Jump to content
Sign in to follow this  
vbocan

Drumul spre litoral

Recommended Posts

Repet chair daca s-a mai spus, poate unuii nu citest tot topicul.

Evitati centura in partea de nord ( Militari - Otopeni-Voluntari-Glina) in cursul saptamanii e foarte aglomerata, la pod la Otopeni. la intrare in Pipera si apoi la pod la Voluntari sunt cozi maaaaari, daca ajungeti intre 10 si 16 poate e mai bine de taiat Bucurestiul in doua ( cu o oarecare informare in prealabil) dimineata in Militari si apoi Unirii traficul e jale. Daca veniti in weekend mergeti fara probleme pe centura, se merge foarte bine chiar daca sunt doar 2 benzi. Atentie la caini pe centura, cred ca ieri a fost un accident, mie imi taie calea de fiecare data 1-2.

Share this post


Link to post

Bun, eu vreau sa tai orasul in doua! Pana sa vând garsoniera din Dristor, am tot venit in Bucuresti (de 14-15 ori) asa ca traseul Chitila-Dristor imi este mult mai accesibil decat centura de nord...

Dar, de la Dristor pe unde o iau :scarpin: ?

Share this post


Link to post

De la Dristor o iei pe Camil Ressu, apoi Theodor Pallady si iesi in A2 ;)

Share this post


Link to post

DANKE :thumbl: !

Share this post


Link to post

Propun deschiderea unui topic cu titlul "Cum sa traversam Bucurestiul" care sa dezbata aceasta problema pentru ca nu toate drumurile spre litoral trec prin Bucuresti. :osanale:

Share this post


Link to post

Stire proaspata:incepand cu 30 iunie se deschide un fir de circulatie pe sectorul Drajna-Fetesti,pe care se va circula pe o banda pe sens.Din 31 iulie-1 august se va deschide sectorul Fetesti -Cernavoda.

Share this post


Link to post

Hmmm au deschis circulatia pe o singura parte (sens) si au inceput cu sampanie si piscoturi. Cum pot spune ca e autostrada daca se circula pe o singura banda cu 80km/h - asta e drum judetean. :mda:

Share this post


Link to post

Tot e bine si asa, nu cobi.

Mai nou, respectand intocmai limitele legal (nu cu +10), 2h15m Buc - CT. EXCELENT!

Share this post


Link to post

Facand un simplu calcul si presupunand ca in sate nu sari de cei 50 /ora si afara nu sari de 130 la ora si ca acceleratia si deceleratia de la cei 50 la 130 sunt instante e pur si simplu imposibil sa iti iasa orele alea !!!!!. Dca vrei numaram satele si facem calculul. Apoi, din Bucuresti... depinde de unde, ca poti sa faci numai in Bucuresti 30-40 minute lejer

Share this post


Link to post

de la iesire pana la intrare, evidamente... ca daca pleci din militari luni la pranz iti ia 2h numai sa traversezi bucurestiul...

Mai ezact: de la talcioc pana la The Ship!

Share this post


Link to post

Lejer de la iesire pe A2 pana la intrare in Constanta faci cat a zis alx.

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca am luat tapa ca joia trecuta ( speriat de ideea ca nu au terminat aia autostrada ) am luat-o pe Urziceni si am pierdut timpul ????

 

 

 

LE : acum, vreau , nu vreau rtebuie sa ma mai duc 1 data la mare :D

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Vineri dupa pranz au dat-o in folosinta.

Share this post


Link to post

simbata dimineata, plecat la ora 10, fix 2 h 15, exat cum a zis dom' alx

Share this post


Link to post

Buc - CT. De la iesire din bucuresti si pana la intrare in CT am facut fix 3 ore, sunt exact 215km. @alx nu-mi dau seama cum ai reusit sa scoti 2 ore ! Asta presupune ca ai mers constant cu 110km/h.

Share this post


Link to post

@adostar: anul trecut am facut bucuresti-constanta de vreo 4 ori dus-intors. Sincer de la glina, (iesirea din Bucuresti) pana la drajna, cu tico am mers numai cu 120-130. Dupa asta cu 80 in medie. Aproape de Constanta am mai scazut. Depinde si la ce ora pleci. Dat timpul asta nu imi pare record este de facut. Eu am facut mai mult ca-s genu care se opreste pe la medgidia sa mai cumpere piersici una alta, ma opresc sa mai fac o poza etc...

Share this post


Link to post

Eu am facut de 3 ori in 3 luni drumul asta, si nu am reusti sa scot mai putin de 3 ore. Asta e.

Share this post


Link to post

Ma gandesc si la altceva: cu drajna-fetesti (acolo cat e el) mai inseamna ceva.

