Jump to content

Rafi

Membru
  • Posts

    859
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    50

7 Followers

About Rafi

  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

4966 profile views

Rafi's Achievements

  1. Rafi

    Nubira II

    sa facem un mic update la topic, masinuta inca functioneaza foarte bine, cu probleme specifice varstei, dar cu pasiune si ceva banuti va ramane pe linia de plutire, am facut un mic downgrade sa zic asa, vechile amortizoare spate( sport), din start au fost "facute" prea tari, iar in timp nu au mai lucrat ok, anul asta le-am schimbat trecand pe ceva stock pe gaz, plus un set de bielete antiruliu si bucsii la bara stabilizatoare, bine inteles ca masina si-a schimbat comportamentul, feelingul ala de kart s-a diminuat cam cu 30 40%, dar inca sta bine pentru cum imi place mie. din pacate a cedat compresorul AC, asa din senin, cam prin iarna ceva nu i-a placut si sa dus, noroc cu @pompiliu92 mi-a gasit unu in Italia nou original, la pret de super ok, o sa urmeze si montajul ! si dupa aproape 13 ani au cedat si bucsile de la bratele fata facute custom de mine, practic au cedat bratele mai mult, am descoperit la schimbul de anvelope ca pot sa bag o surubelnita prin mijlocul bratului, eu am crezut ca este ceva pamant uscat pe ele, am luat o surubelinta sa indepartez ceea ce credeam eu ca este, dar defapt era rugina, bineinteles ca nu puteam sa pun brate stock inapoi asa ca am cautat info, si am gasit un secret dragut, am gasit un model de bucsa complet plina, si mai groasa, de la Audi, se potriveste aproape perfect, si zic aproape pentru ca mai trebuie micsorat cu 0.3mm diametrul, dar cu un polizor fix si ceva indemanare in 1h sunt gata,in restu sunt 99% perfecte, asa ca am scapat de strung sa mai fac alte bucsii.
  2. se leaga oarecum tot de teoria "constipatiei" cu pamantul plat, iesea cu virgula la problema cu marginea... ce faci cazi in vid... stai si te uiti la stele la margine... si au bagat o pe asta cu ghetarii.
  3. gresit, nu avea unde sa cada, pentru ca suntem inconjurati de un perete de gheata, si toate astea sub un "soare" controlat.
  4. Topicul se poate inchide, masina a plecat, urmeaza o alta poveste frumoasa. Daca ar fii sa trag o linie cu bune si cu rele, pot spune ca a fost o masina buna, m-a plimbat mii de km prin diferite locuri fara nici o problema, dar a si primit atentia cuvenita, atentie pe care daca nu o primea trebuie sa recunosc ca nu ar fii fost ok, cu toate ca masina avea km ok si a fost cu reviziile la zii din primii km, trendul in care a fost construita nu o ajuta, tabla, electrica, subansamblele au fost sub ce ma asteptam de la o masina care noua a costat ceva, dar cu pasiune pentru fiare si ceva banii, poate fii tinuta pe linia de plutire, ba mai mult poate fii imbunatatita, lucru care l-am si facut. spre fericirea mea, o sa o vad destul de des, masina fiind vanduta unui prieten care o stie si i-a placut foarte mult, asa ca o sa mai apara prin poze langa cea noua. Intre timp Nubira pe care o ador si ma face sa zambesc si sa ma simt super de cate ori o conduc, bineinteles ca nu m-a lasat la greu si mi-a fost alaturi in cautarea unei alte masini, la fel cum a fost si la aceasta, este un fel de Iliescu 🤣 se uita la altii cum pleaca 😂
  5. viata ei pe drumuri 😁 sa vazut si cu o ruda, doua din fam VAG, regulamentar cu capota ridicata 😁
  6. Rafi

    Nubira II

    aparent cica am facut treaba buna 😀 mi-a tinut teorie nea figotehnistul ca de ce sh... bla bla bla... am pus totul pe ea, tine presiune, tine si vacuum, functioneaza foarte bine.
  7. de cand a dat putin caldura suportul motor a inceput sa isi faca de cap, initial am crezut ca este rola de la alternator...fiind cu blocaj dupa ceva vreme tind sa fac zgomot daca se blocheaza permanent.. in fine nu a fost de acolo problema, ci suportul motor, care si-a dat ultima suflare, fiind si ultimul neschimbat. daca tot am umblat acolo si oricum suspectam o rola ceva le-am schimbat si pe ele, in poza sunt dupa cateva zile de stat in ploaie mi-am adus aminte sa le fac o poza, au ajuns jucariile pustiului meu 😁 in rest benzina si talpa.
  8. Rafi

