Jump to content
Sign in to follow this  
augustinionut

Mâtzu' si Motanu'

Recommended Posts

M-am lamurit acum, nu era greu sa caut, dar nu stiam CE sa caut :mrgreen:

Oricum, marfa, daca ar fi avut si TV :lollol:

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

Permisu' !

Share this post


Link to post

Doar daca-l vrei repede inapoi.

Share this post


Link to post

Motanski are aparatori noroi din cauciuc, universale. Azi am testat si admisia custom: nu intra apa in motor, desi am trecut prin suvoaie de juma de roata (m-a prins o ploaie bazata pe strada Orhei din Piatra, de nu facea fata canalizarea) :tongue:

Share this post


Link to post

Aia-i ploaie??? Juma' de roata de Matiz??? Daca ti-ajungea apa pe capota sau macar iti spala farurile mai ziceam... ;)

Share this post


Link to post

Motanski are aparatori noroi din cauciuc, universale.

 

post-13903-0-35935100-1371060720_thumb.jpg

post-13903-0-99344000-1371060726_thumb.jpg

post-13903-0-02040700-1371060736_thumb.jpg

post-13903-0-04297400-1371060743_thumb.jpg

post-13903-0-47393700-1371060750_thumb.jpg

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Asa ar trebui sa aiba toate masinile, poate ar fi mai putine ciupituri pe capota si parbriz de la pietricele, Cel putin cele din fata par mai lungi.

Da' emblema ce-a patit? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ciudat..o mananca rugina si tu bagi bani in accesorii. :)

Share this post


Link to post

Plus asta ... :mrgreen:

ce-i aia?adica vad o suflanta dar nu stiu ce-i cu ea

Share this post


Link to post

bine,bine,o invarte dar ce face ea practic?la ce foloseste?ca nu deduc locul amplasamentlui si scopul ei

Share this post


Link to post

Pare a fi in portbagaj pe la grila de aerisire :-? dar...

Parca ai renuntat la roata de rezerva de acolo.

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

Toti presupunem...,dar eu vad pe eticheta 230V!

Share this post


Link to post

Asta, recunosc, nu am vazut. O fi si vreun invertor pe-acolo.

Cred ca intentionat o face, sa ne starneasca curiozitatea.

Share this post


Link to post

Am si roata de rezerva :P E doar o carcasa de la un ignitor ce protejeaza legaturile electrice la un motoras amarat de 12 V, si da , teoretic, ar trebui sa scoata caldura din masina :)

Share this post


Link to post

si daca tot iese caldura atunci trebuie sa intre aer din alta parte,iar daca intamplator afara e canicula...

Share this post


Link to post

Daca intamplator afara is 35 grade fii sigur ca in masina is peste 50.... deci e mai fain aerul ala de afara > :P

Share this post


Link to post

Buna ideea, probabil inspirata de ce ai mai vazut pe internet :) . Eu ma gandeam sa construiesc un modul electronic care sa porneasca ventilatia pe treapta maxima timp de 10 minute la o ora prestabilita de user (exp 18:00 seara cand plec de la serviciu). Ar fi nevoie de un ceas cu alarma pe post de declansator, un releu si un microcontroler sau un LM555. Astfel, inainte sa te urci in masina, ea ar fi racita de ventilatorul masinii care e mai capabil decat jucarioara aia care e invartita de un panou care nu genereaza mai mult de 300mA.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...