Jump to content
Sign in to follow this  
lauamd

Chevrolet Lacetti - Revizii

Recommended Posts

Din experienta mea cu caseta de directie: Inainte am avut Solenza.Dupa 5-6000km am inceput sa am zgomot la directie exact cum ai descris tu anterior. La reprezentanta nu i-au dat de cap... (acum cred ca nu au vrut sa-i dea de cap pt ca era vorba de garantie) Intr-un final am apelat la un service particular, unde au depistat ca jocul este din caseta, si ca acel joc se poate regla. Zgomotul a mai reaparut pe la 30 si ceva de mii, si de data aceasta a disparut dupa reglare. Am vandut masina cu 64ooo km, fara probleme la caseta de directie... Altii au schimbat deja 3 (da trei !!! ) casete de directie in 60000km, pt ca serviceurile agrete de producator refuzau sa faca acel reglaj!!! Inainte de a shimba caseta de directie merita incercat...

 

PS: am gasit procedura de reglare a casetei pt lacetti

Rack_Bearing_Preload_Adjustment.doc

Edited by wwillym

Share this post


Link to post

Tind să cred că după schimbare va face la fel. După părerea mea sunt sigur că nu caseta aceasta este de vină ci nenorocitele astea de drumuri din Ro. :wallbanger: :wallbanger:

Share this post


Link to post
Gata si eu prima revizie de 15000 la GTT. Impresii, hm, peste tot la fel, parca-i pui sa care pietre de moara.

 

De ce nu ai fost la G&P? Multa lume de pe aici (eu printre ei) ii lauda ca sunt amabili si saritori si programarile la revizii se fac de pe o zi pe alta.

Share this post


Link to post

Dela GTT am luat masina si deh...

 

G&P cine sunt?

Share this post


Link to post

Gold&Platin Autocenter - Pipera 48 (nu vreau sa fac reclama!).

 

@hawkeye: ai fost acolo si nu ai dat un semn sa dau o cafea si sa schimbam 2 vorbe????

 

Spor!

Share this post


Link to post
Tind să cred că după schimbare va face la fel. După părerea mea sunt sigur că nu caseta aceasta este de vină ci nenorocitele astea de drumuri din Ro. :wallbanger: :wallbanger:

 

Asta nu este scuza pentru o masina decat daca consideram ca este facuta pentru expozitie.

Drumurile sunt din ce in ce mai bune in oras si chiar mult mai bune cele exterioare.

Am Dacie din 1996, acum merge unchiul meu cu ea si are cam 70.000 (a stat 3-4 ani in fata blocului) si nu are nimic caseta si este Dacie.

Cine vrea sa vada cauciucuri Firestone puse de 11 ani pe Dacie pot sa i le arat.

In 1999 am luat Tico si 4 ani am facut taxi dupa program in Craiova unde a prins in primii doi ani Canalul, Romanesti, pe langa Madona drumuri cu km intregi de piatra cubica si prin cartiere erau numai gropi acum are jur de 130.000 Km si cu caseta nici o problema.

Acum am Lacetti si la 23.000 cei de la Service Pitesti au dat verdictul ca trebuie schimbata (astept sa ma sune).

Deja am schimbat un telescop fata stanga.

Lacetti este masina pe care am menajat-o cel mai mult, daca aveam drum la pescuit sau stiam ca drumul este prost ma duceam cu Tico.

Sa dam vina pe drumuri ne furam singuri caciula.

Lacetti este clar mai slaba ca fiabilitate, norocul este prostia Koreenilor ca i-au dat 3 ani garantie si daca merg asa lucrurile se vor schimba piese pe ea in valoare mai mare decat dau eu pe masina.

Partea nasoala este ca intr-un an jumate am stat prin service-uri de 10 ori mai mult decat am stat cu Tico si Dacia.

Alta parte nasoala este ca la 30.000Km trebuie sa schimb cauciucurile pe banii mei. Dar cu cauciucurile am niste semne de intrebare si voi gasii raspunsul in urmatorii 6000 Km pana face masina 30.000, atunci voi stii daca masina lea stricat sau mi-au fost schimbate cu unele uzate in service.

