Jump to content
Sign in to follow this  
ciprian

Reglare Carburator Tico

Recommended Posts

Bun.

Pentru a verifica daca surubul de turatie ralanti e corect pozitionat, faci asa:

- astepti sa se raceasca motorul bine, demontezi carburatorul si te uiti la clapeta corpului intai pe dedesubt. Ai grija ca o sa curga benzina din carburator !!!- clapeta este pozitionata corect daca sub ea se vad descoperite maxim doua orificii: primul (cel de ralanti) mai mare, apoi urmatorul (care e primul orificiu de progresiune) mai mic.

Succes.

Share this post


Link to post

Bun.

Pentru a verifica daca surubul de turatie ralanti e corect pozitionat, faci asa:

- astepti sa se raceasca motorul bine, demontezi carburatorul si te uiti la clapeta corpului intai pe dedesubt. Ai grija ca o sa curga benzina din carburator !!!- clapeta este pozitionata corect daca sub ea se vad descoperite maxim doua orificii: primul (cel de ralanti) mai mare, apoi urmatorul (care e primul orificiu de progresiune) mai mic.

Succes.

 

 

 

 

Uite acum am venit iar de la masina nu merge :( ..porneste daca accelerez merge cand iau piciorul de pe acceleratie moare :( ....ma crezi ca m am uitat de nenunamrate ori la cele doua orificii de care imi zici tu...dar uite astept acum sa se raceasca complet il desfac iarasi si ma mai uit.Daca ai putea sa intri putin pe mess sa ti arat ce tip de carburator am eu.I am mai arata unui baiat aseara tot de aici de pe forum si a zis ca nu a mai vazut carburator ca al meu.De ex eu la corpul de metal langa plutitor am doar un jiglor dreapta unul stanga si stiu ca ar trbui sa fie 2 dreapta si unu stanga.Lughy_hk e id repet daca ai timp sa intri

 

 

 

Share this post


Link to post

Cumpara si garnituri noi daca tot il desfaci de atatea ori, poate trage aer fals pe undeva .

In manual sunt date dimensiunile jicloarelor , daca te uiti pe un jiclor e gravat un numar vezi sa corespunda cu cel indicat in manual.

Poate nu mai este jiclorul respectiv, l-a pierdut un mecanic si a infundat special socul ca sa iti tina clapeta deschisa si sa stea ralantiul (e doar o ipoteza ).

Vin si eu cu o problema la Ticalosul meu : La ralanti oscileaza putin ...merge 5 sec la 950 rpm apoi creste pt 1 sec la 1030 rpm si ciclul asta se repeta periodic (nu e aleator ci exact la 5 sec ). Nu imi dau seama de la ce ar putea fi :scarpin: . Credeti ca e ceva aer fals ? Sa ma apuc sa schimb toate furtunasele de vacum ? Garniturile le-am schimbat fara nici un rezultat.

Edited by vinkator

Share this post


Link to post

Cumpara si garnituri noi daca tot il desfaci de atatea ori, poate trage aer fals pe undeva .

In manual sunt date dimensiunile jicloarelor , daca te uiti pe un jiclor e gravat un numar vezi sa corespunda cu cel indicat in manual.

Poate nu mai este jiclorul respectiv, l-a pierdut un mecanic si a infundat special socul ca sa iti tina clapeta deschisa si sa stea ralantiul (e doar o ipoteza ).

Vin si eu cu o problema la Ticalosul meu : La ralanti oscileaza putin ...merge 5 sec la 950 rpm apoi creste pt 1 sec la 1030 rpm si ciclul asta se repeta periodic (nu e aleator ci exact la 5 sec ). Nu imi dau seama de la ce ar putea fi :scarpin: .

 

DA era posibil daca era infundat socul unde intra apa dar infundat era unde iasa apa din galerie si intra in chiuloasa ceva de genu nu stiu eu prea bine termenii...deci apa trecea dar ramanea undeva si nu declansa socul.Dupa ce am desfundat nu a mai mers...exact cu zici tu merge doar cu clapeta inchisa :(

Share this post


Link to post

Daca ai jicloarele desfundate si dimensiunile corecte si reglajul facut nu are cum sa nu stea . Deci trebuie sa incepi sa elimini pe rand din posibilitati .

Eu bagam si cate o lita(sarma subtire) prin toate gaurele si suflam si cu presiune sa fiu sigur . Daca scoti jicloarele afara sa le cureti mai bine, scoate doar unul o data si apoi il pui la loc si il scoti pe urmatorul ca sa fi sigur ca nu le incurci intre ele.

Share this post


Link to post

Daca ai jicloarele desfundate si dimensiunile corecte si reglajul facut nu are cum sa nu stea . Deci trebuie sa incepi sa elimini pe rand din posibilitati .

Eu bagam si cate o lita(sarma subtire) prin toate gaurele si suflam si cu presiune sa fiu sigur . Daca scoti jicloarele afara sa le cureti mai bine, scoate doar unul o data si apoi il pui la loc si il scoti pe urmatorul ca sa fi sigur ca nu le incurci intre ele.

