Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Anvelope

Recommended Posts

În Focşani o fi mai frig, dar la cât de cald e ziua în zona de sud, eu nici nu mă gândesc să trec la gumele de iarnă. Când s-o face frig, când o da lapoviţa, atunci da!

Share this post


Link to post

Eu pe la jumatatea lui Noiembrie cam trec la gumele de iarna. Desigur, daca vremea nu impune acest schimb mai devreme sau, de ce nu, mai tirziu. In general astept acea perioada in care maximele zilei se chinuie sa sara de 10C

Share this post


Link to post
Referitor la : TOYO TIRES PROXES CF1

 

 

Ia uite aici: http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Somme...cePageID=8772#1

 

 

Esti sigur ca vrei sa cumperi?

 

Ce parere aveti despre Vredestein Quatrac 2? Stiu ca este all season dar am vazut multe pareri bune despre ele la teste. A avut cineva? Cum se comporta? Eu nu prea sar de 110/h si nu fac mai mult de 12-15 mii/an. Se merita?

Probabil ca ti-ai cumparat deja, dar daca te mai intereseaza, pot sa-ti spun ca am luat vredestein de la apco. poate mi se pare, dar a crescut putin consumul, asa ca le folosesc numai pe post de anvelope "de iarna"chiar daca sunt all season.

am avut quatrac 2 si pe dacie si pe clio si au fost foarte bune. acum merg vara cu ecocontact de la continental si din octombrie in aprilie cu quatrac2 si sunt multumit

Share this post


Link to post

Mi-am cumparat acum 4-5 zile 2 vredestein snowtrac 2 (de iarna) si le-am si montat. Se comporta bine dar sunt mai zgomotoase cand e mai cald afara. Sper sa faca faţă la iarna pe zapada. Mai are cineva ? Pareri?

Share this post


Link to post

Pai ca si parere, tinand cont de temperaturile de acum, pana la iarna propriu zisa o sa mai ai jumatate de cauciuc.

Si ai grija mare cand o fi ploaie, se duc ca sania pe apa.

 

Pareree finala : lasa-le pe alea de vara pana cand este cazul ( temperaturi constante sub 7 grade )

Share this post


Link to post
Mi-am cumparat acum 4-5 zile 2 vredestein snowtrac 2 (de iarna) si le-am si montat. Se comporta bine dar sunt mai zgomotoase cand e mai cald afara. Sper sa faca faţă la iarna pe zapada. Mai are cineva ? Pareri?

Da, Snowtrac2 luate de la APCO (special deal) pe la sfarsitul lui noiembrie anul trecut, folosite pana la sfarsitul lui martie. S-au comportat admirabil; diferenta ca de la cer la pamant fata de Continentalurile cu care a venit masina cu un an inainte in ianuarie (cica all season a zis dealerul, eu ma indoiesc tare).

Dar e cam devreme acum, e prea cald pentru ele, mai stai vreo 3-4 saptamani.

Share this post


Link to post
Si ai grija mare cand o fi ploaie, se duc ca sania pe apa.

 

Te referi la ploile de toamna sau la carosabil ud iarna? Sunt asa de rele pe ploaie?

Share this post


Link to post

Ma refer atat la asfalt ud vara ( mai ales ) dar si la cel ud si neinghetat iarna.

Astapentru ca profilul cauciucurilor de iarna e gandit pentru a MUSCA din zapada si nu a disipa apa, ducand astfel foarte usor la acvaplanare.

Share this post


Link to post

Hai ca nu e dracul asa de negru, sint destule anvelope de iarna cu profil gindit sa scape usor de depuneri sau apa

Share this post


Link to post

Cred ca mai degraba materialul influenteaza in situatia asta. Repet, cred.. nu am eu de unde sa stiu exact.

De ce cred asta? Ale mele de iarna au profil in V.

Anul trecut mergeam tare pe o ploaie foarte puternica cu astea de iarna si am ramas surprins sa vad ca se comportau mai bine ca cele de vara,

rezistenta mai mica la inaintare, e drept, dunloapele pe care le am de vara nu sunt grozave pe ploaie. In schimb, pe carosabil usor umed nu muscau din asfalt, si aici zic ca e doar treaba de aderenta.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Oricum ar fi, nu pot fi mai rele decat debica presto cu care a fost echipata masina iarna trecuta. Ma conving la iarna. Vreau ceva sfaturi pentru anvelope de iarna care se comporta bine si pe zapada dar si pe carosabiul ud. Astept.

Share this post


Link to post

Tu ii fi asteptand, dar solutie universala nu exista pe lumea asta, ca o gasea cineva, dar tu nu stii ca iarna nu-i ca vara? =))

Sunt foarte bune alea pe care le-ai luat, nu forta sa nu le tocesti aiurea si nu ai treaba.

Share this post


Link to post
Ma conving la iarna. Vreau ceva sfaturi pentru anvelope de iarna care se comporta bine si pe zapada dar si pe carosabiul ud. Astept.

Fara suparare ... dar o sa cam ai de asteptat :)

Share this post


Link to post

Pur si simplu nu exista asa ceva iar cine sustine cum ca ar fi, minte.

Gandeste-te, profilul celor care MUSCA din zapada / noroi este facut sa NU disipe apa tocmai pentru a musca, adica a nu devia ci a adera la masa de zapada.

Si cum la apa nu poti sa aderi pentru ca are densitate foarte mica atunci o inlaturi. Uitandu-te la profilele cauciucurilor de teren/ zapada versus cele de ploaie / uscat o sa intelegi logica si deci ca e imposibil sa le ai pe toate.

