Jump to content
Sign in to follow this  
martiz

Un Matiz De 8000e

Recommended Posts

Tuningul asta este egal cu decorarea unui apartament.Fiecare dupa viziune...Dupa gust...

Si cu scuzele de rigoare...Erd-ul a aparut si la promotor, iar Radu a facut un lucru de bun gust cu Cielo ala.

Share this post


Link to post
Mie incepe sa-mi placa...aici isi dau cu parerea spunand ca masina este un kitsch, cei care nu au investit nici macar in schimbarea H.U. de la masina personala.

Bravos ! Adica io, daca nu mi-am schimbat radio casetofonul cu cd original al Leganzei proprii cu un subufar jmecher sunt handicapat mintal de nu pot spune daca ceva nu-mi place MIE sau mi se pare MIE un chici ?

Share this post


Link to post

Ideea era ca multi merg inca cu cd-playerele stock sau si mai rau cu casetofoanele stock...

As fi curios, oare cat au un dvd in masina?Doar unul singur.

Nu stiu de ce ai inteles tu altceva...

Share this post


Link to post

Eu vad problema in felul urmator.Ceea ce a facut el s-ar potrivi unei masini coupe,sport,gen honda civic,opel calibra,ford probe sau modele mai noi wv scirocco,bmw,etc.Dar in nici un caz MATIZ.Poate omul e pasionat peste masura de masina si a vrut sa faca ceva deosebit.Sincer a reusit,e deosebit dar nu a ales modelul corespunzator.Imi place ideea si admir efortul propietarului dar in schimb masina e hidoasa.Clar nu a avut inspiratie cu modelul auto.Pun pariu ca daca tuna o calibra ai statea mult mult mai bine.Si totusi 8000 euro... :o .Mama ce imi faceam din Cielito cu banii aia si sigur ar fi fost un rezultat deosebit.Alt aspect sa montezi evacuare dubla pe motor cu 3 pistoane DA-O IN FASOLE.Apropo Cielo-ul lui Radu ERD sau Serban Pc,Nu am cuvinte Jos palaria.

  • Tunningul in viziunea mea inseamna motor,suspensie,traseu evacuare,frane,vopsea de calitate,jante aliaj.Dupa ce am rezolvat astea ma apuc de LCD-uri,balamale usi,aripi umflate,etc.Bine acum depinde de fiecare.Pacat de banii aruncati. X(

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post
Am ras copios cand mai sus un utilizator a zis ca o masina de epoca = o masina de show :) )))) , nu te supara da masina de epoca este masina de epoca si o masina de show este altceva .

Masina de epoca face furori de o mie de ori mai mult decat un Matiz modificat cu bun gust sau nu, greu cu legaturile, te-ai multumit sa razi copios si atat.

Share this post


Link to post
... Ideea era ca multi merg inca cu cd-playerele stock sau si mai rau cu casetofoanele stock...

Tati, eu zic sa-ti pastrezi cd-ul original, nu va trece mult timp si doctorii americani, in urma unor studii pe milioane de voluntari, iti vor spune ca: daca mai asculti mult mp3 o sa-ti creasca urechi din tabla. Sa vedem atunci cate mii de para o sa fi dispus sa dai pe un cd audio ... Habar n-ai tu care-i costul pe care-l platesti pentru comoditate si aliniera fara judecata la majoritate. Cine va rade atunci ? Eu o fac de pe acum.

Share this post


Link to post
Ideea era ca multi merg inca cu cd-playerele stock sau si mai rau cu casetofoanele stock...

As fi curios, oare cat au un dvd in masina?Doar unul singur.

Eu am CD, nu vad care-i problema. In legatura cu vizionarea de filme in masina, zau daca nu mi se pare atentat la siguranta circulatiei. Stii cum este sa sofezi noaptea cu 3 oameni care se uita la un film care ruleaza pe consola centrala ? Dezastru ... La fel de inconfortabil si prea putin util este sa vizionezi un film in stationare, dupa umila mea parere ... Am avut un DVD 2DIN pe Leganza. Dupa o saptaman l-am dat jos.

