schimbat fișa centrală dar boala are o sârmă de la instalația GPL bobinată pe ea cu vreo 12-13 înfășurări și nu m-aș băga acolo dacă nu e neapărat nevoie. Are cineva vreo sugestie legat de posibila sursă a problemei?
  5. raven84

    J100...

    Directia poate trage dreapta sau stânga și datorită bucșelor din capul amortizoarelor. Cel puțin la mine, la Cielo, așa pare să se întâmple.
  6. raven84

    Un Cielo Alb

    Mașina asta e o enigmă pentru mine. Cum știți, înainte am avut matiz, dar chiar și așa, nici ăla nu făcea pe nebunul în halul ăsta. Teoretic, mașina actuală a fost fabricată prin 96-97 și exportată inițial în SUA ca autovehicul de test drive or something pentru vreun dealer de acolo. La începutul anilor 2000, nevândută dar cu un kilometraj relativ mic, a eșuat la noi în țară. A fost înregistratată la RAR pe numele reprezentanței Daewoo Craiova iar de acolo a mai fost cumpărată odată de nu știu ce firmă împreună cu încă vreo patru alte Cielo-uri hatchback (posibil a fost un lot întreg). Asta a stat vreme de câțiva ani într-un garaj până a ajuns la prietenul de unde am luat-o eu. Iar el a circulat vreo 50000km cu ea, preponderent extraurban. Adițional, instalația GPL a fost montată chiar în anul în care băiatul ăsta a cumpărat-o, deci nu are mai mult de 3 ani. Acestea fiind spuse, nu am prea multe informații de service și chiar mă gândeam să le trimit un mail celor de la Ford, poate au ei o înregistrare legată de tigaia asta. Actualmente are în jur de 120.000 km în bord și se pregătește o schimbare generală de distribuție, pompă de apă, curele, pompă de benzină și alte mărunțișuri și filtre care nu prea merg. Iar acum văd că am nevoie și de ulei noi.
  7. raven84

    Un Cielo Alb

    Mda, la un flush mă gândeam și eu. Acum problema e că nu pot să îmi dau seama de ce doar jumătate din motor arată nasol. Mă rog, jumătate din partea superioară. Nu ar fi trebuit să fie tot plin de depuneri?
  8. raven84

    Un Cielo Alb

    Azi schimbat garnitura de cauciuc de la capacul culbutorilor cu una de plută. Pus silicon din belșug. Sper să țină. Apropo, are cineva vreo idee ce se întâmplă în motorul ăsta și de ce arată ca în poze? Mi se pare cam aiurea... P.S. Evident am curățat capacul bine, ca și zona cu mâzgă din motor. Desfăcut tot ce ținea de capac și ținut filtrul ăla din interior vreo juma de oră în alcool tehnic. Impresionant ce se poate aduna pe acolo. Sper că acum evacuarea vaporilor să se facă mai bine (cred că pentru asta e nu?)
  9. raven84

    Un Cielo Alb

    Mda...a cedat cablul de kilometraj și doar ce pusesem toate lucrurile din bord în ordine. In fine...cablul a fost luat iar mâine, în intervalul de temperatură maximă (a se citi 7 grade cu plus) am intenția să îl schimb. Iar dacă nu îmi cad urechile de frig, poate abordez și plângăreața garnitură de la capacul culbutorilor. Am luat una de plută și niște silicon roșu...sau să pun vaselină, nici nu știu. În altă ordine de idei, săptămâna asta am schimbat IAC-ul și TPS-ul. Tigaia rămâne cam la fel de puturoasă la accelerat dar parcă e mai închegat motorul, au scăzut trepidațiile la jumătate și din ce văd, nici consumul nu mai e ce era. Bun și așa, tot răul spre bine. @Corneda, nu am stop central...încă. Am luat duminică unul din târgul Vitan, dar trebuie trase niște cabluri și la cât de frig e afară, cred că nu îmi trebuie stop central până se încălzește la primăvară. Contactele alea sunt ciudate oricum, am mai întrebat și al posesor de Cielo hatch și nici el nu știa ce era cu ele...funny.
  10. raven84

    Matiz Euro 4

    Dar, intreb si eu, ce te-a apucat, de ce vrei sa le dai jos? Ai altele mai aerodinamice?
  11. raven84

    Matiz Euro 4

    Suruburile au capetele destul de duse, nu stiu daca mai are in ce sa agate cu surubelnita... Apropo, numarul nu merge pus pe una din laterale, ca la unele modele de Mitsubishi?
  12. raven84

    Matiz Euro 4

    Sau un UK, unde pui nr. ca sticker...in fine Suruburile...spiral subtire, gaura in mijloc, spiral mai gros, gaura largita, suruburile (sau ce a mai ramas din ele) cad singure.
  13. raven84

    Un Cielo Alb

    Orice Cielo are, dar nu, nu de acolo e.
  14. raven84

    Un Cielo Alb

    Pics for Augustin's kicks. Astea sunt cele trei contacte din portbagaj despre care nu stiu nimic...Prin încercare...ștergătorul și actuatorul închiderii portbagajului merg și cu haionul deschis. Deci dacă aveți alte idei...
  15. raven84

    Un Cielo Alb

    Multumesc @cris06 totuși nu sunt chiar expert în citirea schemelor alea. Pare că ar avea ce îmi trebuie mie...dar sincer, e destul de derutant.
×