Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Am reusit sa desfac fulia, distributia si cam tot din partea de sus, au mai ramas cateva nimicuri gen linia de vacuum de la servofrana si ventilare carter. Data viitoare se ridica chiulasa de pe motor cu tot cu admisie si rampa de injectie. Totodata am mai descoperit chestii, (ca de exemplu un tampon motor rupt complet).
  3. Mergi la o spalatorie si in timp ce baietii dau cu jetu', tu verifici la interior. Daca tii a localiza cauza suta -n mie altfel ramine la "s-ar putea".
  4. Yesterday
  5. Aia nici n-a miscat... cred ca se bagase in pamant de caldura. N-am deranjat-o, o poza si am plecat mai departe.
  6. Sa inteleg ca le ai cu engleza ?
  7. Testoasa aia tot la detector a iesit?
  8. Volanul sta drept cand masina merge drept? Eu zic ca trebuie recalibrat senzorul de pe coloana.
  9. Nuca ei era sparta si uzata, am zis ca decat sa dau 50 lei pe o copie chinezeasca a originalului, mai bine 75 lei pe Sparco. Am chinuit-o zilele astea pe la pescuit, maine urmeaza si o detectie mai grea pt ea... am reusit sa lovesc cu burta si cu toba... dar per total merge.
  10. 90% din sasiu refacut de la 0, am inteles ca au ramas capetele care erau in stare buna. Mai urmeaza cateva reparatii, pe la puntea spate, inlocuire furtun alimentare benzina, fabricat un scut metalic pt furtunul asta (ca l-am lovit si frecat cu roata), plus maruntisuri (bucse, bucsulite, suruburi)
  11. Last week
  12. Salex

    Naluca

    Multam, slaba oferta. Ceva ceva am gasit prin Polonia, investigatia continua
  13. pompiliu92

    Naluca

    Ia vezi pe la cehii astia. Eu am mai luat piese de la ei pentru Nubira. Stiu ca pot sa aduca la comanda chiar si din Coreea de Sud. Am inteles ca la sfarsitul lunii vor plasa urmatoarea comanda pentru un container intreg. http://www.czdrafel.cz/insignia-c110?page=1
  14. Ce facusi bre nea victore, gresisi dictionarul? Sau ti-ai dat arama pe fata cum se zice?
  15. raven84

    Octavia Nera

    I wonder how this happened... Chiar m-am uitat la o alta Octavie 2 kombi si are la fel doar ca pe negru se vede oribil. Oh well, iar comandam strip-uri de folie tip carbon pe Ali express...
  16. Salut, un senzor ABS de la o roata cu probleme, daca apare la viraj, posibil de la firul senzorului. Cel mai probabil cand se aprind martorii, controlul tractiunii, controlul stabilitatii si ABSul nu mai sunt operationale.
  17. Salutare, când virez stânga la viteza mică se aprind următorii martori câteodată și când stau pe loc, când opresc motorul se sting. De la ce poate fi?
  18. Salut, Am scos afara bancheta spate sa o spal si am observat ca sub ea era ud,doar pe partea soferului. Banui ca apa vine de undeva de sus dar nu-mi dau seama de unde si parca n-as vrea sa desfac toate plasticele de pe stalpul spate. Plafonul nu este ud. A mai intampit cineva si imi poate oferii un hint sa merg la sigur daca tot desfac? Nu este o cantitate mare de apa dar in timp ma gandesc ca buretele de la bancheta va capata miros.
  19. Mda, fiindca totul mergea bine trebuia sa se intample ceva ca na, trebuia sa mai postez si aici nu? Masina este cea gri. Pe scurt, curba la dreapta fara vizibilitate, un idiot din contrasens a taiat curba drept urmare ca sa il evit am cazut de pe asfalt si probabil cand am urcat inapoi s-a intamplat minunea. Ce se vede acolo este talonul interior al rotii dreapta spate. Si fata e zgariata dar aia a scapat. Drept urmare avand in vedere ca in ultimii 3 ani am distrus cate un cauciuc pe an am decis sa trec inapoi la 16, aveam niste prastii de 225/50/16 prin garaj care stau degeaba,am zis ca anul asta sa le folosesc pe-alea. Avand in vedere ca jantele sunt 7,5j arata ca niste gogosi dar aia e, drumurile SH merita anvelope pe masura. Din intamplare (mai bine zis noroc) la vulcanizarea unde m-am dus sa pun gogosile am gasit un cauciuc la fel, dot 2020 l-am arestat imediat la 200 RON mai ales ca a fost noroc chior, ramane sa vad janta in ce stare e si sa il montez cu prima ocazie. Si la final o poza cu gogosile.
  20. Continuam, am confirmat codul cutiei, am gasit si busonul de golire si au mai iesit inca vre-o 3 litri de ulei pe langa ce iesise pe la planetara si furtunele de racire care duc la radiator. Pana acum am scos vre-o 5-6 litri estimativ. Conform specificatiilor cutia ar avea 7 litri dar cred ca restul nu am sanse sa il scot, tot e bine, ma asteptam la mai putin. Totodata s-a defrisat partea de servodirectie/alternator si suportul aferent. O sa am o mica problema cu desfacerea fuliei de la arbore, la manuala blocam in treapta 5 motorul dar aici va trebui blocat la volanta, vedem pe unde si cum.
  21. Salex

