Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Care este tensiunea pe bateria de acumulatori?
  3. catapkz

    aveo 1.4 2012

    Mai adaug pe lista de probleme relanti instabil la rece. Deja e a treia pornire la rece cu aceeasi instabilitate a relantiului deci clar e ceva.
  4. Yesterday
  5. Se pare ca uneori devin paranoic...Ventilatia functioneaza perfect dar totusi nu i-ar prinde rau o curatare la sange asa cum a zis Geo.Caldura da si inca foarte bine.Ramane insa problema cu incarcarea.Vad ca in functie de cum dau drumul unui consumator martorul isi modifica intensitatea.La relanti cu farurile stinse doar clipoceste Putin.Dispare in schimb daca o turez pe la 2000 de ture.De asemenea mi se pare ca observ un mic joc la fulia alternatorului.Saptamana viitoare sper eu sa ajung in service si sa-i dam bice.Incepem cu verificarea cablajelor si a mufelor.Daca astea sunt ok inseamna ca alternatorul si-a dat demisia sau e altceva neregula cu el.Il rezolv dar sper sa nu mai apara nimic !!!! Ii mai fac geamurile si AC-ul si aia e...Oricine ce ar zice masina e in stare mai mult decat buna, mai ales in urma interventiilor recente.Nu e perfecta dar nu cred ca e careva sa afirme ca detine o masina perfecta din toate punctele in conditiile in care a mers cu ea.Daca e tinuta de bibelou atunci e altceva....
  6. SAR

    Politica Fratilor

    Bravo! Felicitări! Be strong!
  7. Vopseaua pe gama Chevrolet este foarte moale. Mai corect, lacul. Aici, evident, sunt avantaje și dezavantaje. Pe de-o parte fiind mai moale, nu se cibește atât de ușor la grindină, pietricele mici etc, dezavantajul fiind că în mod constant trebuie să ai grijă, unde și cum o speli, plus că din când în când îi face bine o corecție de vopsea. Îți spun din proprie experiență, pentru că și eu am avut culoarea asta și era o provocare să o mențin la nivelul la care îmi doream eu.
  8. catapkz

    aveo 1.4 2012

    Am găsit si un manual de Aveo pe site-ul Chevrolet, la secțiunea 2010, pt ca gmclub multe link-uri sunt moarte... Acum ma apuc de citit, revizii, consumabile etc... Nu am găsit insa un manual de reparatii .
  9. Preşedintele Federaţiei operatorilor români de transport (FORT), Augustin Hagiu, a declarat, miercuri, pentru MEDIAFAX, că termenul de 1 ianuarie 2020 pentru introducerea vinietei e "exagerat", pentru că într-un astfel de context de aplicabilitate trebuie pus la punct tot sistemul operaţional. Preşedintele Federaţiei operatorilor români de transport (FORT) subliniază că Bucureştiul nu deţine în acest moment o ofertă de mobilitate adaptată la nevoile pasagerilor, ca să introducă o astfel de vinietă.
  10. catapkz

