Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Buna seara .. La un cielo din 2005 , cand bag in retur cu farurile aprinse sau stinse mi se aprinde foarte slab martorul de la baterie ... Alternatorul la relantii incarca 14.2V si cu toti consumatorii porniti ajung undeva la 14.0V , eu zic ca incarca bine doar ca atunci pun in retur se aprinde foarte slab si palpaie martorul de la baterie . Posibil sa fie de la ceva contacte imperfecte , oxidate ? Stiu ca am o masa oxidata langa farul din stanga , nu am apucat sa o curat dar urmeaza .
  3. Salut, @Adrian Mel vorbesti de furtul asta? https://www.ebay.com/itm/Opel-Antara-Chevrolet-Captiva-2-2-CDTI-Turbo-Intercooler-Manguera-95383819-/123882638094?hash=item1cd7fb0b0e L-am schimbat si eu, dar pe asta il auzi clar ca pierdere de presiune cand baga turbina boost mai serios, adica de la 2000-2200 rpm, nu de la 3500 cum spunea colegul de mai sus. In plus a scris ca masina trage de rupe, ceea ce nu se mai intampla cand ai o pierdere de boost la care sa vezi fum negru. La 3500 rpm e posibil sa fie EGR-ul blocat. Nu trebuie schimbat nimic, se verifica cu testerul daca functioneaza sau nu. La fel cum se pot verifica si injectoarele, senzorul de presiune de la DPF si tot ce ai mentionat mai sus. Am scris-o de mai multe ori, nimic nu se schimba pana nu se verifica daca este defect sau nu. Daca mecanicul nu are cum sa verifice, trebuie schimbat mecanicul, nu piesa . Iar 700 lei pe un furtun, sa ma ierte Dumnezeu, dar e hotie curata. Bine, unul original de Opel Astra era 1200 lei original la serviceul unde repar masina de obicei. In conditiile in care ii luau 1500 lei ca sa ii reconditioneze turbina. Da-o naibii de treaba, mai pune lumea adaos, dar nici chiar asa... Ca idee, daca e furtunul ala de care zici tu, l-am schimbat anul trecut singur cu ceva chinuiala pt ca e accesul nitel mai greu, dar m-a costat 80 lei cu transport din UK. E un furtun subtire, va tine cat va tine. Am comandat in acelasi timp unul din silicon, asa numit "de competitie" de care isi bun baietii care fac tuning. Tot de pe ebay l-am luat si a fost 120 lei cu tot cu transport. Il car in portbagaj pana crapa ala subtire, dureaza cam jumatate de ora sa il schimb.
  4. Last week
  5. Salut... Am o Captiva, acelasi motor ca tine, automata si la fel, cand calcam pedala scotea fum negru cat timp o tineam turata... Am schimbat multe lucruri la recomandare tuturor "necautatilor", descoperind intr-un final, dupa vreo 6000 lei bagati in reconditionat injectoare (fara erori la teste dar pentru a le duce si mai aproape de specifcatiile de fabrica), filtru presiune EGR, senzor presiune gaze pe retur, doua regenerari ale DPF, una mecanica si una indusa electric... BUBA... Un furtun de presiune retur turbina... Este un furtun extrem de gros pe care nu il descoperi decat desfacand capacul motor si galeria de intake (nu am stiut corespondentul in romana, asa mi-a spus "meseriasul"(in apararea lui, chiar era))... Era crapat de la presiunea ce se acumuleaza cand turbina incetineste si nu mai recircula aerul presurizat... Furtunul este cam 1000-1200 lei, dar eu am montat unul de competitie la sfatul "meseriasului" in cauza, facut de niste baieti ce pregatesc masini de competitii pentru viteza pe traseu montan, sustinand ca este superior ca durabilitate... Plus ca a fost 700 lei... Nu am mai avut probleme de atunci! Succes!
