Jump to content
 

Rafi

Membru
  • Content Count

    837
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

3901 profile views
  1. Rafi

    Nubira II

    a cedat capsula vacumatica, care actioneaza geometria varabila din admisie, banuiesc ca de la prea mult mers "haotic" culmea la Nubira batranului care este mai veche nu a cedat, dar in fine, am schimbat o, ironic are 2 suruburi, se scot super usor, de bagat cel din poza care este putin scos, mi-a mancat putin nervii, fiind inghesuit bine acolo.
  2. Rafi

    Daewoo Matiz E

    ventilatorul in capete are niste rulmenti\lagare in care se roteste, daca tot ai acces lejer merita curatat si dat cu putina vaselina, sa nu ai surprize sa scartaie...
  3. Rafi

    Daewoo Matiz E

    dragut playerul, zici ca e de acolo, in rest bafta la puzzle, o igienizare corecta, suflat bine tot, gresata turbina, grija mare sa nu intre mizerie in instalatie, si personal as face un test de vacum inainte sa pun bordul la loc, ca sa fiu sigur ca e totul ok.
  4. Rafi

    Daewoo Matiz E

    nu e chestie de lauda, sunt sigur ca 80% din masinile de pe aici nu arata fix ca in poze, si au anumite dedesubturi, cu bune cu rele, dar dpmdv nu este nimic de ascuns, ideea forumului este sa ne ajutam si sa invatam unii de la alti.
  5. da este protectie pentru zapada, sa nu traga zapada direct in filtru, asta in cazul in care admisia este expusa, am vazut la Skoda in zonele reci vine cu astfel de filtru, dar admisia este foarte directa, si vis a vis de putere am vazut niste teste, da scade ceva pe acolo dar nu cred ca se simte nimic in realitate, oricum e binevenita extra filtrarea mai ales in offroad, eram doar curios daca vine stock asa.
  6. iti place sa comanzi filtru cu extra protectia aia, sau asa e stats pe orice cod ? admisia este asa directa incat sa necesite astfel de filtrare?
  7. Rafi

    Nubira II

    am doar poze before and after, initial am crezut ca o sa fie nevoie de inalte mai multe, la fel ca tine, dar imi place cum se aude asa, oricum daca era nevoie puteam sa pun tweeterele acolo in spate, acum am draci ca a murit boxa pe stang a fata, si ba merge ba nu, banuiesc un fir leonic.. dar na, nu am chef de ea acum
  8. Rafi

    Octavia Nera

    chiar sunt curios cum decurge treaba, personal nu vreau sa ma pronunt, chiar daca am acceasi generatie de motor, dar alt cod, la tine este o mare necunoscuta cel putin pentru mine , si anume GPL, care a complicat un motor si asa plin de "chestii". bafta la reparat, si poate ne vedem la intalniri.
  9. spray cu silicon, multe lavete, pensula... cateva zeci de minuite si aia e, nu se compara cu spalatul motorului, dar nu prea am spalat motoarele in general.. asa ca evit, prefer sa ma joc eu pe acolo cand am timp, plus ca am ocazia sa mai vad diverse daca stau cu ochii in el asa mult.
  10. Rafi

    Nubira II

    CRUNCH 2009 2021 RIP dupa atatia ani, sute de portbagaje inchise in dusmanie, plus 50grade vara, au cedat, sa dezlipit membrana de pe sasiu, si au inceput sa faca urat, asa ca au fost schimbate cu un set de Focaluri care se aud super ok, acum sa vad cat rezista si astea in vara urmeaza sa fac si fata, pentru ca au inceput sa dea semne de batranete. in rest benzina si talpa, cat am tinut Skoda pe dreapta a vazut doar jar, mai ales la drum lung, inca mai poate chiar imi era dor de comportamentul ei de kart la drum lung, am facut pasageri pachet in spate chiar i-a prins bine pauza Skodei,ca a bagat vreo 600km doar de drum lung si cu turatii, cand m-am intors in oras, era alta masina
  11. a venit vremea amortizoarelor de pe spate, dupa ce le-am tinut cateva luni fara sa le montez am ales tot KYB (nu le-am facut poza), mi-au placut cele de pe fata care se comporta super ok, si la 1 luna dupa montajul celor de pe fata am luat si spatele doar ca le-am lasat la macerat in garaj montajul a fost usor insotit de cateva cruci si parastasuri, tipic VAG surubul care prinde amortizorul in fuzeta are o pozitie de te ... pe el, dar dupa cateva incercari l-am dovedit, iar rezultatul a fost super bun. intre timp, a venit si vremea simeringului de palier, care s-a decis sa plece de la fata locului, rezultatul a fost destul de deranjant, pentru ca masina tragea aer fals si avea amestec sarac, rezultantul fiiind check engine, plus trepidatii si zmucituri pana isi facea corectia de aer/benzina, problema sa rezolvat, am facut rost de ultima revizie de simering care este o varianta upgradata a celui din poza, acesta facutand o etansare mult mai buna, ambreajul a fost bonus la procedura plus o cutie de viteze mai lunga decat cea existenta asta a fost un moft, pentru care cautam motiv sa il fac, si a venit si motivul a cedat simeringul ala. in rest masina functioneaza super ok, si culmea mergea bine si cu ala rupt doar ca pierdea ulei, si trepida la pornire pana isi regla amestecul.
  12. Rafi

    Cele 2 Bmw-Uri

    de ce nu ii dai o spalare temeinica la motor, o lasi sa se usuce bine si aia este, ai sanse mult mai mari sa vezi de unde plange
  13. Rafi

    Nubira II

    mititica aduna km, cateva saptamani a fost folosita in regim ridesharing ba de sotie ba de batran care a ramas pe langa cu a lui si tot asa , dar rezista cu brio, urmeaza si revizia anuala, rugina incepe si ea sa mai apara prin diferite locuri, dar asta este, nu pot si nici nu vreau sa ma impotrivesc prea tare, mai ales ca e vorba de puncte in zone care nu prezinta un risc, dar timpul, mediul, isi spun cuvantul sunt constient ca indiferet ce ii fac apare in alta parte, asa ca o mai "bandajez" cat pot, oricum va ramane masina mea de suflet, daca nu existau toate legile astea tampite, care sa iti taie tot elanul in a face diverse, poate incercam sa ii dau o vopsea..etc dar, sa o fac si sa o tin blocata intr un garaj nu imi place, sunt genul care nu tine masina chiar de bibelou pentru ca nu asta imi aduce bucurie, ci momentele alea cand te bucuri de ea.
  14. mi-am facut putin de lucru, am schimbat garnitura de la capacul distributiei, din pacate garnitura originala era lemn, deja numai etansa bine. am schimbat si luminile de semnal de pe oglinzi, unul din leduri facea figuri, si am decis sa merg pe semnale dinamice daca tot umblu, arata mult mai frumos, si daca tot am umblat pe acolo am schimbat si luminile de sub oglinda, tot cu leduri, chiar merita mai ales ca noaptea cand deschid usa se face ziua in jurul masini.
  15. aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0. am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea. la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok. o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.
 

×
×
  • Create New...