Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/22/21 in all areas

  1. 7 points
    In asteptarea lui Cielito, am scos Dacia de la iernat. I-am pus emblema noua pe grila fata, oglinzi usi noi si chedere noi de Renault 12. De asemenea un tratament cu Platinum Premium dupa spalare. Rezultatele in poze.
  2. 7 points
    S-a inlocuit bobina si merge masina. Am facut si un drum bucursti si retur via A1 unde am considerat ca a iesit din rodaj (desi mai are) si am mers in stilul meu normal. A fost pe principiul, cum o inveti asa o ai, drept urmare i-am cam dat. S-au schimbat in sfarsit gumele spate fiindca chiar mi-o incercam cu fosilele alea la 170 la ora. Am mers tot pe hankook ventus prime k125 ca si la bmw-ul rosu fiindca mi s-au parut niste gume decente la banii lor. Si la final , niste poze mai artistice fiindca nu prea aveam la un loc. Masina se considera gata in mare, ce urmeaza sunt fineturi.
  3. 6 points
    Am inceput stripteas-ul lui Cielito...poze ...partea buna...nu are deloc rugina!
  4. 5 points
    Am trimis batranul Cielo acasa la el, dupa ce l-am mai bibilit putin (un furtun nou la rezervorul de lichid ambreiaj, vopsea de tevi ruginite in partea de jos a usilor ). Captiva a avut probleme cu senzorul ABS dreapta fata, toate sistemele ce tineau de el (ABS, TCS, AWD, HDA, ESP) nu mai mergeau, problema era aleatorie. S-au curatat la service toate contactele si problema s-a rezolvat. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o revizie, am facut 14K km sub un an, nici nu am bagat de seama cand am parcurs distanta asta. Ca si problema, fisura din parbriz merge mai departe, deja geamul e compromis. Asta e, il voi schimba pana in toamna cand trebuie sa ii fac ITP-ul. In alta ordine de idei, motiv de bucurie pentru noi, a venit si cea noua.
  5. 4 points
    Au venit o parte din piese. S-a montat deja garnitura pompei de benzina si solenoidul demaror pe demarorul vechi dat jos urmand sa il pun pe masina cu prima ocazie. Motivul? Ala de pe ea fiind stat foarte mult timp (e de pe motorul vechi de la bej care a zacut afara 2 ani, pentru reinprospatarea memoriei ) face niste zgomote ciudate si mi-e frica sa nu imi strice coroana de la volanta. Volanta de 1.5 automata nu mai gasesc, asta de pe ea a fost ultima din stocul Radacini. Restul de rezerva, cablu kilometraj, senzor VSS, clipsuri diverse. Pompa de ambreiaj e pentru aia verde, cea de pe ea imi cam murdareste lichidul din vas si nu cred ca mai tine mult.
  6. 4 points
    Gata franele fata, acum astept dupa prostia aia de plastic. Totodata am observat ca da un pic ulei pe jos, cred ca e simeringul de sub fulie, daca nu se agraveaza asa ramane momentan, mi-e sila sa desfac aia stransa la 300 NM cu tot cu pasta de blocare, plus ca am o experienta neplacuta cand s-a desfacut in mers
  7. 4 points
    Azi am luat masina de la mecanic, s-au inlocuit ambele capete de planetara. Stanga praf, dreapta pe duca. Pe dupamasa am pus si husa de volan, are un defect de croiala si nu a iesit chiar perfect... dar e ok.