  6. Multumesc @Viktor & @Geo_ZGA pentru diagnostic si sfaturi! Urmandu-le, cu manualul de service la indemana, am facut urmatoarele: Curatat, gresat & remontat. Slabit complet cablul franei de mana pana ce opritorul levierului s-a sprijinit pe muchia sabotului. Desurubat piulita regulatorului pana aproape de capat, cand inca antigea sabotii. Montat tamburul si roata, apasat pe frana de picior de multe ori (am apasat de vreo 30 de ori, desi in manual spunea ca 10 sunt suficiente, sa ma asigur ca regulatorul apuca sa roteasca suficient piulita, in caz ca-i trebuie multe ture). Nu am putut sta in acelasi timp cu urechea langa roata, sa aud "click"-urile si sa ma opresc cand nu se mai aud. Ridicat maneta franei de parcare, sa vad unde incepe sa prinda inainte sa o reglez, cand am auzit primele semne de frecare la al saselea click. Strans piulita dintre scaune, pana ce a inceput sa frece la al doilea click. Rezultatul e ca la al cincelea click abia mai pot misca roata la mana, iar la al saselea deloc. Imbunatatirea e categorica, iar bratul egalizator este acum inclinat in partea opusa, deci n-ar strica sa fac aceleasi operatiuni si la cealalta roata. Demontat roata si tamburul, sa vad pana unde s-a rotit piulita. S-a rotit cateva ture bune - atasez poza. Cred ca rezolvand o problema am descoperit altele: Demontarea tamburului a fost foarte dificila - a trebuit sa trag alternativ din partea stanga si partea dreapta de vreo 30 de ori pana sa-l scot, la fiecare miscare avansand sub 1 mm. Asa se comporta o frana reglata? Exista o modalitate de a slabi in prealabil regulatorul? Dupa ce trag frana de mana pentru test si o eliberez, la rotire se aude o frecare periodica (nu continua), ceea ce indica ca tamburul este putin asimetric? Este suficient sa apas o data pe pedala de frana, ca la rotire sa nu se mai auda nimic. Trag concluzia ca arcurile de revenire isi fac inca treaba, cu toata imbatranirea. Si da, cilindrul din stanga e varza: improsca lichid cand ating putin capacul de cauciuc. Oare am gresit testand miscarea fara tambur, zilele trecute pt. video, moment in care s-a deplasat prea mult spre exterior? Daca da, pot sa-l inping cumva la loc, fara demontare? In orice caz, daca-mi puteti confirma ca ceea ce am facut pana acum este in regula, as face acelasi lucru si la cealalta roata, sa prind curaj inainte de a interveni si la cilindri.
  7. Sparkul nu arata rau. E munca de max 2 ore - pui banda de hartie pe buza aripii, apoi cu o mini freza cu mini perie de sarma cureti frumos, tratezi antirugina cu Loctite sau Teroson (nu mai stiu numele produselor), apoi strat de vopsea cauciucata (antipietre), apoi vopsea galbena la culoare. Pt usi cred ca e suficient sa bagi o ceara de calitate si va tine pe loc rugina. F important este sa speli temeinic, apoi sa cureti/degresezi si la sfarsit tratezi si buza interioara a aripii spate.
  8. Intre timp s-a schimbat becul din portbagaj (era ars) s-au schimbat amortizoarele spate (erau boge originale) si s-a facut antena aia sa intre de tot. Totusi masina pare ca sta putin aplecata spre stinga, inainte parca nu statea. Se vede si la flanse, stanga e mai umflata decat dreapta. Sa verific arcurile pe spate sa nu fie rupt ala din stanga, nu m-am uitat cand am schimbat amortizoarele alea dar cred ca imi sarea in ochi totusi. Pe fata am mutat jambele cu totul de la aia verde (oricum la aia o sa pun ce aveam pe bej), pe spate doar amortizoarele, arcurile au ramas ale ei. Cel mai probabil cutia aia e problema, are 80 de kile fata de 50 cat avea cea manuala dar totusi 30 de kile sa se simta asa rau e ciudat, ramane de investigat.
  9. Nu-ti trebuie cheie dinamometrica. Se poate demonta sistemul de frana si fara sa dai jos fuzeta/butucul, dar e mai greu sa pui la loc totul. Pe langa curatare si gresare (atentie ce si cum gresezi, ca nu se pun tone de vaselina peste tot), cilindrii trebuie inlocuiti si automat franele aerisite. Chiar daca unul dintre ei nu pare asa rau, se va bloca si ala in viitorul apropiat.
