Jump to content
Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

Am mers azi pana la cineva aproximativ 30 de km si dupa ora am plecat si a inceput sa licare becul de la baterie din bord.

Motorul functioneaza normal si dupa ce am ajuns acasa m-am uitat la bateria si nu prezinta scurgeri

in schimb in zona motorului era incins(am simtit cand am ridicat capota)

In cartea tehnica scrie ca bateria nu se incarca si e posibil sa fie intrerupta racirea motorului.

Pot cirucla cu masina pana ajung la un service sau trebuie sa merg urgent?

Intreb asta pentru ca eu sunt din Tg-jiu si service Chevrolet e la Craiova si la Valcea.

Precizez ca masina are 4 luni si 1500 km,iar motorul este 1.6

 

 

Sal

Ti-am trimis un PM ieri.

Share this post


Link to post

Am fost si eu sa comand un volan pentru schimbare pe garantie.

Arata prea nasol ca sa il mai las asa. Si a inceput sa se cojeasca si pe parte dreapta a lui.

Faptul ca pielea este moale steatul de vopsea sa tot ondulat pina sa desprins de piele si a fost luat prin frictiune de mina.

 

 

 

Nu stiu daca au inbunatatit astia piele sau vopsirea, totusi sper sa nu mai schimb inca o data volanul pe garantie.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema cu bateria.

Am sunat la chevrolet si mi-au zis ca atunci cand pornesc masina sa nu dau drumu la cheie 15 secunde.

Share this post


Link to post

Solutia-i temporara, nu ?

Share this post


Link to post

Nu, este iesirea din modulul transport daca nu ma insel, probabil ca ceva similar a facut inainte de a avea problema, evident involuntar.

Share this post


Link to post

Astia de la dealer isi bat joc de clienti, de ce nu anuleaza modul acela inainte de livrare ?

Share this post


Link to post

Nu stiu de ce a intrat in modulul transport.

Masina a stat in soare o ora,o fi din cauza asta?

Share this post


Link to post

Nu, uita-te in manualul masinii si ai sa vezi cum se activeaza modul transport.

Tolin, cica modul transport este destinat pentru a fi la dispozitia proprietarului pentru perioada cand vrea sa tina masina in garaj mai mult timp, o lasa in service etc. In fapt, multe service-uri il anuleaza la prima revizie, pentru ca activarea lui accidentala este foarte usoara.

Share this post


Link to post

Salut. Recent mi s-a intamplat ceva tare interesant. Dorind sa ies dintr-o parcare, la manevra de dat cu spatele au intrat in functiune semnalul acustic de la senzorii de parcare (pana aici nimic ciudat). Numai ca pe masura ce ma apropiam si mai mult de obstacol, sunetul in loc sa se amplifice a ramas constant. Scot masina din viteza, sunetul nu dispare, vreau sa plec cu a 1-a, la fel. Sunetul nu a disparut nici dupa ce am scos cheia din contact, si nici dupa ce am deschis usa. Abia dupa inca 2 chei a reusit sa dispara. Probabil ca statul in soare i-a provocat insolatie.

 

Am patit si eu chestia asta o singura data. Tot o singura data mi s-a intamplat(in iarna) ca aeroterma sa continue sa bage aer cald la maxim desi dadusem intre timp complet pe rece(am dat drumul si la AC si degeaba). Si-a revenit singura dupa vreo 30 de minute si 30 de km de mers cu geamurile deschise initial si cu ventilatorul oprit apoi . Saptamana trecuta mi-au " cazut" complet ceasurile de bord. Singura solutie gasita dupa 2 zile a fost schimbarea ceasurilor de bord (problema de comunicare cu computerul si sunt capsulate). A sosit si volanul pentru schimbat in garantie. Il rezolv saptamana viitoare, dar sper sa fie vopsit mai bine pentru ca si eu am ajuns la concluzia ca e o problema de vopsea (structura reala a pielii nu pare a fi afectata).

Share this post


Link to post

Intrebare:

Este normal sa porneasca AC-ul cand dirijez ventilatia spre parbriz?

porneste AC-ul dar fara sa se aprinda beculetul de la butonulAC, oare la toti e asa, eu am observat din gresala, daca nu ii dai atentie nici nu iti dai seama ca merge AC-ul.