Share this post


Link to post

atatia bani bagati intrun matiz stock tipic romanesc.

CEi trebuie lui AC, kitshurile alea fac rece manca-ti'as =))

Share this post


Link to post
Ideea era ca multi merg inca cu cd-playerele stock sau si mai rau cu casetofoanele stock...

As fi curios, oare cat au un dvd in masina?Doar unul singur.

Nu stiu de ce ai inteles tu altceva...

Uite, eu am casetofonul stock pe masina. Asa si? Unde este problema? Pentru mine este de ajuns rasnita aia plus ca il pastrez pentru ca se incadreaza perfect in coloritul bordului(ma refer la lumina acestuia comparata cu lumina bordului). Prefer sa bag banii in partea tehnica si in a mentine masina in stare cat mai buna. De exemplu, imi creste inima cand persoane care nu ma cunosc, intalnite aiurea si cu care am intrat in vorba, ma intreaba de cat timp am masina si cred ca este noua, in conditiile in care mai are 2 luni si face 3 ani in care a fost folosita zi de zi.

 

Unii pe aici, preocupati de tuning si mp3 playere prefera sa dea o caruta de bani pe boxe si mp3 playere de nspe mii de watti in loc sa puna un ulei ca lumea motorului aluia...

 

Ca tot zicea cineva de scaune: or fi ele acoperite cu piele, insa sunt urat facute ca porcu`! Nu au pic de sprijin lateral, nu mai au forma initiala, is ca dracu!

 

Uite aici lucratura:

 

post-5484-1252445222_thumb.jpgpost-5484-1252445228_thumb.jpg

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Ca sa inteleaga si tati (sergiuhusca) cum un upgrade poate sa devina un downgrade.

 

MPEG-1 Audio Layer 3, more commonly referred to as MP3, is a patented digital audio encoding format using a form of lossy data compression.

 

A lossy compression method is one where compressing data and then decompressing it retrieves data that is different from the original, but is close enough to be useful in some way. Lossy compression is most commonly used to compress multimedia data (audio, video, still images), especially in applications such as streaming media and internet telephony.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Lasa-i in pace ca unii si clonele lor au ramas fara bani de gaz dupa ce si-au luat un player de asta "scump" si vorbesc numai de cosum.. Si mai nou si de tuning :) ). Ca sa nu mai spun ca masini cat de cat mai serioase (ex nu f. scump, ford focus) au sisteme de sunet mult mult peste chinezariile lor.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

In cazul de fata totul tine de gust!Masina poate fi sau nu pe placul unora, caci despre ea vorbim.Aici apare fenomenul Loganist..."loganul e cel mai bun, fuge cu 190, consuma 4, s.a.m.d." Asta datorita faptului ca loganistul nu si-a permis altceva...Asa si cu stock-urile unora de pe aici cu japoneze si koreene.

E de inteles atitudinea unora...mai ales cand uita de unde au plecat...In cazul de fata tot de la chinezarii.Asa ca ii rog pe acesti guru ai tuningului care pot aparea cu brio intr-un atlas de mitocanie urbana, sa ne invete dansii cum sta treaba cu acest domeniu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Ca sa inteleaga si tati (sergiuhusca) cum un upgrade poate sa devina un downgrade.

 

MPEG-1 Audio Layer 3, more commonly referred to as MP3, is a patented digital audio encoding format using a form of lossy data compression.

 

A lossy compression method is one where compressing data and then decompressing it retrieves data that is different from the original, but is close enough to be useful in some way. Lossy compression is most commonly used to compress multimedia data (audio, video, still images), especially in applications such as streaming media and internet telephony.

 

Pierderile de care povestesti tu nu se aplica la "mp3-urile" trase bine...peste pragul de 16k urechea matale nu prea mai baga in seama pierderile. Pt. home user e ok , nu ai sa vezi insa asa ceva intr-un studio.

 

"...especially in applications such as streaming media and internet telephony."

Tolin vorba unui clasic in viata "esti pe aratura" . Ce legatura are streamingul si voice-ul pe net cu mp3-urile de pe masina...????????

