Jump to content
Sign in to follow this  
sorin_maican20

Tico DJ 09 HIG

Recommended Posts

Vazut azi ticozaurul domnului si arata foarte bine cu noile incaltari.Felicitari.

 

PS.Fa ceva cu rugina aia de la aripa spate,acum cat mai poti. ;)

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

@Costi:

 

Azi am fost la o spalatorie si mi-au rezolvat baietii problema cu rugina :) . Au bagat presiune pana mi-au decojit vopseaua din zona aia :( .

Cred ca o sa rezolv singur. Imi iau smirghel, chit + intaritor, vopsea la culoare, dupa care ma apuc de treaba.

Ca intotdeauna, youtube ma va ajuta pentru training-ul preliminar.

 

PS: Costi iti multumesc mult pentru indrumarea catre magazinul de la City Mall. Am gasit tot ce aveam nevoie.

Share this post


Link to post

De cand nu am mai intrat pe forum am mai facut cate ceva la masina. Am instalat deschiderea portbagajului din interior, am cumparat tot ce inseamna tren de rulare (bucsi, brate fata, amortizoare gaz, am vrut si arcuri sport-dar nu am gasit, toate reglajele si arculetele tamburilor spate, cilindrii frana spate). Abia astept sa le montez. Masina va fi lasata, initial prin scurtarea arcurilor si intarirea amortizoarelor, ulterior prin arcuri sport - am gasit la polonezi).

 

Dupa cum o sa vedeti din poze, mai am de luptat cu rugina, dar se va rezolva.

Masina se comporta in continuare foarte bine si nu m-a lasat nici iarna asta. Foarte multumit de Tico.

 

 

 

post-23296-0-74323800-1302802554_thumb.jpg

post-23296-0-67480000-1302802574_thumb.jpg

post-23296-0-77506200-1302802608_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Si eu am problema asta cu rugina. Mi cam frica sa ridic mocheta sa vad ce e dedesubt :redface: deja a aparut o pata de rugina pe mocheta asa ca.. va puteti imagina ce e dedesubt .Astept vremea buna sa o pun pe masa de operatii .Referitor la suspensii sport. eu cred ca e de ajuns sa intaresti amortizoarele . O sa fie o schimbare enorma.Cand eu mi-am pus alte amortizoare era o senzatie beton . asa bine statea in curbe de zici ca e cu totul alta masina !

Share this post


Link to post

Ho Ho Ho! Chiar ai rugina man acolo, nu gluma. Vezi daca gasesti un tinichigiu care sa ti-o faca dupa program. Neaparat cu sudura in arc, cu autogen in cateva luni rugina va fi tot acolo. La chituit si grunduit te descuri si tu, dar daca vrei s-o faci ca lumea, neaparat trebuie sa o sudezi in arc.

Share this post


Link to post

E foarte urat ce vad acolo.

Reparatie se poate face - dat trebuie tinichigiu bun, si chiar si asa, nu e nici o garantie ca nu ca reaparea. Si nu din partea de unde ai facut poza - ci de dedesubt.

Share this post


Link to post

La toate la care m-am uitat eu cand cautam masina mica erau asa, la unele chiar mai rau - lonjeroanele nu erau departe de aceasi stare.

Share this post


Link to post

Oricum trebuie sa fac ceva si foarte repede. M-am atasat de masina asta si vreau sa o mai tin cel putin doi-trei ani, daca nu chiar mai mult.

Share this post


Link to post

Hmmm,urata rugina aia acolo.

Neaparat un tinichigiu bun,cat mai curand.Daca ai de gand s-o mai tii baga si tu ceva ulei in ea,praguri,usi,etc.

Share this post


Link to post

Din ce vad in fotografii, am imprseia ca s-a rupt exact in dreptul urechii de prindere a scaunului, dar se poate rezolva ... evenual sa te uiti sa vezi si daca intra apa pe undeva.

Iar decat sa bage ulei in praguri, eu spun ca e mai sanatoasa ceara de cavitati, mult mai sanatoasa.

Share this post


Link to post

In sfarsit masina este low. De cand asteptam momentul! E foarte rigida pe spate din cauza amortizoarelor pe gaz, dar m-am obisnuit intr-o zi de mers prin Buc. Mai trebuie sa o mai las pe fata 2 cm ca sa se aseze bine. Sper sa gasesc si pe fata amortizoare ca sa fie treaba terminata.

 

Am mai schimbat flansele amortizoarelor, rulmentii de teflon, brate fata, amortizoare spate si reglat tachetii.

 

Urmeaza tinichigeria.

post-23296-0-32258800-1303063804_thumb.jpg

post-23296-0-56518300-1303063806_thumb.jpg

post-23296-0-78493500-1303063809_thumb.jpg

post-23296-0-34214800-1303063811_thumb.jpg

post-23296-0-06324700-1303063813_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Daca tot ai gume de iarna pe jante - cand le schimbi, pune unele cu un talon o idee mai mic.

Share this post


Link to post

Salut Madkat. Astept salariul si le schimb pe toate. Nu sunt in cea mai buna stare. Voi lua 155/65/13. Imi recomanzi vreun producator?

Share this post


Link to post

Ceva de firma,.ideal ar fi Michelin.

Cu atinsul cum stai.

Parerea mea,mai bine rezolvai cu rugina si cu ruptura respectiva,

Sa nu se departeze mai mult,acum cu suspensia mai rigida.

Multa bafta.

Share this post


Link to post

Depinde ce vrei de la gume.

 

Pe cielo am dayton, si fac fata suficient performantelor fulminante ale masinii. Doar ca spatele a ajuns sa se uzeze mai tare - datorita modului in care iau virajele cu suspensia spate intarita.

