Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. ches

    Chevrolet Captiva White Pearl

    A trecut ceva vreme de cand nu am postat, am ajuns la aproape 85000km. Am mai facut cate ceva la masina in timpul asta: 1. Pe 2-5 mai am facut o revizie mai amanuntita: - La service: schimb ulei si filtru, curea accesorii, intinzator si role accesorii. Am trecut de la GM 5W30 la Castrol Edge 5W30, ii place mai mult asta nou, toarce ca o pisicuta. - Acasa: Filtru aer motor si ulei diferential spate - Castrol SYNTRAX UP 75W90, au intrat 0.6l, se schimba usor, in principiu nu e nevoie nici de cric. 2. Am schimbat manerele interioare de deschidere a usilor, precum si ornamente niste argintii, toate sunt din plastic vopsit, deci in timp se duce vopseaua. La Captiva se pare ca se duce f repede (cele vechi avea 5 ani si aratau destul de prost). Noile piese au alte coduri, sper ca le-au facut update ca sa fie mai rezistente . Mai am de schimbat uleiul la cutia de transfer si filtrul de polen (filtrul de polen Mahle LA42/1nu merge de nici o culoare pe masina asta, chiar daca toti il dau compatibil).
  3. ches

    Nubira II

    Fix d-asta am pus si eu pe Epica. Are aproape 5 ani si merge f bine, mai facea figuri la apa si frig pana am izolat bine mufa unde banda se uneste cu firul care merge la modulul electronic (tub termocontractil + banda izolatoare la greu). Primul senzor l-am luat din Romania cu 150 ron si a fost smuls cand am vopsit bara spate (my bad pentru ca nu le-am spus celor de la service si nu aveau de unde sa stie). Urmatorii i-am luat de pe ebay cu aprox 50ron/bucata. Mai am vreo 2 module si 2 antene pe acasa Ai facut o investitie f buna
  4. ches

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Ti-am zis eu
  5. catapkz

    Schimbare Distributie

    Eu am pățit-o acum 3 ani cu pompa de apa de la Nubira... S-a blocat in mers si mi-a sarit distribuția de la punct. Din pacate a trebuit să bag o groaza de bani in motor ca sa o fac... Piesele fusesera "Korea" de la magazinul de pe Crizantemelor. Incidentul s-a petrecut la 3 sau 4 ani si mai puțin de 15-20 mii de km de la schimbul distribuției cu tot cu pompa, antigel etc...
  6. Yesterday
  7. Si eu gasesc a fi foarte mare rezistenta fiselor. Altfel, nu prea are voie sa faca fente de la un combustibil mai performant. Caz in care cei de la pompa l-au considerat prea tare si au mai pus ceva apa. Schimba pompa de consideri a asta ar fi o cauza.
  8. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Pai in ordine, ate dot4 fiindca asta am pus si in celalalt si am fost multumit. Plus ca am mai multa incredere in ate dot4 decat in omv/wurth 5.1 In ceea ce priveste DOT4+ la fel, nu cred ca o sa ajung sa fierb DOT4, mi-au mai trecut din fitele de "racer", deh, am imbatranit 75w80 recomanda bmw pentru cutia asta, getrag S5D, 250. Aveau si ulei dedicat BMW dar am zis ca nu dau 120 RON pe 1L.
  9. Viktor

    Youtube

    Desteapta-te romane ! Minti slute si drumuri rupte.
  10. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Ce-mi place ... Avansam in timp si, cu toate astea, nu ne sucim capul cu "gaselnite". Pentru cunoscatori, ma refer la "SL6 DOT 4". De ce oare nu s-a dus ATE la 5.1 ??? Ca si imbunatatire, vezi daca nu te incanta specificatiile de la DOT4+. Am si o obiectie, dar e piticul meu ! De ce nu 75W-85 sau 75W-90 sint ?
  11. Rafi

