Jump to content

Recommended Posts

Salut, cum scap si eu de problema cu "datul in nas" atunci cand ridic piciorul de pe acceleratie? Face la fel si pe GPL si pe benzina, uneori de in nas si de 5-7 ori cand ridic piciorul mai brus de pe acceleratie, si uneori si cand schimb a 2-a viteza, daca nu o tin din ambreiaj face urat. Ce trebuie sa ii schimb sa nu mai faca asa? Au inceput sa se planga si pasagerii de inconvenientul asta.

Share this post


Link to post

Pai probabil ar trebui sa te asiguri intai ca ai consumabilele in stare buna ... fise, bujii, filtre de aer si benzina ...

Share this post


Link to post

Fisele de la bujii sunt englezesti si nu le-am schimbat de 25.000km ca si filtrul de benzina, iar cel de aer l-am schimbat acum 12.000km

Share this post


Link to post

Filtrul de benzina e acelasi cu ala de Matiz. Aiputea sa ilschimbi, desi nu e de la el. fisele ai putea cel putin sa le masori cu un multimetru sa vezi daca mai sunt bune.

Share this post


Link to post

Explica-mi si mie cum le masor cu multimetrul si le masor.

Share this post


Link to post

Intrebare pentru Ovi_jer in special : un amic trebuie sa schimbe cuzinetii de biela la o Leganza. Motorul nu e demontat inca, probabil o vom rezolva impreuna, dupa ce trecem de primul hop. Poti sa imi spui dimensiunea cuzinetilor de biela pentru Leganza cu motor de 2L ? Cind am desfacut motorul meu nu am tinut cont si nici nu i-am masurat insa acum la un magazin de piese am fost intrebati : 19mm sau 20mm ? Omul vrea neaparat Kolbenschmidt iar in catalogul astora nu e precizata clar dimensiunea ... Cei de la magazinele Daewoo nu vor sa ne ajute :( . Multumesc anticipat.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Probabil diferenta asta apare daca se pune problema de cuzineti de reparatie sau standard ca altfel nu prea are de unde.

 

Explica-mi si mie cum le masor cu multimetrul si le masor.

Dai multimetrul pe 20k ohmi si masori rezistenta. O valoare normala ar trebui sa fie mai mare de 4 (80k ohmi) si mai mica de 7-8 (160k ohmi).

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Probabil diferenta asta apare daca se pune problema de cuzineti de reparatie sau standard ca altfel nu prea are de unde.

N-are nici o legatura, e vorba de latime nu de grosimea cuzinetilor.

Share this post


Link to post

N-ai specificat asta ...

Share this post


Link to post

Zau asa ... ai vazut multi cuzineti cu grosimea de 20mm ? E o chestie de finete, de asta i-am si adresat intrebarea lui ovi_jer, pentru el informatia era mai mult decit suficienta :)

Share this post


Link to post

Cauti informatii pe care nimeni nu poate sa ti le ofere :)

Cei standard au o singura dimensiune si codul lor este : 92028817 STD

Mai exista la comercializare inca 2 cote :

92028818 U/S(0,25 mm)

92028819 U/S(0,50 mm)

Share this post


Link to post
Zau asa ... ai vazut multi cuzineti cu grosimea de 20mm ? E o chestie de finete, de asta i-am si adresat intrebarea lui ovi_jer, pentru el informatia era mai mult decit suficienta :)

Ok. Sper sa te lamureasca ovi_jer.

Share this post


Link to post

Multam de info, in cazul asta o sa abordam problema in modul clasic : desfacem si masuram. O sa postez si aici dimensiunea pentru cei care se vor mai intilni cu problema asta.

Share this post


Link to post

Cind nu am ce face ... ma apuc sa mai desfac cite ceva la masina. Astazi, in particular, am vrut sa vad cum arata cureaua de distributie si anexele la cca 8.000km de la montaj. Pina la urma, face fiecare ce vrea cu timpul liber, nu ? Bun, nu pot sa spun cit de inspirat am fost astazi, dupa ce am dat jos protectia anti-parf, sub cureaua de distributie am gasit o BUCATA din ROLA INTINZATOARE, mai exact acea bucata pe care este inscriptionat gradul de intindere/uzura al curelei. Va anexez niste poze, nu sint prea grozave insa va puteti face o idee. Practic la orice groapa putea fi distrusa cureaua si tot ce decurge de aici.

 

IMG_0002.JPG

IMG_0004.JPG

IMG_0005.JPG

IMG_0006.JPG

IMG_0007.JPG

IMG_0008.JPG

 

Precizez ca acelasi tip de rola (producator/reper) am folosit si la schimbul anterior si a functionat 55.000 km fara probleme. De data asta a cedat inexplicabil dupa mai putin de 8.000 km. Dupa parerea mea este un evident defect de fabricatie. Nu am strins-o prea tare. Rolele de ghidaj (INA) sint (din fericire) in stare perfecta. La fel si cureaua de distributie (Lemforder).

