augustinionut Posted August 31, 2013 (edited) A dat rugina-n pisic ("> In schimb, casa creste : Edited August 31, 2013 by augustinionut Share this post Link to post
augustinionut Posted August 31, 2013 Is bucuros de casa, suparat de mâtz... Share this post Link to post
augustinionut Posted September 1, 2013 Blana ca asta....macar de era un raton , imi faceam si eu o caciula Share this post Link to post
augustinionut Posted September 16, 2013 Nu, ca am pierdut ciocanul de facut bani ("> Share this post Link to post
augustinionut Posted September 17, 2013 Am facut rost de bani (sponsor sotia ). Am intrebat azi la 2 serviceuri: unu a cerut 40 mil pe tot matizu' (inlocuire repere, vopsire integrala) , altul 20 mil fara tva (doar vopsitu', fara inlocuirea reperelor) ("> Am vorbit la un service noname, unde de 20 mil vor face maximul posibil de readus si pastrat in parametri, cu taiat sudat inlocuire repere etc. Acum, credca saptamana viitoare ma apuc de el. Share this post Link to post
vrazvanc Posted September 18, 2013 Asa i-a cerut si unui prieten (40-45 mil) intr-o parte, si vreo 30 in alta parte, dar gigantul lui e la pamant, usi, capota, portbagaj, etc, mai are si cate ceva pe la mecanica. Dar pisica ta nu mi se pare ca-i intr-o stare prea rea. Pentru un Matiz, e mult 40 mil dupa parerea mea. Mi-as mai lua un Ford Ka de banii astia... cu tot respectul pentru gandac, tin enorm la el, da'... Share this post Link to post
ches Posted September 22, 2013 Eu l-am facut cu 15mil, intra pe topicul portocaliului si e un link catre photobucket cu evolutia De aratat nu arata grozav pentru l-am chituit/vopsit eu, dar rugina nu mai are. Cu 5mil in plus ii faceam vopseaua in alta parte. Eu zic sa te mai interesezi... eu mai mult de 20mil cu tot cu materiale n-as da, sigur gasesti mai ieftin, mai ales in Piatra. Spre exemplu mie imi ceruse la inceput 11mil manopera ca sa-mi scoata toata rugina si sa-l antifoneze. I-am zis ca vreau doar sa-mi inlocuiasca tabla, in rest ma ocup eu de antifonat si chituit si pretul a scazut rapid la 4.5mil. Pana la urma a fost 6.5mil manopera pentru ca am schimbat si intariturile pragurilor care erau praf. Iar pozele sigur iti vor arata cat de varza era masina Share this post Link to post
augustinionut Posted September 23, 2013 Incepe restaurarea : "Segment aripa spate Daewoo Matiz stanga 290283-5 1 63,87 RON Segment aripa spate Daewoo Matiz dreapta 290284-5 1 65,81 RON Carenaj spate Matiz dreapta 2902FP-5 1 24,19 RON Carenaj spate Matiz stanga 2902FL-5 1 24,19 RON Subtotal (Excl.Tax) 178,06 RON Subtotal (Incl.Tax) 220,80 RON Livrare si manipulare 0,00 RON Grand Total (Excl.Tax) 178,06 RON TVA (24%) 42,74 RON Taxe (TVA) 42,74 RON Grand Total (Incl.Tax) 220,80 RON Va multumim, Echipa Best Auto Vest" Share this post Link to post
vrazvanc Posted September 23, 2013 Haa, sa vii cu poze cum ai montat carenajele alea. E nevoie de gauri in caroserie? Share this post Link to post
augustinionut Posted September 23, 2013 (edited) Daca e nevoie, le voi da patrate, cu tumburuc dinala de plastic cum sunt prinse spoilerele si carenajele pe fata. Edited September 23, 2013 by augustinionut Share this post Link to post
augustinionut Posted September 28, 2013 123613km, am schimbat (singur, juma de ora , in parcare la scarbici ) glisiere etrieri, ca trancaneau ca naiba. Share this post Link to post
augustinionut Posted September 30, 2013 (edited) Ce trebuie sa-i fac la mâtz sa reziste un an singur in garaj ?? Inafara de baterie.. Acum e la tinichigerie, vreo saptamana jumate. Edited September 30, 2013 by augustinionut Share this post Link to post
vrazvanc Posted September 30, 2013 Ce-as vrea si eu... Pentru conservare, cateva metode batranesti, vazute in manuale antice: pus ulei in cilindri (cativa ml) si un lemn la pedala de ambreiaj sa o tina apasata, pentru a nu se lipi ferodourile Share this post Link to post
augustinionut Posted September 30, 2013 Cam ce am citit: - fara frana de mana -pedala ambreiaj apasata un pic - ulei in cilindri pe la bujii - masina pe chituci sau rotile umflate mai tare - un dop in teava esapament - ceara (nu e cazul, ca va afecta vopseaua proaspata) - bateria la caldurica - ulei nou - niscai naftalina in masina , credca alunga si soarecii - silicagel in masina, absorbant umiditate -.....aici las natiunea. Mai e posibilitatea pornirii saptamanale, o tura pe ulita cat sa se dezmorteasca. Share this post Link to post
ches Posted October 1, 2013 Ceara e f buna pe vopseaua proaspata daca au bagat-o la cuptor. Poti sa o speli inca de a doua zi si sa o dai si cu ceara. Daca la service iti recomanda altceva inseamna 90% ca au dat rasol la intaritor, au dat cu lac ieftin sua au sarit peste etapa cu cuptorul. Apropo, cat e manopera la tinichigerie-vopsitorie? Share this post Link to post
augustinionut Posted October 1, 2013 (edited) Cum bagi la cuptor un matiz echipat ? Manopera e inclusa in pretul de mai sus. Edited October 1, 2013 by augustinionut Share this post Link to post
Salex Posted October 1, 2013 Cum bagi la cuptor un matiz echipat ? Care este problema ??? Share this post Link to post
raresvintea Posted October 1, 2013 Sincer au stat masini trase pe dreapta mai mult de 1 an. In interior lasa un geam crapat ca sa intre putin aer, bateria scoasa si daca ai cum niste ceara prin partile nou vopsite pt ca mai astupa porii. Share this post Link to post
ches Posted October 2, 2013 Masina se baga la cuptor si intreaga la o temperatura de 50-60grade (parca), deci se poate si echipata. Daca era vara, puteai s-o coci si singur cat de cat, adica o lasai in soare 2 zile dupa ce o luai de la aia daca nu o coceau ei. Oricum in primele zile vopseaua e destul de cruda, la fosta Nubira m-a lovit unul cu usa in parcare a doua zi dupa vopsire si in loc sa se zgarie, s-a branzit vopseaua... Pretul sa inteleg ca a fost 20mil, ca nu am vazut in alta parte decat preturile pe piese. Share this post Link to post
augustinionut Posted October 6, 2013 Niscai poze; daca -s prea multe am sa mai sterg: Share this post Link to post