Jump to content

Rafi

Membru
  • Content Count

    722
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

3188 profile views
  1. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    da este prezent, plus ca mi-se pare pozitionat destul de ok, sau cel putin asa zic eu... adica pentru oras am un cuplu decent pana in 3100- 3200rpm unde schimb in mod constant atunci cand se inainteaza :)))
  2. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    masuratorile au fost facute pe un singur dyno cel unde am facut si softul, unde mi-a dat un cuplu de 360 nm la 3300 rpm,
  3. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    VCDS spune la fel, si mai am un ELM pe cablu cu care vad doar parametrii primari sa zic asa.. si la fel imi arata, ma gandesc ca nu are de ce sa se insele atat timp cat el nu citeste altceva decat ce furnizeaza MAP pentru ECU... teste am facut cu a 3 a --- de la ~3000 rpm urca in 1,3~4 si scade in ~1,2 cand trece de ~4500>>>>> la 5600 cand atinge maximul de putere/turatie am 1 0,9 si ramane in zona aia pana la 6800... dispozitivul este asta ELM 327 V1.5 WIFI Real PIC18F25K80 ,
  4. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Dupa lungi asteptari, de la fratele chinez a sosit OBDII WiFi... distractie maxima pe capul meu practic sunt pasibil de accident in orice moment, numai cu ochii in chestia aia stau sa vad eu parametrii cu ocazia asta am aflat si eu ce boost face si cum stau cu temperaturile... si alte nebunii... practic boost am peak de 1.4bar sustinut suficient cat sa puna dihania bine in miscare dupa care scade pana in ~1..0.9 si ramane acolo... dar deja am peste 6800rpm, cu ocazia asta am invatat si mai bine unde sa schimb sa cad in boost tot timpul... in rest foarte util pe partea de diagnoza rapida, si orice parametri mai ofera ECU...practic cam tot ce vad cu VCDS vad si cu asta, transmisia este in timp super real diferenta este aproape insesizabila, iar posibilitatile de configurare sunt multiple. i-am reimprospatat si lichidul de frana, mai degraba am facut o spalare completa, nefiind suficient de multumit de primul schimb pe care l-am facut cand am luat-o, am trecut cam 1,5 L de lichid prin instalatie cam ~400ml de etrier ...sa fie, cert este ca frana a devenit mult mai capabila si cu o modulatie mult mult mai buna, am folosit lichidul OEM al grupului VAG, prost bun ... aflu eu pe parcurs.
  5. Rafi

    Skoda Superb 1.8 Tsi

    la mai multi, sunt eu paranoia... sau ai mai putine ture ca mine la viteza aia
  6. Rafi

    Nubira II

    Multumesc pentru sfaturi, gaurile tehnice stiu unde sunt oarecum... iar de bagat cap coada ma descurc, in principiu o sa merg pe Novol, am gasit spray la pret decent, in Co acum in August o sa ma apuc de ea, sa aiba putina protectie, sunt constient ca numai pot face minuni acum... dar pentru cat o mai tin sa fie acolo, saraca rezista cu brio, inca nu am probleme de rugina, singurul punct mai "grav" a fost cel de mai sus in rest oalele sunt intacte(dar au fost tratate cand am facut amortizoarele) aripile spate si fata la fel, pragurile pe sub masina au minim 3 straturi de teroson, sub masina am tot dat cu diverse dealungul timpului...pe principiul preventiei... singurul lucru care ma deranjaza rau este ca nu am tratat rama parbrizului imediat dupa ce mi-au dat aia parbrizul jos SI au reusit sa zgarie diverse zone facand mici puncte care nu am ce sa le fac din cauza accesului, dar asta este trebuie sa ii se traga de la ceva
  7. Rafi

    Nubira II

    ceva recomandari, sincer nu i am bagat niciodata ceara..
  8. Rafi

    Nubira II

    am dat doar peste chit si zona polizata si neacoperita cu chit, acum ce o fi o fi
  9. Rafi

