Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Viktor

    Planetare Epica

    Cauza si efect > cercetare si documentare. Da' io-s mai tont asa de fel si nu ma multumesc cu problema rezolvata fara a lua la cunostinta cit mai exact unde fu buba. Mda ...
  3. Today
  4. Salex

    Urmatoarea oprire ... 3000

    Ho mah ... Stelvio abia urmeaza :)). PS si off: mi-ai cobit . Dar nu e grav !
  5. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Păi când mă plictisesc, dau jos autocolantul și rămâne nichel
  6. Geo_ZGA

    Cumpar Catalizatoare Uzate

    Cat oferi pe unul de Cielo euro3?
  7. Yesterday
  8. Dj_Dark

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Mie imi placea nichelul ala sincer
  9. Dj_Dark

    Planetare Epica

    Lasa asta, a disparut zgomotul suspect? Aia e important. PS. Daca mai ai axul si planetara veche si nu-ti trebuie le-as vrea eu sa experimentez ceva Defapt doar axul si rulmentul fiindca planetara vad ca nu ai schimbat-o.
  10. Dj_Dark

    Urmatoarea oprire ... 3000

    Lasa, e bine ca e cu resume si nu abort. La anul ma gandesc sa iti copiez traseul cu @mirceajo fiindca pozele alea sunt superbe.
  11. Dj_Dark

    Donez saltea pat

    Poate trebuie cuiva pe-aici, am o saltea de 200 X 140 cm pe care am schimbat-o findca s-au cam lasat arcurile pe o parte unde s-a dormit, in rest e curata, materialul nu e patat, rupt...etc. Pret..gratis pentru cine vine sa o ia La cerere pun si poze. Pentru contact, Mp sau 0722132571.
  12. Viktor

    Planetare Epica

    Eu unu nu prea bag de seama marea diferenta a canelurilor, probabil pe viu se vede mai clara treaba. Un test la rece s-o facut pentru a fi determinat jocul intre cele doua piese ? Inclin a crede ca toate cele 3 componente la un loc au atins acel joc de 1-2 cm. Ar fi culmea ca doar din ax sa capete o asa bataie.
  13. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Alea nu-s piulite fluture ci suruburi (8mm) pe capul carora am sudat acele saibe pentru a putea fi strinse la mina ce pe urma testelor nici nu clinteste menghina pe placa. Cel mult cite o saiba grover intre flansa si capul surubului pentru o crestere a presiunii asupra menghinei pe placa. Altfel, de moment cam o juma' de filet necesita pentru blocare/deblocare. Pina una alta o pun la treaba iar bibilitu' vine pe parcurs de-o face fente.
  14. tudormusat

    Cumpar Catalizatoare Uzate

    Cumparam catalizatoare auto https://cumparam-catalizatoare.ro/marci/ tel: 0735648830 0723827266 0764177710
  15. augustinionut

    Mâtzu'

    Sunt in Ro. Maine imi cumpar bujii NGK si butuc cheie fara cip. Preventiv. Baiat bun Nick, mi-a dat banii inapoi pe tamponul motor.
  16. Am rezolvat-o cu un ax facut/ambalat de Febest, cod 1012-C100RH (cod OEM: GENERAL MOTORS 96624751; OPEL 4817345). Dupa Febest axul merge pe Captiva si pe Antara, dar se pare si pe Epica mea, desi ei nu dau codul asta pt Epica, eu l-am gasit dupa codul OEM . In cutie am primit axul, rulmentul, siguranta si oringul antipraf. Rulmentul s-a potrivit bine cu prinderea de pe masina, n-au fost probleme. In poza se vede si diferenta intre dintii tociti ai axului vechi si cei ai axului nou.
  17. ches

    Chevrolet Epica White Pearl

    Salutare, am rezolvat-o cu axul intemediar. Intr-adevar axul de pe masina avea dintii mult mai tociti (vezi poze), in special spre zona cu siguranta, de aici si jocul mare - planetara iesea usor de pe ax si se putea misca sus-jos. Am schimbat axul intermediar, siguranta, o-ringul si rulmentul, am mers pe piesa aftermarket, marca Febest, din ce am inteles de la vanzator sunt bune si sunt singurele alternative la cele originale, cel putin pt Epica. Din fericire capul de planetara e dintr-un metal mai tare, dintii de pe el fiind f putin tociti. Dupa montare si jocul axial si cel sus-jos au disparut complet. la rotatie jocul exista, dar este f mic, mecanicul a zis ca nu voi avea probleme. Cu ocazia vizitei la mecanic (dl. Misu pt cei care il stiu ) am schimbat si ceva ce incercam sa fac de aproape un an la buburuza (dar din pacate nu l-am prins) si anume sa schimb garniturile si pistonasele la etrierii fata. Cand am facut schimbarea garniturilor acum vreo 5 ani nu am schimbat si pistonasele si unul dintre ele era usor corodat. Mi-a ramas pe creier treaba asta, asa ca acum ca am avut ocazia am schimbat totul ca sa fiu linistit. Din fericire ambele pistonase erau cum le lasasem, unul bun si unul usor corodat. Le-am schimbat pe amandoua si l-am pastrat de rezerva pe cel bun. Totul a mers smooth, sfatul mecanicului de a schimba placutele inainte sa ajunga la avertizor a avut efect, garnitura nu a lucrat in zona in care pistonasul era corodat. Am pus si poza cu codurile pistonaselor si ale garniturilor. pistonasele sunt de 57mm, info utila pt cei care vor sa le schimbe Numai bine!
  18. Mircea

