Jump to content
 

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. @Geo_ZGA, multumesc pentru raspuns! Am gasit urmatoarele repere: 96351497 - Inel filetat baie ulei (otel), 1 leu la Radacini 96351600 - Baie ulei (aluminiu,) 400 lei la Radacini. Nu gasesc in catalogul lor codul pentru garnitura, dar mai caut.
  3. Nu am auzit pana acum sa se gaseasca filetul baii separat... nu zic nu, dar nu am auzit, peste tot am vazut ca e filetata direct baia. Se gaseste busonul. Tinand cont ca e usor de gasit in dezmembrari, o baie de ulei sh (sau chiar noua, ieftina la radacini, daca o fi) ar fi cea mai simpla solutie. Garnitura noua, cureti si sorbul de ulei cu ocazia asta. Filetul se poate reface cu helicoil, dar nu vad rostul sa te complici. p.s: strange mai usor data viitoare.
  4. Salutare tuturor! Stie cineva ce se poate face in situatia in care filetul baii de ulei este distrus? In afara de a schimba baia de ulei... ca si ultima solutie. Inelul filetat se gaseste ca si piesa de schimb, dar cum anume se inlocuieste? Prin presare, oare? Sau refiletare cu diametru mai mare decat cel existent (14mm, cred)?
  5. ches

    Daewoo Matiz E

    Spor la treaba in continuare! E un proiect in sine sa transferi AC-ul pe o masina fara, deci vei avea probabil de furca in continuare cu diverse chestii.
  6. "Bun", deci avem pana acum, legat de A/C, butonul, vaporizatorul si, sub capota, suportul inferior al compresorului. Bun, intre ghilimele, ca merge greu cu timpul. Poate reusesc in doua saptamani, daca nu se rup suruburile suportului superior, altfel am pus-o. Altfel vine iarna si nu mai am nevoie de A/C. Butonul a fost, bineinteles, usor de pus la locul lui, mai greu mi-a fost sa aleg firele lui din instalatia electrica donatoare. Vaporizatorul a fost usor de montat, dar tot mi-a luat cateva ore, ca eu le bibilesc, sterg, reglez, mangai etc. L-am suflat bine cu aer comprimat, apoi l-am bagat la dus si l-am spalat cat am putut de bine. A urmat o decontaminare cu spuma speciala pentru instalatii de climatizare. Se facuse, efectiv noapte si n-am mai apucat sa caut prin mate firele senzorului de pe el. Urmeaza asta, sa gasesc un furtun pentru condens (de la dezmembrari nu mi l-a dat) si sa gasesc alta solutie pentru filtru de habitaclu. Am deja o idee, vedem daca poate fi aplicata. A fost de lucru si la suportul inferior al compresorului, in sensul ca filetele de pe blocul motor, pentru suruburi, erau coapte. Cum nu era nicio sansa sa intre suruburile, mi-am pus la treaba trusa cu tarozi. Inafara de un filet, care pe jumatate e distrus de rugina si nu prinde surubul, in rest e super. Stiu, e mizerie si rugina, poate curat/vopsesc, poate nu. Am spray, chef si timp, pentru asa ceva, sa vedem daca e. Sincer, ma intereseaza sa fie frig odata, vara, in micul gigant si nu ca nu arata ca noi componentele, desi mi-ar placea sa le si stilizez. Distractia continua...
  7. Yesterday
  8. catapkz

    Baby Chevy

    Asa ma gandeam aseara, sa o dau la programul care incepe la 1 iulie. https://www.digi24.ro/stiri/economie/digi-economic/un-nou-program-rabla-cel-putin-3-000-de-lei-primiti-pentru-casarea-masinilor-mai-vechi-de-15-ani-fara-obligatii-1929207 Asa as cumula cei 3900 de la asigurari cu cei 3000 de la primarie iar pierderea n-ar fi chiar asa mare. Sambata am programare la un service de cartier sa vad daca la negru si cu piese din dezmembrari ma pot incadra in banii de reparatii... Pana atunci ma consolez cu gandul ca si eu si fii-miu am scapat teferi
  9. Last week
  10. vrazvanc

    Baby Chevy

    Naspa! De aia mi-e si mie, bagi multi bani intr-o masina antica (pentru placere) si dai peste-un ... unu/una... Nu merge sa o dai asa la "Rabla"? In felul asta iei ceva bani.
  11. Geo_ZGA

    Baby Chevy

    Iei banii pt dauna totala si o repari. Sau o vinzi asa cum e dupa aceea, doar ca astia cu dezmembrari ofera preturi derizorii.
  12. catapkz