Si daca tot veni vorba sper ca poti traduce din engleza... corect :

 

The name of the file extension and also the name of the type of file for MPEG, audio layer 3. Layer 3 is one of three coding schemes (layer 1, layer 2 and layer 3) for the compression of audio signals. Layer 3 uses perceptual audio coding and psychoacoustic compression to remove all superfluous information (more specifically, the redundant and irrelevant parts of a sound signal. The stuff the human ear doesn't hear anyway). It also adds a MDCT (Modified Discrete Cosine Transform) that implements a filter bank, increasing the frequency resolution 18 times higher than that of layer 2.

 

The result in real terms is layer 3 shrinks the original sound data from a CD (with a bit rate of 1411.2 kilobits per one second of stereo music) by a factor of 12 (down to 112-128kbps) without sacrificing sound quality.

 

Deci inca odata documenteaza-te si dupa aia da cu parerea.

Degeaba scrii corect gramatical daca continutul sufera grav. X(

Le Maitre te bate Gooogalu'...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Daca compari un CD audio original cu un mp3 tras la 128kbps si nu sesizezi diferenta...

Asta apropo de citari de pe internet

 

Totodata,un mp3player citeste si CDuri audio

Share this post


Link to post
... Tolin vorba unui clasic in viata "esti pe aratura" . Ce legatura are streamingul si voice-ul pe net cu mp3-urile de pe masina...????????

Iar citesti ce vrei tu. "Lossy compression is most commonly used to compress multimedia data (audio, video, still images), especially in applications such as streaming media and internet telephony." Vrei traducere la asta ? Nu stii ce inseamna lossy sau most commonly used to?

 

Algoritmul este cu pierderi, cu gauri si nu la inalte cum pretinzi tu fara sa-ti spuna cineva si fara sa cunosti, iti spune googalu aici "Layer 3 uses perceptual audio coding and psychoacoustic". Sa-ti traduc ? Adica este numai bun pentru cei care nu percep, pentru cei carora degeaba le dai. Daca nu cunosti, auzul se educa, se perfectioneaza. Cu mp3 n-o sa reusesti asta, te vei cufunda in statistica psiho-acustica, adica acolo unde nu exista diferente intre sunete, nu exista nuante, culoare, amprente, adica exact fineturile. Dai copilului tau sa asculte mp3 si vei crea un handicapat. Auditie placuta !

 

Daca tu nu reusesti sa auzi diferentele intre mp3 si digital audio, inseamna ca ai, deja, "urechi din tabla". Invata sa citesti si apoi sa faci aprecieri la persoana, deja ti-ai permis cu voie de la bec sa treci de limita bunului simt.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Dar din astea ce nu ai inteles?

 

"...(more specifically, the redundant and irrelevant parts of a sound signal. The stuff the human ear doesn't hear anyway)....

...The result in real terms is layer 3 shrinks the original sound data from a CD ...without sacrificing sound quality..."

Daca mp3-urile sint facute la 128k "amatorii" nu deosebesc diferenta, la 192k deja le e greu profesionistilor sa le deosebeasca. Iar la 256k numai comparate pe PC vezi diferenta. Si asta o poti afla si de pe Googal ; eu o stiam deja dupa ce am copiat pe vremuri citeva sute de CD-uri audio pt cineva de la Conservator, si nu erau inventate manelele pe atunci...; pe vremea cind un Cd blank nu era sub 1RON... si omul avea initial aceeasi optica ca si tine...

Sa nu mai zic ca si sonorizarea pe masina duce la pierderi mari. Nu toata lumea isi permite Bose pe masina.

Si sa nu uitam ca totusi 90% din cazuri asculti muzica conducind adica motorul pornit si in trafic...sau ti-ai insonorizat masina asa de bine ca nu se aude nimic din afara ei?

Apropo de urechea de tabla ... daca tu deosebesti un Audio CD de un mp3 tras la 256k esti tare, ai o nuca... ti-ai ratat cariera...faceai bani buni din acordatul instrumentelor audio...Superman, Robocop, Termitor 3 aveau analizoare audio cu dotarea aferenta integrate la mansarda...