    Nubira II

    in sfarsit am "reusit" sa ii montez un tips nou, ala vechi ma enerva maxim, se si strambase putin, in fine am gasit ceva frumos intrare pe 52 iesire pe 80, am taiat cam 15 cm din teava tobei si l-am montat cum trebuie, are colier special de evacuari, plus i-am dat si cu mastic. am instalat si un "nou" (folosit putin timp) radiator de AC salvat de @AndreiCiprian si @mirceajo de pe o alta Nubira, cel de pe masina mea la ultima verificare sa dovedit ca pierde prin zona incercuita, acum ramane sa incarc sistemul sa vad daca am facut o treaba buna sau nu 😁 in rest batraniaca se tine bine, urmeaza sa ii schimb si pompa de frana, deja am una refacuta care asteapta cuminte, sa vedem ce iese.
  9. intreb doar 😁este vre o gluma ? sau...care este explicatia.. imi scapa ceva.. nu vad logica
  10. 😁 mâna defecta man trebuie dusa la tarat, si eu am aproape aceeasi problema, incerc sa ma temperez dar nu imi iese mereu, ultima belea a fost tot la capac, la Nubira noroc ca inca nu curge, dar parca vad ca intr un an asa trebuie sa ii fac felul iar. sa le incingi putin inainte de desfacere, lasi motorul 15min sa mearga si dupa desfaci sa se detesioneze putin sa nu ai surprize 🙁
  11. dupa episodul din Februarie unde nu a mai vrut sa porneasca din senin din cauza unui amarat de senzor, lucrurile au fost ok, si-a primit revizia de 7000km, plus un set de bujiii iridium noi, pentru ca aparent cei din service au zis ca sunt mai bune mizeriile din poze, tipic Ro, avand in vedere ca masina vine cu iridium de fabrica, dar in fine totul este ok, aduna km zgarieturi si lovituri.. 😁 cel mai mare upgrade 🤣 se vede in poze capacul de la lichidul de parbriz, noul model stil WC :))) care chiar este bun, mai ales daca ai un inceput de parkinson 😅
  12. Rafi

    Nubira II

    batranica se tine bine, anul asta a fost folosita iar in regim ridesharing, ba de mine ba de sotie, a fost si in Grecia cu un amic care a ramas fara masina cu 1 sapt inainte de Co... dar rezista...mai cade cate un surub @mirceajo @AndreiCiprian stiu 🤣 ma intrebam de ce se misca pedala de frana cu tot cu peretele de foc de cateva zile, si cu ceva vreme gasisem un surub pe covoras de la sofer... dar cum tot timpul mesteresc nu parea dubios :)) pana intr o zi cand la o mica inspectie Mircea zice e de la frana, nu imi explic cum sa desurubat...dar fie a fost amuzant. revizia pe anul asta a fost facuta, plus un schimb de lichid de frana, si garnituri la etrierii din fata, numai ramane decat sa ii fac un schimb de garnituri la pompa de frana care da semne de uzura, adica frana am dar daca stau cu piciorul in pedala se duce usor usor la podea, in principiu o sa schimb garniturile de la cilindru principal si zic eu ca o sa fie bine.
  13. eu am pe Skoda de vreo 37000km tot Brembo max si au vazut viol dupa viol, si nu au nimic, dar cum a zis si @Dj Dark este foarte posibil sa fie din cauza dimensiunilor, asa ca nu vad motive de ingrijorare
  14. Rafi

    Octavia Nera

    a intrat la post 😁 scapa de chestii
  15. a murit si primul balast original, cam greu cum schimbatul, procedura in mod normal se face cu bara jos, dar am reusit fara, am dat doar carenajul, si cu putin chin am reusit, spatiul ala care se vede intre traversa si balast in realitate incap cam 2 degete jumatate, in fine sa rezolvat cu unu balast nou si 1h de munca. si pt ca a fost cuminte i-am polishat si polimerizat farurile, diferenta este imensa, chiar aveau nevoie, doar ca nu gaseam timp si pt asta. in rest benzina si drumuri, aduna km.
 

×
×
  • Create New...