    Nubira II

    dupa mai bine de 3 luni de la achizitie am reusit sa montez faimosi senzori de parcare electromagnetici, in principiu nu mi am dorit sa gauresc sau sa dau bara jos, asa ca acesta a fost motivul pentru care am ales acest tip de senzori, practic este o banda dintr un fel de aluminiu cu pvc se lipeste pe interiorul bari si aia e.. cateva fire si pozitionarea buzzerului si gata. - precizia este aproape identica cu unii utrasonici... doar ca la fel conteaza pozitionarea, asa ca din motivele de mai sus am fost oarecum nevoit sa ma multumesc cu performantele date de pozitia in care se afla, adica cam cu 10cm mai jos de cel mai inalt punct al bari, usor orientat in jos.. practic pana acolo este polistiren, asa ca in functie de obstacolul din spate, detectia incepe de la 15 20 cm, personal mi se pare suficient, cat timp manevra se face incet trebuie sa fi tolomac sa o lovesti, mai ales ca piuie progresiv, pana la continu, unde mai ai efectiv cam 7 8 cm pana in bara celuilalt, asa acum i am mai dat sotiei un motiv in plus sa abuzeze de masina
  12. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si in sfarsit mi-au venit si piesele de pe ebay. Au venit prin curier nu prin posta dupa cum ma asteptam eu, nice Totodata a venit si ambreiajul cum trebuie. Ca specificatii are 215mm diametru si 10 dinti la priza. Intre timp am mai comandat simeringurile de la iesire si timonerie la cutia de viteze, 1L de ulei motul 75w80, 1l lichid de frana ATE sl6 dot4 si bujii ngk bkr7ek (asta cica se recomanda). Am cam toate piesele pentru a reface si pune din nou motorul pe masina. La distributie inca nu m-am lamurit, mai am 2 saptamani de gandire daca inlocui lantul si intinzatorul (singurele repere pe care le-am gasit in RO) sau nu.
  13. N-am de unde sa iau fise sub 7k cea mai lunga. Sunt piese proaste acum.. nu se mai fabrica ce se fabrica acum 11 ani mai ales ca fisele sunt pentru masini vechi ca ale noi nu mai au fise.. Maxim 7K cred ca aleluia sa mai gasesti fise cu rezistenta asta.. poate daca ai o masina a timpului si te intorci in timp in anii 2000.. Astazi spre exemplu am trambalat-o prin oras 100 km.. vad ca nu mi-a mai facut figuri.. a mers normal in 4. Supapele.. le-am schimbat cand am segmentat motorul acum ceva timpo.. ax came noi supape noi.. etc.. deci exclus sa fie de la supape.. O fi si de la benzina E10.. masina nu a fost proiectata pentru asa ceva.. a inceput sa-mi faca figuri la ceva timp de cand s-a schimbat toata benzina in E10.
  14. Salut.Am si eu o nelamurire.Am un stut sub clapeta de acceleratie, asemanator celor de vacum, care nu am inteles ce rol are daca trebuie sa fie astupat sau liber .Cielo automat non euro 1996. Imi poate spune cineva va rog daca acea tevuta trebuie astupata sau trebuie sa circule aerul liber prin ea ? Am atasat si o foto. Multumesc
  15. Eu am schimbat 3 senzori noi care dupa 2-300 km dadeau aceeasi eroare. Problema e ca sunt toate chinezarii. Am luat unul original sh si merge de 5000 km fara eroare. Senzorii noi ai fost 2 de 80 lei si unul de 300 lei, aparnet original...
  16. mr_

    ! Samsari !

    http://www.europarl.europa.eu/news/en/headlines/society/20180525STO04312/fighting-mileage-fraud-on-used-cars Parlamentul European a făcut un studiu și spune ca între 30 și 50% din mașinile sh vândute transfrontalier au kilometrajele manarite. Iar Europa de Est (Polonia, Bulgaria) sunt "campioni" cu o estimare la 80%... România nu-i in lista pentru ca probabil au mâncat bătaie aia cu studiul lor care puneau prea multe întrebări Belgia și Olanda par sa fie singurele tari europene care au un sistem integrat de urmărire a kilometrajului (carpass) care e alimentat de toată lumea - și de dealeri, de itp, de garaje la coltul străzii, vulcanizari, etc. (sursa - ultimul număr din moniteur automobile belgoid) Iar ăștia de la Bruxelles vor sa împingă niște legislație sa facă ceva similar în toată UE (de la schimb de baze de date cu kilometrajele la armonizarea pedepselor) . Sa le uram bafta
  17. E f mare rezistenta, o sa mearga si mai prost masina. Maxim, maxim 7k cea mai lunga fisa. Vezi si ce rezistenta au fisele tale. Nu are cum sa nu-si schimbe mersul motorul, indiferent ce injector opresti... nu iti dai tu seama. Fise, bujii, delco, bobina... cam astea sunt clasicele. Si eventual dupa aceea injectoare sau chiar supape.
  18. 2Bad2Real

