Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Nu e niciun miracol la mijloc ... De fapt este ... miracolul integrarii in industria orizontala de la noi. De indata ce Cielo a inceput sa aiba repere produse in Romania, am constatat probleme pe care le stiam de la Dacia (concret: rugina, discurile de frana, pompa de frana etc.)
  3. Pai depinde si de mana meseriasului, daca nu da cu tona de chit nu crapa.Am tot vazut masini (inclusiv Cielo) lucrate cu pop-nit-uri si nu au avut probleme ulterioare.Oricum, sunt mandru ca in partea din fata (lonjeroane, trager, contraripi) nu am gram de rugina si asta ma surprinde avand in vedere ca am vazut Cielo mult mai noi care efectiv se dezintegreaza.Pana prin februarie administratorul blocului unde stau sa mai bine zis stateam pana sa ma mut in Bucale venea cu un Cielo Executive din 2005.Bai frate, era praf pe dedesupt, in fata lonjeroane coapte, trager la fel, de celelate elemente nu mai zic.Ca idee, ii picase juma' din portiera fata dreapta (da, chiar s-a desprins jumatatea de la bandou in jos de ruginita ce era).Masina cu 8 ani mai tanara ca a mea, dar ma rog, in general am vazut ca cele facute dupa 2000 au imbatranit foarte urat si mult mai repede decat celelate.Eu cel putin primele urme de rugina le-am observat dupa iarna lui 2009 si asta in zonele pe unde mai fusese atinsa iar celalat Cielo (cel al ,,batranului'' meu), care a fost pe toate conditiile de drumuri posibile si imposibile, ca si rosioara de altfel, si a facut si multi km, la vanzarea din 2010 nu avea rugina decat la un prag (unde fusese atins) si ceva pe la aripi, masina din '96, iar astea mai noi, cel putin unele, la 10 ani vechime deja sunt coapte bine de tot.Pacat ca sunt masini bune si ieftine la intretinere………...
  4. Da, e mecanic.Cu SH parca nu m-as complica din simplul motiv ca nu cred ca gasesc unul bun (am vazut ca e problema destul de intalnita la Cielo).Si inca n-am idee de unde provine faza, ca am inteles pe deoparte ca voi avea probleme chiar daca schimb cablul (va mai juca nitel acul la viteze mici) si pe de alta parte ca daca schimb cablul problemele vor disparea.Noi si originale am vazut undeva pe la 150-300 de lei.Nu prea inteleg diferentele astea de pret intre magazine...……...Deocamdata nu e o urgenta, desi vad ca se tot agraveaza fara a face insa vreun zgomot (am auzit si de situatii in care joaca si produc si un zgomot, ca un fel de ticait).
  5. Reparatia facuta in 2009 la aripile din spate ale MOSului a fost facuta cu pop-nit-uri. E drept, au fost ceva mai acatarii decat ce poti luat din magazinele de bricolaj, ceva Cu si Inox. Au tinut super bine, chitul nu a crapat deloc, se poate vedea inca :). La momentul respectiv am cerut fix asa ceva pentru a nu pune sudura pe tabla ...
  6. Vitezometrul nu e mecanic? Sa-l iei SH si sa-i schimbi numarul de km cu al masinii tale.
  7. Fii cat se poate de realist ... Un protest trebuie sa aiba un motiv, un scop. Ce anume s-ar fi putut cere/invoca la protestul respectiv pentru a se auzi ?
  8. Vrei sa ramai tot pe Daewoo?
  9. Sunt si sudate din ce pare.Popniturile sunt doar pe la buza pragului.Vedem in timp ce si cum, momentan sa gasesc amaraciunea aia de conucta tur din cauza careia tin masina in service, ca cica pentru GLE se gaseste foarte greu si doar in afara tarii…………...