Fiabilitatea lui Tico ma facut ca intre Opel (noul Astra) si Chevrolet ( Lacetti) sa aleg masina facuta in Koreea.

Eu deocamndata consider ca m-am pacalit in alegerea facuta.

Share this post


Link to post

Scuzati offtopicul, dar ce pneuri ai pe masina, in echiparea standard ?

Share this post


Link to post

Hankook Optimo k405 sunt cauciucurile cu care a venit masina, acelasi tip am si acum pe ea.

Share this post


Link to post

Pai, astea-s pneuri de 80.000 km, zic comerciantii, hai, 60.000 km, daca n-ai grija de ele.

Share this post


Link to post

Pai eu am avut grija de ele numai ca la 23.000 cele de pe fata sunt uzate rau pe interior si nu mai am nici un fel de striati acolo dar uzura este mare si pe restul cauciucului. Un cauciuc pe spate este uzat pe exterior mai mult iar celalalt pe spate este bun.

De 1000 de Km am schimbat cauciucurile fata cu spatele si astept ca in 7000 (pana la revizia de 30.000) sa le strice si pe astea la interior care au fost pe spate. Daca le strica la interior si pe astea inseamna ca masina este de vina si la 30.000 se reface geometria rotilor, daca cauciucurile nu au nimic in 7000 Km inseamna ca eu merg cu alte cauciucuri acum si nu cu ale masinii.

Eu si asa trebuie sa cumpar cauciucuri insa macar sa stiu din vina cui voi cumpara.

Deocamnadata nu mai zic nimic ca masina o am iar in service pentru o saptamana si cine stie ce mai scot de acolo.

Share this post


Link to post

Verifica daca toate cauciucurile au aceeasi data de fabricatie , se gaseste dupa DOT si e de genul "2506" - adica saptamina 25 din 2006 .

Daca nu sint toate la fel si ai date diferite , tragi si singur concluzia ... desi din ce povestesti imi dau seama ca te'au "lucrat" specialistii de la Rucom .

 

Totusi mi se pare ciudat ca ai vazut uzura la cauciucuri numai dupa ce'ai scos'o din service in urma reparatiei la caroserie ... :-?

Edited by iso

Share this post


Link to post

Hai sa mai pun si eu paie pe foc in legatura cu fiabilitatea.

Detalii aici.

 

Doua dintr-o lovitura:

Pompa de servo si caseta de directie.

 

In acest moment Chevrolet are nu una, ci doua bile negre de la mine. :rolleyes:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post
Verifica daca toate cauciucurile au aceeasi data de fabricatie , se gaseste dupa DOT si e de genul "2506" - adica saptamina 25 din 2006 .

Daca nu sint toate la fel si ai date diferite , tragi si singur concluzia ... desi din ce povestesti imi dau seama ca te'au "lucrat" specialistii de la Rucom .

 

Totusi mi se pare ciudat ca ai vazut uzura la cauciucuri numai dupa ce'ai scos'o din service in urma reparatiei la caroserie ... :-?

 

Merci pentru sfatul cu data de fabricatie ma uit dupa ce iese masina din service.

 

Nici macar dupa ce am scos-o din service nu am vazut uzura. Dupa ce am scos-o am avut o usoara vibratie in volan si podea si un uruit deranjant intre 80 si 100 Km/h. Inapoi in service si mi se spune ca din cauza cauciucurilor, am fost sa le echilibrez si tot asa faceau dar eu eram sigur ca nu de la cauciucuri a fost.

Chiar am scos si pietricelele dintre zimturi fara sa ma uit ca ele sunt uzate pe interior. Am verificat toate telescoapele si tot nu mi-a sarit in ochi.

Pur si simplu mintea mea refuza sa se gandeasca ca niste cauciucuri pot fi de vina la acel uruit.

Sa nu mai zic la cati le-am zis ca uite din vina astura cica nu merge si unu nu mia zis vezi ma ca sunt uzate.

