Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Salutare tuturor! Stie cineva ce standard de bercuire este folosit pentru conductele de frana la Daewoo? Ma intereseaza pentru Nubira1, desi banuiesc ca e acelasi sistem la toate modelele. Din pozele unei piese de schimb (96300326) ar parea sa fie DIN F 180° (DIN 74234).
  3. Buna ziua, am si eu o problema la masina din semnatura, nu gasesc nicaieri pe net, o schita sau orce ar fi de folos cu cureaua de accesori, a sarit de la loc si as dori sa o schimb dar nu as vrea sa fac ceva prostii, am fost o data cu ea la un service, si nici nu stia ce masina ii, ma poate ajuta cineva ci ceva informati, cureaua am comandato dupa seria masini, multumesc
  4. Din 2 Cielo, niciodata nu au intrat 50l... si, daca-mi aduc bine aminte, nici in talon nu e trecut atat de mult. Cam 45-46l fortati.
  5. Atat are rezervorul fix 50 de litri (exceptand furtunul). Am schimbat anul asta sonda de nivel si am dat toata benzina jos din rezervor. Cu toata benzina scoasa pe care o aveam in rezervor (23 de litri) iar apoi la pompa pana la full mi-au mai intrat fix 27 de litri deci testat si garantat rezervorul are 50 de litri pana la primul tac al pompei de benzina cel putin modelul korean atat are desi ma indoiesc ca celalalte sa aiba alt tip de rezervor.
  6. Atat am scos 5.5 litri la suta de km , anul trecut prin Noiembrie la un Craiova-Bucuresti-Craiova cu plinul facut la intoarcere deci calcul extrem de exact. Am mai facut acelasi consum si anul asta la drumuri peste 300 Km tot cu full rezervor la intoarcere si tot intre 5,5 si 6 litri la suta mi-a iesit calculul. Eu cand am luat masina am luat-o cu gpl montat pe ea. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa-i scot gplul. Probabil era casata de mult daca mergeam cu gpl. Opelul astra H consuma mai mult.. Ia bine de tot in oras si la stilul meu de mers ajung cu Astra H 1.6 chiar si la 8-9 litri la suta de km mixt.
  7. Da, rotunjind se invirte in jur de 6% ceia ce inseamna un consum extrem de bun. Eu unu dau crezare acelui calcul de 5.5 avind in vedere ca ultimul meu consum masurat de dupa cel postat a fost de 5.7% iar cu ani in urma (vezi citeva pagini mai in spate) imi iesi pe calcule 5.38%. Desigur, nu exceptam micile erori. Apropo, 6% in 4 pistoane da' de merg in doua pistoane am toate sansele sa scot un 3%, nu ?
  8. cam 6% e consumul normal, la mers f potolit. 5.5% mi se pare prea putin... euro3 lua cam cu 1% in plus
  9. Asta e consum normal la calestile astea. Unde se inregistreaza peste, acolo ii probleba fie ce tine de caleasca, fie intre volan si scaun si de ce nu, posibil si 2 in 1 zic io !
  10. Yesterday
  11. O sa o cunoasca pe Doina :)). O sa incerc sa le dau in week-end jos ca le-am pus pe graba, sa ung sinele de la scaunele fata, ca am eu o impresie ca merg greu si bineinteles sa le spal bine, si sa le ung cu crema
  12. O spalare si cremuire si o sa arate mai bine
  13. Si am revenit cu pozele pe lumina :))
  14. Eu în ultimul an am scos cu koreanca consum mixt de 5,5-6,5 litri la suta de km cu 60% drumuri in oraș și cam 40% drumuri în exterior. Am făcut media asta pe ultimii ~ 7000 km. Eu însă merg ca pensionarii, nu prea îi dau talpă decât foarte rar. Să nu ziceți că vorbesc povești. Mi-am păstrat teancul de bonuri de benzină, mi-am notat km parcuși. Am calculat și costul combustibilului în ultimul an de zile. Aproximativ 2200 RON la vreo 7000 km parcurși. Au rezultat la calcule maxim 7litri la suta de km mixt pe an dar cum am mai spus mai mult de jumătate de km i-am făcut în oraș (Craiova).
  15. Salex