  10. Multumesc @Viktor pentru raspuns! Incep curatarea si gresarea si revin cu noul comportament. Regulatorul nu cred sa fi vazut vaselina in ultimul deceniu, desi am fost prin service pentru frana spate. Am observat si eu o mica pata in partea superioara a capacului cilindrului, ceea ce e intr-adevar ingrijorator. Pot oare demonta/monta usor sabotii, regulatorul si arcurile, plus deconectarea/reconectarea cablului franei de mana fara sa desfac piulita crenelata, pentru acces mai facil? Dupa manualul de service, ar merge. Nu de alta, dar nu am tubulara pe marime si cheie dinamometrica (nu ca n-ar fi urmatoarele pe lista de achizitii...).
  11. Trecind peste necesitatea curatarii si gresarii componentelor, dezechilibrul major intre cele doua pirghii de actionare a frinei in stationare (frina de mina) se datoreaza auto-regulatorului blocat. De aici si cursa lunga a manetei de actionare plus limitarea reglajului interior. Doi la mina, cilindrul receptor pe partea stinga (primul video) e semi-gripat, pistoanele nu functioneaza in parametrii normali, nu ca celalalt ar fi mai breaz da' asta-i nasolescu figurant. Orce reglaje pe platourile de frina, se efectueaza cu mateta frinei de mina dezamorsata, adica, maneta jos si reglagul interior (in apropierea manetei) pe zero.
  12. Am urmatoarea problema legata de frana de parcare: Trebuie sa ridic maneta pana la refuz, cu forta, ca abia sa tina in rampa. Facand testul cu ridicarea rotilor si invartirea lor in gol, urmata de actionarea franei de mana, pe stanga incepe sa prinda foarte tarziu (de la al saselea click?), iar blocajul serios apare abia cand maneta e ridicata la refuz, cu forta. Piulita cu autoblocare dintre scaune e deja spre maxim. Partea dreapta a bratului egalizator dintre scaune se opreste la al doilea/treilea "click", urmand sa continue sa se deplaseze in partea stanga pentru mai multe click-uri, ca in final sa se deplaseze simultan, din pozitia oblica in care a ajuns. La actionarea franei de mana, sabotii se misca asimetric - atasez video. In contrast, miscarea e relativ simetrica cand se actioneaza frana de picior - atasez video -, desi e evident ca aici intervine cilindrul, nu levierul. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa incep prin a curata totul si a aplica vaselina (mare nevoie pe ansamblul regulator si in punctele de contact ale sabotilor pe platoul din spate)? frana_de_parcare.mp4 frana_de_serviciu.mp4
  13. Mai cere o parere inainte sa dai vina pe ECU. Un electrician priceput e Mara de la Bosch service-ul (https://www.revizieautoservice.ro/) de pe sos MOrarilor, vezi sa fie pe tura daca te programezi la ei. Aia de la Radacini Vitan erau f OK pe diagnoza, cel putin acum vreo 5 ani cand am fost. Era un nene pe la 50 ani care stia f bine ce face, a aflat si a rezolvat imediat becul de airbag ramas aprins. Mergi si tu unde ti se pare mai OK. La Bosch la mecanica baietii mi se pare ca nu mai au chef si spor, insa la electrica am auzit numai de bine. La Vitan nu am mai fost demult. Bafta! Apropo: Eroarea de senzor ax cu came nu inseamna neaparat ca e senzorul cu probleme, poate fi chiar defazorul de la axa cu came... ce cod de eroare aveai?
