Jump to content

Rafi

Membru
  • Content Count

    689
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

2909 profile views
  1. Rafi

    Daewoo Matiz E

    eu am scos suruburile in felul urmator: am dat cu wd40 cat am putut in asa fel cat sa patrunda, dupa care am plecat cu masina in oras.. sa incins motorul... m am intors, am lasat masina 10 min cu capota deschisa si am inceput sa le desfac usor, sigur sigur vor iesi la cald.
  2. Rafi

    Daewoo Matiz E

    cu scutul nu prea inteleg ce sa intamplat, din ce stiu este prins in 3 suruburii pe galerie , a rugint in asa hal scutul... sau ce sa intamplat de numai sta ? iar evacuarea , o solutie pur romaneasca ar fi sa cumperi un racord flexibil ceva mai lung cu diamentru corespunzator si sa te duci sa il sudeze cineva, sau o varianta mult mai ok, la dezmembrari cumperi tot segmentul din poza si gata !!
  3. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    nu stiu cat de cunoscuta este problema, pentru ca eu nu am gasit nimic pe net, doar despre usa mare.. trecerea care vine de pe caroserie pe usa, dar la mine problema a fost in alta parte, la trecerea de pe haion pe usa mica a portbagajului, acolo m am gandit si eu prima data pentru ca este cel mai evident si vizibil loc, dar am desfacut iar cablurile erau intacte, oricum foarte prost gandita trecerea, practic sunt doua probleme cablul este indoit prea din scurt, si doi trecere de pe rama haionului pe portbagaj se face printr un gol tehnic mult prea mic, dar cu ceva varnis si alte inventii sper sa limitez la minim uzura si in plus am dat drumu din niste prinderi la cablu putin mai mult.
  4. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    se intampla si pe la case mai mari, un design prost, cateva sute de inchideri si deschideri, si asta este rezultatul, din ce am gasit acolo candva s-a mai intamplat ceva, iar acum sa repetat, prin simplul fapt ca numai functiona lampa din portbagaj, sau functiona intermitent la deschidere, dupa 1,3 h de munca de chinez batran, le am refacut pe toate cum trebuie, izolate temeinic si aia este.putina joaca cu o folie de carbon, personal mi-se pare ca arata bine ps: nu bagati in seama schimbatorul, inca nu a sosit chinezul prin posta cu noua maciulie :D ceva frumos zic eu tot pe 17 din motive evidente, Et 35 8J. moment rar :D
  5. Rafi

    Daewoo Matiz E

    este foarte posibil ca ceea ce curge sa fie ceva vaselina mai veche, ramasa in locasul dintre rulmenti, sau ai pus asa multa incat da pe afara si prin centrifugate o "spoieste" peste tot, acelas lucru am patit si eu, doape noi, vaselina competenta si la primul drum aveam janta super murdara, dar oricum stai chill ca o sa curga excesul dupa care se opreste, si ramane cat trebuie. Bafta
  6. Rafi

    Cele 2 Bmw-Uri

    e chiar mai ok cum ai zis tu, dar nu uita sa faci toata distractia cu ambele roti suspendate, sa nu ai surprize... mai strangi mai verifici.. etc, bafta.
  7. Rafi

    Cele 2 Bmw-Uri

    ma gandeam ca doar nubira are un sistem de rahat pentru frana de mana, dar se poate si la case mai mari, eu am facut in felul urmator.. curatat bine tamburi.. acum ca sunt noi la tine este mai simplu, desfaci ambii tamburi tragi frana de mana 2 dinti dupa care reglezi la roata sabotul sa intre la limita tamburul... asamblezi tot, lasi frana, si mai tensionezi cablu putin, ar trebui sa fie la fix, cel putin la mine asa am reusit sa am un echilibru foarte bun pe frana de mana plus sa blocheze ca la carte.
  8. Rafi

