Jump to content
 

raven84

Membru
  • Content Count

    1067
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

About raven84

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/31/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Galati
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Skoda
  • Model
    Octavia 2
  • An
    2009
  • Nr. Inmatr.
    B 984 BLK

Recent Profile Visitors

6519 profile views
  1. raven84

    Octavia Nera

    Cred ca merge mai bine asa, mai ales in weekend mai pot respira un pic, dar in timpul saptamanii e nebuneala la mine.
  2. raven84

    Octavia Nera

    @chessa stii ca ma intereseaza foarte tare oferta ta. Trebuie doar sa gasesc un pic de timp ca-s mai prins decat piftia. Ieri am luat la mana bujia de la cilindrul 4. Avea cam 8mm gap-ul in loc de 7. L-am reglat si am curatat electrozii cu spray de frane (nu dati cu pietre). Instantaneu a inceput sa mearga mai bine. Azi le-am curatat si pe celelalte trei. Parca merge mai bine ca oricand in ultimii 2 ani. Pe de alta parte a ramas cu un tremurat la rece, chiar daca nu imi mai da misfire P304. E interesant ca la rece, porneste initial turata la putin peste 1000 de ture. Apoi incearca sa se linisteasca si sa coboare la relanti-ul normal, moment in care incepe sa tremure si din lipsa de un termen mai bun, "stranuta" odata. E un sunet care aduce aminte de cel care se produce cand aerul intra intr-o camera vidata. Mai am o supapa PCV prin subsol, cred ca am sa o curat si sa o pun inapoi, e cea originala a masinii si stiu ca are membrana intacta. Sa vad daca asta face vreo diferenta.
  3. raven84

    Octavia Nera

    Lol, da așa cu gpl-ul. Dar...for the sake of the argument, butelia era aproape goală :)))
  4. raven84

    Octavia Nera

    Azi am patit o nefacuta, dar una atat de interesanta incat trebuie povestita. Am iesit putin cu masina si am parcat-o la subsolul unui mall (cine stie de ce asta e ilegal sa dea o reactie la postul asta). Cand m-am intors si am pus contactul, masina a inceput sa imi dea eroare pe fiecare corp de iluminat. Aveam 22 de erori pe afisajul din bord. Xenoanele clipeau si pe urma luminau la jumatate din intensitate, semnalizarile de pe far se aprindeau la jumatate din intensitate si nu clipeau. Totul o luase razna. Pana acasa m-am gandit la toate scenariile posibile. Deja vedeam cum demontez jumatate de masina sa gasesc vreun scurt prin cine stie ce circuit. Doar ca nu... Octavia a venit cu becuri cu incandescenta la toate corpurile exterioare si interioare de iluminat cu exceptia farurilor pe faza scurta. Eu, in geniul meu creator am pus leduri pe pozitii, plafoniere si curpurile de iluminat rosu-albe de pe portiere. Pe portiere am pus niste led-uri cu radiator (posibil de pe Ali express, nu mai stiu) si fix cel de la sofer incepuse sa clipeasca de cateva zile. Dar un clipit mai curios, ritmic, nu palpait asa cum fac led-urile cand mor. Dupa ce m-am foit acasa prin parcare sa vad cum fac farurile, am observat ca si xenoanele si acel led clipesc oarecum similar. Asa ca l-am dat jos, doar ca sa descopar ca mirosea puternic a ars si arata foarte dubios. Erorile au ramas pana cand am scos borna bateriei dar cu ocazia asta am ajuns la concluzia ca voi pune din nou becuri peste tot si arunc toate led-urile.
  5. Daca reusesti sa tii sub control problema ruginii, restul se merita din plin. Am avut fix una ca a ta, acelasi albastru. Super masinute de alergat si relativ incapatoare pentru gabaritul lor.
  6. raven84

    Octavia Nera

    Fiind la rece, deci sub 25 de grade Celsius, instalatia de gaz nu se activeaza. Inainte de schimbarea supapelor însa, da, dadea misfire indiferent de combustibilul folosit.
  7. raven84

    Octavia Nera

    Pe lista scurta de posibile probleme e si GPL-ul. Ma gandesc ca poate mecanicul nu mi-a fixat bine furtunele de admisie GPL, care sunt infipte in stutzuri chiar la capat de galerie de admisie, inainte sa intre in chiulasa. Dar ma mai gandesc sa nu fie si de la mufele circuitului injectoarelor. Cand a montat totul la loc, a rupt un fir la senzorul rampei de carburant si a trebuit sa il lipeasca. Poate poate, nu a mai observat ceva pe acolo. @Rafi as fi venit demult la intalniri, dar pur si simplu am sapte ani de acum, de cand muncesc numai de seara/noapte si practic ma suprapun joi cu programul de munca.
  8. Super fain topicul. Dar tare as vrea sa stiu cu ce ai dat lustru la motor?
  9. raven84

