Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Calculez, pentru ca in seara asta cand am pornit, mi-a scos un mare fum.Cred ca e de la un injector sau doua. Daca pornesc si scot mufa injectorului de la pistonul unu, nu se intampla nimic, e ca si cum nu am umblat acolo. Daca scot mufele celorlalte injectoare , se schhimba mersul.Tensiune 12v este la toate ,am verificat. Maine la 12 cand ies la pauza, umblu la injectoare ca tot a devenit o joaca de copii si va anunt ce gasesc. Injectoarele sunt niste chinezarii dar sunt noi. Poate scap mai ieftin. Doamne ajuta...
  3. mr_

    Naluca

    shit happens. Se repara.
  4. mirceajo

    Nubira Ii

    Gata su geometria fata/spate, acum merge drept :)) Mai am putin de umblat la volan ca e in stanga (la nubira are catare si nu-l poti scoate si pune drept, trebuie umblat la axul cardanic, de acolo se rezolva). Dupa ma duc iar si verific, fara costuri extra.
  5. Multumesc tuturor, o sa-i fac programare la segmentare. Credeam ca o sa scap mai ieftin dar se pare ca nu.Sper sa se reduca consumul dupa segmentare, sa ajung macar la 8 extern si 12-13 oras.
  6. Adrian^^^

    Vanzare instalatie AC tico + piese

    Inca mai e valabil De altfel vand un tico complet fara motor la 400 ron
  7. La Nubira 1 se potrivesc injectoare de la alte marci?
  8. Ce rol joaca uleiul in cilindru la test de compresie : suplineste si etansa temporar gap-ul datorita gradului de uzura (ori defectiune tehnica, segment crapat spre ex.) a segmentilor/cilindrilor. Pentru rezultate cit mai precise, cantitatea de ulei introdusa in fiecare cilindru trebuie sa fie absolut egala. In prima faza ne intereseaza cit avem compresie, iar in cazul unor diferente semnificative intre cilindri, recurgem la testul 2, sursa de aer comprimat introdusa in cilindru cu pistonul in pozitia 2 (compresie, cu supapele inchise) si "citim" (ascultam defapt) admisia, evacuarea, baia de ulei prin intermediul orificiului de umplere cu ulei, vas de expansiune. Aerul vorbeste, iti arata exact inde-s pierderi de compresie. Ce-i drept, trebuie sa detii un mini-service pentru toate cele da', unde pasiune e ... de toate e.
  9. Last week
  10. Diferenta intre testul "uscat" si testul cu ulei imi indica probleme la segmenti. Cel putin ... Daca s-a ajuns la o astfel de uzura a segmentilor, cel mai probabil si supapele au probleme. Acum, sa revenim putin asupra testului. Din punctul meu de vedere este nu tocmai relevant daca faci testul dand "la cheie". Da, stiu, asa se face, este varianta simpla. Dar NU este varianta corecta. Asta pentru ca manometrul NU iti prinde valorile reale ci niste valori LOCALE. Cu alte cuvinte, este posibl sa ai uzura LA CILINDRU, in partea superioara si sa dai vina pe altceva ... Discutia este mult mai ampla, cel mai probabil se poate gasi in alte sectiuni ale forumului si nu are sens sa o reluam. Testul cel mai corect si relevant este cel "lent", adica sa invarti motorul usor, cu mana.
  11. Salex

