Jump to content
Sign in to follow this  
martiz

Un Matiz De 8000e

Recommended Posts

A-ti avut vreun proiect de genul acesta in care a-ti investit timp si bani si timp de va da dreptul sa comentati?

Iti trebuie doar minte si cunostinte sa nu-ti treaca vreun proiect din acesta prin cap sau prin buzunar. Rezultatul se poate cunoaste mental, nu trebuie sa faci experienta pentru a afla ca esti in eroare. In fine, nu toti oamenii au capacitatea de-a imagina, dar asta ii diferentiaza, nu-i apropie. In cazul acesta nu-i vorba despre vreo descoperire, ai nevoie de minime cunostinte de desen (un profesor bun in scoala) pentru a afla ca orice linie in plus adaugata unei imagini o strica din punct de vedere estetic. Nu te-ai intrebat vreodata de ce cheltuie unele femei atatia bani pentru a ascunde liniile care le apar cu varsta pe fata ? E simplu, au consultat un estetician sau au remarcat singure.

 

Din punct de vedere tehnic, nu s-a adus vreo imbunatatire, din contra, o masina cu un motor foarte mic a fost incarcata de gadget-uri, asa cum unii/unele isi pun inele pe fiecare deget de la mana si dintr-o masina functionala a creat una de exihibitie, de curiozitati. Faptul ca lasa cu gura cascata o serie intreaga de subiecti este o legea a naturii: unitate prin diversitate. Cand urmaresti prima pagina a unui ziar colorat, iti pierzi timpul si banii cu astfel incercari. Eu ii inteleg pe unii, n-au avut camera lor asa cum si-au dorit-o, fie din lipsa de bani la vremea aceea, fie au avut parinti obtuzi, asa ca isi materializeaza propriul orizont in masina personala. Consultarea unui psiholog ar lamuri lucrurile mai rapid.

 

In privinta dreptului de-a comenta, opinia din citat este in contradictie cu ideea de tuning. Ideea de forum s-a experimentat cu succes de vreo 2000 de ani, dar la unii nu s-a lipit nici acum.

 

PS vad ca obtuzitatea face prozeliti. Mai deschisi, baieti, mai deschisi !

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Masina arata super bine (asta e parerea mea), dar ce ma enerveaza cel mai rau e ca toata lumea vai domne' ce urata e, e kitch sau nu mai stiu eu ce perle scoate din gura cand 90% din membrii acestui forum abia daca are bani sa isi cumpere o cotiera cat mai ieftina.

Cum a spus si alt membru multi din "expertii" care comenteaza aceasta masina nici macar consumabilele masini lor nu le schimba la timp sau cu cele de calitate.

Dar ce vrei, asa e romanul.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

90% din membrii acestui forum abia daca are bani sa isi cumpere o cotiera cat mai ieftina.

Serios?! Cum ai ajuns la procentul acesta? Te puteai limita la expunerea parerii personale despre masina in cauza, fara catalogari ale membrilor acestui forum.

 

Ontopic:

Estetic vorbind, masina mi se pare ca arata ca o sorcova cu pretentii de pom de Craciun.

Edited by ileana

Share this post


Link to post

Exista si masini personale care arata ca un bostan abia cules atat ca forma cat si ca, culoare...si proprietarii au pretentii ca sunt masini.

Dar asa e romanul.

Pacat ca lumea nu vrea sa vada si partea frumoasa a acestei masini...

Share this post


Link to post

Pentru unii cotiera le este un punct de sprijin (la, la, la), pentru altii cotiera le micsoreaza spatiul de desfasurare (uh, uh, uh), bibi stie cel mai bine.

 

Apogeul absurdului este atins de cotiera atasata intr-o masina tunata spre racing !

Share this post


Link to post

Daca nu ne spunem PAREREA nu are activitate forumul si nu este bine, daca o spunem iese foc si para pentru ca parerile sunt impartite. Eu tac din gura si ma uit la voi cum am facut si pana acum.

