AmunDei Posted May 15, 2010 Asa da , cele vechi parca nu se incadrau in linia masinii. Singurul lucrul care nu-mi place la masina ta este legat de alegerea stopurilor, da o senzatie de ieftin in comparatie cu ce ai pe ea. Share this post Link to post
Tommy Posted May 15, 2010 (edited) Frumoase jantele, daca erau si pe 16 era absolut grozav, dar la drumurile din focsani.. mai bine asa. Oricum, nu e termen de comparatie cu alea de dinainte Edited May 15, 2010 by Tommy Share this post Link to post
Costi VLN Posted May 15, 2010 Dadomne',e altceva.Arata mai bine cu ele decat cu precedentele.Sa le stapanesti sanatos si cat mai drepte. Vb lui Tommy,daca erau pe 16,erau si mai belea. Share this post Link to post
BogdanG Posted May 15, 2010 Uskatule ce facusi cu jantele vechi? Daca le mai ai si le vinzi fa-mi un pret . In legatura cu strut bar si avantajele lui pot spune ca merita daca mergi tare si fortezi masina, am vazut un singur Volvo V40 care avea fisuri in zona oalelor si asta din cauza stilului de mers in schimb stiu un S40 si aproape 300CP care nu avea nici o fisura dar avea strut bar, deci merita . Share this post Link to post
vieri Posted May 15, 2010 Sa ai grija cu capacelele de ventil, sa nu le strangi la maxim. Eu am avut capacele de ventil de aluminiu exact ca cele ale tale si dupa o iarna mi s-au "sudat" pe valva si a trebui sa tai valvele si sa le schimb. Share this post Link to post
uskt2005 Posted May 15, 2010 @ tommy & velican_costi si mie mi-ar fi placut sa trec la 16" dar asta insemna sa trec si pe talon de maxim 50 ...si la ce drumuri avem inca nu se merita. @ Bogdan asa cum am vorbit la telefon in cazul in care nu se concretizeaza maine tranzactia te sun. @ vieri nu le-am strans la maxim si am pus si putina vaselina Am primit si noua grila de radiator Lester care a fost trimisa la vopsit impreuna cu pleoapa de luneta. Grila o voi schimba deoarece actuala nu se potriveste cu grila dintre proiectoarele barii fata care este tip fagure. Saptamana viitoare poate montez si bara stabilizatoare si voi reveni cu impresii in cazul in care voi simti ceva. Share this post Link to post
madkat Posted May 17, 2010 Acu arata fain! Nu suporta comparatie cu jantele dinainte. Cu talonul iti inteleg alegerea - arata suficient de bine si asa. Daca renunti la stopurile alea - masina o sa arate chiar ok. Share this post Link to post
uskt2005 Posted May 19, 2010 Am montat si noua grila Lester si pleoapa de luneta CSR Share this post Link to post
Mircea Posted May 19, 2010 Nici macar n-ai avut rabdare sa se usuce lipiciul )"> Ce nu-mi place mie la grilele astea e putzulica aia care iese prin ea... Share this post Link to post
uskt2005 Posted May 19, 2010 Mircea aceasta grila este una dintre putinele cu plasa tip fagure care "ascunde" cat de cat acea "putulica", sunt unele modele care au dat o gaura in ele pe unde sa iasa care arata de 1000 de ori mai nasol ca asta. Pun si o poza pt edificare: Share this post Link to post
Mircea Posted May 19, 2010 Da, asa e, puteau sa modifice dracu si sistemul ala de siguranta sa fie sub capota. Share this post Link to post
uskt2005 Posted May 19, 2010 Pe ei nu-i deranjeaza, pt ca ei nu pun asemenea grile, ei pud modelul cu "zabrele" si la ala nu deranjeaza cu nimic, ba chiar pot spune ca sistemul e invizibil pe o grila stock. Share this post Link to post
uskt2005 Posted May 26, 2010 Azi am primit si noul filtru KN panel pe care l-am si montat Impresii dupa ce mai fac ceva km, nu am mers pana acum decat 2-3km cu el montat. Share this post Link to post
Rafi Posted May 26, 2010 pai si traseul admisiei este la fel...ca mare diferenta nu o sa simti daca inca ai vreun rezonator pe traseu..sau ceva asemanator... Share this post Link to post
