Jump to content
 

Rafi

Membru
  • Content Count

    823
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

3639 profile views
  1. aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0. am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea. la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok. o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.
  2. la mai multi fara incidente
  3. Rafi

    Naluca

    sunt uimit cat de bine a iesit ca nuanta, mai ales ca este o culoare pretentioasa, arata super bine felicitari, si sa fie primu si ultimul incident pana pleaca de la tine. ps: da mi te rog si mie un pm cu vopsitoria.. etc poate ii fac si eu cate ceva anul asta.
  4. Rafi

    Nubira II

    cu ajutorul unui amic care lucreaza la un magazin de piese auto, am reusit sa intru in posesia unor discurii perforate si striate, fabricate in Italia, nu stiu alte date pe cutie scrie "car performance" pretul a fost decent nu mai mare decat al unui set normal de calitate mai buna, dar oricum pentru frana spate a Nubirei ma indoiesc ca vor fii probleme. le-am imperecheat cu set de placute ate, i-am facut o aerisire mica, si acum astept sa se pasuiasca cum trebuie, am pus doar o franamai violenta de la 60 70, si mi-a placut ce am simtit dar nu mai mult, incerc sa le acord timp de acomodare, au timp la vara sa isi arate fata. am comandat si un set de anvelope de vara Riken performance, am citit lucruri bune despre ele, acum ramane de vazut, pentru iarna am Riken si chiar imi plac si s-au comportat bine in timp.
  5. vai, si eu credeam ca la mine e scumpa si ciudata pompa
  6. am uitat de poze , mi-a mancat zilele carenajul asta, s-au gandit "injineri" de la vag sa mai faca o extra piesa pentru noile carenaje, asa ca prinderile de jos cum este poza facuta numai exista pe noul carenaj, asa ca am fost nevoit sa stau cu carenajul prins cu "soricei" 3 zile pana a venit si ultima bucata .
  7. sa iti faci treaba cu ele e ok dar per total sunt proaste rau tesla alea.. dpdv calitativ, am avut si pana la urma dupa ce am ramas cu firul in mana iesind din soclu, am prins oferta la radacini, am luat de leganza originale.
  8. Rafi

    Nubira II

    Dupa 10 ani de utilizare, si de clipe fericite impreuna a trebuit sa renunt la finala sport, avand in vedere ca sotia merge mai mult cu ea, as vrea sa nu ramana fara talon mai ales ca in ultima vreme sau axat foarte mult pe masinile cu modificari. sunt uimit cat de bine a rezistat toba are rugina strict doar de suprafata si aia doar in cateva locuri toba veche a stat la racoare 10 ani, inchisa intr o punga, asa ca pana acum are doar 4 ani de utilizare deci mai tine lejer dar tot nu ma astampar, voi cauta un tips mai mare putin, sa acopar tot locul ala din bara, ma enerveaza maxim, parca ar fi un pai nu o finala
  9. Rafi

    Nubira II

    apropo de "o pompa" cred ca trebuie sa ii ofer o curatare sau inlocuire intre timp, a mai primit ingrijire tipica varstei 2 holes 1 straw , acum 1 an am bagat eu ceva ceara dar nu cum trebuie, anul asta i-am bagat pana in injectoare cred , plus in usii. rezultatul pute in masina a chimicale :)))) sper sa se duca cat mai repede
  10. Rafi

    Nubira II

    da, posibil dupa ce ajunge la reciclat, si se transforma intr un bloc motor V8 hybrid
  11. Rafi

    Nubira II

    ~116000km banuiesc ca schimburile la timp de ulei, si au spus cuvantul, plus mers cum trebuie cu ea.
  12. Rafi

    Nubira II

    tipic GM ... au trecut 2 ani de la ultima garnitura , practic cea veche era lemn cand am dat-o jos, culmea si V.Rienz, de data asta am schimbat si o ringurile, poate limitez "scurgerile", cel mai rau ma enerveaza cand curge ulei "in bujii" si sta fisa uda mereu. a primit si un cadou cu ajutorul unor prieteni si anume o oglinda electrocromatica, este ceva mai mare decat cea originala, si reda realitatea ceva bine, iar noapte isi face treaba cu succes, posesoarea masinii fiind foarte fericita
  13. avand in vedere ca nu prea am gasit trimuri gri decat la preturi fabuloase, iar trimurile de pe usii se dau jos foarte greu am ales varianta colant (brushed aluminium), iar dupa 3h de munca, eu zic ca a iesit frumos, personal nu sunt fan interior cu insertii de lemn...dar daca asa am gasit-o, oricum mi-se pare mai tanara in interior acum. in rest, a primit revizia pe anul asta, plus bonus un schimb de ulei in cv, nu am apucat sa il fac pana acum si am zis ca ii prinde bine. am comandat si carenajul de sub podea pe partea dr, in 2 3 zile spre sa ajunga.
  14. Rafi

    Nubira II

    cu ajutoruli lui @AndreiCiprian albastrica a primit un set de etrieri fata de Leganza, pe care i-am restaurat si montat impresii numai de bine, chiar daca diferenta de piston este relativ mica, diferenta de franare se simte, iar in combinatie cu dicurile astea, frana a devenit mult mai ok. in rest benzina si julituri, doar ce mi-a cazut un geam pe stanga spate, vechimea isi spune cuvantul, efectiv plasticul sa copt si una din rolele de ghidaj s-a spart, iar geamul a ramas suspendat, noroc cu @mirceajo ca a mai avut o macara
  15. Rafi

    Octavia Nera

    din ce stiu nu exista "0" sistemul este facut sa preia pozitia 0 din reglajele fizice ale farului, pentru ca sistemul nu se decalibreaza, decat daca intervine ceva fizic asupra lui, senzori rupti.. far lovit etc... degeaba se face reset din vcds pentru ca el revine tot in pozitia existenta din motive fizice, asa ca prima data trebuie reglat farul pe stand sa bata bine dupa care trebuie resetat sistemul sa se calibreze pe noile valori.
 

×
×
  • Create New...