  14. Dap, eu am precizat consumul ca sa stie omul un consum real al motorului 2.2. 2.0 banuiesc ca este un pic mai economic daca mergi potolit, altfel greutatea masinii si forma isi spun cuvantul la viteze mari. Ca o comparatie, un prieten are un Tiguan 2018 cu motor 2.0 diesel, 4x2 care consuma aproximativ 6.5 l/100km pe autostrada (viteza 130+). Unul cu 4x4 consuma probabil cu aprox 7.5% pe autostrada. Consumuri similare probabil are si un Nissan Qashqai/ Renault Kadjar. Tucsonul nou sau Kia Sportage sunt masini f faine, dar cu un consum ceva mai mare decat cel amintit de mine mai sus. In 2018 si eu am fost pus in fata aceleiasi dileme ca si colegul RedC00L. Personal am ales Captiva pentru spatiul interior mai mare, materiale interioare mai bune, pretului mult mai mic si bineinteles datorita experientei f bune cu Chevroletul Epica. Nu regret alegerea facuta, chiar daca s-a dovedit ca Captiva este inferioara dpdv a fiabilitatii fata de Epica.
  15. Viktor

    Covid 19

    No, sintem fruntasi la infectari cu nevazutu', bag seama. De-ar durea prostia ... cita vaicareala - cita vaicareala ...
  16. In posturile mai vechi existau anumite nemultumiri despre consum, si da, trebuie raportat consumul la gabarit / putere, e cumva evident ca o astfel de masina nu are cum sa consume 5l la suta, eventual si in oras. Mereu ma minunez cand vad discutii de genul pe forumurile auto: "am scos consum de X litri / ba eu de X-1". Referitor la mersul in oras, evident ca masina poate fi folosita in orice conditii, dar cred ca putem fi toti de acord ca folosita 90% in oras va avea o durata de viata (eventual fara probleme) redusa fata de una ce merge constant la drumuri intinse; plus ca in oras sunt toate sansele ca regenerarea sa nu se finalizeze cu succes din pricina utilizatorului. Ca o mentiune amuzanta, am patit de vreo doua ori sa vin de la drumuri lungi de pe autostrada, si sa o apuce regenerarea in parcare tocmai cand eram pe cale sa o opresc .
  17. Earlier
  18. Îmi cer scuze că intervin dar mie mi se pare că toată lumea se cramponează de consum de-abia după ce cumpără un 4x4 ...toată lumea sau aproape toți se așteaptă să meargă pe degeaba ...vrei consum redus mașină pe gpl cel mai mic consum... Referitor la filtru de particule nu cred că are legătură cu orașul său cu exteriorul și va spun și de ce o mașină de teren nu poate merge pe teren accidentat cu viteza de drum exterior ...o mașină de teren nu a fost construită de producător să meargă doar in afara orașului ... DPF este o măsură antipoluare iar regenerarea se face la anumite nivele de îmbâcsire a filtrului de particule pe care le citesc diferiți senzori deci se face și în oraș și în exterior de obicei nici nu știe șoferul când se regenerează...becul de regenerare filtru particule sau arcul de bujii se va aprinde când fara sa ne dam seama am oprit involuntar mai multe Inceputuri De Regenerare. In cazul in care vi se aprind acele becuri atunci trebuie obligatoriu să circulați cu mașina până ele se sting și mai exact până va termina un ciclu Complet de Regenerare altfel riscați să va înfundați filtru de particule și atunci costurile vor fi supstantiale. Singurul lucru adevărat este că în oraș se fac regenerări mai dese fata de exterior . Un filtru de particule are un ciclu de viață între 2000 și 3000 de regenerări deci este un consumabil și trebuie înlocuit din când în când având în vedere că o regenerare se face in medie cam la 700- 1000 km deci orice mașină cu filtru original după 200 sau 250000 va suferi aceast schimb . De aceea străinii le vând cand necesita înlocuire filtru particule ,distribuție și alte consumabile ... Eu am o captiva 2.0 filtru activ am 277000 km in creștere circula zilnic din care doar 67000 in Romania dar mă aștept pe viitor la o problema cu filtru și atunci în voi fi nevoit să îl înlocuiesc. Daca s-ar face și la noi ITP pe bune cum e TUV in Germania ar dispărea jumătate din mașinile din țară că nu ar trece ITP dar până atunci o spaguta și ceva anulari urmate de transformare mașinii în afumătoare și gata... Apropo nu am citit nici într-o carte de întreținere de la nici o marcă că nu e indicat sa circuli cu mașina cu filtru de particule prin Oraș ...astea sânt pure speculații ... Că și mitul cu vw cu cod motor alh care daca te iei după cei care le vindeau care puteau să jure că merge pe degeaba așa de econom era Sper că nu am supărat pe nimeni dar daca nu vreți consum mare nu va mai cumpărați mașini mari și cel mai bine treceți pe motoare cu gpl că alea merg și până la 400000 km daca nu credeți întrebați taximetriștii ...
