Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Am verificat, defapt e indicatorul din cluster de vina. Cand pun contactul pe ON, nu se alineaza corect, ramane sub linie, de accea nu sta niciodata pe 90, ci sub. Cu motorul am rezolvat momentan cu Gunk. Martorul nu se mai aprinde, motorul functioneaza corect. Sunt curios pt cat timp..
  3. Today
  4. Dupa ce reglezi avansul sa-mi spui si mie cate grade ai rasucit de delcou si cum. N-ai nevoie de ceas comparator, cu distributia la semn, ai pistonul 1 sus si luleaua la plotul respectiv din capac. De-acolo modifici. Cat si cum sunt curios
  5. Mihai.Ionita

    Espero 1.5 Dohc Bej

    In locul tau as suda-o in asa fel incat sa nu mai fie nevoie de adaptarea aia la cilindru, mai aproape de pistonas. Sau il iei nou: http://www.pieseautoradacini.ro/Part/Levier-debraiere-CieloEspero-DAEWOO-G41DW96144874/eG41DW96144874
  6. Yesterday
  7. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Ne-am pus mintea cu o noua jucarie. Traiasca rulmentii (ce n-au fost aruncati dupa inlocuire) prezoanele si toate cele. Presa (de se poate numi astfel) pentru modelat metale. Cu-i nu ii e cunoscut : se monteaza in menghina, se pozitioneaza materialul ce urmeaza a fi prelucrat intre rulmenti (vezi poza 2) se stringe menghina cu plus o juma de tura pentru a presa usor materialul apoi se da la manivela (rulmentul solo) pentru a trage si prelucra materialul. Pentru fiecare sens de rulare a materialului se strige menghina o juma de tura (sau chiar o tura, in functie de materia).
  8. Hello everyone, New here, I would like to ask the forum members about the place of the ECT sensor for Lacetti 1.4 se 2005 model. The same question also for Evanda 2.0 cdx 2005 model. Best regards
  9. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Da deci update, am ramas fara ambreiaj, s-a dovedit a fi levierul care a fugit din sudura. Din pacate cutia de pe masina nu mai are gaura de vizitare deci pentru schimbare va trebui data jos, sa vedem cand si unde se va intampla, momentan m-am tarat pana in parcare asa cum era, urmeaza sa analizez situatia si optiunile.
  10. Wotan