Share this post


Link to post

Da, e normal. Apesi pe fulgulet de 2 ori si se dezactiveaza AC-ul.

Share this post


Link to post

Il rezolv saptamana viitoare, dar sper sa fie vopsit mai bine pentru ca si eu am ajuns la concluzia ca e o problema de vopsea (structura reala a pielii nu pare a fi afectata).

 

E lacul, nu vopseaua, am scris mai sus etapele de vopsire a pielii. Se vede si din poza ca pielea ramane neagra (asta e vopseaua) dupa cojirea lacului. Daca si la urmatorul volan patesti la fel, poti coji lacul daca tot se ia usor si sa-i dai tu un strat de lac mai rezistent.

 

Cat despre ceasurile de bord, se pare ca Cruze a inceput sa imprumute din problemele pe Vectra C :) .

Edited by ches

Share this post


Link to post

Sake a reusit sa schimbe volanul, si pare alt material. Cu putin noroc, asta o sa tina mai bine.

 

Al meu are 8000km si vreo 8 luni, dar nu s-a cojit. Ce-i drept, acum cateva luni l-am dat cu o solutie pt. protejat pielea (de canapele).

Share this post


Link to post

E lacul, nu vopseaua, am scris mai sus etapele de vopsire a pielii. Se vede si din poza ca pielea ramane neagra (asta e vopseaua) dupa cojirea lacului. Daca si la urmatorul volan patesti la fel, poti coji lacul daca tot se ia usor si sa-i dai tu un strat de lac mai rezistent.

 

Eu inteleg ca lacul ar trebui sa dea luciu si sa protejeze nu sa transforme pielea neagra in gri(adica tot un fel de vopsea sau lac colorat). De ce nu or fi vopsit de la inceput pielea cu gri si lacul sa fie incolor? Iar de cojit intreg volanul mi se pare imposibil, pentru ca e vorba de o "cojire" prin frecare in locurile mai expuse, nu cum se cojeste pielea umana dupa asuri solare.

Share this post


Link to post

De obicei problemele de genul acesta ( exfoliere lac volan ) nu sunt singulare, mai mult ca sigur ca vor aparea si altele cu aceias problema, se pare ca au avut o problema la lotul respectiv iar lotul este de cateva sute de volane, deci atentie la exfoliere volan.

In mod normal procedura spune ca in asemenea situatii se recheama toate autoturismele care fac parte din lotul cu pricina ( rapel ), dar tinand cont ca nu este o problema de siguranta se pare ca baietii au omis rechemarea autoturismelor cu probleme.

 

 

 

Share this post


Link to post

:wallbanger: pentru o confirmare mai aprofundata, ceea ce faci tu cu mana ta este mai sanatos, decat ce iti face altu si a merge la service mai rau faci decat bine, dupa cum urmeaza : la 1 an merg sa fac revizia, am postat cu ceva timp in urma si ma plang ca scartie scaunul de la pasager, dupa terminarea reviziei imi zice domnul de la ghiseu ca s-a facut joc la sina de la scaun si se schimba pe garanite, totul ok.Primesc telefon ieri, piesa era in service, merg astazi sa o schimbe, totul ok, o aduc, o parcheaza in afara service-uli, in curte nu mai aveau loc, ma duc la masina singur, cand deschid usa sa vad lucrarea raman :o plasticul de pe prag, partea dinspre bord, plin de ulei si cu o mare urma de surbelnita in el, mai arunc o privire si cealalt a parte avea ceva ciupituri dar nu asa vizibile :mda: ma duc la ei inapoi, vine unu si da domne ca asta este, ce sa ii facem, o sa facem comanda si il schimbam.Ajung acasa deschid usa sa ma uit in spate, mai vad o pata de 1 cm de ulei pe bancheta, am luat o carpa cu putina apa si s-a luat.

 

Asta-i romanu, tot roman ramane.

 

Am intrebat si de difuzoare pe spate,pret 85 lei, presupun ca unu si daca le cumpar, mai bine le montez singur decat sa primesc desene gratis si decoratiuni.

 

Service Radacini Motors Vitan.

Edited by COSMOALX

Share this post


Link to post

Fratilor, sunt zeci daca nu sute de membri (inclusiv eu) care s-au plans de intreaga retea Radacini. Ce mai cautati pe la ei nu stiu.

