Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. In principiu orice interfata originala sau copie dupa Delphi DS 150 poate vedea parametrii motorului si codurile stocate. Ce cod era stocat? Din pacate nu pot sa vad poza... Cauze comune pentru fum negru (daca e negru, tu nu ai scris nimic): - EGR blocat - ceva crapat pe admisie dupa turbina: furtun sau tubulatura intre turbina si intercooler, intercoolerul crapat, furtun sau tubulatura intre intercooler si galerie de admisie, galerie de admisie crapata (am mai auzit cazuri pe Chevy). - injector blocat deschis O interfata de diagnoza Delphi costa undeva pe la 250 lei, deci aproape cat i-ai plati unui sa iti faca diagnoza (cumpara si tu de undeva unde vezi ca au review-uri pozitive, eventual de la oameni cu Chevy si Opel). Bafta si nu uita sa scrii solutia aici cand o afli.
  3. Haideti ca i-am dat de cap. Era un injector probabil ramas blocat usor pe deschis care dezamorsa pompa, ceea ce am banuit dupa simptome si testare. Am cumparat 2 injector cleaner de la STP (asta aveau in supermarket ). Am pus unul peste cei 10l de motorina pe care ii mai aveam in rezervor si i-am dat blana pana la Cernica si inapoi. Am facut plinul si am pus si al doilea injector cleaner. A doua zi pe la 14:00 a pornit din prima, duminica am pornit pe la 11:00 dimineata si azi de dimineata la 6:00 (erau -2 grade) a luat-o din nou imediat, deci s-a rezolvat. Mai cumpar 1 injector cleaner si il pun cand termin rezervorul de benzina ca sa mai fac o curatare "intensa". Cand am timp iau si interfata ca sa vad cum s-au schimbat corectiile de la injectie. Ma astept sa le vad mai echilibrate.
  4. Yesterday
  5. Undeva la 3.5 bari dezvolta o pompa de benzina, defapt intre 3 si 5 bari da' de regula 3.5 Trebuie consultat manualul a se vedea date exacte. Scula cu dedicatie, conectata la iesirea din rampa injectoarelor (la cielo spre ex.) pus contactul si citit valoarea inregistrata . Totodata cu nitica rabdare, de presiunea scade asta vrea sa insemne ca se inregistreaza si o pierdere pe undeva.
  6. a postat un coleg o problema de pornire la rece. prima data, eu as masura presiunea pompei de benzina. PS. nu am putut raspunde la subiectul lui.
  7. Doar scot topicu' mai in fata pentru cine cauta si nu gaseste .
  8. Last week
  9. Vă salut! Am remarcat că mai exsită un topic la fel și aș fi scris acolo ca să nu umplu secțiunea degeaba, dar nu am reușit să postez acolo. Îmi cer scuze în avans. Am un Chevrolet Aveo 1.2 8v care nu mai pornește la rece. Este nevoie de 3-4 chei și după ce pornește, relatiul stă la 400 și fluctuează. Dacă o accelerez, motorul se îneacă și moare. Am schimbat bujiile, am verificat filtrele care sunt ok și am schimbat antigelul pentru că era maro. După ce am făcut engine flush, antigelul nou s-a făcut maro după 5 minute. Mașina pornește la sfert dacă motorul este cald. I-am luat o compresie și am 8, 8, ,8.7 și 9.3. valorile sunt cam inegale iar antigelul maro îmi indică că intră ulei în instalația de răcire, deși uleiul este la nivel fără să se schimbe și nu are emulsie. Pe tester singura eroare este P0300 cu rateuri multiple aleatorii. Aveți vreo idee? Bănuiesc garnitura de chiuloasă sau segmenții, dar vreau să fiu sigur înainte de a face motorul bucăți. Mă gândesc și la sistemul de admisie care poate să nu meargă bine la rece din cauza unui senzor, dar fără eroare generată e doar o bănuială. Vă mulțumesc!