Dj_Dark Posted May 26, 2010 Stai linistit nu mai modifica nimic. @rafi. Rezonatorul are rol acustic si atat. Nu are nici o importanta in performanta, cel putin nu la aspirate. Filtrele panel mie personal mi se par mult mai bune, masina trage aer tot din locul calculat de fabrica (aer mai rece). Filtrul sport asigura un debit marit la aer, si se vede in special la ture multe, unde e nevoie. Filtrele conice chiar daca se lauda cu un randament sporit fata de panel, este egal cu zero, avand invedere aerul fierbinte pe care il trag din compartimentul motor si care se simte pe toata plaja de turatie. Daca se izoleaza cumva atunci da, merita. Aer cald in motor, rezulta aprinderea prematura a amestecului ceea ce da detonatii, motorul reducand automat avansul la aprindere si implicit performanta. Exista un topic pe undeva unde sunt multe informatii utile referitor la acest filtru sport. Share this post Link to post
tolin Posted May 26, 2010 ... masina trage aer tot din locul calculat de fabrica (aer mai rece). La niciun autoturism de strada, locul prizei de aspiratie nu este ales pe criteriul 'aer mai rece'. Share this post Link to post
Rafi Posted May 26, 2010 (edited) tin sa te contrazic putin dj.. da ai dreptate ca rezonatorul are rol acustic...dar atata timp cat el se afla pe traseul de admisie va fii o piedica pentru fluxul de aer,cel putin la nubira felul in care este facut rezonatorul clar incetineste fluxul de aer atunci cand accelerezi brusc...pentru ca pana apuca sa traga aer de afara trebuie sa traga tot aerul din rezonator si ce tubulatura mai este pe acolo...asa scurtand traseul...ajut motorul sa traga aer direct de afara ceva mai repede. @tolin tin sa te contrazic si pe tine la nubira trage aer fix de afara am stat bine si am cercetat sistemul si chiar trage aer de afara...tubulatura ajunge sus la parbriz exact sub acel ornament de plastic... uskt2005 ar trebui sa te interesezi bine pe unde ajunge admisia si daca ai rezonator sau ceva care impiedica fluxul de aer ar fi bine sa il indepartezi ca altfel mare chestie nu ai rezolvat bafta Edited May 26, 2010 by Rafi Share this post Link to post
tolin Posted May 26, 2010 ... am stat bine si am cercetat sistemul si chiar trage aer de afara... Ca sa constati acest lucru nu trebuie sa stai, trebuie sa folosesti un termometru si un senzor de presiune gen MAP pe care sa le plimbi prin zonele in care ai putea monta priza de admisie si sa ridici grafice in functie de viteza. In povestea aceasta, ochiul nu este un instrument bun. Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted May 26, 2010 Ce legatura are MAP-ul aici? Iti trebuie o sonda Pitot. Share this post Link to post
tolin Posted May 26, 2010 (edited) Un senzor electric de presiune absoluta este mai la indemana amatorilor pentru a masura repartitia presiunii aerului la suprafata caroseriei. Edited May 26, 2010 by tolin Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted May 26, 2010 Un senzor de presiune relativa este mai la indemana, desi niciunul nu e proiectat pentru asa ceva. Majoritatea barometrelor (ca presupun ca la ele te refereai atunci cand spuneai de senzori de presiune absoluta) sunt proiectate special impotriva influentarii masuratorii de catre curentii de presiune, pretandu-se la masurarea presiunii statice - au tot felul de conducte astfel incat sa nu "traga" aer decat din interiorul carcasei. Altfel, si mai la indemana, este un tub pitot alcatuit dintr-un furtun si niste apa, mai ales ca nu au nevoie sa masoare, doar sa determine un maxim. Share this post Link to post
tolin Posted May 26, 2010 http://www.autospeed.com/cms/A_1023/article.html Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted May 26, 2010 Ar trebui sa ma crezi pe mine in locul unui site de tuning, in domeniul masurarii de presiune. Share this post Link to post