Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Viktor

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    Masinile bune NU se vind, pentru mici derapaje . O supra-taxa ii foarte probabila dar eliminarea lor din trafic ar insemna inca un sut economiei asadar, mergem pe sloganu' "unde-i fum ii si caldura". Cite calesti sub euro3 circula in oras ? 50% ? Ca mai mult, ca mai putin ... habar n-am, da' ca ar fi o masura nu tocmai potrivita asta-i sigur ! Fara de "batrinele" in oras nu-mi pot imagina orasul decit un orasel din filmele western unde se asterne o liniste totala si doar ciulinii se avinta pomposi carati de vint pe ulite.
  3. Yesterday
  4. adrian_r5

    Schimbarea motorului se lasa cu RAR?

    Cum să procedez dacă doresc să schimb motorul vehiculului?
  5. catapkz

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    La televizor, nu, nu reusesc ma uit aproape deloc, iar pe internet nu gasesc nimic mai recent de noiembrie 2018 cand era doar o discuție... Ma interesează pentru ca am o nubira euro 2 care merge bine, are putini km, e întreținuta super ok si nu stiu daca s-o mai tin sau s-o marit repede.
  6. augustinionut

    Mâtzu'

    Am schimbat cablul. Chinul dracului. Rugina peste tot, gripat, draci laci.
  7. Sau releul de faze din panou.
  8. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Mda, vorba lu cineva "mergeai prea bine in ultimul timp, trebuia sa imi faci tu o bucurie". Aparent cand am bagat la loc tubul jojei data trecuta am rupt oring-ul de-acolo fiindca imi pierde ulei ca la balamuc, las balta pe unde opresc. Duminica trebuie redesfacut si vazut ce s-a intamplat acolo, intre timp mi-a venit si comanda, daca stiam puneam si un filtru de ulei si ulei, acum e prea tarziu si nici nu mai pot amana, pierde cam 1 litru la 2 zile dupa estimari. Voi da uleiul jos din motor, cu ocazia asta il si schimb fiindca avea aproape 10.000 km insa fara filtru, o sa tin minte si o sa-l schimb iar mai repede data viitoare. Sa vad ce oring gasesc sa pun acolo, daca nu, mastic si sanatate multa, am gasit si original insa nu imi vine in timp util.
  9. Viktor

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    La matale nu functioneste audO-vizualu' ? Daca pe bietii copilasi i-o sarit din miere (pe motiv ca nu-s lovele) ; pityóka deveni brusc leguma exotica (deh, nene, sa facem ceva lovele) s.a.m.d Oare rablele vor scapa ? Eu cred ca nu, nu vor scapa, le vor taxa (de-or mai apuca!). Rezumat din ultimul telejurnal.
  10. Azi am auzit doua opinii As vrea sa schimb tot motorul de pe un cielo cu altul de la dezmembrari. Un prieten imi zice ca e piesa de schimb pt ca pun exact același lucru, celalalt prieten care are un service cu ITP imi zice ca trebuie mers la RAR si omologat... Aveti idee cum sta treaba exact?
  11. De la o piesa care se incinge, din cauza unui contact imperfect probabil... trebuie vazut pe masina care piesa anume. Bloc de lumini, cablaj, panou sigurante etc
  12. NFS

    4 Masini Proaste - 2 Sunt Daewoo

    Da' cine se uita in gura la un indian, pe bune acu' ? Cred ca i se zdruncina universul daca afla ca Daewoo fac si vapoare, nu numai masini de spalat.
  13. Va salut. La un cielo e3 când merg cu faza lunga intra in mașină miros de plastic ars , daca opresc ventilatorul de la căldură nu se mai simte așa tare, mirosul apare doar la faza lunga . Știe cineva de unde poate proveni acel miros? Mulțumesc!
  14. andrew

    Codul Rutier

    Era de ajuns daca ii trimiteau la final nota de plata pentru interventie.
  15. Salex

    Codul Rutier

    Pentru X5 exista derogare ...
  16. Last week
  17. catapkz

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    Any news? Se stie vreo veste?
  18. Viktor

    Noneuro, euro 1, euro 2 ?