Edited by Yaz

Share this post


Link to post

Scrisul este un fenomen acustic. Asa cum imaginea aia imi zgarie retina-mi, la fel si scrisul agramat, care, culmea, e asociat constat cu anumite patimi. Da Vinci nu s-a despartit multa vreme de Gioconda, ma intreb insa oare de ce proprietarul vinde deja masina daca e atat de convins de reusita creatiei, nah ca era sa spun creaturii. NU s-a luat nimeni de calitatea materialelor folosite, e meritul producatorilor in definitiv ca au scos niste scule atat de bune, dar eu intreb fanii rezultatului.. ati iesi cu o masina de asta pe strada, ca mie mi-ar fi jena, cu mana pe inima o spun.

Share this post


Link to post
Eu tac din gura si ma uit la voi cum am facut si pana acum.

 

 

Pai asa se intampla deobicei pe forumul acesta, restul comenteaza in continuare in acelasi stil cinic...

PS: Degeaba este forum cand unii se chinie cu atata sarguinta sa ii reduca la tacere pe aceia care nu le impartasesc opiniile!

Share this post


Link to post

Masina e a unui membru pe care multi care veneau pe la intalniri intr-o vreme il cunosteau si nu e frumos macar din bun simt sa i se aduca acuzatii atat de dure ba ca e kitch, ba ca e nu stiu cum ca a bagat banii etc. Omu mai are una doua masini mai mari cu care merge cand are nevoie si a avut placerea sa nu vanda Matizul ci sa il modifice asa cum a vrut el sau poate cum a iesit ca nu intotdeauna iese cum vrei cand mai lucreaza si altii (ex fibra etc). Tocmai de aceea se tot schimba in timp si usor usor ajunge la o forma.

Tolin si inca vreo cativa comentau acum niste ani si la evacuarile din inox pe care ni le faceam si e o placere asa sa filozofam, sa fim interesanti. Erau alte vremuri odata, imi facea placere sa vin la intalniri, faceam si noi critici unora si radeam de anumite chestii dar le-o spuneam in fata nu asa din spatele tastaturii. Nu zic ca masina este in totalitate pe gustul meu, dar sigur intoarce priviri pe strada si isi atinge scopul pentru care a fost modificata in principal.

Share this post


Link to post
Pai asa se intampla deobicei pe forumul acesta, restul comenteaza in continuare in acelasi stil cinic...

PS: Degeaba este forum cand unii se chinie cu atata sarguinta sa ii reduca la tacere pe aceia care nu le impartasesc opiniile!

Cand nu mai ai argumente se cheama ca ai fost redus la tacere de catre altii ? Singura limita intr-o discutie este lipsa de argumente, de acolo incep injuraturile. Postarile de genul: "sa-ti traiasca masina si tu pe langa ea" omoara idea de forum, sunt fara replica.

 

Altfel, designul si estetica se predau in scoli superioare, nu sunt o chestiune de gust. Majoritatea tunerilor n-au absolvit astfel de scoli.

 

@SORAN > respectul este pentru valori. Vorba filosofului bulgar: "Daca e, e, daca nu e, nu e".

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Mie imi pare rau ca vad asa ceva pe forumuri, discutia asta nu mai are nici o legatura cu masina...Iar tolin, am inteles toti ca nu iti place masina, asta e acum nu te poate face nimeni sa iti schimbi parerea dar chiar nu stii sa te opresti ?! Chiar trebuie sa ai tu ultimul cuvant de fiecare data si sa ai dreptate mereu? Chiar asa...tu ai dreptate mereu maestre' ?!

Edited by Robert_MNW

Share this post


Link to post

Eu ziceam ca e bine sa fim mai intelegatori si sa cunoastem persoana, sa vedem de ce a iesit masina asa, poate are niste argumente etc nu sa sarim direct cu critici. Asa pot sa insir si eu lucruri care nu imi plac cum ar fi usi lambo la o masina cu 4 portiere, umflaturile laterale care nu isi au rostul la o masina asa scurta; puteau fi umflate cu succes doar aripile si arata mai bine dupa mine... in rest masina suna interesant din cauza evacuarii, nu te gandesti la matiz daca auzi doar sunetul, suna tare :) in materie de muzica, si este finisata bine in materie de fibra.