    Naluca

    Un mic update al evolutiei ... evolutiilor Naluca inca e in standby, nu s-au apucat de treaba, dar nici nu mai e mult. Am cam finalizat achizitiile de care mi-am propus sa ma ocup, mai astept kit-ul de radiatoare si ventilatoare din afara. O sa apelez la service pentru multe componente rare sau delicate. Aici intra tot ce inseamna adezivi (pentru a nu avea discutii ulterioare...) si chestii gen centuri (ale Nalucii sunt bej, imposibil de gasit la noi sau pe SH ...). Oricum, am reusit sa ma incadrez bine in buget, poate or sa ramana mici chestii care sa ma arunce cu 500-1000 lei in zona de cheltuit din buzunar. Ca fapt divers, kit-tul de bord incluzand airbaguri si centuri ( pe care nu le voi folosi pentru ca sunt negre ) a fost cam 1000E. La service devizul a fost de cca. 5000E. Corsa, devenit Bee de curand, a trecut fara probleme prin RAR. Am avut o emotie, totusi. Descoperisem ca are Xenon, dar fara spalator si fara auto-leveling. Din ce stiam, asa ceva nu ar trebui sa existe, mi-am imaginat ca fostul propietar a facut o dracie. Ei bine, nu. Daca nu stiati, exista o exceptie. Este vorba DOAR de farurile cu bec D5S, xenon la 25w. Se pare ca astea au sub 2000 lumeni, ceea ce le permite sa fie asociate becurilor "clasice". Exceptia nu e pentru Opel, se gaseste si pe la alti producatori, vezi Rapid-ul de la Skoda. Oricum, inspectorii de la RAR au ridicat din umeri, nu stiau faza, dar au zis ca e OK atata timp cat e dotare "de fabrica". Deci, la final, nu au existat discutii. De mers, sfarleaza merge incredibil, depaseste orice asteptare legata de un motor de 1litru. Consumul la mers decent este enervant de mic, aproape ca nici in frana de motor nu ajung acolo cu Naluca. O poza de pe centura Sibiului. Consum mediu, drum de deal destul de abrupt si plin de viraje. I-am facut un schimb de ulei si filtre, am mers pe un ulei dedicat GM de la Ravenol, respectiv DXG Dexos 1 Gen 2. Cu ocazia asta as vrea sa va atrag atentia tuturor privind normele Dexos 2 (actualmente recomandata pentru diesel !) si Dexos 1 Gen2 (actualmente dedicata benzinarelor). Ca fapt divers, i-am luat si Nalucii ulei pentru un schimb, desi nu sunt nemultumit de LM pe care am mers pana acum. Au fost demarate actiunile pentru inmatricularea lui Bee, merg ceva mai greu din cauza pandemiei. Cozi, lipsa de organizare, ghisee mai distantate etc. Prima data disponibila la Politie pentru inmatriculare (programare online) este 4 Decembrie 18:20 ...
  16. La suspensie dura voi trece cind voi decide s-o punem de-o liniuta pe pista sa-ti fac "bamva'u" sa transpire in urma lu' woo !
  17. Bun.... cum era aia cu nebunia nu are limite? Cu achizitia asta mi-am dovedit ca am o problema ( bine oarecum stiam asta :)) ) Am găsit din pura intamplare un interior de piele complet, era la niste baietii din Colentina care dezmembreaza numai Daewoo, au obiceiul sa nu te lase sa te uiti prin hala, cu greu am reusit sa il conving sa ma lase sa ma uit, zicandu-i ca sa ma caute in buzunare cand plec. Inainte sa ies pe usa imi apare pe retina un interior din piele pus deasupra intrari in garaj, infoliat frumos, il intreb daca e de Leganza, raspunsul m-a dat gata, "nu patron, e de Nubira 2". Bineinteles ca a trebuit sa il am. Pretul de achiziție e unul care nu se justifica, dar nu puteam sa il ratez. O sa revin cu niste poze mai clare.
  18. Last week
  19. Exact aia cu silicon vroiam sa iti recomand, am folosit si eu, cea ma buna metoda mai ales daca masina a fost lovita si marginea are denivelari. In alta ordine de idei, pe la intalniri pe cand? Sa vedem si noi cu ce te lauzi atat
  20. E bine, eu 3 cm aveam toata suspensia la aia bej Si te inteleg, mi-e drag cateodata sa merg cu visinica, sa zbor peste gropi cu viteza si sa nu simt nimic. Dar doar cateodata, cand intru in prima curba imi piere cheful un pic
  21. se vinde bara chevrolet kalos.aceasta trebuie vopsita.cost 400 ron..eventual negociabil.
  22. Intr-adevar, e nitel de munca cu ele in a fi demontate si remontate insa partea buna a lucrurilor e ca ar iesi foarte curate.
  23. Nu stiu, ceva textil mai pufos. Cred ca pot fi bagate la masina (macar pe delicate, si tot merge), dar e cam mult de munca sa le desfac de pe scaune
  24. Chederele ajung la Dj-ul Pompa de benzina e a ta, da-mi un mesaj cand vrei sa o iei
  25. mr_

    Vine iarna...

    Ce zic indienii, or sa fie nameti iarna asta?
  26. Si, in urma ploilor din ultimele zile, constat cu consternare ca au revenit belele cu lacaraia din portbagaj, exact in acelasi loc,in partea dreapta, juma' de mocheta imbibata in apa... In partea stanga perfect uscat. Speram sa fi rezolvat problema atunci cand am indreptat una din urechile de la ochelarul stopului, care era stramba si nu mai intra surubul in locasul lui. Se pare ca bucuria a fost de scurta durata, dar totusi n-am mai vazut umezeala din August pana acum, in ciuda faptului ca a mai plouat. Am desfacut imediat finitiile de la ambele stopuri. Sub garnituri am gasit umezeala, doar ca in stanga mocheta era uscata. Urmatorul pas a fost sa o ,,imbaiez'' cu cate 3 sticle de apa aruncate pe stopul din dreapta, dar n-a curs nicaieri... Intrucat am pastrat triplele vechi, voi incerca sa transplantez garnitura si voi reveni cu detalii la urmatoarea ploaie zdravana. Update: Garniturile de la stopurile vechi sunt coapte rau, singurul lucru pe care il pot face cu ele e sa le azvarl la gunoi, cu tot cu stopurile. Singura varianta pe care am gasit-o ar fi sa dau cu niste silicon primprejurul ochelarului si eventual sa inspectez conturul lui, sa ma asigur ca nu exista denivelari din cauza carora garnitura nu sta lipita de caroserie. Practic, apa se strange sub garnitura si, daca e in cantitate mai mare, se ,,boraste'' toata afara. Oricum triplele actuale sunt vai de zilele lor, dar nu-mi explic de ce se intampla doar pe dreapta si nu si pe stanga...
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...