Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/20/24 in all areas

  1. 5 points
    Sambata am montat paravanturile, foarte utile, nu imi mai vine tot curentul direct in cap. Si daca tot eram acolo, am peticit si gaura din scaun, sper sa tina. Anvelopele noi sunt f bune pe asfalt, nu am avut nici o problema la drum. Consum Buc-Predeal 9.1 in bord, retur 8.3 (am mers mai calm, in limita legala +9km/h).
  2. 5 points
    Mi-e clar, cu fiarele te descurci bine, lemnul nu iti place 😆. N-ai fi aliniat si tu placile alea inainte sa prinzi coltarele...
  3. 3 points
    Daca tot avem anvelope noi, am luat si un set de arcuri "șprot" -40 fata spate, le aveam in plan cred ca din ziua cand am lua Leganza :)) , dar nu am reușit pana acum Zis si facut, luat arcuri, au inceput cautarile pentru amortizoare, eram fixat pe KYB pe gas, bineînțeles, ca nu am găsit stoc pe la nimeni , pe ulei nu ma incanta ideea sa le iau noi , asa ca am ales varianta de mijloc, sa dau amortizoarele jos de pe masina de piese si sa le duc la întărit. Daca tot trebuia umblat pe sub masina, am zis na, niste bascule noi nu strica, am gasit bascule CTR la 244 lei bucata :)) , inca sunt incantat de pret, dupa aproape 2 saptamanii , cu baculele am luat si antiruliu fata, pe spate spre surprinderea mea, se potrivesc alea de Nubira 2 de pe fata :)) Ieri au fost "aruncate" toate pe masina, s-au desfacut toate suruburile, bine cu putin mai multa forta :)), dar s-au desfacut :)) , bineînțeles am urmat procedura clasica deja la mine, toata lucrarea a fost sunt supravegherea lui @mirceajo si cu ajutorul lui si al altui prieten am reusit sa le punem pe masina ( la final au muncit ei mai mult decat mine) . Rezultatul e wow, imi era dor de feelingul asta , Nubira cand a primit arcuri sport , erau direct montate pe niste amortizoare cu vreo 50.000km si nu se simtea chiar asa de bine, am dat cateva ture cu ea pe niste viraje, eram fascinat tot cum poate sa stea :)) Mai sunt in plan niste chestii de făcut, dar momentan iau o pauza ( macar sper ca iau). Km 189xxx , sa ii am notați undeva :))
  4. 3 points
    in sfarsit am "reusit" sa ii montez un tips nou, ala vechi ma enerva maxim, se si strambase putin, in fine am gasit ceva frumos intrare pe 52 iesire pe 80, am taiat cam 15 cm din teava tobei si l-am montat cum trebuie, are colier special de evacuari, plus i-am dat si cu mastic. am instalat si un "nou" (folosit putin timp) radiator de AC salvat de @AndreiCiprian si @mirceajo de pe o alta Nubira, cel de pe masina mea la ultima verificare sa dovedit ca pierde prin zona incercuita, acum ramane sa incarc sistemul sa vad daca am facut o treaba buna sau nu 😁 in rest batraniaca se tine bine, urmeaza sa ii schimb si pompa de frana, deja am una refacuta care asteapta cuminte, sa vedem ce iese.
  5. 3 points
    Mi-am facut putin timp sa termin pusul mochetei pe cutie.
  6. 3 points
    Da, am luat ceva asemanator de la noi 🙂 Aseara la intalnire, mi-am facut de lucru. Cielo e viu! Cielo traiesti in Jimny acum, prin claxoanele Bosch :))
  7. 2 points
    Ieri i-am facut "pasaport". 666, the number of the beast 😄 A venit si teava cu coturile, sper sa reusesc azi sa le duc la atelier.
  8. 2 points
    Nu folosesc radio, nu ma intereseaza sa prinda ceva, doar sa fie mica... roof rack-ul probabil va fi mutat mai in spate putin. Clar nu :)) Am detector mic, "de gagici", are loc... dar bagajele pt orice plecare de peste 2-3 zile nu incap in masina. Am pregatit si led bar cu cablaj, cand va fi gata roof rack-ul o sa-l montez si pe ala.