Share this post


Link to post
...

Altfel, designul si estetica se predau in scoli superioare, nu sunt o chestiune de gust. Majoritatea tunerilor n-au absolvit astfel de scoli.

...

 

Sa inteleg ca desigerii care au facut caricaturi de masini gen Fiat multipla, Fiat Doblo, SsangYong(toate modelele), Toyota Prius, Nisan Tiida, Renault Vel Satis, etc. nu au facut acele scoli?

 

Daca un designer a avut o viziune cand a desenat o masina asta nu inseamna ca automat a iesit ceva super care nu poate fi modificat ulterior pentru a deveni mai placut ochiului decat originalul, nu?

Share this post


Link to post
... Chiar trebuie sa ai tu ultimul cuvant de fiecare data si sa ai dreptate mereu? Chiar asa...tu ai dreptate mereu maestre' ?!

Asta te-am rugat, adu un argument in plus, deja ai personalizat problema. Si lasa gustul, scolii nu i se poate opune gustul. Valorile nu se creaza prin democratie, votul gustului.

 

Altfel, daca nu ti-ai pierdut pe drum simtul umorului, iti raspund asa la intrebarile citate: si pe mine ma enerveaza sa am mereu ultimul cuvant si mereu dreptate, dar m-am consolat cu ideea ca trebuie sa mai astept. Timpul le rezolva pe toate. Eu sunt primul dornic sa scap de aceasta povara si nu inteleg de ce nu ma ajuta cineva. Pana la urma o sa va cred sadici.

 

@SORAN > critica este constructiva, linguseala este perversa.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
si pe mine ma enerveaza sa am mereu ultimul cuvant si mereu dreptate,

 

Ce parea buna au unii despre ei... X(

Share this post


Link to post
Eu sunt primul dornic sa scap de aceasta povara si nu inteleg de ce nu ma ajuta cineva. .

 

Se pare ca in principiu tu mereu ai dreptate si pe deasupra esti si cel mai bun'. Felicitarile mele pentru tine, acest guru al dwclub! Nu am ce argumente sa iti dau, in caz ca ai uitat da o pagina mai in urma...vezi cine a aruncat primul piatra ;)

PS: Degeaba are forumul optispe' mii de utilizatori daca numai o mana de oameni conduc...sau ar trebuii sa o faca!

Edited by Mircea
Vezi ca esti pe gheata subtire!

Share this post


Link to post
Daca un designer a avut o viziune cand a desenat o masina asta nu inseamna ca automat a iesit ceva super care nu poate fi modificat ulterior pentru a deveni mai placut ochiului decat originalul, nu?

Pai vezi bine.. sunt clienti si clienti, designerul bun poate executa cu precizie cererea marketingului, care a studiat piata cat de bine a putut.

Faptul ca nu te-ai prins de asta nu ma mira, probabil ca nu mai e mult pina vor scoate ei insisi niste kitschuri absolute, eventual o 0poolenta pe alb si negru.

 

PS: Degeaba are forumul optispe\' mii de utilizatori daca numai o mana de oameni conduc...sau ar trebuii sa o faca!

Asa, sa se faca un parlament cu doua camere, romanii l-au inventat acum peste 2 mii de ani si noi tot totalitari suntem.. huooo huoo :D

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Nu e frumos tommy, chiar si in felul subtil cum ai spus-o, si de aceea am sa dau ignore userului tau de acum inainte.

Share this post


Link to post
Ce parea buna au unii despre ei... X(

Tu stii sa citesti?

