Jump to content
Sign in to follow this  
uskt2005

White Astra

Recommended Posts

Spuneai mai demult ca te gandesti la o conversie turbo, si ti-ai luat galerie de aspirat :)

 

Am scris mai sus motivul pt care momentam am renuntat la Turbo

Share this post


Link to post

Da, dar la fel de bine si 1.6 poate fi turbo, daca vrei ceva original :)

Share this post


Link to post

Se poate nu zic nu...am gasit turbina, intercooler, conducte, furtune etc, dar de 2,0 turbo...trebuie studiat daca se poate face ceva ...desi cred ca e prea complicat si mi-e cam teama sa ma apuc de asa ceva... Ar fi fost mai simplu transplantul

Share this post


Link to post

Da, stiu ca vine cu elemente de genul asta. Doar ca e ... intr-un fel :D . Vb aia, gardu' si leopardu'. Eu sunt adeptul reversului - sa arate a 1.4 twinport sau 1.6 8V si sa aiba vreun 2.0T sub capota ;)

 

Repet, ti-am inteles damblaua cu exteriorul, apreciez insa mai mult ce ai facut la frane si suspensie. In plus stiu foarte bine ce diferenta poate face o suspensie buna, chiar pe o masina cu motor mic. Rezultatul poate fi mai fain decat un motor mare pe o suspensie de barca, si frane anemice.

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Cu siguranta ca se gasesc si dimensionate pentru 1.6, ca nu esti primul care face o conversie turbo. In schimb nu montajul pieselor va fi problema aici, si un soft facut cu cap, eventual un ECM stand-alone.

 

Acum, nu stiu cum arata compartimentul tau motor, pentru o conversie turbo s-ar putea incerca o asezare a elementelor suplimentare astfel incat sa nu difere foarte mult vizual fata de cum arata masina din fabrica. Adaugi 2 harti, una cu presiune mica, aproape de puterea stock (buna pentru itp zic eu) alta cu puterea maxima dorita, si in felul asta nu ti-ar mai trebui omologare :D

 

Bine, asta e doar o idee, valabila daca nu vrei sa ai problema cu autoritatile. Ca altfel mai bine cauti o calibra in stare buna si ai o baza de plecare pentru o masina de 'distractii'.

Share this post


Link to post

Nu-mi plac deloc cum stau jantele alea pe masina, din cauza ET-ului mult prea mic pare ca-i aro cu jantele intoarse... Si fiind atat de in afara iti vor sabla toata caroseria in cateva luni. Mai mult, cauciucurile alea cracanate la maxim pe niste jante mult prea late pentru ele viata lunga nu au si arata a carpeala.

Edited by andreib
  • Like 1

Share this post


Link to post

Asa se pun, tine de tuning.

Edited by argon
  • Like 2

Share this post


Link to post

Cunosc jantele,nu le-ai luat de la un tip Ivite,de pe un Cielo verde.

Hai ca dau bine pe masina,sa le invarti sanatos.

Share this post


Link to post

Da, de la el sunt...

Ms de urare, dar mai este pana atunci pt ca trebuie reconditionate(revopsite si repolisata buza, le duc saptamana viitoare la rezolvat.

Share this post


Link to post

Multumesc argon, acum am inteles tot. E cool chiar daca e periculos, scazi performantele masinii, ai confort 0 si risti o dejantare intr-un viraj :) .

Edited by andreib
  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc argon, acum am inteles tot. E cool chiar daca e periculos, scazi performantele masinii, ai confort 0 si risti o dejantare intr-un viraj :) .

 

Nu-i asta definitia tuningului de forum ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am achizitionat un nou set de jante... Borbet T 16" 9J care erau incaltate cu anvelope 215/40/16 dar vor fi inlocuite cu 205/50/16.

