Jump to content
 

raven84

Membru
  • Content Count

    1046
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

About raven84

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/31/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Galati
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Skoda
  • Model
    Octavia 2
  • An
    2009
  • Nr. Inmatr.
    B 984 BLK

Recent Profile Visitors

6284 profile views
  1. raven84

    Octavia Nera

    Zilele trecute am facut un drum Bucuresti - Galati - Focsani - Bucuresti, circa 650 km, cu un consum mediu de 8,5 - 9% pe gaz + 1% benzina, as zice decent. Masina a mers impecabil la drum lung, cu exceptia cunoscutului misfire. Interesant a fost cand m-am intors dinspre Focsani a inceput sa-mi arunce P2015 - Intake manifold air control actuator position sensor/switch bank 1 - range/ performance problem. Apare un check engine dar altfel nu existau nici un fel de probleme. Ieri m-am enervat si doar asa in dorul lelii am scos mufa de la MAF sa vad ce face. Evident ca a dat P0100 MAF circuit malfunction. Dar dupa cam 50 km, partea interesanta e ca nu mai da misfire aproape deloc. De fapt nu mai da deloc. Acum imi pun intrebarea, oare este MAF-ul decalibrat/stricat dar nu de tot si de aceea imi dadea misfire sau e doar legat de harta de alimentare cu aer default a masinii, care baga mai putin aer in combinatia din cilindru si e amestecul mai bun. Ramane de vazut, maine pun VCDS si vad daca mai apare misfire sau daca s-a redus frecventa.
  2. Sa nu fiu rau, dar arata destul de profi. Adica nu zic ca nu faci treaba buna in general, dar asta arata profi
  3. Calatorie usoara. Sper ca totul e bine!
  4. raven84

    Octavia Nera

    Si o minune a ingineriei care acum 30 de ani n-ar fi putut sa existe. Si o placere sa o conduci, sa simti cum accelereaza si si se duce. Si o ocazie buna de surubarit...aparent.
  5. raven84

    Octavia Nera

    Nu e foarte cuser sa o faci rabla fara sa o vezi face to face intai :))) Nu vreau sa o marit. Ce sens are sa dau altcuiva problema mea. O sa imi ia ceva timp, am sa o rezolv si va continua sa ramana in familie o perioada buna de timp. Dupa ce am incercat tot ce am putut cu priceperea mea si pot sa zic ca nu m-a costat excesiv, am ales sa schimb distributia si voi vedea la anul cum reconstruiesc chiulasa. Banii nu o sa mi-i scot la revanzare dar vreau sa conduc relaxat si sa ma bucur de ea. Probabil urmatoarea masina o sa fie un hibrid dar pana o sa imi permit una care sa se merite, Nera o sa fie o tranzitie distractiva.
  6. raven84

    Octavia Nera

    Problema e ca am vrut o masina 1.8 tsi cu caroseria in toate mintile si motorul ok. La al treilea punct mi-am luat tzeapa. Dar am sa o rezolv si pe asta. Cine stie, poate o sa o tin pentru distractie cand imi iau alta. Poate nu...vad eu. Folie am pus Llumar 95% si tot din aceea voi pune inapoi.
  7. raven84

    Octavia Nera

    Trei luni au trecut si lucruri interesante s-au petrecut Dupa ce am scos-o pe Nera din service, m-am dus sa ii pun folii autorizate pe geamurile din spate si pe luneta. Ocazie cu care am descoperit ca in service au folosit flex-ul fara sa acopere restul masinii. Rezultatul au fost particule metalice impregnate in sticla lunetei. Am pus folia asa si am zis ca aia e. Doua saptamani mai tarziu, particulele metalice au inceput sa rugineasca sub folie si sa dea un aspect neplacut, cu zeci de punctuletele si bule de aer cu un punct ruginit in mijloc. Mai mult, am descoperit si ca service-ul a uitat sa puna un tampon la usa schimbat. Deja mi-a sarit proverbiala tzandara. M-am dus inapoi la DAB Auto si au acceptat sa schimbe luneta si sa puna tamponul. Intre timp am schimbat si distributia masinii la un mecanic din Galati, era deja la punctul in care lantul era foarte tensionat si batea aparent in carcasa distributiei. Asa ca lanturile superior si inferior, pinionul distributiei si toate patinele au fost schimbate cu piese noi. 2000 si ceva de lei mai tarziu, masina se simte mai bine dar nu am scapat de misfire. Urmeaza o a doua interventie cu datul jos al chiulasei, verificat supapele si inlocuit scaunele de supapa daca sunt uzate. Vom vedea, am multe pe cap acum, mai ales ca in toamna am de schimbat si butelia GPL inainte de ITP. Oricum, saptamana trecuta am lasat masina iar la DAB. Literalmente am demontat anticipat toata plasticaraia de pe haion ca sa ma asigur ca nu o strica si le-am predat-o. Imi dadusera de ales intre o luneta originala cu marca skoda pe ea sau una Saint Gobain, pe principiul ca angajatul care a gresit plateste; si atunci am zis ca oricum am sa pun folia la loc, deci ramane Saint Gobain. Le las eu masina, ramane sa ne auzim dupa amiaza sa o iau, dar ma suna reprezentantul lor ca de fapt e o luneta de la Star Glass, o firma spaniola din grupul Saint Gobain. Iar imi fileaza o lampa, e cam mult asa ca refuz sa primesc asa ceva, dar luneta era deja montata. Deci acum astept o saptamana sa imi aduca o luneta Skoda, sa o demonteze pe cealalta si sa o monteze pe cea pe original. Deci legile lui Murphy s-au scris la DAB auto iar masina mea e pilaf fata de ce era acum un an. Oricum dupa ce se termina astea trebuie sa mai pun 150 de lei sa mai pun folia odata. Whatever...
  8. raven84