    Roata Spate Blocata

    Am ajuns si eu la problema cu ferodoul, acum doua saptamani. Roata stanga blocata dimineata, n-am reusit sa o deblochez. Dupa demontarea rotii, ferodoul a fost gasit crapat. La schimbarea sabotilor, mecanicul a verificat si sabotul din dreapta. Parea intact, dar nu mai era lipit bine, s-a desprins imediat.
  11. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si am facut si stalpii B, a fost chin, mi-a luat tot atata timp cat plafonul, m-am manjit pe maini ca dracu de maglavais, au trebuit facuti in trepte, multe muchii, curbe, gauri. Nu au iesit perfect dar cum zicea geo, din avion nu se vede. MAcar sunt curati, nu mai sunt lipiciosi si nu se ia negreala de pe ei. Am incercat sa fac niste poze dar fiind negri nu prea au iesit, oricum nu erau relevante, detaliile nu ieseau deloc, vedeti pe viu cand vin cu ea (probabil mai pe la toamna dau o fuga cu ea cand se mai racoreste. Am facut totusi o poza cu imbinarea plafonului cu stalpul spate fiindca a fost subiect de discutie mai sus Marti desfac fata de usa dreapta fata sa incerc sa relipesc panza, dau si oglinda jos ca sa o deblochez, bag niste ceara de cavitati si vad daca pot repara centralizata aia sau trebuie alta broasca. Ah si cat de curand o sa vanez o clima digitala, din ce am vazut pe net trebuie inlocuit tot modulul, sunt diferite actionarile voletilor intre ce am eu si digitala. Asta am eu Si asta e ce vreau sa pun:
  12. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    E ok @nt98adu. Apropo de ulei vedeti ca e o diferenta, 200 ml de ulei se baga in spatele placii cu pistonase la defacere completa si nu are legatura cu ce e pe instalatie. Ala nu iese niciodata cu aparatul, nici nu ar avea cum.In partea cealalta pe instalatie e alta poveste. Deci segmentii compresorului nu se vor duce atata timp cat exista cei 200 ml acolo indiferent de ce e in partea cealalta. Poate sa mearga si in gol, fara conducte conectate. Cu alt compresor nu e o optiune la mine, asta e o combinatie intre unul de opel si ala de daewoo din cauza de sfi, nu mai gasesc asa ceva, trebuie construit altul Oricum acum baga iar rece, nici eu nu cred teoria cu aerul tras in instalatie, cel mai probabil a inregistrat prost aparatul pe recuperare si e clar ca pierde pe undeva, vom vedea. @pompiliu92 si la espero specifica, spune si cat e in fiecare componenta. @florinellll De obicei astia care vrajesc asa nu sunt prea priceputi. Oricum faza aia cu " trage aer" nu mi se pare posibila. Nu prea vad cum tragi aer din atmosfera cand presiunea in instalatie este minim 5 bari stand si 5 pe joasa cu minim 15 pe inalta in functiune. Anyway, gata cu aerul, restul in topicul dedicat, raspund cu placere tot ce stiu, am invatat cate ceva despre sistem construind instalatia aia atat mecanic cat si electric, va ajut cu placere. Si, nu cred ca am specificat undeva dar nu eram multumit de boxele fata la espero, nu aveau suficiente medii ce aveam inainte, iar de bas nu aveam nevoie, drept urmare mi-am luat astea : https://www.soundhouse.ro/car-audio/audio/difuzoare-auto/difuzoare-auto-alphard-mm-60-set-component-165mm Medii am vrut, medii am, scot fiecare watt din statia aia de amplificare, rup urechile, a trebuit sa dau fader-ul mai spre spate fiindca nu se mai auzeau alea Niste boxe exceptionale insa atentie, nu sunt midbasi, desi pornesc de la 110hz, insa punctul lor forte este midrange-ul, acum nu am inalte suficient pentru ele. In combinatie cu subwoofer-ul (care si ala pare subdimensionat, desi e un porc dual speaker de 25 kg) scot ce trebuie. Au astia niste teste pe net, prima data am zis ca sunt vrajeala insa nu, au un gain fantastic, combinat cu membrana de carton (oldscool) chiar scot. https://www.youtube.com/watch?v=HjLGURUo4v4
  13. Buna dimineata, am fost plecat din Buc cu masina care merge doar pe gpl. Ii raspund d-lui Mihai Ionita,Am sa incerc sa reglez avansul cu un ceas comparator pentru ca am o bujie taiata si gaurita in care intra acesta.Pe mecanic l-am gasit pe olx si este din calarasi. A lucrat la daewoo craiova si are toate testerele. Si sunt originale.Cel pentru injectoare se prinde de cabluri cu crocodil pe fiecare injector si cite un led lumineaza diferit in functie de starea injectorului.Testul cu scanerul m-a costat 60 lei. Inca, legat de injectoare, cind le-am curatat le-am deschis cu un cablu si un intrerupator pus pe baterie. Dupa cum trece solutia de curatat prin ele par a fi bune. Multumiri prntru informatii si o zi buna!
  14. Last week
  15. pompiliu92

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Si de asta sunt bune manualele alea de reparatii ca iti zic si cantitatea de ulei. De exemplu la Nubira iti specifica.
  16. chris0500

    Vand Honda Accord Tourer

    scade pretul la 8100eur
  17. nt98adu

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    A venit si conducta, am luat compresorul de la reparat, umplut compresor cu 225ml ulei, montat pe masina, pus freon. Rezultatul rece ca gheata cu pierderi zero verificate cu lampa UV. Sper sa fi scapat de cosmarul AC-climatronic pentru ca era singura problema a masinii Cu prostia asta de AC am uitat si de noul logo chevrolet de pe capacele jantelor.
  18. nt98adu