    Baby Chevy

    Am primit azi "oferta" 3900 pt regie proprie sau declarate dauna totala economica cu o evaluare de cca 5000-6000 lei minus valoarea epavei la licitatie. Au refuzat reparatia pt ca era evaluata la 7000 lei, adica peste valoarea masinii. ...Si eu am 10000 bagati in ea :-((
  13. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Deci ... Cum era cu pozitionarea aiurea a filamentului ? Imi aduc aminte, la Dacie, puneam becul in alta pozitie, nu acolo unde era catarea ... Pentru ca in pozitia "corecta" focaliza ... nu
  14. ches

    Cele 2 Bmw-Uri

    Am comis-o si eu faza cu becul rotit cu 180 grade, dar cu un singur far, asa ca m-am prins repede, luminam dupa avioane
  15. Am rezolvat cu focalizarea, "un prost" a pus becurile de scurta rotite la 180 de grade Cu geamurile vechi nu se observa, oricum nu faceau "linie". Acum este ok dar trebuiesc reglate fiindca sunt cu reglajul din masina la minim ca sa nu deranjez.
  16. Geo_ZGA

    Baby Chevy

    Poti sa ceri oricat, firma de asigurari iti va da cat e trecut in catalog ca valoare a masinii, nu ai sanse sa iei mai mult. Probabil in jur de 3000 lei vor oferi. Singura optiune e daca pastrezi sau nu epava.
  17. rich1974

    Baby Chevy

    Ce nasol, mare ghinion ati avut. E dauna totala. Cereti mai mult.
  18. catapkz

    Baby Chevy

    O duduie s-a trezit sa faca stanga de pe contrasens chiar in fata mea... Inauntru e cam stramba situatia, ambele faruri rupte, radiatorul flencane, tavita bateriei a luat-o spre centru, cutia cu siguranțe e smulsa, trage dreapta, scârțâie la plecare de pe loc, "sangereaza" ulei rosu de servo pe la caseta in plus conducta de frana (cred) fata stg pare umeda... Parca vad ca imi ofera 2-3000 de lei si eu am sarit de 10000 cu reparatiile in ăstia 2 ani ..
  19. Earlier
  20. Bună ziua!Avem în curte un Chevrolet Captiva motor 2.2 din 2013 care a întâmpinat niște probleme cu Turbina.Dupa ce am fost la un mecani care a dat-o jos și a trimis-o la un centru de reparații când a fost remontata pe mașină aceasta a întâmpinat următorul simptom..Când o accelerai la prima petala termometrul nu urca decât pana la 2000 de turații și scoatem fum..după ce luai piciorul de pe accelerație și o accelerai din nou te baga în scaun.Mentionez ca înainte de reparația de la turbina s-a umblat puțin la soft.Sa fie asta problema și sa trebuiască pus soft-ul inițial.. sau problema poate fi din alta parte?Va mulțumesc anticipat
  21. Mie nu-mi plac capacelele astea, le-am lasat pe cele din plastic.
  22. Farurile nu au focalizat bine niciodata dar am crezut ca geamurile sunt problema defapt. O sa incerc joi inca o smecherie, poate iese. Schimbam putin abordarea
  23. Salex

    Cele 2 Bmw-Uri

    Oglinzile au iesit belea, mult peste asteptarile mele. Pt focalizare, incearca becurile vechi. Ma tem de o pozitionare aiurea a filamentului la cele noi.
  24. Bun, problema nu a mai aparut, all good, pana data viitoare Intre timp am atacat farurile: Desfacut, curatat oglinzile (erau cam afumate) si schimbat sticlele + becurile pe scurta din philips 150+ in Philips 200+ Cam asta e diferenta (stanga nou, dreapta vechi) Si la final Rezultatul? Geamurile nu prea etanseaza, zici ca le-au tras la cutit aia pe margine vai de capul lor. Vedem cata apa intra in ele si daca e cazul folosesc silicon sanitar. Si nr 2, farurile nu prea focalizeaza corect. Desi am desfacut si remontat becul de mai multe ori, parca nu se aseaza corect, nu inteleg motivul. Le-am reglat sa nu deranjeze si urmeaza sa vad la un mers noaptea cum se comporta, macar acum am lumina
  25. Intre timp s-a lucrat la masina, chiulasa a fost facuta, doar ca a aparut o problema grava... cilindrii prezinta zgarieturi. Inca sunt in cautare de bloc motor bun., reparatia la cota 1 nu e o optiune (aprox 2000 lei un piston)
  26. varais

    PASSY

    @pompiliu92 ala a fost cel mai greu de rezolvat. Dat jos subsasiul cu tot cu bascule, bucsele sparte pt ca au marginea din textolit ceva si bagate cu presa hidraulica.
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...