  10. Cine isi doreste un motor sanatos si de durata astfel procedeaza ! Odata ajuns in inima motorului facem totul ca la carte . Sigur, cu costuri suplimentare in comparatie cu o simpla curatare a chiuloasei , da' asta-i procedura corecta . Acuma, isi intra in drepturi maretul "daca" spre ex peste un ... doi ani sa zicem (ori de ce nu, pierdere compresie din start la vreo supapa) cedeaza una din supapele obosite, ce atrage din nou service cu manopera , o noua garnitura de chiuloasa , piese noi si rectificarea scaunelor , timp pierdut etc. Voi iesi oare in cistig de cauza ? Nici vorba ! Alti bani alta distractie ce cu siguranta imi da cu minus cind se trage linie si se fac socoteli. Pai nu mai bine ma lasam prada procedurii corecte din start ? Sigur ca da !
  11. Cel mai simplu si bun antidot e a nu le face vinzare . Ori cum trebuie ori ii paste falimentul ! Simplu . Chiar si in service dai tonu' : accept piese de la producatorul x, y ,z-t nimic altceva ! Ceilalti neseriosi, dupa cum isi astern astfel sa doarma !
  12. Astia-s producatori romani, din Iasi. Dar fac/eau produse naspa, chiar daca au ditamai fabrica si tehnologie noua; nu imi explic.
  13. Horica, sper sa nu uiti a ne bucura ochii cu poze promise referitor la calorifer . Eu mi-s curios cum arata dupa atitia ani si in comparatie cu al nou. Cu siguranta noua achizitie o sa dea cu plus da' totusi, poezia "in cabina in maieu" mai pe la vara asa as zice ... Un aspect de luat in calcul (acu, probabil o sa ma ocarasca mesereasu' - ce mah, ma inveti tu pe mine ...) ar fi etansarile voletilor, in special al celui cald/rece , pentru a se evita un aer mixt.
  14. Meserias, deja poti sa pui si anunt pe olx anunt cu "Reglez senzor TPS pt Mitsu"
  15. Mi-a zis persoana respectiva ieri de lucrare, daca se intampla maine dimineata trec si eu pe-acolo putin sa facem cunostinta In ceea ce priveste vaporizatorul, se poate desface tulumba aia usoar la 8v (ai loc) si cureti tot ce s-a strans acolo, inclusiv furtunul de drenaj, la mine asa arata acu ceva ani (pagina 36 daca nu te duce direct):
  16. Corect, mi-a scapat aspectul asta din vedere, are 3 bobine. Prea mult 4 cilindri strica . Se poate ignora o parte din explicatia de mai sus, nu este valabila la 3 cilindri, ramane aia cu avansul intarziat doar.
  17. Pt ca ralantiul tot ajungea inevitabil la 400, am gasit un TPS nou pe olx (china, dar mai de calitate pare) si ieri, la intalnire, l-am montat si reglat. Am facut un mic cablaj piggyback, ca sa pot masura voltajul cu contactul pus si sa-l invart dupa cum trebuia. Dupa 30 minute de mers spre casa, s-a stabilizat pe la 600... sper sa ramana acolo si sa nu mai faca probleme.
  18. Sigur ca da, noul bloc trebuie folosit de astfel au cazut zarurile . Oricum nu esti in paguba cu naftalina, o folosesti pe blocul original ca nah, fie acolo mama, fie acolo sa nu trebuiasca . Eu n-as face greseala sa ma debarasez de el, de poate fi adus la adevar si refolosit inca o data ... e super. Si SH-urile, pe masura ce timpil trece devin din ce in ce mai uzate asfel scazind sansele de a pune mina pe unul bun. Sigur, nu fie cazul (!) unei noi aventuri gen, da' ... am unul la naftalina in caz "D" ! Eu am o punte de nexia de vreo 10 ani sau mai bine, da' nici c-o dau la fier vechi, o tin acolo doar n-o tin in spate.
  19. Zornaitul nu are cauza incerta, e clar localizat in cele doua zone pe care le-am incercuit. Piesa aia in care se afla axul cu joc am gasit-o sub denumirea Capac Turbina ... insa doar teoretic ... Noua nu am gasit-o pe nicaieri. Clapeta am curatat-o cat ... acces am avut de bine. Cu acceleratia blocata la podea si clapeta la WOT, i-am dat cu spray cat s-a putut. Oricum, e clar ca, momentan, pe la turbina nu scapa ulei si filtrele folosite au fost in regula si schimbate la timp. @Viktor : pai nu mai bine sa nu bag blocul ala cumparat la naftalina si sa il folosesc acum ? Chiar si asa, arborele nu scapa ne-echilibrat dupa ce ii iau piatoane noi.