  10. Am tot tinut sa postez rezultatul finit dar nu am mai apucat sa ajung, drept urmare un preview. Am desfacut farurile, curatat frumos, montat angeleyes, schimbat toate becurile (H1), scurta philips vision+ 130% si lunga osram ceva made in germany. Am reusit sa sparg si un geam la demontare, l-am montat asa, sper sa nu afecteze lumina, daca da, o sa cumpar altul insa momentan nu am gasit bosch la dezmembrari si nu vreau sa pun ceva diferit. Am cumparat si proiectoarele + suporti si o parte din instalatia electrica, releu cu soclu adecvat pentru montaj in panoul de relee unde trebuia sa fie original si mufele care intra in proiectoare. Astea sunt ZKW in care s-au montat niste narva care se lauda cu extra brightness (cred ca au 65w defapt, desi pe ambalaj zice 55) Poza de mai jos este de cand le-am luat, intre timp s-au spalat bine si arata decent. Totodata s-au curatat si grilele (narile) din masca insa timpul isi spune cuvantul, nu sclipesc dar sunt decente, vor ramane asa momentan. Poze cu totul montat probabil peste 2 saptamani, sper duminica viitoare sa ajung sa montez farurile, semanalele si grilele, bara ramane cel mai probabil pe viitor fiindca mai sunt niste ajustari la semnale (au niste cleme rupte) plus ca inainte de bara mai trebuie construita si instalatia electrica la proiectoare care probabil va lua ceva. La cel gri acum, a ajuns la 342.000 km, softul inca merge bine, nu am reusit sa rup nimic (gen ambreiaj, tampoane, prinderi grup..etc) insa minunatele amortizoare bilstein b4 de pe fata schimbate acum cam 20k km m-au dezamagit, sunt deja pachet, am pus o frana azi brusc pe o portiune denivelata si a intrat ABS instand, practic nu am avut frana aproape deloc pe o distanta de vre-o 10m. Asta combinat cu o manevra mai agresiva de schimbat benzile de acum 2 saptamani unde aproape am pierdut masina m-au facut sa ma gandesc sa le schimb. Variantele ar fi ori o suspensie reglabila peste tot (inclin sa nu fiindca nu vreau sa o fac sport, imi place duritatea de-acum) ori una fixa doar pe fata de 318i (masina mai usoara) cu niste sachs (ultimele m-au tinut peste 100k km). Ma mai gandesc.
  11. Eram la serviciu, breee ... d-aia n-am mers. Muschii si creierele incinse le lasaram acasa in spatele monitoarelor la improspatare sa pot bate de nebun in taste, poate-poate ma aude careva.
  12. Mie mi se pare fix la fel ca celelalte 2 si daca e compacta, inseamna ca mie nu-mi plac compactele .
  13. Nu stiu ce sa zic cu alea prinse in pop nit-uri, in functie de zona or sa se miste si va crapa chitul, de ce nu le-or fi sudat?
  14. In spatele ceasurilor pe coloana volanului. SUnt vre-o 2 fire la un papuc prins cu un surub.
  15. Nu exista nubira euro4 cel putin la noi. Exista nubira 2 (adica Chevrolet lacetti). Si apropo de revoltati pe facebook, pe grupul ala anti taxa erau 4000+ de partikip si interesati. La protest nu cred ca au fost 10 Am si o explicatie. Sunt foarte putini care tin masinile alea pentru ca le plac. (Daewoo included). Majoritatea le tin fiindca nu-si permit altceva. Si nu-si permit altceva fiindca toata viata lor s-au uitat in gura/curtea unuia/altuia si au fost prea prosti ca sa realizeze ceva vreodata in viata, seamana cu o categorie din cauza careia a scos veorica aia 20%+. Poate suna dur dar eu asta vad in jurul meu zilnic.
  16. Last week
  17. Si unde e exact acest punct de masa? Eu nu l-am vazut. Poate puneti o schita, ceva!
  18. Nu fu decit un fake news, cica se poarta. M-am molipsit de la tanti Gabitza, mamaia de la aprozar ce vinde ziare cu poze trucate. Altfel, schwarzkopf, bucurestiul verde rezista !
  19. Stie cineva ce conducta (tur) imi trebuie la GLE ??? Cea cu clipsare rapida sau cea cu filet ???
  20. ""Cand e sa te ineci te agati si de un pai"" zice ,cultura populara Hotararea e luata asa ca ,la revedere
  21. Doamne ajuta sa fie asa altfel o sa imi fie cam greu sa merg cu Cielo prin Bucuresti.Totusi, sunt oarecum socat ca toti par revolatati dar stau si injura pe Facebook.La placinte inainte la razboi inapoi... Ce nu mai inteleg ca multi sunt entuziasmati de chestia asta, crezand ca va aduce intr-adevar beneficii.Adevarul ca cu banii stransi s-ar putea face ceva in privinta poluarii si a fluidizarii traficului si bineinteles, pentru imbunatatirea transportului in comun si a infrastrucurii dar cine sunt eu sa dau sugestii Firei...
