Jump to content
 

Rafi

Membru
  • Content Count

    766
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

3379 profile views
  1. ma indoiesc ca ai wastegate cu descarcare externa ca sa auzi si sa vezi flacari :D , asa ca ramane doar "blow offul" sau cum se numeste la masina ta..ca i-au pus 100 de nume dar face acelas lucru la fiecare masina, asta este posibil sa fie mai zgomotos in exterior, si sa nu fi realizat pana acum. iar legat de anvelope ma indoiesc ca este atat de sensibil un diferential incat sa aiba probleme la diferente de 1 2mm intre anvelope cu marimi identice dar producatori diferiti, sa fim seriosi! paragrafele astea dmpdv sunt facute pentru persoanele cu probleme mintale grave care au idei stralucite, merg cu anvelope cu latimi, talon, diferite sau chiar roti mai mici, si ca sa fie producatorul sigur a scris acolo ca moare ca face ..ca se defecteaza !! :D
  2. nu o sa mai fie nimeni unit nu doar noi ca Ro , atat timp cat diferenta intre "clase" este atat de mare nu va mai exista unire niciodata !! ma rezum doar la atat , discutia este lunga si parerile pot fi multe.
  3. imi place maxim, poti sa tai salarii, pensii, alocati, ca nu ne doare nu suntem uniti, dar nu umbla la rabla romanului ca ne unim imediat si ii mancam !! ma bucur ca sa renuntat!!
  4. sau iti poti face reglabile foarte usor
  5. vezi tu totusi ceva in cazul tau isi da seama ca trage aer fals prin buson... !! nu stiu sistemul de la bmw deci pana nu vad nu imi dau seama...
  6. @pompiliu92 nu chiar dar principiul este asemanator, doar ca EGR ul ia gazele din carter, PCV ul recircula gazele care au scapat in baia de ulei dupa ce au trecut de pistoane. @Dj Dark nu sunt defecte doar ca difera foarte mult PCV ul de la masina la masina si felul in care a fost gandit sistemul chiar daca principiul este acelasi, spre ex cel mai interesant mi-sa parut la Mazda 6 2006 valva PCV daca se defecteaza face ravagii mari in motor plus mers neregulat, si pretul de achizitie este fix 1000 ron pe origine si acum vine partea interesanta, piesa in sine este foarte simpla si mica ca si proporti, nu este cum e la TSI de ex, este ca un cilindru cu o bila in ea si atat, in schimb la TSI TFSI hataiii sistemul iar pretul este sub jumate din cea de la Mazda, deci difera multa cum au gandit fiecare.
  7. da, sa schimbat, daca scot busonul trepideaza urat rau... la fel si joja, pentru ca ii vine aer fals..si acum lucrand in parametri pcv ul observa mult mai repede diferentele de presiune.
  8. a venit si vremea PCV ului care cica trebuie schimbat la 60000km... bine ca nu sa depasit limita decat cu 83000km din fericire nu a creat probleme, doar ca sistemul care este foarte complicat (la motoarele astea) si extrem de sensibil mentinand un echilibru din foarte multe puncte de vedere, nu a mai avut performantele sa le numesc NORMALE, si primul semn care mi-a dat de banuit, a fost faptul ca in momentul in care scoteam busonul de la ulei (dupa spusele cartii tehnice) trebuie ca motorul sa isi schimbe mersul destul de violent ca si cand ar da sa moara, doar ca la mine abia se schimba ceva, asa ca am dat comanda de una bucata PCV OEM si am bolduit pentru ca este un lucru foarte important sa fie de origine, chiar am avut o discutie cu cei de la firma importatoare care nu au stiut sa imi spuna pe ce producator vine piese, citez "vine originala VW" l-am intrebat de cand VW face piese... in fine discutia este lunga, multi oameni angajati pe principiul "noi muncim nu gandim" i-am spus ca o dau retur daca nu vine pe Hengst producatorul de origine al piesei respective, pentru ca fiind o piesa cautata tovarasi "coronari" au avut grija sa faca multe exemplare, care nu au stasurile valvelor din piesa tocmai ok, si dupa montaj, multi s-au plans de probleme. montajul este foarte rapid, cred ca sunt 10 suruburi plus indepartarea celor 2 bobine si cam atat, piesa montata este ultima versiune adica AH..sau asa sper sa fie ultima oricum difera putin, in prima faza dupa pornire doar a tinut ralantiul pe la 2000 vreo 10 secunde probabil pana sa adaptat sistemul la noua piesa, dupa care si-a revenit, prima parere dpdv al consumului, este ca am vazut pentru prima data 5.5 pe bord la mers constat in 3000rpm cu 80 90 km, si un consum la ora 7 30-8 seara in Firea town de 9.8 deci ceva sa intamplat(de bine) sunt curios la drum lung ce zice... cat despre putere boost face la fel deocamdata am facut doar vreo 60km prin oras asa ca nu am avut unde sa alerg prea tare, am avut doar un sprint mic pe centura dar mi-sa parut ca trage la fel.. adica bine..revin cu pareri dupa primul drum lung...oricum trebuia respectat intervalul de schimb, cel putin membrana principala era foaie de ceapa iar cealalta abia deschidea de cat de uzat era arcul si ce joc a prins.
  9. Rafi