    Ghidusii Homemade

    Acum e perfect, poti fixa piesa in menghina perfect. Mai poti rafina inlocuind piulitele fluture cu unele cu tije, intrucat ai doar de rasucit 1/4-1/3 de tura si daca ai avea o tija mai lunga iti permite o strangere mai buna.
  19. Last week
  20. Sau sa incalc cu bunastiinta Regulamentul postand un anunt de vanzare (mascat) in afara Bursei !
  21. Salex

    Urmatoarea oprire ... 3000

    DJule ... nu-mi cobi, ca numai de asta nu am timp ! A trebuit sa plec de urgenta din Bucuresti. Iar MOSul chiar a mers super bine astazi :P. Daca ar consuma vreo 3 litri in minus la 100km ar fi perfect :)).
  22. Sunt frumos, tanar si destept! Nu vreau sa ma insor ci doar sa ma laud!
  23. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Revenind la Evanda, astazi in sfarsit, am avut timp si pentru ea. Drept urmare am schimbat uleiul in cutie, montat DRL si colantat ornamentul nichelat de pe grila.
  24. Dj_Dark

    Urmatoarea oprire ... 3000

    Ceva la masina?
  25. Salex

    Urmatoarea oprire ... 3000

    Cand devenise mai interesant a aparut o chestie care va intarzia povestirea cu aprox o saptamana
  26. Salutari! Am intrat in posesia unui Daewoo Matiz de curand, acesta mi-a fost daruit de bunica mea care a renuntat sa mai conduca datorita varstei. Initial cand mi-a spus ca ar vrea sa imi dea Matizul ei am fost putin dezamagit pentru ca nu era masina pe care tocmai mi-o doream. Aceasta a stat in garaj mai bine de 2 ani, doar iarna mai era pornita din cand in cand. Starea masinii este una absolut impecabila, vopseaua este neatinsa, fara elemente revopsite, de asemenea interiorul este nou, motorul se prezinta impecabil, consumul este extrem de redus, nu consuma ulei, farurile si topurile sunt cristal, fara a fi matuite absolut deloc, nu prezinta rugine absolut deloc, compartimentul motor are doar praf, fara vreo pata de ulei, absolut totul este original si functionabil. De precizat este faptul ca si extinctorul si trusa medicala sunt originale, inclusiv parasolarul este nou si achizitionat inca din fabrica, pe acesta scriind Matiz cu rosu, cheie de roti noua si nefolosita, detin si un set de becuri de rezerva, o rezerva pentru fiecare bec existent in parte de pe masina. Masina este de culoare alba, jante argintii iar ca si optiuni aceasta prezinta doar incalzire in luneta si cam atat. Masina a fost achizitionata in anul 2006 doar pentru mersul de weekend care este de aprox 55 de km. In prezent masina are la bord 17.000 KM! MASINA APROAPE NOUA! S-au efectuat doar 2 schimburi de ulei, primul la prima mie de km iar al doilea la 10.000 de km, urmeaza la 20.000. Am creat acest topic strict pentru a face cunoscuta masina pe acest forum, nu as vrea sa intelegi gresit mesajul pe care il transmit, doar evidentiez faptul ca exista si Matix aproape nou, impecabil si absolut functional, ca sa va faceti o idee de cat de nou este va mai spune doar ca anvelopele sunt originale, lamela stergatorului originala, absolut tot, iar atunci cand se inchid usile se aude sunetul de nou, de bine inchegat si nu de cutie. Nu as dorii sa vand aceasta masina dar daca mi se face o oferta buna, pot face si acest lucru! Daca este cineva interesat de masina, pot atasa cateva poze cu aceasta. Numai bine! Respect.
  27. Geo_ZGA

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Cred ca ma complic degeaba... merge destul de usor volanul si asa (cam mare totusi covrigul, pe ala l-as schimba). Azi am deblocat blocajul egr-ului, nu imi placea comportamentul. Consum mare, putere parca mai mica si nu scadea cum trebuie la ralanti. Statea nitel pe la 1100, dupa aia la 800 si abia dupa 2-3 secunde la 600. Munca dracu, de ginecolog, sa desfaci egr-ul fara sa dai galeria de admisie jos... evident, am pierdut o piulita (inlocuita cu alta) :)) Am dat mai mic tps-ul, ochiometric, iar reset si idle learn, acum sa vedem cum se comporta.
  28. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Sloturile au fost executate cu burgie de 6, 10 si respectiv 16 mm. Al din urma avu o mica bataie si nu a perforat tocmai ok dar acceptabil. Deci : trasata placa menghinei, punctat, perforat, dupa care retrasata sectiunea ce urma a fi indepartata si taiata jos cu flexul. Apoi menghina centrata pe pozitie, trasat si perforat orificii de 8mm in placa fixa urmat de aftuirea a doua piulite de 8mm pe spatele placii fixe (ar fi mers taiat filet in placa dar nu mi-am batut capul). Menghina, cu ajutorul celor doua suruburi insotite de cele doua saibe rosii ( flasne telescop spate mai exact) se ancoreaza de placa fixa.
  29. nt98adu

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Poti face retrofit daca gasesti senzor separat, modulul servo si cateva fire. Tot pe ulei hidraulic ATF va functiona, doar ca va fi mult mai manevrabila la viteze mici.
  1. Load more activity
×