Personal nu mi-as pune la o masina fara sistem de reglare (pneumatica) a garzii la sol jante/gume care sa iasa de sub aripa. De fapt, nu as pune vreodata asa ceva, indiferent de masina, poate doar la o masina preparata si tinuta exclusiv pentru curse. Jantele in sine arata OK insa mi se par exagerat de late pentru masina ta. Am mai vazut gume taiate in aripa, mi se pare cam riscanta investitia asta.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Culmea, cauciucurile montate tip 'intins' se folosesc la drifturi. Nu se vor dejanta DACA indeplinesc doua conditii: sa nu se exagereze cu intinderea si masina sa aiba o suspensie foarte ferma (a se citi de piatra).

Edited by AmunDei

Share this post


Link to post

O masina cu tractiune fata se foloseste la drifturi?

Share this post


Link to post

Drifturi la 100 CP ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

O masina cu tractiune fata se foloseste la drifturi?

 

Da, cica se poate, tot de pe gugal citire :mrgreen:

Share this post


Link to post

Pe gugal gasesti si un filmulet cu unu care face drifturi cu bicicleta...

Share this post


Link to post

Culmea, cauciucurile montate tip 'intins' se folosesc la drifturi.

 

O masina cu tractiune fata se foloseste la drifturi?

 

Ce am zis eu si ce ati inteles voi.

Share this post


Link to post

Omu' a vrut sa spuna ca daca folosesc aia la drift anvelope strech si nu se dejanteaza atunci intr-o exploatare normala cu siguranta nu se vor dejanta.

Salex e greu sa ajunga roata in aripa sa se taie cu atat mai mult cu cat vreau sa mai intaresc un pic suspensia si asa destul de rigida cat sa nu atinga nici in momentul de fata rotile in aripi la tangaj, pur si simplu nu le da voie la roti sa ajunga sa loveasca in aripi.

 

...e periculos, scazi performantele masinii, ai confort 0 si risti o dejantare intr-un viraj :) .

 

De ce e periculos?

Ce performante scazi?, pun dimensiune de anvelope ce le am trecute in talon, daca puneam 225 sau mai mare atunci da...

Confort 0 de ce ? ... atat timp cat respect dimensiunile anvelopelor din certificat? Oricum in cazul meu confortul cand dau in gropi e mai scazut dar si la drum intins la viteza nu sunt barca.

Dejantare? in cazul anvelopelor ce le voi pune nu se pune problema... iti dau masina ...daca tu reusesti sa o dejantezi...la un regim de mers normal dus spre sportiv eu iti fac rotile cadou

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

Daca mai intaresti suspensia cu atat mai bine. Grija mare la gropi si sa le invarti sanatos.

Share this post


Link to post

Pana una alta, paguba imediata este la vopseaua de pe praguri si baza portierelor care ...va sari.

Share this post


Link to post

Hai mai las-o draq de vopsea ca nu merg numai prin pietris... Daca e sa sara vopseaua sare si la tine cad iei un viraj si iti ies rotile de sub aripi...

Share this post


Link to post

Nu, ca atunci arunca in exterior. La tine o sa arunce paralel cu lateralul masinii ;)

Share this post


Link to post

Nici nu trebuie (sa mergi prin pietris). Nisipul de pe drum (si iarna ai parte de asa ceva) sableaza de nu-ti vine sa crezi. Cind iei viraj, arunci mizeriile fie in afara masinii, fie inspre contra-aripa.

 

LE: Postat simultan cu madkat :)

Edited by Salex

Share this post


Link to post

De s-o intampla asta...avem casco ca si rezolvare...dar tind sa cred ca nu va fi nevoie... pt ca acolo unde cauciucul vine in contact cu asfaltul nu iese prea mult in afara aripii...nu stiu daca m-am facut inteles...

 

Dupa ce le reconditionez, le pun anvelope si le montez voi face poze din mai multe unghiuri si poate un filmulet din mers pt a vedea ca nu are cum sa arunce pietris/nisip pe usi...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...