Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Pare ca roata a scapat din cum arata impactul. Sa te uiti si la balamalele capotei, eu impanasem una la Epica in urma accidentului usor (tot cu un taximetrist) si mi-am dat seama f f tarziu care era problema, la juma de an dupa reparatie. Am reusit din fericire sa o rezolv doar cu niste WD40
  3. Today
  4. Mi-s de parere a fi bine ancorat cablul frinei de mina altfel, pe linca faptul ca o sa capete uzura, arcuieste la actionare si se pierde forta. Altfel, de doresti o sablare profesionala a tot ce vad eu acolo rugina, da de stire .
  5. Yesterday
  6. Bun, azi m-am apucat sa imi pun senzorii de parcare (defapt sa ii mut de pe bej) si am ajus sa fac franele spate bucati Are totusi o logica, ca sa scot senzorii trebuia sa dau bara spate jos, pentru asta trebuiau demontate rotile spate, pentru asta trebuiau puse cele de fata sa o pun pe pamant ca sa o pot ridica de spate, pentru asta...ce mai, am ajuns sub ea Motivul principal a fost, nu-mi place frana de mana, nu a iesit, tine foarte tare stanga spate, si sunt niste improvizatii facute cu care nu prea pot trai, mai ales ca se poate face mai bine. Si acum un mic crash course despre sistemele de franare spate de vectra A si B Ce pare ca am eu acolo la verde este punte de vectra A sau B care a fost initial cu tamburi la care s-au pus fuzete cu discuri tot de vectra B (asa am luat-o). Problema nr 1 e ca levierul de care trage cablul franei atinge in suportul puntii la ambele roti, sigur nu venea asa original, am facut eu putin loc acolo cu flexul (sunt poze in topicul de la bej inainte sa fac topic separat aici) dar tot nu pare suficient. Problema nr 2, cablul nefiind rutat cum trebuie nu a ajuns la suporti si freaca destul de urat prin diverse locuri ceea ce va duce la uzura/ruperea lui in timp. Bejul are punte completa de vectra A cu fuzete pe rulmenti conici(ca la daewoo) si discuri cu tot cu butuc. Discurile foarte scumpe si foarte greu de gasit. la asta sistemul de frana de mana este intors cu 180 de grade, drept urmare levierul de actionare vine in partea de sus, nu mai loveste in nimic si cablul vine mai natural, aproape de traseul din fabrica astfel rezolvand astfel ambele probleme de mai sus. Bun, zis si facut, planul era sa opresc fierul puntii, butucii (pentru senzorii ABS integrati si sa scap de rulmentii aia conici de rahat) si discurile pe verde, iar placa portetrier+etrier+tot sistemul franei de mana sa le iau de pe bej. Numai ca socoteala de acasa nu prea se potriveste cu cea din targ, am descoperit ca butucii cu ABS nu se potrivesc pe poertetrierul de vectra A /kadett la gaura centrala, mai mica cu vre-o 2 mm, in schimb la gaurile de prindere merge. Vor trebui largite, cel mai probabil la strungar. Problema nr 1 rezolvata dau de problema nr 2, discurile de vectra B au 270 mm fata de 260 cat au cele de vectra A Deoarece discurile de pe puntea de pe bej sunt cu tot cu butuc pentru rulmentii conici nu se potrivesc (si oricum erau praf), am gasit o rezolvare si aici, vectra A spre final a avut butuci ca cei de vectra B si se gasesc inca discuri de 260 mm fara butuc, exact ce trebuie. Da stiu, o nebunie, 3 sisteme de franare care arata la fel si sunt diferite, si povestea continua, dar eu ma opresc aici GM rules, sa va mai zic ca si alea cu rulmenti conici au foist de 2 feluri, cu ABS si fara ABS? Deci, cam aici m-am oprit si cu proiectul, urmeaza largirea gaurii la strungar, comandat discuri si...ce o mai aparea.
  7. Ca sa fie si sa nu lipseasca, ca masina asta scapase (relativ) intreaga pana acum... sambata, un nene taximetrist (cu nevasta in dreapta) care nu a cedat. Marti am programare la constatare (euroins), sa vedem ce bani imi ofera pt reparatie. Am gasit pana acum aripa la culoare, mai caut bara, capota si far. Si sper sa nu fie ceva stramb pe la geometria rotii.
  8. Last week
  9. Viktor