  19. Îmi cer scuze că intervin dar mie mi se pare că toată lumea se cramponează de consum de-abia după ce cumpără un 4x4 ...toată lumea sau aproape toți se așteaptă să meargă pe degeaba ...vrei consum redus mașină pe gpl cel mai mic consum... Referitor la filtru de particule nu cred că are legătură cu orașul său cu exteriorul și va spun și de ce o mașină de teren nu poate merge pe teren accidentat cu viteza de drum exterior ...o mașină de teren nu a fost construită de producător să meargă doar in afara orașului ... DPF este o măsură antipoluare iar regenerarea se face la anumite nivele de îmbâcsire a filtrului de particule pe care le citesc diferiți senzori deci se face și în oraș și în exterior de obicei nici nu știe șoferul când se regenerează...becul de regenerare filtru particule sau arcul de bujii se va aprinde când fara sa ne dam seama am oprit involuntar mai multe Inceputuri De Regenerare. In cazul in care vi se aprind acele becuri atunci trebuie obligatoriu să circulați cu mașina până ele se sting și mai exact până va termina un ciclu Complet de Regenerare altfel riscați să va înfundați filtru de particule și atunci costurile vor fi supstantiale. Singurul lucru adevărat este că în oraș se fac regenerări mai dese fata de exterior . Un filtru de particule are un ciclu de viață între 2000 și 3000 de regenerări deci este un consumabil și trebuie înlocuit din când în când având în vedere că o regenerare se face in medie cam la 700- 1000 km deci orice mașină cu filtru original după 200 sau 250000 va suferi aceast schimb . De aceea străinii le vând cand necesita înlocuire filtru particule ,distribuție și alte consumabile ... Eu am o captiva 2.0 filtru activ am 277000 km in creștere circula zilnic din care doar 67000 in Romania dar mă aștept pe viitor la o problema cu filtru și atunci în voi fi nevoit să îl înlocuiesc. Daca s-ar face și la noi ITP pe bune cum e TUV in Germania ar dispărea jumătate din mașinile din țară că nu ar trece ITP dar până atunci o spaguta și ceva anulari urmate de transformare mașinii în afumătoare și gata... Apropo nu am citit nici într-o carte de întreținere de la nici o marcă că nu e indicat sa circuli cu mașina cu filtru de particule prin Oraș ...astea sânt pure speculații ... Că și mitul cu vw cu cod motor alh care daca te iei după cei care le vindeau care puteau să jure că merge pe degeaba așa de econom era Sper că nu am supărat pe nimeni dar daca nu vreți consum mare nu va mai cumpărați mașini mari și cel mai bine treceți pe motoare cu gpl că alea merg și până la 400000 km daca nu credeți întrebați taximetriștii ...
  20. Notare pentru istoric Astra are bucsile de bascula umplute cu ulei, drept urmare una din cele noi s-a spart si troncanea, asa ca a fost schimbata si totul e ok. Pozele ii fac cinste, dar vopseaua e horror, are zgarieturi pe toate partile, este ultrasensibila, cand vad masini mai vechi impecabile prin oras stau si ma uit ca prostul cum o fi posibil sa se mentina asa . Captiva a primit valva EGR noua originala, codul de eroare pentru flux insuficient tot reapare, bonus mi s-a rupt camasa unui cablu de timonerie si trebuie sa cumpar cablurile cu totul. Am facut intr-un an deja 12k km cu ea, deci nu am luat-o degeaba. Ca si spatiu interior e geniala, cele 7 locuri sunt folosite destul de des. Consumul este undeva intre 9 si 11 l la suta. De exemplu ultimul consum in concediu la mare, 9,5 l la suta, 4 adulti + copil + bagaje, 130km /h constant autostrada si ceva fataiala prin statiuni. Pentru mine e ok. Este clar un cruiser de drumuri lungi, la viteza de autostrada, 130 la ora are in treapta a 5a 3000 rpm, nici nu se aude motorul, doar vajait roti si aer oglinzi si bare portbagaj. Am mers de curand cu Astra pe autostrada, nu mai mersesem pe acolo cu ea cam de cand am luat Captiva, si am simtit imediat gabaritul scazut, aveam o oarecare senzatie de nesiguranta si mi se parea motorul zgomotos, iar cu Sparkul nu mai zic, m-am simtit pe autostrada de-a dreptul kamikaze , asa e cand te obisnuiesti cu masina mare. Sparkul cara doi copilasi zilnic la cresa prin oras, deci are activitate. Trebuie sa ii schimb antigelul, are doi ani si a devenit brusc maro cu depuneri . In rest a primit ulei si un rulment pe spate si merge stas.
