Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Versus Pana In 8000 Euro ( La Nemti )

Recommended Posts

Presupunem ca toate sunt dupa 2000 si au motoare intre 2.0 si 2.5 ( maxim ) si ca sunt euro 3 si ca au pana in 150k km.

Modelele ar fi :

 

Kia Magnetis ( 2.5L )

vs

Mazda Xedos ( 2.5 L )

vs

Chrysler Sebring ( 2.0 L )

vs

Opel Vectra C ( 2.0L cred )

vs

Opel Omega ( 2.5 L )

vs

MItsubishi Galant ( 2.5L )

vs

Daewoo Evanda ( 2.0L )

vs

Saab 9.3 ( 2.0L )

 

 

Puneti-va va rog in pieleea persoanei care o cumpara.

Respectivul asteapta un copil si doreste o masina de familie maricica dar in acelaasi timp cat mai economica ( atat ca si consum cat si ca si intretinere - preturi service )

Motorul ar fi fost frumos sa poata sarii de 2.5L petnru ca aducea multe optiuni cu el dar deasemenea si alte preturi ( RCA, inmatriculare, impozit /an, consum )

 

Momentan din cele de mai sus s-a cam ajuns la concluzia Evanda, suntem inca in dubii daca e sa nu acceptata la noi drept Euro 3.

 

Dati-va va rog cu pareera din ce cunoasteti despre intretinerea si calitatea masinilor de mai sus.

Multumesc !

Share this post


Link to post

Evanda din 2002-2003, la pretul careia se mai adauga pretul unei instalatii gpl secventiale (in cazul in care nu gaseste acolo una cu Gpl) :)

Share this post


Link to post

La 2.0L nu stiu daca o sa fie nevoie si de GPL dar e luat in calculul general.

 

AM uitat sa specific : toate modelele au cutie automata si sunt versiunea asa zisa full, cu piele samd.

Share this post


Link to post
Respectivul asteapta un copil si doreste o masina de familie maricica dar in acelaasi timp cat mai economica ( atat ca si consum cat si ca si intretinere - preturi service )

 

In urma afirmatiei de mai sus am zis eu ca n-ar strica si un Gpl, oricum sunt cateva masini pe mobile.de care corespund cerintelor.

Share this post


Link to post

Problema principala e daca evanda an de fab 2003 va fi trecuta la noi ca euro 3 sau euro 2 . Ea in cartea tehnica si pe site-ul celor de la chevrolet apare ca euro 3 , dar pe site-ul celor de la rar nu este trecuta in lista celor care au euro 3. Diferenta de pret la taxa de inmatriculare este de 2700 de euro , deci de loc neglijabila .

Share this post


Link to post

Eu n-am nimic cu dorinta fiecaruia, nu putem gandi toti la fel, numai ceausescu a crezut asta,

dar sa cauti masina de 7 mii si sa mai vrei si piele si diverse gadgeturi in loc de km putini.. mi se pare lipsit de realism.

Share this post


Link to post

Adauga si motor de 2L minim, dar sa fie cat mai economica masina. Si deja am dat-o in diverse.

Poate ar trebui schimbate criteriile, nu suna prea bine asa cum sunt acum.

Share this post


Link to post

Toate masinile de mai sus anunturi cuprinse intre 60-150k km.

Chiar si mergand pe ideea ca sunt 150 k km reali , evandele in general sunt 2003 si 660-70k km iar la cum se circula la ei ( infrastructura /praf , dat fiind anul parerea mea este ca se poate gasi o masina f buna.

+ ca , in cazul Evandei singura bifare a fost sa fie cutia eutomata, optiune care aduce cu sine pielea samd. NU s-a bifat "piele"

Share this post


Link to post

Evanda nu s-a facut fara piele. Masina poate fi adusa, omologata individual ca euro 3 (asta daca seria motorului spune ca este euro 3). Asta costa vreo 200 de euro si se face la RAR Grivita. GPL pe motorul ala se preteaza bine, scazand costurile de exploatare.

Share this post


Link to post
Eu n-am nimic cu dorinta fiecaruia, nu putem gandi toti la fel, numai ceausescu a crezut asta,

dar sa cauti masina de 7 mii si sa mai vrei si piele si diverse gadgeturi in loc de km putini.. mi se pare lipsit de realism.

Mda, un fel de virgina cu experienta. > :)

7 mii de euro pentru masina de clasa medie spre lux cu piele si cutie automata. =))

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

ca intretinere opelul e cea mai ieftina, ca fiabilitate ar trebui sa concure mazda cu galantul. Eu zic ca toate motoarele astea sunt setoase, in sebring n-am avut ocazia sa urc, dar eu as opta pentru mitshubishi

Share this post


Link to post
7 mii de euro pentru masina de clasa medie spre lux cu piele si cutie automata. =))

 

Sunt imens de multi cei care si-au luat masini bune la banii astia de afara, masini full, evident pana in 2003 si eventual peste 100 k km dar masini care arata si circula ffffffffffff bine.

Fiecare are motivele lui cand isi alege o masina, poate ca unii NU vor sa dea 15 mii cu tot cu leasing pe o masina cu manere la deschiderea de geamuri si cu casetofon cu 2 difuzoare samd.

E chestie de gusturi si de socoteli interne. Cert este ca da, se poate gasii o masina buna si full la 7000 euro. NU noua dar buna.

Acum termenul de "buna" e si el subiectiv asa ca nu trebuie sa credem nici ca varianta unei tabere sau a alteia e cea corecta si desteapta.

Alegerea de acum este destul de gandita si in conditiile in care masina satisface ca si tinuta de drum sunt convins ca beneficiarul va fi foarte fericit, asta pana la urma este si scopul.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
... poate ca unii NU vor sa dea 15 mii cu tot cu leasing pe o masina cu manere la deschiderea de geamuri si cu casetofon cu 2 difuzoare samd ...

