Jump to content
Sign in to follow this  
BogdanG

Dricu Negru

Recommended Posts

In Bucuresti consuma 13 un motor de 1,6 ... Volvo Cross Country mai nou consuma 15-17

Share this post


Link to post

Eu il cred, la mine greu sare de 11, si tot asa, indica cu un litru mai mult BC-ul.

Share this post


Link to post

ALX hai sa zicem asa, din moment ce ti-am vazut masina parcata pe cheiul dambovitei la Garda Financiara inseamna ca am trecut pe acolo, NU?

Mai departe drumurile mele sunt ziua nu noaptea, noaptea mai dorm. Drumurile sunt cam asa: Pot Constanta- Dr Taberei-Udriste-Dr Taberei-Pod Cta. Pod Cta-Udriste -Pod Cta si Pod Cta-Romana . Aceste drumuri au insumat 470km in care consumul a fost de 13.7 % .

Cine vrea sa creada bine cine nu iarasi bine.

Zilnic, in fiecare dimineata fac drumul Pod Constanta- Pta Romana, 14km dus intors iar consumul este cel de mai sus, pt cine nu stie este bara la bara de la Pod Grand pana la Basarab.

 

@Sorin acel XC70 de care zici tu este 4x4 eu am FWD nu AWD :P

Share this post


Link to post

Iti scade consumul daca te crede lumea ? Ii roade pizma !

Share this post


Link to post

Azi am aflat ca masina mea este un reno, deci de acum inainte sunt reno fan :D

Share this post


Link to post
Daca voi mergeti cu 5km/h prin oras este problema voastra.

 

1. Sa o stapaesti sanatos !

2. In Bucuresti ( facem ce pariu si test vrei ) intre orele 07-19, in cursul saptamanii de lucru si atata timp cat sunt gradinitele / scolile deschise NU ai cum sa mergi ( presupunand ca mergi cel putin bucati a cate 10 km ) cu mai mult de 10 km/ora mediu.

POate ai impresia ca e altfel pt ca la o anumita ora pe un anumit tronson mergi blocat iar altcandva pe acelasi tronson zbori dar media asta e.

+ ca geaba atingi 130 km/ora intre 2 stopuri, daca stai la ele, media tot varza e.

 

Inca o data, sa o stapanesti sanatos iti doresc !

( repede si tu sa incurci circulatia in Bucuresti cu TIR-ul tau, nu eram eu de ajuns :P )

 

LE : cat despre consum.. am o cunostinta cu S40 caruia nu ii zare de 10 in oras ( motorina si nu da in ea ). Deci se poate si pana la urma nu e importanta realiotatea ci doar realitatea aia care sa iti placa tie si care sa nu iti aduca ganduri negre.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
Azi am aflat ca masina mea este un reno, deci de acum inainte sunt reno fan :D

 

Nu-i Reno. Pana si masina Sherpishorului toarce mai frumos. Cand o faci o sa fie :)

Share this post


Link to post

=)) E sub acoperire deocamdata.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Bei pt carcotasi atit am de zis : "The 4- and 5-cylinder petrol engines were Volvo designs and their inclusion in the Safrane lineup was a result of Renault's short-lived alliance with the Swedish carmaker in the early 1990s (the B41 was also fitted in some Lagunas)"

Motorul toarce foarte frumos dar de la 4000rpm in sus .

Pt motive de sanatate am ales sa nu mai fac consumul masinii pt o perioada de timp :P

Share this post


Link to post
Motorul toarce foarte frumos dar de la 4000rpm in sus .

Eu nu te cred ca toarce frumos.

Poate ca .. maraie nevrotic :P ( e de bine )

Share this post


Link to post
..

Pt motive de sanatate am ales sa nu mai fac consumul masinii pt o perioada de timp :P

Am inteles.. mergi cu golful 1..

Share this post


Link to post

eu nu stiu cum iti consuma tie 13% ca mie un S40 T5 AWD condus sub limita de turbo (pana in 2500 rpm) sub 20% nu a vazut si condus in "power mode" sare de 40% urban.

in fine sa fii sanatos si sa te bucuri de ea.

 

p.s

tot nu am trecut cu balastu ala :(

poate am timp in WE

Share this post


Link to post
Azi am aflat ca masina mea este un reno, deci de acum inainte sunt reno fan :D

Ai greierashi? > :)

Share this post


Link to post

Aveam unu, un marcar rebel a cazut din torpedo si a ajuns cumva in spatele bordului, acolo sarea "tzop tzop" si ma stresa .

 

Bei Peste, la tine si TICO avea consum de 11% asa ca lasaneeeeeeeee lasaneeeeeeeee.

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Misto obiectu'! Masina, nu ascutitoare, ce mai... S-o stapanesti sanatos!

Ai luat intentionat break sau ai luat-o datorita faptului ca era de la un cunoscut?

