Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Mulțumesc frumos pentru ajutor! A fost realizată, în data de 19.09.2019, înlocuirea integrală a piesei deteriorată cu una nouă și originală. Se pot observa în poze detaliile aferente acestei intervenții. Weekend plăcut.
  3. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Corect, ghetele mai pot sa astepte. Vroiam eu sa o cocolosesc de asta primavara, insa e greu cu timpul, am preferat sa ii schimb fluidele cand am avut nitel timp liber, asa ca am tot amanat lucrarile cosmetice.
  4. Ionuț Iordache

    Sonda Lambda

    Salutare. Am primit un Chevrolet kalos 14 16 valve cu45000 de km în bord și are aprins martorul de la sonda lambda in bord este posibil sa fie înfundat egr . Mașina a mers foarte mult in relanti.
  5. Bună seara, Dragi utilizatori de autoturisme Matiz rog clarificare în aspectul referitor la compatibilitatea dintre un CABLU DE SCHIMBĂTOR VITEZE/TIMONERIE pentru un Matiz 0.8, EURO 4, tipul MF484 din 2008, care este deteriorat cu un cablu EURO 3, original GM cod 96643008. Automobil este achiziționat recent, în luna august 2019 și mă confrunt cu această problemă și doresc înlocuirea cablului deteriorat cu unul compatibil pentru a putea utiliza mașina. Vă mulțumesc frumos pentru colaborare și sprijin , Cu stimă, S. Bogdan
  6. Dj_Dark

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Pai nici el dar pentru masina tot timpul se gasesc bani. Defapt astia erau banii de ghete @ches de-ala am si eu, tot clona, si la mine are nsite optiuni pentru valvele de la abs, cred ca asta e defapt aerisirea.
  7. Rafi

    Chevrolet Captiva White Pearl

    ce om !! eu nici ghete de iarna nu mi-am luat si altii cocolosesc masina :) bafta :D
  8. Vali 62

    Pareri despre Aveo

    Multumesc.
  9. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Mi-a venit interfata de diagnoza, o clona Delphi DS150. Am facut niste teste, vede bine ECU, pot comanda regenerare DPF din program si are si cateva moduri de programare pt diverse chestii. Am resetat counterul la ulei pt ca uitasera in primavara. La ABS mi s-a parut ca e saracut meniul, nu are optiune de aerisire spre exp. Furtunul de la bulgari inca nu a venit, noroc cu ala din UK, vad ca sta bine dupa ce am strans colierele. Ieri seara am spalat-o si i-am decontaminat vopseaua. Am frecat si cu buretelul si cu solutie de scos cadavrele de insecte, apoi solutie anti bitum pt ca era stropita pe usi, apoi am decontaminat vopseaua cu argila. Ma pregatesc de un polish in weekend si apoi sealant pt vopsea. Daca am timp o sa i rezolv si cateva ciupituri de pietre de pe capota si usi. Dupa aia o declar apta pt intrat in iarna .
  10. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Ieri am facut si itp pe bune la gri si am sudat si suportul ala de la toba. Singurul lucru, frana de mana mai trebuie un pic echilibrata, tine mai tare pe dreapta. O sa dau cu niste spray de zinc acolo cu prima ocazie, am la garaj. Stiu, trebuia imediat dar na, n-am avut. Totodata am observat si 2 scuturi termice ca au trecut (iar) peste piulite si atarnau pe evacuare, unul zdranganea la o anume turatie. Mi-a pus baiatul 2 saibe mai mari si s-a rezolvat, pana data viitoare In rest masina a ajuns la 340 k km, nu mai bate frana si nici rotile, trage inca bine, turbina desi cateodata fluiera cam tare inca tine, vedem ce mai urmeaza. Erori pe motor nu am mai gasit, nici senzorul de presiune frana de pe pompa nu a mai facut figuri, il am pe celalalt in portbagaj langa rampa de injectie, il mai tin fiindca am incercat sa il schimb si am concluzionat ca trebuie sa dau jos toata cutia calculatorului cu tot ce e in ea (ECU, cateva relee si sigurante) ca sa ajung la el, drept urmare data viitoare
  11. ches

