Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Geo_ZGA

    Metal Detecting - Sau Fiare Vechi

    Vevedoi, nasturi, monede, doape de grenada germana, un inel de porumbel, ceva maruntisuri, un cutit mare de tot (maceta mai mult) cu maner din os... si un tubulet micut de Peremesin, un medicament pt greata, rau de miscare, ameteala etc.
  3. Dj_Dark

    PASSY

    Petrom, cea mai ieftina si in rest cam ce apuc.
  4. varais

    PASSY

    Tu de unde te hidratezi cu motorina?
  5. Dj_Dark

    PASSY

    O sa-ti treaca cu motorina.
  6. varais

    PASSY

    Pai hai sa o luam pe rand. Achiziție bruta - 10500 euro Și pe urmă a început distracția : Distributie cu absolut tot (Conti), Ulei (Castrol) cu toate filtrele (MAN), plăcuțe de frână față spate (OEM) toate rezolvate în ziua a doua după ce am luat mașina. Si am continuat cu set de covoare de cauciuc plus tăviță portbagaj, apărători de noroi ( cred că e sigurul Passat cu așa ceva), apărători de inox suplimentare pentru praguri și bara de la portbagaj. Masina a venit cu cauciucuri de iarna Pirelli. Bineînțeles că am tăiat unul pe fata dreapta la prima dar chiar prima groapa luată în orașul ăsta. Drept urmare am căutat de nebun un cauciuc cu talonul cat mai dur. Câștigătoare au fost Nan Lang Ultra Sport II. Si pentru că încă mă încadram in buget am schimbat și grilele de la proiectoare pentru că erau puțin exfoliate. La modelul Highline se găsesc doar pe original. Am aflat asta după ce am cumpărat și returnat de trei ori bazdaganiile. Mai aveam puțin și costă curierul decat grilele. Deci per total costul de achiziție a ajuns la 12000. Acum mă stresez cu motorina. In momentul de față sunt pe Socar și este cea mai buna de până acum. Urmează să văd Rompetrol cu CC 55 ce vibrații îmi transmite.
  7. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Noutati, joi seara mi-am tras si cablurile audio. Am putin "brum" in boxele spate cu motorul pornit dar la cat de zgomotoasa e masina in general, momentan nu ma deranjeaza. De auzit sunt multumit, cade tabla de pe ea. Cred ca mi-am bubuit boxa de pe fata dreapta, zdrangane ceva, sper sa fie ceva prin usa si nu spire din bobina. Sesiunea 2. Deoarece joi seara am tras o liniuta ad-hoc cu mirceajo si nubira lui in urma careia am pierdut din cauza de 2 viteze ratate, vineri pe zi m-am apucat sa rezolv problema. Ambreiajul meu dintr-un motiv necunoscut incepuse sa tina foarte jos si nu mai debreia corespunzator, drept urmare la turatie mare sincroanele cutiei nu mai franau suficient de repede si dura destul de mult pana schimbam treapta. S-a reglat corespunzator si acum functioneaza in parametri deci astept revansa . Voi tine sub observatie sa vad unde e problema, pare a fi cilindrul receptor, am vazut ca nu mai revine sus de tot, probabil s-a gripat, cat de curand voi lua altul. A doua posibilitate ar fi ca levierul minune sa fuga usor din sudura, la primele masuratori nu pare dar tinem sub observatie. Si, daca tot m-am apucat de reparatii si aveam toata ziua libera + locatie cu spatiu si utilata, am purces si la restul de reparatii. Am muncit toata ziua si rezultatul e urmatorul: 1) Ambreiajul mentionat mai sus. 2) S-a dat evacuarea jos, s-au scurtat cablurile franei de mana, s-a reglat, acum blocheaza rotile la 3 dinti. 3) S-a dat baia de ulei jos si s-a remontat fara garnitura, doar cu mastic. Cu ocazia asta am observat si de ce curgea, un "taran" (cel mai probabil subsemnatul) a strans suruburile alea mult prea rau, drept urmare baia s-a defomat. Am incercat sa o aduc la linie insa fiind de aluminiu riscam sa o sparg, asa ca am renuntat. In schimb am bagat gramada de mastic, cel mai probabil a "borsit" si prin baie dar aia e, iese la schimbul de ulei, m-am saturat sa tot curga si sa ma tavalesc pe sub ea. Pare ca nu mai curge, vom tine sub observatie. 4) S-au schimbat oring-urile de la cei 2 senzori de pe spatele compresorului, urmeaza a treia reincarcare de vara asta cu freon si vedem pe unde mai pierde. Asta imi aduce aminte de bancul ala cu dacia si pisica "unde scotea matza capul dadeam cu chit" PS, inca ceva apropo de sub-ul ala, necunoscut. Am gasit motivul pentru care se aude asa bine, are 2 difuzoare defapt puse in paralel fata in fata si in antifaza, era o poza in pdf-ul ala documentar care arata asta insa am crezut ca e vorba de modelul 212. Nope, asta are 2, ala are 4. Chiar ma miram cum naiba pe eticheta de pe spate scrie 4 ohmi iar pe gemulet se vedea clar pe "curu'" difuzorului rodek rw12 8 ohmi Din pacate nu am nici pe departe puterea de care are el nevoie, de la 2 canale "rated" la 65-75 W la 4 ohm puse in punte si in 2 ohmi estimez undeva la vre-o 150-160W reali cu alimentarea curenta. Oricum e suficient sa tremure toata masina si e la fix cu restul de 4 canale de 65-75w pe canal.
  8. Dj_Dark

