Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Ce se intampla cand mergi cu muzica blana ? Ii dai de lucru lu tactu ca tot nu avea ce sa faca o zi intreaga. Deci de la 8 dimineata la 19 seara am schimbat difuzoarele fata/spate la buburuza. Pe sapate mi-a mancat ficatii cu doua torxuri blocate la sezutul spate, cu mers sa cumpar extractor si alte suruburi sa le inlociesc plus ca toate difuzoarele erau prinse cu popnituri, aveam eu popnituri pe acasa dar mama lor erau prea mici. Acum am si poponituri de 7 feluri. Dai cu bormasina, cu draci cu laci si italieni varcolaci, taie 1 cm din holsuruburi pentru ca la fiecare 2 din ele nu aveau unde sa treaca si impingeau in tabla ridicand inelul , intr-un cuvant distractie.
  3. Last week
  4. Salut,am un Cielo din 2007 1.5 sohc,cod motor a15sms,cu instalație gpl lovato din fabrica Mașina la cald are relantiul oscilant spre oprire (pana la 300-400rpm), și pe gaz, dar și pe benzina,bujiile le-am schimbat anul trecut,Denso w20tt, fișe noi și bobina la fel Am încercat un IAC nou,am o problemă la catalizator pentru că s a încălzit foarte tare acum 1 an,dar a fost reparat,toba intermediara schimbata,finala...etc Îmi apare o eroare pe sonda lambda P0141-O2 sensor heater circuit(bank 1 sensor 2), eroarea a apărut de 2 ori La gaz am schimbat filtrul,o electrovalvă de pe plămân și urmează membranele,deja le am cumpărate însă nu am avut timp Mi se pare ciudat să nu faca niciodata la rece,dar la cald da... Să schimb iar bujii si fise sau să iau altceva,ce părere aveți, mă gandeam că poate e de vină gazul,dar daca face și pe benzina este clar altă problemă
  5. Salut! Nu e chiar pe subiect dar are legătură cu bateria. Am vrut să pornesc un Cielo 2004 pe care-l am parcat în curte la țară de cca 1 an. Voiam să-i schimb locul. Masina nu mai are baterie pe ea de când am adus-o la țară. Așa că am tras S-Cross-ul lângă și am vrut să mă folosesc de bateria lui, cu motorul oprit. Din neatenție am pus cablurile ... pe dos! S-a produs o mică scânteie la borna plus a bateriei și atât! Doar că Cielo nu mai reacționează la cheia de contact! Am verificat siguranțele din tablou - sunt ok! De amorul artei (Cielo e sortit oricum cazării dar voiam sa-i mai aud motorul mergând!) știe cineva pe unde s-a produs buba și dacă un profan că mine îi poate da de cap?
  6. Earlier
  7. Ha, ha. Sa fie obligatoriu ca altfel nu se poate cu romanosu !
  8. Rafi

    Nubira II

    sa facem un mic update la topic, masinuta inca functioneaza foarte bine, cu probleme specifice varstei, dar cu pasiune si ceva banuti va ramane pe linia de plutire, am facut un mic downgrade sa zic asa, vechile amortizoare spate( sport), din start au fost "facute" prea tari, iar in timp nu au mai lucrat ok, anul asta le-am schimbat trecand pe ceva stock pe gaz, plus un set de bielete antiruliu si bucsii la bara stabilizatoare, bine inteles ca masina si-a schimbat comportamentul, feelingul ala de kart s-a diminuat cam cu 30 40%, dar inca sta bine pentru cum imi place mie. din pacate a cedat compresorul AC, asa din senin, cam prin iarna ceva nu i-a placut si sa dus, noroc cu @pompiliu92 mi-a gasit unu in Italia nou original, la pret de super ok, o sa urmeze si montajul ! si dupa aproape 13 ani au cedat si bucsile de la bratele fata facute custom de mine, practic au cedat bratele mai mult, am descoperit la schimbul de anvelope ca pot sa bag o surubelnita prin mijlocul bratului, eu am crezut ca este ceva pamant uscat pe ele, am luat o surubelinta sa indepartez ceea ce credeam eu ca este, dar defapt era rugina, bineinteles ca nu puteam sa pun brate stock inapoi asa ca am cautat info, si am gasit un secret dragut, am gasit un model de bucsa complet plina, si mai groasa, de la Audi, se potriveste aproape perfect, si zic aproape pentru ca mai trebuie micsorat cu 0.3mm diametrul, dar cu un polizor fix si ceva indemanare in 1h sunt gata,in restu sunt 99% perfecte, asa ca am scapat de strung sa mai fac alte bucsii.
