Jump to content

mito

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About mito

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/21/1976

Contact Methods

  • MSN
    -
  • Website URL
    http://www.pirana.ro/mito
  • Yahoo
    mmitocariu

Profile Information

  • Location
    Falticeni, Jud. Suceava
  • Interests
    -
  • Din
    Falticeni, Jud. Suceava
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SX
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    SV-07-RUA

Recent Profile Visitors

1419 profile views
  1. Atat in modul ECO cat si in modul AC sistemul de aer conditionat cupleaza si decupleaza compresorul la o anumita perioada de timp. In modul ECO decupleaza mai des. Asta se intampla si cand sistemul functiona pe toate cele trei trepte ale ventilatorului. Daca pornesc AC-ul in treapta a II-a si schimb pe alta treapta (I sau III) continua sa functioneze pana la prima decuplare. Ulterior cupleaza doar daca trec ventilatorul pe treapta II.
  2. Salut, Ma confrunt cu aceeasi problema pe care o au multi din cei care au scris in acest topic. Nu functioneaza aerul conditionat pe treapta I si a III-a (cand a functionat nu am spus la nimeni). Citind intreg topicul am observat si contributiile majore aduse de unii membri, pe care ii felicit. Analizand comportamentul sistemului de aer conditionat am constatat: - cu ventilatorul pe treapta I actionez butonul de aer conditionat, ledul verde se aprinde, dar nu se cupleaza compresorul; - cu ventilatorul pe treapta II actionez butonul de aer conditionat, compresorul cupleaza si aerul se raceste foarte bine (mai ales dupa inserierea rezistentei R5 de 4.7 KOhmi cu una de 820 Ohmi); - cu ventilatorul pe treapta a III-a actionez butonul de aer conditionat, ledul verde se aprinde, dar nu se cupleaza compresorul. Partea interesanta de acum incepe: -avand aerul conditionat pornit (in treapta a II-a) comut ventilatorul pe treapta I sau a III-a si aerul conditionat continua sa functioneze si sa raceasca corespunzator, doar pana in momentul in care decupleaza (datorita temperaturii scazute). Ulterior nu mai cupleaza decat daca comut ventilatorul pe treata a II-a (dupa care procedura de comutare in alta treapta se poate repeta). Gandul ma duce spre modulul electronic al instalatiei de aer conditionat. Am masurat diodele mentionate in topic acestea fiind bune. Sper ca macar unul dintre voi a rezolvat problema si poate sa-mi dea o solutie.
  3. Vreau sa cumpar un aparat de spalat cu presiune pentru a spala masina acasa. Foloseste cineva? Marci recomandate, preturi, magazine, sugestii, probleme care pot sa apara.
  4. Doar unul dintre furtunase are supapa. E o supapa unisens. Cand aceasta se blocheaza, servofrana nu lucreaza, rezulta pedala de frana tare. Daca s-a blocat o data o sa se mai blocheze. Mai bine o schimbi, nu e scumpa. Zi merci sa scapi numai cu asta.
  5. Sunt doua furtune. Unul la intrarea in servofrana, al doilea la intrarea in galerie. In unul dintre furtune (in mod normal cel dinspre galerie) este o supapa unisens. Verifica daca nu e blocata. Ar mai putea fi de la servofrana. Dar cred ca ar trebui sa se auda cum trage aer fals.
  6. Lanturile sunt universale, sunt reglabile sau se cumpara in functie de anvelopa ?
  7. Dupa ce am cumparat Dacia am cautat www.daciaclub.ro, dar era prea tarziu (nu forumul este de vina ci masina) Inainte de a cumpara Tico am descoperit www.daewooclub.ro si nu-mi pare rau.
  8. Am schimbat valva PCV (negru cu mov). Cu valva cea noua si motorul cald scade mult turatia la relanti, motorul tremura din toate incheieturile, ca si cum ar merge in 2 cilindri sau ar avea o intrerupere. Avand in vedere ca am efectuat operatia in fata magazinului, m-am dus cu valva inapoi (crezand ca e defecta) si am mai probat inca o valva. Acelasi efect. Precizez ca valvele erau ambalate individual si sigilate. Cu valva veche motorul mergea "rotund" dar turat (probabil a fost reglat sa functioneze bine cu valva defecta). Am marit turatia la relanti (din surubul de reglaj al relantiului) motorul merge mai bine dar tot tremura. Daca maresc mai mult turatia (la nivelul turatiei din timpul functionarii socului automat) nu se mai simte tremuratul. Fisele si bujiile sunt noi. In trafic motorul se comporta mai bine (cu valva veche si motorul mai rece apareau ezitari in treapta I si a II-a). Mai am o problema legata de temperatura apei. E posibil sa fie de vina termostatul sau socul automat. Motorul se incalzeste greu, socul automat sta mult timp in functiune, turatia motorului ridicata. Furtunul superior al radiatorului se incalzeste inainte de a iesi din functiune socul automat. Cele 2 furtune prin care circula antigelul la socul automat se incalzesc.
  9. mito

    Bancuri

    - Ce preferi intre Alzheimer si Parkinson ? - Mai bine vars jumatate de pahar, decat sa uit unde am pus sticla.
  10. Imi cer scuze, nu am fost suficient de atent. La inceputul lui august am parcurs Brasov - Falticeni prin Bacau. Portiunea Brasov - Bacau e buna, iar Bacau - Falticeni - Suceava e foarte buna. Daca vrei sa vizitezi mai intai manastirile din jud. Suceava, poti incepe cu Man. Voronet si Man. Humor, mergi direct la Gura Humorului fara sa mai treci prin Suceava (la Suceava poti vedea printre altele si Cetatea de scaun a Sucevei). Daca vrei sa le vizitezi pe cele din Neamt poti merge de la Bacau - Piatra Neamt (nu cunosc drumul) sau prin Targu Neamt (drum acceptabil, poti vizita Cetatea de scaun, casa lui Ion Creanga din Humulesti - este foarte aproape de Targu Neamt).
  11. Off Topic: Omul nostru e din Timisoara, de ce tot ii trageti cu Brasovul. On Topic: Poti merge prin Cluj - Bistrita - Gura Humorului - Suceava. Din cate stiu drumul pana la Bistrita e bun. Intre Bistrita si Vatra Dornei se lucreaza la drum. Dupa ce vizitezi manastirile dun Suceava, la cele din Neamt ajungi prin Gura Humorului - Falticeni - Targu Neamt. Drumurile sunt relativ bune.
  12. Nu consuma ulei. Mirosul este de benzina arsa La ce filtru de carbuni te referi?
  13. Intr-o zi am vrut sa verific un incarcator auto pentru telefonul mobil. Eram in parcare cu motorul oprit. Ledul incarcatorului se incapatana sa ramana stins. Dupa ce am verificat toate sigurantele (nu stiam care e siguranta de la bricheta ) si eram sigur ca e defect incarcarorul, am pus contactul si SURPRIZA s-a aprins ledul. DECI: bricheta (cel putin la TICO-ul meu) nu functioneaza decat cu contactul pus.
  14. Vreau sa plec joi dimineata spre Transfagarasan. Adresez o intrebare celor care au mai fost prin acele locuri. Ce posibilitati de campare sunt? E deplasata ideea de a dormi in cort pe Transfagarasan? Orice alte informatii utile sunt binevenite.
  15. In timpul mersului se simte un miros de benzina arsa, indiferent daca am sau nu geamul deschis. Sa fie de la imbinarea tobei cu galeria?
 

×
×
  • Create New...