Jump to content
Sign in to follow this  
emi2009

Radare fixe si mobile

Recommended Posts

Vreau sa trag o fuga pana la Iasi in weekend si nu am mai fost niciodata, sunt ceva "blitzuri" de care sa ma feresc?

Share this post


Link to post

Da, cel putin intre Tg. Frumos si Iasi stai cuminte cat poti, permanent sunt cel putin 3-4 radare pe portiunea respectiva (~43 km, zis si drumul mortii).

Apoi intre Bacau si Roman, se zvonea ca s-ar fi montat camere fixe in Filipesti, Sagna si Horia.

L.E.: scuze, nu am vazut ca esti din Galati, banuiesc ca Bacau-Roman-Iasi nu e traseul optim pentru tine.

Edited by Juliaen

Share this post


Link to post

Se pare ca politia romana a intrat la cumparaturile de vara... poate au prins reduceri. Daca pana acum in jud Galati nu se practica veioza, de 2 sapt si-au facut aparitia 2 radare noi, Python cu nr B-52-JRF (intalnit in Mun Galati - instant on) si B- 52-JPF (comuna Independenta - veioza in timp ce mai si premia norocosii fara sau cu detecoare slabe).

JRF - Logan alb NEINSCRIPTIONAT.

JPF - Logan alb inscriptionat POLITIA RUTIERA.

Celelalte echipaje radar, obisnuite pentru jud Galati , nu practica veioza, sa speram ca asa va ramane si nu vor urma exemplul noilor veniti.

Share this post


Link to post

Iar au inceput astia instant-on????

Share this post


Link to post

Au cam inceput de mult :-W , doar o scurta perioada (extrem de neprofitabila pt. ei de altfel) au incetat...

Share this post


Link to post
Vreau sa trag o fuga pana la Iasi in weekend si nu am mai fost niciodata, sunt ceva "blitzuri" de care sa ma feresc?

Suna mai intai la rutiera si vezi daca se poate circula pe drumurile din zona. Am vazut ca sunt destul de multe drumuri din zona acoperite/distruse de apa din cauza inundatiilor. ;)

Share this post


Link to post
Iar au inceput astia instant-on????

 

 

Se pare ca da... masini noi, gabori noi, radare noi si obiceiuri vechi. Oricum ieri in Independenta se facea veioza in nesimtire... radaru era pus sa ia din spate... bagat bine intr-o parcare si avea clienti o gramada... unu dadea amenzi si celalalt se juca la butoane... park erau nebuni.. aveau clienti opriti si pentru 65 la ora... :wallbanger:

Share this post


Link to post

@salex, da am fost oprit deamboulea si daca nu stiam un pic de legislatie in domeniul asta mi-o luam. Si chiar tu spui de chestii inscenate asa ca vad ca te contrazici.

 

@kornelush: daca tot ai adus vorba, toata ziua ma ocup cu aparate de masura, cu verificarile metrologice aferente (chiar cu etaloane in special), masuratori si altele din zona. Masuratorile cu radar sunt doar unele dintre cele cu care ma ocup. Masuratorile care se bazeaza pe principiul asta sunt chiar mai sensibile decat exemplul meu cu cantarul. Nu degeaba radarul isi face autotest, autotest care e obligatoriu. Nu vorbesc de regimurile tranzitorii care apar la punerea sub tensiune a aparatelor, care numai ele ar fi suficente pentru o masuratoare aiurea daca nu chiar de decalibrarea aparatului, vorbesc de ecouri si de algoritmii lor de corectie.

Share this post


Link to post

Si poti sa ne spui cam ce eroare (in procente) poate da o astfel de manevra?Aproximativ.

Edited by kornelush

Share this post


Link to post

Nu conteaza, eroarea aia nu este pusa in calcul atunci cand se da aprobarea de model si se stabileste clasa de precizie a aparatului. Informativ, aparatele mele au eroare de ordinul zecilor de procente din capatul de scala imediat dupa punerea in functiune. Putem sa consideram ca radarele Python doi sunt o culme a tehnolgiei si sa ii dam un 5% din capatul de scala.

 

Serios: radarele Python II sunt atat de precise incat nu pot functiona pe ploaie, ceata, ninsoare si tu vrei sa spui ca se autoregleaza in cateva zeci de milisecunde si ca asta nu genereaza erori. Mi se pare ca imi insulti inteligenta.

 

@salex, asa e, greseala mea.

Edited by Zmeul cel rau

Share this post


Link to post

Ti se pare gresit eu doar intrebam pentru ca nu am studiile tale in domeniu si chiar nu ma pricep.La ce ma pricep cred ca m-am facut util catorva membri .

