Jump to content
Sign in to follow this  
sorin_maican20

Tico DJ 09 HIG

Recommended Posts

Sambata am fost pe Transfagarasan pentru prima data. Ma gandeam ca Tico nu o sa reuseasca, dar m-a surprins si de data asta...

Adica cum sa nu reuseasca? :o Ai probleme cu el? De ce ai ridicat capota? :mrgreen:

Ce cursa am facut eu pe acolo...

Edited by BZN

Share this post


Link to post

Tico se descurca foarte bine pe Transfagarasan. Am fost si eu la inceputul verii, dar am urcat la 5 dimineata. Nu am intalnit decat o masina la coborarea spre Sibiu. E o placere sa fii singur pe acolo si tot drumul sa fie al tau. :lavolan:

Share this post


Link to post

@Madkat:

Multumesc mult!

 

@BZN:

Ma gandeam ca nu o sa reuseasca fiindca am o cunostinta care nu a reusit sa treaca de Vidraru cu o dacie cu motor de 1.3, iar eu cum am motor de 0.8, am presupus ca imi va fi mai greu. Nici nu stiam cat de abrupt este drumul, fiind prima oara cand ma duceam pe transfagarasan. Am ridicat capota ca sa se mai aeriseasca pe acolo.

 

@Vlad_andrei:

La mine la coborare au fost mai multe masini (am coborat pe la 12 de la Balea Lac). Oricum a fost foarte frumos.

Share this post


Link to post

Azi am avut parte de o premiera in timp ce ma intorceam de la lucru (noroc cu telefonul mobil). Maine o sa montez instalatia gpl, pentru ca o sa cresc nr de km (o sa fac pe undeva pe la 1400 / luna). Urmeaza schimbul de ulei si consumabile si sper ca o sa pun in curand aluband in portbagaj, pe interiorul usilor si pe plafon (sper sa se auda mai bine muzica dupa operatiune).

 

Cam asta e tot deocamdata.

post-23296-093895800 1284410388_thumb.jpg

post-23296-057120100 1284410389_thumb.jpg

post-23296-007928400 1284410391_thumb.jpg

Edited by sorin_maican20

Share this post


Link to post

Vlad ai dreptate. Astazi am fost si am montat instalatia de gaz. Am lasat masina dimineata si am luat-o pe la doua dupa-amiaza. Deja am adunat 100 km cu masina in cateva ore. Nu vad nicio scadere a puterii, cel putin pana acum (poate ma insel). Ce m-a enervat foarte tare, a fost ca rezervorul a fost mai inalt si iese din locasul rotii de rezerva, asa ca placuta respectiva sta aiurea acum. Nu stiu ce o sa fac (probabil o noua tablie din fibra de sticla care sa ia forma buteliei). Chiar ma bucuram ca pun rezervor toroidal pentru ca nu imi modifica interiorul masinii (asta e acum). Trebuie sa ma duc sa imi regleze amestecul pentru ca atunci cand pornesc luminile si mai porneste si ventilatorul, trepideaza destul de mult motorul.

 

Oricum, sunt incantat pentru ca o sa ma plimb cu masina mai mult. De asemenea nu se simte deloc miros de gaz (un lucru bun, zic eu). O sa atasez maine cateva poze cu instalatia. A fost montata foarte bine si nu mi-au lasat furtune la vedere.

Share this post


Link to post

Buna ideea cu rezervorul toroidal si cu amplasarea busonului de alimentare! :thumbl:

 

Cat a costat toata operatiunea?

Share this post


Link to post

M-a costat 1200 ron cu totul. Aaa: si 30 ron spaga la mecanic + 20 ron de gaz

Azi am fost sa imi regleze avansul; acum masina merge super bine.

Mai am un lucru de aflat: am facut plinul la rezervor si sunt curios cati km o sa fac.

 

 

 

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Revin cu date despre consum pe gaz. Metoda folosita pentru calcul este plin la plin.