    Nubira II

    dupa mult timp in care am tot ignorat problema am zis sa o remediez sa nu mai prindă incă o iarnă pata de rugina era de dimensiunea unei monede de 50 de bani destul de adanc infipta, dar fara sa strapunga tabla, asa ca am curatat pana a disparut tot "cancerul" cel putin la suprafata ...dupa care am tratat tabla cu o solutie de la loctite , i-am dat 2 maini de chit cu fibra de sticla, dupa zinc vreo 2 straturi...dupa care vopsea tot asa 2 straturi... peste, lac cat cuprinde la interval de 20min uscat intre timp cu feon industrial...cred ca am dat vreo 4 5 straturi, eu zic ca o sa tina fara probleme mai ales ca la final am venit peste cu un fel de teroson... poze mi-am adus aminte sa fac dupa ce am dat primul strat de zinc pana sa finisez zona...deja eram prea murdar pe maini, urmeaza poze la final
  10. imi place Mazda, sunt masini excelente mai putin cele Diesel....DAR, personal nu as opta pentru un motor atat de sofiticat si abia aparut, adica hai sa invatam ceva de la VAG OPEL ... sa mai treaca putin de problemele copilariei...de ce nu incerci sa vez si un Audi A3 sedan mi-se pare compromisul perfect !!
  11. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    sa continuam odiseea instalatie electrice din grupul VAG dupa un drum plin de gropi...si o ploaie sanatoasa, ajung la destinatie parchez, raman cam 5 6 ore dupa care sa ma pun iar in miscare, toate bune pun contactul, primesc SMS de la ECU ... SERVICE AIRBAG, zic e bine de la atate gropi...cine stie, opresc motorul, il pornesc iar....(pe principiul Windows) pauza acelas SMS... aia e ...CRUCI ...SFINTI...etc...am strigat catalogul practic ... ajung acasa direct VCDS... crash sensor error left side...bun Google it...problema comuna ce sa vezi...cablajul care pleaca din mufa de pe sasiu pe usa este prea scurt (culmea ca dupa presetupa din usa mai sunt 5 cm de cablaj care atarna in usa dar nuuuuu i-au dat drumu ca poate era prea lung dupa si nu se mai rupea) in timp tinde sa cedeze... nici nu m-am hazardat, direct am bagat o portie de orez ... sa intru in starea de spirit a rasei galbene si dai 2h de munca in care vremea si-a batut efectiv p... de mine .. ploua 20min iesea soarele 30m de vreo 3 x,......iar m-am apucat sa fac prezenta ...CRUCI...SFINTI .... practic trebuia sa stau in masina ca nu puteam sa o inchid...ca nu vedea usa stanga intr-un final s-a rezolvat, bineinteles ca erau mai multe fire afectate, unu din cele doua de la airbag era rupt de tot, iar inca vreo 6 7 crapate, le-am taiat pe rand si le-am refacut ..lungit ...etc... sa vedem ce mai urmeaza... am verificat si restul usilor, din fericire nu au nici o problema.... probabil asta fiind cea mai folosita se explica oarecum.... in schimb foarte placut surprins de modul in care au gandit usa(cel putin asta, nu stiu spatele).... foarte bine izolata fonic.. are un fel de bitum gros de vreo 4mm pe toata fata exterioara a usii, nu doar cateva petice, are boxa foarte bine pusa si zdravan montata.... la fel si macaraua cu toate modulele de comanda prinse temeinic pe dublura usii care este din aluminiu de cel putin 3 4 mm etansata cu o garnitura de cauciuc pe usa si suruburi nu pop nituri, si cel mai frumos este prinsa fata de usa...un soi de braduti ganditi sa il folosesti de multe ori, practic tragi de fata de usa si face doar un clic si se inchide bumbul bradutului...este practic cam un fel de diblu prin bataie...destul de interesant si rezistent. si cireasa de pe coliva... zic hai sa sun la Skoda sa vad asa un pret pentru cablaj... 490 ron...zic decent... avand in vedere ca are ceva mufe... minim vreo 12... FIE....dar sa ma "dickstrez" putin...intreb si cam cat este manopera pentru inlocuirea ei... 1070 ron ... la care se mai adauga 100 200 zice nenea la telefon ... niste coliere si mici briz brizuri... am inchis politicos... sa fie la voi acolo
  12. Rafi

    Espero 1.5 Dohc Bej

    die like real man
  13. Rafi

    Nubira II

    coroziv cu ce...? ca bara este de plastic! si oricum daca se duce.. aplic iar
  14. Rafi

    Nubira II

    multam, eu ca sa nu am probleme cu apa, am aplicat banda i am pozitionat firul i am pus tub termo... la mufa, si peste silicon sanitar, si la contactul ala si peste banda, pe toata lungimea bari, sa fiu sigur, acum sa vad cat rezista.
  15. Rafi

    Nubira II

    dupa mai bine de 3 luni de la achizitie am reusit sa montez faimosi senzori de parcare electromagnetici, in principiu nu mi am dorit sa gauresc sau sa dau bara jos, asa ca acesta a fost motivul pentru care am ales acest tip de senzori, practic este o banda dintr un fel de aluminiu cu pvc se lipeste pe interiorul bari si aia e.. cateva fire si pozitionarea buzzerului si gata. - precizia este aproape identica cu unii utrasonici... doar ca la fel conteaza pozitionarea, asa ca din motivele de mai sus am fost oarecum nevoit sa ma multumesc cu performantele date de pozitia in care se afla, adica cam cu 10cm mai jos de cel mai inalt punct al bari, usor orientat in jos.. practic pana acolo este polistiren, asa ca in functie de obstacolul din spate, detectia incepe de la 15 20 cm, personal mi se pare suficient, cat timp manevra se face incet trebuie sa fi tolomac sa o lovesti, mai ales ca piuie progresiv, pana la continu, unde mai ai efectiv cam 7 8 cm pana in bara celuilalt, asa acum i am mai dat sotiei un motiv in plus sa abuzeze de masina
×