Jump to content
Sign in to follow this  
ciprian

Reglare Carburator Tico

Recommended Posts

Eu folosesc o surubelnita cu cap flexibil si bit in cruce scurt.

Poate merge sa bagi mana prin stanga si sa incerci cu un bit de surubelnita potrivit.

Succes.

Share this post


Link to post

cred ca o surubelnita din aceea flexibila o sa caut si eu maine.Sa vad daca si gasesc...

Share this post


Link to post

Am citit fel de fel de pareri pe aici in legatura cu reglarea carburatorului, a socului automat! Ca sa nu va mai chinuiti atat va ofer eu cea mai buna solutie! Domnul Costel (de la Carbotest) de la Dacia (spre Comuna Pantilimon, treci de Cora Pantilimon si imediat pe dreapta). Aici o sa vedeti diferenta intre cineva care se pricepe si cineva care o arde aiurea! Ma refer aici chiar si la mecanicii lu' peste de pe la diverse servisuri auto cu pretentii. Are omul carbotest, iti desface carburatorul bucati, il spala, il curata, il pune pe banc, ii regleaza socul automat, ti-l pune inapoi si GATA! Operatiunea asta e recomandata la fiecare 10000 de km. Te costa 140 de RON. Daca problemele tale de relanti, de putere, discontinuitati in functionare, etc. nu inceteaza nici dupa asta, omul iti spune: "Vezi ca masina ta mai are si altceva!" In doua minute s-a prins ce are si iti spune! Nimic mai simplu! Nu mai pierdeti vremea fara rost! Bafta multa! TICO e inca o masina faina si cu investitii minime mege excelent sute de mii de km. Nu stiu daca am voie sa-i dau nr. de tel. aici, insa o sa-l dau cui e interesat.

 

am nevoie de nr lui, am luat un carburator de la cineva, il spal si apoi il duc la el sa il regleze.

multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Faceti-va putin curaj si dati carburatorul jos de pe masina. Nu e atat de complicat. Eventual faceti niste poze inainte ca sa stiti cum vin furtunele pe acolo. Odata desfacut, desfaceti toate suruburile de reglaj (notati inainte cate ture a fost infiletat), curatati filetul, ungeti-l si o sa vedeti ce usor merge dupaia. Eu deja am reglat al doilea carburator in stilul asta si rezultatele au fost pozitive atat la consum, cat si la mersul motorului.

Share this post


Link to post

Bravo.

Data viitoare cand faci operatiunea asta, demonteaza si cele doua jicloare de ralanti si progresiune si citeste-le valoarea. Sunt curios daca sunt tot de 68.8 amandoua.

Multumesc.

Share this post


Link to post

sal...cine ma ajuta si pe mine...am dat jos carburatorul sa ii schimb surubul de reglaj amestec si acum nu i mai dau de cap...nu imi sta deloc la relanti si cand imi sta se tureaza singura de nebuna chiar daca clapeta de la soc este pe verticala...! cine are surubelnita din aceea mica pt reglaj surub relanti la cald...rog sa ma contacteze pe privat,ms

Share this post


Link to post

Salutare.

Nu sunt sigur ca am inteles, dar daca ai schimbat surubul ala de reglaj, acum ar trebui sa il poti regla foarte usor cu orice surubelnita. Eu folosesc o surubelnita dreapta si merge brici.

Succes.

Share this post


Link to post

surubul de amestec il pot regla...dar cel de relanti la cald nu l pot...si nu mi mai sta la relanti deloc acum...o sa mai incerc maine sa gasesc ceva cu care sa pot misca de acel surub greu accesibil

Share this post


Link to post

salut am si eu o problema.tico sx din 99, 120k km. Am observat ca la calcarea acceleratiei mai brusc motorul da in nas si se opreste iar la accelerare pana la jumatatea pedalei da in nas vreo 2-3 secunde(paraie) si apoi se tureaza (asta la mers in gol).si la cald si la rece face la fel.am dat filtrul de aer jos si m-am uitat in carburator cand accelerez brusc pe orificiul de sus de supraalimentare da putina benzina ca si cum ar scuipa.inainte tin minte ca m-am mai uitat odata la calcarea acceleratiei si baga in jet.mentionez k masina merge bine nu consuma si inca mai atinge 150km/h.Multumesc pentru ajutor.

 

am demontat carburatorul am desfundat orificiul ala de la pompa de sprit am montat la loc a mers la 3-4 acceleratii si s-a infundat iar,

Edited by soarecelegica

Share this post


Link to post

Camera de nivel constant ai curatat-o? Filtrul de benzina l-ai schimbat?

Share this post


Link to post

La fel am avut si eu problema,era infundat bine jiclorul de sprit + diverse alte mizerii prin carburator. Desi carburatorul fusese curatat calumea si filtrul de benzina era nou si original :mda:

 

Pt surubul de relanti la cald eu am folosit un bit in cruce+adaptorul pt clicket (ca sa am de ce sa-l apuc)

Ar mai merge si cu o surubelnita cu maner scurt,care se scurteaza pana incape acolo

Edited by Dr.L

Share this post


Link to post

Multumesc...am rezolvat problema...din nou aer fals...era dusa garnitura care vine sub carburator...din pacate nu mi am dat seama si am fost la un mecanic,m am curata de 70ron :D ...asta e ;)

Share this post


Link to post

La multii anii la toti .cum anulez si eu euro 2 de tot sa fac sa ramana pe carburatie daca scot curentul de la iac nu mai sta la relanti .multumesc.

Share this post


Link to post

sal am fost la mecanic am schimbat carburatorul am pus non euro merge super bine

Share this post


Link to post

Deh, cipule, te-ai gandit ca s-ar putea sa nu iti mai iasa noxele la ITP?...

