Jump to content
Sign in to follow this  
Lucian79

5 Modificari Care Fac Kalosu Mai Sexy

Recommended Posts

la bani putini singura idee care as prelua-o ar fi bandourile de protectie.

Share this post


Link to post

Vreau si eu bandouri din acestea pentru viitorul Kalos. De unde oare ???

Share this post


Link to post

cauta-l pe nicubarbu pe PM!

Edited by ASIMO

Share this post


Link to post

Nicu nu mai aduce accesorii deoarece n-a fost cerere pentru ele. Dar parca bandourile pe care le aducea el erau drepte, in linie.

Cele de pe Kalos-ul alb sunt altfel, sub unghi (urmareste linia caroseriei) - sau oare se potrivesc si in linie (drepte) si sub unghi ?

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Nope! D-alea care coboara pe portiera nu stiu daca gasesti in RO!

Share this post


Link to post

in 500 euro nu porea poti sa faci mare branza

 

Parerea mea ca body-kit in banii astia nu poti sa faci la cineva priceput si de calitate.

 

La banii astia ce-as zice eu:

-geamuri fumurii (folie)

- pleope (astea poti sa le faci la comanda la cineva care toarna fibra, cred ca kid-tuning e in zona ta)

- arcuri sport care sa coboare masina - schimba total look-ul, in bine. Stock zici ca e 4X4 (parerea mea)

 

Astea nu te duc mai mult de 500 euro. Dupa aia strange bani de jante si o sa fie super.

 

Ce mai poti sa faci, si asta e DIY (do-it-yourself) este un black housing la faruri. Adica sa vopsesti in negru (iese un fel de fumuriu) interiorul farului(nu sticla clara din fatza, ci lucul unde e becul). Avand in vedere ca masina e neagra o sa se vada frumos.

Edited by dany_s

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare ce distanta e intre prezoane la jantele de la kalos ( alea de 14 )

Share this post


Link to post

4x100 ... cred :-?

Share this post


Link to post

Si eu parca tot asa stiam : 4x100. O sa caut!

Share this post


Link to post

Da , intr-adevar sunt 4 X 100 :) . Cred ca saptamana asta o sa-mi cumpar niste jante de aliaj tot pe 14 , ca sa nu comenteze cineva ceva , ma refer la garantie. Oricum or sa para ceva mai mari decat capacele pe care le am acum .

Share this post


Link to post

Man, ia-ti macar pe 15"! E pacat sa arunci banii pe 14"! La garantie ce poa' sa-ti zica? Daca e musai, pastrezi jantele de tabla si le pui la loc cand te duci cu "treaba" in service!

Share this post


Link to post

De ce isi cumpara unii o anumita masina si apoi cheltuie bani s-o transforme in alta ? La legalitatea acestei operatiuni si/sau la instigare la o ilegalitate nici nu m-am referit, doar la aspectul tehnic.

Share this post


Link to post

Gusturi, placeri, estetica ... ca de dus tot ma duce din A pina-n B si-un mertan si-o Dacie

E mai mult estetic decat tehnic.

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post

Evident este vorba doar de aspectul estetic . Daca vroiam sa imi iau jante de 19 puteam sa vorbim si de tehnica . In alta ordine de idei , topicul asta pentru asta e.. schimbarea esteticii masinii. Si e problema mea ce fac cu banii mei. Oricum nu este cine stie ce mare investitie, nu vreau sa-i pun motor de 2.0l vreau doar sa-i schimb niste roti..big deal..

Share this post


Link to post

e ilegal sa schimbi jantele? :) )

Eu stiu ca nu e bine sa modifici diametrul rotii sau a latimea cauciucului.

Anyway... daca e ilegal... NU FACETI ASTA! :) )

Gata! Acum instig la respectarea legii!

Edited by ASIMO

Share this post


Link to post

A schimba diametrul rotilor este in principal o problema tehnica, cea estetica nu se discuta.

 

@asimo > este ilegal sa schimbi diametrul rotilor.

