Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Mda, poate cer eu prea mult de la ele, insa mie mi se pare putin 100.000 km pentru niste amortizoare. Azi mi-au ajuns si rulmentii de sarcina , din pacate febi-bilstein, meyle nu mai erau pe stoc. Si am luat si cotiera pentru cea rosie plus un cablu de la clima care la mine avea prinderea rupta, o fixasem eu cat de cat insa rotita de cald/rece de la aeratorul central trebuia actionata cu grija.
  3. Today
  4. Geo_ZGA

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Ca tot a venit comanda de la tovarasul chinez... nu sunt super-mega luminoase, dar sunt ceva mai ok decat becurile halogen. Isi merita cei 2-3 $
  5. Corneda

    Gandacul Obez

    Eu am schimbat-o la 6 ani și 35k km, în 2014. Următoarea schimbare 2020 daca nu fac 60k km (prag pentru mine) până atunci. Tura asta am deja 51k km cu ea.
  6. vrazvanc

    Gandacul Obez

    Eu am tinut-o 5 ani si 20k km. Arata bine, cu exceptia une mici crapaturi pe partea cu dintata. Nu as schimba-o in locul tau, dar tu hotarasti cum crezi ca e mai bine.
  7. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    In cartea masinii spune ca distributia se verifica la fiecare 2 ani si se inlocuieste la 6 ani sau 90k. Sunt persoane care spun ca distrubutia trebuie inlocuita la 3 ani. Eu am schimbat distributia cu pompa de apa si tot tacamul in Iunie 2015, totul pe original. De atunci am facut aproape 10k. Este necesara schimbarea distributiei? Am atasat si pagina din manual unde se specifica verificarea si inlocuirea distributiei.
  8. Corneda

    Cele 2 Bmw-Uri

    Eu am pus pe Spark Sachs-uri, dar pe cele de pe spate le-am azvarlit dupa un an, mergeau ok dar scoteau niste zgomote de parca aveau piulite amestecate in ele (si ruginisera la exterior ca naiba). E loterie si cu piesele " mai de firma" . Totusi daca zici ca au tinut pana in 100k km, mie imi pare ca au tinut acceptabil (pentru niste aftermarket-uri).
  9. Mircea

    Chevrolet Captiva White Pearl

    La motoarele astea bujiile incandescente au circuit separat, individual. Te poti baza pe diagnoza din scanner fara probleme. De schimbat, schimba-le toate, ca e manopera multa. Mie la fosta la vreo 160 k s-a ars una, apoi la 170 a doua. Cand s-a ars a doua, deja le-am schimbat si pe cele ramase.
  10. vonLeeb

    Probleme Motor Matiz

    Salut! 1. La relanti o sonda lambda are voie sa aiba fluctuatii largi de tensiune? Din cate am aflat, n ar trebui... Ma refer ca indica modificari foarte rapide intr un interval situat intre 0,06-0,78 V. Nu mai spun ca in mod normal ar trebui sa indice doar intre 0,1-0,9V, dar si fluctuatiile mi se par dubioase. La scoatere furtun vacuum arata constant 0,02V si la scoatere partiala furtun MAP constant 0,89V. Tensiunea de la ECM e constanta 0,37V. Fluctuatiile nu apar de la bun inceput ci dupa o perioada scurta in care arata o valoare relativ constanta. Valorile sunt preluate de pe softul GPL cand s a facut calibrarea, in afara de tensiunea de la ECM. Am miscat de fire pe la conector dar nu schimba cu nimic situatia. Tind sa cred ca sonda lambda e defecta. 2. Senzorul MAP indica 0,21-0,23 bar la relanti si 0,17 bar la 2000 rpm. Sunt acestea valori normale? Nu cunosc niste valori de referinta.
  11. Yesterday
  12. augustinionut

    Mâtzu'

    Vineri pun rotile de iarna.
  13. ches

    Vand Chevrolet Epica 2007 148000km

    Update de pret: 5000E, negociabil Ca fapt divers, am descoperit ca prima inmatriculare a fost de fapt in decembrie 2007, mai exact pe 11 decembrie 2007. ITP-ul este valabil pana in decembrie 2019, in caz ca este un aspect important pt cineva.
  14. ches

