Jump to content

Mustang

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Mustang

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B-82-XXX
  1. Alternatorul de Matiz s-a dat. Update lista: Matiz - Electroventilator (radiator) - 180 ron (negociabil) - Releu semnalizare (2 bucati) - 8 ron / bucata - Releu temporizator stergatoare fata - 15 ron Tico - Bloc de lumini nou - 80 ron - Intrerupator dezaburitor luneta - 10 ron - Comutator stergator spate - 10 ron - Releu semnalizare (2 bucati) - 8 ron / bucata Cielo - Releu temporizator stergatoare - 15 ron - Releu temporizator dezaburire luneta - 10 ron - Modul inchidere centralizata - 20 ron - Contact aprindere - 10 ron - Electropompa stropitor - 10 ron Damas - Releu pompa benzina (2 bucati) - 50 ron / bucata Nubira - Comanda centrala geamuri - 100 ron
  2. Matiz - Alternator SH = 200 ron (negociabil) - Electroventilator (radiator) - 180 ron (negociabil) - Releu semnalizare (2 bucati) - 8 ron / bucata - Releu temporizator stergatoare fata - 15 ron Tico - Bloc de lumini nou - 80 ron - Intrerupator dezaburitor luneta - 10 ron - Comutator stergator spate - 10 ron - Releu semnalizare (2 bucati) - 8 ron / bucata Cielo - Releu temporizator stergatoare - 15 ron - Releu temporizator dezaburire luneta - 10 ron - Modul inchidere centralizata - 20 ron - Contact aprindere - 10 ron - Electropompa stropitor - 10 ron Damas - Releu pompa benzina (2 bucati) - 50 ron / bucata Nubira - Comanda centrala geamuri - 100 ron
  3. Mustang

    Barzaunele

    Din acest motiv am apelat la racordurile alea: unul vine din bara (cine se uita atent la poze va vedea ca am o "gaurica" rotunda in proiectorul stanga) si imi aduce un flux de aer cat de cat rece, iar celalalt... cat intra pe sub capota. Se va mai lucra la ideea asta. Multu' pentru urare.
  4. Singura idee care imi place este capota bad-boy. Pacat ca a stricat-o cu priza de aer - nu are nicio noima. Turometrul mare e o chestie impresionanta, dar celelalte ceasuri sunt (aparent) de aspect si cam atat. Masina e ok, per total... dar cam impopotonata. Mie nu imi place, dar asta nu inseamna ca e kitsch. E o idee... intelegem ca nu va place "designul"... dar de la a spune ca "nu imi place"... la kitsch... e drum lung. Macar spuneti si voi: "parerea mea este ca e un mare kitsch" in loc sa folositi metoda traditionala: "da-o-n balarii... e kitsch". Dupa parerea mea kitschurile se regasesc pe Daciile cu sigle de ///M, "Nike-uri" pe luneta, bare si praguri de "GheTeIi"... Si daca vorbim de tuning... mi se pare mult mai reusit GEF-ul (atasament) decat XXL-ul. Macar la GEF se mai pastreaza linia rotunda a Matizului, pe cand la XXL din rotund a ajuns la "ceva patrat, dar si rotund".
  5. Mustang

    Barzaunele

    Noutati (ca se cam pusese prafu' pe topic): - inlocuire rulmenti fata (incepuse sa huruie ca toti dracii la viteze mai mari de 30 km/h) - inlocuire filtru de aer YED2600 cu filtru de aer K&N RB0700 - deschidere portbagaj din telecomanda Urmeaza in viitorul (sper) apropiat: - geamuri electrice fata - bad-boy look - fete de usi de SE
  6. Xenoanele se gasesc peste tot. Acum depinde foarte mult si de cat vrei: 6000k / 8000k...
  7. Mustang

    Barzaunele

    Sunt ferm convins ca m-ar lua garda. Dar daca e sa ii pun jante pe 15, dau o fuga pe la RAR si cu mult sprijin, ajutor se rezolva. Probabil o sa ma orientez insa pe 14. Am vazut ca dau bine si pe 14. Merci Yaz. Am vazut abia acum ca nu aveam si poze cu volanul. Acum le-am pus.
  8. Mustang

    Barzaunele

    Merci. Turometrul l-am luat acum 2-3 ani din Vitan pe vremea cand aveam Dacia 1310. M-a costat (atunci) 60 ron. Merge si la Tico cu brio - are optiune pentru 3, 4, 6 cilindri. Insa nu prea se mai gaseste pe piata. Si eu caut inca unul pentru altcineva. Multumesc. Nu ma deranjeaza deloc. De foarte putine ori ma mai uit la el.
  9. Mustang

    Barzaunele

    Salutare! Asta este Matizul meu, poreclit Barzaunele... Iata cateva detalii privind masina: - an de fabricatie: 2004 - norma de poluare: euro 2 - km rulati in momentul achizitionarii: aproximativ 38.000 - consum estimativ: * urban - 7l / 100 km * extraurban - 5-6l / 100 km - cost de achizitie: 3000 euro - data achizitionarii: februarie 2008 - jante din fabrica: CMS - putin cam lovite Va prezint imbunatatirile de la achizitionarea acestuia: - vopsire capota / "ochelari" in culoarea normala a masinii - montare turometru - blue light - filtru de aer YED2600 - kit xenoane 6000k 35W - H.I.D. SuperVision + LED-uri pozitii albastre - priza de aer pentru asigurarea unui flux de aer rece catre filtru de aer - amortizoare Tico (fata): -2 cm garda la sol - vopsire tamburi + etrieri: culoare rosie - suport filtru de aer: custom made - creatie proprie - volan sport Type-R - am eliminat bulina de pe claxon pentur ca nu imi placea. Planuri de viitor: - jante noi (14"/15") - vopsea noua, sau revospirea integrala a masinii + rectificarile caroseriei (unde este cazul: hayon, usi dreapta, capota) - kit exterior custom - kit turbo 0.8l - bord custom + volan sport - bare noi, ca astea sunt putin zgariate, lovite, etc. - altele, in functie de necesitati si doleante.
 

×
×
  • Create New...