Jump to content
Sign in to follow this  
Brainiac

Pe Scurt: Ctr

Recommended Posts

Adica Honda Civic TypeR. Am ridicat-o joi. Si e alba :mrgreen:

 

post-2229-048213100 1297518748_thumb.jpg

 

post-2229-098627500 1297518762_thumb.jpg

 

post-2229-060937500 1297518798_thumb.jpg

 

post-2229-069000800 1297518806_thumb.jpg

 

post-2229-057760700 1297518813_thumb.jpg

 

post-2229-067308100 1297518790_thumb.jpg

 

post-2229-075583100 1297518780_thumb.jpg

 

post-2229-062917500 1297518772_thumb.jpg

Share this post


Link to post

S-o alergi cu placere ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Frumoasa! alte culori nu existau ? :mrgreen:

 

Macar acum sigur stii ca n-o sa mai ai vreodata pietre la rinichi. 1904 ala e numarul de serie ? Sa te poarte sanatos :thumbl:

Share this post


Link to post

Multumesc Florine ;)

 

VAXXi, alte culori nu prea mai existau, asta era ultima masina din Ro. Incepand din 2011 in UE nu se vor mai aduce, din cauza normelor de poluare impuse de mareata uniune.

Si numarul ala este numarul unitatii. S-a facut o serie limitata (championship white se cheama), iar numarul ala imprimat pe placuta de langa schimbator e asa...un fel de fitza. Nu-i mare chestie, masina e in esenta un typer normal (+un diferential cu alunecare limitata), dar...nah. Asa s-au gandit ei ca ar fi bine.

Share this post


Link to post

Aha, ultimu' mohican deci. Cu atat mai misto. Vezi ca LSD-ul ala e FUUUN ! :)

Share this post


Link to post

Eh, p-asta tre' s-o testez! S-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

Share this post


Link to post

Incepand din 2011 in UE nu se vor mai aduce

 

Dar nu-i facuta in Anglia ca restul TypeR-urilor?

Share this post


Link to post

Faaaaaaină! S-o alergi sănătos! :)

Acu' când te urci în cea de 1.8 probabil ai impresia că-i pe gpl :mrgreen:

 

Vezi ca LSD-ul ala e FUUUN ! :)

Trip-ul?! :mrgreen:

Share this post


Link to post

Frumoasa, imi place si culoarea.

Sa te poarte sanatos ;)

Share this post


Link to post

@argon: m-am exprimat gresit, vroiam sa zic "nu se vor mai vinde". Ba da, e facuta in UK. Aici e un articol pe tema asta (in aceeasi situatie de a nu se mai aduce, din cauza normelor de poluare, ca si typer-ul, sunt mai multe masini, dintre care nu-mi vine acum in minte decat touaregul cu motorul V10 si focusul ST).

  • Like 1

Share this post


Link to post

Mistocuta masina, pacat ca vreo 2-3 luni, pana carpesc astia drumurile, nu vei putea sa dai in ea. Dar e bine, faci si tu rodajul pana atunci. :D

 

Raman la parerea ca Civicul actual e una dintre cele mai frumoase masini de pe piata la ora actuala. Pacat ca Accord-ul n-a pastrat acelasi stil.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Sperba jucaria,sa te poarte sanatos.

Share this post


Link to post

Ma oftici. :aoleo: E 'sto jucaria

Share this post


Link to post

Ar fi faina o comparatie intre cele doua modele pe care le ai ( feeling, etc)

Nu ai zis nimic de pret. :) )

 

Un singur lucru as avea de reprosat : daca ai peste 1.90 nu e de tine.

 

Hmm...acum vad ca astia de la Top Gear o cam fac una cu pamantul... :wallbanger:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=PaYW1mUE8RI

Edited by Englishman
  • Like 1

Share this post


Link to post

Pai daca ar fi fost euro 2 cum ar fi fost normal sa fie orice masina normala, poate alta era parerea lor. Dar asa, cam greu sa ceri de la o masina sa fuga de sa rupa pamantul si sa mai fie si ecologica.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Exista catalizatoare sport, de obicei astea vin cu asa ceva.