 

 

 

Asa am facut,am curata si cu spray...deci de infundat eu zic ca nu e nimic infundat ca nu are ce sa mai fie...pe toate gaurile pe care bagam iese pe alta parte aerul la fel si lichidul de la spray!singura posibilitate care o mai am e sa cumpar alt carburator,dar am inteles ca este destul de scump unul bun!

 

 

 

Share this post


Link to post

Inainte sa cumperi altul, verifica si dimensiunea jicloarelor cu cele date in manual . Poate cineva inainte le-a incurcat .

Share this post


Link to post

EU MA GANDEAM SA NU AM VREAO MEMBRANA DUSA LA ELECTROVALVELE ALEA DIN STANGA SI DIN DREPATA CARBURATORULUI IN CARE INTRA FURTUNASELE ALEA GRI...

Share this post


Link to post

Membranele alea nu prea cred ca au influenta asupra ralanti-ului . E una in dreapta care deschide camera II si una in stanga care se activeaza daca ai A/C sau cand dai la demaror.

Sigur ai strans bine surubul de ralanti la cald ? E un surub in spatele carburatorului (nu cel cu tija lunga) trebuie sa insurubezi de el.

Share this post


Link to post

Membranele alea nu prea cred ca au influenta asupra ralanti-ului . E una in dreapta care deschide camera II si una in stanga care se activeaza daca ai A/C sau cand dai la demaror.

Sigur ai strans bine surubul de ralanti la cald ? E un surub in spatele carburatorului (nu cel cu tija lunga) trebuie sa insurubezi de el.

 

DA L AM STARNS APROAPE LA MAXIM...DEGEABA...CE MA SPATUIESTI SA DAU IARASI JOS GALERIA DE ADMISIE SA NU MI TRAGA AER FALS PE UNDEVA????/

Share this post


Link to post

DA L AM STARNS APROAPE LA MAXIM...DEGEABA...CE MA SPATUIESTI SA DAU IARASI JOS GALERIA DE ADMISIE SA NU MI TRAGA AER FALS PE UNDEVA????/

 

Ai dat-o jos de curand ? Nu prea cred sa traga aer fals pe acolo , pentru ca ai spus ca atunci cand montezi alt carburator e ok . Deci inseamna ca e ceva dubios cu carbul tau nu cu galeria de admisie .

Cat de mult ai strans surubul de reglaj ralanti ? Sigur nu strangi de alt surub ? In spatele carbului e un surub cu un arc pe el de care trebuie sa insurubezi.

Edited by vinkator

Share this post


Link to post

Ai dat-o jos de curand ? Nu prea cred sa traga aer fals pe acolo , pentru ca ai spus ca atunci cand montezi alt carburator e ok . Deci inseamna ca e ceva dubios cu carbul tau  nu cu galeria de admisie .

Cat de mult ai strans surubul de reglaj ralanti ? Sigur nu strangi de alt surub ? In spatele carbului e un surub cu un arc pe el de care trebuie sa insurubezi.

 

 

 

 

DA DE SURUBUL ACELA CU ARG DE REGLAJ LA RELANTI AM STRANS...faza stii care e:

 

 

-cand am pus carburatorul celalalt nu m am uitat daca ii merge socul si daca s a deschis clapeta dupa ce s a incalzit motorul,am impresia ca la carburatorul ala nu functiona socul :( si de aceea ma gandeam ca e posibil cand am pus galeria la loc dupa ce am desfundat o sa nu o fi strans,pus bine la loc si sa mi traga aer fals pe undeva

 

 

Share this post


Link to post

Pai ai scos si galeria de admisie pana la urma ? Daca da, ai pus garnitura noua ?

 

Surubul de reglare turatie relanti la cald

post-26719-015071500 1290768694_thumb.jpg

Edited by vinkator

Share this post


Link to post

Pai ai scos si galeria de admisie pana la urma ? Daca da, ai pus garnitura noua ?

 

da am scos si galeria de admisie ca acolo era infundata...nu am pus garnitura noua si nici cu silicon nu am dat :(

Share this post


Link to post

Pai e posibil sa traga aer fals pe acolo . Ar fi o metoda sa vezi . Da cu spray de curatzat carburatorul pe langa galeria de admisie (ai grija sa feresti materialele plastice, sau sa le stergi imediat, din cate stiu ataca plasticul spray-ul de curatat) si daca se tureaza motorul sau se simte vreo diferenta ceva inseamna ca pe acolo trage. Tu cand dai langa galerie daca e sa traga aer fals il trage pe cel amestecat cu spray si iti dai seama . Cel mai bun ar fi un spray de pornire daca ai .

 

Si daca trage pe acolo cumperi o garnitura noua(e ieftina). Vezi sa o cureti pe cea veche cu un smirghel fin, uneori ramane lipita acolo cea veche .