Share this post


Link to post
Data: 29/07/2008 Sursa: IGPR

Inspectoratul General al Poliţiei Române face următoarele precizări referitoare la funcţionarea sistemelor de supraveghere a traficului rutier şi determinare a vitezei autovehiculelor:

 

Ca urmare a aspectelor prezentate în mass-media, referitoare la funcţionarea sistemelor de supraveghere a traficului rutier şi determinare a vitezei autovehiculelor, pentru corecta informare a opiniei publice, Serviciul Informare şi Relaţii Publice din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române este împuternicit să facă următoarele precizări:

Echipamentele de supraveghere a traficului rutier şi măsurare a vitezei de deplasare a autovehiculelor de tip Autovision Compact Python II, aflate în dotarea poliţiei rutiere, au primit Aprobarea de model, în anul 2001, de la Biroul Român de Metrologie Legală cu nr.185, aprobare postată pe pagina WEB a acestei instituţii, la adresa www.brml.ro.

Din descrierea produsului, în anexa 1, pag.1 a Aprobării de model, rezultă că echipamentul funcţionează pe baza efectului Doppler, poate măsura viteza de deplasare a autovehiculelor atât în regim staţionar (de pe loc) cât şi în regim de patrulare (din mişcare), prin intermediul antenei de emisie recepţie şi a unui modul de prelucrare a semnalului şi afişare a rezultatului, în ambele sensuri de mers, impunându-se doar programarea aparatului prin selectarea sensului pe care urmează a se efectua măsurarea. Atât viteza autovehiculului pe care este montat echipamentul radar, cât şi a autovehiculului ţintă sunt prelucrate automat.

Anual, echipamentele sunt verificate metrologic de către Biroul Român de Metrologie Legală, unde sunt supuse procedurilor stabilite de Norma de metrologie legală NML 021-05/23.11.2005 „Aparate pentru măsurarea vitezei de circulaţie a autovehiculelor (cinemometre)” pct. 3.1.1.b., eliberându-se un buletin de verificare metrologică pentru fiecare sistem în parte. Buletinele metrologice însoţesc aparatele radar şi se află la utilizatorul final al acestora.

În aceste condiţii, echipamentele de supraveghere a traficului rutier şi măsurare a vitezei de deplasare a autovehiculelor, aflate în dotarea Poliţiei Rutiere, corespund din punct de vedere metrologic atât pentru măsurarea vitezei în regim staţionar, cât şi în regim de patrulare a autovehiculului pe care sunt instalate.

Referitor la sentinţa Judecătoriei Urziceni privind anularea unui procesul-verbal de contravenţie din 26.02.a.c., încheiat domnului A.D., din Bucureşti, pentru nerespectarea normelor privind regimul legal de viteză, caz prezentat opiniei publice de un post de televiziune în cadrul ediţiei de ştiri, din data de 28.07.a.c., ora 19.00, Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Ialomiţa a depus, în termen, cerere de recurs întemeiată pe baza documentelor care confirmă validitatea verificării metrologice a echipamentului de măsurare a vitezei cu care s-a efectuat constatarea respectivă.

 

SERVICIUL INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE

Share this post


Link to post

Ieri aproape de N Balcescu era o masina de politie cu radar indreptat spre Adjud. Ei bine, detectorul l-a simtit de la peste 500m. Faza dura era ca pe apota statea un nene corpolent, fix pe mijloc. Domnii politisti erau peste drum, il chestionau pe unul cu o masina de Constanta (i-o stricat lu ala concediul inca de la inceput).

Alta faza dura: de la Neptun pana in Bacau NU am gasit niciun radar. Cum am intrat in Bacau, hop si radarele la datorie- se cunoaste ca am revenit "acasa", in Moldova.

Am fost oprit tot in Bc, nu din cauza vitezei, in parte. Am depasit cam in forta pe unul cu o dubita, am fost "zarit" de un nene cu cascheta, tras regulamentar e dreapta si intrebat de acte (cautat la greu prin genti, ca luasem totul in camera, am zis ca nu las nimic in masina), verificat, totul ok. Aveam proiectoarele aprinse, iar faza de drum nu. I-am explicat omului ca sunt nebun de cap (si chiar eram, oarecum, in Constanta am gresit de cateva ori drumul spre galati, o intreaga nebunie, am ars un sfert de rezervor, mi-am distrus ziua si am mers de-ampu... cam o ora si mai bine, intrebat lumea ce si pe unde sa o iau- ce vreti, prima oara la mare, pe drumuri pe unde n-am mai fost; harta aveam, dar cam vechiuta, unele localitati nu erau trecute). A spus sa aprind faza scurta, a zis ca e ok si mi-a recomandat sa circul cu ea pornita. La volan m-am prezentat ok, casca de la telefon in ureche, ochelarii pe cap (nu pe ochi), volanul dat in jos si detectorul plantat in mijlocul parbrizului. M-a vazut omul cu masina plina de bagaje, mi-a urat drum bun si gata.

Deci mai ieste si politisti de treaba!

Oricum, sa vedem saptamana care vine daca m-am tras sau nu pe undeva prin poza. Daca intre Constanta si Neptun a fost radar pe care eu nu l-am sesizat, e jale MARE (mers intre localitati cu pana la 170- o placere sa mergi pe acele sosele- nota 10 drumarilor!!!).

Intrebare: de ce mi-a piuit in draci detectorul in banda X pe o distanta de cca 1 km?! Piuia des, intermitent (intelegeti voi). Era ceva pistol laser model vechi?