Share this post


Link to post

Simpatica jucaria, s-o alergi cu placere :)

 

Faina treaba cu LSD-ul, prinde bine daca ai de gand s-o alergi la modul mai serios.

Poate odata cu LSD-ul au lucrat putin suspensia ca sa corecteze comportamentul subvirator, cam neasteptat la genul asta de masina, insa care la Type-r-ul obisnuit e intr-adevar destul de evident. Poate la seria asta limitata au rezolvat-o :)

Edited by mr_

Share this post


Link to post

@Englishman, sa le luam pe rand:

- pretul a fost 16.500 eur, fara TVA, la care se mai adauga minunata taxa de mediu de 3.500 de eur.

- am fix 1.72m si vreo 65 de kg, deci nu am absolut nicio problema, nici cu plafonul/pedalele, nici cu sustinerea laterala a scaunelor

- feelingul e cam acelasi pana la 4.000 RPM, dupa care povestea se schimba radical, in sensul ca typer-ul te lipeste de scaun (nu ca civicul normal n-ar fi facut-o, insa mult mai "delicat"). Cutia de viteze e mai scurta la typer (daca civicul ajunge la 100 intr-a doua, typer-ul nu sare de 90), suspensiile sunt ceva mai dure la typer, scaunele erau mai comode la civic, dar cele de la typer au sustinere laterala mai buna, samd.

In ceea ce priveste aprecierea celor de la TG, n-as sti ce sa spun. Cu siguranta au dreptate vis-a-vis de performantele pe circuit ale celor 2 modele, dar eu nu cred ca voi ajunge pe vreun circuit cu ea, la fel cum nu cred ca in cazul in care as ajunge as putea sa fac diferente la modul la care o fac ei. Asa ca nah... :)

 

@mr_, cred ca discutia despre LSD vor avea sens peste cateva luni, momentan nu ma pot esprima, din motive obiective (am parcurs 250 de km, de exemplu :mrgreen: )

Share this post


Link to post

Poate odata cu LSD-ul au lucrat putin suspensia ca sa corecteze comportamentul subvirator, cam neasteptat la genul asta de masina, insa care la Type-r-ul obisnuit e intr-adevar destul de evident. Poate la seria asta limitata au rezolvat-o :)

 

Nu corecteaza nimic, de fapt, chiar si cel mai inrait road user nu o sa il simta decat extrem de rar. E pentru cei ce se joaca cu turbine, pe circuit. Or so i've heard.

Subvirarea nu e groaznica. Cel putin nu ca in Skoda Octavia RS. Sa nu mai vorbim ca in CTR ai feedback foarte bun in volan spre deosebire de Skoda unde tinde catre 0.

Share this post


Link to post

taxa de mediu de 3.500 de eur.

 

ce Euro e?

Share this post


Link to post

Euro 4, motor de 1998 cmc, emisii 215 g CO2/km.

Edited by Brainiac

Share this post


Link to post

@Sato

Eu am vazut-o pe Euroring, langa budapesta, si e puternic subviratoare. Ma refer la type-r clasic, nu la seria limitata despre care n-am idee cum se comporta. Se comporta ca orice fwd de pe piata, cu singura diferenta ca e mai rapida in liniile drepte.

Octavia RS habar n-am ce face pe circuit, insa nu m-ar mira sa fie la fel. Nici sor-sa G5 GTI nu e grozava la capitolul asta.

 

Pe de alta parte sunt absolut de acord ca in mod normal nu vei simti vreodata chestia asta, decat daca te apuci sa faci curse pe serpentine.

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos si sa nu-i pui CVC la nr de inmatriculare . [-O<

  • Like 2

Share this post


Link to post

Da, v-au gasit glumele pe voi acum :mrgreen: . Nu-i pun nici-nici :scarpin:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...