Am vazut totusi ca ti-a dat ceva batai de cap pentru numai 80k. O fi de la genele de Reno? :D

Cum merge cu modificatul? Ziceai ceva de admisie si soft, si de GPL... avanseaza proiectul? In Romania e vre-o firma care baga GPL cu injectie directa de GPL lichid? Din cate am inteles Vialle nu are reprezentanta, insa mai e si o firma italiana care face d-astea. La un motor marisor si cu o putere cinstita parca ar merge o instalatie de gaz de ultim racnet.

Si io vad urmatoarea masina tot cam asa, cu un motor de 2-2.5L pe gaz.

Share this post


Link to post

Dacia lui taica-miu vedea injectie de gpl lichid cand o pornea de la zero grade in sus direct pe gpl. :D

Share this post


Link to post

Nu am intentionat, asa sa nimerit. Oricum imi doream un dric mai mare, nu prea imi plac sedanurile.

Masina are 70k km de romania fiind condusa de un hingher de masini, nu a avut nici consumabilele schimbate si uleiul nu stie cind a fost schimbat ultima oara. Motorul nu este de renault dar a fost pus pe Safrane si Laguna 1 . Motorul fiind acelasi din ani 90 .

Soft nu se poate, are injectie Denso si nimeni nu se baga in RO. Oricum se puteau obtine maxim 180CP deci nu prea merita efortul pt 10CP . Admisie si evacuare sport nu este cazul pt ca este o limuzina, nu se preteaza galagia. Daca vreau senzatii tari iau Golful :)

GPL vreau sa pun DAR inca nu stiu de care instalatie, lumea imi recomanda Tomaseto cu Stag 300 eu vreau insa E-G@S . Oricum vreau cea mai tare instalatie dar fara sa fiu eu cobaiul .

Oricum 170CP sunt deajuns pt 1.6T, acceleratiile sunt comparative cu cele ale Golfului dar in reprize este mai puturoasa, lipsa cuplului se simte, chiar imi pare rau ca nu a fost sa fie un T5 . Ma gandesc mai degraba la un kit de turbo dar nu gasesc pe nicaieri desi motorul este acelasi .

Share this post


Link to post

Daca luai versiunea supraalimentata sau bagi kitul turbo (am vazut pe net unul pentru corolla, insa era in total vreo 4000USD) iti mai pune careva in Ro GPL?

Nu e oare mai ieftin si mai sigur sa cauti un motor turbo cu totul, din dezmembrari? s-ar putea sa fie mai ieftin si mai ramai si cu piese de schimb ;)

 

Poate ne faci de curiozitate un test, asa de amorul artei, de reprize 80-120 in toate treptele de viteza in care merge. 3-4-5 merge sigur, daca zici ca duce in 7000 poate merge si cu a 2-a. Chiar sunt curios de rezultat, si de comparatia cu golful... Cel mai simplu e filmatul bordului si analiza filmului cu moviemaker. Sau un log pe gps.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Cu treapta a doua merge doar 100km/h deci trebuie a 3-a :) Filmulete nu prea cred ca o sa fac .

Kituri turbo gasesti dar mai putin pt Volvo care se presupune ca nu ai nevoie din moment ce se gaseste turbo de fabrica :)

GPL pe turbo se pune, pana la urma cred ca renunt la ideea de cobai si iau un Tomasetto cu STAG 300 .

Share this post


Link to post

De ce? Ca ai fata... :P

Share this post


Link to post

Cam am :)

Azi am descoperit asa, cu treapta a 3 a pot atinge viteza de 170km/h, la 220km/h m-am oprit ca era deja prea de tot.

Consumul extraurban mergand super mega forja, este de 8.7%@96km/h vit medie iar in regim normal este de 7.3%@70km/h vit medie .

Share this post


Link to post

Chiar daca pare acelasi motor, sunt multe de schimbat ca sa pui Turbo. Mai bine direct motor T5.

La mine merge pana la 110 sigur in a II-a. Chiar o sa fac niste teste de reprize sa vedem cum ies la babornita. Si este si mai usoara...1370kg. In schimb cinsuma mai mult.

Share this post


Link to post

Dricu primi iluminare interioara cu leduri multicip, se facu luminaaaaa!!!!

De asemenea primi xenoane de 4300k pt proiectoare si faza scurta, yupiii se facu lumina in sat :D

Si pt ca a fost cuminte si nu m-a suparat prea tare a primit si un tratament de intinerire cu polish Prevent, acum arata excelent dricul .

 

In schimb ma lasat ambreiajul joi dar acum iarasi merge, foarte ciudat as spune, adica teoretic ori merge ori nu merge, dar 3 ore nu a mers si dupa 500km de forja isi reveni ambreiajul dar aparu eroare de "lipsa presiune ulei" Dupa alti 200km disparu si eroarea asta, deja ma streseaza Volvo asta :( Am bagat 700km saptamana trecuta si deja 2 "orori" cred ca pastrez V70ul pt a merge in week end, poate asa e mai ascultator.

Share this post


Link to post

Wow.. are auto repair :)

Sper ca nu si self destruction :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...