  9. Multumesc de ponturi si recomandari pt folie. Colegul @Rafi mi-a recomandat un atelier de detailing aproape de casa, deci cand ma intorc din concediu ii sun si le fac o vizita 🙂 . Daca nu dau de ei, atunci o sa iti scriu in privat @Corneda ca sa imi dai numele lor in caz ca nu ii gasesc pe google maps. O sa lipesc litera, am banda buretata dublu adeziva de la Bison, de regula tine bine. Daca incep si altele sa pice la spalat cu jet, atunci probabil ca voi pastra doar Chevrolet si renunt la Captiva. Sau renunt la ambele, sa vedem, momentan incerc sa le tin. Chevrolet inca se tine bine, nu da semne ca vrea sa cada ceva de acolo 😄
  10. In spatele patinoarului nou de la Berceni e un atelier de montat folie. Ei mi-au polishat si aplicat folie pe farurile Captivei si cand am vandut-o dupa 4 ani inca erau impecabile. Pune literele inapoi pe hayon, personal mi se pare ca arata mai bine cu ele 😀
  11. La al meu Lacetti au inceput sa pice literele de Chevrolet si le-am ajutat si eu putin. Mi se pare ca sigla chevrolet + Lacetti arata bine pe spate. La tine in schimb ramai cu Sigla + scris chevrolet dar fara model, nu stiu ce sa zic, logica imi da eroare deci iti recomand sa lipesti litera daca gasesti o varianta buna de adeziv. Daca nu, china si iti iei set nou.
  12. Dupa lampa lu' Aladin o stiu si eu minunea aia. N-am avut in mina inca asa ceva dar mi-o fugit gindul la una macar de proba. Parkside-ul ala imi place !
  13. Din pacate, nu stiu... eu mi-am pus singur, dar imi iese prost, deci nu poti sa ma recomand :)) Urmeaza sa pun la Jimny folie, o sa vezi acolo "arta si precizie" :))
  14. Da, sa vedem cat tine, si eu pana acum mergeam pe clasicul polish. Polishul tine cam 1 an la mine, masina sta afara si pe partea stanga am soare tot anul 🙂 . Daca metoda noua tine mai mult sau macar la fel este f OK. Smirgheluirea dinaintea aplicarii polimerului am facut-o cu o masina de polishat Parkside PPAP 12, foarte misto scula, pentru faruri si suprafete mai mici este ideala. Am cumparat separat smirghel cu granularitare intre 1000 si 3000. Pt faza initiala, de indepartare a stratului de "lac" original am folosit smirghel de 400 si 600 si am smirgheluit la mana. Merge cu baterii de 12V, neincluse in pachet, dar comuna cu alte scule Parkside. Masina de polishat a fost undeva pe la 120 lei si o baterie de 2Ah + incarcator au fost 125 lei. Bateria nu tine suficient cat sa faci doua faruri, asa ca am mai cumparat separat una de 5Ah cu 150 lei. Doar pt masina de polishat nu merita toti banii astia, dar mi-am mai luat o cheie cu clichet electrica si un mini fierastrau circular care merg cu bateriile astea, deci am acoperit o gama mai mare de necesitati 🙂 . @Geo_ZGA Stii pe cineva care pune folie ca lumea pe faruri? Eu am un baiat in Mangalia, dar nu prea m-am potrivit cu el la program ultimile dati cand am trecut pe acolo.
  15. Ieri a fost o zi "plina"... cu de toate. 500km dus-intors, tauni, tantari, muste, musculite, viespi de pamant (am vreo 11 intepaturi, 7 doar in mana), un urs, un biciclist beat aproape luat cu masina, un radar luat cu 70 (sper totusi ca m-a ratat) si multi km batuti aproape degeaba. Pafta germana Gott Mit Uns, o moneda, un cutit, cutit pt taiat sarma ghimpata pt baioneta ruseasca si multe balamale (da, de-alea de usa). Plus clasicele tuburi, schije etc.