Daca va raspund cu aceeasi moneda, daca nu aveti argumente depasesc limita? Parca voi faceati apologia argumentelor documentate...

Clasicul in viata il gasesti aici:

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...st&p=443219

E de-al tau...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post
Pai nu ne-ai impartasit tu parerea ta?Din poza de la avatar vedem ca ai o masina modificata si nu stock.

 

Mergi in parcare si vezi. Sau te dai cu crabul... Prietenii stiu de ce!

 

Unii merg pe gheata subtire...iar altii se dau in voie cu snowmobilul...

 

Este diferenta dintre "limbaj licentios" si "atac la persoana" Stii sa faci aceasta diferenta? Daca da, fa-o si nu mai posta de dragul de a posta, daca nu, abtine-te!

 

Iar teoria cu modificatul cam scirtie putin:

 

La modificarea unui produs original sunt doua aripi, doua scoli:

- una sustine ca orice modificare a unui produs original este kitsch automat;

- alta care sustine ca poate fi asimilat cu un produs original, daca sunt folosite elemente mecanice din produsul original.

 

Pai daca aduc orice modificare nu conteaza cum/cu ce e kitsch.

Daca totusi o modific sa o modific cu elemente originale. Adica daca ii schimb suspensia de ex. sa-i pun ORIGINAL ? Pai unde e modificare tovarasu'? Sau iau arcu si il pun pe post de amortizor da' sa fie originale?

Aduce a Catavencu deacu' ...

Pai hai sa-ti zic ceva logic:

1.Tunezi o masina, indiferent ce marca, nu conteaza, in stil sport. Buun. Pleci de la motor, suspensii frane, apoi mergi pe partea estetica (spoilere, eleroane etc) apoi rigidizezi caroseria - strut bar, roll bar lonjeroane intarite, intri la interioare, pui scaune sport, centuri in 5 puncte etc. Si ai tunat o masina SPORT!

2. Tunezi o masina din punct de vedere al confortului: pui tapiterie din piele, geamuri electrice, fumurii, DVD pe unde-ti da prin cap, suspensii pneumatice etc

3. Faci o masina de DB Drag: ranforsezi caroseria, izolezi fonic foarte bine, izolezi elementele care pot induce orice vibratii, pui mama ei de muzica, subwoofere etc

4. Faci o masina de show, in stil pimp my ride, pui dvd-uri, tapiserie piele, lambo doors, o vopsea pretentioasa.

Le amesteci pe toate cele 4 de mai sus, iese KITCH. Lamurit?

 

 

Mai nene, eu nu vad unde este problema daca unora nu le place Matizul ala ? Si-mi plac masini tunate, da ala chiar mie se pare oribil. Uite un exemplu, care pe mine m-a impresionat, si mai e si din Bucuresti. Stiu ca si imaginile sunt putin prelucrate, dar daca-mi spune cineva ca prefera Matizul ala ...

Pai e masina lui RaduERD - realizata foarte, foarte bine! Este realizata in stil sport, cu o vopsea exclusivista si a fost foarte apreciata aici pe forum! Se gaseste topicul lui in sectiunea Masina mea.

 

Ideea era ca multi merg inca cu cd-playerele stock sau si mai rau cu casetofoanele stock...

As fi curios, oare cat au un dvd in masina?Doar unul singur.

Nu stiu de ce ai inteles tu altceva...

Fac parte din cei care nu inteleg necesitatea unui DVD in masina. In 99% din timp cd-player-ul meu merge pe radio, iar in rest ascult cd-uri audio. E tot ce-mi trebuie mie. Nu vad de ce necesitatea sau si mai rau, placerea unora este criteriu de selectie pentru altii! Nu e obligatoriu ca ce-mi place mie sa-ti placa si tie sau ce-mi trebuie mie sa-ti trebuiasca si tie! Dar ca sa discerni asta ai nevoie de cate ceva.

Share this post


Link to post

Offtopic: imi cer scuze pentru off dar aici cineva tropaie pe un domeniu cu care am destule legaturi

 

Pierderile de care povestesti tu nu se aplica la "mp3-urile" trase bine...peste pragul de 16k urechea matale nu prea mai baga in seama pierderile.