 

Evident ca o sa o schimb in garantie, daca intimpin dificultati, ii sparg toate geamurile de la magazin ceea ce nu cred ca va fi cazul.

 

Am postat pozele dintr-un singur motiv : si cu piese noi (si bune, teoretic) exista riscuri. Nu riscati cu piese no-name sau reutilizate !

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Revin cu informatii despre cuzinetii de biela de Leganza. Astazi i-am dat jos si masurat, anexez niste poze. Dupa cum se vede, latimea cuzinetilor de biela este de 19mm (19,2 pe sublerul meu).

 

cuzinet_2.JPG

cuzinet_1.JPG

 

Dupa ce am descoperit Duminca intinzatorul ala distrus, m-am suparat si am desfacut Leganuza mea :D . Cuzinetul din imagine este reper GM produs, daca nu ma insel, de Holden. Are cca 8.000km si cred ca s-a comportat f. bine pina acum.

Share this post


Link to post

salutatre domnilor , maine trebuie sa schimb toba mijlocie si toba inferioara, ,ar mai trebui sa schimb senzorul ABS fata stanga si arcurile pe fata plus uleiul . Cam scumpa toata afacerea dar sper sa merite.

inca o noutate surprinzatoare am reusit performanta de a face 400 de km cu ...24 de litri de benzina . Aproxinativ viteza medie cred 90 km la ora . in rest ce sa zic o fi ea frumoasa dar...mi s a cam luat de Leganza.

numai bineeeee!!!!

Share this post


Link to post

@chiper_dan : Mai ... imi face impresia ca tu nu te plingi de masina, tu o lauzi :D . Ce ar putea sa te nemultumesca la un consum de 6L/100 pentru o masina cu gabaritul si motorul ei ? Daca mai zici ca ai folosit si A/C, deja imi vine sa cred ca ai gresit cifrele ...

Share this post


Link to post

Greu imi vine sa cred ca a luat doar 6 la suta ...

Share this post


Link to post

In 2003, dupa o rectificare de chiulasa si supape + curatare tot ce trebuie, am facut un drum in 4 persoane la schi, cu tot echipamentul necesar. Pe traseul Bucuresti-Sinaia si retur, in luna Martie, mergind cvasi-constant si cu un maxim de 100km/h, mi-a luat fix 6,23l/100.

Share this post


Link to post

Dupa 500 km parcursi cu Monroe,ma declar multumit.Sunt foarte "soft",fara zgomote la denivelari sau gropi si fara dinti clantanind :)

Daca ar si rezista macar pe jumatate cat coreenele originale,ar fi si mai grozav!(Salex- musca-te de limba ca stiu ce ai sa zici)

Share this post


Link to post

:-$ Sper sa ai tu mai mult noroc si gata, eu nu mai zic nimic :D . Daca nu ti-ai rezolvat problema cu bieletele pentru spate, da-mi un PM, ti-am gasit ceva.

Share this post


Link to post

S-a rezolvat,multumesc :) Problema a fost doar la cea din stanga spate,rezolvata cu flexul,cateva chei rupte,un tub de degripant si multe referiri la "parintii" ei. Le-am schimbat pe amandoua.

Pt binele mecanicului o sa le mai gresez din cand in cand. > :)

Share this post


Link to post

Pentru ca am fost intrebat in multe rinduri unde se afla busonul de verificare al nivelului de ulei din CV manuala de Leganza, azi am reusit sa fac niste poze. Iata-le :

 

IMG_1.jpg

IMG_2.jpg

 

PS: E o chestie pur informativa, cu cutia montata accesul la acel buson este imposibil.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Tu toata ziua o desfaci.

 

Zi-mi si mie cum se comporta Kayaba pe fata, te rog frumos.

Share this post


Link to post

E hobby, ce vrei :) . Daca am senzatia ca aud vreun zgomot suspect la motor, a doua zi e desfacut. Dupa faza cu intinzatorul de curea distributie rupt ... sint si mai pornit.

 

Kayaba am varianta pe ulei si sint extrem de multumit de ele. Masina sta f. bine atit pe viraje cit si la viteza mare. Arcurile sint cele de Leganza stock, fara nici o modificare. Inainte am avut Monroe gri dar Kayaba sint cu mult peste. Tot Kayaba am si pe spate insa am facut o usoara modificare inaltind putin suspensia. Una peste alta, nu am nimic de reprosat amortizoarelor, fie ca am mers pe drumuri de munte, fie pe autostrada, fie pe cimp am avut tot timpul o senzatie placuta de siguranta. De mentionat ca, la capitolul suspensie si tren de rulare, totul e nou sau in stare perfecta (bucse, pivoti, flanse amortizoare, rulmenti flansa, bielete, etc)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...