 

Eu personal mi-am facut reparatiile pe garantie/ reviziile la Lacetti la GTT si nu am nimic sa le reprosez la calitatea lucrarii. Si cu siguranta veti gasi oameni mai binevoitori si atenti si la alte reprezentante Chevrolet. Radacini sucks!

Edited by ches

Share this post


Link to post

off topic: Intreaba-l pe Ratzusca ce geometrie i-au facut aia de la GTT...

Share this post


Link to post

Sau pe mine de ce am alta culoare la spoilerul din spate...

 

Hai sa va mai zic cate ceva:

- Afisarea temperaturi stiti ca nu este corecta, nu? Azi dimineata, la umbra, arata 26 de grade. Dupa 4 ore de stat in soare, tot 26 de grade. Am ajuns acasa, tot 26 de grade. Termometrul arata 30 de grade afara, la umbra.

- Temperatura de iesire a aerului, prin grile, poate ajunge la valori negative. In manualul de service scrie clar, daca temperatura vaporizatorului scade sub 3 grade, se opreste compresorul. Dar eu am vazut -5, -7 grade LA GRILE. In service (da, tot GTT). Si au zis ca e normal. Nici nu au vrut sa ia in considerare posibilitatea ca apa care condenseaza pe evaporator sa inghete, si din cauza asta sa nu mai bage aer rece, cum mi s-a intamplat de mai multe ori la drum lung. Pentru ei totul este 100% ok.

- Am fost sa schimbe senzorul de presiune al DPF-ului, pentru curatarea prea deasa a DPF-ului si consumul mare. Le-am zis ca nu e de acolo, nu a contat pentru ei. Nici macar nu au vrut sa o puna pe tester, sa vada daca e vreo diferenta intre senzorul vechi si cel nou.

Am facut un drum pe autostrada (54km, 130km/h in a 5-a, un pic de 100km/h in a 5-a si inca un pic de 100km/h in a 4-a). 8.4% pe CB la 130 in a 5-a, 5.5 la 100 in a 4-a si 5.3 la 100 in a 5-a (mult subturat). Consumul mediu, la pompa, dupa cei 54km: 7.7l/100km. Cica "e normal dom'le".

Toate astea s-au intamplat in prezenta unui reprezentant de la GM.

Seara iar a curatat filtrul de particule. Aveam 200km de la ultima curatare, din care 54 pe autostrada.

- Sake a avut placuta surpriza sa i se reteze prezoanele care legau toba intermediara de DPF. Bineinteles, pe la Constanta. Seara cand a ajuns la GTT, i le-au legat cu sarma. A 2-a zi au folosit bormasina, ciocan, dalta, etc pt. a curata resturile de prezoane din DPF, au dat filete noi, au etansat cu silicon (fara garnitura, ca n-aveau) si i-au dat masina.

Stia reprezentantul GM de distractia asta, nu am inteles daca a fost de fata sau nu, a spus ca nu a mai auzit de asa ceva, dar nu i-a interesat sa investigheze de ce s-a intamplat, sau chestii de genul asta.

Daca era o faptura blonda la volan, cu muzica la maxim, care nu sesiza zgomotul schimbat al masinii, si ii dadea cox pe autostrada si lua foc masina? Cine raspundea?

 

- Si lui ii sare din a 2-a, la rece, dar mai rar decat imi sarea mie.

 

... ce nu mai stiti? De scaunele care scartie s-a plans cineva?

 

- Ati vazut ca pe muchia stalpilor din spate, la imbinarea cu usa, apar ciupituri de la pietrele aruncate de rotile din fata?

- Ii functioneaza cuiva controlul automat al volumului? noua nu.

 

 

Ma rog, mai sunt, asta a fost asa, un mic update. Astea au fost descoperite in ultima luna.

Edited by ALiCE
  • Like 1

Share this post


Link to post

O alta problema intalnita

 

Exfolierea schimbatorului. Pe schimbator exista desenul cu vitezele si incadrat de un cerc argintiu. Acel cerc a inceput sa se rupa bucati mici din el, aveti idee daca se schimba si acesta pe garantie?

Share this post


Link to post

OK, sorry, nu am vrut sa le fac reclama, sa nu se inteleaga gresit. La nuanta vopselei stiu ca dau rasol, ca am un amic cu un Kalos vopsit acolo si nu i-a iesit deloc ca inainte. Totusi masina este vopsita de 2 ani si vopseaua nu s-a exfoliat/cojit...

