Jump to content
Sign in to follow this  
danutz

Pierderi Antigel

Recommended Posts

De unde ai cumparat acele pastile?In magazin nu se mai gasesc

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

De la magazin, dar au trecut 2 ani si jumatate de atunci.

Share this post


Link to post

Da dar acum nu se mai gasesc in comert si nu stiu ce voi face ca a inceput sa-mi lacrimeze si mie putin la una din ele!!!!!!

Share this post


Link to post

Daca pui un varf de dorn pe mijlocul suprafetei dopului si dai un ciocan in dorn, nu se deformeaza materialul si se intepeneste dopul mai bine ?

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Problema mea e asemanatoare cu ce s-a discutat mai sus dar sa detaliez. Eu am pierderi foarte mari de antigel in general cand e foarte frig, fiind necesar sa completez odata pe saptamana cel putin, depinde cat merg. Partea proasta e ca atunci cand e foarte frig si merg aproximativ 20-30 de minute ( nu conteaza distanta sau viteza ) imi ies aburi de sub capota, probabil undeva antigelul iese si stropeste pe partea incinsa a motorului dar nu-mi dau seama de unde. Repet, numai cand temepratura afara e scazuta, de pe la -7 grade in jos. Cand sunt pozitive sau cand e vara nu pun nici un gram de antigel in vas. Inca nu-mi dau seama de unde curge dar totusi as vrea sa stiu de ce curge numai cand sunt temperaturi negative.

Share this post


Link to post

Aburul este chiar antigelul in sine cand este incins.Ca sa gasesti fisura urmareste aburul pe unde iese .

Oricum ,ai grija sa nu te arzi!

Share this post


Link to post

am cautat in draci dar nu'mi dau seama deloc. Probabil ca iese doar in mers, naiba stie ca am turat'o pe loc dar nu se vede nimic. Inca un detaliu important : cand e frig vad si balta sub masina care numai antigel poate fi. Eu am patit treaba asta de cand am fost la service de mi'au schimbat total antigelul iar dupa o luna jumate era seceta in vasul de expansiune si m'am gandit ca poate nu e strans cum trebuie dar atunci trebuia sa piarda in orice anotimp, nu ?

Share this post


Link to post

Dar ia uita-te la ulei. Cum este? Este cumva albicios cu spuma? Ca sa-ti dai seama daca este antigel in balta de sub masina moaie un pic degetul si pune pe limba.Daca-i dulce,e antigel.

Share this post


Link to post

Oricum trebuie sa o urci pe rampa sau pe un elevator! E posibil sa se fi fisurat vreun furtun de la frigurile astea, sau sa fie vreo imbinare. Daca curge pe undeva trebuie sa vezi unde e ud. Eventual pune un lighean sub masina si vezi ce colectezi, si cat! Asa vezi mai bine daca-i ulei sau antigel.

Share this post


Link to post

Dupa manifestari (scurgeri pronuntate la temperaturi foarte mici) eu as incepe sa verific furtunele in zona colierelor si colierele. Posibil sa fie si o deformare a chiulasei. S-a umblat vreodata la garnitura de chiulasa ?

Share this post


Link to post

nu s'a umblat niciodata. Masina are 86xxx km. Bine ca pe langa asta mai am si alte probleme. Anyway in ulei nu vad spuma ca am verificat deja. Ar trebui sa aiba alte simptome in caz ca e dusa garnitura de chiulasa ?

Share this post


Link to post

Nu la garniura de chiulasa ciupita ma astept in situatia de mai sus ci la chiulasa foarte putin deformata. In situatii de genul asta, atunci cind este foarte frig afara, dupa un drum la care motorul apuca sa se incinga bine de tot, e posibil ca, in timpul racirii, sa iti supureze putin. Cind motorul este cald, datorita dilatarilor, acel spatiu f. mic dintre ciulasa si garnitura dispare asa ca nu o sa mai vezi scurgeri de antigel.

Share this post


Link to post

Mai degraba furtune, coliere, sau carcasa termostat.

 

@Salex - e destul de longshot ce spui tu - nu m-as gandi la asta pana nu as fi 100% ca cele de mai sus sunt in regula. Si nu pot sa cred ca nu se vede scurgerea, cat timp e suficient de mare incat sa iasa abur ;)

Share this post


Link to post

Mi s-a intamplat si mie sa pierd antigel pentru ceva vreme (am 123k km), pana cand mi s-a fisurat furtunul de la retur, dupa vaporizatorul GPL. L-am rezolvat cumva, cat sa ajung la un service, insa pe drum, mi-a crapat un altul. Le-am inlocuit, unul din ele cu un furtun de Dacia (am inteles ca ar fi destul de rezistent, plus ca furtunul ala "special" putea fi gasit doar la service-uri de gpl si cica ar fi fost destul de scump). Am remarcat si un T rupt in alt furtun, tot pe retur. Am inlocuit si p-ala cu unul de metal, pe care mi l-a facut cineva. Acum observ ca pierd cam 1/3 din vas la 100km. Sub masina nu mai observ ca s-ar scurge apa, iar colierele le-am strans destul de puternic.