Pentru masini peste 100cp as merge pe Dunlop sau Goodyear. (pe alfa asta si am) Nu as lua niciodata prostii gen debica, sau scumpe si proaste gen Continental.

Share this post


Link to post

Fiindca a fost sarbatoare si nu aveam ce sa fac, am refacut franele spate, am aliniat usile cu aripile, am aerisit franele. Din pacate nu reusesc sa reglez frana pe spate (sabotii aia nenorociti). Daca are cineva idee il astept, fiindca mi-au scos peri albi (am citit toate tutorialele si tot nu reusesc - posibil sa fie vreo smecherie de care nu stiu).

post-23296-0-10380300-1303752253_thumb.jpg

post-23296-0-83534500-1303752254_thumb.jpg

post-23296-0-29227800-1303752256_thumb.jpg

post-23296-0-19362200-1303752257_thumb.jpg

Edited by sorin_maican20

Share this post


Link to post

Pistonase noi, nice, imi place de tine, esti tipicar :D .

 

Ca sa le reglezi, faci asa (am facut si eu si am vazut si la mecanic):

1. Desfaci aerisitorul

2. Impingi pistonasele inauntru (la maxim)

3. Asezi sabotii pe pozitie (ca in poza)

4. Invarti de rotita aia zimtata la ochi astfel incat tija sa atinga pe ambii saboti(care acum sunt pe pozitia maxim inauntru), dar fara sa ii tensioneze, doar sa ii atinga usor

5. Pui tamburii

6. Aerisesti sistemul de franare

7. Pornesti motorul

8. Apesi frana de cateva ori pe loc si se vor auzi niste tacanituri de la autoreglare (rotita aia se invarti si tija se va auto-extinde). Verifici la mana sa se invarta roata usor.

9. Gata, ai terminat, pleci la o tura cu masina si apesi franezi progresiv si usor pana se pasuiesc sabotii pe tambur. Primele cateva sute de km trebuie sa eviti franele bruste ca sa se pasuiasca cum trebuie.

 

Sper sa iti fie de ajutor, eu asta am facut la Nubira, dar numai la o singura roata, la cealalta aveam pistonasul blocat si nu am reusit sa-l scimb singur (conducta de cupru era intepenita). Pana la urma am ajuns la mecanic unde am schimbat ambele pistonase.

 

Spor!

Edited by ches

Share this post


Link to post

Ches, multumesc mult pentru ajutor. Am vorbit cu cineva si voi merge maine sa rezolv cu franele. Oricum am avut si un etrier blocat (am schimbat garnituri + piston + ghidaje).

 

Maine schimb si capetele de bara fiindca unul e pa-pa. Am luat Delphi (or fi bune de ceva?).

Edited by sorin_maican20

Share this post


Link to post

Delphi din cate imi aduc aminte de la bieletele antituliu sunt cele mai ieftine. Acum te tin cat te tin, daca ai dat putin pe ele, e OK. Daca pentru o diferenta mica de pret poti sa te duci sa iei originale, probabil merita sa dai un ban in plus. Problema e ca nu prea mai gasesti originale... asta a fost unul din principalele motive pt care am vandut Nubira...

Share this post


Link to post

Delphi este (sau era) o firma buna, a echipat daewoo din fabrica la mai multe repere (alternator de exemplu). Si eu tot delphi am pus capete de bara.

Share this post


Link to post

Am dat 45/ bucata. Ideea e ca nu aveau altele, as fi luat ce era mai scump.

Oricum le-am schimbat si s-a facut liniste in masina.

Maine fac si geometria si am scapat cu fata. Urmeaza bratele spate si termin si cu spatele.

Share this post


Link to post

A zis bine DJ_Dark, era o firma buna. Probabil inca mai este, doar ca au aparut tot felul de facaturi cu acelasi nume de nu mai stii ce sa cumperi.

 

Eu am luat fise Packard care m-au tinut fix un an. Cele dinainte erau tot Packard, venite cu masina, vechi de 4 ani. Dupa problema cu Packard am luat niste no-name coreene pe care le-am tinut 2 ani fara probleme si am vandut masina cu ele. De atunci nu mai recomand nimanui sa ia fise Packard ca nu stie peste ce da.

 

Poti sa ai noroc sa te tine mult si bine sau poti sa ai ghinion sa pice in 10000km. Eu iti urez bafta :thumbl: .

Share this post


Link to post

Ramane de vazut cat de bune sunt. Eu sper sa tina destul de mult. Acum cu suspensia asta oricum se vor duce mai repede toate.

Share this post


Link to post

Am terminat cu mecanica. Am schimbat urmatoarele:

- capete de bara

- bucsa caseta directie

- cablu frana de mana

- lichid frana

- aerisit sistem franare

- reglat saboti spate

- geometrie 3D (aici am aflat ca trebuie sa imi trag caroseria la linie din cauza unui accident - aveti idee pe unde as putea sa fac lucrul asta?)

 

Acum nu mai bate nimic la suspensie, in schimb am ramas cu zgomotele facute de plasticele din interior. Acum caut un material (burete subtire) ca sa pun prin locurile cu pricina.

 

Urmeaza estetica.

 

Am pus si o poza de la geometrie - prima data cand vad asa ceva.

post-23296-0-09066300-1304530856_thumb.jpg

post-23296-0-44470400-1304530858_thumb.jpg

Edited by sorin_maican20

Share this post


Link to post

Ce e 3D la geometria aia? Modul cum comunica modulele de pe roti cu antena aia? Pe la noi de cel putin 5-6 ani au asa ceva, ultima oara am dat 40 ron la Matiz.

 

Accident a avut masina totusi, sau asa au zis aia?

Edited by argon

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...