    Honda HR-V

    Salut! De curând am achiziționat acest tip de vehicul. Dar am o problema. Ma poate ajuta cineva cu un manual de utilizare? Sa pot vedea ce fac toate chestiile acelea din bord? Si inca ceva. Am unele butoane care nu stiu cum functioneaza. Atașez poze. https://ibb.co/wsbjbG2 https://ibb.co/fdBMvM8 https://ibb.co/30p82q6 https://ibb.co/5548wJS https://ibb.co/6Y1rQym https://ibb.co/Qvj7jpB https://ibb.co/4PK0NMd https://ibb.co/rfyB6KM https://ibb.co/rxBLT7r https://ibb.co/1dz0MGT https://ibb.co/12jLZpv https://ibb.co/Zmjs8kB
  19. Last week
  20. Salex

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Soacra ce esti ... Parca nici plafonul nu arata perfect si, poate mi se pare mie, dar stopul stanga are o mica pata pe el ... Si, pana la A8, nu mai e drum lung ...
  21. În ultimele săptămâni a început să-mi meargă mașina în 3. Câteodată își revine, câteodată merge împrăștiat... dar foarte des a început să meargă de cele mai multe ori în 3 non stop. Am luat un set de fișe Bosch.. le-am măsurat și au 11 K iar una are 15 K. Încă nu le-am schimbat ca vreau să schimb și bujiile. În accelerație nu moare dar merge împrăștiat și în 3 la relanti. Altceva cam ce ar mai trebui să schimb? Bănuiesc că și capac delcou și rotorul delcoului trebuie schimbat.. Precizez că fișele, bujiile, capacul delcoului le-am schimbat ultima data în urmă cu 6 ani și am făcut cu ele peste 50.000 de km.. Bujiile au fost ordinare Champion 1 element cu 7 lei bucata pe vremea aia iar fisele KAP.. tin minte ca am dat 50 de lei pe ele. Masurand fisele Bosch nu prea sunt multumit de ele la 11K rezistenta 4 fise inclusiv aia din bobina in delcou si o fisa cu rezistenta 15K.. dar altele mai bune nu prea se mai gasesc. Am încercat să scot mufele de la câte un injector.. Dacă iau câte un injector pe rând deconectat merge la fel în 3.. indiferent ce mufă de injector și ce fișe de bujie aș deconecta..
  22. mirceajo

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Pana vin banii de la asigurare, am aplicat polish + benzina pentru dunga alba si cam asa arata: Deci aripa a scapat cu brio.. P.S. Masina domne!
  23. Dj_Dark

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Poate faci si manerele de la usi ca parca au inceput sa se curete.
  24. Costi VLN

    Bmw 528I Se Touring.

    Daca vrei ti le trimit sa mi le postezi tu.Eu nu reusesc.
  25. mirceajo

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Am fost la constatare si am primit 1370 lei (vopsit bara spate + aripa si inlocuit lampa spate si lampa bara US) in 15/20 zile lucratoare. Bara v-a fi vopsita la Nils si cu aceasta ocazie fac si bara fata si capota.
  26. ches

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Nasol moment. Du-o la aia unde am dus si eu Epica si Captiva , vopsesc foarte bine. Pe aripa nu e cumva doar transfer de vopsea? Ia incearca cu niste diluant nitro si o carpa (sa nu freci tare, lasi diluantul sa curete). !!! Dar faci asta numai dupa ce mergi la constatare.
  27. am rezolvat pana la urma. problema era destul de simpla dar greu de imaginat. in urma cu o luna, cand mi s-a schimbat pompa, furtunul gofrat care duce de la pompa la iesirea din reservor a fost schimbat cu unul de cauciuc din cauza ca s-a rupt. din pacate, furtunul ala de cauciuc s-a gaurit din cauza benzinei. desi atunci cand l-a montat, tipul mi-a aratat ca scrie pe el "fuel". am schimbat acel furtun si masina merge acum bine si pe benzina. ma intreb daca se gasesc pe undeva furtune gofrate noi.
  1. Load more activity
×