Matale confunzi rata de esantionare cu bit-rate-ul si cu pragul auditiv. Lasa-l pe nea Gogu sau Wikipedia, niste frinturi de informatii citite in fuga nu sint intotdeauna corecte.

Share this post


Link to post
Pai hai sa-ti zic ceva logic:

1.Tunezi o masina, indiferent ce marca, nu conteaza, in stil sport. Buun. Pleci de la motor, suspensii frane, apoi mergi pe partea estetica (spoilere, eleroane etc) apoi rigidizezi caroseria - strut bar, roll bar lonjeroane intarite, intri la interioare, pui scaune sport, centuri in 5 puncte etc. Si ai tunat o masina SPORT!

2. Tunezi o masina din punct de vedere al confortului: pui tapiterie din piele, geamuri electrice, fumurii, DVD pe unde-ti da prin cap, suspensii pneumatice etc

3. Faci o masina de DB Drag: ranforsezi caroseria, izolezi fonic foarte bine, izolezi elementele care pot induce orice vibratii, pui mama ei de muzica, subwoofere etc

4. Faci o masina de show, in stil pimp my ride, pui dvd-uri, tapiserie piele, lambo doors, o vopsea pretentioasa.

Le amesteci pe toate cele 4 de mai sus, iese KITCH. Lamurit?

 

Mircea ce zici tu e ~100% adevarat si de bun simt. Dar stii ca e o vorba " nu poti sa te xxx in gustul omului", sau "gusturile nu se discuta" (deobicei :) ) Nu-mi place nici mie, si chiar daca pretul ar fi 1000$ nu as pune bot...ca trotineta de show poate ... ar impresiona vreo 2 fete la limita majoratului...

Dar ce zicea "meseriasul" in cauza era total pe linga; nu mai zic "aratura" ca iar zice ca depasesc acostamentul =))

 

Salex am zis NUMAI de inalte pt ca acolo sint pierderile majoritare, si le poate sesiza urechea umana in majoritatea cazurilor.

Numai profesionistii sesizeaza piederile in celelalte frecvente sau eventualele modificari de tonalitate.

Si daca zici ca esti pe domeniu tu ce zici : poti face (la modul general nu neaparat tu) diferenta intre audio CD si un mp3 tras peste 192k(sa nu zic 128k care pe o inst. audio normala e indestulator) , ascultate in masina eventual acasa pe niste scule sub 1000RON? Mai punem in consideratie zgomotul de fond din masina "care este"...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Atat timp cat amesteca d-aiurea stilurile, tot kitch este!

Share this post


Link to post
Mergi in parcare si vezi. Sau te dai cu crabul... Prietenii stiu de ce!

 

Nu e obligatoriu ca ce-mi place mie sa-ti placa si tie sau ce-mi trebuie mie sa-ti trebuiasca si tie! Dar ca sa discerni asta ai nevoie de cate ceva.

 

1.Cand m-am uitat eu la avatarul omului aparea un Cielo.

 

2.Mircea vezi ca incepi sa jignesti subtil...Si cum tu "ai cate ceva" stii ca nu este frumos.

 

3.Suntem off-topic.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Mergi in parcare, cum spuneam. Nu ti-e prieten?

Share this post


Link to post

Licitatia a ajuns la un numar destul de mare de vizionari 6402 si sincer, nu credeam ca initierea unui astfel de topic va creea atat valva intr-un timp asa de scurt.

Share this post


Link to post
...aici isi dau cu parerea spunand ca masina este un kitsch, cei care nu au investit nici macar in schimbarea H.U. de la masina personala.

Hai zi zău, fără limbă scoasă...

Deci tre' să ai 5 facultăţi şi să-ţi fi schimbat aparatu' de pe maşină ca să poţi emite o părere. :rolleyes:

Share this post


Link to post

6400 erau si acu' vreo 3 zile. Stagneaza :)

Traiasca Tolin&Co. ca mai aduce la viata lumea pe aici O :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...