    PASSY

    Sa il stapanesti sanatos. Cati bani?
  9. Dj_Dark

    Ghidusii Homemade

    Eu cred ca mai simplu pui instalatia de AC si gata.
  10. varais

    PASSY

    In sfarsit am reusit cu fotografiile. De cand nu am mai postat pe aici mi-am pierdut indemanarea.
  11. Last week
  12. augustinionut

    Mâtzu'

    Cred ca e de la ambreiaj… A inviat Sebicaaaaa
  13. varais

    PASSY

    Din păcate de pe telefon nu pot încărca fotografiile. Daca aveți ceva idei nu va sfiiți.
  14. varais

    PASSY

    În sfârșit am ceva timp sa incep un nou topic pentru Passy . Am parcurs deja 2000 km și sunt pe deplin multumit de alegerea facuta.
  15. varais

    PASSY

    PASSY 1.6 TDI CR
  16. mirceajo

    Nubira Ii

    Si daca merg cu masina, pentru ca radiatorul Evandei inca nu a venit, am adaugat cateva "optiuni", acum e full fara piele :)). Prima imbunatatire, la cererea sotiei (deh e masina ei acum ), senzori de parcare OEM look (aliexpress). Poze mai jos. Am reusit sa-i montez cam stramb, dar asta este, importanta este utilitatea. Senzorii sunt la culoarea masinii (asa au venit) si au doar piuitoare. De asemenea am luat si pentru Evanda tot la culoarea masinii, urmeaza montajul dupa ce rezolv radiatorul. Si a doua imbunatatire, la cererea mea (pentru siguranta sotiei si bunurile ei), buton pentru inchiderea si deschiderea usilor din interior. Nubira nu are acest sistem, din pacate si stiu ca ar fi putut sa incuie si sa descuie de la siguranta usii, dar am vrut eu sa fie mai elegant sau piticii mei de pe creier. Asadar pentru aceasta smecherie a fost nevoie de un buton de geamuri, 2 relee si 2 diode. Montajul a fost realizat de Dj-ul si mentionez ca a gandit-o frumos pentru ca eu am si inchidere centralizata cu telecomanda aftermarket si am a facut in asa fel incat sa pot folosii butonul din masina cat si telecomanda de la inchidere. Poze mai jos.
  17. Viktor

    Despre Scule De Mana

    Multam, Mile. Am folosit doua batoane de culori diferite, unul gri iar celalalt galbui asa, iar primul imi paru ceva mai rigid. Neavind tangenta cu din astea, zic poate mi se pare mie ... Motiv caruia intreb de cum stau lucrurile, de trebuie luat in calcul cu ce soi de bagheta/baton pentru a obtine o lipire rigita ori elastica in functie de necesitate.
  18. mike.omega

    Despre Scule De Mana

    Eu stiu ca e strict o chestie de decor
  19. Viktor

    Despre Scule De Mana

    Revenim si intrebam : baghetele astea de lipit au vreo semnificatie ca si duritate in functie de culoare ori culoarea in sine ramine un moft doar ? https://www.emag.ro/pistol-de-lipit-dremel-930-f0130930ja/pd/ESG8KBBBM/
  20. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Trebuie priza intre ele sa dea roade si nu prea au unde sa atirne, doar de nu dau vreo gaura in usa sa se raceasca in mers. Ma tot macina ideea pe lichid si racitor cu peltier. O pompa de apa independenta (model batrina scoda) plasata in bridele de montaj compresor a/c eventual confectionat un suport metalic si angrenata de fulia arborelui existenta deja, un radiator a/c montat pe pozitie pe care sa fie montate toate cele necesare racirii, turul si returul caloriferului legate intre ele pe circuit direct pentru a ne ramine liber caloriferul la care ne legam cu turul si returul noii injinerii ECO, voletul pe pozitia incalzire s-apoi bice. Cit timp o sa cura "apa cere la rubinet" (prin calorifer) vom avea si racoare in cabina. Probabil sa nu dea cu minus in cabina da' ... de temperatura apei scade undeva la 10° tot ii bine. Teoretic, merge de minune ... da' sa vedem cum facem cu practica ca in mare cele necesare ar fi, cu timpul si vointa sa vad cum o dau la pace ...
  21. mr_