    Octavia Nera

    In ultima zi a anului trecut, Nera s-a intors in parcare, nu sunt multumit de lucrare dar nici nemultumit. Ma asteptam la mai mult de la un service de reprezentanta. Azi am fost cu ea la un mecanic care lucreaza la Skoda. P0301, saptamana viitoare revenim sa analizam ce e de facut, el suspecteaza o posibila buba pe electric sau o supapa care nu inchide bine. Tot e bine...
  9. Matiz il faci! Oricum arata bine!
  10. raven84

    Octavia Nera

    Din pacate viata nu e asa simpla ca in filme. Am fost sa o vad si am gasit niste chestii... - chederul geamului stanga spate trebuie schimbat si odata cu el si geamul, fiindca au nasolit chederul la remontaj; - bara spate nu este aliniata corect si spatiul dintre ea si aripa este mai mare in partea din spate a masinii; - exista o zona care nu a fost polishata la zona superioara a masinii chiar in fata stalpului B; - aditional, aliniamentul portierei stanga spate este usor descentrat fata de plafon, portiera fiind lasat cu cca 1-2 mm spre partea posterioara a masinii. Care portiera suna foarte a gol si nu se mai deschide la fel de frumos ca celelalte...dar nici urat. Poate se aseaza in timp. - si ceea ce am lasat de la mine: coltul ramei haionului nu se mai aliniaza cu baza geamului de la haion...
  11. raven84

    Octavia Nera

    De vreo saptamana jumate, Nera e in service la DAB Auto. Nu s-au tinut de cuvant cu deadline-ul de reparatie dar nu ma deranjeaza prea tare. Au inlocuit portiera si aripa spate. Maine ar trebui sa fie asamblata si sa o ridic dar cine mai stie. Si niste poze din timpul reparatiei, cam tot ce am putut obtine. Nera reparatie 2.jfif Nera reparatie 1.jfif
  12. raven84

    Octavia Nera

    Nu m-ar deranja sa fie usa din dezmembrari dar aripa nu prea au ce sa ii faca. E super indoita spre interior la coltul unde se intalneste cu portiera.
  13. raven84

    Octavia Nera

    Asa este, a contat foarte mult. Decizia finala a service-ului este sa inlocuiasca toata portiera si aripa afectate de lovitura. Nu e o schimbare usoara si mi se pare ca per total, va trebui sa fiu foarte atent la cum arata rezultatul final. Pe de alta parte o sa am nevoie si de un polish total, probabil in primavara. Vedem...
  14. raven84

    Octavia Nera

    Un Sprinter neatent mi-a atins-o in parcare cand iesea de langa mine. Culmea, doar cu balamaua care iesea in exteriorul caroseriei lui. Dar suficient. Fiind asigurat la City, am avut niste emotii, am fost azi la constatare la DAB Autoserv, a dat la inlocuit portiera si manerul portierei, revopsit restul dar e posibil sa schimbe si aripa stanga spate. Si uite asa, masina mea fara lovituri, tocmai a primit una. Sa-mi bag ceva in el de condus preventiv ca daca e sa ti-o iei, nici nu trebuie sa fii la volan...
  15. raven84

    Octavia Nera

    Si cum o durere iese doar cu o alta durere...
 

×
×
  • Create New...