M-am dus la Pitesti la service mai ales ca intre timp a aparut si o problema la caseta de directie. Au constatat ca este de vina caseta si o vor schimba insa despre vibratie si uruit au zis ca este de la cauciucuri si ca astea nu mai sunt in garantie.

Atunci enervat am fost la o vulcanizare in Pitesti unde am dat toate rotile jos si ne-am uitat atent la ele. A fost singura data cand am analizat atent cauciucurile, baiatu de la vulcanizare a zis ca daca alea au 23.000 Km el le mananca. Intradevar erau uzate asa cum am zis mai sus. Faptul ca pe fata erau uzate la interior nu mi-a sarit in ochi.

Share this post


Link to post

Omule, si-au batut joc de tine! Verifica data fabricatiei si pune-i sa faca geometria. Cere comisie, cheama OPC-ul etc. Chiar daca masina a uzat in halul ala cauciucurile, nu e vina ta, ci tot a lor pentru ca nu au facut geometria. Am mai vazut un lacetti cu o roata stramba pe spate - cel al lui George - la care in service s-a refacut geometria, stramband si celelalte 3 roti dupa cea stramba. Prin service-uri sunt tot felul de snapani si hoti.

Share this post


Link to post

... daca nu s'a umblat la geometria rotilor de catre "mesteri" atunci e mai bine s'o lasi asa cum este mai ales daca se confirma furtul cauciucurilor . Nu cumva s'o mestereasca si mai tare ...

Daca ai rezerva noua atunci vei sti exact data fabricatiei pentru cauciucurile cu care a venit masina din Korea .

Share this post


Link to post

Am 23000Km cu masina si nu am nici o problema. Nu mai dati cu pietre in coreeni, masina este low cost si trebuie tratata ca atare. Cand v-ati uitat la pret nu ati stiut ce cumparati? Eu stiu ce asteptari trebuie sa am de la masina, altfel mai strangeam bani si luam Honda. Si nu in ultimul rand: marea majoritate a problemelor mentionate de voi pana acum au aparut din nepriceperea sau din "bunele intentii" ale celor din service. Comparatia cu Tico sau Berlina e comica: in berlina nu auzeai zgomotul de caseta din cauza motorului si aveai 15 grade joc la volan si schimbai bieletele la 15000Km. Hai sa fim seriosi...

Share this post


Link to post

Rectificare: La dacie nu auzeai nimic din ce e in jurul tau din cauza motorului si a diferitelor cloncanituri pe care le scotea din toate incheieturile.

@Dan55: Cum naiba a putut masina ta sa uzeze pe exterior? La masina ta se regleaza unghiul de cadere(sper sa nu vorbesc aiurea) si la rotile din spate? Asta avand in vedere ca la o masina de obicei cauciucul se uzeaza uniform pe spate.

Share this post


Link to post

:o fftopic: Şi eu cred că vina nu aparţine maşinii ci altor factori. Până a avea această maşină am mai avut şi altele şi sincer e cea mai reuşită . Nu arunc cu pietre în coreeni pentru că aş greşi. Crezi că nu am prieteni cu Passat la care le bate caseta ? la care le scârţâie plasticele ? Ba chiar şi la honda accord se aude numai că în general tindem să fim foarte exigenţi cu produsul pe care îl deţinem. Este ceva firesc, doar l-am plătit , însă trebuie să înţelegem ceea ce cumpărăm. Ei încearcă să ne vândă vise iar nouă ne place să ne lăsăm purtaţi de val. Întotdeauna trebuie să încercăm să vedem la rece ceea ce de fapt achiziţionăm : un produs optim puterii noastre de cumpărare.

Share this post


Link to post
La masina ta se regleaza unghiul de cadere(sper sa nu vorbesc aiurea) si la rotile din spate? Asta avand in vedere ca la o masina de obicei cauciucul se uzeaza uniform pe spate.

Da, nubira/lacetti au suspensie independenta dual link pe spate.

 

Sa va arat eu bmw 530 cu caseta si brate suspensie inlocuite la 43k km?

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Mersi Mircea, nu ne incalzeste cu nimic... :) )

Share this post


Link to post

Da, dar lacetti cel mai scump e 17000 de euro, 530d-ul ala a costat 47000 de euro.