Avem urmatoarele:

1. Consum exclusiv urban (Bucuresti) = 9.8%

2. Exclusiv extra-urban (Bucuresti - Craiova) = 5.5%

3. Mixt (230 km extra-urban / 130 km urban) = 7%

 

Mentionez ca am setat gazul pentru mers sportiv (daca se poate numi asa), nu pentru economie.

 

Eu ma declar multumit. Nu stiu daca se poate mai jos, in conditiile in care vreau acceleratie aproape ca pe benzina.

 

In rest nu am intalnit niciun fel de problema cu masina. Se comporta excelent.

 

Planuri pentru noiembrie:

- inlocuire toba finala (fac zgomot sitele in interior)

- inlocuire capete de planetare.

 

 

Asta este tot, deocamdata.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Masina a primit un set de jante de aluminiu pe 13" care se portivesc foarte bine. Trebuie sa le reconditionez fiindca sunt zgariate de la borduri. Aveti idee cum sa astup zgarieturile? Azi am facut un drum pe Cheile Dabmbovicioarei si am vrut sa ajung si la Pestera Liliecilor , dar n-am nimerit.

 

Si cateva poze cu jantele:

post-23296-038331500 1289680828_thumb.jpg

post-23296-001864900 1289680832_thumb.jpg

post-23296-033998800 1289680834_thumb.jpg

post-23296-002379700 1289680836_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ii sta foarte bine dar ce faci cu rugina aia? :)

Share this post


Link to post

La sfarsitul lunii plec la tara cateva zile. Atunci curat si rugina si roll-uiesc si pasajele spate fiindca imi ating anvelopele.

 

La vara sper din tot portofelul meu sa ii dau si o vopsea noua.

Share this post


Link to post

Foarte profesionist montata. Ne poti spune unde ti-ai montat instalatia?

Poti face te rog niste poze din mai multe unghiuri cu adaptorul insurubat?

Share this post


Link to post

@Uncle-Sam:

 

Instalatia a fost montata la Autogaz Romania, pe strada Toporasi (ca zona este pe la Mega Image City Mall, Bucuresti)

Si pozele:

post-23296-024513600 1289931951_thumb.jpg

post-23296-033673300 1289931958_thumb.jpg

post-23296-061928500 1289931962_thumb.jpg

post-23296-077118900 1289931967_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Felicitari pt masina! Mi-au placut mult si pozele inainte si dupa. Foarte instructiv, mai mai ca ma faci sa imi iau si un Tico doar sa am la ce sa mai mesteresc :D .

 

Jantele arata f bine, dar se vede si din poze ca ating (sunt mai in afara).

 

Inainte sa te apuci sa dai jos rugina scapa si de urmele de bitum aruncate de roti. Se vad pe aripi si pe usi in poze. Iti recomand Sprayul Bug&Tar Remover de la Abro. Eu am dat 9 RON pe el din Auchan, dar il gasesti si la benzinarii si in alte supermarketuri. Dupa ce scoti urmele de bitum, poti sa incerci si o curatare/decontaminare a vopselei cu un polish care se aplica cu mana (eu folosesc Prevent). Nu trebuie sa insisti, doar cat sa cureti vopseaua de contaminanti si sa scoti putin din panzele de paianjen. Vei vedea diferenta. Chiar va arata ca scoasa din cutie.

 

Bafta!

Share this post


Link to post

@ches

 

Merci pentru aprecieri. Sa stii ca este o placere sa lucrezi la masinuta asta.

Stiu de urmele de bitum (eu le-am mai scos la putin timp dupa ce am luat-o, dar au aparut altele).

Cat despre polish, cred ca nu mai am timp sa il fac (poate la sf lunii daca e timp frumos).

Ca produse, cred ca o sa merg in continuare pe Turtle Wax, fiindca imi place foarte mult. Acum sunt in de capete de planetara si bucsile de la timonerie.