    Pareri despre Aveo

    Salut si bine ai venit pe forum! Ai postat in zona gresita, aici povestim despre masinile noastre. In zona de probleme tehnice poti cere parerea posesorilor de Aveo si poti vedea ce probleme comune au. Daca tu esti multumit de masina si de ce iti ofera nu vad de ce te-ar interesa parerea altora legat de cat timp sa o tii. Daca nu esti multumit de masina, atunci inseamna ca probabil a fost o cumparatura din impuls si probabil va trebui sa o vinzi cat mai repede pentru a-ti recupera banii.
  12. mirceajo

    Beepaitoare Aveo

    Nu inteleg de ce era asa deranjant, nu judec. Dar putea scoate doar mufa
  13. aveogm

    Beepaitoare Aveo

    Am reusit sa anulez si eu acel biip biip enervant dupa multe cautari pe forum,net,manuale etc. Nicaieri nu am gasit ceva concret,asa ca am desfacut plasticele care inconjoara butucul cheii,am gasit contactul cu pricina si l-am desfacut din mufa. Acum Mare liniste. Si cateva poze... Mare grija la despartit cele doua bucati de plastic,au cate o ureche de plastic de o parte si de alta,eu am reusit sa rup una. Am pus o poza pt.a vedea unde sunt. In ultima poza se vede cat de lung este cablul pana la mufa.
  14. Ce parere aveti despre acest ulei de motor https://www.uleidemotor.com/triax-synergy-srt-5w-30-full-synthetic-dexos A mai folosit cineva la Aveo?
  15. Vali 62

    Pareri despre Aveo

    Buna ziua. Sunt un proaspat proprietar de Aveo 1,4 cm3, model 2010 cu 101 cp. Am cumparat-o pentru ca avea doar 60000 km ,era bine intretinuta si am preferat-o pe asta fata de una din Germania,avand in vedere pentru ce imi va trebui mie de acum inainte. Va rog frumos as dori si eu, de la alti posesori ai acestui model,pareri si sfaturi de exploatare ,eventual daca merita sa o pastrez inca 2-3,4 ani sau nu. Multumesc anticipat pentru pareri.
  16. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    ITP-ul de luat o sa il ia, nici nu imi fac belele in acest sens.Problema sa nu aiba ceva vreo defectiune ceva, desi ma indoiesc.Oricum o sa ii verific toate cele, macar pentru linistea mea.Nici eu nu fac parte din categoria celor care se duc cu masina pana la coltul blocului si in plus pe asta o alternez cu una euro 4 si alta euro 5, deci…...
  17. vrazvanc

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Eu te inteleg perfect in legatura cu pasiunea Unchiul meu are un Peugeot 306 XR din '95, fara sa exagerez este aproape ca nou, teava tobei este fara niciun gram de fum (la Matizul meu arata mult mai nasol) si nu reuseste sa ia ITP-ul pe bune la noxe; tot non-euro e. El alimenteaza numai cu benzina de 99. Daca deranjeaza pe cineva, este vorba de o masina care sta la tara si este folosita absolut ocazional, maxim - in cel mai rau caz - 1000 km/an. Mai mult de un ulei bun si proaspat, benzina de 99, bujii, filtru de aer si incalzit bine motorul inainte de inspectie, nu stiu ce i-ai mai putea face, asta fiind doar parerea mea. In plus, nu stai in oras aglomerat si nu umbli cu vreun diesel sa omori oamenii. Si, da, stiu, daca toti am gandi asa... Dar mai conteaza si daca masina este folosita doar ca strict necesar, si nu ca o extensie a corpului, pana la tigari la bucata, paine, cafea etc. Eu cu Matizul sunt sigur ca sunt o picauta in ocean fata de un diesel E5 care merge zi de zi. Noi folosim ITB-ul mai mult :))
  18. Adaug brat superior stanga spate complet = 100 lei. Bucsi in stare foarte buna, se misca usor, nu scartaie, nu bat.
  19. Horica00