 

PS Cei care au sarit in sus, sa citeasca ce se scrie pe forum si catre cine era adresata replica. Nu s-a legat nimeni de optiunile estetice. Nervozitate cam mare pe aici, are vreo justificare ? Despre rationamentul de a cumpara o masina cu jante de 14" si de a pune pe ea o dimensiune de 19" (din ex. anterior) in loc de a cumpara o masina cu diametrul la roata dorit nici n-am facut vreo apreciere, consider ca ea tine de evidenta.

Share this post


Link to post

Da, tolin_afc, dupa cum zic tu, daca vreau masina cu jante pe 19" imi iau Seria 7. Ce conteaza ca diferenta dintre un Kalos si Seria 7 e atat de mare la pret si la intretinere... vreau 19" imi iau serie 7 sau Gipan!

Dar...

Ce ma faca daca eu consider ca e frumos Kalosul cu jante de 16"... Nu vreau sa-mi iau Astra, de exemplu (care are parca optional 16" de aliaj) pentru ca nu am bani de Astra. Si poate mie chiar imi place Kalosul, singurul lucru pe care mi l-as dori la el, sa zicem, sunt jante pe 16". Ce fac? Stau si ma resemnez ca sunt atat de sarac si nu-mi permit sa-mi cumpar masina cu jante pe 16"?

 

Un amanunt tehnic : daca schimbi janta, diametrul rotii nu se schimba daca folosesti un calculator special pentru a-ti lua cauciucurile! Deci nu cred ca e ILEGAL! Si daca esti atat de doritor de legalitate, poti sa-ti pui jante de 19" pe Kalos, sa te duci la RAR si aia iti schimba in talon setarile pt. roti. Atata vreme cat diametrul exterior se pastreaza nimeni nu zice nimic si totul e legal! Iti garantez!

La fel se face cu evacuarea, si cu alte modifcari! Atat vreme cat se pastreaza paramterii de rulare si functionare ai masinii si RAR-ul aproba, nimeni nu zice nimic!

 

Nervozitate nu a fost aici atat timp cat s-a inteles ca se discuta despre "modificari". Nu vorbim despre masini cum ies ele pe poarta fabricii, ci despre ce se poate MODIFICA la un Kalos in limita a 500 Euro! Punct. Asta fara instigari la ilegalitate sau alte chestii. Daca eu zic ca de 500 de euro poate sa-si puna aripi la Kalos si sa zboare, asta e doar o idee. Nu e o insitgare la o ilegalitate (este ilegal sa pilotezi un aparat zburator fara a avea permis de pilot).

 

Later : Dupa o discutie cu ovi_jer, am aflat ca oricum, astia de la RAR te trimit la plimbare, ca nimeni nu-ti va accepta rotile cu jenti modificate, deci... prin forta imprejurarilor, chiar daca nimeni nu-ti interzice, nimeni nu-ti va omologa rotile cu jante mai mari.

 

Pentru ca vad ca de la un punct discutia a devenit "ilegala" si nu mai e pe placul moderatorilor, eu ma retrag... Discutie placuta in continuare...!

 

Lucian, sper sa reusesti da faci ceva legal cu aia 500 Euro!

Edited by ASIMO

Share this post


Link to post
A schimba diametrul rotilor este in principal o problema tehnica, cea estetica nu se discuta.

 

Lasa toline ca oricum marea majoritate care-si cumpara jante pe 16" si dau o tona de bani pe ele, dupa aceea isi iau cauciucuri second hand ca vad ca pretul cauciucurilor e astraonomic, nu creste liniar ci exponential... Ziceti merci ca aveti pe 14" ca puteti sa va luati cauciucuri de calitate, sa vedeti voi cum sunt alea pe 15 sau pe 16 unde de pe la 3.5-4 mil/buc incep preturile...

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Ai facut tu o statistica alx vis a vis de jante mai mari si pneuri second-hand :) )? ... Nu cred. Si ca fapt divers pt statistica ta, iti spun ca mi-am luat jante mai mari si pneuri noi :) .