  8. 4 points
    S-a inlocuit portbagajul cu totul, am gasit la culoare la un pret decent, drept urmare nu am stat pe ganduri. Cel original avea o indoitura destul de nasoala care nu cred ca se putea repara usor. Am tras si un fir de masa intre motor si caroserie, astfel rezolvand si ultima problema de masa. Din pacate acum am incarcare putin cam mare, cam 14,8 dupa pornire si vre-o 14,5 in mod normal, fara consumatori. Asta e data de faptul ca pe sigurante in cabina am cam 13,8 (cat trebuie) drept urmare tensiunea de referinta primita de alternator este eronata. Din pacate desi am incercat sa sa rectific este mai complicat, momentan ramane asa, vedem daca fierbe bateria, oricum nu e noua. Azi am facut ITP, sunt niste mici probleme ce trebuiesc adresate in viitor, dar macar cutia automata functioneaza corect, asta ma interesa momentan, operatia a reusit Ca si impresie de drum, imi era dor de espero stock, suspensie moale, scaune originale, etc. Masina nu prea trage decat in ture mari, cred ca defapt nu mai stiu eu cum trage un 1.5 dohc. Oricum, mai sunt fineturi si aici, motorul e plin de funingine de la ecm-ul de 2 litri, toba e plina de apa de la mersul indelungat la relanti in garaj, etc, revim pe viitor pe masura ce adresam. Ah da, am uitat, am inlocuit farul dreapta iar, am gasit unul si mai bun
  9. 4 points
    Dupa aproape 10 ani de cand a intrat in circulatie, Sparkul a implinit 60000km. Deci media de 6000km/an a fost respectata si de mine si de primul proprietar . Ca update-uri 1. Ploua in portbagaj si apa se scurgea sub bancheta si pe mocheta de la picioarele locului din stanga spate. Investigatia a durat multa vreme, initial am dat vina pe un geam uitat un pic deschis, apoi pe furtunul de la spalatorul lunetei samd. Dupa proba cu apa am vazut ca de fapt infiltratia se produce printre panoul spate si tabla din spatele stopului unde era o mica fisura, de sub 1mm. Am gasit si dovada unui mic "accident", bara a amprentat coltul panoului spate, deci probabil de la asta i s-a tras si cu infiltratia - in timp masticul (pus la marea zgarcenie) si-a pierdut elasticitatea si a crapat, lasand cale libera pt apa inauntru. Am rezolvat infiltratia aplicand mastic nou, apoi tapiteria de pe bancheta spate a fost spalata la masina si montata la loc. Nu am putut sa nu apreciez inginerii care au proiectat husele, toate au fermoar sau arici si sunt usor de scos si de pus la loc. 2. Am rezolvat ochiul de bou cu un kit de reparat pabrize din supermarket. A trecut cu bine iarna, plomba e la locul ei. 3. Stropitorul spate nu mai mergea, din fericire s-a rezolvat cu un ac mai gros, problema era de la duza infundata (e folosit putin). 4. Esapamentul inca tine, deci toate bune
  10. 3 points
    Cum ziceam, camera de pe panzer pe Epica. Capacul ala nu e chiar cel mai fix, sper sa nu vibreze camera in mers... vedem.
  11. 3 points
    Cand am umblat pe acolo, am observat ca se umezise coltul plafonului, chiar sub antena... drept urmare vineri am desfacut antena (putin trasa in sus, ca nu iese de tot) si am bagat niste silicon. La final am finisat frumos, dar nu am mai facut poza. Sambata seara am spalat-o la jet si nu am mai vazut sa se umezeasca, sper ca am rezolvat problema.
  12. 3 points
    aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0. am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea. la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok. o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.
  13. 3 points
    N-ai gasit tu, lasa vrajeala :)) tu doar ai spart salariul, pornind de la o garnitura de 16 lei :))
  14. 3 points
    Dj'u se ocupa de motorizare (ca le are), Geo de planetare, careva tapiterie si ti-o facem jucarie ! Numa' sa te legi bine in scaun c-o sa devina naravas de la plus un pinion in cutia de viteze.
  15. 3 points
    Gata, acum are si cauciucuri noi. Pe langa maruntisuri, anul asta mai am de facut distributia, vopsitoria (macar plafon si capota) si culisele la etrieri (au joc). Aprox 236.700km, pt posteritate
  16. 3 points
    @KumKum, e un pic, dar nu mai am ce sa ii fac, e tips-ul foarte greu si in timp se lasa. Oricum, in pozitia normala nu se vede asa rau. Am iesit iar la o plimbare cu ea pana la pestera muierilor si inapoi, nimic anormal. Cam vibreaza ceva prin bord (vre-un cablu pe undeva) timoneria ar trebui reglata un pic si verificate rotile fata fiindca cam bat dupa 120 incolo. Muzica iar are niste mici probleme, statia din portbagaj are un switch cam prost si din cauza lui raman fara boxele spate, am bagat niste spray contact si vad ca merge, vedem daca si tine. Cam atat, astept vara sa rezolvam si aerul conditionat.
