Jump to content
Sign in to follow this  
martiz

Un Matiz De 8000e

Recommended Posts

@laurentziu83 > desi ai avantajul experientei in domeniu, n-o sa reusesti a convinge ca la masina de strada trebuie sa investesti in siguranta, toti vor sa intoarca capu-la lume pe strada cu un Matiz, asta este problema lor, e singurul mod prin care mai spera sa iasa in evidenta.

Share this post


Link to post

laurentziu83 - ma refer la ce ai afirmat tu, cum de la concursurile nationale si internationale EMMA nu participa masini cu sisteme audio stock ?!?!?! (nu exista regula care sa interzica acest lucru) , sau cum de nu au luat premii ???

 

- explica si mie cum o husa de volan compenseaza lipa servodirectie?

 

- eu la tico asta vara am rulat cu jante pe 13" cu cauciucuri noi Dunlop Sp sport 2000 175/50/13 una bucata cauciuc nou costa cat un ambreiaj de matiz ... + numai spun cat am dat sa imi modific si sa imi intaresc amortizoarele , dar am avut sadisfactia ca la 2 concursuri de indemanare am realizat un loc 4 si un loc 3 cu o masina cu cea mai mica cilindrie si cea mai mica putere.

 

- aaa si app la matiz ca sa nu imi cumpar rulmentii de la rotii din magazin ca nu mi s'au parut de calitate am facut comanda de SKF'uri la un magazin cu piese auto de import , omu de acolo se uita la mine ca la un nebun, ca zicea ca nu se merita ca doar e un matiz si m'au ajuns rulmenti vreo 750-800 de lei.

 

 

 

On topic: ca era vb de matizu din topic, pretul cu care il vinde pe mine unu nu ma intereseaza asta e treaba proprietarului, cert este un lucru ca scopul pt care a facut modificarile la masina a fost atins !

Share this post


Link to post
laurentziu83 - ma refer la ce ai afirmat tu, cum de la concursurile nationale si internationale EMMA nu participa masini cu sisteme audio stock ?!?!?! (nu exista regula care sa interzica acest lucru) , sau cum de nu au luat premii ???

 

- explica si mie cum o husa de volan compenseaza lipa servodirectie?

 

- eu la tico asta vara am rulat cu jante pe 13" cu cauciucuri noi Dunlop Sp sport 2000 175/50/13 una bucata cauciuc nou costa cat un ambreiaj de matiz ... + numai spun cat am dat sa imi modific si sa imi intaresc amortizoarele , dar am avut sadisfactia ca la 2 concursuri de indemanare am realizat un loc 4 si un loc 3 cu o masina cu cea mai mica cilindrie si cea mai mica putere.

 

- aaa si app la matiz ca sa nu imi cumpar rulmentii de la rotii din magazin ca nu mi s'au parut de calitate am facut comanda de SKF'uri la un magazin cu piese auto de import , omu de acolo se uita la mine ca la un nebun, ca zicea ca nu se merita ca doar e un matiz si m'au ajuns rulmenti vreo 750-800 de lei.

N-a zis nimeni sa nu-ti pui rulmenti SKF sau anvelope Dunlop, piese ce intr-adevar aduc valoare masinii, dar de la a pune piese de calitate pe masina pana la a arunca cu banii in elemente ce n-au nici un rol functional, ba, mai rau, vor sa para ca au (precum aripioara de rechin), e cale lunga.

Nu stiu cum e cu participatul la concursurile internationale de sisteme audio, nu m-a interesat niciodata sa-mi sara geamurile din chedere si nici n-am nevoie de atata putere muzicala, ca doar nu ma duc la padure la gratar sa ascult muzica la maxim, iar in masina mai trebuie sa fiu atent si la drum. Pana si sistemul audio de la Clio e suficient pentru mine, asta in conditiile in care mi se mai pune pata sa ascult muzica la maxim. Poate nu inghit eu muzica hip-hop si de asta nu simt eu nevoia de atata bass, cine stie?

 

La Matizul meu (vorba vine, ca il foloseste acum tatal meu), husa de volan intr-adevar compenseaza putin lipsa servodirectiei deoarece volanul original e dintr-un material destul de dur, ce nu prea are aderenta la maini, nu mai vorbesc ca e destul de subtire. Husa pe care i-am pus-o (cat am condus eu masina asta, vreo 50 de mii de km, intotdeauna a avut husa), e mult mai aderenta si face si volanul ceva mai gros. Simplu, nu?

