Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Salut, ti-am raspuns si pe privat, Captiva 2 e destul de sensibila la DPF, sistem de injectie etc. tcm turbo sunt seriosi si sigur te pot indruma https://tcmturbo.ro/chiptuning.php, dar pentru o crestere de 16cp si 30Nm plus posibile probleme cu DPF-ul eu nu as da 390E
  3. Yesterday
  4. Sincer, pe dreapta am desfacut aerisitorul de tot si nu a curs nimic, a trebuit sa apas pe frana sa se desfunde Trebuia sa schimb si cilindrii dar na, nu m-am gandit. Vedem daca pierd lichid acum ca am miscat pistonasele. Frana actioneaza acum, vedem in timp cum se prezinta, daca nu sunt multumit le schimb in viitor. Sa fac si fata ca aia e importanta si vedem, oricum trebuie sa redesfac sa verific jocul la rulmenti cum scrie la carte
  5. Deconectezi debitmetrul si merge. Si a mea facea la fel, e normal, nu simte ca trage aer si nu baga nici motorina In alta ordine de idei, azi am inchis-o. Am sters kilele de erori din calculator si merge. Mai am de scos niste lichid din franele fata si pus rotile de vara. Lichidul de frana se va schimba cand umblu la spate, cel mai probabil pana in toamna la cu mse prezinta placutele/discurile. Printre altele am desfacut contraaripa si nu am fost dezamagit de ce am gasit acolo. Stiam de pe dreapta cand am investigat de ce intra apa in masina ce e acolo si am zis ca acum e un moment bun sa curat si pe stanga. Cam asa arata. S-a curatat, bagat ceara, dat cu loctite motul ala ruginit si la final un pic de spray de jante argintiu, altceva nu aveam Poze la final nu am mai facut, e argintiu
  6. La cata rugina este acolo ma mir ca mai aveai frane pe spate si nu sunt gripati cilindrii...
  7. ches

    Cele 2 Bmw-Uri

    La a mea daca vreau sa ii dau jos furtunul din intercoller spre galeria de admisie ca sa ii sprayez niste curatitor de EGR face fitze, nu vrea sa porneasca nici in ruptul captului. Ma intreb ce se intampla daca chiar am o urgenta si trebuie sa plec cu masina cu furtunul gaurit. Vorba aia, nu se mai fac masinile cum se faceau odata...
  8. Tanti Chivuta e online. Imi pare o ideie buna.
  9. Salutare,a făcut cineva stage la captiva 2012 sau știți pe cineva care face?? Multumesc
  10. Last week
  11. A venit prostia ,am montat-o si, surpriza, oring-ul de la quick release s-a cam facut patrat drept urmare pierdea pe langa. Cum nu am gasit niciunul de diametru corespunzator in nici o trusa am facut o "romaneasca", mastic pe stutz, lasat peste noapte si pare ca nu mai pierde. O sa am in vedere pe viitor daca nu tine, mi-am adus aminte ca atunci cand am schimbat radiatorul, ala nou avea si oring-uri in pachet si cred ca unul e ce trebuie, din pacate am uitat pe unde le-am pus. Ca o nota personala, prostie mai mare nu am vazut, ala care a inventat quick release-ul ar trebui sa moara in chinuri . Un sistem total inutil, nu usureaza cu nimic, dimportiva, niste chestii care se pot strica in plus. Colierul este sfant. Mi-a venit si radiatorul de aer conditionat pentru aia rosie, cand termin cu asta o iau pe-aia la mana. Si la final o dovada ca nu exista motor ca la bemveu , fara galerie de admisie si cu juma' de senzori deconectati nu aprinde check, nu vreau sa stiu cum se prezinta tehnic alea cu jumatate de bord aprins cand a mea nu zice nici psss. E drept ca la a doua pornire a aprins check
  12. Geo_ZGA