  17. 3 points
    Masina are ITP, am facut plimbarea de test, cutia merge bine dar e cam singurul lucru care merge bine Glumesc, masina e foarte "stock" dar imi era dor de senzatie. Cruising la 140-150 la ora la 3000-3200 de ture in overdrive este priceless Pe de alta parte mai e de lucru, voi incepe cu franele fiindca pe spate e praf (tipic tamburi) iar pe fata e cam inegala, s-a comandat totul nou, astept sa vina.
  18. 3 points
    Am gasit intr-un final compresor pentru E36 SH, ideea e ca se gasesc compresoare, dar al meu fiind din 92 a avut motorul cu distributie pe curea (M40) mai rar intalnit la e36 si mai comun la E30, drept urmare compresorul este din aceeasi generatie si se gaseste foarte greu. Oricum, vorbarie multa, am demontat bobina de pe el (functionala de altfel) cu greu, era foarte ruginit ambreiajul drept urmare l-am cam stricat, si am montat-o pe al meu de pe masina. Daaar, tot nu cupleaza, acum din lipsa freon, cel mai probabil pierde pe la radiatorul din fata fiindca l-am vazut vara trecuta ca era uleit la un colt. Bobina noua merge, bobina veche era intrerupta, altceva nu poate fi mai ales ca nu pornesc nici ventilatoarele. O sa comand radiator nou, ceea ce trebuia sa fac din prima dar na . Cel gri a intrat la garaj dar nu m-am apucat inca de el, saptamana viitoare. Pentru frane am mers pe astea, vedem cum sunt. Pe langa asta se vor verifica/schimba (dupa caz) bieletele antiruliu si capetele de bara. Si rotile de iarna cu cele de vara evident. Totodata se vor verifica jocuri si alte probleme, cele de mai sus le am deja cumparate, restul ce mai apare se face lista si se cumpara. Acum avand cele 2 espero functionale si cu actele in regula, acum imi permit sa o tin desfacuta timp nedefinit La motor trebuie desfacut si vazut ce curge si pe unde, probleme de functionalitate nu are. Va urma.
  19. 3 points
    Eu zic totuși să păstrezi ceva ceară și pentru mașină
  20. 3 points
    Da chiar, voi chiar nu va mai saturati de rable coreene ? Hop si io !
  21. 3 points
    Bineinteles, daca se poate de ce nu? In alta ordine de idei, asa spala saracii masinile, din pacate nu a plouat suficient
  22. 2 points
    Pai nu crezi ca era cazul ? Revenind la oile noastre, vinerea trecuta am inlocuit sonda pentru lampile de marsarier, a doua de cand e masina pe mana mea. Incepuse sa mearga cand si daca voia ea. Am mers pe Facet (ceva facut in Italia, cel putin daca e sa ma iau dupa ce scrie pe cutie). Cred ca e aceeasi marca ca si cea veche, tinand cont ca pretul a fost acelasi. Cat o tine, ramane de vazut... EDIT: Ieri a facut baba 22 de ani. Bai frate, cum sa uit asa ceva... Rusinica sa-mi fie, nu i-am urat si eu un ,,La multi ani!"
  23. 2 points
    Lasati-o fratilor mai usor cu proviziile ca mai avem si noi nevoie de cite-o piesa de schimb nu goliti rafturile in halu' asta !
  24. 2 points
    Dupa ceva km parcursi, trag concluzia ca masina nu e infranata... doar diferenta de putere/cum trage si consumul nesimtit :)) Azi am dat jos vechea camera (Bluelens, o voi monta pe Epica zilele astea) si am pus un 70mai, stil oglinda. Camera pt spate nu am pus-o pt ca nu imi ajunge cablul in singurul loc unde as putea sa o montez, sub stopul central de frana. Va trebui sa-l tai pe al ei si sa-l prelungesc (tiganie, dar altfel nu am cum). Pe Epica nu am montat-o pt ca are oglinda electrocromata si era pacat sa o acopar... Ca tot am umblat pe spate, am dat jos si proiectorul de marsalier, e pe moarte si nu face decat sa clipeasca enervant, il voi inlocui si pe asta.
