Dj_Dark Posted January 17 Intre timp s-au mai facut chestii, schimbat lucas-urile laterale din rotunde in astea care imi plac mai mult, si rama de la numarul spate 🙂 Nu mai detaliez ca ala de pe stanga era lipit cu mastic si superglue de m-am chinuit cu o bucata de plastic, smiger de 1200 si la final polish sa scot cat de cat la fata aripa sa nu se vada🙂 3 Quote Share this post Link to post
ches Posted January 17 Deja masina este close to showroom condition. Eu as da un polish pe ea si apoi as tine-o in garaj pana devine oldtimer (mai ai doar 3 ani 🙂), apoi as merge cu ea la raliurile retromobil 🙂 1 Quote Share this post Link to post
vrazvanc Posted January 17 Imi place ca baietelul tau sta pe langa tine. 🙂 Sper sa vina vremea aia, mai repede, si la mine. Imi place migala de care dai dovada, plus ca ai suporturile placutelor de inmatriculare cu Radacini. Are dreptate @ches. +1 1 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted January 19 Ehee, mai e pana la showroom condition, nu e nici pe departe, sunt pozele facute din unghiul bun 😛 Ala micu' e infectat deja, tot timpul vrea si el sa faca ceva 🙂 1 1 Quote Share this post Link to post
Dj_Dark Posted May 22 Sa mai stergem praful, s-au mai intamplat cateva chestii. Prima, antena devenise cam zgomotoasa, era aftermarket oricum si astea sunt mai zgomotoase, dar parca era prea zgomotoasa si pentru un aftermarket, drept urmare am desfacut-o si surpriza: O parte din melc s-a rupt, drept urmare am scos "stash"ul de antene si am incropit una functionala perfect (adica ies toti elementii, intra complet la loc si nu face zgomot, nu a fost usor 🙂 ). Din astea 3 ramase una e aproape goala si alelalte 2 ies doar 4 din 5 elementi, raman de rezerva pe viitor. A doua, am schimbat farul dreapta cu altul proaspat lacuit fiindca cel vechi se cam matuise putin. A treia si cea mai grea am inlocuit jamba dreapta cu cea de pe bej fiindca asta era stramba, probabil de la vre-un accident din trecut, am observat la geometrie ca roata are "camber" si la desfacere ca nu corespund niste distante dupa cum se vede in pozele de mai jos. Cu cea de pe bej avea aceeasi distanta fata de bielelta ca si cea din stanga, drept urmare am purces la mutarea amortizorului din jamba veche in cea noua, curatat, vopsit, etc. Da, stiu, nu mi-am dat interesul, a fost mai mult o spoiala dar imbatranesc si nu prea mai am chef 🙂 Partea proasta e ca dupa mutarea amortizorului jamba s-a apropiat de bieleta, nu mai e lipita dar abea mai intra un deget, ceea ce denota ca si amortizorul a fost afectat in impactul care a indoit jamba. Oricum, e mai bine ca inainte, o sa vad la geometrie ce si cum. 1 Quote Share this post Link to post