Jump to content

Recommended Posts

Buna Ziua Domnilor.

 

Schimbat caseta de directie .Pret 200 ron .Manopera 100 ron . A fost o mica afacere a celor de la service . Schimbat discuri de frana fata si spate in jur de 180 ron bucata , placute de frana Ferodo 108 ron pe fata , 75 ron pe spate . Schimbat bieletele de directie in jur de 150 ron complete . Schimbat glisiere pe fata , plus facut geometrie pentru roti - asta in jur de 80 de ron . Mai raman de schimbat pe spate sabotii de la frana de mana . Am bagat-o pe tester si a iesit ovalizarea tuturor discurilor de frana . Piesele au fost cumparate de la King de la Pieptanari . Cu garantie, etc. Am cumparat si tampoanele de la motor si cutie , cele 4 - in jur de 65 de ron bucata si urmeaza sa le schimb saptamana asta . Ca diferente - nu mai tremura la frana , franeaza mai bine si mai repede . Poate sapt viitoare urmeaza arcuri noi pe fata si daca ajung banii si niste amortizoare. Ieri am mers pe A2 cu 215 si in afara de sunetul produs de cauciucurile de iarna totul parea in regula .

Numai bine !!!

 

Aaaaa si inca ceva ...daca ma poate ajuta si pe mine cu schimbarea difuzoarelor pe spate.Am desfacut toate clemele si din portbagaj si din masina din spatele banchetei dar tot nu vrea sa iasa .Daca mai trebuie desfacut ceva as ramane dator

Edited by chiper_dan

Share this post


Link to post
Schimbat discuri de frana fata si spate in jur de 180 ron bucata , placute de frana Ferodo 108 ron pe fata , 75 ron pe spate

...

Mai ramane de schimbat pe spate tamburii de la frana de mana .

Banuiesc ca te referi la sabotii de frina.

 

In alta ordine de idei, nu-mi spune ca ai schimbat iarasi placutele de frina de pe spate, cred ca nu aveai 1000km cu alea vechi !

 

Contacteaza-ma pe PM cind mai vrei sa iei piese, mai ales daca ai asa multe de luat. Ai dat putin cam mult pe ele, iti pot recomanda un magazin cu preturi ceva mai mici

 

LE: cum iti merge caseta "cea noua" ?? Daca e OK, ai facut o super-afacere, asa cum ti-am si zis ;)

Edited by Salex

Share this post


Link to post
chris0500 @ Ai de facut revizie completa la masina care cuprinde :

Motor-

-Schimbare distributie

-Ulei,filtru ulei,filtru aer,filtru benzina,bujii si eventual fise la bujii.

Frane-

-Placute frana fata-spate si revizie-reglaj la frana de mana adica la tamburii spate.

-Inlocuire lichid de frana

Diverse-

-Schimbare filtru climatizare

-Semering caseta directie.

Verificarea sistemului de incarcare si anume borne baterie si papucii acestora.

-Verificarea suspensie si directiei.

 

salut

am fost cu ea la service sa intreb ce s-a facut la ea si cand trebuie sa fac eu urmatoarele schimbari. din calculator mi-a zis asa: uleiul +filtrele schimbate cu 2000km in urma, motorul schimbat cu 20000km in urma. apoi au pus-o pe elevator si au verificat-o putin si mi-au zis ca in afara de caseta de directie care daca vreau o schimb daca nu completez ulei, nu am nimik de schimbat pana peste 4-5000km cand trebuie sa schimb uleiul.

acum eu va intreb pe voi: exista vreo posibilitate sa stii cand sa schimbi distributia in afara de calculul km??

si a doua intrebare: ce service imi recomandati in bucuresti? (si mecanici buni dar si preturi acceptabile)

ps; am fost atat de zapacit ca nici macar o poza cu telefonul nu i-am facut. dar imediat ce-i fac pun pe forum

Share this post


Link to post

Adica au pus scanerul pe ea si au ajuns la concluziile astea :o ? Ce tari sint baietii aia ! In afara unei evidente pastrate in service-ul unde s-a mers anterior cu masina, ma indoiesc ca e cineva in stare sa iti spuna vechimea uleiului, a filtrului de benzina si ulei, a distributiei doar tragind cu ochiul. Hai, la filtrul de aer si polen mai inteleg, poate si uleiul sa il fi ghicit dupa culoare. Daca s-ar fi uitat la cureaua de distributie si ar fi pus labuta pe rolele de ghidaj si cea intinzatoare ... iarasi as mai fi inteles. Altfel eu cred ca ti-au aruncat fum in ochi !

 

Cit despre restul operatiilor recomandate de ovi_jer, iti spun sigur ca nu ti le-a recomandat degeaba ... au mai ramas si altii fara placute ;) la mare distanta de casa, se stiu ei cine !