 

Cat despre suspensia sport...am facut Bucuresti-Galati cu un Mercedes R-Classe cu suspensie pneumatica cu care am putut sa ma joc cu setarile suspensiei in 250 de km in care am fost singur in masina. Cand o setam pe sport, imi clantaneau dintii in gura chiar si pe A2, pe portiunea betonata. Trebuia sa dau pe confort, ca sa obtin o suspensie apropiata de masinile obisnuite, suspensia pe nivelul mediu tot era destul de tare. Si nu, nu as vrea sa merg pe drumuri gen Iazu-Slobozia sau Macin-Cerna in Dobrogea cu masina cu suspensie sport, cel putin pana nu voi ajunge la varsta la care sa-mi scot linistit proteza dentara din gura si sa o pun in suportul de pahare al masinii. M-a luat mama naibii pana am nimerit la loc butonul de reglat suspensia pe confort.

Ce naiba sa fac cu suspensie sport in Romania? Ce sa fac cu o masina sport in Romania, cand coloane intregi de masini merg cu 70-90, de ajungi uneori sa cauti drumurile secundare pentru a putea merge cat mai constant?

Si sa-mi cobor masina? Nu multumesc, la Clio un schimb de baie de ulei costa cam 1500 de lei, dureaza o zi intreaga si se da jugul motor jos si se reface paralelismul, fix de asta am preferat sa merg pe TA cu Matizul si nu cu Clio.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
... Felicitarile mele pentru tine, acest guru al dwclub! Nu am ce argumente sa iti dau, in caz ca ai uitat da o pagina mai in urma...vezi cine a aruncat primul piatra

Epuizarea argumentelor are recursul in injuraturi, vezi pe o pagina in urma. Intrebarea asta le obsedeaza si pe fete: asa repede ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

SUPERBA MASINA!!! Felicitari celui care a facut acele modificari. Mai rar am vazut asa modificari in Romania, si nu pe orice masina, ci pe una despre care multi zic ca nu e masina. Rusine sa le fie, ca nu-si mai aduc aminte ca au plecat de la Dacie, candva.

Sa castige cat mai multe trofee cu Matizul lui si sa-i urmeze exemplul si altii, fara sa se mai streseze de parerea altora, buna sau (ne)buna.

As vrea sa vad si pareri ale unor oameni care au intradevar masini modificate, nu numai a celor cu masini stock.

Daca as avea banii necesari as cumpara fara sa ma gandesc acest Matiz...desi cu banii aia cumperi VW, BMW, Audi...second...

Share this post


Link to post
As vrea sa vad si pareri ale unor oameni care au intradevar masini modificate, nu numai a celor cu masini stock.

 

Pai nu ne-ai impartasit tu parerea ta?Din poza de la avatar vedem ca ai o masina modificata si nu stock.

Share this post


Link to post
Deci masina e lucrata bine, si vb aia, gusturile nu se discuta dar pana la kitsch e cale lunga ...

Domnilor, hai sa ne intelegem, pentru totdeana.

La un produs original, discutiile pe estetica sunt interminabile si se lasa in coada de peste (sa lasam timpul sa hotarasca asta).

La modificarea unui produs original sunt doua aripi, doua scoli:

- una sustine ca orice modificare a unui produs original este kitsch automat;

- alta care sustine ca poate fi asimilat cu un produs original, daca sunt folosite elemente mecanice din produsul original.

 

Toate bune si frumoase pana aici. Dupa parerea voastra, un Matiz la care schimbi eleroanele, capota si mai aplici peste caroseria originala niste "pleoape" este un produs original ? Sigur nu, este aceiasi Marie, cu alta palarie (LMA la toate Mariile), deci, automat este un kitsch.

 

In rest, concursurile astea in care castiga cea mai mica masina care are cati mai multi wati in audio n-are nicio legatura cu auto.

 

Daca vorbele mele nu va conving, discutati cu restauratorii profesionisti de masini, cei care traiesc din asta, ei va vor spune criteriile dupa care se apreciaza masinile. Restul, sunt mofturi, ambitii fara rost, "hai sa ne aflam in treaba" ...

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Te inseli, e suficient sa-i futi o dunga, in plus.

 

Unii merg pe gheata subtire...iar altii se dau in voie cu snowmobilul...

Share this post


Link to post

Ai ajuns sa nu mai faci diferenta dintre o licenta de limbaj (pe intelesul tuturor) si o insulta ?

Share this post


Link to post

:o fftopic: Iar ma risc sa mi-o iau da' eu parca ziceam ca pe acilea se discuta de cel mai scump Matiz SH in viata :) ) si cand colo, vorba lui @Soran,acilea pot citi la fiecare sfert de ora o replica...acida.