    Aplicatia o am. Imi mai trebuie bolidu'.
  19. Danutz83

    Discuri brembo

    Mulțumesc ! Acum m-am luminat
  20. Cu 4nm se strange surubelul mic care doar tine discul pe pozitie cand dai jos roata. Cu 110nm se strang prezoanele ce tin roata, tot ele strang si discul pe butuc.
  21. Va salut am un cielo din 2007 si as vrea sa ii schimb discurile frana cu unele brembo in specificațiile cărora scrie ca se strâng pe butuc cu 110 nm iar in manualul de service la cielo forță de strângere este trecuta ca fiind de 4 nm, va rog daca îmi poate spune cineva de ce este așa mare diferență? Multumesc!
  22. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    pai initial o porneam indica ~2 pt cateva sec, scadea turatia si ramanea undeva in >1,3...4..5 pana ajungea apa la 40 50grade dupa cadea in 0.9 0.8 si in final 0.7, acum pornesc urca in 1,8 si intrun 1 min.. 2 deja am 0,9 la 40 50 grade deja joaca intre >0,8 0,7
  23. mr_

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Pai și acum ce consum instant are la relenti?
  24. Baleno cica ar fi reusita, o zicea un baiat pe youtube care a lucrat la reprezentanta Suzuki dar nu gasesc filmul, era ceva cu prima masina (https://www.youtube.com/channel/UCMPQY9gW0hQ9e_-IdQUKEAw/featured). Daca treci peste plasticele din bord, e o masina buna de deplasat de la punctul A la B si e deosebita, cel putin in Romania. Din lista ta: - Hyundai i20 cu motorul 1.0 turbo si-a luat o colega cu credit, a fost aprox 12000E o echipare de mijloc. Merge binisor masina (trage decent pt un motor mic) si motorul e f silentios si economic. Plasticele sunt ca la Suzuki, poate designul mai OK, tine de gust. - Kia Rio - arata fain, e o idee mai mare (cel putin asa pare de afara) fata de i20, dar din ce stiu impart aceeasi platforma. Dupa mine arata mai bine ca i20 si interior si exterior, dar na, tine de gust. Celelalte nu le-am vazut decat prin trafic, nu stiu nimic despre ele. Dar, la oferta, anul trecut in octombrie cand ma uitam de Captiva era Opel Astra 1.4 turbo de 140cp, AC manual si dotari entry level, dar cu tot ce trebuie la 12400E. Intre un i20 si o Astra la aceiasi bani eu as merge pe Astra cu ochii inchisi. Portbagaj mai mare, motor mai bun si de oras si de autostrada si materiale de interior clar mai bune. Daca nu vroiam SUV, clar ma duceam la Opel si configuram o Astra d-asta, macar sa vad la cat iese una cu dotari mai de Doamne ajuta.
  25. Gabrielastamache

    4 Masini Proaste - 2 Sunt Daewoo

    Au fost masini bune intradevar si poti spune ca nu aveai probleme cu ele pentru ca nu aveai optiunile pe care le gasesti in ziua de azi pe o masina. Mai multe optiuni = drumuri mai dese la mecanic.
  26. Viktor

    Codul Rutier

    Si mai zicem ca-s prosti si-al dracu cind mai baga cite o lege, cu referire la anvelope de iarna obligatorii. Pai nu sa inaspresti legea si sa-l sari din certificatul de inmatriculare si placute fara drept de apel pa zmau (min. 10) ce se da cu anvelope de vara prin nameti pina la oo pe virful muntelui ? Ba da ! Ca sa nu mai pui matale piedica drumarilor in desfasurarea activitatilor aferente, alor de la interventii (SOS) si nu in ultimul rind celorlalti participanti la trafic. Unu nene, unu gen Gica Zmau si s-o dus dracu intregul trafic .
  27. Rafi

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Hybrid bobine de Audi R8 5.2L pe 1.8 TSi, blasfemie, in urma unor pitici care nu imi dadeau pace, am decis sa fac si pasul asta. 1. aveam un tremurat de cand am luat o 1,2 sec imediat dupa prima pornire la rece, a disparut complet; 2.si cel mai interesant punct, sa schimbat consumul pe instant la ralanti cu motorul rece, deci din asta deduc ca una din bobine nu era ok 3 in mers nu am nimic de spus, pentru ca inca nu am mers cu ea decat ft putin.
  28. Buna seara tuturor, din vara anului 2018 sunt posesoarea unui Matiz din 2003, fiind la inceput am considerat ca nu trebuie sa investesc intr-o masina o avere, pana imi fac experienta necesara. Astazi in timpul accelerari mi-a aparut un scartait, care a continuat aprox 1 km, dupa care a disparut. La relanti am apasat pedala de ambreiaj si nu mi-a scartait sau campanit nimic. Cand am apasat pedala de acceleratie fara sa fie bagata in viteza accelasi scartait. Aveti idee ce ar putea fi ? Acest scartait a tinut in toate treptele de viteza folosite in timpul mersului. Eu ma gandesc ca ar putea sa fie cureaua de distributie. Uleiul si filtrere au fost schimbate dupa achizitia masinii, discurile si placutele de frana la fel. Astept raspunsurile voatre. Va multumesc anticipat.
  1. Load more activity
×