    Youtube

    Buhnici sincer e bun pentru reviewuri de gadgeturi, nu de masini, sincer nu as tine cont de parerea lui cand as cauta o masina. O echipa de revieweri profesionisti mi se par cei de la carwow (au canal pe youtube), mai ales in testele comparative. Si cei de la fifthgear (tot pe canalul de youtube) au niste reviewuri interesante, desi mai slabe ca cele de la carwow.
  15. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Sper sa nu fie caseta de vina fiindca e 1700 RON bosch. Totusi cam proaste casetele astea de BMW daca se dovedeste a fi, la daewoo inca merge si am chinuit-o cu suspensii sport. Nu o merge aia de E36 pusa in loc? In alta ordine de idei mi-am luat mortizoare fata Bilstein B4, am vazut ca sunt recomandate pe forumuri in afara, sper sa tina mai mult decat sachs-urile anterioare. Totodata am luat si rulmenti de sarcina (flansa amortizor) noi meyle, in week-end as vrea sa le schimb, o sa schimb si bieletele de directie cu totul (am unele meyle luate mai demult) si cu astea am totul nou pe fata, nu mai are ce sa bata in afara de caseta. Revin cu detalii dupa operatiune. Am luat si pentru spate ca si acolo bate ceva pe dreapta si cel mai probabil astea sunt. Cost, 530 RON amortizoarele plus 260 RON cele 4 flanse.
  16. Last week
  17. Gata am gasit. Cea mai buna explicatie posibila pentru cei care au probleme la pornire,consum mare etc . Trebuie doar sa stii putina engleza: S-aveti sanatate !
  18. Atunci scapi doar cu remedierea problemei la furtun daca ai tinut din scurt cantitatea de antigel din motor.
  19. după ce am găsit in seara aia antigelul sub masina am băgat imediat antigel până am făcut nivelul
  20. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Procedura este relativ simpla: 1. Deconectezi borna +. Pasul asta e optional, dar recomandat. 2. Gasesti unde sunt bujiile, la Captiva sunt spre spatele motorului, la Epica parca sunt spre fata. 3. Scoti conectorul fiecarei bujii sau, in cazul Captivei pt ca e mai simplu, urmaresti firele pana la mufa unde intra toate si scoti conectorul de la modulul de bujii incandescente. 4. Cu volmetrul pe 200 Ohmi masori rezistenta fiecarei bujii fata de masa, eu am masurat fata de borna minus a bateriei. Ieri am facut testul din videoclipul de mai jos ca sa vad daca ce mi-au zis cei de la service-ul din Suceava referitor la injectorul nr. 3 (timp de injectie mai mare = injector infundat) este adevareat si problema trebuie adresata imediat sau e o chestie care are sanse de scapare. Rezultatul se poate vedea in poza de mai jos, practic dupa 5 min de mers nu s-a putut observa nici o diferenta notabila intre cele 4 injectoare. Parca e o idee mai putin lichid in sticla de la injectorul 3, dar diferenta e minora. O sa incerc metoda cu aditiv de curatat injectoarele de la Liqui Moly si forja, metoda testata cu succes pe Suceava - Bucuresti (ameliorarea trepidatiilor la relanti). Testul mi se pare f concludent pt ca spune si cand un injector e infundat si cand este blocat pe deschis:
  21. florinellll

    Cumpar Masini De Spalat Automate Defecte ,modele Dupa 2004

    Cumpar numai modele dupa 2013 Anunt valabil pentru Bucuresti,Buftea
  22. Imi cer scuze pentru greseala gramaticala , am transmis un raspuns in viteza intrucat am avut aceeasi problema acum doi ani si a trebuit sa inlocuiesc garnitura si sa rectific chiulasa. Acel furtun face legatura intre chiulasa si intrarea in radiatorul de caldura de aceea ai ramas fara caldura. Din cate spui ai mai vazut si in alta zi antigel sub masina. Inseamna ca nu ai mers doar cei 8 km fara antigel , doar ca nu a curs si antigelul din radiatorul de caldura. Nu sunt un geniu dar cand ai aceeasi problema si constati ce probleme ai avut si ce piese ai inlocuit sau reparat stii ce raspuns sa dai. Spor la reparat si sper sa fie doar furtunul.
  23. Recunosc ca, ironiile gramaticii, in zilele noastre sunt, pentru multi - probabil- injuraturi! Trecand peste... "masina a mers fara probleme pana am oprit in parcare si am simtit putin miros ca de incins, iar abur nu iesea de la motor de nici un fel, cand am ridicat capota am realizat ca mi-a aruncat antigelul din vas si motor, undeva intre motor si bord, i-am pus apa si realizez ca pierd toata sub masina, in fine am gasit un furtun scos din motor...." Busonul vasului de expansiune, in cazul acesta, ce rol ar avea?
  24. Atunci ai scapat cu bine. Sau, in cel mai rau caz, doar cu o garnitura, asta o sa vezi daca iti dispare antigelul... ori ca abur pe evacuare, ori in ulei, ca spuma de ness.
  25. am pornit a2a zi masina si motorul merge perfect, nu scoate nici un zgomot ciudat
  26. Ai o parere gresita daca crezi ca pe forum se va rezolva problema... in cazul tau, in special, nu o sa vezi decat cand desfaci motorul. Poate sa fie chiulasa fisurata, pot sa fie pistoane blocate... sansele sunt mici, dar se poate. Defaci si vezi.
  27. frate, cris06 face asa ca ai scris chiuloasa si nu Chiulasă decat sa postezi aici sa dai de genii in ale gramaticii mai bine stai cu problemele nerezolvate
  28. Intre chiuloasa si blocul motor se afla o garnitura.
  29. Garnitura de CHIULOASA? Ce e aia?
  1. Load more activity
×