Jump to content

Recommended Posts

Ai nevoie de filtre noi de aer si benzina si bineinteles bujiile.Dupa inlocuirea acestora este necesar un reset la ecm.

O sa mai scada consumul dar in regimul asta nu mai jos de 14-15l/100km.

Share this post


Link to post

Sfatul meu este sa faci o vizita la Rm.Valcea la ovi jer si ai sa ai o masina

foarte buna mult timp.

Nu te apuca sa schimbi nimic dupa ureche fara sa ai o diagnoza completa.

Consumul mare are cauze multe ,chiar si o teava de esapare fisurata. :->

Share this post


Link to post

Schimbat filtre, bujiile au cam 3 luni, schimbat baterie (ceva consum aiurea inca nedepistat).

Pentru resetarea IAC este obligatorile tura de 20 min in mers alternativ dupa procedura "statica" ?

P.S. ovi_jer : accepti clienti si in week-end ? :)

Share this post


Link to post

Am cautat furtunul de la vasul de expansiune. Pierde antigel pe la colier. Nu reusesc sa gasesc pe nicaieri. Stie cineva daca se potriveste de la alta masina??

Share this post


Link to post

Ai 2 posibilitati simple :

1. Scoti cu un patent colierul si il stringi cu un patent (Il tensionezi pe o pozitie mai strinsa)

2. Folosesti un colier clasic (cu melc sau din alalalt)

 

Insa ai mare grija sa urmaresti cum evolueaza situatia. Daca iti pierde in continuare antigel (eventual prin alta parte) s-ar putea sa ai o problema. Suprapresiune in instalatie datorata "ciupirii" garniturii de chiulasa, deformarii acesteia sau stringerii incorecte.

Share this post


Link to post

ok. mersi.

Sper sa nu piarda prin alta parte. Pe aici pierde sigur pentru ca vasul a fost spart, si lipit cu poxipol. Probabil ca antigelul a afectat poxipolul respectiv si a inceput sa piarda lichid, am observat depunere in jurul capatului furtunului(partea dinspre vas).

Share this post


Link to post

Pai daca stutul vasului nu este ok de ce cauti furtun?

Share this post


Link to post

Pai vasul l-am comandat deja, dar furtun nu am gasit. Problema e ca furtunul vechi pare cam afectat la capatul cu stutul, si din cauza asta vroiam sa-l schimb.

Share this post


Link to post
ok. mersi.

Sper sa nu piarda prin alta parte. Pe aici pierde sigur pentru ca vasul a fost spart, si lipit cu poxipol. Probabil ca antigelul a afectat poxipolul respectiv si a inceput sa piarda lichid, am observat depunere in jurul capatului furtunului(partea dinspre vas).

Un vas de expansiune de Leganza este pana in 40 RON. N-are rost sa stai cu o improvizatie din asta, care poate ceda oricand.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Problema e ca furtunul vechi pare cam afectat la capatul cu stutul, si din cauza asta vroiam sa-l schimb.

Taie 1-2 cm din capat cu un cutter

Share this post


Link to post

In sfarsit am ajuns la service . In prima faza, ars calculatorul sau modulul de ABS.Nu lasatesterul sa intre pe el .Arata ca si cum nu exista.Am cumparat unul la mana a 2 a 450 ron. Inapoi in service, schimbat , acum se poate intra pe el si a aratat , ca as avea proble,me la roata pe fata stanga . in rest totul ok .Am masurat tensiunea de la martor 0,7 , in conditiile in care ceilalti senzori au 1,6.

Asa ca am dat sfoara in tara , am gasit in 3 locuri , dar ...ghinion nu se poate scoate.Toti l-au distrus .Unul mi-a zis ca imi da toata fuzeta parca sa o desfac eu .momentan din lipsa de fonduri am abandonat afacerea dar urmeaza ca de luni ca reincep cautarile. Cu modulul ABS cel vechi , aveam o roata care nu frana , dreapta spate. Acum am frane pe toate cele 4 roti , mai putin abs.Unde mai pui ca au uitat sa stranga bine aerisitorul de pe spate dreapta si mji-a curs jumate de borcan de lichid. M-am dus inapoi la ei ca se aprinsese martorul de la frana si cu 10 ron spaga s-a rezolvat.

Numai bine!!!!

Share this post


Link to post

Un senzor de ABS nou este 120-130 RON.

Share this post


Link to post

multumesc , dar totusi , am sunat la king, aia de pe pieptanari si e 195 ron .Nu e problema de bani , dar au zis aiai de la service ca ar trebui sa pun tot unul la mana a 2a sa nu imi dea alte erori . Oricum daca pana saptamana viitoare nu reusesc sa iau unul sh care sa mearga , voi lua unul nou .