 

:ontopic: acum sarind de pe portiunea cu "gheata subtire" am stat si eu si m-am gandit putin, ce mama naibii faci cu o masina tunata. Cel mai probabil participi la competitii de profil. Asta nu e o masina de strada, de zi cu zi, cu care sa poti merge la serviciu si de acolo inapoi acasa. A da, si cu siguranta nu e o masina care sa o cateri pe Transalpina, desi matizelul ala la origine pe cand era inca in curtea dealer-ului probabil ca mai avea inca asemenea abilitati.

Totusi, cel care are acum 8000 de epuroi sa bage in dracia aia nu stiu sigur daca va fi un impatimit al show-urilor de profil, ci mai degraba un baietel simpatic cu ochelari cat fata, care in lipsa de BMW 95, 'matriculat in Bulgaria se va multumi si cu atat :D .

De fapt eu unul cred ca pe criza asta masinuta aia nu isi gaseste locul de nici o culoare. Ma uit la Matizul meu si ma gandesc ca ala chiar e o masina de zi cu zi. E stock, sau ma rog, aproape stock, mai are unele mici imbunatatiri dar in ansamblu e asa cum a iesit de pe poarta fabricii in urma cu 4 ani si vreo 200.000 de km. Nu am bagat in ea vreo 'nshpe mii de euroi ci strictul necesar ca sa mearga bine sau chiar foarte bine. Eu unul sunt de acord cu Laurentiu: masina e o utilitate nu o jucarie. E drept, vad utilitatea unor geamuri fumurii spre exemplu dar sub nici o forma nu as gasi o explicatie logica pentru montarea unei tobe finale cu o evacuare de doua ori mai mare decat cea normala sau coborarea garzii la sol ori montarea unui body kit sofisticat pe un matiz, indiferent de cat de bine e finisat.

Share this post


Link to post
Te inseli, e suficient sa-i futi o dunga, in plus.

 

Unde-i Tommy sa te corecteze se scrie cu "-" =))

Bancu' cu batu' si birna il stiti ?

 

Ontopic: La banii astia il transformam in buggy :) ceva de genul:

 

http://www.speedace.info/baja_bug.htm

 

sau in genul asta :

 

http://www.rpmgo.com/photo-update-fiat-500...two-by-castagna

 

si ma refer la masina din planul 2 =))

 

Iar teoria cu modificatul cam scirtie putin:

 

La modificarea unui produs original sunt doua aripi, doua scoli:

- una sustine ca orice modificare a unui produs original este kitsch automat;

- alta care sustine ca poate fi asimilat cu un produs original, daca sunt folosite elemente mecanice din produsul original.

 

Pai daca aduc orice modificare nu conteaza cum/cu ce e kitsch.

Daca totusi o modific sa o modific cu elemente originale. Adica daca ii schimb suspensia de ex. sa-i pun ORIGINAL ? Pai unde e modificare tovarasu'? Sau iau arcu si il pun pe post de amortizor da' sa fie originale?

Aduce a Catavencu deacu' ...

 

"...discutati cu restauratorii profesionisti de masini..." Ce are ...ula cu prefectura?

Restaurarea de masini e alta varza decit modificarea de masini...

Revin la Matizuri modificate ... mai jos/sus 2 exemple de modificari...

Expertii sa-si spuna cuvintul "este chiciuri" sau nu ?

 

Prima varianta e o idee pt. cei ce vor Transalpina :)

post-8387-1252426157_thumb.jpg

post-8387-1252426175_thumb.jpg

Edited by lascarica

Share this post


Link to post
... tu tolin esti la fel ca un catel care in spatele gardului latra dar pus fata in fata sunt sigur taci ca o mata blanda...

Normal, forta este argumentul suprem in fata caruia ma inclin din start. Fiecare nas isi are nasul sau, e doar o chestiune de timp pana sa-l afli.

 

@lascarica > creezi un alt produs in care folosesti elementele mecanice de la altul, nu mai denatura in avantajul tau.

 

Recursul la restauratori era pentru calificarea in domeniu modificarilor auto, adica acolo unde n-am auzit de vreun user pe acest forum. Adica te-am trimis sa discuti cu profesionistii si sa lasi amatorismul pentru altii, daca te intereseaza, in afara scoringului.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Apogeul absurdului este atins de cotiera atasata intr-o masina tunata spre racing !

Păi cum altfel să te dai tare în curbe dacă nu ai cotul drept pe cotieră şi încheietura stânga sprijinită "la ora 12" pe volan?! :-?

Adio forum !!!