Weekendul asta o janta intra la reconditionat. Daca reusesc sa fac una pe zi e bine. Sa vad daca in Vitan au chit pentru jante de al.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Turtle Wax sunt f ok ca raport calitate pret. Si eu folosesc sampon de la ei cand o spal de mana (in general vara la tara) sau cu jetul (la bunici la curte). Ieftine si bune mai sunt si Abro (produse de tot felul), Kent (lavete, bureti, perii de roti etc) si Carplan (produse de tot felul). Daca esti mai cu dare de mana poti lua Sonax (cele mai bune pe care le poti gasi in supermarket) si Nigrin (cam scumpute pt ce fac). Iar daca esti cu adevarat pasionat poti merge pe Colinite, Maguiar's, Chemical Guys, Poor Boys etc pe care in general le gasesti doar afara sau pe forumuri auto. Experienta (scurta) mi-a aratat ca merita produsele de calitate daca ai timp sa te ocupi de masina. Altfel, te poti multumi si cu produse mai ieftine pe care le gasesti in orice supermarket.

 

Daca ai probleme cu timoneria si cu planetarele, eu m-as ocupa in primul rand de ele, jantele nu sunt atat de importante daca nu au defecte nasoale. Din pacate la Tico din cate stiu planetarele nu prea tin (recordul auzit de la un prieten a fost de 6000km :shock: ). Poate ar fi mai ieftin (pe termen lung) sa faci lucrarea la un service si sa ai garantie pt piese 18 luni si 3 luni la manopera. Acum depinde cat iti cer pe lucrare...

 

Bafta si spor la "bricolat"!

Share this post


Link to post

Update:

 

Dupa jumatate de zi am reusit sa termin o janta. Asta este cea mai zgariata dintre toate; stiu ca nu am acoperit zgarieturile, dar la primavara vor fi refacute ca la carte.

In ritmul asta, in 3 saptamani am si jante vopsite. Am acordat mare atentie la pregatire, doar ca nu am acoperit zgarieturile (daca ma tine vopseaua iarna asta sunt multumit).

 

Mi-am facut si un VT asa ca sa ma oftic.

post-23296-039578400 1290943790_thumb.jpg

post-23296-032515500 1290943800_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ti-a iesit f bine janta, cel putin din poze se vede acoperita uniform. La zgarieturile de pe buna o sa ai ceva de munca si nu stiu cat de mult va tine, dar zgarieturile alea adanci le scoti usor cu chit. Te-ai cam grabit sa incerci spray-ul :P . Nu-ti face griji, o sa tina bine vopseaua daca ai pregatit suprafata.

Share this post


Link to post

Aceeasi greseala am facut-o si eu,m-am grabit si nu am finisat bine,drept urmare zgarieturile ne dau de gol.

 

Oricum,te inteleg,nu e asa ca ti-se luase de atat frecat?

 

PS.Arata bine rau cu jantele astea,felicitari. :thumbl:

 

 

Share this post


Link to post

O sa arate si mai bine cand se vor vopsi toate jantele si se va schimba si aripa fata stanga.

Astept sa vina zapada sa ma plimb pe bulevard (iarna trecuta nu am ramas intepenit deloc).

 

PS: Folosindu-ma de tips & tricks, azi mi-am schimbat cablul de ambreiaj, care m-a lasat fix in mijlocul drumului.

O treaba relativ usoara, dar fara elevator destul de complicat de facut.

Share this post


Link to post

update:

 

Azi am reglat carburatorul la un mecanic foarte priceput si atent. A desfacut carb in multe bucatele, l-a spalat in carburol si intr-o solutie speciala pe care o avea in spate (se auzea decat fas-fas, probabil o avea in pulverizator), l-a suflat cu aer sub presiune pe toate gaurelele, dupa care l-a reglat propriu-zis.

Mi-a spus ce era super dereglat, de unde si consumul de 9%. Masina acum merge muuuult mai bine si are zvac. Sunt curios daca o sa scada consumul. Unde mai pui ca porneste la sfert, fara sa faca figuri ca pana acum. Mi-a spus ca la 10.000 km ar trebui iar curatat / reglat (aici i-am zis ca nu o sa vin la 10.000 dar la 20.000 tot ma duc pentru o curatare).

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...