Jump to content
Sign in to follow this  
Whoops

Chevrolet Cruze

Recommended Posts

Salut,

 

Tocmai am cumparat un Cruze 1.8 benzina. Voi lua masina saptamana viitoare si ma intereseaza ce reguli de rodaj sa respect pentru o cat mai buna functionare/consum. Pana acum am avut numai masini SH si nu m-a interesat aspectul asta...

Share this post


Link to post

Sa nu depasesti 4000 rpm in primii 500-1000 km. Asta ti-e recomandat si prin manualul de utilizare.

Share this post


Link to post
Salut,

 

Tocmai am cumparat un Cruze 1.8 benzina.

 

Felicitari pentru achizitie si sa iti aduca satisfactia pe care ti-ai dorit-o in momentul in care ai facut alegerea.

Despre partea motrica nu cred ca sunt multe de adaugat, as vrea doar sa-ti recomand accelerarile lungi si schimbarile corecte aproape de cuplul maxim, undeva la 3300 - 3500 rpm (3800 este putin cam mult pentru prima parte de viata motorului). Raportul de compresie este de 1:10,8 ceea ce ar recomanda un carburant putin mai performant, cu cifra octanica de 98.

Mai departe nu tine de motor sau rodaj, insa iti recomand sa-ti protejezi vopseaua prin ceruire pulverizata dupa fiecare spalat. 6 RON in plus iti va pastra stralucirea investitiei cum este si la Kalosul meu.

Share this post


Link to post

Tnx,

 

O sa incerc un tur prin moldova (ca oricum n-am prea avut concediu anul asta). Cred ca se va roda destul de bine pe E85...localitati multe/viteze variate. Mi-a placut masina de 1.6 cu care am facut drive-test...va spun pareri dupa ce o iau p'asta de 1.8.

Share this post


Link to post
Mi-a placut masina de 1.6 cu care am facut drive-test...

 

Si eu am facut drive test cu 1,6, mi s-a parut OK, dar cu siguranta motorul de 1,8 are mai multe de oferit :lavolan:

Share this post


Link to post

E cineva p'aci care si-a pus scut motor sau xenon pe Cruze? Preturi?

Share this post


Link to post

Xenoanele se gasesc peste tot.

Acum depinde foarte mult si de cat vrei: 6000k / 8000k...

Edited by Mustang

Share this post


Link to post

Xenon nu stiu .

Scutul este in asteptare, vine la sfirsitul lunii august, pret cu tot cu montare la dealer undeva peste 800 Ron !

Ce nivel de echipare ai Base A/C , LS Plus, LT ?

Ma intereseaza inca doua difuzoare in spate, si nimeni nu stie nimic, daca se pot monta pe nivelul de echipare LS Plus.

Bafta !

Share this post


Link to post

Felicitari pt. achizitie masina e frumoasa foc, trage de ea cat mai mult iar in anii de garantie nu colinda cu prioritate prin tara mai bine prin Europa...a mea are 2 ani si regret 2 lucruri am pierdut un an de colindat la greu afara preferand doar un drum la Albena si unul pana la Viena astfel ca la anul dupa expirarea garantiei o fugaresc pana la Barcelona iar cel de al doilea regret e cu nu mi-am facut in primul an marire de garantie pana la 5 ani. Amandoua vor deveni avantaje daca dupa 5 ani nu voi inregistra nicio problema tehnica.

Daca faci rodajul pe E85 tine cont de recomandarea limitarii turatiei la 4000 in primii 1000 km...dupa aceea spor la turatii, pe autostrazi bineinteles! Eu cu doar 1,4 si 94cp am tinut steagul sus pe afara si nu m-am facut de rusine in triunghiul Marea Neagra - Marea Nordului - Marea Adriatica...la anul atac Atlanticul!

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Lucruri generale despre rodaj: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...&hl=rodajul

 

Eu cu doar 1,4 si 94cp am tinut steagul sus pe afara si nu m-am facut de rusine in triunghiul Marea Neagra - Marea Nordului - Marea Adriatica...la anul atac Atlanticul!

Ai tinut drum lung cu steagul sus, nu gluma. Rusine... ca ce?

Share this post


Link to post

@liviu09: Am LT fara piele si Navigatie...

Dealerul de la DiBas spune ca nu monteaza si nici nu recomanda scut motor pentru ca, in caz de accident...este pericolul sa taie picioarele @-) .

In schimb, xenonane monteaza fara sa afecteze garantia...daca gasesc pe undeva.

Verifica faca ai volum separat pentru Front/Rear..daca n-ai trebuie sa-ti pui dif-urile pe spate in serie cu cele de pe fata. Daca ai volum diferentiat...cred ca poti sa legi direct la casetofon (ar trebui sa aiba conector)

Share this post


Link to post
....Ai tinut drum lung cu steagul sus, nu gluma. Rusine... ca ce?

Ca sa explic ce-am dorit sa spun pot mentiona o intamplare de pe drumul european...urcand o panta in spatele unei masini pe banda de viteza am primit niste faruri din spate de la un BMW respectivul considerand probabil ca nu pot face fata acelei urcari, rezultatul a fost ca m-am dat pe dreapta dupa cel din fata fiind nevoit sa pun si frana iar dupa ce a trecut de mine am stat la fundul lui pe o portiune de zeci de km sa-i demonstrez ca nu l-as fi incomodat in acea urcare. As fi putut sa-l depasesc insa m-as fi dovedit un frustrat, am preferat sa raman umbra lui sa-i dovedesc ca gestul lui a fost unul extrem de modest. Asta nu inseamna ca al meu Aveo e asemenea unui BMW ci doar ca poate sa se comporte onorabil daca stii ce sa-i ceri...masinile fiind de clase diferite evident ca el obtinea aceleasi rezultate cu mult mai putin efort.