Altfel, daca nu ti-ai pierdut pe drum simtul umorului, iti raspund asa la intrebarile citate: si pe mine ma enerveaza sa am mereu ultimul cuvant si mereu dreptate, dar m-am consolat cu ideea ca trebuie sa mai astept. Timpul le rezolva pe toate. Eu sunt primul dornic sa scap de aceasta povara si nu inteleg de ce nu ma ajuta cineva. Pana la urma o sa va cred sadici.

Share this post


Link to post

Ca in vremurile bune...un topic in care gasesti ce sa citesti la 10-15 minute :D

Share this post


Link to post

Din punctul meu de vedere ii puteti aduce omului cate critici vreti atata timp cat voi aveti, detineti, posedati, conduceti , ceva o leaca mai mult decat stock ... vorbiti aicea ca trebuia nu stiu ce suspensie sport care sa tranteasca masina de astfalt , pe cand unii din voi nu au tinut in viata lor un amortizor sport in mana si nu am condus niciodata o masina cu o suspensie sport aftermarket pe drumurile din romania ... cand o sa aveti si voi suspensie sport si conducetii in romania si veti stii ce inseamna sa spargi o cutie de viteza , sa farami baia de ulei de cateva ori pe luna sau sa ramaneti suspendat la o linie de tren atuncea cred ca ar fi cazul sa zicetii: " Ii trebuia o suspensie mai joasa ! "

 

In romania pe forumuri 80% din utilizatorii stiu atat sa spuna :

 

" Ii trebuie : suspensie sport sa stea jos, geamuri fumuri, jante , toba, filtru sport si atata " 

 

 

 

Eu vad lucrurile asa atata timp cat nu aveti suspensie sport, jante, tobe , muzica , cine stie ce body kit la masina voastra  si criticatii masinele modificate facetii acest lucru doar pt a fii mandri cand va ducetii la culcare ca avetii nu stiu cate posturii facute pe daewoo forum. Fratilor ca sa iesitii din anonimat nu trebuie sa postatii critici pe forum ca sa va bage lumea in seama ... sunt si alte metode.

 

Am ras copios cand mai sus un utilizator a zis ca o masina de epoca = o masina de show :) )))) , nu te supara da masina de epoca este masina de epoca si o masina de show este altceva ...

 

 

 

Tolin pe tine te inteleg tu esti adevarul absolut ! 

Edited by EnZo

Share this post


Link to post

Deci masina e lucrata bine, si vb aia, gusturile nu se discuta dar pana la kitsch e cale lunga. Ca eu n-as fi bagat atatia bani intr-un matiz e partea a doua dar, unde-i pasiune nu exista limita, felicitari!

 

Cei carora nu le place ceva, ar fi frumos sa indice intr-o maniera civilizata ce anume e nasol si cum se poate corecta.

Cum a zis @soran mai sus, scopul acestei masini a fost atins, indiferent prin ce mod.

 

PS. Cei pentru care masina este doar un mijloc de locomotie ii rog sa ignore acest topic. Astfel vom scapa de multe posturi inutile si vor ramane doar eventualele critici sau aprecieri, mai mult sau mai putin constructive.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Cand o sa castigatii si voi cateva cupe cu masina la vreo competie si cand o sa aveti si voi macar amplificatoarele si subwoofer care le are el, cel putin subwooferul este cap de linie de la Lightning Audio ... atunci cred ca ar fi timpul sa il criticati, eu am vazut masina personal live la 2 expoziti si la capitolul finisaje arata super bine , mai rar pe la noi prin romania ... + ca nu stiu cati din voi isi permit sa isi imbrace interiorul la Matiz in piele piele , si nu din aia ecologica.

+ sistemul de lambo dors este unul custom care de vreo 3 ani rezista cu brio, nu e un kit din ala care il cumperi si dupa un an ai ocazia sa iti cada usa in cap .

 

Ce mereu e ciudat pe forumul asta ca deobicei critica radical masinile modificate cei care au masini stock si deobicei nici macar cu piese si consumabile de calitate nu le intretin ...