    Espero 1.5 Dohc Bej

    https://motofocus.ro/1848/ulei-pentru-compresor-tot-ce-trebuie-sa-stiti Totul despre uleiul compresor. La Daewoo/Chevrolet tipul si cantitatea uleiului e inscrisa pe eticheta compresorului. @florinellll se incurca in minciuni e putin spus. Habar nu au! Doar stiu sa butoneze aparatul ala si sa caute cantitatea necesara de freon pentru tipul masinii. Daca ai facut imprudenta sa videzi instalatia, in compresor raman max. 50 ml ulei iar ei introduc max. 50 ml la cantitatea de freon prescrisa. Cum majoritatea compresoarelor tb sa aiba 200 ml+ ulei, in scurt timp compresorul nu va mai face presiune si va fi bun de aruncat. M-am plictisit cate informatii despre instalatiile AC si componente am citit de pe net. Le: Scuze DJ ca am postat pe topicul tau.
  19. florinellll

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Iti dau eu explicatia :se incurca in minciuni uneori incarcatorii ,ca.....sunt si ei oameni🤫
  20. Dap, doar scannerul de la GM, mai exact SCAN-100. Mircea te-a trimis bine, de regula numai pe la fostele reprezentante (si nu la toate) mai gasesti SCAN-100.
  21. Are cineva setarile si parametri care trebuie sa le am in soft-ul de Lovato? Mi-a resetat parametri mecanicul.
  22. Am o interfata cu ELM327 dar parca softul (OBDWiz) nu imi arata si timpii de injectie. Trebuie scanerul de la GM?
  23. Viktor

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Da'ce ulei minune se baga bre in compresoare de se umfla asa rau in pene ? De ceva benzina minune ce sa bag vreo doua'j de litri si sa-mi umple rezervoru' n-aveti idee ? Chestia asta cu diferenta de ulei introdusa si extrasa ma depaseste . Trebuie sa existe o explicatie ...
  24. nt98adu

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Nu stiu cat de bine indica aparatele astea. La mine au pus 25ml ulei in instalatie iar compresorul era gol pentru a efectua niste probe, iar cand au scos, a fost 42ml ulei. La freon a fost mai putin cu vreo 20gr. ce au iesit din instalatie cand am desfacut tevile de pe compresor. Daca au scos 760gr. inseamna ca nu pierde deci nu cred ca e buna teoria lor. Ulei cat au tras de pe instalatie? Vezi sa nu ramana compresorul pe uscat ca nu mai face presiune cum trebuie si se duc segmentii rapid. Unul din compresoarele ce le am, are aceasta problema. Celalalt are probleme pe supapa regulatoare asa cum a anticipat @Salex. Le-am dat sa faca din doua, unul bun. Verifica eventual cu un alt compresor. Pe mine cel putin, ma dispera instalatia asta de AC.
  25. nt98adu

    Un Espero 1.8

    Lipseste cu desavarsire reglajul lombar de pe cele originale, au o configuratie ciudata a spatarului si din aceste motive dau o senzatie totala de disconfort plus dureri de spate la drum lung. Eu pusesem pe Cielo scaune de Calibra si era mult mai bine.
  26. nt98adu

    Cele 2 Bmw-Uri

    E bun prenadezul dar pe material textil cu suport. Altfel trece prin panza si nu ai vrea sa vezi asa ceva.
  27. Costi VLN

    Cele 2 Bmw-Uri

    Eu la Cielo folosisem prenadez,sau cum s o scrie.Are vreo 4 ani si e ca in prima zi. Daca lipiciul e ok,o sa tina stsi linistit.
  28. Geo_ZGA

    Un Espero 1.8

    Comparand cu cele de pe Panzer, sunt mai comode cele de la Cielo/Espero. Dar tot nu se compara cu alea de "masini straine", cele de Vectra B pe care tocmai le montasem erau geniale.
  29. Geo_ZGA

    Vand diverse piese Cielo/Espero

    Bloc lumini si stergatoare, originale, stare buna, 50 lei bucata. Electrica interior si motor, plastice interior... la cerere.
  1. Load more activity
×