Jump to content
 

Rafi

Membru
  • Content Count

    841
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

3967 profile views
  1. LTG este inlocuitorul LHU primele modele de 2.0 turbo, este doar o serie, total modificata fata de cele vechii, personal as incepe cu 2 lucruri, un test de compresie, si un test de vacuum, din pacate LTG este stiut ca are mici probleme pe pistoane, nu cred ca este cazut tau, dar merita incercat, doar sa stai linistit, dupa un test vacuum, pentru ca si o pierdere de vacuum iti da P0304, fara sa o raporteze ca pe un amestesc sarac.
  2. le am luat de la Skoda direct, daca cele originale au tinut atat, am zis ca e pacat sa iau ceva aftermarket, au fost 118ron bucata.
  3. 1460km prin tara, numai munte si serpentine, animalul a mers bine, a consumat bine, usor incomoda pe drumurile din centrul tarii, aparent "ungurii" nu investesc in drumuri, ei si-au luat toti jeep, "poate numai venit rumenu pe la noi" dar sa tinut bine, inainte de plecare i-am cumparat manerele de la usile din fata, nu stiu de ce s-a facut asa urate, dar in fine le-am schimbat ma deranjau rau, am gasit la Skoda originale la pret super ok. am avut si 2 incidente minore, mi-a sarit o piatra pe lateral stanga pe una din usi, mi-a facut o zgarietura...inca una... asta e, iar la intoarcere pe autostrada, aparent unul din trimurile care vine montat pe lateralul parbrizului sa decis sa plece, banuiesc ca de la atatea vibratii, plastic vechi..plus viteza excesiva in fine, deja am dat comanda de unul nou.
  4. Rafi

    Nubira II

    am schimbat pompa de benzina, incepuse sa faca figuri doar vara, pornea la a 2 cheie uneori si la a 3 a, in prima faza imediat dupa ce am schimat o sa auzi o imbunatatire pe parte acustica, atunci cand se amorsa cea veche era usor cam zgomotoasa, asta se amoreaza repede si fara zgomot, deci tind sa cred ca incepuse sa cedeze ceva in cea veche, in fine voi vedea pe parcurs, pana acum nu a mai facut figuri. in rest aduna km, urmeaza in sep sa ii vina randul la schimbul de ulei.
  5. Rafi

    Nubira II

    a cedat capsula vacumatica, care actioneaza geometria varabila din admisie, banuiesc ca de la prea mult mers "haotic" culmea la Nubira batranului care este mai veche nu a cedat, dar in fine, am schimbat o, ironic are 2 suruburi, se scot super usor, de bagat cel din poza care este putin scos, mi-a mancat putin nervii, fiind inghesuit bine acolo.
  6. Rafi

    Daewoo Matiz E

    ventilatorul in capete are niste rulmenti\lagare in care se roteste, daca tot ai acces lejer merita curatat si dat cu putina vaselina, sa nu ai surprize sa scartaie...
  7. Rafi

    Daewoo Matiz E

    dragut playerul, zici ca e de acolo, in rest bafta la puzzle, o igienizare corecta, suflat bine tot, gresata turbina, grija mare sa nu intre mizerie in instalatie, si personal as face un test de vacum inainte sa pun bordul la loc, ca sa fiu sigur ca e totul ok.
  8. Rafi

    Daewoo Matiz E

    nu e chestie de lauda, sunt sigur ca 80% din masinile de pe aici nu arata fix ca in poze, si au anumite dedesubturi, cu bune cu rele, dar dpmdv nu este nimic de ascuns, ideea forumului este sa ne ajutam si sa invatam unii de la alti.
  9. da este protectie pentru zapada, sa nu traga zapada direct in filtru, asta in cazul in care admisia este expusa, am vazut la Skoda in zonele reci vine cu astfel de filtru, dar admisia este foarte directa, si vis a vis de putere am vazut niste teste, da scade ceva pe acolo dar nu cred ca se simte nimic in realitate, oricum e binevenita extra filtrarea mai ales in offroad, eram doar curios daca vine stock asa.
  10. iti place sa comanzi filtru cu extra protectia aia, sau asa e stats pe orice cod ? admisia este asa directa incat sa necesite astfel de filtrare?
  11. Rafi

    Nubira II

    am doar poze before and after, initial am crezut ca o sa fie nevoie de inalte mai multe, la fel ca tine, dar imi place cum se aude asa, oricum daca era nevoie puteam sa pun tweeterele acolo in spate, acum am draci ca a murit boxa pe stang a fata, si ba merge ba nu, banuiesc un fir leonic.. dar na, nu am chef de ea acum
  12. Rafi

    Octavia Nera

    chiar sunt curios cum decurge treaba, personal nu vreau sa ma pronunt, chiar daca am acceasi generatie de motor, dar alt cod, la tine este o mare necunoscuta cel putin pentru mine , si anume GPL, care a complicat un motor si asa plin de "chestii". bafta la reparat, si poate ne vedem la intalniri.
  13. spray cu silicon, multe lavete, pensula... cateva zeci de minuite si aia e, nu se compara cu spalatul motorului, dar nu prea am spalat motoarele in general.. asa ca evit, prefer sa ma joc eu pe acolo cand am timp, plus ca am ocazia sa mai vad diverse daca stau cu ochii in el asa mult.
  14. Rafi

    Nubira II

    CRUNCH 2009 2021 RIP dupa atatia ani, sute de portbagaje inchise in dusmanie, plus 50grade vara, au cedat, sa dezlipit membrana de pe sasiu, si au inceput sa faca urat, asa ca au fost schimbate cu un set de Focaluri care se aud super ok, acum sa vad cat rezista si astea in vara urmeaza sa fac si fata, pentru ca au inceput sa dea semne de batranete. in rest benzina si talpa, cat am tinut Skoda pe dreapta a vazut doar jar, mai ales la drum lung, inca mai poate chiar imi era dor de comportamentul ei de kart la drum lung, am facut pasageri pachet in spate chiar i-a prins bine pauza Skodei,ca a bagat vreo 600km doar de drum lung si cu turatii, cand m-am intors in oras, era alta masina
  15. a venit vremea amortizoarelor de pe spate, dupa ce le-am tinut cateva luni fara sa le montez am ales tot KYB (nu le-am facut poza), mi-au placut cele de pe fata care se comporta super ok, si la 1 luna dupa montajul celor de pe fata am luat si spatele doar ca le-am lasat la macerat in garaj montajul a fost usor insotit de cateva cruci si parastasuri, tipic VAG surubul care prinde amortizorul in fuzeta are o pozitie de te ... pe el, dar dupa cateva incercari l-am dovedit, iar rezultatul a fost super bun. intre timp, a venit si vremea simeringului de palier, care s-a decis sa plece de la fata locului, rezultatul a fost destul de deranjant, pentru ca masina tragea aer fals si avea amestec sarac, rezultantul fiiind check engine, plus trepidatii si zmucituri pana isi facea corectia de aer/benzina, problema sa rezolvat, am facut rost de ultima revizie de simering care este o varianta upgradata a celui din poza, acesta facutand o etansare mult mai buna, ambreajul a fost bonus la procedura plus o cutie de viteze mai lunga decat cea existenta asta a fost un moft, pentru care cautam motiv sa il fac, si a venit si motivul a cedat simeringul ala. in rest masina functioneaza super ok, si culmea mergea bine si cu ala rupt doar ca pierdea ulei, si trepida la pornire pana isi regla amestecul.
 

×
×
  • Create New...