    Cele 2 Bmw-Uri

    multa bafta !!
  9. Rafi

    Nubira II

    alea sunt de iarna.. sa o pot gasi in nameti si mizerie prin oras.
  10. Rafi

    Nubira II

    Intre timp a primit un set de flanse cu rulmenti de la SKF crezand ca de acolo vine zgomotul de pe dreapta fata, zgomotul se manifesta doar cand virezi pe loc(nu conteaza in ce parte) si doar cand este mai cald afara, este un zgomot de epava scoasa de pe fundul mari, deocamdata nu ma enerveaza prea tare, dar cat de curand o sa o ridic sa investighez mai bine, singura problema care ma indispune este faptul ca mi-a facut cateva faze in care nu a vrut sa mai porneasca... aici SUSPECTEZ pompa de benzina, si putin corpul clapeta care nu a mai fost curatat de ceva vreme, problema se manifesta doar la cald.. si doar dupa ce merg ceva timp cu ea, opresc pentru cateva zeci de minute si dau sa pornesc iar... invarte si nu schiteaza nici un gand ca ar vrea sa porneasca.. in prima faza in CO vreau sa ii dau pompa de benzina jos ... sa o curat ..etc sa ii curat clapeta si dupa mai vad. Am trecut si de ITP cu brio chiar si cu noile sisteme de supraveghere de la ITP ... doar ca mi-a gasit un dezechilibru de 12% pe fata limita fiind de 30% aici este vina mea pentru ca am schimbat garniturile de la un etrier si efectiv nu am mai avut timp si de o aerisire cum trebuie,decat clasica "dai boss 2 3 pedale !! iese aer ? nu ! atunci e bine " asa ca si aici trebuie sa intervin putin, in rest este usor chinuita, ajungand ocazional pe mainile unei incepatoare, care nu o tureaza CONSTRUCTIV ca mine ci distructiv dar asta este toti am trecut pe acolo.
  11. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    dihania se tine bine, s-a obisnuit destul de bine cu noul soft pe care l-am invatat numai cu benzina de 99 / 100, un lucru nu tocmai bun... fiind fortat de imprejurari am alimentat cu 95 si surprinza s-a simtit imediat.. dar ii trece, in rest "saniuta fuge" ii vad din ce in ce mai mult rostul pentru marimile generoase pe care le are, suspensia sa mai asezat si ea fata a devenit o ideeie mai moale, la fel si spatele tind sa cred ca are o oarecare contributie si caldura, urmeaza sa ii schimb si jantele de vara vreau ceva cu un ET mai mic putin sa iasa la fata cu aripa, la fel ca cele de iarna din poza care sunt ET45 si sunt la fix, dar inca nu m-am hotarat la un model anume, defapt am gasit un model dar cred ca trebuie sa imi vad un rinichi pentru un set , asa ca mai caut.
  12. Rafi

    Daewoo Matiz E

    man, nu o mai cocolosi atat... dai "gaz" ulei si bucurate de ea.. si nu ii mai cauta nod in papura, din pacate cu cat "sapi" cu atat gasesti "bube" chestii nesemnificative, eu am adoptat o strategie, pana nu ma deranjaza ceva nu ma ating de ea.. porneste OK... functioneaza cum vreau eu PERFECT... ii faci revizii si toate schimburile ca la carte sau chiar mai des, pui lucruri de calitate si dai bice... altfel uiti sa te bucuri de ea...apropo ce ai tu acolo pe pistoane este dovada unui mers mult prea calm, dar si asa nu ai ce griji sa iti faci...este firesc pentru un motor sa aiba depuneri odata cu varsta. bafta
  13. Rafi

    Un Mos ... Coreean

    Felicitari si Casa de Piatra !!
  14. la bielete am mers pe Febi la Nubira, sunt multumit, doar ca sistemul de strangere mi se pare putin ciudat mai ales in zonele cu putin acces, practic nu are contra piulita de care sa tii cand strangi piulita, are doar un torx in capat.
  15. nu prea inteleg din poze.. dar ai schimbat si tragerul sau nu este nevoie...
×