 

Eu am facut si geometria la Lacetti in urma accidentului suferit de sora-mea (aripa stanga indoita) si pe langa faptul ca am dat numai 90RON (la Nubira m-a costat dublu la Apaca) a iesit si bine (la Apaca mi-au pus volanul usor stramb). Nu le iau apararea, dar eu chiar am fost multumit de felul in care lucreaza: am facut 2 revizii - una la Lacetti si una la un Aveo, am schimbat pe garantie o conducta de aer conditionat care era fisurata din fabrica si am facut geometria la Lacetti. De fiecare data am negociat cu ei la revizie pentru ca masinile aveau <5000km si au schimbat doar chestiile care chiar trebuiau schimbate (ulei, filtru ulei, filtru aer).

 

La Radacini am avut in schimb numai surprize neplacute asa cum am scris si ieri si dupa ce am mers de 2 ori la serviceuri diferite din reteaua lor, m-am convins ca nu trebuie sa mai pun piciorul acolo. Nu-i intereseaza decat spaga si sa nu faca nimic.

 

Scuze de offtopic, vroiam doar sa argumentez ceea ce am afirmat ieri.

 

On-topic: Imi pare rau Alice sa aud ca ai asemenea probleme cu masina. Cruze era primul pe lista mea de achizitii la masini noi si chiar imi placea motorul de 150cp, insa acum sunt convins ca urmatoarea masina nu va fi Cruze. Oare cei cu Captiva au aceleasi probleme cu motorul? Pe topicul dedicat nu si-a scris aventurile decat un singur client nemultumit, restul au fost doar pareri...

Edited by ches

Share this post


Link to post

Spuneam eu acum cateva posturi in urma de problema mea cu data (CB nu facea trecerea automat la luna urmatoare daca nu porneam masina in prima zi a acelei luni ).Am fost cu masina in service, mi-au facut update de soft si acum functioneaza bine.

 

Referitor la restul problemelor sesizate de voi aici:

 

- cu volanul nu am probleme, nu s-a decojit nimic;

- inelul metalic de la schimbatorul de viteze e intact;

- scartait de frane la dat cu spatele nu am ;

- eroare 95 (airbag pasager) - ...eh asta am avut chiar azi :) , dar stiind de pe acest forum,am umblat putin pe sub scaunul soferului la mufa cu probleme si s-a rezolvat, nu a mai aparut eroarea.

 

Pe langa acestea, am avut o scurgere ciudata sub capacul de la motor, si mi s-a inlocuit garnitura capac colbutori, pe garantie.

 

Ce am mai remarcat... in bord, in partea dreapta, in zona dintre fanta de aerisire mica, dreptunghiulara de deasupra materialului textil si tweeterul din stalpul dreapta fata, se aude cand merg pe un drum putin mai prost un fel de vibratie/zornait. Daca dau 2-3 palme..nu mai face o vreme. apoi iar face si tot asa. Aveti idee ce ar putea fi ? Aveti si voi aceasta problema ? Am fost in service, au zis ca e de la torpedou, l-au demontat, l-au pus la loc dar degeaba...

Edited by toxxiqman

Share this post


Link to post

Revin..problema cu data din pacate nu s-a rezolvat prin update-ul de soft. Am pornit masina azi dupa o pauza de cateva zile, si afisa 01.09 in loc de 02.09 ... :( :(

Share this post


Link to post

Am schimbat volanul in garantie si intre timp am facut 6500 de km fara nici o urma pe el (cel schimbat avea semne de uzura deja la 4000). E clar ca este din alt lot si nu va avea probleme. Schimbatorul de viteze e intact, erori la computerul de bord nu sunt, scartatituri la mers cu spatele doar dupa ce trece o perioada mai lunga fara sa spal masina, nici un fel de "greieri" la 21.000 de km, scaunele nu scartaie etc. Revizia la 15000 a costat 430 ron la Radacini.

Share this post


Link to post

Da, e normal. Apesi pe fulgulet de 2 ori si se dezactiveaza AC-ul.

 

 

Am incercat faza cu apasarea de 2 ori pe fulgulet dar degeaba, in multe cazuri as avea nevoie doar de aer pe parbriz si ma scoate din sarite cand porneste AC-ul, ce prostie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...