Te rugăm, nu pleca! [-O

Share this post


Link to post

"...creezi un alt produs in care folosesti elementele mecanice de la altul..."

 

Domnu' adica , ca sa nu iasa "chici" se i-a 2 Matize iau piese de pe una si pun pe alta si au iesit Originale nu ? =))

Cum dracu iese alt produs? Si care nu-i "chici"...

 

"...Recursul la restauratori era pentru calificarea in domeniu modificarilor auto..."

Tu citesti inainte de a apasa pe "add reply" ?

"A reface, a aduce într-o stare asemănătoare cu cea originala" ce legatura are cu modificarea ?

Restauratorii se strofoaca sa le reconditioneze cu piese originale pe cit posibil pt a mari valoarea produsului final...

Dar domeniul asta nu tine de modificari/tunnig etc...e diametral opus...din pacate pt unii...

Tolin da' esti pe tura cu mine pe forum :) ?

Noroc de tine ca trece timpul mai usor ...

 

Sa-l lasam pe Tolin si sa ne decretim fruntile putin =))

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Mai nene, eu nu vad unde este problema daca unora nu le place Matizul ala ? Si-mi plac masini tunate, da ala chiar mie se pare oribil. Uite un exemplu, care pe mine m-a impresionat, si mai e si din Bucuresti. Stiu ca si imaginile sunt putin prelucrate, dar daca-mi spune cineva ca prefera Matizul ala ...

post-2615-1252429621_thumb.jpg

post-2615-1252429630_thumb.jpg

post-2615-1252429636_thumb.jpg

post-2615-1252429646_thumb.jpg

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Aoleu dar s-au incins spiritele pe aici ! # Eu nu am inteles de ce are atatea ceasuri ,am incercat sa ma dumiresc mai bine si nu pricep nici rezolutia nu -mi permite ,am pus si eu ceasuri suplimentare un turometru,un voltmetru si presiunea de ulei ,atlceva chiar nu vad necesar (rostul ) sau mi-a scapat mie ? Am urat intodeauna chestiile false pe masini ,prize de aer ,capace care imita jentile etc. Vad ca are priza de aer pe capota, e functionala ?Evacuarea eu as fi mutat-o pe centru si ar fi fost suficient ! Iar stopurile alea vopsite sunt jalnice ,cu putin efort gasea altceva ,sau le lasa asa cum au fost !

Ca realizare se vede ca a fost lucrata curat ,meseriasii au lucrat la cererea clientului !

Baieti nu va mai certati ! [-X

Share this post


Link to post

Pe mine ma incanta sa fac

cu Maty, nu sa arunc banii pe prostii.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Masina e clar un produs al culturii ,,pimp my ride" si nu e pe gustul multora de aici. Mai mult, masina aia nu mai are utilitate practica, fiind doar un showcar (isi bat de tine joc pe drum si daciile 1300 la cata greutate suplimentara si consumatori electrici inutili au aparut). Mie imi mai plac cate o masina tunata finut (cielo de mai sus mie chiar mi-a placut) si modificata cu cap (nu 2 evacuari la 3 pistoane :| ).

 

Oricum, intotdeauna voi prefera un aston martin standard in fata unei cupre tunate sau mai rau, a unui escalade tunat...

Share this post


Link to post
Oricum, intotdeauna voi prefera un aston martin standard in fata unei cupre tunate sau mai rau, a unui escalade tunat...

 

Ce comparatii fac unii...

 

:|

Share this post


Link to post
Oricum, intotdeauna voi prefera un aston martin standard in fata unei cupre tunate sau mai rau, a unui escalade tunat...

 

Domnuuuuuuuu' esti offtopic discutam de Matiz nu de avioane =))

Share this post


Link to post

Mie incepe sa-mi placa...aici isi dau cu parerea spunand ca masina este un kitsch, cei care nu au investit nici macar in schimbarea H.U. de la masina personala.

Share this post


Link to post

Daca schimbarea liniei audio stock cu una serioasa inseamna citusi de putin tuning auto ... atunci da domnilor, Matizul prezentat este un model de urmat. Pe mine m-ati pierdut in discutia asta, ma declar afon, este clar ca nu inteleg nimic din fenomenul asta. Ramin insa la parerea mea fara a incerca SA O IMPUN nimanui ... MIE nu imi place rezultatul !

 

PS (si oarecum offtopic) : Cielo-ul ala (ERD) il stiu, l-am vazut personal, jos palaria in fata proprietarului. Pacat totusi ca habar n-are cum sa tuneze o masina si si-a batut joc de ea in halul ala !!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...