    Octavia Nera

    Daca pun cap la cap cat m-a costat la Skoda Metrotehnica, e undeva intre 80 si 100 toata operatiunea si asta era acum 2 ani. As fi mai mult decat bucuros daca ai cum sa ma ajuti. Acum o sa o bag pe aia ca suntem vecini, pt impact emotional
  10. Eu la Matiz am avut proiectoare poloneze, cablaj super simplu si efect foarte bun. Cu AC-ul e cantec mare fiindca ai mult de demontat/montat, plus instalatia in sine, care nu e ieftina. Asta in conditiile in care guvernantilor nostri li s-a pus pata pe masinile mai vechi de 15 ani.
  11. raven84

    Octavia Nera

    Din pacate e cu injectie directa, celebrele TSI-uri de prima generatie. Dupa 1000 de km de condus problema e asa. - la prima pornire a zilei, la rece cum se spune, dupa circa 1,2 minute, masina incepe sa dea eroare de misfire pe cilindrul 4 (P0304). Am sa pun maine VCDS-ul pe ea sa vad exact cate misfire-uri da. - eroarea dispare daca turez si mentin motorul de la 750 rpm viteza de relanti, pana pe la 1000 rpm. - odata ce a trecut de 20 de grade Celsius (aproximativ) eroarea nu mai apare insa masina mai are un tremurat aproape imperceptibil la relanti. - motorul se incalzeste foarte repede (deh, termostat nou) si la acceleratie sau viteza constanta, nu am intreruperi, am mers cu ea in mai multe regimuri dar nu am depasit 3500 de ture. - diferenta sonora (cum mi se pare mie) e ca sunetul e mai gros, aproape ca si cand as avea toba sparta (ceea ce nu e cazul) dupa 2500 de ture. - am desfacut si schimbat bujia de la cilindrul 4, vechea bujie era un pic uda si mirosea a benzina. - de asemenea am inversat intre ele bobinele de la cilindrii 3 si 4 dar fara vreun efect evident. La modul general consumul mi-a scazut cu circa 1l la suta de km (pe gaz) si nici componenta de benzina pe care o consuma in paralel nu mai pare sa fie asa de mare. Cu testul de compresie @Dj_Dark o sa vad, sotia nu a fost incantata de o gaura in buget de 1000 de epuroi si nu cred ca as fi eu prea fericit daca as da anunt ca mai am nevoie de inca 100. @vrazvanc parerile sunt subiective, banii la fel. Eu am 35.000 km facuti cu Octavia si 99% au fost in siguranta. De bagat, as zice ca am investit 1400 de euro in distributie, pompe de apa, chiulasa etc. Nu este putin, peste alti 6000 dati pe masina, dar sa nu uitam ca majoritatea membrilor acestui club investesc constant in masinile lor. Ca baga mai mult sau mai putin decat am bagat eu, deh, fiecare cu a lui. Eu sunt decis sa nu pasez o masina bolnavioara altcuiva ca sa il las pe acela cu beleaua pe cap. Dar cu toate ca imi plac multe la Skoda, am sa ma gadesc de 10 ori inainte sa mai iau ceva facut cu tehnologie VW. Nemtii sunt banditi care se ascund in spatele ideii oarecum perimate ca nu e tehnologie mai tehnologie decat cea germana.
  12. raven84

    Octavia Nera

    Nu știu fiindcă problema da eroare doar la rece, in rest mașina tremura extreeeem de puțin la relanti dar merge super bine. Cu p301, mașina în staționare, o acceleram la 1600 ture ca sa nu îmi mai dea eroare. Acum cu p304, e suficient sa o turez la 1100 ca sa nu mai apara. Nu mai am idei și chiar îmi puneam speranța că acum va fi ok. Sa fie oare o problema de la cel care a refăcut chiulasa?
  13. raven84

    Octavia Nera

    But wait...there's more... La prima pornire rece de a doua zi...P0304 Am inversat fișele de la cilindrul 4 cu cel de la 3 și i-am pus o alta bujie. Bujia scoasă de la 4 era uda și avea miros de benzina. Problema dispare la cald. Dar motorul nu suna chiar cum știu eu că ar trebui sa sune.
  14. raven84

    Octavia Nera

    Referitor la pret, acesta a inclus asa: - Manopera mecanicului meu pentru montare/demontare chiulasa, schimbare pompe de apa si pompa de recirculare, schimb ulei, schimb vas de expansiune, schimbat antigel, lipit un fir rupt la senzorul presiune carburant; - Prelucrarea chiulasei (planeitate, supape schimbate, ghiduri supape schimbate); - Achizitie pompa de apa; - Achizitie pompa de recirculare; - Achizitie vas de expansiune nou; - Achizitie 5 litri ulei motor Mobil 1 5w30. - Achizitie 4l antigel si apa distilata As zice ca un total de 5000 de lei nu este exagerat de mare in conditiile astea. Desigur, fara factura sau alte nebunii dar cu garantia seriozitatii omului (tot el mi-a schimbat distributia acum un an). Pe langa banii astia, au mai intrat vreo 350 in cheltuieli transport si diverse pentru drumurile dus-intors pana la Galati.
 

×
×
  • Create New...