Jump to content
 

Rafi

Membru
  • Content Count

    814
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

3532 profile views
  1. Rafi

    Nubira II

    da, posibil dupa ce ajunge la reciclat, si se transforma intr un bloc motor V8 hybrid
  2. Rafi

    Nubira II

    ~116000km banuiesc ca schimburile la timp de ulei, si au spus cuvantul, plus mers cum trebuie cu ea.
  3. Rafi

    Nubira II

    tipic GM ... au trecut 2 ani de la ultima garnitura , practic cea veche era lemn cand am dat-o jos, culmea si V.Rienz, de data asta am schimbat si o ringurile, poate limitez "scurgerile", cel mai rau ma enerveaza cand curge ulei "in bujii" si sta fisa uda mereu. a primit si un cadou cu ajutorul unor prieteni si anume o oglinda electrocromatica, este ceva mai mare decat cea originala, si reda realitatea ceva bine, iar noapte isi face treaba cu succes, posesoarea masinii fiind foarte fericita
  4. avand in vedere ca nu prea am gasit trimuri gri decat la preturi fabuloase, iar trimurile de pe usii se dau jos foarte greu am ales varianta colant (brushed aluminium), iar dupa 3h de munca, eu zic ca a iesit frumos, personal nu sunt fan interior cu insertii de lemn...dar daca asa am gasit-o, oricum mi-se pare mai tanara in interior acum. in rest, a primit revizia pe anul asta, plus bonus un schimb de ulei in cv, nu am apucat sa il fac pana acum si am zis ca ii prinde bine. am comandat si carenajul de sub podea pe partea dr, in 2 3 zile spre sa ajunga.
  5. Rafi

    Nubira II

    cu ajutoruli lui @AndreiCiprian albastrica a primit un set de etrieri fata de Leganza, pe care i-am restaurat si montat impresii numai de bine, chiar daca diferenta de piston este relativ mica, diferenta de franare se simte, iar in combinatie cu dicurile astea, frana a devenit mult mai ok. in rest benzina si julituri, doar ce mi-a cazut un geam pe stanga spate, vechimea isi spune cuvantul, efectiv plasticul sa copt si una din rolele de ghidaj s-a spart, iar geamul a ramas suspendat, noroc cu @mirceajo ca a mai avut o macara
  6. Rafi

    Octavia Nera

    din ce stiu nu exista "0" sistemul este facut sa preia pozitia 0 din reglajele fizice ale farului, pentru ca sistemul nu se decalibreaza, decat daca intervine ceva fizic asupra lui, senzori rupti.. far lovit etc... degeaba se face reset din vcds pentru ca el revine tot in pozitia existenta din motive fizice, asa ca prima data trebuie reglat farul pe stand sa bata bine dupa care trebuie resetat sistemul sa se calibreze pe noile valori.
  7. Rafi

    Naluca

    1. sa o stapanesti sanatos!! 2. eu zic sa mai tragi de ei, mi se pare prea putin, este tactica standard, vino cu argumente solide, masina aia nu se gaseste la 41000 lei, eu zic sa refuzi oferta si sa mai tragi de ei, e pacat! cunosc caz cu dauna totala la propriu, masina veche si a primit la al 3 lea refuz bani reali cu care masina se vinde pe piata.
  8. Rafi

    Naluca

    e bine, e super ok, ar fi super daca l ai monta tu, ca in service.. imi este teama...
  9. Rafi

    Naluca

    dpmdv, "cel mai urat" este ca au declansat airbagurile si au distrus plansa de bord, restul sunt plug and play, din pacate o sa mai gasesti destule plastice si mizilicuri care se vor aduna la total, dar cel mai rau mi se pare cu bordul, in rest arata chiar "usor" de reparat.
  10. Rafi

    Naluca

    bine ca esti/sunteti ok, cat despre masina, se face cat timp esti sanatos!
  11. Rafi

    Nubira II

    pentru ca se rupe iar... sau pentru ca nu era defect rau..? sau... ma lasi in suspans
  12. Rafi

    Nubira II

    am rezolvat si cu tamponul motor, habar nu aveam ca are hidrolagar dar.. aia e, ca feeling.. nu stiu ce sa zic, pare la fel, eu l am schimbat ca l am vazut rupt acolo sus, oricum se vede ca este obosit.
  13. Rafi

    Nubira II

    am reusit sa ajung si la frigotehnist sa ii fac plinul, mai avea 250g din 750 si culmea inca functiona binisor, dar nu cum trebuie, ultima incarcare a fost acum 8 ani si ceva. cu ocazia asta am aflat ca am un ventil pe joase busit, l am schimbat banuiesc ca pe acolo sa pierdut mai ales ca dopul nu etansa foarte bine, oricum acum baga cum trebuie si este totul ok
  14. bun asa, nu stiu de ce am inteles ca are turbo, my bad atunci se mai simplifica ecuatia, a devenit cu 3 necunoscute
  15. uite asa trebuie sa iti spunem de mai multe ori sa o stapanesti sanatos si fara incidente. app de amestec, din ce am citit despre motorul asta, doar in mers constant cu o anumita temp optima pe cat si motor ar tine amestecul in SPCCI pentru a evita detonatiile alea "rele" , oricum nu merge 100% in amestec sarac, ce sunt eu curios in timp cat de fiabil este sistemul, din ce am inteles are 2 injectoare pe piston, plus micul "supercharger" , pe langa turbo.
 

×
×
  • Create New...