    aveo 1.4 2012

    Incepe epopeea... Portiera spate stanga nu se deschide din telecomanda, ramane incuiata. Capota de la motor nu se mai deschide. Azi am mers mai mult cu ea pe un drum bun si am observat o usoara vibratie in volan.
  11. Luam Mos-ul cu totul,insa vine ""PORCARIA"" peste mine, peste... noi!!!! Va spun sincer, pentru mine Leghii a fost o MINUNE,masina buna ,piese ieftine
  12. Sa nu fie vorba de piesa nu tocmai reusita motiv caruia sa cadeze atit de prematur. De s-ar adeveri ca-i un punct slab, eu unu as intari pe ambele parti scobiturile din bucsa un plus rezistenta asa zis socurilor. E un soi de granule, un soi de guma/siloplast ceva similar (nu-mi vine in minte exact cum se numesc) ce prin topire pot fi turnate in forme ori unde e cazul. Am folosit in trecut asa ceva.
  13. Sa nu exageram totusi, nu a fost si nu va fi asa de paradita...Treaba cu noxele era de la fisele bulite, tubulatura de admisie gaurita, posibil si uleiul vechi etc.Cu toate astea a trecut pe bune din a doua incercare la alt tehnician, care a zis ca la prima inspectie trebuia doar incalzita mai bine.Oricum toate astea au fost inlocuite si nu ar mai trebui sa fie probleme, eventual umblat la potentiometrul de CO sa reduc si mai mult noxele.Motorul este in stare foarte buna, lucru confirmat de toti mecanicii care au lucrat ea pana acum.Nu vad ce interes ar fi avut sa ma minta... In rest la cate am schimbat nu prea vad ce m-ar mai putea lasa.A zis baiatul de la service ca ar trebui sabotii si cilindrii de frana dar ca inca mai merg o perioada.La ce mai ma gandesc eu POMPA de benzina, pe care o schimb cand voi da si rezervorul jos.Nu da inca semne de oboseala dar e totusi originala masinii si ar putea teoretic sa faaca oricabd figuri.Acum o sa ma ocup sa verific incarcarea alternatorului.Daca incarca bine, daca nu, unul nou si problem solved !!!! Numai sa fie intr-adevar de la el, nu e exclus sa fie vreun scurt, contact imperfect, fire oxidate sau chiar bateria proasta.Daca n-ar fi unele piese mai scumpe ca masina (nu ma refer numai la a mea) pe care multi le iau din dezmembrari, fara garantia ca sunt bune si rezista pe termen lung, ar fi perfect. Daca gandim asa orice masina veche necesita investitii, chiar si una umblata si intretinuta din scurt si de fapt oricare trecuta de 5-6 ani si iesita din garantie.Ca idee, era pe grupul de FB un baiat care se plangea ca are nu stiu ce probleme cu un Cielo (pareau destul de serioase).A doua zi o vindea pe OLX drept ,,impecabila si perfect functionala", deci....
  14. Manuale. Topic inchis.
  15. GLE-ul are conducta tur pe filet (de n-ai gasit raspunsul pina in prezent).
  16. Merita efortul ! Ca e noua, ca e veche, tot in lovele se propteste. Satisfactia de a alerga un tragaci din o mie noua sute toamna, n-are margini. Mai ales cind o pui la punct cu minutele tale, chiar de-i tragaci de duminica doar, mai mare dragul cind ii dai cheie pe un mornait aparte.
  17. @florinellll Ia vezi, poate iti trebuie faruri noi, altul cu leganza nu mai stiu pe-aici.
  18. Vin, pun testerul si atat, nu ma mai ating de masina aia a ta neam ca e posedata rau Probabil vre-un senzor ABS, vedem exact care.
  19. Eu ti-am zis acum ceva timp, dar nu ai vrut sa ma asculti, cand vorbeam despre noxe si ITP. Masina aia trebuie facuta din bara in bara, abea atunci poti sa afirmi cu mana pe inima ca e in stare perfecta de functionare si sa te miri ca nu ies noxele Si nu ma refer la masina ta in special, orice masina cu vechimea aia, care a stat nemiscata atata timp trebuie facuta complet, indiferent cati km are. O sa mai gasesti si altele la care nici nu te gandesti acum. O sa bagi bani in ea cat nu face dar nu conteaza, asta e pasiunea. Eu la troaca rosie am bagat peste 2000 euro pana acum si inca nu pot spune ca e in "mint" condition. Dar va fi peste inca 1000 euro Si masina are 108.000 km dar nu conteaza, e din 92 si a stat multi ani pe dreapta.
  20. Dj_Dark

    aveo 1.4 2012

    Sa o stapanesti sanatos, Chevy se intalnesc vinerea
  21. Last week
  22. Nu, cu siguranta nu sau cel putin nu era.Ca idee, la revizie am gasit bulite cam toate fisele.De acolo si noxele mari.Totusi la ITP am trecut pe bune ultima data.La cat m-am chinuit nu voi renunta, o aduc la adevar si aia e...Daca intri in hora joci pana la capat.Totusi, nu am mai vazut niciun Cielo in asa stare incat sa nu necesite investitii, nici macar alea declarate ,,impecabile" de catre proprietari, de ce asta care are 20 ani de ani ar fi facut exceptie :))) ??? Sa mai spun ca sunt chestii care nu au fost desfacute pana acum in toti anii astia si era oarecum de asteptat sa cedeze ??? Si inafara de faza cu alternatorul (daca o fi de la el) nu e nimic care sa compromita functionarea masinii.
  23. Salex

    aveo 1.4 2012

    E un obiecei ... Masinile produse dupa Septembrie se considera ca fiind produse anul urmator. Oricum, sa o FOLOSESTI cat mai mult si cu cat mai multa placare.
  24. @Horica00: o sa te rog sa iei intrebarea fix asa cum o pun ... data fiind lista de interventii pe care vrei sa le faci precum si toate problemele pe care le-ai intampinat, chiar mai crezi ca Furia Rosie este in stare foarte buna de functionare ?
  25. catapkz

    aveo 1.4 2012

    o precizare, dupa ce m-am uitat si in carte... prima înmatriculare e din 04.2012 dar e produsa in 2011 Nu ca ar conta prea mult...
  26. salutare! nu reușesc sa gasesc un link actual de manual pt un Aveo 2011, ma puteti ajuta?
  27. Desfaci aeroterma, scoti tonele de frunze si mizerii adunate, pui o plasa peste gura de admisie... aia e. Inainte de a schimba alternatoare ti-as recomanda totusi sa cureti bine toate contactele, cablurile de masa etc
  28. In mod cert alternatorul moare sau am alta problema cu incarcarea.Vad ca e tot aprins chiar si dupa o saptamana.De asemenea, la un moment dat cand mi-am lasat greutatea pe scaunul soferului sa iau ceva din dreapta becul de la plafon s-a stins si dupa ce m-am ridicat s-a aprins.Am incercat sa umblu si la borne sa le mai misc si nimic, martorul lumineaza in continuare ,,glorios"...........Daca nu saptamana viitoare peste doua saptamani destinatia service.Nu ma risc sa merg asa, mai ales noaptea.Alti bani alta distractie...Am mai constatat ca ventilatia nu da randamentul necesar.Pe treaptele 1 si 2 mi se pare ca nici nu merge.Pe 4 abia sufla...
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...