Jump to content
 

Rafi

Membru
  • Content Count

    735
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

7 Followers

About Rafi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1970

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucharest™
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II-Skoda Superb II
  • An
    2006-2010

Recent Profile Visitors

3261 profile views
  1. din categoria nu am ce face, dar imi gasesc plus ca am avut o eroare intermitenta de underboost am zis sa verific DV ul de pe masina sa vad cum se prezinta si ce model am, toate bune accesul se face "FOARTE FOARTE" greu, se da jos carenajul de la roata si aia e dupa care vine distractia 3 imbusuri amarate efectiv nu ai cum sa bagi nici o cheie in zona, un surub se desface super usor, celelalte doua mi-au pus probleme, dar am reusit cu un imbus din trusa si o cheie rapida, raniti....sfinti...you all know the drill !! am fost placut surprins de doua lucruri, DV meu nu avea rupta nici o membrana, si doi nu avea gram de ulei pe el si nici in zona unde a fost montat ceea ce eu zic ca este bine, sa nu supar spiritele :D, DAR avea arcul foarte slab, se vedea clar ca este piesa orginala, avea depuneri de praf in spatele membranei si impedica axul sa culiseze instant si cat trebuie, asa ca am purces la schimbarea lui cu DV rev D adica ultimul model care nu are membrana de cauciuc si este facut sa tina presiuni mai mari deci numai de bine. DV-ul meu cel din dreapta, si modelul nou in stg !!
  2. accelerezi si tragi stanga dreapta, te descurci, fata daca subvireaza te duci p.. mai ales pe zapada, daca nu ai gume bune pe fata degaba accelerezi/ pui frana, personal am avut multe momente cand a fugit spatele din motive clare(viteza excesiva) si a fost usor de controlat acceleratie si bracare, masina sa redresat, daca nu aveam aderenta pe fata o... chiar daca am avut gume bune pe spate.
  3. ca orice "relatie" in care la inceput este totul roz si frumos, iar odata cu trecerea timpului lucrurile se schimba, asa au apucat-o pe Superba figurile dupa 3 ani a facut prima problema oarecum scumpa si usor mai delicata dpdv al montajului, respectiv pompa de apa care este montata ca o anexa pe motor, antrenata de o curea, si este pusa bine bine sub admisie si alte 200mii de fire etc... per total operatiunea a durat cam 3 ore cu tot cu facut curat...bibilit etc... avand in vedere ca pompa originala este din plastic dupa lungi cautari am gasit alternativa de la Hepu facut din aluminiu care tehnic numai are moarte sau macar nu risc sa am surprize clasice de genul corp crapat, sau imbinari proaste etc... asa ca am mers pe varianta de aluminiu care este ceva mai ieftina decat pompa OEM in REPREZENTANTA dar mai scumpa decat pompa OEM de la magazinele de specialitate. odata demontata pompa veche am si descoperit bine pe unde curge, mai exact fix in zona presetupei de la ax, plus la imbinarea celor 2 corpuri care indiferent cat le-as fi strans tot pierdea si daca tot am umblat pe acolo am schimbat si cateva furtune la turbo... doar asa sa fie, tehnic tot mai am de schimbat vre-o 2 dar le mai las putin alea oricum sunt usor accesibile, ce am schimbat eu este mai greu de demontat.
  4. ce inseamna off road ! filtru ala arata de parca a mers pe langa masina nu in masina
  5. ce marca este furtunul de la "Turci" caut si eu pentru a mea sa schimb toate imbinarile unde are furtun pe partea turbo "just in case"
  6. ce om !! eu nici ghete de iarna nu mi-am luat si altii cocolosesc masina :) bafta :D
  7. este pe drum, nu o las asa, doar ca mai dureaza iar eu numai aveam rabdare
  8. departe de mine gandul de a imita vre-o masina capabila cu motor mare, care produce un sunet "excitabil" daca o sa ai ocazia sa o auzi live iti vei schimba parerea este cu 10 15% mai profund "zgomotul" daca vrei sa ii spui asa decat una stock si nu se aude ca o cupra care atunci cand are valvele deschise efectiv baraie, personal am vrut doar lookul dar a zis ca este pacat si ar fi bine sa o fac si putin agresiva...pe partea de sunet. legat de sunet si gusturi ... motoare mari..etc... depinde de fiecare, personal imi place ORICE sunet de motor care se aude bine, fie el si 1.4 daca a reusit sa echilibreze oarecum evacuare si sa aiba un sunet infundat si profund care nu creste in intensitate foarte mult bravo posesorului, NU sunt de acord cu evacuarile zgomotoase si prost facute indiferent ca motorul este 1.4 sau 4.5 nu ai scuza ca ai V8 si efectiv i-ai pus teava goala ca suna bine, dar nu pot sa nu apreciez sunetul unei evacuari bine gandite care da o nota usor sportiva masinii.
  9. destul 1000lei tobele si ce se mai adauga tipsuri...manopera .. etc..
  10. si...intr-un final am reusit sa imi fac o MARE placere, si anume sa am 2 finale pe masina o nebunie de a mea, de cand am vazut prima Skoda Superb V6 prin oras mi-a placut foarte mult cum se vede, si am zis de ce nu :D , tobele sunt facut custom dupa dimensiunile si specificatiile mele, au camera de rezonanta in interior pentru un sunet cat se poate de stock dar totusi cu valente sportive, per total eu zic ca se aude foarte bine un sunet foarte infundat la ralanti aproape de cel stock si tot odata un nivel de zgomot aproape de cel stock, in ture pana in 2000 se aude un marait finut, iar in rest peste 2500 se aude fix ca inainte adica doar motorul si trenul de rulare.
  11. Rafi

    Cele 2 Bmw-Uri

    presupun ca i-ai mazgalit si burta putin acolo :D ps; vezi ce finala ii pui ca suna bine, cauta ceva chiar si sh de la o alta masina, ceva mai permisiv, dar nu chiar "straight through" ceva cu volum mare sa ii dea un sunet cat se poate de gros
  12. eu zic mai mult ca sigur melcul care antreneaza roata zimtata s-a tocit rau, sau a prins joc in capete, iar in felul asta odata ce se pune in miscare si incearca sa angreneze roata zimtata se distanteaza si nu poate misca roata.
  13. Rafi

    Nubira II

    Multumesc mult !! sa o tinem tot asa pana ne vor da copii ban pe forum.. "reason to old"
  14. da este prezent, plus ca mi-se pare pozitionat destul de ok, sau cel putin asa zic eu... adica pentru oras am un cuplu decent pana in 3100- 3200rpm unde schimb in mod constant atunci cand se inainteaza :)))
  15. masuratorile au fost facute pe un singur dyno cel unde am facut si softul, unde mi-a dat un cuplu de 360 nm la 3300 rpm,
 

×
×
  • Create New...