  20. Verifica (franezi putin, vezi daca se opreste zgomotul) si etrierul pt problema zdranganitului, era problema clasica la cei Dac de Cielo. Clapeta strange mizerie pe interiorul banutului, la exterior e... nimica toata
  21. Avind in vedere faptu' ca are 3 cilindri si 3 bobine ... nu vad de ce ar fi "wasted spark" ... MatizIgnitionE3.pdf
  22. ches

    Nubira II

    Chiar ca GTS Crunch, a facut "crunch" membrana . Sa le stapanesti sanatos pe astea noi si sa te tina mai mult!
  23. Decizie sanatoasa ! Nu mi-s adeptul schimbatului pieselor de dragul de a le schimba. Insa, intr-o situatie gen schimbul cu o piesa noua are prioritate . Nici teoretic nu mi-ar da cu plus de iau in calcul munca multa de migala si incomoda, curata-l, monteaza-l la loc, rezultate mai mult sau mai putin pe astaptari, din portret nu lipseste intrebarea cit o mai tine, imi mai face si "bucuria" sa-mi inunde interiorul ... Nu se merita ! Unul nou si la revedere, mai ales de ne facem calcule pe termen lung. Foarte valabile si retetele de curatare la interior cind exista indicii ca acolo ar fi problema . La unele marci cum ar fi skoda felicia, vw caddy pickup , fiat duna ... babute mai de-o virsta cu cielo in caza , acolo da, merita demontat si curatat caloriferul anual la cit de usor e accesul la acesta. In vreo doua ceasuri ii montat deja la loc, cu pauza de cafea si tutun inclusa.
  24. Până la urmă, am decis înlocuirea caloriferului. După cum știți, nu prea mă leg la cap cu soluții pe termen scurt. Nu de alta, dar tot la înlocuire se ajungea. N-am găsit original, cu atât mai mult de cupru, așa că am luat Nissens. Cel mai bun compromis zic: chinezării, gen ASAM, picau din start, iar unul SH de aceeași etate risca să fie la fel. Recunosc că am fost (și sunt) puțin în dubii, căldură încă am, încă pe treptele 1/2 mor de cald. Dar e ceva ce nu e în parametri și asta nu-mi dă pace. O să-l păstrez oricum și pe cel original. L-am sunat pe Tudor, a zis că la Cielo n-a mai schimbat și nu s-ar băga, dar m-a îndrumat către un adevărat maestru de aici de pe grup. O să vă las să ghiciți, sunt convins că e limpede la cine mă refer. Mâine sau luni îmi vine piesa, rămâne numai să stabilim întrevederea. @Andrei.ss da, acum vreo 2 veri, doar că n-am pus plasă. Iese o mizerie de acolo.... Mi-e teamă și pentru vaporizator, mai ales că nu există filtru de polen. Deși n-am auzit în viața mea de vreunul spart. Aici pe grup cel puțin nu.
  25. Pentu optiunea rectificarii a toti cilindrilor din blocul original as opta si eu . Toti ori niciunul ! Altfel, dezechilibru, lucru facut (nici macar) pe jumatate.
  26. Viktor

    Sugestii

    Atentione ! Se propune racolarea tinerilor de pe forum dornici de a prelua stafeta, dirji si mindri a mentine la loc de cinste sigla gmclub ! Conditiile is simple : ascultati, invatati si la rindul vostru sa predati ! Noi, batriorii, cu negative la suspensii, sasiuri ruginite , cu rateuri pe alocuri ... ne retragem in "coltul terapeutului" unde, cel mai probabil ne vom contra (pe un ton civilizat , desigur) pe divesre subiecte la fel de importante cum ar fi : aspirina sau paracetamol ; care indreptator de oase ii mai bun si de ce ; dormitu' pe pat din scindura ori saltea cu apa etc. Drept bonus pentru aripa tinara mecanicosi in devenire : o usa deschisa la batriori in a cere sfaturi si mina libera in dezbateri. Acuma, fara a dezcuraja, a ameninta nici atit, ci pur si simplu simt nevoia a o spune : vom fi cu farurile (chiar si matuite ) pe voi !
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...