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    E prima data cand aud ca nu ies noxele la masina asta in cei 20 de ani de cand o am...……….La ITP chiar m-am dus linistit ca stiam ca nu au de ce se lega, pana a cazut ,,bomba'' peste mine...………...Intr-adevar uleiul, bujiile, fisele, filtrele sunt vechi ca din pacate berbecii de la service nu mi le-au schimbat, desi am insisitat de nu stiu cate ori, trimitandu-mi masina asa, de aici si atatea probleme.Oricum, nu vreau sa las masina asa, pur si simplu nu pot sa accept, de cand cu situatia asta nu prea mai dorm bine noaptea.Nu mai spun ca si orgoliul meu a fost grav afectat, deoarece stiam ca detin o masina conforma din toate punctele de vedere, avand in vedere varsta inaintata a acesteia.Una peste alta, am mers astazi cu ea si cand o conduc imi trece orice suparare, atat de mult imi place sa merg cu ea.Se comporta impecabil, sper sa ii rezolv toate hibele si sa ii dau bice !!!
  20. ches

    Cele 2 Bmw-Uri

    Sta bine la rugina pt varsta ei, punctele alea mici le rezolvi usor. Arata sexy rau cu arcurile si amortizoare galbene si etrierii si bratele suspensiei negre.
  21. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Eu car o trusa de scule micuta cu mine tot timpul. Acum am si banda izolir, pana acum nu am avut :) . Oricum furtunul vechi nu era suficient de crapat incat sa ma faca sa desfac toate cele si sa il peticesc. Captiva a venit cu o cheie de 10 si cu o surubelnita cu capete cruce + dreapta din ce imi aduc aminte, deci aproape zero. In weekend am dat o tura pana la Busteni. Masina a mers bine, insa dupa ce am ajuns la pensiune am verificat furtunul nou si am observat ca se miscase din loc. Din fericire inca statea pe pozitie, nu rasufla. Cu putina chinuiala din cauza spatiului am strans colierele bine si la intoarecere in Bucuresti am verificat si furtunul era nemiscat. Sper sa fie OK, voi umbla cu coliere de rezerva in portbagaj, daca mai se misca le schimb cu alea de la furtunul vechi. Teoretic pot sa fac asta fara sa mai desfac tot. Furtunul de la bulgari nu a ajuns inca, am o instiintare de colet, sper sa fie asta... pun poze cu toate cand ajunge.
  22. mirceajo

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Nu cred ca vreun producator auto de dupa 2005 mai pune scule in masina nu incurajeaza nimeni carpeala sau reparatia in regie proprie..
  23. Viktor

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Captiva nu e prevazuta cu banda izolatoare in trusa de scule pentru cirpeli (furtune vacum spre ex) temporare ? Ori de trusa de scule nici vorba ...
  24. Viktor

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    documentare 1 documentare 2 Eu nu am observat niciunde in povestea asta ca urmare a unor verificari sa fie vorba de un amestec bogat motiv caruia ar fi necesara interventia asupra potentiometrului CO. Faptul ca nu haleste ulei si nu scoate fum, asta nu inseamna ca uleiul in sine nu poate influienta noxele. Gazele acumulate in motor absorbite in camera de ardere si partial arse, sfirsesc in evacuare unde vor fi citite de tester. Deci, eu as merge pe un alt soi de ulei (si asta nu pentru a fenta testerul) si totodata verificare si reglare ca la care a aprinderii din delcou. Cit despre a fenta ITP-ul ... eu propun a fi corecti si a ne rezolva rablele in asa masura incit sa treaca testul pe bune. Mergem oarecum pe si-asa-i rau - si-asa nu-i bine, bag seama. De itp-istul cere de-o juma' de porc acolo e mirlan, porc si magar, de nu trece rabla ca nu se incadreaza in norme, e magar, porc si mirlan. Ma bucura faptul ca exista statii ITP, ca de ar fi la mila noastra de cazanele sint ok ori ba ... ar fi un dezastu !
  1. Load more activity
×