 

Uite ca eu nu imi bat joc de masinile mele, ba chiar pot sa zic ca am pus piese de o calitate pe masina de ar fi ras multa lume de banii aruncati, am preferat sa schimb ambreiajul la Matiz inainte ca acesta sa cada ci la primele semne de decalire a placii, am preferat sa schimb caseta cu totul desi aceasta se putea reconditiona, am preferat sa schimb cauciucurile cu altele noi su nu SH, am schimbat intotdeauna filtrele la timp, i-am pus ulei bun, cu toate astea niciodata nu mi-a trecut prin cap sa pun tot felul de tampenii pe masina care nu m-ar fi ajutat macar un pic. Daca ar fi fost dupa mine, mai degraba as fi cautat sa-i pun un motor mai mare pe ea, macar unul de Spark, fara asta nici prin gand nu mi-ar fi trecut sa-i pun spoilere si alte kkt-uri care ingreuiaza masina.

Totusi, nu s-a saturat lumea de masini coupe cu motoare de 1.2 sau diesel, de oi in blana de lupi, de masini pline de bling bling cu motoare minuscule? Eu unul m-am saturat.

In plus, cere 8000 de euro pe sorcova aia. Cu 8000 de euro gasesc usor un Logan 1.6 16V cu motor dublu ca si cilindree si putere. Bine, nu are Lambo doors, dar tot la fel de hidos arata :) macar se misca mai bine si cred ca ar consuma aproape la fel. > :)

Am facut 1300 de km in 3 zile cu Matizul prin tara, mi-au fost suficient ca sa-mi dau seama ca masina asta are nevoie in primul rand de un motor mai mare, de 1.2 16V 70-75 CP ar fi perfect pentru a merge confortabil cu ea la viteze decente, de 120-130 km/h, altfel de-abia se mentine la vitezele astea.

Care e placerea de a baga o groaza de bani intr-o masina care in schimb e prea grea pentru motorul ei? Pui 1000 de ceasuri de masurat presiunea sau mai stiu eu ce. Sunt curios de cate ori a ajuns in limitare respectivul sofer cu masina lui, eventual sa faca toata autostrada cu 150, sa urce dealuri cu 60 cu a 2-a si cu AC-ul pornit, ca sa zica ca are nevoie de turometru sau de ceas de presiune a uleiului. Mie mai degraba mi-ar trebui, din pacate sunt prea ignorant cu masina mea ca s-o dotez cu asa ceva si stiu ca masina merge bine si fara ele. > :)

Cat despre "sa-mi permit sa-mi imbrac interiorul in piele": ei nu zau? Crezi ca greu mi-ar fi sa-mi fac un credit pentru asta? =)) Da din pacate pielea aia nu ma ajuta cu nimic ca sa merite banii. Iar de butelia de gepel..., aaa tunu de bas, sa fie sanatosi, eu n-am vazut tun de bass pe masinile cu sistem audio din fabrica, si totusi se auzea mult mai bine muzica inauntru decat in orice conserva tunata. Asa ca, de ce sa dau banii pe cucul ala?

 

 

Masina arata super bine (asta e parerea mea), dar ce ma enerveaza cel mai rau e ca toata lumea vai domne' ce urata e, e kitch sau nu mai stiu eu ce perle scoate din gura cand 90% din membrii acestui forum abia daca are bani sa isi cumpere o cotiera cat mai ieftina.

Pai n-am 40 de lei sa dau pe o cotiera cu sclipiciuri, normal era sa primesc 40 de lei cand luam cotiera respectiva, drept taxa ca le-am eliberat spatiul.

In schimb am 160-170 de lei sa bag in rezervorul de la Clio cand se aprinde becul galben si am mai avut vreo 2500 de lei anul trecut sa fac diverse reparatii. De Matiz nu mai zic, si el a vazut piese de vreo 1300 de lei anul asta. Da, recunosc, nu se vede de afara, dar se simte in mers.