  21. Subscriu la ce spune colegul Corneda, Captiva nu este potrivita pentru mersul in oras, ca mai orice diesel cu filtru de particule. Pentru mersul in afara localitatii, excursii la munte cu offroad usor/mediu este foarte potrivita. Am urcat cu masina pe drumuri forestiere destul de uratele gen Valea Berii - cabana Ciucas. De asemenea motorul de 2.2 este potent si trage bine chiar si cu masina incarcata. Spre exemplu acum o saptamana am carat la tara 500kg de saci de sapa in portbagaj (doar in portbagaj). Masina a mers excelent pe autostrada, am atins pe portiuni si 160km/h, iar suspensia nu a avut probleme la trecerea peste denivelari in viteza. Si asa ajung la portbagaj, care este mare si bine dimensionat- lungime aprox 1.2m, latime aproximativ 1.1m. La modelul 2013/2014 scaunul pasagerului din fata se pliaza si el si obtii o suprafata plana pana in portbagaj cu bancheta pliata, deci poti cara obiecte lungi de peste 3m, cum ar fi lambriuri . Suspensia este iertatoare si nu are probleme de fiabilitate cu exceptia bucselor de la basculele fata pe care le-am schimbat de 2 ori, primele dupa 1 an, banuiesc ca au fost niste facaturi, al doilea rand de bucse vad ca se tine bine. Piese in general se gasesc, mai ales ca motorul, transmisia, suspensie etc sunt la fel ca pe Opel Antara. Pt revizii nu sunt probleme, se gasesc piese ieftine si bune. Ca probleme cunoscute ale masinii as cita din ce am avut si ce am mai citit: - cutia de transfer la modelul 2013/2014, cele din 2012 sunt cica mai fiabile. se poate verifica la cumpararea masinii daca este span in uleiul de la cutia de transfer. Costul unei cutii de transfer noi este undeva la 1500E cu tot cu transport daca este cumparata din Anglia/Germania. La noi in tara pretul este de peste 2000E. Daca se detecteaza la timp problema (inanite ca cutia sa crape) costul reparatiei = schimbarea rulmentilor si a simeringurilor este de 1000-1500 lei cu manopera inclusa, deci de 5 ori mai putin decat daca crapa :). - injectoarele la motorul 2.2 diesel - de regula problemele apar datorita combustibilului slab. Injectoarele sunt Delphi, o marca care este si pe Dacia/Renault deci pot fi reconditionate peste tot prin tara. - turbina cedeaza la cei care merg pe drumuri scurte si nu lasa DPFul sa se regenereze, dar asta se intampla si la alte marci. - Bucsele de bascula fata - Unitatea de navigatie la unele masini mai vechi, in special modelele dinainte de facelift, adica 2011-2012. - Consumul nu este cel mai bun din gama, dar masina are 2 tone - eu obtin undeva la 9.5% pe autostrada mergand cu 140 km/h constant plus ceva mai tare indepasiri, clima pornita, cu rotile de vara de 19 inch. Cu rotile de iarna de 16 inch, fara clima reusesc fara probleme un 8.5% pe autostrada. Pe mine nu ma deranjeaza consumul, fac undeva la 15000 km/an, dar poate pe cineva care merge 30-40000 km/an deja incepe sa conteze.