  16. Ideea e sa le protejezi cu ceva, altfel se vor matui in 1-2 ani iar. Si recomand folie. Eu fac clasicul polish, rezultatul e acelasi doar ca sunt mult mai mici costurile.
  17. Salutare din nou! In urma cu aproximativ 3 saptamani am reconditionat impreuna cu un coleg farurile masinii lui (Mitsubishi Colt) cu un kit de reconditionare cu polimer. Am aflat ulterior ca multi ii spun "lampa lui Aladin" 😄 . Intrucat rezultatele au fost spectaculoase, farurile lui fiind unele din cele mai matuite pe care le-am vazut vreodata, am zis ca merita sa incerc si la a mea. Kitul l-am cumparat de pe emag si a fost aprox 110 lei. Farurile mele nu aratau foarte rau, dar aveau niste zone mai galbene, asa cum se pozte vedea si in poza de mai jos: Dupa procesul de reconditionare farul din stanga, foarte similar la "galbejeala" ca cel din dreapta a devenit asa: Pun si un film pe youtube cu procesul de polimerizare care este cel mai spectaculos. Daca va intereseaza detalii pot deschide un topic pe zona dedicata cu tutoriale. https://youtube.com/shorts/HPX27ZVFBOg?feature=share De retinut ca substanta cu care se face polimerizarea este foarte toxica si sub nicio forma nu trebuie inspirati vaporii. Eu am folosit de fiecare data o masca FFP3 de unica folosinta. La sfarsit cateva poze cu masina dupa spalarea de ieri. Baba se tine bine, inca nu m-am hotarat daca sa ii lipesc la loc C-ul de la Captiva sau sa dau toate literele jos, eu tind spre a doua varianta, mi se pare ca e mai curat fara scrisuri, puteti sa imi scrieti si parerea voastra. Next step - carlig de remorcare, am amanat cat am putut, dar am nevoie de el ca sa car bicicletele 🙂 .
  18. Pe el sa-l fereasca Dumnezeu. Nu eu i-am turnat pe girlej cum de altfel nici in vena nu i-am tras asadar, daca vrea batai s-o spuna ! 😉
  19. Am intrat pe aici după muuulti ani dintr-un singur motiv. Daca va intersectați cu un motociclist prin zona Tg.Neamt, cu nr.de înmatriculare NT""MAH, trageți de urgență pe dreapta. Respectivul era ori beat ori drogat, ori ambele. M-a depășit astăzi în localitate cu mult peste 100 kmh făcând slalom haotic spre nebunesc printre mașini, linie continua, discontinuă, nu a contat. Asemenea inconștiență rar mi-a fost dat să văd, gândiți va că după fiecare depășire la limita vira puternic dreapta până în marginea șanțului, revenea la fel de nebunește peste linia continuă și continuă depășirile . Practic, omul era într-o serpentina perpetua pe un segment de drum perfect drept. Ferească-ne Dumnezeu de asemenea specimene.
  20. De stiu eu bine, modelul asta de presuri trebuiesc aerisite odata pe saptamina, atirnate pe bara de batut covoare si sterse pe ambele parti cu piele de caprioara, fie laveta microfibra. Ce-mi plac glumele mele ! 😅
  21. Viktor

    Youtube

    Se mai intimpla si din astea pe fata pamintului si asta ma bucura !
  22. Sa le tii intr-o boxa/ beci, dar bine aerisit ca sa nu se coaca de la caldura si sa nu mucegaiasca. Daca le tii la caldura in timp cauciucul se coace si devine casant...