    Daewoo Matiz E

    cred ca cedez nervos daca ma apuc sa cos unu :D ma bate si pe mine gandu sa iau asa ceva imi place mult cum se vede. vis a vis de stergatoare recomand alca din carrefour personal sunt super multumit, costa 12 lei buc si tin cam un an jumate pana incep sa mai faca figuri, defapt ce am observat este ca se iau grafitul de pe cauciuc si atunci incep sa devina zgomotoase sau sa nu stearga uniform :(
  10. Rafi

    Octavia Nera

    aici gresesti teribil dpmdpv, mai ales ca este motor cu injectie directa, in oras este bine sa vada DES si boost calumea cu frana de motor de la 5000 rpm "pentru ca depunderi" iar in afara dupa 10 20 km de mers frumos in care catalizatoarele, turbina, cutia..etc incep sa urce in temperatura, e bine sa ii faci desfundare ca la carte cu turatie sustinuta bine. cumpara doar de origine cu terminatia codului AH sau peste daca exista, altfel risti sa fie mai rau..o dai in altele... are un sistem PCV tare delicat si pretentios
  11. Rafi

    Cele 2 Bmw-Uri

    eu sunt resemnat vis a vis de baterii, este clar ca nu sunt facute sa tina decat cat tine garantia, plus minus.. ceva.. eu am adoptat o alta strategie, la cateva luni le poftesc in casa la incarcat sau direct pe masina.. 24h si aia e vad ca asa tin mult mai ok.
  12. Rafi

    Octavia Nera

    legat de catch can m am documentat ceva pe tema asta, ajuta si nu la tsi, CULMEA functionand mai uscat pe admisie tot este predispus la fel de repede sa adune mizerie, cea mai buna inventie, tot ei au venit cu solutia, adica au mai pus un set de injectoare, adica toate tsi urile mai noi au 8 injectoare 4 de putere, directe, 4 normale inainte de supape, pentru eficienta si curatare.
  13. Rafi

    Cele 2 Bmw-Uri

    e mai sus intr o poza
  14. Rafi

    Octavia Nera

    era mai ok 0.7 este motor turbo, ai nevoie de gap mai mic, cat timp nu ai bobine capabile de scanteie mare, OEM cam intre asta vine 0.7- 0.8 in fine te poti juca sa vezi ce zice, in principiu mie mi-se pare ca tu ai probleme pe partea de PCV , ai facut niste teste cu busonul, cu joja... daca scoti joja sau busonul de la ulei se schimba mersul motorului sau ramane la fel... daca ramane la fel sau se schimba ft ft putin e PCV ul dus deci o parte din problema, PCV ul defect da ralanti instabil la rece, printe altele
  15. Rafi

    Octavia Nera

    am inteles !! vezi grija cu termostatul ca e nebunie cu pozitia si locatia ..etc ..
 

×
×
  • Create New...