Share this post


Link to post

Ideea e ca toate masinile au probleme mai mari sau mai mici care apar mai devreme sau mai tirziu , avantaje si dezavantaje ...

Totul e chestiune de compromis .

Share this post


Link to post

De acord, ieri poate am fost putin mai dur in exprimare, dar adevarul e ca o parte de vina o am si eu. Din motive de "inca n-am inlocuit componente" nu o sa dau detalii pe forum. Daca cineva e curios sa stie ce s-a intamplat, dau detalii pe PM.

 

Oricum, daca pentru jocul de la directie exista o explicatie, pentru pompa de la servo nu. Aia daca e uzata/defecta what ever e din vina exclusiva a producatorului. :)

 

Eu sincer am un feeling ca n-are nimic pompa si inlocuirea ei e doar un pretext de a se mai produce niste bani din manopere. Atata timp cat nu platesc eu, nu ma intereseaza. Din contra imi convine sa mi se puna niste componente noi pe masina in locul altora cu o uzura normala data de numarul de km.

 

Nu stiu de ce, dar tind sa cred in continuare ca problema e de la cureaua de accesorii. :) )

 

Ca sa citez un prieten... frate schimba tot ce poti in garantie, ca sa nu te trezesti ca-ti pica post garantie. La cel mai mic zgomot ciudat te duci in service si nu pleci pana nu dispare. :rolleyes:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Revizie de 30.000 km, la Automobile Sibiu. De fapt am 24000km dar anul trecut am facut revizia la 9000.

Ca de obicei au fost serviabili si foarte corecti, dar anul asta mi-au lasat o impresie mai slaba.

De ce:

- au promis ca fac verificare de frane si suspensii dar la fata locului si-au "adus aminte" ca omul care se ocupa de stand a plecat si inca n-au gasit pe altcineva.

- cand i-am rugat sa mai curete franele pe la tamburii pe spate, alta problema: nu e spray de curatare la magazie!

- iar mi-au turnat tot uleiul (4 L) in motor, pana sa bag de seama :wallbanger:

- au identificat corect cauza fluieratului la directie (bucsa volan) dar nu s-a putut rezolva pentru ca nu aveau nici spray cu vaselina.

Cu alte cuvinte m-am ales doar cu schimbul de ulei, de filtre si de bujii, tras de roti si bielete, plus o scanare motor pe care eu am cerut-o pentru ca mi se pare consumul ceva mai mare ca acum un an. Nu s-a gasit nimic suspect, s-a ocupat de scanare personal seful de service (bun meserias, pacat ca n-are unde sa-si gaseasca mecanici buni - zic asta pentru ca il chemau tot timpul pentru cate o operatie mai delicata, cum ar fi stransul chiulasei la un Aveo).

Totul a durat maxim 3 ore.

Pret total 475 lei, doar cu putin mai mare decat la revizia de un an.

In afara de avantajul pretului mai mic si de faptul ca asculta ce ai de spus si te lasa sa stai langa masina, pentru lipsurile celelalte nu stiu sincer daca mai merita sa revin la ei.

 

PS. poza 4 este cu motorul unui Aveo pe care-l desfacusera pentru ca berbecul posesor a mers cu capacul de la ulei desfacut pana a ramas fara ulei > a gripat motorul :wallbanger:

post-1361-1191755806_thumb.jpg

post-1361-1191755847_thumb.jpg

post-1361-1191756196_thumb.jpg

post-1361-1191756346_thumb.jpg

post-1361-1191756443_thumb.jpg

Share this post


Link to post

@perfidus

 

Bre, dupa ce rezolvi problema cu suieratul ala, te rog sa confirmi si tu daca e intradevar de la bucsa aia sau nu. Eu am un feeling ca n-au nimic pompa si caseta de directie la mine, fiindca zgomotul respectiv se aude doar in habitaclu nu si pe la motor, dar ii las in pace pe cei din service sa-si rupa capul cu rezolvarea defectului. :)

 

P.S. Ai un PM.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...