Jump to content

stormlv

Membru
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

About stormlv

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/10/1985

Contact Methods

  • MSN
    vlad.lapadatescu@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    lvlad_2000@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Oxford, UK
  • Din
    Lyon
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza 2.0 CDX
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    864-BCK-69
  1. Buna tuturor, Vream sa va intreb si eu daca stie cineva unde as putea gasii o pereche de faruri Leganza (cu reglaj electric pe inaltime) pana luni? Sunt in Petrosani acum, si sunt dispus sa vin dupa ele daca sunt intr-o raza acceptabila. Multumesc, Vlad
  2. Salut, Am si eu o intrebare. Am schimbat si eu lichidul de racire la masina si am procedat in felul acesta: Am scos busonul de jos am lasat lichidul sa curga...am curat vasul de la lichidul de racire, am pus apa, am dat drumul la motor...lasat vreo cateva minute pana s-a deschis circuitul...am scos iar lichidul si am repetat operatiunea de vreo 2 ori. Dupa ultima aruncare de lichid, am pus 3.5L (pentru ca 7 zicea in carte ca e cantitatea de lichid de racire) de antigel rosu (pentru ca rosu aveam si inainte) si am completat cu apa. Acum, la vreo 2 zile dupa operatiunea asta am deschis capacul la vasul de la lichidul de racire sa vad nivelul...si am vazut depuneri rosii pe pereti si si in apa...de consistenta unui iaurt parca, care parca ziceai ca sunt depuneri de rugina. E normal, sau am buctit-o eu pe undeva in procesul meu de reumplere sistem de racire?
  3. Mersi, Cred ca am gasit...Este 23U...
  4. Tocmai mi-a fost zgariata masina (cu cheia firar ei sa fie de fraieri) si eram curios cum aflu codul vopselei mele. Mersi
  5. Eu nu inteleg cum ai putut sa-l dai peste cap in regim normal!!? Incearca sa mergi cu spatele repede repede repede de tot si poate reusesti sa-l refaci Daca nu ... sa dai bordul jos nu e chiar asa greu. Am dat si la espero si la leganza...Se da jos doar "instrument cluster"-ul nu e nevoie sa dai tot bordul jos.
  6. Nu dau. Ziceam doar asa. Stiu ca nu e bine sa faci asta.
  7. Nu-mi amintesc bine dar cred ca parca si la franare fara a scoate-o din viteza mai facea asa ceva. (O sa mai incerc azi sa vad ce si cum) La virare pe loc nu am nici un zgomot. Se aude un varait doar cand ajunge la maximum (stanga sau dreapta) si incerc sa tin acolo. Dar asta credeam ca e zgomotul normal cand a ajuns la max. Am incercat sa franez si pe loc si sa misc volanul si merge OK. Martorul Check Engine nu este aprins. Apropo...lichidul de directie este la max... Chiar crezi ca este pe duca pompa de servo?
  8. Salut, Am si eu (din nou) o problema. Se intampla cate odata ca atunci cand pun frana (masina scoasa din viteza), sa-mi moara servodirectia...si cand las frana...merge greu volanul...si dintr-o data merge iar usor. Aveti idee de la ce ar fii? Mersi!
  9. Deci n-are nimeni (alta) idee de ce ar putea face Leganza mea asa?
  10. Hmm...crezi ca e de la aia? Daca ar fii releul de la injectoare nu as avea probleme si in mers? Si nu s-ar aprinde si un check engine sau ceva? Si daca ar fii sigurantele...de ce nu ar face fite si in mers? Dupa cum ziceam...daca pun in pozitia pornit (pana sa ajunga sa porneasca demarorul) stiu deja daca o sa porneasca masina sau nu (ca sta aprins LED-ul rosu de la security)
  11. Da...nu conteaza daca e frig sau cald afara...
  12. Hello, Am si eu o problema legata de pornire si cred ca ma apropii de vinovat...dar nu sunt sigur si am nevoie de ceva sfaturi. Cateodata se intampla ca sa dau cheie si sa porneasca demarorul dar motorul nu porneste. Dupa o verificare mai atenta mi-am dat seama ca de fiecare data cand facea chestia asta becul ala rosu de la alarma care venea din fabrica pe Leganza sta aprins rosu. Si asa mi-am dat eu cu parerea ca nu recunoaste cheia din prima. Cum fac acum ca sa pornesc : Bag cheia, dau pana la pozitia de pornit (penultima), daca ledul ala de securitate sta rosu, ma reintorc la pozitia 0 si reincerc pana cand ledul nu se mai aprinde...atunci pot pornii masina... Aveti idee ce ar putea fii asa mai precis? Nu face asta tot timpul...si si cand face...trebuie sa reincerc numai de vreo 2-3 ori. (tin sa precizez ca am luat masina doar cu o cheie si fara telecomanda de la alarma) > Unrelated : Creste consumul masinii cand te apropii de perioada cand trebuie schimbat uleiul? Nu de alta dar uleiul meu are o culoare mai negricioasa acum si de ceva timp masina consuma 20% in oras (mai sunt vreo 3000km pana ar trebui sa schimb uleiul la 15000km)
  13. Traductorul din cutie este bun si la mufa VSS am 12v pe pinul 3...aveti alte idei? Ca si chestie...am scos senzorul de tot, si tot nu s-a aprins martorul check engine. E normal? Daca ar fii vitezometrul dus...ar trebui macar sa inregistreze km, nu? Poate totusi e senzorul de viteza...
  14. Am mai scos masina la o tura azi si nu am mai reusit sa fac vitezometrul sa miste...in schimb mi s-a aprins martorul check engine de vreo 2 ori pe traseu... E dus traductorul de viteza atunci? Exista ceva sisteme sa fie afectate de pierderea VSS-ului? (gen directia variablila?)
  15. @ovi_jer : Nu gasesc mufa de la VSS. Imi poti spune te rog unde o gasesc? In alta ordine de idei am masurat rezistenta intre B11 si masa (cum zicea in manual) si este 0 ohm (exact cat ar trebui sa fie)... urmatorul pas in carte e sa "verific continuitatea firului DK GRN/WHT intre VSS terminal 2 si bord terminal A10". Inseamna ca trebuie sa desfac tot bordul si sa vanez dupa firul ala?
 

×
×
  • Create New...