Jump to content

Rafi

Membru
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

3138 profile views
  1. Rafi

    Espero 1.5 Dohc Bej

    die like real man
  2. Rafi

    Nubira II

    coroziv cu ce...? ca bara este de plastic! si oricum daca se duce.. aplic iar
  3. Rafi

    Nubira II

    multam, eu ca sa nu am probleme cu apa, am aplicat banda i am pozitionat firul i am pus tub termo... la mufa, si peste silicon sanitar, si la contactul ala si peste banda, pe toata lungimea bari, sa fiu sigur, acum sa vad cat rezista.
  4. Rafi

    Nubira II

    dupa mai bine de 3 luni de la achizitie am reusit sa montez faimosi senzori de parcare electromagnetici, in principiu nu mi am dorit sa gauresc sau sa dau bara jos, asa ca acesta a fost motivul pentru care am ales acest tip de senzori, practic este o banda dintr un fel de aluminiu cu pvc se lipeste pe interiorul bari si aia e.. cateva fire si pozitionarea buzzerului si gata. - precizia este aproape identica cu unii utrasonici... doar ca la fel conteaza pozitionarea, asa ca din motivele de mai sus am fost oarecum nevoit sa ma multumesc cu performantele date de pozitia in care se afla, adica cam cu 10cm mai jos de cel mai inalt punct al bari, usor orientat in jos.. practic pana acolo este polistiren, asa ca in functie de obstacolul din spate, detectia incepe de la 15 20 cm, personal mi se pare suficient, cat timp manevra se face incet trebuie sa fi tolomac sa o lovesti, mai ales ca piuie progresiv, pana la continu, unde mai ai efectiv cam 7 8 cm pana in bara celuilalt, asa acum i am mai dat sotiei un motiv in plus sa abuzeze de masina
  5. Rafi

    Nubira Ii

    ce face omu pentru o schimbare de culoare big like
  6. nu esti primul! la un opel vectra am facut fix la fel.. si tine si azi..
  7. Rafi

    noua troaca - Corsa C

    confirm.. termotec.. super ok am pe Nubira batranului, 2 ani deja si nu zice nimic.
  8. de ce nu ii explicati omului, railor @Nomad_24 ca sa intelegi ce vrea Salex sa spuna este faptul ca, tu degeaba arunci un compresor pe masina, pe langa faptul ca trebuie sa faci ceva modificari mecanice, sa poti monta compresorul respectiv, te mai lovesti de cateva piedici: motorul tau este ASPIRAT, adica (pe romaneste) este facut sa lucreze stric cu aerul care il poate trage singur in el...tu daca ii pui compresor nu faci decat sa bagi aer cu forta in el DAR calculatorul masini nu stie ce sa faca cu el, pentru ca nu a fost la lectia asta de TURBO../ SUPRALIMENTARE, adica pe langa ceva componente electronice...mecanice etc... mai ai nevoie si de un soft( vreo 300Euro) pentru ECU ca sa priceapa ce il loveste, sa stie cand si ce sa faca cu aerul fortat care ii vine, din pacate bugetul care il specifici este cu mult sub ce te asteapta daca te apuci de asa ceva, asta daca vrei sa faci ceva bun, daca vrei sa experimentezi.. artificii etc. il poti arunca acolo si vezi ce se intampla. Bafta
  9. Rafi

    Espero 1.5 Dohc Bej

    daca tot ai problemele pe care le ai cu asta de ce nu treci la next level, cu un z20let, macar stii un lucru.
  10. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Avand experienta si vazand rezultatele pozitive de pe Nubira, am zis sa fac si pe Skoda acelas pas, doar ca am optat pentru discuri gata facute, la fel sa dovedit a fi o alegere buna, chiar sunt curios anul asta la ITP ce rezultate obtin. Fata de discurile de la Nubira la asta feelingul ca musca din placuta este mult mult mai mare, pentru ca latimea santurilor din disc este mai mare, acum sa vad cat vor tine placutele, pentru inceput am mers pe placute ATE stock, am avut ceramice si nu mi-au placut deloc, dmpdv nu sunt pentru oras, efectiv nu stau calde, si in caz de frana majora nu au aderenta mare.
  11. Rafi

    Naluca

    vezi cum este omu !! deja ati trecut la perversiuni :D peste tot i-ai facut ceva, nu ai inceput incet :D lasand glumea, este foarte ok ce ai facut, clar un set de bobine fresh readuc parametri optimi de functionare, dar iti recomand sa identifici si sa cureti si senzorul de temp pe admisie, fiind turbo este foarte expus la acumularea de calamina...etc, cel putin la mine avea o crusta pe el, si sunt sigur ca afecteaza.
  12. Rafi

    Naluca

    cand ai agenda libera?? eu vreau maxim E6
  13. Rafi

    Naluca

    hmm, imi suna a senzor de presiune infundat/defect, am intalnit aspectul asta la o Astra J 1.6T o accelerai usor mergea bine, cand puneai biciul pe ea dadea in nas, ca si cand ii venea mult aer si numai stia ce sa faca.. gaz.. apridere etc.. sa dovedit a fi senzorul map si un senzor de temp pe admisie.. care numai citea bine parametri, daca ai acces usor la cei doi ar merge o curatare in prima faza. bafta, isi revine naluca, face pe inabordabila, pana va cunoasteti, adica pana cand ii bagi mana sub capota
  14. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    capacul se poate schimba, in poza nu se vede bine ,dar din pacate capacul l-am zgariat la montajul navigatiei, am sprijinit un colt de la unitate pe el si in timp ce mesteream la fire in spate a alunecat pe maneta lasandu-i o urma, sincer nu am urmarit sa fie identic, am vrut doar sa fie calitativ, si sa se potrivesaca la fix, lucru care s-a si intamplat, pielea este foarte ok, iar schimbatorul (maciulia) ofera un oarecare feeling de masina ceva mai proaspata. cat te curand va urma si un upgrade pe partea de timonerie, am cercetat putin cateva masini pe la munca si se pare ca timoneria de la cupra este identica doar ca are cursa mult mai scurta, asa ca obisnuit cu Nubira unde schimbatul treptelor este o placere dupa short shifter voi interveni si asupra acesteia doar prin simpla schimbare a componentei din poza.
  15. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    incerc sa ii alin durerea :))) timpul si uzura, si-au spun cuvantul, deja ma enerva la mana, cu toate astea este remarcabil cat a rezistat cromul de pe vechea maciulie, tare curios sunt cat o sa tine asta noua. rezultatul final
×