 

Alta faza cu "drumul spre litoral": anul trecut zic sa ma duc in vama. Ma uit pe harta si ce zic-ia sa merg eu de la medgidia sa o iau spre sud sa ies mai aproape de vama veche. Zis si facut din Medgidia merg spre Valea Dacilor ( o bucata cu gropi), Topraisar, Amzacea, Pecineaga, unde era drumul in reconstructie (drum de piatra, de pamant) si am iesit la 23 august ca am ratat drumul care iese mai aproape de Mangalia. Am zis ca fac afacere dar per total drumul cred ca a fost cam lung. Oricum a meritat zona frumoasa. Ca sfat nu mergeti pe acolo.

Pe la inceputul asfintitului de vara se auzea in boxe "..acuma stiu ca marea ma asteapta...nisipul ma va saruta si el...." si chiar nu mai conta nimic. :twisted:

Share this post


Link to post
Hmmm au deschis circulatia pe o singura parte (sens) si au inceput cu sampanie si piscoturi. Cum pot spune ca e autostrada daca se circula pe o singura banda cu 80km/h - asta e drum judetean. :mda:

 

Te inseli! Panarama de Berceanu, care intamplator e chiar ministrul transporturilor, la deschiderea "autostrazii" a zis ca practic sunt patru benzi - doua din noua autostrada si doua ale vechiului drum :wallbanger: . Ori asta ne crede prosti, ori ne crede chiori, ori el e si prost si chior.

 

Astazi am testat si eu drumul spre litoral :D .

Noua autostrada intre Drajna si Fetesti e buna, dar e depaaarte de a fi gata. Dupa cum am vazut, nici firul pe care se circula nu e gata decat provizoriu, urmand sa mai fie turnat un covor asfaltic deasupra, probabil dupa finalizarea completa a celeilalte parti, asa cum s-a intamplat cu sectorul Fetesti - Cernavoda. Oricum, drumul e foarte bun si timpul s-a scurtat simtitor - din Bucuresti de pe Antiaeriana - am iesit pe Magurele - Centura Bucuresti - A2 - Scurtatura Poarta Alba-Nazarcea - Constanta am facut exact 2 ore si 50 min, cu un total de 244km. Singurul lucru ce se simte e consumul - de la 5,2 pana acum, la 5,6 astazi - viteza de croaziera in jur de 120km/h +- 10 km/h. Naspa e pe varianta unde, un cap luminat, a taiat prioritatea pe centura la fiecare intersectie si poti sa stai minute bune la coada.

Limita, pe Drajna - Fetesti este de 100km/h, dar nu stiu daca tine cont cineva de ea. Se pot face depasiri chiar daca vine o masina din fata.

Pe portiunea de drum Basarabi - Medgidia se lucreaza in draci, cel mai rau fiind, deocamdata, Basarabi - Constanta, drum care se poate evita daca folositi "scurtatura" de mai sus.

Share this post


Link to post

Deci sa inteleg ca pe ruta Drajna - Fetesti (parca pana la Fedesti de la Drajna sunt in jur de 50 km) s-a dat drumul decat pe un tronson asta insemnand ca este ca un drum judetean, dar ce va fi la sf. lunii iulie, inceputul lui august cand toata lumea pleaca si vine in draci de la mare iar pe acea portiune vor fi comioane si masini mai incete...??!! (probabil se va forma un sir de masini pe toata portiunea data in folosinta? :P )

 

Are cineva idee cand ii da drumul si pe celalalt sens? :D

Edited by octaviu

Share this post


Link to post

1. Adostar, fac drumul aproape saptamanal de 4 luni. fix 2 ore mers 140km/h pe autostrada, 100 in rest, 60 in localitati. Din Dorobantu o iau prin Nazarcea - Ovidiu, nu prin Poarta Alba - Basarabi - Valu lui Traian - unde merg cu 100. Cei care cunosc stilul meu de mers pot sa confirme ca merg extrem de... constant, indiferent de viteza.

2. Octaviu, camioanele de >3.5to nu au acces pe Drajna - Fetesti.

Share this post


Link to post

Intre timp se lucreaza la terminarea celuilalt sens (Drj-Fet). Dupa ce va fi gata se va circula pe acel fir, urmand ca sensul pe care se circula acum sa fie inchis pentru a mai turna un covor asfaltic. oricum, mai e de lucru la portiunea asta, inclusiv vreo 4-5 pasarele (din-alea de traversat, nu zburatoare :D ) din care in momentul actual nu e decat scheletul metalic. Limitarile pe bucata asta de A2 nu sunt numai de 80 kmh, coboara pina la 30-40 kmh sub pasarele, plus speed bump (lamele metalice) sub pasarele.

Share this post


Link to post

Scheletul ala metalic e... cofrajul de turnare, domnu' economist... :D

Singurul pod cu tablier metalic e ala din Fetesti - Halta Borcea.

Share this post


Link to post

Asa, sefu ;) cum le zici matale...

Share this post


Link to post

Ahh... pai daca se circula cu 80 km/h si in unele portiuni se ajunge si la 30-40 km/h nu este problema... credeam ca se circula in regim de autostrada si o sa fie un calvar pe portiunea aia, oricum o sa fie ptr ca la viteza asta o sa se faca coloana...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...