    Naluca

    Un fel de zi de 13 ... doar ca s-a intamplat in dreptul numarului 13 de pe strada Pictor Stefan Luchian ... Acelasi ghinion. Omul a fost extrem de OK, a recunoscut ca a apreciat gresit distanta ... chiar am avut o discutie extrem de degajata. Nu are cum sa ma bucure faza asta, de maine trebuie sa lipsesc mult din Bucuresti, insa chiar nu m-am enervat deloc. Mai tare mi s-a parut faptul ca nu a comis-o cand dadea cu spatele, asta as mai fi inteles. A intrat f aproape de Naluca in incercarea de a se alinia pentru a parca lateral ... Pacat ca s-a apropiat prea tare ... Asta e.
  12. Nu pot incarca foto,zice There was a problem processing the uploaded file. -200
  13. Ar fi bune pozele pt lamurire. Ce manometru ai folosit?
  14. Am facut cum ai spus cris06 am insurubat bine,am pus si ulei pe filetul manometrului,nu am pus poze cu fiecare valoare in parte,dar daca tii neaparat fac maine iar si pun.
  15. Nu am verificat returul.Daca scot turul din rampa si suflu cu pompa inspre rampa nu ar trebui sa se duca pe retur,adica sa se auda bolborosind in rezervor?
  16. Am facut testul la Matiz 8,2 bari la 1si 2 si 8,4 la 3, cu ulei nu am facut ca merge bine si consumul e bun. La Cielo 7,5 bari la toate fara ulei iar cu ulei 8,5 la toate.Oare sa fie setul motor ?
  17. Refa testul la Cielo, lasa Matizul. Scoti toate bujiile, deconectezi mufa de alimentare de la bobina de aprindere si pompa de benzina, insurubezi manometrul cu blocare la cilindrul 1 (spre distributie), blochezi cablul de accel. cu un carlig de rufe pe rola clapetei si dai cheie vreo 5-6 secunde. Procedezi la fel cu ceilalti cilindri. Fa poze la manometru cu indicatiile la toti cilindrii. Vezi sa insurubezi bine racordul manometrului pt a nu pierfe presiune.
  18. Geo_ZGA

    noua troaca - Corsa C

    Asa ma gandeam si eu, sa bag furtun, mai ales ca am acces la tur si retur f usor, din compartimentul motor. Dupa ultima golire am verificat caldura si baga bine de tot, nici nu poti sa stai cu mana pe gura de ventilatie. Problemele cred ca au aparut din 2 cauze: 1. antigel neschimbat de secole (posibil si cu apa chioara in amestec). 2. radiatorul cu pierderi, pe unde mai trage usurel si ceva praf din atmosfera.
  19. Scuze pentru interventia cu inarziere,si multumesc tuturor. Dj_Dark, este vorba despre Cielo automat motor 1.5 cu sonda (masurata,functionala). La pornire nu balbaie, doar atunci cand ajunge la temperatura de lucru.Porneste la sfert la cald si la rece. Viktor, as vrea un motor de Boxer, asa as gasi explicatia consumului dar cred ca si ala consuma mai putin de 20 in oras. Testul l-am facut ca la carte cu motorul cald (parcurs drum 52km ) si pedala de acceleratie apasata. Salex, nu am facut testul cu ulei in capul pistonului dar o sa-l fac azi, are o logica. mirceajo,nu pot sa investesc in alte injectoare mai ales ca cele de pe masina sunt noi, nici sa iau de proba nu am de unde, ar fi fost bine. Cand ies de la munca o sa fac testul si la Matiz care are motorul facut anul trecut, folosit doar vreo 1500 km, sa vad daca e diferenta si revin.
  20. ches

    noua troaca - Corsa C

    Vezi ce faci cu radiatorul de caldura din habitaclu, dupa o operatiune de genul asta la Matiz eu am reusit sa-l infund. Tot pamantul ala acolo a ajuns. Poti sa incerci sa-l cureti separat impingand apa cu un furtun in sens invers circulatiei normale. Daca nu, umplut tot cu solutie d-aia de curatare si lasata cateva ore, apoi bagata apa curata cu furtun.
  21. Dj, merg injectoarele de logan, este aceiasi mufa, dar eu nu am fost asa incantat
  22. Cielo 97 eu stiu ca are potentiometru, doar cele automate au sonda lambda.
  23. Oameni buni ... compresia aia spune multe ... As face inca un test, cu o scula profi. A, sa nu uit, conteaza mult si cum se face testul. Apoi as reface testul dupa ce as baga niste ulei in fiecare cilindru ... procedura completa pentru a depista unde sunt pierderile.
  24. mirceajo

    Nubira Ii

    Astazi am reusit sa inlocuiest racordul flexibil, am spalat motorul si facut gaura in capacul motor pentru joja + spalat exterior (inainte sa ploua :)) )
  1. Load more activity
×