Co rect, decat scump si prost, mai bine ieftin si bun.

 

"Nu noua, dar buna" este un concept ce ar putea fi aplicat in extindere si la neveste. De ce sa-ti ei una noua, cu trompeta mare si care sa te coste mult, la portofel si la neuroni ? Mai bine iei una gata batuta si cu ciocul mic, important e sa fie buna rau.

Share this post


Link to post

Eu unul, daca e sa aleg SH, aleg ceva de la 2003 incolo. SH-ul il alegi pentru ca nu iti permiti masina noua si, din acest considerent cauti ca respectivul SH sa fie cat mai apropiat de starea de nou, atat la uzura cat si la lipsa modificarilor. Ori, o masina de acum 8-10 ani are toate materialele imbatranite pe ea, intr-adevar, poate merge foarte bine la momentul cumpararii, dar, de unde stii ca nu cumva e la sfarsitul perioadei de a fi buna?

Sau, dupa ce iau masina, sa ma duc la service sa-mi faca un certificat de control cu ce e de schimbat la ea pe vreo 2 pagini? Sau, dupa ce ingrop inca 2000 de euro pentru a o aduce la starea de buna, sa ma trezesc ca imi pica cutia automata?

Eu, ca exemplu, mai mult de Golf nu as lua in 8000 de euro, exemplele cu BMW in banii astia mi se par hilare.

Si care mai e luxul la o masina cu piele si cutie automata cand pielea e rupta de atata utilizare?

 

Si crede-ma ca nu vorbesc din auzite, zilnic am contact cu masini cu diferite kilometraje si uzuri, si, sincer nu vad nimic atractiv la o masina cat de cat de lux dar cu peste 200 de mii de km in bord. Se vede ca sunt hartanite, orice s-ar spune.

Share this post


Link to post
Co rect, decat scump si prost, mai bine ieftin si bun.

 

"Nu noua, dar buna" este un concept ce ar putea fi aplicat in extindere si la neveste. De ce sa-ti ei una noua, cu trompeta mare si care sa te coste mult, la portofel si la neuroni ? Mai bine iei una gata batuta si cu ciocul mic, important e sa fie buna rau.

 

A N T O L O G I C

Share this post


Link to post
"Nu noua, dar buna" este un concept ce ar putea fi aplicat in extindere si la neveste. De ce sa-ti ei una noua, cu trompeta mare si care sa te coste mult, la portofel si la neuroni ? Mai bine iei una gata batuta si cu ciocul mic, important e sa fie buna rau.

 

 

Cred ca a fost o greseala de exprimare , si ca nu ai vrut sa spui asta . Pentru ca nu are absolut nici o legatura .

 

Consider ca o masina din 2003 cu un maxim de 100.000 reali - kilometrii facuti integral in Germania- este cat se poate de ok .

Share this post


Link to post
Cred ca a fost o greseala de exprimare , si ca nu ai vrut sa spui asta . Pentru ca nu are absolut nici o legatura .

Asta-i valabil in conditia ca ai inteles ce am spus. Asemanarea dintre masina si nevasta (valabil doar la barbati) n-am inventat-o eu si nici n-am practicat-o, dar ce pot sa-ti spun, este ca-i reala, fiecare poarta in spate un istoric care n-are legatura cu tine. Viata a dovedit ca "nu se pune", doar, in cazul curvelor de lux. Defapt, pe alt topic am explicat de ce este bine sa cumperi SH, doar, in cazul masinilor scumpe, peste 30.000 - 40.000 euro (sa zicem o cifra). Daca 15.000 euro este scump pentru tine, insemna ca nu esti capabil sa defilezi cu o astfel de masina ieftina, chiar daca este SH. La fel este si cu o femeie, nu poti trai cu ea, daca nu esti in stare (bazat) sa-i satisfaci un capriciu. Experienta asta va fi foarte scurta. Nu poti sa umbli cu "o doamna" si sa-i schimbi garderoba de "la rusi". Te lasa !

Edited by tolin

Share this post


Link to post

parerea mea e ca la banii astia merita sa mai strangi putin cureaua si sa-ti iei o masina noua! mai ales ca sogur la o masina sh trebuie sa-i faci o revizie generala si nu se stie peste ce dai! daca tot suntem pe un forum GM mie de exemplu imi place lacetti sedan. mi se pare o masina foarte okay mai ales ca o poti lua cu motorul diesel de 2000. motorul diesel e foarte bun pentru circulatia in oras. consuma putin. masinile pe care le-ai expus aici ca exemplu au niste consumuri urbane enorme. o sa te convingi. fara 12-14 nu scapi. acum depinde si cati bani poti sa storci tu...

Share this post


Link to post

Nu cumva a mai fost un topic asemanator pe aici?

Share this post


Link to post

Nu e buna asta, nu e din Germania.

Share this post


Link to post

Cumnate daca vrei fitza de masina iei un SAAB 9-3 2.0 T din 2003 . Pretul este un pic peste 8000E DAR este EURO 4 .

Share this post


Link to post
Nu e buna asta, nu e din Germania.

 

:) ) =))

 

Cumnate daca vrei fitza de masina iei un SAAB 9-3 2.0 T din 2003 . Pretul este un pic peste 8000E DAR este EURO 4 .

 

 

Ase' e !!! Un pic peste cam 10.000 euro poate .

Share this post


Link to post

Tot la saab ma gandeam si eu. Nu stiu cum e cu intretinerea insa. Ca masina am inteles ca e belea.

 

LE. Asta fu postul cu nr 1000 :)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...