    Ghidusii Homemade

    Radiatoarele tre' sa le dai undeva afara, intr-o zona RECE si bine ventilata Insa cred ca e prea complicat, mai ales ca nu cred ca le poti desparti pe cel "interior" rece de cel "exterior" cald.
  22. Nici o mentiune despre biletul de cazara , iar la hotel nu ne-au dat asa ceva ... dar avea Madam facturile , platite in euro si traduse in dinari . Si rezervarile erau accesibile . Insa nu ne-au intrebat nimic , doar se miscau cu incetinitorul la sarbi . Iar cu portbagajul doar la noi , deh , frontiera de UE .
  23. Mai e faza aia cu biletelu' de cazare ? pen' cine nu stie, tre' sa ai dovada cazarii (sau cel putin asa era). La hotel am primit un biletel de hartie, cam ca un bilet RATB vechi; nu stiam exact ce-i cu el, dar l-am pastrat. Ulterior am aflat ca trebuia sa-l arati la vama cand ieseai din tara (dovada cazarii), altfel era amenda de vreo 200 USD Iar cu vama, la fel ... eram cu fratele NFS si inca un preten in masina, mergeam la concert in Belgrad. Aia de la vama incruntati, fete de militieni. Noi, la fel, sa nu facem nota discordanta. Buna ziua, buna ziua <priviri inchizitorii in acte> Unde mergeti ? Pai, mergem la un concert in Belgrad <fata vamesului se lumineaza> Si la ce instrumente cantati ?!?! ...
  24. Salut, Problema s-au rezolvat după multe sapaturi. Am depistat langa conducta de alimentare a rezervorului o conductă mai subțire care la mine era rupta. Pe acolo imi intra apa si mizerie direct in rezervor. Am schimbat 3 pompe și am curățat rezervorul de benzină de multe ori fara succes. Acum merge perfect! Se poate schimba și pompa propriu-zisă dar trebuie desfăcut corpul. Tatăl meu o schimbase cu una de cielo.
  25. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Exact. Lada in sine ii pe rol de rezervor doar. N-o tinut vrajeala si cu racire (combinata) a lazii ca intr-adevar, radiatorul exterior degaja prea multa caldura (s-o incins binisor la teste) iar modulul peltier ii prea mic pentru a asigura racire pe masura fluxului de aer. Oricum, variante mai sint. Un peltier mare sau vreo 20 mai mici cu radiatoare pe un panou in compartimentul motor pentru a colecta energie (caldura) moaca si ... gata, nu divulg secretu' ca-mi furati patentu'. Mi-s deja intr-un vid de memorie si care idee e mai sprintena, se ridica la putere si tre s-o pun in practica altfel nu ma prinde somnu'...
  26. Foarte interesant ce povestesti tu cu soferii dilimaci din Serbia...eu cand am trecut pe acolo in 2013 toti mi s-au parut destul de cuminti...chiar ma gandeam ca nu gasesc unul dupa care sa ma tin ca sa nu mai merg cu viteza legala. Legat de Belgrad, unde am fost de 3 ori, nu am decat amintiri placute, mai ales la ce exponente ale sexului frumos sunt pe acolo. Belgrad rules!!! Apropo, caldirea in ruina e fostul minster al apararii, bombardat in 1999. Am ras la faza cu bariera ridicata la controlul bagajelor, exact la fel am patit si eu cu 5 ani in urma. Vazand bariera ridicata, inaintam sovaitor cu vreo 3 km/h ca nu stiam ce am de facut, mai ales ca nu vedeam pe nimeni. Cand am ajuns aproape de bariera cu pricina aud o voce stil militian care bate cu pulanu-n palma care striga plin de importanta "eeeeeei, unde treceti ilegal frontiera?". Imi venea sa-i zic "ba boule, ma vezi ca inaintez cu 3 km/h, bariera e ridicata si tu stai ascuns in ghereta de nu te vad, cum ar trebui sa procedez?". De unde nu e, nici D-zeu nu cere...
  27. mr_

    Ghidusii Homemade

    Ok, am înțeles, m-au indus pozele în eroare si când ai zis de 12v am crezut ca pui lada în sine sa răcească. Însă tu de fapt o folosești doar ca să stochezi gheata in ea.
  1. Load more activity
×