Oricum sunt adeptul lucrului nou.de cand am masina nu am luat niciodata sh .Asta e primul lucru care il iau la mana a 2 a , dar am fost indreptatit. Pe comanda ca nu se gaseste in romania cica...e bosh , etc , ma costa 6000 ron.Si cu banii astia as mai fi luat un Tico . =))

 

Si mai e ceva .Am o mica dilema .Azi cautam prin masina cardul , mi-am aruncar privirea sub scaune si am vazut sub cel al soferului langa orificiile de calcura o mufa.Parca uitata acolo .Nu m-am uitat prea bine , dar am o intrebare nu trebuia sa fie si macar una mama , ma refer la mufa.si daca se poate sa ma lamuriti ce face ea acolo. Va multumesc !!!!

Share this post


Link to post

Sub scaunul soferului ar trebui sa fie mufa de la motorasele electrice. Fabrica din CXraiova si-a deschis in Craiova un magazin care expediaza si in tara. Si au preturi de fabrica, corecte nu marite cu nush cat. Adostar de pe forum are numarul lor.

Share this post


Link to post

Martorul de centura din bord iti functioneaza?

Share this post


Link to post

Si eu am o mufa libera sub scaun si nu imi merge martorul de centura. De la mufa aia o fi ? :)

Share this post


Link to post

mie imi merge martorul , cand pun centura se stinge omuletul ala rosu .

Multumesc pentru informatie cu piesele , o sa ma uit si o sa fa crost de numarul de telefon al celor de la craiova .

Intre timp o alta mica problema ...in mers cred ca ating placutele discurile de frana si am un mic suierat , destul de finut dar care la drum te tampeste , cand apas frana dispare .intrebare - e vreo glisiera blocata? pe fata le-am schimbat recent , sau e vreo pietricica asa uitata pe acolo.

Multumesc numai bineeee!!!!!

Share this post


Link to post

Daca e cu doua fire, da, aia e ... Parca rosu si alb ...

Share this post


Link to post
Taie 1-2 cm din capat cu un cutter

 

Am comandat un vas de expansiune nou, care a venit fara insertia metalica de la stutul de jos. Am incercat sa o pun pe cea de la vasul vechi dar nu s-a potrivit. Acum am 2 intrebari: Pot sa-l las fara ea? Mai pot sa schimb colierul si sa-l strang pe plasticul respectiv??

Share this post


Link to post

Acolo trebuie sa fie un colier fara stringere din otel.

Share this post


Link to post
Acolo trebuie sa fie un colier fara stringere din otel.

 

este colierul acolo, dar nu strange suficient. daca pun degetul sub furtun se vede picatura de antigel pe deget. intrebarea este pot sa schimb colierul cu altul cu surub, sa-l strang ceva mai tare?? (avand in vedere ca stutul vasului nu mai are insertia metalica)

Share this post


Link to post

normal ca daca cel vechi nu mai strange il poti inlocui cu unul clasic cu surub. Poti strange, dar nu la disperare. starngi cat sa nu te fortezi prea tare. Ar trebui sa tina.

Share this post


Link to post
este colierul acolo, dar nu strange suficient.

Ai incercat sa stringi colierul cu un patent asa cum ti-am mai spus ? Nu are cum sa nu functioneze insa, daca exagerezi, poti sa rupi colierul

Share this post


Link to post

am incercat cu patentul. dar nu am reusit. tot se mai strangea o picatura la capatul furtunului. pana la urma am pus un colier nou, cu surub. nu pare sa mai curga. sa vedem in mers, dupa ce se incinge cum se prezinta situatia.

Share this post


Link to post

Salut. Cu putin timp in urma, a inceput sa imi faca condens farul din dreapta; am banuit ca ar fi in urma inversarii becurilor cand nu as fi acezat corect capacele din far si a unei spalari; am dat farul jos, l-am uscat, ok, pana la prima ploaie...cand a reaparut; am vazut ca are niste aerisitoare daca pot sa le spun asa, m-am gandit ca sunt infundate si nu are pe unde sa respire; nici vorba; de data asta am gasit apa in far..ciudat; i-am scos capacele becurilor, s-a uscat, s-a patat putin oglinda dar daca le pun inapoi (capacele) reapare condensul; este posibil sa intre apa pe langa masticul geamului de far?; daca da, cu atat mai mult ar trebui sa respire farul in sine..dar nu stiu ce sa zic.. sper ca am postat corect si ca nu ar fi trebuit sa postez la sectiunea de instalatie electrica.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...