varais Posted April 5 Author Share Posted April 5 (edited) 130 si ceva de mii km. La 21 de anisori Nubi cere atentie. De data asta amortizoare fata si un schimbator de caldura pentru interior. Bineînțeles ca s-a lasat cu demontat bordul. Pe langa astea manerul de la usa fata stanga. Bine ca a facut Mircea fotografii. Edited April 5 by varais 5 Link to comment
varais Posted August 21 Author Share Posted August 21 134 k km Schimb de bujii si bobina. Cred ca acum 10 ani am schimbat bobina. Sa vedem daca asta noua rezista la fel ! Link to comment
varais Posted September 1 Author Share Posted September 1 Dupa o incercare nereusita a tatalui meu la service-ul din Lehliu de a schimba racordul flexibil ( l-au schimbat-o cioparti, sudat, taiat, resudat ), am schimbat teava cu totul de la galerie pana la catalizator. Astazi am comandat si fisele de bujii NGK. Hai ca mai am putin si e ca noua ! 2 1 Link to comment
varais Posted September 14 Author Share Posted September 14 136000 km Se pare ca bujiile si bobina schimbate de tata la service nu prea sunt ce trebuie. Bujiile sunt Bosch iar bobina nu stiu ce e . Problema e ca am Check Engine aprins. Se aprinde dupa 4-5 secunde de functionare. Bobina stiu ca trebuie sa sie DAC iar bujiile NGK. Nu mai stiu ce distanta trebuie sa aibe electrodul. 0.9 sau 1.1 ? Ceva idei va rog ca imi sta pe creer. Poate gasesc si o bobina noua. Link to comment
Geo_ZGA Posted September 15 Share Posted September 15 Bobina originala e DAC, cauta codul sau vorbeste cu @pompiliu92. Bujii recomand NGK clasice (sau Iridium, daca ai bani de dat pe ele). Eu stiu de 1.1 distanta la electrod, dar poate tin minte gresit... 1 Link to comment
Akon Posted September 16 Share Posted September 16 Bujiile Bosch cu distanta 1.1 le-am avut de mai multe ori pe Lacetti si n-am avut niciodata probleme deci le-as scoate din ecuatie. 1 Link to comment
varais Posted 2 hours ago Author Share Posted 2 hours ago 136.000 In sfarsit i-am dat de cap la Check Engine. Daca nu imi imprumuta @pompiliu92 scanerul alergam dupa cai verzi pe pereti. Eroarea era pe senzorul MAP. Nu stiu cum dar cred ca desteptii care au schimbat bujiile au agatat furtunul de vacum care intra in senzor si disparut a fost. Am avut noroc ca am gasit 2m de furtun si am avut cu ce sa rezolv situatia. 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now