Share this post


Link to post

Da, offtopicul din postul tau precedent a fost lamurit de ceea ce stiam de fapt dinainte si se aplica perfect on-topic si aici:

Inainte de a cumpara va preocupa pretul, dupa, calitatea.

Share this post


Link to post

Mai degraba raportul calitate/pret. Daca il preocupa doar pretul, isi lua trotineta sh :)

Share this post


Link to post

Altceva am zis, nu ma refeream la mere in taler cu pere. Aia cu raportul si cu value for money e loganul. Sau cel putin asa acceptam aici.

Buuun.. un bmw e de 3-4 ori mai mult, asa ca dupa ce unii cumpara varianta cheap intra brusc la pretentii de surata mai mare, ba chiar tin steagul sus.

Si eu am tinut azi steagul sus. De dimineata. Nici nu stiam. Asa ma trezisem. 1-0 pt motherfucker.

Share this post


Link to post

La subiect domnilor, aici nu se discuta despre steagul din dotare ci despre masina lui Whoops...

Share this post


Link to post

Whoops: Multumesc pentru raspuns , sunt curios, daca cele afirmate de cei de la DiBas in legatura cu montarea scutului motor, reprezinta si opinia oficiala a producatorului.

Eu doresc montarea acestui scut datorita starii generale a carosabilului din RO. !

In legatura cu montarea celor doua difuzoare spate, evident ca am verificat daca sistemul audio are functia "FADER", (reglaj fata -spate), si am constatat ca ... NU !

Intrebarea mea era daca un dealer autorizat sau un service stie daca sistemul audio are cablaj tras in usile spate sau in portbagaj, si daca cumva functia Fader poate fi activata ulterior , respectiv daca sistemul audio este pe 4 canale sau numai pe 2. Pentru ca daca are numai doua canale, difuzoarele suplimentare trebuie montate astfel incit sa nu se micsoreze impedanta pana la o valoare ce poate afecta sistemul (montare in serie...)

Citi Km ai pina acum si care sunt consumurile (urban, extern , mixt)?

Toate cele bune !

Edited by liviu09

Share this post


Link to post

Daca n-are difuzoare, eu zic ca nic cablaj n-are.

Share this post


Link to post

Frumoasa masina.

Sa ai parte de ea.

Share this post


Link to post

Incearca totusi, sa desfaci fata de la usa sa vezi daca nu ai totusi calbu tras. La un Vito ce l-au avut ai mei acum cativa ani nu avea decat in fata. Fiind buz, de fiecare data cand mergeam in vacanta muzica nu se auzea decat in fata, m-am apucat intr-o zi sa desfac in spate unde trebuia sa fie difurile, am vazut ca sunt cabluri si am mers sa cumpar un set de difuri. Le-am montat si surpriza, inainte de montaz nu afisa reglaj decat de inalte si medii. Dupa, surpriza, au aparut si reglajele de fata spate :)

Asa ca eu zic sa verifici totusi daca ai fire.

Share this post


Link to post

Tocmai am facut prima mie de kilometri cu masinuta...

Motorul tine bine, n-am avut probleme sa urc rapid de la 120 la 140 in depasiri si nu mi-a fost frica nici o secunda ca n-am putere sa termin depasirea la timp. Scaunele tari...am cam intepenit 400km fara oprire.

Cotiera trebuia sa fie mai lunga si in plus a trebuit sa folosesc un pachet de tigari pe post de opritor...gliseaza spre spate si ramaneam cu cotul in aer...

Alarma e la misto (urla numai daca se deschide vre-o usa)..cand am timp o sa incerc sa-mi bag nasul sa vad daca pot sa adaug senzor de proximitate sau macar senzor de soc. De asemeni vreau sa caut daca se pot modifica functiile inchiderii centralizate sa pot inchide geamurile cand inchid masina, etc...

Consum mediu extra-urban: 8.6...cam mult dar sper sa se mai "lase" dupa 2-3000

In rest numai de bine... am plecat din Bucuresti exact cand a fost super-torentiala de joi si senzorul de ploaie s-a comportat bine.

 

@liviu9: eu am functie de fader/balans in meniul "Tone"

Edited by Whoops

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos, cu multi km efectuati!

cateva poze nu ne arunci si noua?

Share this post


Link to post
Salut,

 

Tocmai am cumparat un Cruze 1.8 benzina. Voi lua masina saptamana viitoare si ma intereseaza ce reguli de rodaj sa respect pentru o cat mai buna functionare/consum. Pana acum am avut numai masini SH si nu m-a interesat aspectul asta...

 

 

LA RODAJ FORTEAZ-O CAT MAI MULT . CA SA CEDEZE REPEDE CE ARE DE CEDAT . ASA CA DU-O PANA LA LIMITA.

Share this post


Link to post

Isteria salveaza Romania !

Share this post


Link to post

Instructorul ala cu care ai facut scoala de soferi o fo tampit de tio dat asemenea sfaturi. La fel si idiotii de la reprezentanta de unde ai luat masina. Ulei ii pui sau il lasi asa, ca oricum ai garantie?

Hai o o dam in balarii, problema e intre volan si scaun.

 

 

Oricum, la un motor de 1,8 consumul pe extraurban e oarecum marisor, dar depinde de talpa, viteza, benzina si conteaza si rodajul. Spor maxim!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...