Edited by vinkator

Share this post


Link to post

Pai e posibil sa traga aer fals pe acolo . Ar fi o metoda sa vezi . Da cu spray de curatzat carburatorul pe langa galeria de admisie (ai grija sa feresti materialele plastice, sau sa le stergi imediat, din cate stiu ataca plasticul spray-ul de curatat) si daca se tureaza motorul sau se simte vreo diferenta ceva inseamna ca pe acolo trage. Tu cand dai langa galerie daca e sa traga aer fals il trage pe cel amestecat cu spray si iti dai seama . Cel mai bun ar fi un spray de pornire daca ai .

 

Si daca trage pe acolo cumperi o garnitura noua(e ieftina). Vezi sa o cureti pe cea veche cu un smirghel fin, uneori ramane lipita acolo cea veche .

 

 

 

nu prea am inteles ce ai vrut sa zici...deci sa dau cu spray de curatat si sa vad daca trage aer fals?dar cum observ daca mie nu mi sta la relanti masina?

 

 

 

Share this post


Link to post

Cel mai bun pentru testul asta este un spray de pornire (se gaseste la orice magazin auto,cred ca si pe la benzinarii), dar poti incerca si cu spray-ul de curatat carburator pt ca este si el inflamabil .

Tie daca iti trage aer fals pe langa galerie, inseamna ca pe acolo intra aer in admisie. Daca pulverizezi spray in zona aia (dai pe admisie, pe contur de jur imprejur) se amesteca cu aerulul fals (pe care oricum sa zicem ca il tragea pe acolo) si spray-ul fiind inflamabil intra impreuna cu aerul in admisie si ti se mareste turatia. Daca se mareste turatia inseamna ca a intrat pe acolo din aerul amestecut cu spray deci iti trage aer fals. Daca nu se mareste inseamna ca nu trage . Nu e un test 100% sigur dar poti incerca . Ai inteles acum ? :drinkers:

Daca nu sta la ralanti ii dai cand e rece si sta din soc,sau rogi un prieten sa iti tina putin pedala apasata(dar sa nu o tureze mult, cat sa nu se opreasca)

Edited by vinkator

Share this post


Link to post

am inteles.,,,,haide ca ma duc acum sa incerc dar pot sa dau cu spray doar pe parte de sus a galeriei ca jos nu am cum si daca trage pe jos aer nu am cum sa mi dau seama...

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

Share this post


Link to post

Incearca sa dai cumva peste tot.(dar pe portiuni ca sa incerci sa localizezi zona). Poti da si de jur imprejur la carb sa vezi pe unde ar mai putea trage . Ai grija daca poti ca spray-ul de curatat carburi cam ataca plasticul(daca dai p furtune le stergi repede cu carpa) .

Share this post


Link to post

uite am fost acum am dat cu spray pe partea de sus si pare ok se accelereaza de la soc masina...ca e rece...imi e teama sa nu fi pus garnitura invers dar nu are cum sa intre invers nu????

Share this post


Link to post

Cand dai cu spray simti vreo diferenta ? Se schimba turatia ?(in afara de faptul ca sta ea turata din cauza socului, trebuie sa observi daca se tureaza in plus sau scade ?

Share this post


Link to post

Cand dai cu spray simti vreo diferenta ? Se schimba turatia ?(in afara de faptul ca sta ea turata din cauza socului, trebuie sa observi daca se tureaza in plus sau scade ?

pai cred ca creste turatia asa mi s a parut din ce am observat de dimineata cand am pus carburatorul si acum...parca a crescut turatia mai mult

 

 

 

Share this post


Link to post

Deci daca in momentul in care pulverizezi pe langa galerie spray iti creste turatia apoi iar revine la normal atunci iti trage aer fals pe acolo . Garnitura nu ai cum sa o pui invers ca mi se pare ca nu e simtrica (parca asa tin minte ). Cumpara o garnitura noua ca sa inlaturi macar misterul asta, si apoi stii sigur ca nu iti trage aer fals pe acolo si elimini cauza asta.

Share this post


Link to post

Deci daca in momentul in care pulverizezi pe langa galerie spray iti creste turatia apoi iar revine la normal atunci iti trage aer fals pe acolo . Garnitura nu ai cum sa o pui invers ca mi se pare ca nu e simtrica (parca asa tin minte ). Cumpara o garnitura noua ca sa inlaturi macar misterul asta, si apoi stii sigur ca nu iti trage aer fals pe acolo si elimini cauza asta.

 

 

 

 

da asa m am gandit si eu dar faza  e ca la mn in oras nu gasesc piese doar la comanda sa mi aduca,ma gandeam ca daca desfac si pun putin silicon o avea ceva?

 

 

 

Share this post


Link to post

N-are nimic...poti incerca, vezi cand pui siliconul (silicon rosu rezistent la temperatura spcial auto)sa cureti bine suprafetele sa nu aiba grasime ca nu prinde bine.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...