  25. 2 points
    De mah, am echipa in spate, nici espero verde nu l-am gasit eu, tot altii mi-au bagat mortu'n casa
  26. 2 points
    Dj-ule ... Te-ai ramolit maica ... Sa confunzi motorina/ulei cu apa :)))
  27. 2 points
  28. 2 points
    Nu e Nubira, dar merge. Sa o stapanesti sanatos.
  29. 1 point
    Deconectezi debitmetrul si merge. Si a mea facea la fel, e normal, nu simte ca trage aer si nu baga nici motorina In alta ordine de idei, azi am inchis-o. Am sters kilele de erori din calculator si merge. Mai am de scos niste lichid din franele fata si pus rotile de vara. Lichidul de frana se va schimba cand umblu la spate, cel mai probabil pana in toamna la cu mse prezinta placutele/discurile. Printre altele am desfacut contraaripa si nu am fost dezamagit de ce am gasit acolo. Stiam de pe dreapta cand am investigat de ce intra apa in masina ce e acolo si am zis ca acum e un moment bun sa curat si pe stanga. Cam asa arata. S-a curatat, bagat ceara, dat cu loctite motul ala ruginit si la final un pic de spray de jante argintiu, altceva nu aveam Poze la final nu am mai facut, e argintiu
  30. 1 point
    Saptamana trecuta i-am facut si schimbul de lichid de frana impreuna cu sotia . Cateva ponturi pe care le-am observat la revizia asta: 1. Martorul change oil soon este calculat pe baza stilului de mers, numarului de regenerari etc. Dupa ce am schimbat uleiul s-a aprins din nou la prima regenerare de DPF. Sambata am pus diagnoza pe ea si am resetat intervalul de schimb. Dupa 2 drumuri care au totalizat ~300km nu s-a mai aprins. 2. Lichidul de frana se poate schimba prin pompat pedala doar cu motorul pornit. Cu motorul oprit dupa 3-4 pedale se intareste frana si nu mai pompeaza nimic. Prima data cand l-am schimbat in noiembrie 2018, la service, aia nu s-a prins si dupa ce au injurat in fel si chip am facut schimbul prin cadere libera, ceea ce le-a luat o gramada. Am mers pe ATE SL DOT4, mi-a "mancat" 700ml cu totul. 3. Pe interfata de diagnoza clona Delphi DS-150E daca selectez ca am Opel Antara 2014 in loc de Chevy Captiva (pe interfata ultima versiune este 2012) brusc am muuuult mai multe optiuni de learning, adaptari si alte nebunii. In plus pot sa vad in parametrii live si cat de plin este DPF-ul si alti parametri care lipsesc cand selectez Captiva.Foarte misto a fost ca am putut sa vad cati mm cubi de motorina baga fiecare injector si cu ocazia asta am vazut ca unul e usor infundat - pe cilindrul 1, compensand cu cilindrul 4 care sta mai mult deschis. Voi cumpara aditiv de curatare injectoare de care am pus si cand am luat masina si sa vedem daca se schimba ceva.
  31. 1 point
    Vezi ca vreo 2 sunt noi-noute, chiar daca ambalajul e desfacut.
  32. 1 point
    Ce spune @gabimilo1 este complet adevarat, chiar vroiam sa iti spun cum sa faci verificarea pana am dat peste videoclip. Poti sa faci un test cu o rezistenta de putere de 0.1OHm/20W si un voltmetru ca sa masori curentul (I=V/R=V/0.1=V*10, deci la 1.5V cititi pe voltmetru ai un curent de 15A). Daca ai un curent de max 10A spre exemplu, dar siguranta se topeste, atunci inseamna ca trebuie sa iti indrepti atentia spre contactul dintre siguranta si cutia de sigurante (si la Daewoo la unule modele cutiile de sigurante erau problematice - contact imperfect). Daca totusi curentul este mare (in apropiere de 15A sau peste), atunci incepe si scoate mufele de la modulele alimentate si vezi cand scade curentul cu mult. Exista totusi posibilitatea sa scoti mufele de la toate modulele si curentul sa nu scada, atunci trebuie sa iei la puricat cablajul, exista nenumarate cazuri cand cablaul nu a fost pus ca lumea la loc in urma unei lucrari simple in service si s-a atins de o fulie sau de evacuare, apoi s-a topit si a provocat un scurtcircuit. Bafta!