Edited by Salex

Share this post


Link to post

cu siguranta se stiu ei cine!!!! referitor la placute =))

Share this post


Link to post
Adica au pus scanerul pe ea si au ajuns la concluziile astea :o ? Ce tari sint baietii aia ! In afara unei evidente pastrate in service-ul unde s-a mers anterior cu masina, ma indoiesc ca e cineva in stare sa iti spuna vechimea uleiului, a filtrului de benzina si ulei, a distributiei doar tragind cu ochiul. Hai, la filtrul de aer si polen mai inteleg, poate si uleiul sa il fi ghicit dupa culoare. Daca s-ar fi uitat la cureaua de distributie si ar fi pus labuta pe rolele de ghidaj si cea intinzatoare ... iarasi as mai fi inteles. Altfel eu cred ca ti-au aruncat fum in ochi !

 

Cit despre restul operatiilor recomandate de ovi_jer, iti spun sigur ca nu ti le-a recomandat decgeata ... au mai ramas si altii fara placute ;) la mare distanta de casa, se stiu ei cine !

 

toate datele astea mi le-au spus cei de la service-ul unde au fost facute reviziile masinii. din calculator mi-au dat informatiile despre ulei, filtre si schimbarea motorului

Share this post


Link to post

Deci din calculatorul de la receptie. :)

Avand in vedere ca ai si motor nou...masina promite multe. S-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

Daca toate cele sint OK, chiar ai facut o afacare.

 

Pe de alta parte ... actualizeaza-ti si tu profilul, nu de alta, dar se supara Leganza pe tine ;)

Share this post


Link to post
Daca toate cele sint OK, chiar ai facut o afacare.

 

Pe de alta parte ... actualizeaza-ti si tu profilul, nu de alta, dar se supara Leganza pe tine ;)

sper ca toate cele sa fie reale si sa nu am surprize neplacute o perioada cat mai lunga. multumesc la toti pt info si suport. ;)

 

Daca toate cele sint OK, chiar ai facut o afacare.

 

Pe de alta parte ... actualizeaza-ti si tu profilul, nu de alta, dar se supara Leganza pe tine ;)

 

cate atm in roti?? are rezerva desumflata. legat de presiunea in roti ce stiti de varianta azot in loc de aer??

Share this post


Link to post

2.0 atm; azotul e cam frectie, parerea mea. Mai bine ia o sampanie s-o bei cu prietenii! :)

Share this post


Link to post
2.0 atm; azotul e cam frectie, parerea mea. Mai bine ia o sampanie s-o bei cu prietenii! :)

am inteles sa traiti :)

pe cei din bucuresti ii rog sa-mi raspunda si la intrebarea legata de service (bun si acceptabil la pret)

Share this post


Link to post

Este si nu prea ... Azotul are stabilitate mult mai mare decit aerul simplu la variatiile de temperatura. Asta e bine cind mergi la viteze mari si rotile se incalzesc (deci creste presiunea din ele) dar si atunci cind scade temperatura de afara (caz in care o sa iti scada si presiunea din roti). Toate masinile de curse, raliu, etc au rotile umflate cu azot. Pe de alta parte, chiar daca nu ar avea efecte f. benefice, la 3,5 RON/roata eu cred ca merita.

Share this post


Link to post

Tinand cont ca si eu am masina de vreo 2 saptamani am zis ca trebuie sa schimb si eu, uleiul, filtrele dar cureaua de distributie tipul de la care a luat-o a insistat ca e schimbata dar nu a avut factura sa-mi arate. Un mecanic oare poate sa-si dea seama daca a fost schimbata intr-adevar sau nu?...in afara de cele mentionate ce ar mai trebui schimbate/verificate?

 

Si in legatura cu telecomanda de la inchiderea centralizata de ziceam mai devreme, are cineva vreo idee?

Share this post


Link to post

Poate sa isi dea seama cu o aproximatie care depinde de experienta omului. Cred ca un mecanic cu experienta poate sa iti aproximeze la nivel de ~ 10.000 km sau chiar mai bine. Pe de alta parte, kilometrii parcursi de la schimb pot fi putini, insa cureaua sa fie batrina. Ambele criterii ar trebui luate in seama. Din pozitia unuia care a patit-o cu cureaua de distributie, iti pot spune ca mai bine arunci inca 500-600 lei si o schimbi chiar daca nu e cazul decit sa ajungi sa faci o reparatie la motor care te-ar putea costa muuuult mai mult !

Share this post


Link to post

Intinzatorul si rolele se pot verifica dupa jocul in rulmenti sau zgomot insa cureaua poate sa fie la fel ca cea noua si dupa 100k km daca capacul de protectie a stat bine inchis si nu au existat pierderi de ulei pe le semeringurile axelor cu came sau cel al arborelui cotit.