  9. 2 points
    Nu stiu ce-o sa prinzi cu antena aia 🙂 Auzi, si sper ca portbagajul exterior nu l-ai luat ca sa pui detectorul pe el cum cara lumea pe la tara motocoasa, da ? ca nu te mai cunosc in cazul asta 😀
  10. 2 points
    Tinand cont ca anterioarele AT2 aveau ... 11 ani 😊 upgrade la AT3 din '22. 167900 km din care 143368 facuti de mine, 12184 litri de benzina 🙂
  11. 2 points
    Nu e din fabrica, e pusa de mine "aftermarket" (aliexpress). Sambata am montat scuturile, ieri am facut tamplarie... STP pe podeaua portbagajului si cutie pt diverse (am aruncat polistirenul original si au intrat cricul, coarba, compresor, sufa, trusa de prim ajutor, triunghiuri etc). Trebuie sa mai iau niste adeziv pt mocheta si sa termin cu ea.
  12. 2 points
    Mai rigida si ar mai creste unghiurile de atac si degajare. Dar pe astea le are oricum mari... da, in principiu nu cred ca o mai inalt. Azi am mai pus cateva chinezarii. Protectie interior capota (cica ar mai estompa din sunetul motorului, galagios de felul lui), "dopuri" incuietori usa (magnetice, sunt doar cu rol estetic), cheder protectie margine usa si o cotiera la sofer. Unde evident ca "measure 0, cut twice", am gresit-o. Am pus cotiera prea sus si mi-am dat seama tarziu, acum urmeaza sa caut un peticel simpatic pe care sa-l pun unde a ramas textilul taiat. Cotiera in sine e ok, mergea 1cm mai lata, dar e ok si asa.
  13. 1 point
    Ti-i fac la loc baietii indieni daca ii gasesc la gunoi :))
  14. 1 point
  15. 1 point
    Ce sucara-i cu adidasi noi ! 😉
  16. 1 point
    Pana acum 15.000 km . Totul bine.
  17. 1 point
    Vezi printre ultimile poze ale mele, de la Jimny... nu seamana locatia? :))
  18. 1 point
    Eu l-am gasit pe domnul. Poate va e de folos acum sau altadata.
  19. 1 point
    Acu' ai rezolvat si problema "atinge cu puntea", recte "merge ca sania" 🙂
  20. 1 point
    Pentru cruciulita aia in tapiserie, vezi daca te ajuta cumva ASTEA.
  21. 1 point
    Da, din pacate nu stim daca bujiile respective au fost problema ori senzorul. De unde si incertitudine. Eu unu le verificam pe loc, astfel inchideam o posibila cauza, imi dadea cu da ori ba astfel stiam una si buna. Am prins-o in ofsaid, am taxat-o (verificat-o, suspiciunea) altfel nu voi sti in veci concret ce-o doare. Sigur, mai e si varianta cu schimbatul pieselor intr-o veselie insa nu ma coafeaza. Atasez mai jos setari multimetru pentru a masura valoare rezistor electrod central si pasul doi, daca nu cumva "da la masa cum se spune", microfisuri in protectia electrodului central. Spre ex. de ne e cunoscuta valoarea de 5 kOhm sa zicem iar la 4 bujii obtinem rezultate diferite insa apropiate de 5 e OK ! Ideal ar fi ca bijia sa fie pusa pe o bucata de lemn ceva in timp ce e verificata, nu pe metal (botu masinii dupa cum se prea practica) pentru a nu da eroare la multimetru. Acuma, daca sr fi sa aleg intre un senzor nou dar slab calitativ si SH insa original, as merge pe varianta a 2-a. Faptul ca e SH asta nu inseamna ca nu isi face treaba ca la carte. Pe masina ce am, nu tot SH-uri ? Sigur ca da, o piesa noua atit a fost noua cit timp a fost in vitrina apoi odata montata ... SH scrie pe ea! Cit timp am luat la cunostinta de faptul ca senzorii aftermarket is problematici ... la revedere (!) imi iau chir 2 SH, da' originali ce-si fac treaba !
  22. 0 points
    Nu, nu e caterica ci DE (!) caterinca ! Spune-ti si voi astea-s o facatura in atelierul lui Dorel ori pur si simplu ATE s-o timpit ! Cica made in germany si calitatea originala ... Pe dracu ! Eu o asa calicatura n-am mai intinlit nici la chinezarii ! Ferodou montat haisa, vopsea de tot rahatu si inflorita deja unde pun pariu ca dedesupt, sub vopsea e rugina !
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...