  33. 1 point
    Asculta-l pe tata Viktor si du-i aripile sa ti le sableze, e o oferta de nerefuzat. Dupa aia te descurci tu cu chituitul si vopsitul, sigur nu au cum sa arate mai rau ca acum dupa ce le repari. Mai mult, daca vii pana la tara la mine cu masina (sau imi dai aripile) cu aripile chituite si aranjate ca pentru vopsire ti le vopsesc la pistol gratis. Iei doar materialele si de restul ma ocup eu . Nu va iesi ca la vopsitoie, dar sigur va tine cativa ani buni (vezi topicul Matizului meu).
  34. 1 point
    Alea cu carbon activ cica retin mai bine niste chestii, nu am studiat problema, tot de-alea am pus si eu unde s-a putut.
  35. 1 point
    Update la 113230km (15000km de la revizia de anul trecut si ~5200km de la schimbul de ulei din toamna) : - Dupa o tura scurta prin Transilvania: Viscri -> Sighisoara -> Sambata de Sus si imprejurimi facuta saptamana trecuta a venit si vremea reviziei. Becul de change oil soon s-a aprins in bord semn ca Mobilul pus in toamna fara schimb de filtru s-a contaminat (sau ca a expirat resetarea de la revizia trecuta din aprilie ). S-a dovedit ulterior ca varianta corecta era a doua pentru ca dupa resetarea intervalului de service nu sa mai aprins desi am mai facut vreo 250km. Oricum chestia asta mi s-a intamplat cand eram in drum spre Sighisoara si m-a speriat putin, asa ca am oprit la prima benzinarie si am luat ulei ca sa il schimb in caz de nevoie. Am luat 5 litri de Lukoil 5W40 aprobat Dexos 2 si ACEA C3, deci potrivit pt masina la aprox 200 lei (scumput). - Am schimbat si filtrul de ulei, am mers pe UFI 25.088.00 - Filtru de aer l-am luat Hertz+Buss J1320920, nu am vazut nici o diferenta fata de cel Mann si oricum il schimb la 15000km in loc de 60000km cat scrie-n carte (la 60000km in Romania cred ca ar fi infundat rau). Motivul principal a fost ca la Mann preturile au crescut multicel, cel putin in februarie cand am cumparat piesele. - Filtru de polen Sofima S 4224 CA cu carbon activ, am si un Mann normal ramas, dar am inteles ca astea cu carbon activ sunt mai bune. - Filtrele de motorina sunt garantate 60000km, asa ca le voi schimba la 2 ani/30000km. Cateva poze din timpul operatiunii, de data asta am schimbat in conditii foarte bune, intr-o parcare supraetajata cu vopsea pe jos, deci am putut sa fac curat luna. Urmeaza lichidul de frana, aveam nevoie de un partener sa apese pedala si revizia de mai sus am facut-o singur.
  36. 1 point
    Iarna pe ulita. A-nceput din nou sa cada, Cite-un fulg pe flori de mar, Caucioacele de iarna, Mai ramin pe carucior !
  37. 1 point
    Despre multi senzori noi am citit ca nu sint de calitate , ori defecti de noi, ori rezista putin. Sincer, macar de test, as cauta senzor second, dar original. Nu stiu insa cit se mai gasesc... Vezi dupa ce il schimbi. Daca persista vad ca acolo in tabel la cauze apare "gol de aer" - nu ma pricep deloc la mecanica dar poate sa fie de la alimentarea cu combustibil? gen furtun alimentare neetans? Poate cind s-a umblat la motor au ciupit vreun furtun, au uitat sa stringa vreun colier... Poate sa fie pur si simplu o coincidenta eroarea cu umblatul la motor. Daca nu rezolvi cum v-ati gindit poate e de luat in calcul si posibilitatea asta. Zic si eu.