  22. Salut, depinde pentru ce vrei sa o folosesti. Este o masina foarte buna pentru carat familie si bagaje la drumuri lungi, dar ca singura masina de familie pentru mers in oras la scoala / piata nu recomand, mersul in oras ii dauneaza in timp (DPF, ambreiaj). Piese uzuale pentru revizie (incluzand elemente de franare, distributii, ambreiaje) si elemente de caroserie gasesti, dar piese ce se schimba mai rar (gen furtune turbo, anumiti senzori etc ) se gasesc mai greu sau deloc la noi, doar pe afara. Captiva sufera in general de probleme la cutia de transfer ce se distruge la multe masini (in special modelul 2.2 de care ai mentionat), probleme la caseta de directie. Daca te poti intinde cu bugetul pana la 17K, te poti uita si la alte modele, fiindca observ ca nu tii neaparat sa fie atat de mare (eu as recomanda chiar si un Duster nou, finul meu are una si mi s-a parut o masina foarte ok, desigur vorbind dpdv practic, nu dotari, materiale folosite, daca as avea nevoie as achizitiona una fara ezitare,). Qashqai din generatia mentionata de tine are un amic, masina cu 60 k km, se plange de probleme electrice aleatorii, cabluri si conectori ce sunt expusi sub masina si oxideaza inevitabil. De restul nu stiu sa iti spun.
  23. Exact, nu are rost sa ma complic, plus ca ma va lasa cand mi-e lumea mai draga mai mult ca sigur. Fiind de cupru se poate cositori un fir de el dar nu. In alta ordine de idei, e gata. E si pe roti, azi am facut si un test scurt de drum, nu mai dau detalii, s-a schimbat pivotul stanga, capul de bara dreapta (filet stricat), planetara dreapta (tot filet stricat in cap) si ambele bielete antiruliu. Am stricat filetul de la coloana de directie (sficuit 2 filete in cap) dar l-am reparat....etc,etc,etc. Electrica inclusiv ECM e de la 2 litri si merge pe 1.5. Electrica e aceeasi si cred ca merge si ECM de 1.5 insa al meu e cod GR (manuala) automata de 1.5 avea NM, o sa incerc sa il pun cu prima ocazie dar nu cred ca da cutiei ce trebuie. Ca si impresii , in eco pare mai puturoasa, deh, tine turatia pe la 2000 unde se simte ca nu e 2 litri, insa in Power, unde schimba la 4000 m-a impresionat . Gata, revenim la aia verde fiindca aia e importanta, asta e pe roti, se misca, are aproape toate piesele pe ea, nu are erori, momentan asa ramane.
  24. Sau daca aveti alte propuneri, gen Tiguan, Q3, etc. Initial imi pusesem un buget de 10000, dar ma pot intinde si la 15000 -17000.
  25. Salutare, Ma gandesc sa imi cumpar un Captiva, 2.2 AWD, 2013-2014 si vreau pareri. In atentie mai am Hyundai Tucson 2.0 AWD 2015 sau Nissan Qashqai 1.6 sau 2.0 AWD, 2013-2014.Momentan am un Tucson 2005, de care am fost multumit(nu sunt genul de posesor care este stresat de orice sunet suspect, nu-s nici chiar pasionat si nici nu ma pricep), insa este vechi si vreau sa il schimb.Voi ce parere aveti? Captiva pleaca de la 9000 Euro, Qashqai-ul de la 13000 iar Tucsonul de la 15000-16000. Stiu ca difera anii, motorul, dar oricum am calcula-o, diferenta este net favorabila, din pct de vedere al pretului in favoarea Chevrolet. Sunt probleme cu piesele, se gasesc greu? Ce probleme pot aparea? Multumesc,
  26. Da, este. Detectia am facut-o pe langa Soveja... nu cunosc zona mai deloc, trebuia sa fie si usor accesibila, sa am unde sa las si familiile pe loc comod, asa ca am mers pe recomandari. Daca mai ajung in viitor, o sa mai incerc si in alte parti.
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...