    Youtube

    Sincer, da, si continui a spera ca se v-a schimba ceva. Eu unu acord tot respectul alor ce-au muncit din greu, ce s-au realizat prin propriile lor forte fara de mijmicuri si gainarii s-apoi sa fii inlocuit de dragu lelii cu unu "de la partid" ce pe domeniul in cauza ii prost facut gramada ... drept sa-ti bagi picioarele in ficatii lor de jigodii ordinare ! De aceia le si teama multora de principiile/criteriile democratiei ca trebuie sa fii pe picioarele tale si sa joci cu cartile pe masa. Da nene examen daca te tine, dovedeste ca esti bun in ceia ce faci (sau ai dori sa faci) si nu numit "di la partid" de mamica de bunica ... Da' nah, impotenta profesionala (si nu doar) crasa !
  10. Salex

    Youtube

    Off: Viktore, palavragim de mult pe aici, nu imi spune ca ai crezut macar o secunda ca obiceiurile se schimba ... Poveste inceputa in 1989 si care nu a avut treaba cu culoarea politica ... se saturasera unii sa stea pe bara si au facut pasul inainte. De atunci asistam la reinterpretari, dar ... de fapt nimic nu e nou !
  11. Inca vreo 5 zile de tamtam s-apoi nu se mai aude nimic. C-or sa faca si-or sa dreaga ... pacaleala de Mos Craciun.
  12. Viktor

    Youtube

    "Ai carte ai parte" Serios ? Cita mizerie nene ...
  13. salut, Imi poti spune pt. chevrolet spark 0.8, unde e siguranta ecm ?

     

  14. S-a montat muzica pe spate Condensatorul e nou, restul vechi. O sa mai vina un set de boxe pe spate in locul celor originale dar momentan s-a testat asa. Statia aia s-a cam dus de la atata stat, cand am montat-o prima data nu mergea nimic, aparent s-a oxidat switch-ul de 2-3-4 canale, dupa un pic de frecus au luat-o pe rand boxele. Momentan merge, o sa iau un spray contact (nu mai am deloc) sa bag in el, poate isi mai revine. problema e ca subwooferul ala o zguduie de-i sar ochii si e posibil sa se intrerupa sunetul in functionare daca nu rezolv cumva. Nu a facut la test dar cine stie. Cam atat momentan, o sa trebuiasca sa pun niste insonorizant fiindca am uitat cum da porcul ala, vibreaza polita de sus, oglinzile pe usi...etc. In schimb am fost impresionat de "build quality", nu vibreaza mai nimic pe ea, la cea bej zdranganeau toate mecanismele alea prin capota portbagajului, aici in afara de rama numarului de imatriculare (aia se rezolva repede) nu se aude nimic altceva.
  15. Nu sunt multi cu Cruze diesel... La mine la Epica si Captiva cand a inceput sa bata tare am schimbat-o cu una noua. Bineinteles merita sa schimbi tot sistemul de ambreiaj. La cata munca este ca sa schimbi volanta, eu nu as merge pe volanta reconditionata/reparata.\ Ca sa protejezi volanta e bine sa pornesti si sa opresti masina cu piciorul pe ambreiaj, cel putin asa am fost sfatuit de un mecanic.
  16. Salutare. ma itereseaza pentru o Leganza din 1999 / 2000cmc / 98kw / 133 cp. - etrier punte spate stanga (partea sofer) - cod original 96205954 - talere protectie discuri stanga / dreapta / punte spate - coduri pe original 96245188 + 96245189 pentru ansamblul complet . Pentru taler simplu nu am gasit cod. Intrebare : exista o varianta de a face la un atelier mecanic sau tinichigerie cele doua talere ? Multumesc.
  17. NFS