Share this post


Link to post

Alarme false @ detector de duzina :D

 

In romania Radarele sunt in banda K si Laser (unul singur, fix). Restul benzilor daca nu pot fi oprite, pot fi ignorate.

Banda x nu e aceeasi cu Laser.

 

P.S> O fi fost vreun gabor bulgar cu radarul din dotare dupa el. =))

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post
Era ceva pistol laser model vechi?

Era apusul... > :)

Share this post


Link to post

Deci pana la urma nu m-ati lamurit, pe ruta Galati-Iasi unde gasesc "surprize"?

Share this post


Link to post

Discutia morala despre viteza s-a mutat aici: Respectam Limitele De Viteza ?

 

Acest topic este despre RADARE.

Share this post


Link to post

Atentie mare pe autostrada A1 in dreptul lucrarilor de reparatie a unei pasarele (cred ca pe raza judetului Dambovita), unde limitarea de viteza este la 60 km/h. Astazi pe sensul de mers spre Bucuresti era un Logan rosu cu radar. Masina era parcata la intrarea pe drumul de acces pe pasarela. Agentii opreau masinile depistate cu viteza peste limita dupa pasarela.

Edited by Alex.T

Share this post


Link to post
Radare fixe pe Valea Oltului. Plus un bonus!

 

Pentru cei care sofeaza pe Valea Oltului, informatiile promise despre radarele fixe. Ele sint in numar de patru si vi le voi dezvalui in sensul in care le-am parcurs eu, astazi, de la Sibiu spre Bucuresti. Primul este la Ciineni , dupa curba, la iesirea din comuna, si va fotograiaza din fata. Al doilea este la Robesti si, atentie mare, este dupa un indicator de restrictie 40 de km pe ora! Dupa ce lasati hidrocentrala in stinga, treceti un podet si, la 10-20 de metri, dupa o cabina telefonica albastra, vedeti radarul care, pe acest sens de mers, va fotografiaza din spate! Cel de-al treilea va asteapta la Gura Vaii, dupa ce treceti de Calimanesti-Seaca urmeaza o portiune de drum in afara localitatii, apoi, imediat dupa placuta localitatii Gura Vaii, la vreo 10 metri, dupa un pom, e radarul care va face poza din spate! Ultimul de pe aceasta portiune se afla la Bujoreni . Dupa ce treceti de Bogdanesti Lunca, exact cind incepeti urcarea pe portinea cu doua benzi, zimbiti, dupa curba, ca va pozeaza radarul din fata!

 

Bonus: Daca ati crezut ca s-a terminat cu radarele odata cu Valea Oltului, va inselati. Ultima cutiuta radar din judetul Vilcea este la Milcoiu, inainte de a iesi din localitate, pe dreapta. Adica la 43 de kilometri distanta de Pitesti.

 

Ca sa recunoasteti mai usor radarele fixe, iata doua poze facute in viteza masinii.

post-5518-1218018254_thumb.jpg post-5518-1218018258_thumb.jpg

 

Sursa

Share this post


Link to post

Sunt curios daca sunt activate. Eu am trecut acum vre-o 2-3 saptamani si nu a piuit detectorul deloc. Acum vedem si daca primesc ceva acasa.

 

PS. Vad ca reply-urile incep de pe data de 27, e posibil sa nu fi fost cand am trecut eu in jur de 20 ale lunii trecute.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Poate sunt de carton... :D

Share this post


Link to post

Si sunt valabile doar pana la prima ploaie... :) .

PS. Am vazut in schimb celebrele afise cu spatele de Logan 1.4 mpi :P

Share this post


Link to post

Sint activate, stati linistiti ! Pe cel de la Gura Vaii l-am testat personal. Trecut pe acolo Luni 21.07.2008 aprox. ora 17:00. Instiintarea a fost trimisa prin curier rapid pe data de 23.07.2008. Se misca repede :)

Share this post


Link to post

Una calda :D atorita chestiei de la Urziceni nicio masina de la politia rutiera cu radar din Galati nu mai are buton pentru instanturi iar cei care fac vor fi sanctionati dupa spusele celor din IGPR.

In concluzie pentru laurentziu in special,poti merge cu 170 in localitati ca iti salveaza detectorul viata .

La braila, cu b mic, inca se practica.

Mai multe detalii pe p.m sau messenger

Share this post


Link to post
Atentie mare pe autostrada A1 in dreptul lucrarilor de reparatie a unei pasarele (cred ca pe raza judetului Dambovita), unde limitarea de viteza este la 60 km/h. Astazi pe sensul de mers spre Bucuresti era un Logan rosu cu radar. Masina era parcata la intrarea pe drumul de acces pe pasarela. Agentii opreau masinile depistate cu viteza peste limita dupa pasarela.

60 e acolo limitarea?

 

Inseamna ca de-aia mi-a sarit mie politistul ala in fata ca disperatul sa ma opreasca. =))

 

Am povestit mai in spate cu cateva posturi intamplarea.

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...