 

In fine, destul cu povestea mea :D . Voiam sa intreb daca vi s-a intamplat sa vi se rupa vreun furtun (am inteles ca e destul de frecventa problema, la fel si cea cu T-urile rupte). As vrea sa le inlocuiesc pe toate care ar putea face probleme, ca sa nu ma trezesc cu arteziana sub capota la un drum lung. O sa inlocuiesc si al doilea T in curand.

Edited by alleks

Share this post


Link to post

Schimba T-urile cu cele metalice care se gasesc la cei ce monteaza gpl,verifica vasul de expansiune sa nu fie fisurat(eu l-am gasit fisurat pe partea dinspre volan,deasupra lipiturii de la jumatate).Dupa ce ai facut astea,cumpara si un capac nou la vasul de expansiune ca sa fii sigur ca iti da suprapresiunea afara pe la supapa si nu pe la "incheieturi ".

Share this post


Link to post

Multumesc. T-urile le am de la un prieten care mi le-a confectionat, sunt ok. O sa-l schimb si pe al doilea. Vasul de expansiune nu cred ca este fisurat, pentru ca in ideea asta l-am deschis de curand cu motorul cald si am auzit fasaitul corespunzator, ceea ce ma face sa cred ca e si el ok.

 

Ca informatii aditionale: masina merge ok, uleiul cand l-am verificat nu parea sa aiba nivelul crescut, nici spuma nu am vazut pe joja. De asemenea, nu am vazut nicio bula in vasul de expansiune. Nu m-am mai uitat daca scoate vreun pic de fum pe evacuare, dar in principiu cred ca garnitura de chiulasa e si ea in regula.

Edited by alleks

Share this post


Link to post

Mda, am schimbat si al doilea T, dar inca pierd lichid. Cam 1/4 din vasul de expansiune la 50km. Colierele sunt stranse bine.

 

Sub capacul de culbutori am observat urme de umezeala, pe blocul motor, cam in dreptul suruburilor. Asta poate fi?

Share this post


Link to post

Pompa de apa? Vreun dop sarit din bloc?

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Nu cred ca poti sa pierzi un sfert din apa din borcan in 50 km doar sub forma de vapori(adica sa nu iti dai seama pe unde curge).Sterge toate urmele de umezeala dupa care las-o sa mearga la ralanti si trebuie sa se vada ceva.Si incearca si faza cu capacul borcanului.Bafta!

Share this post


Link to post

Salut! Am observat pierderi de antigel, nu mult si numai in mers. Am gasit umed pe scutul de plastic de sub masina, undeva in dreapta jojei de ulei. Am fost la service, au spus ca pierde pe la interfata bloc motor/chiulasa si ca vor mai strange un pic suruburile chiulasei iar daca am noroc nu va mai curge. Am avut noroc dar numai vreo 400 km ptr. ca a inceput din nou sa curga. Banuiesc ca trebuie sa schimb garnitura de chiulasa, nu? Aveti idee de un service bun in Bucuresti si cam cat ar trebui sa coste (manopera + garnitura de chiulasa + eventual garnitura capac tacheti)? Si alta intrebare, se poate face totul intr-o zi? Cei de la service Radacini pe Plevnei si mi-au estimat totul la 1500 RON (mi se pare cam mult).

Share this post


Link to post

Am o nubira 1 si imi consuma antigel in mers(am completat mereu cu apa de la robinet). Dupa ce opresc motorul si desfac capota se aude mereu un fasait pe la capacul vasului de expansiune. Imi pierde cam 200-300 ml la 30 km. Pe la capacul acela sa-mi apiarda atata lichid de racire(imi consuma numai in mers). Fum alb pe teava de esapament nu scoate.

Share this post


Link to post

Fasaitul ala de la capacul vasului de expansiune se aude din cauza supapelor pe care le are capacul...strange-l calumea si vezi daca se mai aude...daca tot persista...schimba-l! Referitor la pierderea antigelului...sunt multe...pompa de apa,vreu-n colier care nu e bine strans sau in cel mai rau caz garnitura de chiulasa sau caloriferul de caldura! Eu am patit-o cu pompa de apa si cu caloriferul de caldura! Sper ca la tine sa fie ceva mult mai usor!

PS: Uita-te pe la motor..vezi pe unde umezeste...tre sa se vada undeva daca iti pierde! Simptoma principala la calorifer este ca iti face o "mazga" pe parbriz cand dai pe dezaburire si iti miroase a antigel in masina sau se umezeste mocheta undeva mai sus la picioare in dreptul consolei centrale!

Edited by FeryGL86

Share this post


Link to post

Am verificat si nu s-a aburit parbrizul. Capacul l-am strans tare dar degeaba. A inceput sa-mi piarda lichid de racire de vreo 3 saptamani. In interior nu se umezeste nimic si nici nu miroase a antigel.Fum alb nu scoate si cu motorul pornit nu curge nimic sub ea sau pe motor si nici cu motorul oprit. Se pierde numai in mers.

Share this post


Link to post

Sa nu fie vasul crapat. Banui ca ai respectat nivelul max.

Share this post


Link to post

Nu am pus peste maxim. Mereu l-am lasat putin sub. M-am uitat si vasul nu este crapat. Dar am vazut putina apa stransa pe cutia de viteza.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...