  38. 1 point
    Ieri mi-am facut putin de lucru... de cand am luat-o am zis sa schimb furtunele de la oil catch can, unul era cam scurt si mai scapau vapori de ulei, imbacsisera zona. Am schimbat si niste orging-uri la catch can, sa vedem cat de bine etanseaza. La ingineria mea de la borna de - i-am mai dat un smirghel, ca deja incepuse sa oxideze, si vaselina dielectrica. Astept piesele si mecanicul sa-mi spuna cand ii duc masina.
  39. 1 point
  40. 1 point
    Cel putin in doua din cele trei variante trebuie dat vopsea la culoare. De o repari trebuie vopsita, de e noua de-altfel vopsita iar de e SH, ce mi greu sa cred sa gasesti un element caroserie impecabil sa cada la fix pe culoare si totodata sa se "pupe" exemplar cu celelalte elemente. O sa iasa bine de-i acorzi timp (nu din fuga) si materiale reparatii de calitate.
  41. 1 point
    Felicitari ! Ai dat-o jos de pe trailer bag seama ...
  42. 1 point
    Da, ar fi cel mai simplu. Flex, chit, vopsit, lacuit, polishat. Sa vad cand am timp sa ma ocup; la tara trebuie, nu pot in fata blocului.
  43. 1 point
    Din pasiune de "rubik's cube" altfel ai muri cu zile nu alta de n-ai bijuteri nimic. s'apoi de ma inteleg pe mine cu siguranta si pe tine !
  44. 1 point
    Daca deja a inflorit vopseaua cel mai bine e sa pui ochii pe o aripa noua sau din dezmembrari de pe un Matiz din afara (cauta d-alea de Anglia, sunt mai usor de recunoscut). Daca nu gasesti, atunci poti sa dai aripa jos si sa o cureti si sa o repari, dar lucrarea trebuie facuta cu responsabilitatea si pe interior si pe exterior, altfel in 2 ani iar va iesi rugina prin vopsea.
  45. 1 point
    89 000 km. Merge gigantul brici, doar apa - paie - si bataie. I-am cumparat ulei Ravenol 5W 40 si filtru Mahle, pe care urmeaza sa i le pun prin aprilie. Din pacate a inceput sa zboare vopseaua (la spalatorie) de pe langa buza aripii fata - stanga. Cam nasol, e plina de flori si ar trebui facuta; nu stiu cand si daca se va intampla.
  46. 1 point
    Multumesc frumos, sa fie. Interiorul e frumusel, nu e ceva extraordinar, este si versiunea de baza care are ceasuri analogice, si nu are insertii de diverse materiale prin bord, peste tot plastic dur si 'functional', dar ok. Consola e piano black, alba e folia de protectie, inca nu ma indur sa o dau jos , dar intr-adevar, in zona aceea puteau sa faca 'un ceva', e doar un ecran drept cu butoane. Cat despre coreence, sunt convins de calitatea lor datorita celorlalte detinute (Cielo Spark Captiva), masini cu care nu am avut probleme notabile in ciuda varstei lor, si sper ca masina asta sa imi dovedeasca la randul ei ca este o achizitie buna.
  47. 1 point
    Avem antena si tresa la masa intre baterie si caroserie. Tot mai este o diferenta de 0,2 V intre masa motorului si caroserie ceea e denota ca papucul de masa de la electromotor/alternator e si el cam praf dar aia e, asa ramane momentan. Pe viitor poate ii trag o masa si intre motor si caroserie si rezolv si problema asta. Incarcare, 14,2 la borne si 14,4 cu masa pe motor, suficient pentru mine.
  48. 1 point
    Mai mult ca sigur...
  49. 1 point
    N-as putea spune c-am pus-o de-o liniuta ca nu-mi sta in fire da' ti-am facut muci un Haudy ce venea vinjos din spate si impingea din spate pe o restrictie de 40/h pe curba foarte strinsa fiind. In treapta a 3-a fiind si lasindu-ma greu in acceleratie dupa ce-am trecut de restrictie si cu schimb de treapta in a 4-a pe la 90/h pina in 110/h n-o avut nici o sansa sa ma prinda de spoiler ! M-am umflat de ris nu alta ! Asta doar asa ... sa ia aminte ca aparentele inseala, ca o rabla coreeana poate mult de vrea cel dintre volan si scaun !
  50. 1 point
    ce ai patit la chederul de la portbagaj ? oricum,sa ai parte de ea
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...