  23. După cum ziceam, au venit preșurile:
  24. Dau un pic pagina inapoi la portbagajul aerian. Multumit de el, m-am folosit de el in citeva rinduri bune, fix ceia ce-mi trebuie cu o exceptie. Cind l-am proiectat si efectuat am luat la cunostinta faptul ca, barele longitudinale fiind incovoiate catre in sus, barele transversale or sa cada cada ceva mai in jos decit cel mai inalt punct ale barelor longitudinale. Nu m-a deranjat cu nimic acest aspect, interesul meu fu ca barele transversale sa fie cit mai jos posibil, suficient spatiu fiind intre barele longitudinale, pentru citeva maruntisuri spatiul in cauza ii mai mult decit suficient. Ei bine, veni timpul pentru pentru a cara pe acoperis o piesa ceva mai voluminoasa (o usa, de locuinta) si ce sa vezi, belea, usa lata fiind am realizat ca o sa stea pe barele lungitudinale ceia ce n-am vrut, sa le deteriores asa ca, am pus osul la treaba. Barele portbagaj is metalice si capsate la capete (sudate) sa nu intre in teava impuritati si nici rugina nu le ataca cit timp nu prinde aer A le gauri (barele) pentru a interveni cu inaltatori de 20mm pentru a depasi inaltime barelor longitudinale nu am vrut sub nici o forma, asadar am optat pentru auxiliare din lemn croit in circular, nut de 30mm afectuat cu freza de mina, garnisit cu flacara sa fie cool 😉 lucrate canturile, o mina de lac si voala, se monteaza patent in bare asflel fiind o ideie mai inalte cu ~1,5 - 2cm fata de barele longitudinale. Pret de citeva secunde pentru montaj de situatia impune. Nah, ca am mai nimicit un pitic !
  25. Cam așa ceva :)). Hai să mai spun ceva și de bine: am fost plecat la țară la BC vreo câteva zile. Bineînțeles, să merg acolo cu Cielo, să-l conduc prin locurile pe unde mă plimba cu el bunică-miu e o senzație aparte de care îmi era foarte dor. Zis și făcut: plecat miercuri dimineață pe la ora 5 din București via DN2, respectiv A7 (Buzău-Focșani), la puțin peste ora 9 eram deja în Onești (includem aici efectuarea presiunii la roți înainte de plecare, organizat câte ceva prin portbagaj că, deh, am avut mașina plină). A doua zi plecat la țară, locație aflată la circa 40 de kilometri de orașul mai sus amintit. Astăzi m-am întors pe același traseu. Tot de bine, urmează să sosească un set de covorașe originale pe care l-am găsit întâmplător. Le-am luat să le am, nu cred că le pun momentan în mașină. Și, că altfel nu se poate, a mai apărut o belea. Din fericire și din ce înțeleg, e un easy fix. Ei bine, claxonul și-a dat duhul. Piesa din volan pare a fi bună (se aude ticăitul dacă apăs), pus goarnele pe direct și mergeau, deci problema e de undeva din cablaj. Mi-au explicat DJ și Mircea cam ce trebuie făcut, doar că nu vreau să fac o nefăcută, așa că nu mă bag :))
  26. Cu ani in urma, un fost coleg un tinar cu vreo doua'j de ani mai in virsta ca mine imi zice :Viktore, sa nu te ingrijoreze vreodata ca nu-ti suna telefonul, atit ii bine cit nu suna, de suna abia atunci sa ai motive de ingrijorare ca-i problema, help, problema mare - problema mare ... ! Morala : cit timp Horica nu bate-n taste treaba-i buna, caleasca-i merge struna ! 😊
  27. Chiar de nu inteleg (momentan) de ce pe un alternator de 80A se cere o baterie cu o capacitate sa mare, se pare ca astfel trebuie sa fie, toate indiciile catre intr-acolo duc ca necesita o baterie mare luiind in calcul : ce a avut pina in prezent, dimensiunile suport/cutie baterie, ce sopteste amicul Google referitor la DNW-uri (ce-s mai rare) si un site romanos ce pentru acest model de tragaci doar baterii de peste 70Ah scot la interval. Intre timp am dat si de poze cu marimea suportului/cutie baterie, ca ideie ...
  28. @Akon Da, ceva de genul asta am pus, usile se inchideau bine dupa un timp (la inceput trebuiau trantite mai tare). Eu nu am avut probleme cu lipirea, nici vara, nici iarna, dar de regula tratez chederele cu solutie la inceputul toamnei.
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...