    Epica 2.0 Vcdi

    Cum ziceam, camera de pe panzer pe Epica. Capacul ala nu e chiar cel mai fix, sper sa nu vibreze camera in mers... vedem.
  13. Asaaa, cealata comanda (grosul) continea pe langa altele si urmatoarele: Kit saboti frana brembo 2 tamburi brembo 1 kit de montaj (arculete si alte acareturi) Drept urmare am schimbat pe spate tot. S-au curatat restul cat de cat, am mai bagat niste vaselina la rulmenti daca tot am desfacut si dupa schimbat lichid. Lichidul vechi era mai mult rugina decat lichid, cel mai probabil cel original din 96 Am rulat cam 1 litru pe ambele roti ca sa il scot cat de cat limpede. Urmeaza fata, comanda continea si u nset de placute ferodo premier, discuri am deja. revenim.
  14. Zi si tu marca aia italieneasca, nu ne mai tine in ceata. Si halatu...cat e halatuuu?
  15. Saptamana trecuta i-am facut si schimbul de lichid de frana impreuna cu sotia . Cateva ponturi pe care le-am observat la revizia asta: 1. Martorul change oil soon este calculat pe baza stilului de mers, numarului de regenerari etc. Dupa ce am schimbat uleiul s-a aprins din nou la prima regenerare de DPF. Sambata am pus diagnoza pe ea si am resetat intervalul de schimb. Dupa 2 drumuri care au totalizat ~300km nu s-a mai aprins. 2. Lichidul de frana se poate schimba prin pompat pedala doar cu motorul pornit. Cu motorul oprit dupa 3-4 pedale se intareste frana si nu mai pompeaza nimic. Prima data cand l-am schimbat in noiembrie 2018, la service, aia nu s-a prins si dupa ce au injurat in fel si chip am facut schimbul prin cadere libera, ceea ce le-a luat o gramada. Am mers pe ATE SL DOT4, mi-a "mancat" 700ml cu totul. 3. Pe interfata de diagnoza clona Delphi DS-150E daca selectez ca am Opel Antara 2014 in loc de Chevy Captiva (pe interfata ultima versiune este 2012) brusc am muuuult mai multe optiuni de learning, adaptari si alte nebunii. In plus pot sa vad in parametrii live si cat de plin este DPF-ul si alti parametri care lipsesc cand selectez Captiva.Foarte misto a fost ca am putut sa vad cati mm cubi de motorina baga fiecare injector si cu ocazia asta am vazut ca unul e usor infundat - pe cilindrul 1, compensand cu cilindrul 4 care sta mai mult deschis. Voi cumpara aditiv de curatare injectoare de care am pus si cand am luat masina si sa vedem daca se schimba ceva.
  16. Multam , am auzit la multi porecla asta de cozonac :))))
  17. Cand am umblat pe acolo, am observat ca se umezise coltul plafonului, chiar sub antena... drept urmare vineri am desfacut antena (putin trasa in sus, ca nu iese de tot) si am bagat niste silicon. La final am finisat frumos, dar nu am mai facut poza. Sambata seara am spalat-o la jet si nu am mai vazut sa se umezeasca, sper ca am rezolvat problema.
  18. Sambata am fost prin Vrancea... trezit cu noaptea-n cap si plecat dupa cai verzi pe pereti :)) Am mers pe baza unui jurnal, pe un varf de munte, dar ne-am cam pacalit... in varf (si pe alte 4 varfuri din jur, luate la picior) nu s-a batut nimeni cu nimeni. Pe la jumatatea drumului mai erau niste transee, pe coborare ne-am oprit acolo si am gasit cateva maruntisuri germane. Parerea mea e ca romanii fugisera din transee cand au ajuns nemtii, astia au dat cateva grenade de proba (multe capace de grenada) si dupa aia au stat linistiti in transeele romanesti, o perioada scurta. Fierul rotund e de la o soba de campanie, cheia e de la ceva arma/mitraliera (nu am identificat-o), inelusul e de dama (fara legatura cu razboiul), vreo 2 nasturi germani (fara model), un tub de semnalizare german si cateva capace de grenada.
  19. aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0. am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea. la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok. o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.
  20. Cand ai nevoie de ceva sa-mi zici, iti dau ieftin PS, sunt in garaj nu in masina, totusi e daewoo nu dacie 1300
  21. Pai nu crezi ca era cazul ? Revenind la oile noastre, vinerea trecuta am inlocuit sonda pentru lampile de marsarier, a doua de cand e masina pe mana mea. Incepuse sa mearga cand si daca voia ea. Am mers pe Facet (ceva facut in Italia, cel putin daca e sa ma iau dupa ce scrie pe cutie). Cred ca e aceeasi marca ca si cea veche, tinand cont ca pretul a fost acelasi. Cat o tine, ramane de vazut... EDIT: Ieri a facut baba 22 de ani. Bai frate, cum sa uit asa ceva... Rusinica sa-mi fie, nu i-am urat si eu un ,,La multi ani!"
  22. Cum sa fie injectoare infundate? Pai pornirea se face pe penzina. Si nici macar nu e injectie directa, sa zici ca sta injectorul in camera de ardere. Eu am gaz pe masina din 2009 si nu am probleme cu injectoarele.
  23. Eh, lasa ca-i bine, fie acolo-n portbagaj de toate ca deh, cine stie ce s-o defecta pe drum ...
  24. Lasati-o fratilor mai usor cu proviziile ca mai avem si noi nevoie de cite-o piesa de schimb nu goliti rafturile in halu' asta !
  25. Am renuntat la ea, prea....nasoala. MA joc cu Nexus dock.
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...