Share this post


Link to post

sal am fost la mecanic am schimbat carburatorul am pus non euro merge super bine

 

De ce l-ai schimbat?

Share this post


Link to post

DIN CAUZA CA NU MERGEA BINE MASINA ERA DEFECT IACU SI NU MERGEA BINE

Share this post


Link to post

Garantat puteai infunda iacul si sa reglezi din nou carburatorul... Si eu l-am avut asa,la un moment dat,din pacate.

Iacu se schimba,ca si orice alta piesa defecta :scarpin:

Share this post


Link to post

pai am scris pe forum si nu a spus nimeni cum se face si atunce am schimbat carburatorul iacul este cam scump orcum numi place cum merge cu euro 2

Share this post


Link to post

Am citit fel de fel de pareri pe aici in legatura cu reglarea carburatorului, a socului automat! Ca sa nu va mai chinuiti atat va ofer eu cea mai buna solutie! Domnul Costel (de la Carbotest) de la Dacia (spre Comuna Pantilimon, treci de Cora Pantilimon si imediat pe dreapta). Aici o sa vedeti diferenta intre cineva care se pricepe si cineva care o arde aiurea! Ma refer aici chiar si la mecanicii lu' peste de pe la diverse servisuri auto cu pretentii. Are omul carbotest, iti desface carburatorul bucati, il spala, il curata, il pune pe banc, ii regleaza socul automat, ti-l pune inapoi si GATA! Operatiunea asta e recomandata la fiecare 10000 de km. Te costa 140 de RON. Daca problemele tale de relanti, de putere, discontinuitati in functionare, etc. nu inceteaza nici dupa asta, omul iti spune: "Vezi ca masina ta mai are si altceva!" In doua minute s-a prins ce are si iti spune! Nimic mai simplu! Nu mai pierdeti vremea fara rost! Bafta multa! TICO e inca o masina faina si cu investitii minime mege excelent sute de mii de km. Nu stiu daca am voie sa-i dau nr. de tel. aici, insa o sa-l dau cui e interesat.

 

salut!

vreau si eu nr lui Domn Costel deoarece am un tico cumparat cam de 1 luna si nu ma pricep deloc. nu mere chiar bine la rece si am fost la service daewoo din targoviste dar nu sunt multumit de loc.

Share this post


Link to post

Dar scrie in topic,e chiar asa greu sa citesti printre ultimele pagini?

Share this post


Link to post

Am si eu o problema. Arcul de la clapeta de soc s-a dus. Problema este iarna la temperaturi scazute. La prima pornire dau la pedale si stau cu piciorul pe pedala de acceleratie aprox 10 minute ca sa incalzesc masina. Partea proasta este ca daca este frig afara (max 15 grade) si las masina 1-2 ore oprita, apoi trebuie sa reiau aceasi procedura pentru inca 5 minute...

Vara nu am nici o treaba, chiar imi place sa nu am soc si sa imi stea masina la relatiu pus de mine pentru consum, dar iarna chiar este enervant.

 

Cum pot face sa mearga socul pe perioada ierni, fara sa schimb carburatorul sau sa dau 150 ron pe un arc?

Edited by crystygye

Share this post


Link to post

Pai explica mai pe larg.S-a dus arcul,nu mai e de loc,s-a rupt.. care e povestea acolo.Daca e rupt nu e nici o problema.Cu motorul rece inchizi clapeta manual,iar apoi aplici o picatura de epoxi ca sa fixezi arcul de rotita aia alba.Arcul nu trebuie sa fie incordat,lasat mai liber,cat sa tina clapeta inchisa.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema. Arcul de la clapeta de soc s-a dus. Problema este iarna la temperaturi scazute. La prima pornire dau la pedale si stau cu piciorul pe pedala de acceleratie aprox 10 minute ca sa incalzesc masina. Partea proasta este ca daca este frig afara (max 15 grade) si las masina 1-2 ore oprita, apoi trebuie sa reiau aceasi procedura pentru inca 5 minute...

Vara nu am nici o treaba, chiar imi place sa nu am soc si sa imi stea masina la relatiu pus de mine pentru consum, dar iarna chiar este enervant.

 

Cum pot face sa mearga socul pe perioada ierni, fara sa schimb carburatorul sau sa dau 150 ron pe un arc?

 

Salut

Bine ai venit in clubul celor cu pornire problematica la rece!

Esti sigur ca arcul s-a dus?

Eu am avut o problema asemanatoare dar nu arcul era de vina.

Problema era determinata de vacumul prea mare care determina o deschidere prea mare a clapetei de soc.

Simptomele: Pornire la sfert, functionare perfecta approx 4-5 secunde apoi ambalare progresiva si oprire motor.

 

Asa cum s-a mai explicat, deschiderea socului este determinata de 3 sisteme:

1) vacum care deschide clapeta aprox 1,8 mm

2) vacum mai mare care deschide clapeta aprox 2,5 mm ( determinat de deschiderea supapei BVSV la incalzirea usoara a motorului 18 grade cred )

3) termoelement care deschide progresiv pana la total clapeta odata cu incalzirea lichidului de racire.

Vara, primele doua sisteme nu ridica probleme, este logic, datorita temperaturii mediului.

 

Probabil ca si la tine vacumul 1) este prea mare.

Eu am rezolvat problema intercaland un robinet de aer pe circuitul 1) de vacum. Atasez foto.

Robinetul l-am luat de la un magazin de acvarii.

Am facut operatia acum 2 zile; Cred ca mai necesita un reglaj cand este foarte frig afara.

Anterior am improvizat un limitator reglabil mecanic, practic un surubsubtire si lung agatat de tija de la vacum. Acum am dat jos acest "sistem" . Cand am facut foto inca nu il eliminasem.

post-29194-036107900 1294827351_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...