Cea mai proasta solutie sunt allseason, adica bune la toate si de fapt bune la nimic. Ele inglobeaza in cadrul cauciucului, cate o banda buna la fiecare treaba : uscat, ud, zapada samd, numai ca impartind latimea cauciucului la cele 3-4 tipuri de profile dispersate acolo, o sa obtii un cauciuc pentru fiecare tip de vreme dar de latimea a 1/4 din normal deci inchipuie-ti ca in 75% din cazuri ai cauciucurile nepotrivite iar in celelalte 25% ai un sfert de cauciuc potrivit.

Si mai rau e sa mergi vara cu cauciucuri de iarna, chiar mai rau decat sa mergi iarna cu cauciucuri de vara, o zic din proprie experienta, cauciucurile de iarna vara ( sau la temperaturi peste 10 grade ) sunt bune doar de burnouturi ( adevarat ca astea ies excelent, spre exemplu, cu traction control OFF, pe ploaie am reusit sa merg cu cauciucuri de iarna cu aprox 30 km/h real in timp ce la roata aveam 160 km/h, iti dai seama ce de abur/fum era in spatele meu :P ; cam atata aderenta au cauciucurile de iarna vara pe ud - si a fost 5 mil bucata deci nu sunt chiar ultimele goarse - toata povestea asta pe la 4000 ture; nu m-a lasat inima sa o duc in 7000 ca mi-era ca fac poc gumele ) .

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Desi citisem ca all seasons nu sunt prea grozave nici...nici, ma gandisem sa-mi cumpar vredestein quatrac 2(all) noi. Poate nu era o alegere reusita dar in conditiile in care fac cam 10-12 mii pe an cu masina nu stiu daca renteaza sa am 2 tipuri de cauciucuri...??!!

Acum voi cauta la second doua cauciucuri Good year UG 6 sau 7, eventual dunlop winter response(sport M2), iar la vara ceva mai bun decat Debica presto.

:o fftopic: Sorry! - pt. plicitiseala.

Edited by thunder

Share this post


Link to post

Cauciucuri SH ... riscant. Poti paria pe un cal norocos, insa e mult mai probabil sa iei o teapa. Ca si modele te-ai orientat bine, GY UG6 sint super, Dunlop Winter Sport M3 de asemena. M2 nu am avut, nu stiu cum se comporta. Peste vreo luna o sa imi pun si GY UG7+, revin cu impresii ...

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca decat sa dau 10 mil pe un cauciuc cat de cat bun nou si sa fac pana ( posibil ) in primii 200 metrii mai bine dau 3 mil pe unul SH ales cu grija si care sa se prezinte de nota cel putin 8.5.

Share this post


Link to post
Parerea mea este ca decat sa dau 10 mil pe un cauciuc cat de cat bun nou si sa fac pana ( posibil ) in primii 200 metrii mai bine dau 3 mil pe unul SH ales cu grija si care sa se prezinte de nota cel putin 8.5.

Perfect de acord cu tine. Din experienta proprie pot sa spun ca am cumparat de 3 ori anvelope SH. De 2 ori am fost super super multumit: o data am luat o pereche de GY Eagle Ventura care au fost senzationale vara; a doua oara am gasit o pereche de Dunlop WinterSport M3 care au fost si alea fantastice, am mers cu ele doar pe fata vreo 30kkm si le-am dat anul asta altcuiva dupa ce mi-am luat un set de anvelope noi. Am luat si o teapa, cu un set de GY UG6 care s-au comportat extraordinar (si inca se comporta, le mai am) insa au o buba: desi au amindoua acelasi grad de uzura si dimensiune, unul are cca 2-3 cm mai mult pe circumferinta, motiv pentru care sint nevoit sa le folosesc pe spate, daca le pun pe fata masina trage rau intr-o parte... Dunlopurile si UG6-le le-am luat efectiv aproape noi, inca aveau moatele ale din fabricatie pe ele ...

Share this post


Link to post

@Cumnate, gumele alea de iarna de ziceau tu ca sunt praf pe ud, erau SH?

Share this post


Link to post
Oricum ar fi, nu pot fi mai rele decat debica presto cu care a fost echipata masina iarna trecuta. ...

 

Orice anvelopa de iarna e mai buna decat Debica Presto pe timp de iarna. ;) Poate ai sa iti dai seama de ce.

Share this post


Link to post

N-am avut Debica in viata mea insa ma risc si eu cu o presupunere ... Presto sint de vara probabil.

Share this post


Link to post

Sunt de vara si sunt slabe si vara, dar iarna ... n-ai vrea sa le vezi pe zapada. Eu stiu... :P

Share this post


Link to post

Pai...cine te-a pus sa mergi cu ele pe zapada? :D

Share this post


Link to post
@Cumnate, gumele alea de iarna de ziceau tu ca sunt praf pe ud, erau SH?

 

Nu, erau noi si se comporta foarte bine pe zapada ( adevarat ca NU am termen de comparatie ) dar nu si pe apa calda :P

 

Acum spre exemplu, la temperaturile de acum ( le am pe spate pe cele de iarna din neglijenta ca nu mi-am pus de vara ) daca iau curba brusca pe asfalt ud, imi fuge spatele de zici ca fac manevre cu frana de mana. Si nu vrei sa iti fuga spatele la o masinuta de 5,05 metrii.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Iarna trecuta Debica Frigo au facut fata cu brio la zapada.Sunt cam zgomotoase pe asfalt dar la zapada am batut masini si cauciucuri cu pretentii cu ele.Iarna asta le pun pe spate si imi iau altele noi pe fata.Am vazut la 110 lei de175/70/13.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...