Share this post


Link to post

M-am intors in dimineata asta din bucuresti si pe DN pe la ciolpani parca, era o "baliza" din ala rosu cu alb pe sensul meu de mers, in dreapta mea era o masina, nu am avut cum s-o ocolesc, aveam cam 90km/h cand am luat-o, vizibilitatea era f. slaba, pt. ca ploua torential. Am luat-o pe partea stanga, cu roata din fata si din spate. Nu am avut cum s-o evit, examinang la ochi rotile si cauciucurile nu se vede nimic anormal. Nici o schimbare la directie, nimic. La ce sa ma astept sa se fi stricat ? :(

Share this post


Link to post

Cred ca ai scapat fara urmari :)

Share this post


Link to post

Susbscriu la parerea majoritatii; domnul chris0500, schimba-ti distributia ca sa dormi linistit.

Share this post


Link to post
aveam cam 90km/h cand am luat-o... examinand la ochi rotile si cauciucurile nu se vede nimic anormal. Nici o schimbare la directie, nimic. La ce sa ma astept sa se fi stricat ? :(

Eu unul am trecut prin multe experiente cu Leganza si chiar cred ca e o masina robusta. E drept ca suspensia e destul de simpla insa, pe de alta parte, cu cit mai simplu, cu atit mai fiabil - mai putine componente care pot crapa. Eu cred ca nu e cazul sa te astepti la urmari nasoale :)

 

PS: In toamna lui 2006 am dat o fuga pe Transfagarasan. Ma luasem putin cu unul cu un Logan rosu (sau o Solenza rosie ...) si nu am observat o denivelare transversala serioasa. Baietii de la drumuri au avut grija sa ii faca si o panta frumoasa ;) . Aveam 90-100km/h, dimbul avea cel putin 15 cm inaltime ... rezultat: am zburat efectiv ca in filmele americane vreo 10 metri. Noroc ca drumul a fost drept si am aterizat perfect ... la 100 mai incolo era o stinca picata in mijlocul drumului. Dupa toata faza asta, masina nu a patit absolut nimic

Share this post


Link to post

O sa imi schimb cauciucurile cat de curand si o sa verific si jantele daca au ceva + echilibrare daca e nevoie. De la 170 in sus trepideaza... Mersi mult pt. feedback. Sunteti de treaba :thumbl:

Share this post


Link to post
Susbscriu la parerea majoritatii; domnul chris0500, schimba-ti distributia ca sa dormi linistit.

 

pai sunt cam indecis. esti al doilea care imi zice sa schimb distributia. acum sa va intreb urmatorul lucru: din calculator mi-au spus ca motorul a fost schimbat la 154000 km (apare si in CIV trecuta schimbarea, fara serie). cei de la service au zis ca daca motorul a fost schimbat cu totul in mod sigur a fost si distributia. in cazul asta voi ce ma sfatuiti?? masina are acum 178000. sa mai astept, eventual pana ma duc sa schimb uleiul (undeva pe la 182000) si atunci sa-i pun sa verifice cureaua si daca e nevoie sa schimb distributia??

ideea e ca acum sincer nu prea ma mai ajuta buzunarele sa o bag imediat in service :D

Share this post


Link to post

Motorul a fost nou sau SH?

Share this post


Link to post
Motorul a fost nou sau SH?

pai nou cred...

mai ales ca nu are nici serie trecuta in CIV, ma gandesc ca nu putea sa fie luat de pe alta. nu prea ma pricep la chestia asta. fostul proprietar mi-a zis ca a fost schimbat cu unl nou. daca era sa fie second, pe masina pe care a fost nu trebuia sa aiba o serie? nu ar fi aparut scrisa pe undeva??

pe CIV scrie la punctul 10: serie motor fara. tip si serie nu pot fi poansonate.

Edited by chris0500

Share this post


Link to post

@chris0500: Un motor nou costa 25000RON. Cred ca sunt foarte putine persoane care ar fi dat atatia bani pe un motor nou (pentru o Leganza), in conditiile in care gasesti unul SH pe la 4000RON. Astfel, este foarte posibil ca fostul proprietar sa fi schimbat doar blocuil motor (eventual pe vreo asigurare), caz in care restul componentelor sunt cele vechi. Lamureste treaba asta intai ... Daca e tot motorul nou si schimbat in service probabil ai garantie, deci nu este nevoie sa schimbi cureaua. Totusi, chiar daca a schimbat doar blocul ma gandesc ca le-a trecut prin cap sa schimbe cureaua ... Ideea e ca daca service-ul iti da garantie, poti sta linistit ...

Share this post


Link to post

Garantia din vorbe nu valoreaza nimic cand se rupe distributia si nu ai factura si ceritificatul de garantie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...