Cand am luat o husa pentru volan la Matiz (ca sa compensez lipsa servo), de-abia am gasit una neagra simpla prin stiva de huse colorate si tare ciudat s-au uitat vanzatorii la mine cand au vazut ca o cumpar fix pe aia, urata dupa parerea lor, pentru ca nu era din imitatie din piele ce imita lemnul.

Share this post


Link to post
... pana la kitsch e cale lunga.

Te inseli, e suficient sa-i futi o dunga, in plus.

Share this post


Link to post
Din punctul meu de vedere ii puteti aduce omului cate critici vreti atata timp cat voi aveti, detineti, posedati, conduceti , ceva o leaca mai mult decat stock ... vorbiti aicea ca trebuia nu stiu ce suspensie sport care sa tranteasca masina de astfalt , pe cand unii din voi nu au tinut in viata lor un amortizor sport in mana si nu am condus niciodata o masina cu o suspensie sport aftermarket pe drumurile din romania ... cand o sa aveti si voi suspensie sport si conducetii in romania si veti stii ce inseamna sa spargi o cutie de viteza , sa farami baia de ulei de cateva ori pe luna sau sa ramaneti suspendat la o linie de tren atuncea cred ca ar fi cazul sa zicetii: " Ii trebuia o suspensie mai joasa ! "

 

In romania pe forumuri 80% din utilizatorii stiu atat sa spuna :

 

" Ii trebuie : suspensie sport sa stea jos, geamuri fumuri, jante , toba, filtru sport si atata " 

 

 

 

Eu vad lucrurile asa atata timp cat nu aveti suspensie sport, jante, tobe , muzica , cine stie ce body kit la masina voastra  si criticatii masinele modificate facetii acest lucru doar pt a fii mandri cand va ducetii la culcare ca avetii nu stiu cate posturii facute pe daewoo forum. Fratilor ca sa iesitii din anonimat nu trebuie sa postatii critici pe forum ca sa va bage lumea in seama ... sunt si alte metode.

 

Am ras copios cand mai sus un utilizator a zis ca o masina de epoca = o masina de show :) )))) , nu te supara da masina de epoca este masina de epoca si o masina de show este altceva ...

Stii ce? Ca sa spun de un lucru ca imi place sau nu-mi place, nu trebuie sa am tuning (in acceptiunea unora) pe masina. Pe vremea cand unii dintre voi faceau asa zisul tuning cu care va laudati, eu bagam banii in scoli. Ca sa nu mananc litere si sa scriu "a-ti", "atuncea", "iesitii" etc.

Si da, stiu ce inseamna o evacuare, am avut masina cu evacuare din inox. Si da, am geamuri fumurii, am pus jante pe masina, grila modificata etc. Dar nu am incercat sa fac din tantar armasar. Raman la parerea mea ca, pe un matiz, evacuarea dubla nu-si are rostul, la fel cum nu-si au rostul spoilerele si eleroanele sport, grila falsa de admisie de pe capota, stopurile si semnalele inegrite (pe care nu le agreez pe nicio masina, sunt un real pericol in trafic), sau kitul lambo doors pe o masina cu 4 usi! La fel cum nu inteleg de ce mama naibii pe masina aia sunt 4 tipuri de modificari care se bat cap in cap: sunt elemente de masina sport, sunt elemente de confort, elemente de sunet si elemente de fite. Cel putin 2 dintre ele intra in conflict cu celelalte doua, iar principiul caprei si al verzei nu se aplica aici. Toate astea ma fac sa consider masina un KITCH. E parerea mea si nu incercati sa mi-o schimbati.

 

Inteleg pasiunea, dar pretuiesc logica. Logica imi spune ca nu ai ce cauta cu suspensie sport pe drumurile romanesti, ca nu am motive sa sparg cutia si baia de ulei in sine de tramvai doar pentru a ma lauda ca am suspensie sport. Muncesc pentru bani si prefer sa-i investesc in alte lucruri decat in reparatii pentru fite.

 

Acum, va rog sa reveniti on topic. De asemenea, va rog sa combateti ideea, nu persoana.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...