    Anvelope... in Spania

    Dupa sapaturi nesfarsite si nenumarate lecturari de review-uri si teste comparative mai mult sau mai putin obiective, m-am decis pana la urma la un set de CrossClimax-uri d-astea. Acu' sper sa si stau in fata, ca banu' l-am dat. Ce sa zic, par a fi cea mai tare inventie a omului de la painea feliata incoace. Le-am comandat, si se duc direct la service, unde - cu pandemia vietii - mi-am facut programare ca la dentist, vinerea viitoare. Le-am vazut insa montate pe masina unui vecin. Arata ca draku, dar ... asta sa fie problema. ;)) Va mai tin la curent cu impresii dupa prima zapada. Multzam de sfaturi.
  18. Salut! Din lipsa voastra de activitate inteleg ca doar eu am o masina cu probleme. Asa ca va rog sa ma sfatuiti si pe mine: am probleme cu volanta, face ca toate animalele padurii... am vazut ca sunt unii care se lauda ca repara volante. E cineva care a facut treaba asta? Daca da, unde, cat l-a costat si cum i se pare interventia (a meritat, acum totul este ok, etc...) Multumesc anticipat de atentie!
  19. Dupa felul cum a fost pusa problema va recomand cu incredere sa mergeti intr-un service. PS Consultati va rog si sectiunea tehnica inainte sa deschideti topicuri pe probleme deja discutate.
  20. E...complicat, mai ales punctul 3.
  21. Aveo 1.2 din 2009, zilele astea, la 76mii km, s-a blocat roata dreapta spate.Dupa desfacut tamburul apare cauza...sabot dezlipit. Deci e clar ca e un defect de fabricatie cumva ca apare undeva intre 60mii-100mii km. Noroc ca s-a intamplat sa ramana roata infranata la plecarea din parcare ca altfel cine stie pe unde abandonam tigaia. Am avut la munca 3 Loganuri dealungul anilor si le-am predat la 180 mii km dar nu am intampinat asa ceva.Din punct de vedere al fiabilitatii lasa de dorit Aveo. E cu adevarat masina de buget.
  22. Ei da ! Asa da ! Nu te incurci cu nimicuri ... 5000-7000 EUR pentru un permis ! Astept cu interes sa aud ca a urmat: 1. Arestarea tuturor politistilor implicati 2. Confiscarea bunurilor dobandite prin acest atac la siguranta (viata ?) participantilor la trafic 3. Anularea permiselor acordate fraudulos 4. Penalizarea corespunzaroare a celor care au dat mita si interdictia de a mai putea detine un permis auto (in Ro si chiar UE) Sa vedem, ii tine sa faca asta ?
  23. Salut! Am un Chevrolet lacetti 2008. Motor 1.9 turbo diesel. Mi-a apărut astaZi in bord martorul de la motor. Doar am pornit motorul și atât. Nu bate și nu se aude nimic nou. Se conduce ca și pana acum. Care ar putea fii cauza? Vi s-a întâmplat? Aștept răspunsuri. Multumesc!!
  24. Update, desi nu e ontopic dar daca tot s-a interesat lumea. Deci la masina se face identificare, costa 170 ron, se uita la serii, km, roti...etc, nu se pune pe stand de frane, noxe..etc. Un lucru foarte important, s-a cerut autorizatia de la folia spate si s-a verificat. Ce exact nu stiu, presupun ca daca firma aia e autorizata rar, deci aviz amatorilor, pastrati foaia aia. Cam atat, masina a trecut cu brio, saptamana viitoare ma duc sa imi iau talonul.
  25. Fiindca furtunul de admisie se rupsese de la atata timp, s-a inlocuit cu asta. Totodata am preferat sa mut senzorul de temperatura in carcasa filtrului de aer. In configuratia veche era pe furtun.
  26. Asa-i, multumesc pentru sfaturi. Am verificat, si, cel putin la mine, standardul de bercuire din fabrica este DIN, cu suruburi corespunzatoare. Cat despre presa relativ ieftina de bercuire pt. standardul DIN, am gasit urmatoarele variante: SelTech ST1154 (Spania) Asta A-ROG202 (China) Vigor V4416 (Germania).
  27. Earlier
  28. Vali, multumesc mult, dar nu cred ca mai e necesar. Sper sa mai tina asa esapamentul cativa ani.
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...