    Naluca

    Schimbare de directie. Masina a fost "scoasa" din "dauna totala", se va repara. Plafonul de cheltuieli a fost ridicat considerabil, piesele trebuie sa se incadreze in cca. 6500 EUR. Manopera e agreata, nu intra in suma asta, se deconteaza direct de asigurari. Buba mare vine de la piese, unele sunt greu de gasit ...
  22. Te nem tudsz magyarul vagy mert nem beszélsz semmit ?
  23. Este loc o gramada, acum caut piesele.
  24. Sambata in aceeasi padurice, langa casa... cateva de patrimoniu (predate azi), un cuc rusesc impecabil de pus la colectie. Un cutit care probabil a fost lance (are inmanusare pt coada), un prieten mai priceput l-a incadrat ca fiind mongol sec 14-15 dar e doar o banuiala. Fragment (fragmentat in 2) de fibula romana, varf de sageata din fier probabil turcesc/tatar, varf de sageata scitic din bronz (2000+ ani), un "ceva" ornamental din bronz, 3 verigi din bronz (din care 2 erau impreuna), 2 bile de muscheta. Si pe ww1, cucul rusesc, un detonator de grenada germana (plin cu pamant), inel de cort, nasturel. Plus un fluier perioada comunista, un cutit 1900+ (cam distrusa lama, a ramas acolo), 2-3 monede comuniste.
  25. Se vinde un Daewoo Tico din anul 2000 ptr piese si acte Masina este completa si functionala, motorul si cutia sunt in stare foarte buna. Caroseria nu e in stare buna. Este model cu AC. Planetarele troncane. Nu a mai fost folosit de cativa ani. Pretul e 110 euro. Trebuie sa-l luati pe platforma din fata casei, din Rasnov. Tel 0745678887 CI.pdf
  26. ches

    Spark-Ul Albastrui

    Update la 57347km, la aprox 12 luni si 5200km de la revizia de anul trecut i-am facut Sparkului revizia in regie proprie. Deja m-am specializat, de data asta a durat putin peste o ora , cea mai mare provocare fiind sa desfac filtrul de ulei, e spatiu putin pe sus. Data viitoare incerc sa il slabesc de sub masina, pare ca e loc mai mult. - Am cumparat filtru de aer Nipparts pt ca si asa fac putini km si producatorul recomanda schimbul la 45000km/3 ani (in manualul mai nou e la 60000km/4 ani, dar asta chiar e mult), eu merg pe 2 ani/ 10000km ceea ce mi se pare absolut rezonabil. - La ulei am mers pe pachetul Mobil Super 3000 XE (am cumparat in total 4 bucati, 2 la 129 lei parca si 2 la 89 lei pt ca la Auchan faceau lichidari de stocuri). Cu Captiva am facut peste 5000km cu uleiul pus in aprilie si masina merge bine, motorul nu e zgomotos la rece cum facea cu uleiul GM. - Filtrul de ulei a fost tot Mann ca anul trecut, l-am ales pt ca era cel mai ieftin filtru de la un producator cunoscut. - Am schimbat si garnitura de la busonul baii de ulei, cea veche plangea putin, nu facea pata jos, dar se vedea "transpiratia" pe baia de ulei. Am cumparat cu aprox 50 lei un set complet de garnituri de cupru de pe ebay, s-au dovedit f utile. - Filtru de polen l-am schimbat in primvara ca de obicei ca sa elimin bacteriile stranse de la umezeala din aer. Am curatat cu solutie pulverizata direct pe evaporatorul de la AC, insa din pacate se simte un miros neplacut cand opresc AC-ul. Trebuie sa iau un spray cu spuma sa dau pe toate conductele. Alte mici probleme observate proba de drum: - un tremur al volanului la peste 120km/h, dau vina pe gropile luate cu rotile de iarna. Am decis ca anul asta sa nu mai schimb rotile de iarna cu cele de vara, dat fiind ca am circulat mult mai putin din cauza Covidului si pt 1000-2000km max facute din primavara pana in toamna am zis ca nu merita. Am vazut ca am uitat sa scriu aici, 2 din vechile cauciucuri de iarna Debica (aveau 10 ani, dar profil de minim 6mm) au fost trase pe dreapta si i-am luat 2 Sumitomo pt fata. - Esapamentul a ruginit destul de tare in zona de sub motor si racordul flexibil e pe duca, nu rasufla, insa colierul care tine sarmele racordului s-a desprins, deci nu mai are mult. - O piatra luata in parbriz in primavara s-a lasat cu un "ochi de bou", trebuie sa vad cum o rezolv ca sa nu plece in iarna... Cam atat despre Spark, masina se tine foarte bine pt varsta ei, are mici probleme cosmetice, marea majoritate fiind cauzate de loviturile cu usa ale vecinilor de parcare.
  27. Ales sunt niste prostii de la preechiparea pentru gaz, recomad sa schimbi furtunul cu unul intreg direct sau sa pui o bucata de teava de diametru adecvat. Gasesti la cielo/espero si ala nu are cupla asta la jumatate. Fitingurile noi se vor sparge ca cele vechi, vezi si celalalt in ce stare e.
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...