 

Si inca ceva trecerea de la jante de 14 la 15 inch nu-i o mare scofala tehnica - este safe sa le schimbi atata timp cat iti cumperi jantele care trebuie (latime, offset,...) si pui pneurile adecvate a.i. sa respecti diametrul initial al rotii. . Si nu uitati ca noul Kalos - vine cu jante pe 15, " by default". Asa ca daca-i gasit jantele care-ti plac si se potrivesc "go for it " :)

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

@ASIMO >

1- dupa cum ai aflat, placerea moderatorilor e respectarea regulamentului forumului;

2- circulatia pe drumurile publice se face insotit de un certificat de inmatriculare unde, la pozitia 20 (dimensiunea anvelopelor), este completat un indicativ din documentatia de omologare a masinii. Nerespectarea lui este sanctionata de catre Codul Rutier. Asa ca, nu numai ca nu te lasa sa modifici diametrul la janta, dar nici macar dimensiunile pneurilor. Ratiunea acestei masuri rezida din siguranta circulatiei. Asa ca, daca nu te gandesti la tine, macar ai grija de ceilalti;

3- Daewoo Kalos 2006 este alta masina, omologata cu roti de 15".

Share this post


Link to post
Si inca ceva trecerea de la jante de 14 la 15 inch nu-i o mare scofala tehnica - este safe sa le schimbi atata timp cat iti cumperi jantele care trebuie (latime, offset,...) si pui pneurile adecvate a.i. sa respecti diametrul initial al rotii. . Si nu uitati ca noul Kalos - vine cu jante pe 15, " by default". Asa ca daca-i gasit jantele care-ti plac si se potrivesc "go for it " :)

 

Mai sunt cateva aspecte pe care trebuie sa le iei in consideratie, cum ar fi greutatea noului ansamblu janta+guma, efectul asupra amortizoarelor si asupra trenului de rulare.

Sa nu mai vorbim de vizita la RAR sau unde trebuie, ca sa iti treci in talon noile dimensiuni.

Desi probabil ai dreptate, nu conteaza (datorita tolerantelor destul de mari pe care le lasa peste tot). Dar asta nu inseamna ca nu conteaza, ci doar ca nu vei simti efectul prea curand.

 

Personal, eu las masina asa cum este, din acest punct de vedere. Orice modificare adusa unei masini presupune ceva riscuri (inclusiv montarea unei cotiere - da, nu radeti) si nu am de gand sa imi asum aceste riscuri cand vine vorba de jenti si cauciucuri. Daca le folositi (masinile) just for show of, atunci bagati! :)

Share this post


Link to post

Acum nu stiu cum este cu talonul vostru pt Kalos - eu la Nubira am 2 dimensiuni de jante/roti trecute in talon - si-am ales-o pe cea mai mare - deci din punctul asta de vedere sunt in legalitate - la voi nu-i asa ?

 

Cand am spus "janta potrivita" - m-am referit si la greutate - defapt orice janta din aliaj si de calitate este mai usoara sau cel putin la fel de grea decat janta originala de tabla. Si repet (pt ultima oara ca sa nu intram in vreo polemica) trecerea se face de la 14 la 15 si nu de la 14 la 17 sau 18" - asta vis a vis de probleme tehnice - dar daca in talonul vostru dimensiunea pe 15 nu-i omologata ... ce sa zic ... incercati intai s-o omologati (aducand ca argument noul Kalos :) cu jante de 15)

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

daca va puneti jante mai mari, sa trecem peste altele si sa zicem... automat micsorati talonul, nu? adica puneti un 185x55 nu? Asta inseamna talon de 100mm ceea ce e prea mic pt bucuresti... mai bine mentineti talonul...

Share this post


Link to post

da-mi iar voie sa te contrazic :) 185/55 este o dimensiune destul de safe pt gropile noastre - oricum vine default pe multe masini (alte marci - de ex Peugeut 206).

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...