  22. Nu cred, sincer. Afectează prea putini hotărârea aceasta că s-o retragă. In plus ii împacă și pe șefii EU. Ar fi grozav...
  23. Rosioara mai sta pe dreapta si saptana viitoare inclusiv...………….Una dintre conductele de combustibil (turul) nu se potrivea din cauza prinderii.Nu-i nimic, suna-l pe om, care dealtfel ma intrebase ce fel de prindere au dar nu am stiut ce sa-i zic, si spune-i sa iti trimita conducta potrivita.Uemeaza maine sa o duc la curier pentru a o primi pe cea buna in schimb.Imi trebuie una cu piulita la filtru si cu clipsare la capatul catre motor.Sincer sunt in ceata total, mama lor de coreeni ca au facut o mie si una de chestii , care mai de care mai inutile....……... S-a descoperit ca si arcurile pe spate sunt duse.Nu-i nimic, le schimbam si pe alea.Cand am dus masina vinerea trecuta pareau in regula iar azi am vazut ca sta inclinata de spate catre dreapta.Arcuri schimbate acum 5 ani dar nu mai conteaza.Tot azi s-a facut si schimbul distributiei si curelei de la alternator, dar mai aveam nevoie de cureaua de la compressor, pe care subsemnatul nu a luat-o in calcul.Cea de la distributie era cat de cat OK dar celelalte doua erau pline de crapaturi. Tot astazi s-au verificat discurile si placutele pe fata.Mai duc mult si bine, discurile fiind aproape noi. Incet incet constat ca cei de la Bacau au facut o treaba ok.Conductele de frana inlocuite de ei sunt din cupru iar tinichigeria arata ok.Au inlocuit partile ruginite si le-au prins in popnituri, bagand mai apoi ulei in praguri si portiere.Ceva rugina a ramas pe dedesupt in zona lonjeroanelor, dar e doar de suprafata, si ceva la oala din spate.Acolo ar mai trebui pusa o bucata de tabla.Nimic grav, masina pentru anii ei se tine mai mult decat foarte bine si tinand cont ca nu a fost nici ,,gadilata'' chiar e ok zic eu. Luni dau comanda de conducta tur, arcuri pe spate, cleme conducte, curea compressor, macarale si motorase geamuri fata, fise si bujii si eventual suruburi si prinderi de la rezervorul de benzina, mecanicul zicand ca s-ar putea sa cedeze din ele.Sper sa nu fi uitat sa imi monteze vasul de expansiune si simeringul de la axul cu came...…. Mai ma bate gandul sa schimb si panarama de vitezometru, sa nu mai joace ca e groaznic de enervant.Nou e cam scump iar SH iese din calcul deoarece nu corespunde cu km reali ai masinii.
  24. Mie imi sopti un vecin in casca Ferea (amaraciune) a renuntat la proiect. Acum, c-o fi adevarat ori ba ... asta imi fu soptit in mini casca din ureche.
  25. Nisa asta nici pe mine nu ma atrage, insa CX-30 e o compacta. E denumita SUV mai mult din motive de marketing... Cu exceptia plasticului de jos si poate a garzii la sol un pic mai mari (insa nu exagerata) nu are nimic de SUV. Fata de Mazda3 are doar 45kile in plus. E o idee mai scurta insa are cam 100L in plus la portbagaj, si cel mai important, nu e asa intunecoasa in spate. La M3 din motive de design geamurile din spate sunt minuscule, iar pasagerii au stalpii in dreptul capului...
  26. Salut, sunt proaspat posesor de Chevrolet Cruze 1.6 LS, la achizitionare am dus-o la un mecanic la care am ajuns dupa mai multi mecanici "testati", si aceeasi problema a gasit-o si el, din ce mi-a spus, sunt tampoanele anti-balans, sau tampoanele anti-ruliu, fata si spate, unul se gaseste doar OEM, celalalt si OEM si aftermarket, 1300 de lei ambele. Manopera nu stiu cat e, ca am lasat masina sa imi schimbe si distributia si sa imi faca si revizia(ulei, filtre, lichide).
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...